מעורב הופס ליום שני:אפיזודות 5 ו-6, וגילוי מדהים על 9 ו-10 / מנחם לס

1.קודם נתחיל באפיזודות 5 ו-6

אהבתי את התחלת אפיזודה 5 כי הייתי כל כך חלק ממנה. אבל בואו נתחיל עם 1998. מייקל הזקן נגד הכוכב העומד לרשת אותו קובי בריאנט. משחק האול סטאר במדיסון סקוור גארדן.

אז כבר לא כתבתי לאף עתון בארץ, ולמרות שהודיעו שנותרו כמה כרטיסים למכירה ב-$100 דולאר ביציע העליון, הייתי בכל כך הרבה אול-סטארים שאני יודע שבד"כ זה שעמום אחד מתמשך.

לא הפעם! למה? כי קובי בריאנט בא לרשת את מייקל, והוא אף לחש לו באוזן שהוא "הולך לרשת" אותו במשחק הזה. מייקל ענה לו בחיוך: "NOT SO FAST"…אבל מה שלא ידעתי היה שמייקל אמר לו עוד דבר: "קובי, אם אתה אי-פעם בבעייה, צלצל אלי. אני תמיד כאן לעזור".

ואז, למרות שקובי ניסה הכל, מייקל החליט שהוא לא מוכן עדיין לתת את הירושה לאף אחד, במיוחד כשאז הוא גם לא ידע שזאת תהיה שנת המשחק האמיתית האחרונה שלו. אני לא מאמין שמייקל בא לשחק, אבל מילותיו של קובי כנראה אילצו אותו לתת הצגה – ואיזו הצגה הוא נתן! – ולסיים עם ה-MVP. אולי הוא כן ידע שזהו זה, כי לפי עתונאי ניו יורק אז אחרי המשחק כשכל השחקנים התחבקו ואמרו שלום, מייקל אמר לקובי – "IT IS ALL YOURS NOW!". אז כנראה שמייקל התחיל לחשוב שזאת העונה האחרונה של הבולס.

חלק חשוב מאפיזודה 5 הם המשחקים האולימפיים ב-1992. כתבתי כבר על זה באריכות לפני כמה ימים ב'מעורב' שלי, אבל רק כדי להזכירכם – או אם לא קראתם – הבולס החתימה שחקן קרואטי אלמוני (אבל לא אלמוני לג'רי קראוס) ב-1990, ועל משכורת גבוהה יותר משל סקוטי פיפן. הוא היה אמור להגיע ב-1993. סקוטי ופיפן החליטו ללמדו אותו שעור בכדורסל. למעשה – להשפילו.

אבל כמובן שלפני שהנבחרת עזבה את ארה"ב עלתה הבעייה של אי בחירת אייזיה תומאס. מייקל הביט ישר למצלמה ואמר": "אני שמח שאייזיה איננו בקבוצה. אני יודע שהוא שחקן גדול. במחברת שלי הוא הפוינט גארד השני בטיבו מכולם אחרי מג'יק. אבל הנבחרת שאתם מכנים 'נבחרת החלומות' היא גם נבחרת בה כולם מסתדרים ואוהבים את כולם. מבחינה זאת להרגשתי אייזיה לא היה מתחבר טוב לקבוצה".

-"האם היתה לך איזו שהיא השפעה על ההחלטה לא לצרפו לקבוצה?"

הוא מסתכל ישר למצלמה ואומר שוב: "I HAD NOTHING TO DO WITH IT. לא שאלו אותי ולא התייעצו איתי. IT WAS NOT ME".

אני מאמין לו ב-100%.

אבל לפני פתיחת המשחקים האולימפיים היה משחק בין גופיות לבנות וכחולות.

וואו איזה משחק אימון היה זה בין הלבנים של מג'יק והכחולים של מייקל. המשחק לא אמור היה להיות יותר ממשחק אימון. אבל מהון להון – כמו שאומרים החברים שלי ברבת-עמון המשחק התחמם. לפי אלה שחזו בו ולפי ספורטס אילוסטרייטד זה היה "משחק הכדורסל הגדול שאי-פעם שוחק". השחקנים התאבדו על כל כדור. פתאום המשחק הפך למשחק על יקרה, כמו במגרש המשחקים, וכל הדרים-טים הפכו לילדים בשכונה.

כולם ניכנסו לאוטובוס בדרך למלון. שחקנים 'לבנים' (צבע הגופייה כמובן) סירבו לשבת ליד שחקנים 'כחולים'. איש לא הוציא מילה. האוויר היהמ מחושמל כאילו משהו עמד להתפוצץ.

ואז צ'ארלס בארקלי אמר משהו (שלא קלטתי) וכולם התפוצצו מצחוק, קמו ממושביהם, ו'לבנים התחילו לחבק 'כחולים' וכחולים לחבק לבנים, ומאז ועד סוף הטורניר כולם רק החמיאו אחד לשני, ולהיפך – צ'אק דיילי המאמן גער בהם כמה פעמים לשחק כמו שהם יודעים, ולא להגזים ב'קבוצתי'.

אהבתי את טוני קוקוץ'. לא היה לו מושג על מה שהלך בבולס עם סקוטי פיפן, ולא היה לו מושג שמייקל וסקוטי החליטו לחסל אותו. "עבורי זה היה סתם משחק מוקדם באולימפיאדה, ולא הבנתי את השמירה הזאת עלי. עבורי זה היה סתם משחק מחורבן (הוא היה 2 מ-12). במשחק הגמר הוא היה הרבה יותר טוב עם סלים, דאנקים מרהיבים, ושלשות בידו השמאלית, ולמייקל וסקוטי היה ברור ששחקן-שחקן מגיע אליהם.טוני הפך לחבר טוב של פיפין. עם מייקל היו לו יחסים טובים, אבל למייקל אין אף חברים ממש קרובים. זה לא ב-DNA שלו.

עם האליפות הראשונה ב-1993 מייקל הפך לאלוהים. "BE LIKE MIKE הפך להיות משחק מילים שעשה ממנו את האתלט הגדול והמפורסם בעולם. "תהיה כמו מייק ותשנה גייטורייד", זעקה מודעה אחת. או "תהיה כמו מייק ותשתה קוקה קולה" היתה פרסומת טלוויזיה . כל 'תהיה כמו מייק' הכניטס לו עוד מיליונים. הוא הפך לאישיות הפופולרית והידועה בעולם. יש לו את הפרצוף הנכון, וכשהוא מעשן סיגר זה נראה טבעי.

אבל היה קטע ארוך ממנהיגי שחורים שטענו שלא הכל במייקל הוא PURE. בעיקר לבחירות של צפון קרולינה לסינט בין הגזען הלבן הידוע לשמצה הלמפ לבין המנהיג השחור גאנט. מייקל – בן צפון קרולינה – נשאר מחוץ לויכוח הפוליטי. כולם דיברו על המשפט שאמר פעם ש"גם רפובליקנים קונים סניקרס". אפילו אובמה – פריק אמיתי של ג'ורדן – טוען שמייקל היה צריך להיות מעורב יותר בענייני שוויון וכו'. היו מנהיגים שחורים שאמרו ש"לכן מוחמד עלי היה ויישאר הספורטואי הגדול מכולם, והרבה אחרי שישכחו ממייקל, יזכרו את מוחמד עלי (אני, אגב, לא מסכים לכך לחלוטין. מייקל יישאר לפחות ב-100 השנים הבאות האתלט הגדול והידוע מכולם).

אהבתי את תגובת מייקל.

הוא אמר, "זה לא באופיי להתערב בעניינים פוליטיים. לכל אחד ישנה דיעה מה הוא רוצה ויכול לעשות. אני לא פוליטיקאי. אני לא מוחמד עלי. הוא אחד מגבורי הגדולים מכולם אבל אני מייקל ג'ורדן, ואף פעם לא הייתי מעורב בפוליטיקה וגם לא אהיה. זה לא בגנים שלי. זה לא יהיה טבעי עבורי להתערב בעניינים פוליטיים".

כשהמצלמה עברה ל-1998, ומשחקו האחרון באטלנטה הבנת איזה כוכב הוא הפך להיות. כאילו שהגיע איזה כוכב מעולם אחר. לא נותנים לאדם מנוחה. אפילו לאוטובוס הקבוצה צלמים רודפים אחריו.

לפני המשחק הראשון של סידרתצהגמר הוא יושב לבדו בחדרה ההלבשה, על הריצפה. הוא סחוט פיזית ונפשית. מספיק היה לתת בו מבט להבין שהוא לא יכול יותר. הוא יסיים עוד סידרת גמר אחת, ויפרוש, או יעבור לאיזו קבוצה לשחק סתם ללא לחץ וללא צורך להיות הגדול מכולם.

האפיזודה הששית מתרכזת בחצייה לפחות בבעיית ההימורים של מייקל.

אתה רואה אותו באוטובוס של הקבוצה יושב בסוף האוטובוס, ומשחק קלפים על אלפי דולארים. אחד מהשחקנים הוא, אגב, טוני קוקוץ'.

משום מה מייקל קם מ'השולחן 'לרציניים' באוטובוס ומגיע לשולחן הקדמי.

-"אפשר להצטרף?" הוא שואל.

בילי וונינגטון אומר לו, "מייקל, אנחנו משחקים על דולר לקלף. אתם משחקים שם מאחורנית על אלף. מה אתה רוצה מאיתנו?"

מייקל: "אני רוצה את הכסף שלכם בכיס שלי". זה מייקל.

חלק די גדול מוקדש לגולף שלו. שחקן עם STYLE לא רע בכלל. הדרייב שלו לא מדוייק, אחרת היה שחקן ממש טוב.

אבל בקשר לבעיית ההימורים שלו, הוא תמיד טען, וטוען עד היום, שהוא לא מכור להימורים. הוא פשוט אוהב את התחרות והמתח שבהימורים. "יכולתי להפסיק להמר מתי שרציתי, וככה זה ממשיך. זה הכל כסף שלי ואני לא גוזל מאף אחד". אלה שמאמינים לו אומרים שעבורו להפסיד $10,000 דולאר זה כמו עבורך להפסיד $10, ומייקל אף פעם לא הפסיד – או הרוויח – סכומים אסורים. כל ההתערבויות בחייו הסתכמו באולי 5-6 מיליוני דולארים. אבל הבנאדם ביליונר.

ישהם באפיזזודה דברים שמייקל מבצע בהגנה ובהתקפה שמסבירים לך אחת ולתמיד מדוע לא היה, אין, ומי יודע אם יהיה אחד אחר כמוהו. אמרתי זאת כבר עשרות פעמים, ואעצור כאן.

מה הכי אהבתי באפיזודה השישית? כמובן את הדאנק של ג'ון סטארקס על מייקל, ועוד ביד שמאל, וישר לפרצוף של אלוהים. אתה רואה בברור שמייקל לא אהב את הדאנק הזה, בלשון המעטה. אני לא חושב שהיה ששחן אחר שהצליח לדנקק עליו ככה בצורה מחלטת ונקייה. וואללה כמה אהבתי את הדאנק הזה התקוע במוחי הקשיש עד היום.\

ולקראת סוף האפיזודה הששית כמה ריחמתי על צ'ארלס בארקלי בסידרה של 1997!

שיקגו מנצחת בפיניקס את המשחק הראשון. שיקגו מנצחת בחוץ את המשחק השני. 2-0 וכולם מאמינים שהעסק סגור. בארקלי משחק מצויין אבל הסאנס מפסידה. המשחק השלישי בשיקגו. איזו הפתעה! פיניקס מצמצמת ל-1-2. משחק שני בשיקגו. צ'ארלס בארקלי אדיר אבל שיקגו מנצחת. בארקלי אומר: היה זה המשחק הטוב ביותר שלי. יותר טוב מזה אני לא יכול לשחק, ומייקל עדיין ניצח אותנו. אין לי בעייה עם זה. פשוט הפסדנו לשחקן הטוב ביותר בעולם.

משחק חמישי – השלישי הרצוף בשיקגו. בארקלי נותן עוד משחק-על ופיניקס מנצחת!!! לא סתם מנצחת. היא קורעת את הבולס 108-88, ומצמצמת ל-2-3!!!

ועכשיו משחק ששי בפיניקס. וואללה הם הולכים להשוות ל-3-3???!!!

אבל לא. מייקל מוצא את פקסון לשלשה מהפינה עם 4 שניות לסיום והבולס מנצחת 99-98 ואת הסידרה 2-4.

2. אתם מאמינים שאפיזודה מס' 10 של 'הריקוד האחרון' לא היתה גמורה אחרי אפיזודות 1 ו-2?!

ESPN has taken advantage of the downtime in sports by bumping up the air

זוהיט הכותרת שתחת האיור. לא יאומן!

לא יאומן כי יסופר!

ESPN החליטה לנצל את מגיפת הקורונה והעובדה שאין ספורט 'לנפח' ולהגדיל את כל העניין וההו-לה של הסידרה.

חלקים 1 ו-2 זכו לרייטינג ענק (https://larrybrownsports.com/basketball/first-episodes- וthe-last-dance-most-viewed-espn-documentary-ever/547114

הסידרה היתה אמורה להמשיך עמוק אל תוך חודש יוני בימים שלא יהיה פלייאוף. אבל ה-ESPN החליטה לנצל את ההתלהבות העצומה ולא לתת לה לגווע, אלא להיפך, להעלותה עוד ועוד.

כיצד? ע"י הכאת הפטיש על הברזל בעודו חם. התכנית המקורית היתה למשוך את הקהל בהדרגה באפיזודות 1 ו-2, ואז להגדיל את המתח ב-3 ו-4 עד שכולם יהיו 'מכורים'. אבל אז להמשיך את 5 ו-6, ולחכות קצת. להגדיל את הציפייה עד שתהפוך לחוסר הסבלנות. את 7 ו-8 כבר יידרשו. עשרות מיליונים כבר לא יוכלו לחכות..

\9 ו-10??? יש זמן….

מי שגילה זאת היה אראש מרכזי מה-LA TIMES:

The Los Angeles Times’ Arash Markazi reported on Friday that the ninth episode of the series was not completed until Friday. He says the final episode is not completed yet.

Even if the final episode is not complete, that does not mean it’s not close. There are several people who have said they have already watched the entire thing. That means barring a few tweaks here and there, the episodes are probably all done.

מה שה-ESPN היה לצמצם את זמן הציפייה בין האפיזודות הראשונות והאחרונות. מה שנראה להם כאסטרטגיה נכונה כשיש בייסבול, ופלייאוף בכדורסל, פתאום הפך לאסון העומד להתרחש ול-ESPN לא היתה ברירה אלא להציג שתי אפיזודות כל שבוע ללא כל הפסקה!

****

3. ה-GM של הנטס אומר שקווין דוראנט 'יחזור כמעט בטוח' כשהליגה תיפתח'

כשעונת 2019-2020 תחזור, האם קווין דוראנט יהיה עם הפארקט?

לפי שון מרקס התשובה חיובית. טוב, ראשית השאלה נשאלה בניו-זילנד ולך תדע מה הולך שם בדאון-אנדר (https://www.newshub.co.nz/home/sport/2020/05/basketball-kiwi-sean-marks-ready-for-any-eventuality-after-nba-coronavirus-shutdown.html

שנית, לך תדע אם העונה תתחדש לפני דצמבר. אדם סילבר אמר משהו בנידון. מה שנראה לי זה שכשהעונה הבאה תתחיל, ימציאו איזו קקה-מאייקה ב-NBA, נניח שבועיים של איזה טורניר שבסיומו תהיה אלופה כדי שילדי ילדיכם לא יראו חור לצד 2019-2020.

אז כן, אני מאמין שאם העונה תתחיל באוקטובר או כל זמן אחרי החודש ה-10 של השנה דוראנט יעלה לשחק. גם קיירי אירוינג.

הוא הגיב: "זוהי שאלת ה-110 מיליון (הכסף שהוא ישתכר בעבודה קשה בנטס…), והמשיך:

“ “In all seriousness, we’ve tried not to talk about his timeline a lot. He knows his body better than anybody. Our performance team and training staff have done a tremendous job getting him to this point, but I just don’t know how coming out of this pandemic will affect anybody, let alone Kevin.

“When you’ve got enough invested in a player like Kevin, we’re never going to push him to come back. When the timing is right, he’ll be 100 percent when he gets on the court. I can tell you this though — before the pandemic, he looked like Kevin Durant and that’s a good thing.”

4. קובי ולברון הם OUT מ'החמישייה הגדולה' של בארקלי

(אם אתם לא יכולים לראות הסרטון, אז תצטרכו לראותו דרך יוטיוב, באותו לינק)

5. בארקלי נגד למבייר, כשכדורסל היה כדורסל והבד בויז היו באמת רעים

UNCLE DREW .6 על 'לעבוד עם קיירי אירוינג וכריס וובר'

7. לא תאמינו את האובססיבה של כמה שחקני NBA להתערבויות. לא רק ג'ורדן

זה לא מצחיק כשקיירי אירוינג מציע לקובי משחק של 'אחד נגד אחד' "על 50K" (חמישים גדולים, כמו ב-$50,000), ואחריפם מתערבים כמעט על כל דבר.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
38 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tzafriros
04/05/2020 8:27:04

מדהים האפקט של הlast dance כאילו חזרנו לשנות ה90 ואני כל הזמן שומע על הבולס המעצבנים וג׳ורדן האויב הגדול. הרי אני מזכיר לכם שלפני שהליגה נעצרה הלייקרס הייתה מדורגת ראשונה בליגה! איך שוב הבולס יותר רלוונטיים מהלייקרס איך? אי אפשר לעשות תוכנית על הקבוצה הגדולה באמת בהיסטוריה? הלייקרס של 2001

אור
אור
04/05/2020 13:23:36
Reply to  Tzafriros

אז טוב שאתה מזכיר לנו את הלייקרס כל פוסט ופוסט

אשך טמיר המקורי
04/05/2020 8:27:41

ג'ורדן זה גנרל. עילוי בתחום הלחימה והניצחון.
לא מעניין איש מלחמה אמיתי לדשדש במגרש הפוליטי. זה לא מקומו.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2020 10:41:08

מעדיף אותו מאשר ״מביעי הדעה״ הצבועים כמו חברון קרי פופ… שמילאו את פיהם מים בתחילת השנה כאשר הסינים עשו טיפה שרירים.
.
לגבי הסאנס של 1993 חייבים להגיד את האמת זו הייתה קבוצה סופר חלשה (ביחס לקבוצות בגמר) ועם תצוגת האימון הגרועה והמסעדה ביותר בטח בחלק ההגנתי של פול וויסטפל (שהפתיע אותי שהוא נשאר בליגה עד 2016 אבל זה סיפור ליום אחר).
בקשר לפול ויסטפל ולהגנה שם לצערו הוא לא חשב על הדבר הפשוט שנקרא דאבל טים ונתן לגורדן אחד על אחד.

אשך טמיר המקורי
04/05/2020 13:48:08

מסכים לגבי המשפט הראשון, לא לגבי החלק של הסאנס – היו קבוצה אדירה משופעת כישרון.

אהרון שדה
06/05/2020 2:22:54

בארקלי בשיאו
קווין ג'ונסון
מארלי בשיאו
אינייג
הייתה קבוצה מדהימה ממש בעיני.

Dor
Dor
04/05/2020 10:50:35

הקרב של ליימביר נ׳ בארקלי לפנתיאון. תודה דוק

Alex Rabino
04/05/2020 11:33:47

צפיתי מספר פעמים בדאנק של סטארקס. קשה להגיד שהוא עשה אותו על MJ כי חוץ מג'ורדן קפצו עליו עוד 2 שחקנים של הבולס.

עמיחי קטן
04/05/2020 12:11:55

הבעיה הגדולה עם הנושא של הבעות העמדה הפוליטית ב-NBA היא הנחת המוצא הדמוקרטית. זכותו של כל אחד להאמין בזה, וגם להביע את דעתו (למרות שחא תמיד זה חכם – ע"ע לברון), אבל היחס למי שיביע עמדות ימין בארה"ב לא יהיה טוב, לעומת כל אותם אבירים ואמיצים שמאלנים.
כמעט בכל מקום זה קורה על ידי הצד שמוביל את הדעה. שם זה הדמוקרטים…

Avri
Avri
04/05/2020 13:18:08

שטות מוחלטת. כנראה שאתה לא ער ללינץ' שעבר על ספורטאים שמחו נגד גזענות (קפרניק, קרים) או כל דבר שנראה לאנשים כמו 'אנטי אמריקאי'. באמריקה (כמו בישראל) מי שיתבטא פוליטית תמיד יחטוף על הראש – וחזק – מהצד השני. בין אם הוא ימני או שמאלני.

אור
אור
04/05/2020 13:24:57

חחחחח אתה לא מחובר

שחר דלאל
04/05/2020 18:38:50

ליגת ה-NBA היא כנראה הליגה הכי מעורבת פוליטית שיש בספורט האמריקאי ואפילו העולמי. שחקנים לא מתביישים להביע דעה וברוב הפעמים (לפחות מאז עזיבתו של דייויד סטרן), הליגה אפילו לא קונסת אותם כפי שמתיר החוזה בין הליגה לשחקנים.
ג'ורדן שהגיע לליגה בשנות ה-80, היה כמובן פחות מעורב, אבל זה ממש לא משקף את יתר השחקנים בליגה.

ברוך רובין
ברוך רובין
04/05/2020 19:40:49

שחר אתה לא יכול להביע דעה רק שנוח לך , ״מביעי הדעה״ הגדולים שתקו ברגע שזה פגע בכסף שלהם.
.
מה שקפרניק עשה היה נוראי הוא ירא חץ בליבה של האומה והביע את הפולטיקה למגרש (אני לא חושב שפוליטיקה מקומה בספורט עצמו אלא מסביב), אחרי זה עשה על כך סיבוב והוציא 80 מליון מהליגה .

גיא רוזן
04/05/2020 21:37:26

כדור בלבו של שחור עור זה כעין וכאפס בהשוואה לחץ בלב האומה. אכן, נוראי.

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2020 2:00:53

גיא אני בהחלט כועס על הגזענות וחושב שצריך להוקיע אותה מהחיים אבל אין שום סיבה להכניס את הפולטיקה לספורט שצריך להיות נקי ממנו בטח לא על המגרש אין בעיה שיביע דעה אחרי המשחק כמו שרבים וטובים עושים, עזוב שהוא רכב המון על הגל שלו (החוזה עם נייקי) הוא לא שמע על התנאים שמעניקים לעובדים שלהם

גיא רוזן
05/05/2020 5:11:31

בטח שיש סיבה. עובדה, זה הביא לחשיפה ודיון גדולים פי כמה וכמה.
להכניס את החוזה עם נייק זו נטו דמגוגיה – אתה באמת חושב שבזמן אמת הוא ידע על חוזה עתידי כזה או אחר?
בזמן המידי הוא ספג פגיעה ממשית לכיס שלו.
.
לגבי סין –
אין דבר מצחיק יותר מלקרוא שהשמרנים פתאום הפכו לחסידי אומות העולם. בן אדם שמוחה על עוולה א', אם הוא לא בוחר למחות על כל עוולה נוספת, תהיה מה שתהיה, איבד את זכותו הלגיטימית למחאה.
מרטין לותר קינג?
0 אחד גדול. היכן הוא היה כאשר הנשים מחו בעבור זכויותיהן?
.
(כלל אצבע – איך מזהים טיעון פופוליסטי למהדרין – כאשר פוקס ניוז חוזרים עליו שוב ושוב, כמנטרה המשוננת היטב שהוא)

שחר דלאל
04/05/2020 21:39:57

מעולם לא הסכמתי עם האמירה של ג'ורדן.
התכוונתי שגם כוכבים גדולים – הכי קרובים למעמדו – התבטאו לא אחת בנושאים שנויים במחלוקת. קארים ו-AI הם הכי מובהקים, אבל גם לברון ודריק רוז (כשעוד היה רלוונטי) לא היססו להביע דעה לגבי הירי בנערים שחורים, בעוד כוכבי סן אנטוניו וסטיב נאש לא היססו להביע דעה לגבי היחסים למהגרים מקסיקנים. ההבדל בין ה-NBA לבין ה-NFL הוא ששם אין פגיעה מיידית בשכר, אולי פגיעה משנית בחסויות חדשות.
עם זאת, לא בירד, לא מג'יק, אולג'ואן או יואינג ולא ג'ורדן – הכוכבים הגדולים שצמחו בשנות ה-80 לא הביעו את דעתם בשום נושא כל עוד הקריירה שלהם היתה בעיצומה (מג'יק הפך לפעיל בולט רק אחרי שעזב את הכדורסל, ובעיקר בגלל נסיבות חייו ומשפחתו).

ברוך רובין
ברוך רובין
05/05/2020 2:03:40

שחר יקירי איפה הם היו בעניין של הסינים? אתה לא יכול להביע דעה רק שזה לא פוגע לך בכיס זה צבוע בזוי ומגעיל מה שקורה בליגה, בתחילת השנה ברגע שהיה איום על השכר שלהם וגם על החסויות מסין, כל ה״מביעי דעה״ בראשותם של האפס לברון (זה שטוען שהוא יותר מאתלט״) סתמו את הפה , אבל מה אכפת להם אם סין מפרה כל זכויות אדם

שחר דלאל
05/05/2020 16:07:19

אנשים מביעים דעה כשזה מפריע להם באופן אישי. כן, כן, גם קאפרניק.
אני לא יכול לצפות משחקן להביע דעה לגבי סין, כשהוא לא מרגיש מעורבות. לגבי הנהלת ה-NBA יש לך קייס, לגבי השחקנים קצת פחות…

גיא רוזן
04/05/2020 21:34:17

2 מילים:
פוקס ניוז.

עגל
04/05/2020 15:44:19

מה הגילוי המדהים לגבי האפיזודה ה-10? קצת פיספסתי כאן.

אור
אור
04/05/2020 16:35:08
Reply to  עגל

שעוד לא סיימו לערוך אותה

NFS
NFS
04/05/2020 17:14:24

לא קראתי מנחם, סורי. אצלנו הפרקים מופיעים רק היום ואני ממש לא מעוניין בספוילרים..
בכל אופן, מחר אחרי שאצפה בטוח אקרא את המעורב (ביג דיל, פחות קורא אחד היום).

רותם אלרן
04/05/2020 21:14:21
Reply to  NFS

כנ"ל. חייב כבר לראות כדי להימנע מספוילרים

Berch
04/05/2020 18:08:13

אחלה מעורב
🙂

האווי לאסוף
האווי לאסוף
04/05/2020 18:17:28

נאלצתי לדלג על הקטעים שקשורים בסדרה, מחמת ספויילרים וכדומה, אבל השאר מרתק כתמיד. תודה רבה

אור
אור
04/05/2020 22:06:23
Reply to  מנחם לס

תכתוב מה שבא לך, מי ישמע איזה ספוילרים אלה. מי שלא רוצה שלא יקרא

NFS
NFS
04/05/2020 22:29:32
Reply to  מנחם לס

בטח שתכתוב, מנחם. לסדרת מופת כזו מגיעה התייחסות אחרי כל שידור של צמד פרקים.
מקסימום כמה שכמותי יקראו יום אחר כך או בלילה, נו ווריז..

מומי החציל
05/05/2020 0:42:47

תודה על המעורבב דוקטור
מומי בכה באפיזוד 5 כשקובי סיפר על היחסים שלו עם מייקל. איפה תראה היום שחקן כמו לפלוץ נותן עצות למישהו צעיר כמו ציון ווילאמסון.
איזה כבוד היה בין מגי'ק חיים של מומי למייקל לבירד. זה לא אייזה תומאס המטריד נשים הבית שימוש.
איזה מסכן בארקלי. הסדרה של 93 הייתה סדרה שמייקל ובארקלי השאירו את האברים שלהם במגרש, כאילו עלו לשחק עם כרטיס אדי.
בקשר לבעיית הימורים של מייקל, כמו שאומר סמי חזיזה-כל עוד אתה משלם ולא צריך לחלק את החתיכות שלך בבגאז' של הפורד קורטינה של האחים ואן עארק אז אין בעייה בכלל.
איפה כל הצדיקים שאמרו שלברון איש משפחה למופת? יש שמועות ודיבור שהוא עשה מוחמד עלי לכמה בחורות. עקץ כמו פרפר והתעופף כמו דבורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפילו תינוק לא מאמין שיש שחקן 1 בnba שלא נותן מהצד. זה חוקי המשחק. מי יכול לסרב ל100 כוסיות שעומדות בתור ואתה רק צריך להזמין חלק מהן ללימוזינה שלך?
בטח אחד כמו לברון שבטח יש מלא גולדיגריות שמנסות להיכנס ממנו להיריון או לטעום מאבק הכוכבים שלו. וניתן לומר שמס הבחורות בתור לתאגיד זה טיפה יותר מהתור לאייגנט זירו או ניק יאנג…
זה שיש להם תדמית נקייה ובתולית כמו למסי ולטייגר זה משהו אחר…
בטח גם מייקל היה בתול

מומי החציל
05/05/2020 0:47:15

פיפן וג'ורדן התנפלו על קוקוץ' כמו שיהודה שישליק מתנפל על הבופה אול אינקלודס במלון המפואר מג'יק סנראייז פלאס המחודש ברודוס.
נראה שג'ורדן את פיפן שנאו את ג'רי קראוס, מומי חושב שהם כמו ילדים בגן. השנאה שלהם לקראוס זה הפוך על הפוך. הם היו מאוהבים בסתר והיו חמים לו על העכוז העסיסי.