פרק 146: הריקוד האחרון וריקודים אחרים / פודקאסט דה סוויפ

פרק 146: הריקוד האחרון וריקודים אחרים / פודקאסט דה סוויפ

דה סוויפ מדברים קצת על תובנות מ-2 פרקים ראשונים של הריקוד האחרון וממשיכים את הפרוייקטים השונים עם העתיד של דאלאס ודנבר, והרגעים האיקונים של פורטלנד ופיניקס.

בטיזר השבועי, קבלו את חידון לונגלי, וונינגטון, פרדו. האם תוכלו לנחש איזה היגד מתייחס לאיזה סנטר לבן מהניינטיז של הבולס?
תשובות למטה. כמה הצלחתם?

א. כולם מעל 7 פיט, מי הכי נמוך?
ב. הוא רכש את הזכות לתת שם לזן חדש של שרימפס, וקרא לו על שם הבת שלו
ג. הוא נבחר בבחירה ה-11 בדראפט
ד. בשלב מסויים בקריירה שלו, הוא עלה לשחק עם עקיצות עקרב (ברגל ובתחת), אחרי שעקרב עקץ אותו על הרצפה בביתו בזמן שסידר דיסקים
ה. הוא היחיד שלא נולד במלבורן
ו. מייקל נתן לו בוקס בפרצוף
ז. במקדונלדס קראו למנה על שמו
ח. הוא פספס חודשיים של פתיחת עונה אחרי שפרק את הכתף בתאונת באדי סרפינג עם ג'אד בוצ'לר

טיימקוד
01:00 – סקרים
03:55 – רשמים
07:15 -רגעים איקוניים: פיניקס (עם Arik Safran)
25:25 – אקטואליה
30:00 – דראפט הוו.נ.ב.א
31:48 – גרונק
36:00 – הקורסים של אארון
38:24 – הריקוד האחרון
48:50 – לונגלי, וונינגטון, פרדו
52:45 – העתיד של דאלאס
59:33 – מצחיק מהשבוע
1:05:00 – שלוש ורק שלוש
1:15:40 – העתיד של דנבר
1:28:50 – הרשימה: ריקודים
1:31:30 – שאלות שהן שחקנים
1:34:21 – רגעים איקוניים: פורטלנד
1:35:40 – פאטווה
1:39:20 – סיום טורניר חיובים
1:42:10 – תיבת ההודעות


תשובות:
א. וונינגטון
ב. לונגלי (שם הזן "קלייר-האנה")
ג. פרדו
ד. לונגלי
ה. וונינגטון (פרדו נולד במלבורן, פלורידה) 
ו. פרדו (וגם ג'אד בוצ'לר, וגם סטיב קר)
ז. ביף וונינגטון
ח. לונגלי (הוא טען שהוא נאבק עם כריש)

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. לא מבין את ההתבכיינות על הריקוד האחרון. בעיני שני פרקים מעולים. מה שם לא דוקומנטרי , או לא היה ככה? אוקיי אז לא הראו את האיבוד אחרי הסל שמייקל בנורת' קרוליינה. או דילגו על ההחטאה שלו בסוף ההארכה השנייה במשחק מול הסלטיקס. בטח אפשר להוסיף עוד כמה וכמה כאלה. זה עדיין לא גורע מהמוצר המאד מהודק שהם מגישים. עשו עבודה מצויינת בלהדגיש את ראשית הקונפליקט בין קראוס לבין ג'ורדן. את הפזיזות של ג'ורדן שהיה יכול לגמור בקלות את הקריירה ולא היינו יושבים עכשיו ומדברים עליו. את ההנהלה שניסתה לעשות טנקינג מוצדק – רק מייקל עשה כל שביכולתו להתנגד (רק תחשבו שהבולס היו בוחרים את דוהרטי).

    1. אני נהנתי מהסדרה. רק אמרתי לשים לב שהיא קצת מעגלת פינות כמו ושם ולפחות שני הפרקים הראשונים פונים לקהל רחב יותר מאשר רק עכברים הכבדים. לא אומר שזה רע, אני רק אומר שזה אחלה הזדמנות לשים בצד את כל מה שאתה יודע או את כל החושים העיתונאים (למי שיש כאלו) ופשוט לצרוך את זה ברמה הכי בסיסית/פאן/נוסטלגית שיש. פאקין כדורסל מהאייטיז וניינטיז מה יותר כיף מזה?

        1. אממ לא יודע… כל הדברים שאתה כתבת. מה שרועי כתב על ה-7 דקות במחצית, העובדה שפיפן דורג 122 בליגה רק בעונה אחרונה של החוזה (אבל זה היה נראה כאילו זה כך מההתחלה). פה ושם.
          דרך אגב, לא יודע מה יהיה בהמשך אבל זוגתי אמרה תוך כדי הפרק השני "עושה רושם שמייקל הזה ממש נחמד".

          איי רסט מיי קייס

          1. זה לא עיגול פינות. כל אחד מהדברים האלה עושה את מה שהוא אמור בקונטקסט של הסדרה. שני הדברים שאני ציינתי בהחלט היו מהותיים ביצירת המיתוס הזה של ג'ורדן גם אם היה משהו אחריהם. המקום ה-122 בשכר רלבנטי בדיוק לנושא המרמור של פיפן. הם מציינים במפורש שהמליצו לו לחתום על החוזה ולדעתי הם כן מדברים על השינויים בתקרת השער ורמת החוזים.
            מה שרועי אמר זו בכלל התקטננות. שים לב שמי שאמר את השבע דקות זה מרואיינים. זו לא הייתה שקופית שהופיעה על המסך. הנקודה החשובה היתתה שהם לא נתנו למייקל לחזור והא עשה הכל כדי לשחק ולהכניס אותם לפלייאוף.
            אז כן מבחינתי הייתה פה עבודה עיתונאית מצויינת לחשוף את שורשי הסכסוך. מייקל רוצה לנצח כאן ועכשיו תמיד. קראוס חושב איך לדאוג שהקבוצה תהיה טובה יותר קדימה. נראה לך שבימינו יש סיכוי של אחד למיליון שמייקל דורך בכלל על הפרקט בעונה ההיא?

          2. ולגבי הקטע של ג'ורדן חמוד – זה מה שתמיד שיחק לטובתו. הוא נראה טוב.
            בוא נגיד שאם אתה מסתכל ברצינות ורואה איך הוא מתעמר בקראוס ומזלזל בו לא תחשוב שהוא חמוד כל כך.

    2. מה שהיה חבר בשני הפרקים הראשונים היה דבק, להדביק צילומיםמ ישנים 8וחדשים י7ולתר ולנסות לאחד ביניהם במין הסברים הגיוניים, אבל רק לחאחר המעשה

  2. אחלה פאתווה על ווינס – באמת מדהים.
    וכל הכבוד על ההפתעה לשגב (ומזל טוב על הדרך). אי אפשר שלא לאהוב את קנטר.

  3. מסכים אתכם בקשר לריקוד האחרון. הגבלת הדקות של מייקל לא הכי מדוייקת, הם דיברו שם על 7 דקות במחצית והיה לו רק שני משחקים ב-1985/86 עם 14 דקות או פחות לפי בסקטבול רפרנס. בהמשך העונה הסדירה הוא שיחק 37, 33 ו-29 דקות (פעמיים). גם בקשר לחוזה של פיפן התמונה לא הכי מדויקת – תקרת השכר בעונה בה הוא חתם על החוזה הייתה נמוכה משמעותית מהעונה בה סיים את החוזה, הבדל של יותר מפי 2 לטובת 97/98. לא הזכירו את זה כשדיברו על החוזה שלו שהבולס בחרו, בצדק מבחינתם, לא לפתוח.
    .
    מלא מזל טוב לשגב ודביר על הנישואים והילד. מזל טוב לי על 5 מ-8 חביב בחידון הסנטרים של הבולס.

    1. נו בחייאת. אז הם התחילו איתו על הגבלת דקות של 7 למחצית והעלו את זה לאט לאט . ככה עושים גם היום.
      כאילו זה מה שמפריע לך? קיבלת הצצה לתוך המשחק שבו הוציאו את מייקל חצי דקה לסוף כשיש להם כדור לניצחון.
      תקרת השכר הייתה נמוכה בהרבה כשהוא חתם לא משנה את העובדה שהמליצו לו לחתום על החוזה כי ראו לאן זה הולך והוא עדיין העדיף את הכסף כאן ועכשיו. זה עדיין היה חוזה גרוע.

      1. זאת אחלה סדרה. זה לא ממש "הפריע" לי. מה שכן קצת הפריע היה שהם הגדירו את זה כמשחק המכריע לעונה של שיקגו והאחרון לעונה, אם אני לא טועה למרות שהיו לה עוד 5 אחריו. החוזה היה גרוע לפיפן. הברקה של שיקגו

    2. תודה!
      הכי מפתיע בזמן שהכנתי את החידון זה הקטע שוויל פרדו נולד במלבורן, פלורידה. איזה צירוף מקרים מטורף.
      תחשוב שאם לונגלי היה נולד בכל מקום אחר באוסטרליה, יכולתי לשאול מי מהם נולד במלבורן ואין אדם בעולם הזה חוץ מאמא של פרדו שהיה עונה על זה נכון.

  4. יש את הקטע שמצפים מממייקל להגיד משהו מעניין או משמעותי. זה על גבול הילדותי בעיני, זה כמו לצפות מפרופסור לפילוסופיה להטביע. לרוב הסלבריטיס אין שום דבר חכם להגיד, והוא בסה"כ שחקן כדורסל.
    מה שכן, אמרתם נכון וכן אפשר לחדד כמה מייקל רהוט, מדבר יפה ודיפלומטי ויודע להתמודד עם התקשורת ולהחזיק רושם כבר מגיל צעיר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט