מעורב הופס ליום ששי: בין השאר, טוני פרקר – בדרך בטוחה להפוך לאייקון של כוח וממון – מתראיין / מנחם לס

1.רק לידיעתכם: בעשרת הימים האחרונים היו בארה"ב 20,000 קורבנות חדשים לנגיף הקורונה

טראמפ 'עושה טובה' וחובש מין 'מסיכת פנים' בביקור באריזונה שלשום

ארה"ב: הווה אומר – 2,000 ליום קרבנות ליום.

לא, טראמפ, זה לא HOAX שהמציאו דמוקרטים פחדנים.

אטלנטה (כמו כל מדינת ג'ורג'יה – אחת הסובלות הראשיות בדרום) ניפתחה. אני – בגיל 82 עם גייל בת ה-84 ממש חוששים ממש לצאת לרחוב, אבל חייבים לאכול. אין ברירה אלא לצאת אחת לשבוע.

2. בן סימונס יהיה מוכן לשחק כשהעונה תיפתח

בן סימונס יהיה מוכן לשחק בפתיחת העונה. למעשה הוא מוכן כבר עכשיו.

מוביל הליגה בגניבות סבל מבעיית עצב בגבו התחתון כשהעונה הושעתה ב-11 למרץ.. אלטון בראנד אמר הבוקר שהוא מתאמן במיתחם הקבוצה בקמדן, ניו ג'רסי (אולי 30 ק"מ מהאולם בפילי) ו"הוא מוכן לעבור בדיקה רפואית שתאפשר לו לשחק כבר היום"

3. GAME OF ZONE חדש

4. האם לברון דחף בעצבנות את מאמנו ספואלסטרה ב-"BUMPGATE" או לא?

לקח עשור שלם לאריק ספואלסטרה,מאמן מיאמי, לפתוח סוף-סוף את פיו. זה היה אחרי שארני ג'ונסון מה-TNT שאל אותו בטוויטר להסביר 'סוף-סוף' מה קרה שם. ארני לא שאל אותו פנים-אל-פנים – אפילו כשהוא שומר על 'המרחק החברתי המקובל של 2 מטרים – אלא סתם זרק שאלה, בתקווה שמישהו יגלה לספואלסטרה מה קורה ומה השאלה שניזרקה לאוויר, דבר שמיאמי הראלד עשה כמעט מיד (https://www.miamiherald.com/sports/nba/miami-heat/article242546406.html

אריק: "הוא דחף אותי באותו משחק ב-2010? לא, הוא לא דחף אותי. זה היה בתחילת עונת 2010. היינו 8-9 וכולם היו מעיוצבנים. קראתי טיים-אאוט. כולם היו אז בהיי. הכל הוגזם במדיה. לא קרה שום דבר מלבד שמיהרנו להתקבץ. אתם יודע מה קרה אחרי? המשכנו ל-1-21!"

הוא המשיך: "אחרי הסיפורים שהתפוצצו בעתונות, משך כמה שבועות בחדר ההלבשה, במזדרון, או בחדר האוכל, כל פעם שעברנו אחד ליד השני 'התנגשנו אחד בשני' כשכולם מתפוצצים מצחוק".

עד היום ישנם דיבורים על זה שלברון רצה את ספואלסטרה OUT כבר מתחילה (https://larrybrownsports.com/basketball/heat-ranaan-katz-lebron-erik-spoelstra-fired/290545.

אם כך, אז ספואלסטרה שרד.

כנראה שנצטרך לחכות ל-LAST DANCE של לברון לדעת את האמת.

5. מישהו הצליח היום TO HACK את חשבון יאניס בטוויטר

6. השחקן היחידי בעבר או בהווה שהיה יכול לנצח אותי ב'אחד-על-אחד' הוא קובי בריאנט!

וזה למה?

הנה:

7. באפיזודה הבאה של 'הריקוד האחרון' מייקל מזהיר את מג'יק ובירד אם הם "לא מודים שהוא ה-G.O.A.T הם ישלמו על כך בפלייאוף הבא"

זה לא צחוק. בחדר המלון בברצלונה קרה שבחדר אחד היו פטריקנ יואינג, איטש הטיווי אחמד רשאד, מג'יק, מייקל, ולארי בירד.

הם התחילו להתווכח על מי הוא הטוב מכולם בכל הזמנים. אחמד רשאד מדווח:

Then the conversation moves forward onto who's the best individual player. Now Michael and Magic got into it, they were talking back and forth to each other, and it was really funny. I was sitting up there with Larry Bird and we were just watching. Then finally, Michael gets very upset and says, 'Listen, all I'm telling you — I'm telling you Larry, I'm telling you Magic — if you don't quit, every time I see you next year I am busting your ass. When I come to your arena, I'm busting your ass. I'm warning you right now, you better quit.'

לפי אחמד רשאד לארי מסתכל אל עבר מג'יק, ואומר:

'Magic, you and I were then, and Michael Jordan is now.' And that's how that went.

8. טוני פרקר – בדרך להיות אייקון של כוח וממון – מתראיין

מרק ספירס (/MARC J. SPEARS@MARCJSPEARSESPN) ראיין את טוני פרקר המקווה עדיין לחזור ולסיים את העונה כראוי, עם הקבוצה בה הוא משמש היום כנשיא ובעל French Pro A men’s and women’s basketball club ASVEL Lyon-Villeurbanne

"היינו הקבוצה הראשונה ששלחה את שחקניה הביתה. בריאות היא הדבר הראשון. ידעתי מיד שזה עניין ל4-5 חודשים. מה-NBA הוא פרש כבר ב-2019, ובנוסף לבעלות וניהול ASVEL שהיא המובילה בגברים ונשים בליגה הצרפתית, הוא קנה גם יחד עם ניקולס באטום אתר סקי באלפים, ופתח אקדמיה לכדורסל בליאון. הוא גם בעל קבוצת Seattle Reign FC women’s soccer club , והוא גם נשיא ה- NorthRock X Partners Sports, Artists and Entertainment .

בקיצור, טוני נתגלה בעל חוש לעסקים, רצון להפתפח למשהו גדול בעולם עסקי הספורט

זהו ראיון ארוך מאד. אני מכניס רק חלקים, וקיצורים ממנו:


How have you and your family been personally affected by COVID-19?

המגיפה פגעה קשה במשפחתי. אני נמצא בסן אנטוניו עכשיו. אבל האב של אשתי ואחותה של אשתי נידבקו בפאריז. אנחנו ברוך השם בסדר עכשיו.

When did you realize it was best for ASVEL to stop playing due to COVID-19?

כבר באמצע מרץ ידעתי שמשהו רציני ביותר תקף אותנו. הישענו את הכל.

How big of a financial hit have you taken?

כולנו סבלנו הפסדי כסף רציניים ביותר, וממשיכים להפסיד.

Can you expound on your role with NorthRock X?

אני הכרתי את החברה רק כשהגעתי מפריז. מה שקרה הוא שאני חבר אישי של המנכ"ל CEO, Rob Nelson. דרכו הגעתי למה שהגעתי. זוהי חברה ענקית העוסקת בכל: השקעות, ביטוחי שחקנים, סוכנות שחקנים. מה לא. למדתי ועליתי בסולם. יותר ויותר, והנה אני היום. ביג בוס.

How do you keep in touch with your ASVEL players?

אין ברירה. עושים היו0ם הכל דרך ZOOM.

What can you say about 2020 NBA draft prospect Theo Maledon, a point guard who played for ASVEL this past season?

הוא ההצלחה הגדולה ביותר של האקדמיה לכדורסל שלי. אני מכיר אותו מאז הוא בן 14. הוא הגיע לאקדמי וכשהיה בן 16 חתם איתי, והוא היה הכוכב שלנו כשזכינו באליפות צרפת.

. He will be very successful in the NBA. He’s very, very smart.

Hopefully, he will be drafted in the first round. We will see. He’s in Lyon. There is nothing he can do right now. But every scout, every GM knows exactly who Theo is.

There are reports that you will be the next president of the Olympique Lyonnais soccer club in 2023 after Jean-Michel Aulas retires. What can you say about that?

ראשית, זה נכון, ואני גאה מאד. זוני אחת מ-50 הקבוצות המובילות בעולם.להיות הנשיא הבא? זה לא יאומן ממש. אנחנו נבנה אולם חדש לקבוצה. אגב, קנינו גם את קבוצת הנשים של סיאטל בכדורגל. הן ממלאות את האיצטדיון כל משחק.

Do you plan to move back to Lyon full time?

לא. בינתיים אני מתכונן להישאר בארה"ב. אני אוהב את ארה"ב. אני כאן כבר 20 שנה ומרגיש כנייטיב…זה אולי יפתיע רבים אבל אני מתכנן להיות בעל קבוצת NBA באחד הימים. אין לי בעייה לטוס הלוך וחזור. יש לנומ חלומות גדולים.

If an NBA team became available for purchase, could your French group try to pursue ownership?

It’s a strong possibility. Right now, we have different objectives and goals. But in five to 10 years … I am the type of person who always dreams big. I have already had discussions with the soccer president about that.

How big of a soccer fan are you?

אני התחלתי ב כדורגל. תמיד שיחקתי כדורגל. יש לי הרבה חברים בעולם הכדורגל, ו- Thierry Henry הוא אחד מחברי הטובים ביותר, והיה THE BEST MAN בחתונה שלי.

What do you think of Tim Duncan making the Hall of Fame?

הפתעה! הפתעה! שמע, הוא הפאור פורוורד הטוב ביותר ששיחק ב-NBA. כל מה שעשה בספארס היה FIRST CLASS. לי היה זה כבוד גדול לשחק איתו.

You attended the memorial for late Los Angeles Lakers great Kobe Bryant. Why was it important for you to be there at Staples Center?

לי היה חשוב מאד להיות שם כי לקובי היתה את ההשפעה הגדולה ביותר על משחקי. הוא תמיד היה שם עבורי בכל. בטלפונים, בTEXT MESSAGES. הוא היה השחקן השני בטיבו אחרי מייקל ג'ורדן.

. He was just an unbelievable player. Maybe the closest to Michael Jordan, who I think is the best ever. I played against Kobe in his prime. I will always have fond memories of Spurs-Lakers, which was a classic with all of us in our primes. We will definitely all miss him.

The last time I saw Kobe was in China last year when he was an ambassador for the World Cup. We were sitting together having conversations about women’s basketball and how we can grow it. He knew that I owned a women’s team and was investing a lot in women’s basketball. It’s just sad that I can’t see him anymore. I wish we could have done all that stuff together, because we would have done great stuff together in women’s basketball.

As a Jordan fan with Chicago family ties, what are your thoughts on the ESPN documentary The Last Dance?

הסידרה של ג'ורדן היא כל כך נוסטלגית. זה מחזיר אותי אחורנית עם זכרונות נפלאים. הוא היה הטוב ביותר. אף אחד לא מגיע אפילו קרוב למייקל

It reminds me of when I was a kid. It’s very nostalgic. It’s unbelievable that they have all that footage. … It’s perfect timing to show it now that we are all in confinement. I love it. To me, he’s the best ever. It’s not even close, to me.

I knew everything. But it’s nice to have images. … It’s nice to see all those private moments with his teammates, the jokes, inside the private jets and the locker room.

What is your favorite Jordan moment?

הייתי בן 14 ואני קנתה כרטיסי טיסה וכרטיסים למשחק של הבולס. אב\י אירגן לי פגישה עם מייקל.

I was 14 years old and my mom got us a trip to Chicago for Christmas. My dad organized a trip to the United Center to watch a game and meet Michael after the game and take a picture with me and my brothers. That was my first time meeting him and it was 1996 during the crazy season they had with the 72 wins.

היום אני גאה לקרוא לו חבר. אנחנו מתכתבים ושומרים על קשר. בינואר פגשתי אותו בפאריז – MY HOMETOWN – והלכנו יחד לאכות. זה לא קורה כל יום שאתה יכול לסעוד ארוחת ערב עם מייקל ג'ורדן.

Now, I am just happy to call him a friend. We text each other. We hung out in Paris in January in my hometown. It’s not every day I can go out with Michael to a restaurant or go out to a club and go have fun with him.

Marc J. Spears is the senior NBA writer for The Undefeated.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

  1. מנחם, תגובה למעורב הנהדר שלך מאתמול:

    כתבת

    "מייקל סיים את עונתו האחרונה בבולס כאלוף. שלוש השנים אחרי בויזרדס כלל לא נחשבות וכולם יודעים זאת"

    למה לא נחשבות? נחשבות ועוד איך נחשבות, והן היו כישלון גמור מהמון בחינות. למה להתעלם מההרס שהוא גרם בוושינגטון?

      1. מנחם, אז די עם הפולחן. אם אתם רוצים לדבר על האמת אז דברו על כל האמת, לא רק על האליפויות, אלא גם על איך שהוא הרס את ווישנגטון להרבה שנים אחר כך עם תרבות נוראה שהביא ל-lockerroom ועם החלטות נוראיות בתור GM.

        1. היחיד עם פולחן יותר גדול משל מייקל זה לברון 🙂
          בסוף זה 5 על 5 שעושים הגנה וקליעות. כל השאר בולשיט. איזייה תומאס הקטן מבוסטון היה עם אופי כמו של מייקל אבל לא היה 1.98 אז הוא רק איזייה תומאס הקטן. יש לא מעט עם אופי כמו שלו. למייקל היה גם את הנתונים הפיזים ואני לא מדבר על ההגנות הנוראיות של הקבוצות ששמרו עליו בשנות ה90….וכל מיני קבוצות מוגבלות כמו הניקס…שנחשבו ליריבות "קשות".
          כל המסביב זה ניפוח ופמפום של שטויות מיסטיות
          אני בכלל לא מדבר על שריקות האוויר שמייקל היה מקבל, אפילו מג'יק בסידרה הסתלבט עליו בצילומים לדרים טים "תזהרו לא להתקרב למייקל זה עבירה :).
          ראיתי עם הבן שלי לאחרונה קצת קטעים של מייקל ועוד כמה שחקנים שקיבלו אנד וואן והבן הקטן שואל אבא איפה היה עבירה אני לא ראיתי….אמרתי לו נכון לא היה, השופט דמיין. הוא גם שואל אותי למה לקאווי יש שערות כאלו על הראש וצוחק מזה

        2. שלהבת, אף אחד חוץ ממך לא חושב שג'ורדן הרס את וושינגטון.
          הוא לא הועיל שם יותר מידי, אבל לא ציפו ממנו לזה. זו קבוצה שלא עשתה הרבה לפניו, ולא הרבה אחריו.
          זה לא היה סיפור גדול, ולא משהו שניסו להשתיק.

  2. אריק ספולסטרה במיאמי כי ריילי נתן ונותן לו גב כמו שמאמן רק יכול לחלום לקבל מה-GM שלו.
    ההרגלים של לברון בקאבס היו "רעים", כמו השמועות שהפמליה של לברון הייתה טסה איתם במטוס הקבוצה. ריילי גם לזה עשה סוף.
    לברון חשב אולי איזה מאמן טוב לו ואת מי הוא מעדיף – ריילי אמר לו שתפקידו לשחק ולא לדאוג למסביב.

  3. תודה על המעורבב
    חייבים שהליגה תחזור כמה שיותר מהר, הריקוד האחרון יצא למומי מהאף של פיפן.
    ג’ורדן פה, ג’ורדן שם. אייזאה חרא, קובי ממבה, פיפן אנטישמי
    ג’ורדן עז, מג’יק חיים של מומי כבש, רודמן תולעת.
    טוני פארקר יש לו מזל שהוא הולך על הרגליים, מי שנותן עקיצות באישה של חבר צריך לקבל מינימום 2 ביקורים של האחים חזיזה.

  4. הסיפור על לברון וספולסטרה לגמרי לא מפתיע אותי. עוד לא ראינו את 4 הפרקים הנותרים של "הריקוד האחרון" אבל אני כמעט בטוח שלא ניראה שם עימותים בין פיל ג'קסון ו MJ. לברון חושב תמיד שהוא מעל המאמן ולפיכך היו לו ויהיו לו עימותים עם המאמנים שלו. לכן מייקל תמיד ישאר גדול יותר מלברון.

        1. ברור הוא בונה סופר טימס כבר עשור שלם , עושה טמפרינג בלי הפסקה , מייקל האהבל 20 שנה בתפקיד מנהל ובעלים ולא הצליח להביא שחקן לגטימי אחד, אם מייקל היה GM חכם הוא היה משתמש במותג שלו ובשם שלו כדי למשוך שחקנים, אני לא רואה שום בעיה חוקתית ששחקן שמשחק בשארלוט לא יוכל לקבל חוזה נעליים מופרז מגורדן

            1. זאת שטות מוחלטת מנחם.

    1. בוקר טוב
      ממשיכים לספר ולהאדיר ולעוות את המציאות כדי שהיא תהפוך להיות נוחה יותר עבורנו ולשרת את הנרטיב שלנו.
      1. למיטב זכרוני, מייקל היה לא בטוב עם דאג קולינס שאימן לפני פיל ואם אני לא טועה (אולי טועה) גם היה אחראי ישיר על כך שהוא פוטר ופיל מונה במקומו.
      זה דבר ראשון שקצת סותר את הסיפור היפה שאתה מנסה לספר לעצמך.

      2. למייקל היה (אחרי כמה שנים רעות מאוד …מאוד מאוד רעות) את המאמן שהפך להיות המעוטר בהיסטוריה (נכון, הוא לא התחיל ככזה אך כנראה שמהרגע הראשון היה בעל יכולות אימון גבוהות במיוחד ועל כן היה ראוי להערכה , במיוחד עי זה שרצה וביקש אותו כמאמן).
      ללברון היה מאמן שאפילו לא היה בינוני, מייק בראון,ממנו הוא סבל משך 7 שנים ולא פצה פיו ולא ביקש שיוחלף.
      לאחר מכן הגיע לקבוצה עם ציפיות בשמיים שעליה הופקד מאמן טירון.
      עד יום , מעולם לא אימן את לברון מאמן בקליבר רציני.
      אז בוא נמשיך לספר לעצמנו כל מיני סיפורים על האגדה ושמה מייקל ג'ורדן ותמיד גם נדאג להשוות את האגדות ללברון ג'יימס, שיש להטיל רפש בכל מה שקשור אליו.

      1. כן…ואתה מדבר על עיוותים.
        מייקל ודאג קולינס היו בסט באדיס. מייקל לא רצה להחליף את קולינס זה קראוס הנחית עליו. (ומגיע קרדיט לג'קסון שרתם את מייקל לעגלה שלו).

        1. קראוס 'הנחית' עליו הרבה דברים כמו קוקוץ',רודמן ופיפן המס' 2 הכי טוב בהיסטוריה.
          בהשוואה לדיוויד גריפין הנכשל- קראוס הוא מנהל מקצועי אמיתי.

          מייקל בטוח לא היה יותר נוח מלברון כשחקן פרנצ'יז שליט.
          ההבדל הוא שהמאמן הכי טוב שהאימן את ג'ורדן הא פיל ג'קסון ואצל לברון זה טיירון לו.

          1. וריילי גם GM איכותי הוא שוכח לציין שלברון כבר עשור שלם משחק בסופר טימס אבל אי אפשר לשנות הייטרים

      2. כל מה שאני כותב הוא שהסידרה – הסידרה, לא העבר – עושה טוב מאד למייקל. אני יודע טוב מאד את הבעיות עם קולינס. אבל קולינס היה מאמן צעיר, שניכשל

          1. הצחקת ארז.
            אתה סאקר של לברון ונפלת במלכודת הזו כשכתבת- "ממשיכים לספר ולהאדיר ולעוות את המציאות כדי שהיא תהפוך להיות נוחה יותר עבורנו ולשרת את הנרטיב שלנו" ואז כתבת שלמיטב זכרונך ג'ורדן רצה להעיף את קולינס (שטות מוחלטת) ושאחריו זכה באחד המאמנים המעוטרים בהיסטוריה (שיותר מחצי זכיותיו היו בהמשך עם ג'ורדן).
            דווקא החזקתי ממך מישהו פחות עיוור באהבתו ללברון כשניסית להילחם בנרטיב של אחרים כנגד לברון. איך אומרים- well, nope..

          2. ארז,
            ואתה גם מוסיף בסוגריים לפני שלקחו את פיל ג'קסון "אחרי כמה שנים רעות מאוד …מאוד מאוד רעות".
            מה זה רעות- פלייאוף כל שנה, מלכות סלים.
            תשמע אתה עלית לדרגת משנה בוני של סאקר של לברון. בהצלחה בהמשך.

      3. ארז, מה הכוונה למיטב זכרוני? מראיינים שם את דאג קולינס, את מייקל, ואת ג'רי קראוס, כולם אומרים אותו דבר. אז הם כולם משקרים?
        היתה שמועה שפיטרו את קולינס בגלל ג'ורדן, וזה לא היה נכון ככל הנראה.

  5. עשה לי את היום מייקל עם מה שאמר על קובי. קובי אגב טוען שמעולם לא הפסיד באחד על אחד. מקווה שתצא סדרה טובה על עונתו האחרונה. יש מספיק חומר עליו הוא לא היה ביישן

      1. קובי היה שחקן עם עבודת רגליים הכי טובה שראיתי מאז ומעולם, לא מאמין שיש גארד שיכל לקחת אותו ב1 על 1, ברור ששחקן כמו יאניס היה מנצח את קובי או מייקל אילו היו משחקים ב1 על 1 כמו בשכומה כל מה שהוא צריך זה לקחת אותם עם הגב לסל יותר מדי חזק גבוה וארוך מהם

    1. הרס זו הגדרה קצת חזקה לחורבה שהייתה שם…
      בגדול אבל הרעיון של מנהל שגם רוצה לשחק הוא לא בדיוק הרעיון הכי חכם. אם נעזוב את הבחירה בקוואמי בראון אז העובדה שהוא חזר לשחק גרמה לו להביא שחקנים שהוא חשב יעזרו לו להגיע לפלייאוף במקום לחשוב קדימה על עתיד הקבוצה. בסוף כולם היו שם מסוכסכים וממורמרים (בעיקר ג'רי סטאקהאוס).
      במילים אחרות אותם הדברים שהפכו את ג'ורדן לשחקן גדול הם אלו שהופכים אותו למנהל גרוע.

      1. תספר את זה ללברון, הוא GM מאמן ושחקן, מייקל כמה שהיה כישרוני על המגרש מחוץ למגרש בכל ענייני הכדורסל הוא אהבל רציני

          1. ולמשוך שחקנים , טמפטניג, אבל לברון ממש לא הGM כמו שהוא לא שולט בקלאץ , סתם לדעתך מי אתה חושב הביא את דייויס ללייקרס? מי דיבר עם בוש ולאב בזמנו?

            1. נכון… לברון הביא את לאב לקליבלנד. הוא ישב וארגן את העסקה. אותו דבר עם דיוויס. זה שהוא וויד ובוש החליטו לחתום ביחד לא הופך אותו ל-GM רק לבן אדם עם חברים שרוצים לשחק איתו.

  6. ארז צודק.
    הנראטיב של אגדת ג'ורדן חוזר בכל פעם בהתעלמות מוחלטת מהכשלונות של ג'ורדן.
    לא סתם מנחם רושם שהשנים האחרונות שלו בוזארדס לא נחשבות כי הנבא פשוט עשו הכל כדי להשכיח. כמו בסרט של הריקוד שמכסה על האופי הבעייתי של ג'ורדן וגם הצדדים הפחות טובים שהיו לו.

  7. מטרת כל הסידרה הזאת היא לתקן את השם שיצא למייקל כמהמר כפייתי וחבר קבוצה אכזר. הוא לא היה לא זה ולא זה. זה הכל. זאת מטרת הסידרה.
    ןאף מילה על טוני פרקר?

  8. אני לא בטוח מה יותר משעשע, הניסיון להקטין את ג'ורדן לצורכי האדרת לברון, או הניסיון להקטין את לברון לצורכי האדרת קובי…
    .
    אף אחד מאתנו הוא לא זבוב על הקיר באחד מחדרי ההלבשה ב-NBA,
    אבל אפשר להגיע לאיזו מסקנה מצרפית שאותם כוכבי על, הם לא קלים. לא לאימון, ולא לניהול. לא ג'ורדן, לא קובי, ולא לברון.
    הניסיון של כל מחנה לצבוע את האהוד שלו בצבעים טהורים, זה כבר בכלל משעשע. כל כך קל לשכוח (תלוי באיזה מחנה מדובר) שמגייק ינוקה דחף להחלפת מאמן בלייקרס, שקארים דרש טרייד (לא סתם דרש – הוא הצביע על היעדים המועדפים. ניו יורק או לוס אנג'לס), שבירד היה שחצן בלתי נלאה, שג'ורדן היה אלים כלפי שחקנים בקבוצתו, שקובי הציב אולטימטומים עוד לפני שנבחר (ובהמשך דחף וזריקתו של שאקיל מהקבוצה, ואז דרש טרייד), שלברון "לא 1, לא 2, לא 3…" באותו מופע "ביי ביי" בלתי נשכח.
    .
    תודה, מנחם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט