מעורב הופס ליום רביעי: 'שורק' הודיע לטראמפ כבר בראשית ינואר על הסכנה האיומה. שליש מהנדבקים בעולם הם מכאן (ואנחנו 4.8% מהעולם) / מנחם לס

1. "דומיניק, האם אתה מסתכל על 'הריקוד האחרון'?

זה מה שדומיניק וילקינס הגדול נשאל אתמול באטלנטה.

-"אני לא מפסיד שנייה"!

-"למה? מה כל כך מיוחד בסידרה?"

"עבורינו, אלא שחיו את התקופה אז והיו חלק מכל העניין, זה מחזיר הכל חזרה. הסרט לא חייב להראות אותך כדי שתרגיש שאתה שם. שיחקתי נגד רובם. כל הזכרונות חוזרים. הכל נראה כל כך כאילו אתה שם. זה מדהים ממש".

-מה הדבר הזכור לך בקשר ל-FANDOM של מייקל? מה היה כל כך מיוחד בטרוף שהיה?

-שמע. כל מה שאני צריך לעשות זה לחזור ל-1987. אול סטאר בשיקגו. הוא ואני בגמר תחרות הדאנק. אני לא שופט ואין לי כל מחשבות וזכרונות רעים, אבל כולם – מלבד השופטים כמובן שכמה מהם הם חברי – אמרו לו שגזלו אותי. אבל מי שהיה שם מבין את תחילת ה-FANDOM של מייקל. הקהל הביתי 'לא הירשה' לשופטים לתת לי את אליפות הדאנק. 'IT AIN'T IMPORTANT ANYMORE' – אבל זאת היתה חתיכת תקופה. אני עם ההאוקס בכל משחק ובכל אולם בתוקף תפקידי, ומה שהיה בשנים ההן לא יחזור".

-ממה אתה נהנה יותר מכל בסידרה?

-לשמוע אנשים, ולראות דברים שקרו מאחורי הוילונות. שמעתי פה ושם שמועות אבל אף פעם לא ראיתי במו עיני מה באמת קרה. קח את טוני קוקוץ'. אחד השחקנים שחיבבתי יותר ממכולם. הוא ילד ממש באולימפיאדה. מה הוא יודע על סטוקי פיפין ומייקל ג'ורדן שעלו במטרה להשפילו? למעשה לא להשפילו. מה שקרה הוא שבמשחק הראשון הם לא עזבו אותו לדקה וכשהם שמרו עליו הם כנראה ראו בעינם את ג'רי קראוס. אותו הם באו להשפיל. הוא לא יותר מילד והם משחקים נגדו במשחק מוקדם לא חשוב כי גם ארה"ב וגם קרואטיה כבר בסיבוב השני כאילו אין מחר. זאת היתה הפעם הראשונה ששמעתי את קוקוץ' עצמו מדבר על כך. שמחתי כשבמשחק הגמר הוא החזיר הרבה כבוד לעצמו.

-מה חושבים שחקני ההאוקס העכשוויים כשהם מסתכלים על הסידרה?

או, בוי. כשטריי וג'ונס והשאר רואים את זה הם בוודאי לא מאמינים למראה עיניהם. מה שהיום הוא פלייגרנט פאול, אם לא זריקה מהמצרש, אז היה בקושי שריקה. אני כמעט בטוח שכמה שלא מדברים איתם הם לא מתארים לעצמם את הניקס, הבד-בויז, פילדלפיה, שיקגו – למעשה כל קבוצה – אתה מגיע DOWN THE LANE?' כל מה שהם מנסים לעשות זה להפריד בין ראשך וגופך ("TRYING TO TAKE YOUR HEAD OFF").. ולראות את המספרים שמייקל, בירד, מלון, או בארקלי שמו נגד הגנות כאלה? מי שחושב שההגנות היום יותר קשות ונוקשות לא יודע על מה הוא מדבר. אולי ההגנות היום מתוחכמות יותר, אבל היום אף שחקן בפאסט-ברייק לא חושש שמישהו מנסה לפרק לו את הראש!

-אז מה, אז הכדורסל היה יותר גברי וקשה?

-שמע, לכל דור יש את התקופה שלו. אז מייקל היה הביטלס. היום יש סושיאל מדיה ואף אחד היום לא יכול להיות הביטלס. אבל טוב ששחקני היום יראו את הכדורסל של אז. IT IS NICE TO PUT IT IN CONTEXT. אולי הם יעריכו אותנו ומה שעשינו לפני 30 שנה. שתי התקופות היו נפלאות לכדורסל – אז ועכשיו. אנחנו פשוט היינו הבחורים שבאו לפניהם!

2. לדוראנט ישנה מילת "PROFANE" לסופר ה- The Victory Machine (הווריורס של 2019)

פרופיין…מה זה פרופיין בעברית? זה לא ממש קללה. זה לא משחית ומוחץ כמו קללה. זה יותר 'הולם', או פוגע, או עוקץ.

איתן סטראוס מה'אתלטיק' הוא סופר הספר "מכונת נצחונות". בין השניים החלה קטטת ציטטות שהלכה ונמשכה (https://larrybrownsports.com/basketball/kevin-durant-sensitive-)

סטראוס ניסה להגיע לדוראנט ולשוחח על טענותיו – ובינינו – ה- BITCHING שלא פסק מפי דוראנט. אז דוראנט כבר התמקם בברוקלין ולא היה לו "כל עניין להמשיך להתעסק עם הסטראוס הזה". זה היה כשדוראנט שלח לו מחוף לחוף את ה-PROFANE MESSAGE. הנה מה שהיה שהוא אמר לפי הואה הוסו מהניו-יורקר: https://www.newyorker.com/culture/cultural-comment/demystifying-the-golden-state-warriors

“Months later, with Durant settled in Brooklyn, Strauss texted him to see if he would talk to him for ‘The Victory Machine.’ It feels like due diligence but also like a chance for Strauss to eke out one more anecdote for the book. ‘F–k u, f–k your sources and your book,’ Durant replied. He’s no longer on the team, but he’s on the cover of the book, anyway—alone.”

כיצד בדיוק ציפה סטראוס שדוראנט יגיב? הרי כולם מכירים את ההסטוריה של דוראנט, ולמה הוא ציפה מהשחקן שהיווה בעייה כל כך גדולה, והיה נגד דברים שכתב מלכתחילה?

מצד שני אני לא מאשים את דוראנט על תגובתו. ולדעתי זה גם לא הוגן שעכשיו, אחרי עונת 2020, הפציעה והכל, פתאום מפרסמים את תגובתו.

3. פילדלפיה מתאמנת כאילו הוחלט – ויש תאריך – לפלייאוף נגד הסלטיקס, והכל כשלארה"ב, 4.8% מתושבי העולם, יש שליש מנדבקי העולם.

לך תדע מה קורה. מצד אחד מדענים ורופאים העוסקים במדע המגיפות טוענים שחזרה לחיים רגילים תתן אנרגיה חדשה למגיפת הקורונה ( שארה"ב כבר יכולה 'להתפאר' בשליש נדבקי הקורונה, וביותר מרבע מקורבנות העולם, בעוד שמספר תושביה הוא 4.8% מאחוז תושבי העולם). בדיוק?

לארה"ב ישנם 1,237,633 שנידבקו. לעכל העולם ישנם 3,727,295 שנידבקו. לארה"ב יש 33% מנדבקי העולם בעוד שמספר תושביה הור 4.8% מתושבי העולם.

ומה אומר טראמפ על עצמו (אתמול)? "I AM DOING A SPECTACULAR JOB!". הבנאדם מגלומן חולני שמקומו במוסד לטיפול חולי נפש, ולא להיות נשיא של העולם החופשי.

אבל מה לעשות שהפוליטיקה השתלטה על ההגיון בארה"ב, והרפובליקנים בסינט יעשו הכל – אפילו יסכימו למותם של עשרות אלפים – אם לא מאות אלפים – העיקר ללקק לטראמפ את התחת, ובתהליך להרוס את הטוב שהיה בדמוקרטיה האמריקאית.

אותי לימד המורה קווינט שלחיי אדם אין מחיר. אבל אצל טראמפ וכנופייתו חיי אדם שווים בערך עשרת אלפים דולארים, קח או תן כמה. כולם רוצים לחזור לחיים נורמליים. אבל היום נודע מי הוא 'שורק המשרוקית' הזהיר את כל מי שיכול היה – ובעיקר הבית הלבן – על הסכנה הנוראית העומדת לתקוף את ארה"ב, והוא גורש בבושת פנים, ובשנאה.

חודש אחרי – כן, חודש אחרי – טראמפ אמר לעונה שאין ממה לחשוש. שוירוס הקורונה הוא HOAX – בלוף, תרמית – של הדמוקרטים. אז הוירוס תפס אותנו עם המכנסיים למטה. לכן אומה שהיא פחות מ-5% של תושבי העולם סובלת בערך 30% מהנדבקים והקורבנות של העולם.

ומי אומר זאת? ימני, מכביסט, בד"כ רפובליקני כמוני.

טראמפ הוא הדבר הגרוע ביותר שקרה לארה"ב. אבל עד הבחירות הבאות בנובמבר אין ברירה, ואם הוא מנצח שוב אני ממש – אבל ממש – לא יודע מה אעשה.

בינתיים מנהלי פילדלפיה סיקסרס (שלפי צורת המשחק שלהם הם שפוטי טראמפ כמו הרבה אוונג'ליסטים, רדניקים, מיליטריסטים, וסופר-עשירים) חייבים להתחיל להתאמן, וירוס או לא וירוס. קוס אמעק שזה קרה לגובר ודונובן. הם שפנים ולא יותר.

Philadelphia 76ers general manager Elton Brand said the entire organization has prepared as if they will face the Boston Celtics in a playoff series when the NBA resumes.

We are talking about the Celtics as if that could be an opponent,” Brand said, via Keith Pompey of the Philadelphia Inquirer. “Brett [Brown] and his staff have also prepared for other teams in case there is a regular season and the [seeds] change. But we’ve done a deep dive.”

אם יילכו ישר לפלייאוף, היריב של הסיקסרס תהיה הסלטיקס.

ייתכן ולא יהיה סיום עונה. ייתכן ומספר הקורבנות כאן יגיע ל-200,000 כבר באוגוסט. אולי החדשה הטובה מניו יורק יוניברסיטי תציל אותנו בעתיד הרחוק, אבל אם יוחלט על סיום עונת 2020 עם סיכוי לפתוח את עונת 2021, אלופת ה-2020 חייבת לעשות זאת הכי מאוחר בספטמבר.

4. שחק משחק חדש!

NBABuild Your $15 '90s NBA Star 💵

You have to pick one from each category. Put your picks in the comments section 💬 Open to see which star our @BR_NBA analysts created using this board ⬇️

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 73 תגובות

  1. לפילדלפיה עש כמה בעלים והם יהודים , בעל המניות הבכיר הוא ג'וש האריס.
    יהודים באמריקה זה בדרך כלל דמוקרטים , מצד שני אנשי וול סטריט כמוהם זה בדרך כלל רפובליקנים.
    מצד שלישי בעלי פילדלפיה תומכים ואף עושים הרבה למען אקטיביזם שיפוטי לטובת הקהילה השחורה שזה בדרך כלל נושא דמוקרטי.

    מצד רביעי והכי חשוב אין לי מושג איך שיטת המשחק של הקבוצה קשורה לפוליטיקה של הבעלים

    1. היהודים היו דמוקרטים. האימונים של הסיקסרס הם רק עוד דוגמא למה המגיפה מתפשטת כאן בטרוף. ניזכרו מאוחר? אז לפתוח הכל מאוחר! בעלי הסיקסרס המטומטמים צריכים להודיע לאדם סילבר שהם לא פותחים מאומה עד שמתחילים להשתלט על המגיפה. ממש עכשיו ברגע זה מג'יק מדבר על אותו דבר

  2. הקטע עם דוראנט מצחיק, האיש פשוט מתוסבך. לווריורס לא הייתה בעיה עם דוראנט והם אימצו אותו אליהם. הבעיה שלדוראנט הייתה בעיה עם הווריורס, סוג של רגשי נחיתות, אבל הוא היה צריך להבין שזה יהיה המצב שהוא הגיע לקבוצה שמטובה מאוד הוא הופך אותה לבלתי מנוצחת.
    זאת זכותו לבחור את מה שבחר והוא לא צריך לתת לאף אחד דין וחשבון. אבל זה נראה כמו איזה חוסר ביטחון מחוץ למגרש שהוא רק מנסה להסתכסך עם כולם.
    .
    פילדלפיה – מהכתוב באנגלית רשום כי פילדלפיה מתחילה להתכונן (prepared ) לסדרת פלייאוף אפשרית מהסלטיקס. יש הבדל בין להתכונן (להכין וידאו סכמות התקפיות והגנתיות, התיעצות) לבין ממש להתאמן במגרש עצמו עם כדור וסל.
    .
    הלכתי על הבחירה שיש אפשרות לבחור רק אחד מכל עמדה ושורה. למשל בחירה בג'ורדן ואין אפשרות לבחור מהעמודה והשורה שלו.
    5 – ג'ורדן – אין צורך להסביר
    4 – פיפן – הרובין לבאטמן
    3 – קיד – מה-3 שנותרו אני לוקח רכז שהוא מנהל משחק בחסד מול קמפ (כי בארקלי מחכה לי עם 2) ומול יוסטון כי יש כבר את מייקל
    2 – בארקלי – מתנה עם שווי 2
    1 – רייס – היחיד שנשאר

  3. סטוקטון, מילר, היל, פיפן, אלאג'ואן.
    .
    זו חמישייה שלדעתי ההיפותטית יכולה להתמודד בכדורסל הן של שנות ה-90', והן של ימינו. סנטר דומיננטי שיודע למסור? יש.
    ניהול משחק? יש (בשפע. אחד הרכזים הכי לא אנוכיים + 2 פורוורדים שמצטיינים בניהול משחק, ושלא זקוקים לכדור ביד).
    קליעה מבחוץ? יש.
    מנהיגות? יש (במינון מדויק. שחקנים מובילים שמסוגלים לשחק היטב לצד שחקנים דומיננטיים).
    קשיחות? יש (זה יהיה צמד הקו האחורי המעצבן בהיסטוריה…)
    הגנה? יש! (הסנטר המגן מהטובים בתולדות הליגה. ועוד מהזן המותאם לכדורסל בן ימינו, לאור ניידות יוצאת דופן + 2 פורוורדים שמסוגלים לעשות את מה שיוסטון ניסו לעשות עם אריזה וטאקר ולהכפיל את זה פי כמה וכמה).
    .
    והכי חשוב?
    זו נראית כמו קבוצה שממש כיף לאהוד, עם שחקנים שתמיד נתנו את ה-100% שלהם (כאשר לא היו פצועים, שזה 95% מהזמן, היל…)
    .
    תודה, מנחם.

  4. לחיי אדם אין מחיר? 😂😂😂😂 מל אתה גר בארהב. חיי אדם בכל העולם שווים כקליפת השום, הם לא מעניינים אף אחד. הכסף הוא המלך. בטח שיש ערך לחיי אדם והוא זול מאד.
    מוזר לי שבתקופת חופש זו לא שומעים קמפיין נשיאותי משיקצה. הייתי בטוח יהיה לו הרבה זמן להגיגים פוליטים בזמן זה במיוחד.

  5. ודומיניק צודק וטועה. היום קל מאד להיכנס לסל כי אין אפשר לכסח ולהטיח כמו פעם וכמו שדומיניק אמר אין את הפחד שמישהו יטיח אותך באוויר בפאסטברייק. אתה יותר רגוע פסיכולוגית.
    מצד שני המגינים של אז היו ככ איטיים וצבים מהלכים שהשחקנים של היום היו מרקידים אותם סטפס והם אשכרה היו נאלצים לשמור על קשת ה3 מה שאז לרוב שמרו עם העיניים.
    ובכלל לראות את כל הלבנים האלה שומרים על מייקל באחד על אחד זה כמו לראות את קורבר על לברון. קומדיה

    1. אני מסכים איתך שמעון כרגיל, לגבי טראמפ כמה שהוא התנהל גרוע בזמן המשבר ב4 שנים האחרונות הוא עשה רק טוב לאמריקה כלכלית, אני כנראה יצביע לביידן אבל טראמפ בכולל שלו הרבה יותר טוב מאידיוט אובמה לפניו

      1. אני יצביע כנראה לביידן פעם הבאה,אבל פעם שעברה בחרתי בו, והייתי בוחר בו שוב עם האהבל סנדרס או קלינטון היה מתחרות נגדו,מבחינת כלכלה עד לפני משבר הקורונה (שבוא הוא התמודד עם המצב מזעזע ) הוא העלה את הכלכלה ואת המצב האקונמי דרמטי ברחבי ארצות הברית, בסך הכל הכולל הוא נשיא הרבה יותר טוב מאובמה

        1. לגבי התושבים באילנוי, הוואי … הם פסיכים , יש להם שנאה תהומית אליו ללא קשר למה שהוא עושה, גם התקשורת שונאת אותו (הוא מהצד השני ניצל באופן ציני את הפייק ניוז). הוא לא רייגן ואני עדין מחכה שיחזור נשיא כמוהו, אבל הוא בהחלט היה אופציה טובה יותר מהילרי הנחשית.
          .
          גם לגבי ישראל כנראה הייתי מצביע לביבי לא בגלל שאני חושב שהוא טוב, אני לא סובל אותו אבל הוא יותר טוב מגנץ (שהתקרה שלו זה ביבי ללא הכריזמה), אני חושב שכל הפוליטיקאים רקובים

  6. ווילקינס היה אתלט על אגדה ….בהחלט האב טיפוס של קרטר .
    הוא מלהיב מאד אבל לא שייך לליגה הזו של קובי ובטח לא של מייקל .
    אך בהחלט מלהיב .
    חורה לי עד היום שבערוב ימיו כשחקן בעונת 93-94 מייד לאחר פרישתו הראשונה של מייקל אטאלנטה הטרידה אותו ללא מצמוץ באמצע העונה כאשר היא מובילה את המזרח והורסת לו את הסיכוי הממשי הראשון להגיע לגמר …ולא סתם אלא שולחת אותו לבית הקברות של הקליפרס .
    המהלך לא הוכיח עצמו ואטאלנטה הודחה בסיבוב השני למרות שסיימה ראשונה את העונה הסדירה במזרח.

  7. מנחם אלה לא הדברים של ווילקינס וחבל שזה מוצג כך. גם פילדלפיה לא מתאמנת בדיוק כמו שאר הקבוצות . ברנד הם בסך הכל אמר שהם מתכוננים לכך שהסלטיקס יהיו היריבה שלהם בפלייאוף.

  8. לא כל כך הבנתי מה זה קטגורית Jumper, קליעה מ 3?
    אבל שחקן עם אתלטיות של שאק וקליעה של מילר, אף אחד לא יכול לעצור. לא צריך להמשיך לשאר הקטגוריות.

      1. אני רואה שלא בחרתי קלעי…
        הינה חמישייה חלופית:
        קיד, אלן, סקוטי, בארקלי וחאקים. הם מהירים, הם קולעים, הם עושים הגנה ובלי יותר מידי אגו, מקרי ראש ודיוות.

  9. אני היחיד שנעלב מזה שהאקים שווה דולר אחד? ועוד על קליעה ?
    הייפ לא מביא אליפויות, אבל הוא כן יגרום לך להיראות טוב אחרי 30 שנה….
    אני מאוד מקווה שלא, אבל כנראה דאנקן יקבל יחס דומה
    סטוקטון קובי פיפן היל והאקים
    אחלה טור!!

            1. למרות שתכלס סטיב נאש היה הרבה יותר מתאים שם.

            2. ועדיין לא ברור מה סטיב קר (ממוצע קריירה של 6 נקודות, כן?) עושה עם החבורה הזאת.

            3. קשה לשייך את נאש לשנות ה90. להבדיל מקובי או אייברסון, אין לו מה להראות מהעשור הזה.

            4. גם נכון. למרות שריי אלן גם מופיע שם.
              יוברט דיוויס גם אופציה.

  10. תודה מנחם על עוד מעורב מעולה.
    איזה אתגר נהדר של הבליצ'ר!
    להלן 4 קבוצות שיצרתי. מי לוקחת לדעתכם?
    .
    קבוצה 1 – זו שבחרתי ראשונה, כתשובה לאתגר:
    ג'ורדן, בארקלי, יואינג, מילר, טים הארדוואי. (רג'י משחק כ-3).
    סה"כ 14 דולר.
    .
    קבוצה 2 – ג'ורדן טייק 2:
    ג'ורדן, סטוקטון, רייס, היל, יואינג.
    רייס משחק בפאואר ויכול להתחלף עם היל.
    סה"כ 13 דולר.
    .
    קבוצה 3 – קבוצת אולאג'ולאן:
    חאכים, מילר, פיפן, בארקלי, טים הארדוואי.
    כולם בעמדותיהם הקלאסיות. סה"כ 13 דולר.
    .
    קבוצה 4 – קבוצת שאק:
    שאק, מלון, פיפן, קר, טים הארדוואי.
    עמדות קלאסיות. היחידה שמנצלת את מלא ה-15 דולר.

      1. כמו שאמרו למעלה, המשחק המקורי (לבנות חייזר) הוא די דבילי. גוף ואתלטיות של שאק (5) קליעה של רג׳י (4) ניהול משחק של קיד (3) סקורינג של חאקים (1) והגנה של דיקמבה (2). זה פרנקנשטיין חייזרי, לא שחקן כדורסל שאפשר אפילו לדמיין.

            1. אההה זה כתוב בגדול בכותרת…

            2. אני לא מתפקד בשעות הבוקר

            3. כנראה שאני לא מתפקד טוב בבוקר, צהריים או בערב.
              ובלילה אני ישן.
              אשאר עם האתגר שלי, לבנות קבוצה ב-15 וחייבים שחקן מכל קטגוריה.

            4. למה אתה תמיד חייב להרוס?

    1. אשך, קבוצה 1 לא מאוזנת- את רג׳י (80 ומשהו קילו) בעמדה 3 תמכור אולי לגננת (אם היא עדיין איתך אז כנראה שהיא תקנה גם את הבלוף הזה :-)).
      קבוצה 2 קצת רכה מתחת לסל, ובקבוצה 4 הצבת רק ארבעה שחקנים משום מה (למרות שכל הכבוד שדאגת להוסיף מאמן).
      קבוצה 3 לוקחת.

  11. יש עוד נושא שלא דובר עליו בהקשר לחזרת ליגת ה-NBA: מה יעלה בגורל האנשים המבוגרים שנמצאים בקבוצת הסיכון גם אם הם בריאים. על פי ההוראות העכשוויות הם לא יוכלו להיות נוכחים באימונים, במשחקים ואפילו בצפייה במשחקים.
    בקישור הבא נזכרים חמישה מאמנים בגיל הרלבנטי: פופוביץ, קרלייל, ד'אנטוני, סטוטס וג'נטרי.
    https://sports.walla.co.il/item/3354679
    כמו כן, לא ברור מה יהיה לגבי אוכלוסיית המבוגרים הקשורה בצפייה, עבודה וכו' ל-NBA ולשאר תחומי הספורט..
    .
    כל עוד לא יהיו חיסון/חיסונים תרופה/תרופות לקורונה אז אנחנו באי וודאות גדולה מאד. המחלה הזו לא הולכת להיעלם מאליה וסביר להניח שנצטרך לחיות עם זה בשנים הקרובות. זה משנה את כל דפוסי ההתנהגות שהיו מקובלים עד עתה כמובנים מאליהם..
    יש הרבה דיווחים על כך שפיתוח חיסון הוא אפשרי וקבוצות רבות עוסקות בכך. אבל מה יקרה אם לא יצליחו לפתח כמו במקרה של האיידס.
    קישור מעניין שכותרתו ' מה אם לעולם לא יהיה חיסון לקורונה?'
    https://healthy.walla.co.il/item/3354962

  12. עם הבחירות הקרבות, טראמפ לא רצה שתהיה מפולת בבורסה, ולכן הוא הרגיע את הציבור בעניין הקורונה, כי פאניקה היתה גורמת למפולת. הוא גילגל את הקוביות, טעה בגדול לגבי הגעת הקורונה, והפסיד בגדול.
    "טראמפ הוא הדבר הגרוע ביותר שקרה לארה"ב" – אתה צודק, אבל הוא גם הנשיא הכי טוב שהיה לארה"ב כלפי ישראל.

  13. מנחם גם אני סלדתי מטראמפ בהתחלה (ועד היום כמובן, אבל במידה אחרת) אבל actions speak louder than words והרבה מהדברים שהוא עושה בתור הנשיא (יציאה מכל מני ועדות של האו״ם, ההסכם עם אירן, היחס לסין, ל-who ולהרבה ניצול מחפיר של ארה״ב שהתחולל עד עכשיו בעולם) היו צריכים להיעשות מזמן והיה דרוש שור זועם כמו טראמפ כדי לעשות אותם. צריך להיות סוג של עיוור וטיפש כדי להיכנס לקופות השרצים שהוא נובר בהן אבל הוא בדיוק האיש to get it done.
    לסיכום אומר שקשה לומר על אדם ילדותי, קשה עורף, אגומניאק, social awkward כמו טראמפ שהוא נשיא טוב. אבל זה דיי המצב. באותו אופן שקשה להסתכל על הג׳נטלמן, איש השיחה, האינטלקטואל והצ׳ארמר שהוא אובמה ולומר שהיה נשיא רע. אבל הוא היה.
    וזה מאד קשה ומבלבל לראות מבעד לדמויות האלה.

  14. תודה מנחם. למסתכל מרחוק כל ניהול המשבר קורונה של טראמפ איך נאמר נראה לא משהו..
    לגבי החמישייה:
    לקחתי שניים של 5- ג'ורדן וסטוקטון
    לקחתי שתי מתנות של 2- בארקלי ומוטומבו
    ובאחד שנשאר את גלן רייס

  15. טראמפ עשה רק טוב לארה״ב ולא רק בכלכלה.

    בני ויורק הצפופה לא הגיבו מספיק מהר, אבל אל תשכחו שבאיטליה וספרד ביחד יש בקושי רבע מכמות האזרחים של ארה״ב ויש שם הרבה יותר מתים לנפש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט