מעורב הופס של מל ליום ב'

החתמת 'ספו' לחוזה ארוך-שנים היא "NO BRAINER"

 

 

 מיאמי היט עומדים לעשות צעד נוסף לביסוס הדינסטי הנבנה שם לנגד עינינו הרואות – אוהבים ושונאים כאחד, והשונאים לא יכולים לעשות דבר בנידון מלבד להתלונן ולגבב שטויות בתגובות – והצעד הבא שתדעו עליו היום או מחר הוא חוזה רב-שנים למאמנם אריק ספואלטרה.

כזה כיף להיות בצד של פט ריילי שהסביר את החלטתו להחתים את 'ספו' לחוזה רב-שנים במילים האלה: "ספו הוא אחד המאמנים הצעירים הטובים בליגה. הוא כבר 20 שנה בארגון. הוא מכיר את הארגון מבפנים ומבחוץ, ויודע כל פרט ממניבול, וידיאו, וכיבוס הגופיות, ועד הכרת כל שחקן, השיטה שהוא השתיל, וניהול משחק מעל ומעבר. וישנה לו עוד מעלה חשובה: כל השחקנים ללא יוצא מין הכלל אוהבים אותו בגלל שאין לו כל איגו, והוא יותר משמח לתת לשחקנים את כל הקרדיט בנצחונות, ולקחת על עצמו את האשמה בהפסדים. ואל תשכחו שהוא רק בן 42".

הוא גנב לי את המילים מהפה. אני טוען זאת כבר שנתיים כשאני חייב לעמוד עם קבוצה מצומצמת מאד של גולשים שסוף-סוף מסכימים איתי שמאמן שבשלוש השנים האחרונות הגיע לגמר פעם אחת ופעמיים לקח אליפויות חייב לדעת מה הוא עושה, וחייב להיות מקובל על שחקניו. הרוב הגדול ימשיכו לגחך עליו ולומר ש-"גם אני הייתי מנצח עם לברון", עד שיום אחד הם יצדקו, כי אפילו ספו לא יוכל לנצח לנצח.

ההחתמה הארוכה היא חותמת שההיט החליטה להמשיך במצויינות ובשיטה לאורך שנים רבות – עם או בלי לברון, עם או בלי 'השלישייה הגדולה'. כל זמן שפט ריילי נמצא במיאמי – העניינים שם יתנהלו בצורה היעילה ביותר. כמובן שלא תהיה אליפות כל עונה, אבל גם לא יגיע אף פעם מצב כפי שקרה העונה בלייקרס שנפלה מאיגרא רמה לבירה עמיקתא.

הנה מילותיו של ריילי היום, יום א', מילים שנשמעות לי כמו הסימפוניה השביעית בלה מז'ור (אופוס 92), של לודוויג בטהובן (אתם בטח חשבתם אותי למטומטם עד עתה!. תגיד להם אתה, מומי!):

I want Spo here for a long, long time," Heat President Pat Riley said"

ספואלטרה הוא 134-260 בחמש שנותיו כמאמן ההיט.הוא כבר רשם את דרכו להיכל התהילה –כל מה שהוא צריך זה עוד כמה זמן כמאמן כי 5 שנים לא מספיקות לכניסה להיכל. רק 12 מאמנים בכל ההסטוריה של ה-NBA זכו בשתי אליפויות, ורק 7 זכו לאליפויות גב-לגב, וכל ה-7 בהיכל. אם הוא מנצח אליפות שלישית גב-לגב – דבר שאתם יודעים שיקרה טוב בדיוק כמוני –  הוא יהיה הרביעי בס"ה בהסטוריה לעשות זאת: רד אורבך, פיל ג'קסון, ו…(מי השלישי שעשה זאת? בתגובות!)  הם היחידים. ספו יהיה בחברה טובה (וכל המפקפקים יוכלו לקפוץ לי).

הוא ניצח ע"י שהצליח לחבר בין לברון ודוויין ווייד וללמדם לשחק ביחד; ע"י שחיבר בין שלושת החברים , ואולי הישגו הגדול ביותר כשהוא הצליח לשנות את משחקם של כל השלושה כך שיתאים לשיטת המשחק שספו רצה בהיט.

בעונה שעברה הוא הובילם בשקט, וללא מהומות וצרחות לרקורד של 16-66, ובדרך לרצף 27 נצחונות. הוא הצליח להובילם ברגיעה לנצחונות אחרי פגור לשיקגו, לאינדיאנה, ולספארס. הוא השליט בקבוצה אווירה של וינריות. ולכן פט ריילי רוצה אותו לשנים הבאות.

הערה: ההיט הודיעו היום שחואן האוארד נישכר ע"י ספו למשרת עוזר המאמן שלו! גם דן קרייג נישכר לעוזר מאמן, והמג'נרל מנג'ר החדש (תחת אריק אריסון, בנו של מייק),הוא אנדי אליסבורג, צעיר יהודי מדטרויט המועסק ע"י ההיא כבר 17 שנים.

ANDY ELISBURG

*********

"הארדן טוב לי יותר מקובי"

 

ג'יימס הארדן הופיע ליום העתונאים ביוסטון עם אותו זקן שחור עבה, שהפך לחלק מהפרסונה שלו כמו הקרחת של מייקל בזמנו. דווייט האוארד נראה עומד ומושך בזקנו כשהארדן מחייך ומנסה להוריד את ידו האוחזת בזקן.

"THAT IS MY MAN!!"

הוא אמר לעתונאים, והמשיך:

"מוזס". "משה. זה המנהיג של ה-RED NATION  (יוסטון, מ.ל) והוא יחצה עבורינו את ים סוף כדי שנעבור בו כמנצחים. יש לנו את משה!".

-כיצד עובדת הקומבינציה 'הארדן-האוארד', הוא נשאל.

"JUST FINE". – הוא ענה.

-כמו הקומבינציה 'קובי-האוארד'?

"BETTER! MUCH BETTER!"

אבל כשהתבקש להסביר איך ולמה הוא תחילה התחמק באומרו, "תצטרכו לחכות לעונה כדי לראות במו עיניכם". (אם כי יותר מאוחר הוא הסביר לאסיק מיו אס דיי טודיי את ההבדל, כפי שתראו למטה).

לעתונאים שדיווחו משם דווייט נראה הרבה יותר מאושר, משוחרר, מחייך, ובטוח בעצמו. בלייקרס קובי היה האיש. כאן אין 'איש'. כאן יש קבוצת אנשים. מהארדן – ועד לשאר האנשים שהיו שם, צ'נדלר פרסונס, ג'רמי לין – כולם אמרו שהאוארד ישחק משחק 'הרבה יותר משוחרר' עם הארדן ולין, ללא כל קונפליקטים באישיות שהיו לו בלייקרס.

"אף אחד לא מבטיח שננצח את המערב, אבל ניתן קרב קשה לכל אחד. בינתיים אנחנו כולנו מרגישים FUN, כיף להיות ביחד". הנה המשך מילותיו:

 

"We're goofy; we have fun, but we like to work," said Harden.. "We're not going to be all strict. We're young. We have to have fun…But when it's time to get serious, when it's time to win, we'll be focused. Howard  is going to teach me some things that I don't know, and I'll teach him some things that he doesn't know. That's the kind of partnership and friendship we're going to have in order to be successful. So far working with him was pure pleasure!"

 

עכשיו הגיע תורו של האוארד לדבר קצת יותר ספציפית על ההבדל בין יוסטון ללייקרס:

"This team here, we have sort of like that same style of basketball — four out, one in, we're going to run and beat you in the halfcourt with pick and rolls and post-ups, and just (use) a guy like James Harden, who I believe is one of the best two-guards in the NBA and has an opportunity to be the best," Howard said. "That's my teammate. That's my guy, and I'm going to stick with him”.  

א אמר לסם אמיק, מה-USATODAY:

Howard is the best “pick” in basketball today, and the best two-guard in the league in my opinion and it would be a joy to play with him. He can get me to play in my potential which I could not do in the Lakers”

דווייט מסביר שבלייקרס לא היתה כל "חברות" בין השחקנים. "COMRADESHIP" היא המילה שבחר. הוא מסביר שביוסטון הוא מרגיש כמו בימיו באורלנדו כשכל השחקנים היו חברים ובילו זמן ביחד:

 

"In Orlando, the years that we went to the Finals and made it deep into the playoffs, we spent a lot of time together," he said. "I really like that about this team. It's a close knit team. The chemistry is already there. We spend time with each other. Also, we've been texting and talking about ways we can improve as a team. That's one thing I really like.

 

"For any team to be successful, you have to have a great environment. You don't want to work in a bad place. What happened in LA was just unfortunate. We were all playing with injuries last season, and things that happened. (But) it's over. It's done with. You can't go back and pull different situations out and talk about it. I'm in a better place mentally, physically and spiritually now, so I'm looking forward to the season."

לי נראה שהוא מצא בית חדש שיהיה מאושר בו לשנים רבות.

*********

 

קובי מגיב לדווייט

היום הראו לקובי וידיאו של מה שדווייט אמר עליו כשהצהיר שהארדן יהיה טוב יותר עבורו. הוא אמר את המילים הללו:

".HONESTLY MAN, I DON'T GIVE A SHIT ABOUT WHAT HOWARD SAYS"

הייתי מצפה לקצת יותר RESPECT כשמדובר על חבר קבוצה לשעבר, ולמה לנבל את הפה, קובי? כל הילדים מקשיבים לך, והיית רוצה שככה גם הם ידברו למורים ומורות שלהם? (בינינו? אני הייתי מגיב אותו דבר!)

*********

הבעיות ממשיכות בלייקרס

 

ביום העתונאים בלייקרס קובי פשוט עבר בין העתונאים ולא עצר לשיחות ארוכות, רק לומר שהוא לא יתחיל בינתיים להתאמן וכנראה שלא יהיה מוכן למשחק הפתיחה. "הכל באוויר" הוא אמר. אבל פאו גאסול אמר לעתונאים שגם הוא לא יתחיל את מחנה האימונים כרגיל, וזאת היתה חדשה לא נעימה.

"אני מקווה להיות בסדר בקרוב, להתחיל להתאמן, ולהיות מוכן למשחק הפתיחה, אך מאומה לא מובטח לך כשישנה בעייה בברך ואתה בן 33". הנה עוד מה שאמר:

 

"We're going to get into practices and get a feel of how the knees react and get into training slowly," said Gasol, who was cleared by Dr. Steve Yoon of the Kerlan-Jobe Orthopaedic Clinic this week to continue to ramp up his workouts. "I haven't done really a lot of basketball stuff. I haven't done a lot of contact yet. So we'll see how it feels. But the goal is to be ready for opening night, and whichever way it takes to get there, that's what we're going to do."

"It wasn't fun," Gasol said. "It was a painful recovery at first. Then a week after I did the procedure I had to get the stem cells out of my back and shoot them up through my tendons. So that irritated them again. But a few weeks after that I was able to walk again and live a little bit of a normal life. But then I had to give time to the knees to recover and to absorb what I injected, so I had to wait until August to start working again. Then it's been good since then."

עם כל הפציעות החוזרות ונישנות של פאו גאסול, הידיעה שהוא עדיין אינו 100% אינה נעימה לאוזני האוהדים של הלייקרס!

 *********

הניקס חיזקה את הקו הקדמי

 

לפי ה-PRESS RELEASE  שקבלתי אתמול כאיש 'האינסיידר', הניקס החתימה את הפורוורד אייק דיוגו. השינוי הגדול השני בניקס היה העלתו של סטיב מילס לדרגה והוא היום המנכ"ל החדש של הקבוצה במקום גלן גרנדוולד. החתמת דיוגו היה המעשה הראשון שעשה ארבע שעות אחרי שקיבל את תפקידו החדש.

ההחתמה אינה רעידת אדמה, אבל היא תוספת משמעותית לניקס. יש לו SIZE, והוא שחקן TWO-WAY שאשפר לסמוך עליו. אם אתם זוכרים, הוא היה הבחירה מס' 9 בדראפט של 2005 מאריזונה סטייט

ב-225 משחקי ליגה הוא קלע 6.9 נק' ב-50.9 % עם 3.1 ריב', ממוצעים כלל לא רעים ל-12.4 דקות משחק. בשנתיים האחרונות הוא שיחק בסין ופורטו ריקו, ובאליפות אפריקה שיחק עבור ניגריה עבורה קלע 21.9 נק' עם 10.3 ריב'. ה-10'6 הזה עבר בדיקות רופא ו-"בדיקות משחק" בניקס ונמצא כשר לחלוטין.

לפי מה ששמעתי הוא הפתיע מאד לטובה, ובניקס מרגישים שמצאו שחקן שיעזור מאד. עם אמארהכ סטודמאייר, כרמלו אנטוני, טייסון צ'נדלר, אנדריאה ברגניני, ומטה וורלד-פיס, לניקס ישנו פרונט ליין שניתן לקנא בו, אך הפציעות החוזרות ונשנות לשחקני הפרונט ליין של הניקס, עושות מהחתמה זאת אבטיח קר במדבר.

ממש ברגע האחרון:

NY DAILY NEWS Report: Amar'e Stoudemire Undgergoes Knee Surgery

 

אולי ההחתמה של דיוגו היתה "יד אלוהים"?

 *********

 ה-NBA כנראה חוזרת לפורמט הישן בפיינלס

 

 

Report: NBA Likely Returns to 2-2-1-1-1 Format for Finals

 ON SEPTEMBER 29, 2013

 

350x34_crop_north

If you've never been around an NBA Finals series, know that it is a traveling circus, a logistical nightmare. The number of media runs well into triple digits at every game, there are television cameras everywhere you turn, there are fan events all over town and the demands on players' time can get oppressive. It's hard for the league even to get enough wifi for all the demands in the building.

 

 הלוואי!!!

.

 

 

 

 

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. באמת הרבה דברים קרו ביום יומיים האחרונים כשהקבוצות נכנסו רשמית למחנות האימונים.
    לגבי ספולסטורה, לא מצליח להבין את המזלזלים. לא רק שהוא לקח כמה סופרסטארים יחידים והפך אותם לקבוצה, הוא גם השתמש בשיטה לא קונבנציונלית והפך אותה לאמנות (ולא משנה שהוא הגיע אליה מ'אין ברירה').
    לגבי יוסטון- השחקנים מתאמנים ביחד כל הקיץ והעובדה שכולם באותו גיל ויוצאים לאותם מקומות מאוד עוזרת לחיבור. מה שמדהים זה המחוייבות של הארדן להצלחה. הוא הצהיר שהוא שואף להיות הגארד הטוב בליגה, התאמן חזק כל הקיץ לשפר את הcore ואת ההגנה ונראה שקיבל עליו את תפקיד המנהיג בצורה מושלמת אחרי החריקות של העונה הקודמת. הווארד עדיין נשמע לא רציני בראיונות אבל מקהייל כבר יכניס אותו לעניינים. מקהייל אמר בנושא הכימייה, בתור אחד שהיה באחת הקבוצות הגדולות בהיסטוריה: לא מעניין אם השחקנים חברים או לא מחוץ למגרש, זה לא תורם ולא גורע מהכימיה של קבוצה. צריך להתאמן ולבוא רציניים לכל משחק, לדעת ולהכיר את החולשות של כל שחקן ואיך לחפות עליהם, וזו כימיה אמיתית.
    לייקרס וקובי באמת שלא מעניינים וחבל לבזבז עליהם דפוס בינארי
    והניקס שיהיו בריאים מה הם חושבים? לחזור לימי איזיאה?

  2. מל , התעלמתם לגמרא מהחוזה החדש של קאזינס.
    וזה אחרי שהקדשתם לו 2 כתבות מלאות ברצף
    אפילו מדנסקי לא שמעתי אפילו ציוץ בנושא הזה.

    חשבתי שהייחודיות של הופס זה שיש חיים גם מחוץ ל 5-6 אריות של הליגה!

    1. הי זיו,
      כתבתי הרבה על קאזינס לאחרונה, כהכנה לחוזה שקיבל, או בציפיה לחוזה. כולם יכולים לקרא על החוזה שחתם במבזקים פה ושם. אני מקווה שהפוסטים שלי – שני פוסטים – ממלאים את החסר, מעניקים תמונה גדולה, ומעלים את השאלות המתבקשות.
      אולי אתה צודק ופוסט קצר על קאזינס, שיזמין תגובות בעד ונגד מהקוראים יהיה מוצלח.
      אכין כזה ממש בקרוב!

    2. צודק. אבל כשיש יום של 5 משחקי פוטבול, ומשחקי בייסבול חשובים ביותר, אי אפשר לקלוט הכל. החמצתי לצערי את הידיעה על החוזה החדש.

  3. הייתי צריך לחפש את זה אבל מאמן הטריפיט הראשון היה ג'ון קונדלה עם המיניאפוליס לייקרס. מה שמעניין ועלה בחיפוש זה שלא אחר מפט ריילי רשם את – three peat כ- trademark ויש לו זכויות מסחריות עליו כך שכל חברה שעושה שימוש במילים על חולצה או מרצ'נדייז אחר משלמת לריילי תמלוגים (ריילי רשם את זה אחרי שתי אליפויות עם הלייקרס אבל לא השלים את השלישית).

  4. א.ב גדול הקטע עם ריילי איזה תותח!!!
    לאפלטון זה מנחם שממציא דברים אף אחד באתר לא אמר שהוא לא מאמן טוב,עם עובדות אין מה להתווכח,הויכוח עם מנחם תמיד מגיע לנקודה שמנחם מכליל אותו כאחד המאמנים הגדולים ביותר שהיו אי פעם למשחק ופה מגיע הויכוח,אני למשל לא מפחית מהישגיו אני רק אומר שיש עוד הרבה זמן בשביל לראות האם הוא באמת אחד הגדולים,יש לו עוד דרך ארוכה לעבור,בוא נראה מה הוא יעשה שלברון יחליט לקחת את כישוריו למקום אחר,ועוד נקודה עד היום הרבה אנשים טוענים שפיל ג'קסון לא מאמן כזה גדול(כולל מנחם) ושזה לא חוכמה לחקחת אליפויות עם ג'ורדן,שאקיל,קובי,אז על מאמן שלקח 11 אליפויות!!! יש האומרים שהוא לא כזה גדול אז על ספו שאם כל הכבוד לקח 2 אליפויות.
    לגבי הווארד ויוסטון אז אני לא זוכר מי אמר את זה(נדמה לי שאקיל אבל אני לא בטוח) הוא פשוט לא היה מסוגל לעמוד בלחץ שיש בלייקרס,הציפיות תמיד להיות הכי טוב לא בשבילו,ביוסטון מקום הרבה יותר רגוע וגם אם הם לא יצליחו אז ההד התקשורתי והלחץ יהיה קטן עשרות מונים מאשר בלייקרס

    1. יניב, לגבי פיל ג'קסון, אנשים שוכחים שהוא הגיע לגמר המזרח ובמרחק החלטת שיפוט אחת עוינת, היה אמור להיות בגמר האן בי איי בעונה ללא מייקל !!!!

      1. אתה צודק ואותי אתה לא צריך לשכנע,הרי מייקל היה בליגה 6 עונות לפני פיל ג'קסון ולא הצליח לזכות וגם שאקיל לא זכה עד שפיל הגיע,סהכ רציתי להבהיר נקודה,אני בכלל חושב שהגדולה של ספו זה בכלל לא ביכולות האימון שלו אלא בכך שבין אם במקרה ובין לא הוא הצליח ליצור היררכיה ברורה בין 3 הכוכבים שלו,וההבדל בינו לבין פיל ג'קסון(מעבר לכמות האליפויות) זה שפיל עשה זאת עם 3 קבוצות שונות אני מתכוון לקבוצה אחת ג'ורדן-פיפן קבוצה שניה-שאקובי וקבוצה שלישית-קובי-גאסול.וספו בינתיים עשה זאת עם קבוצה אחת,במידה והוא יצליח לעשות את זה עם קבוצה אחרת (ז"א כוכבים אחרים) אז אולי אפשר יהיה להכניס אותו לויכוח של מאמן גדול בראי ההיסטוריה ולא עכשיו כמו שמנחם טוען

    1. אורי
      אני אמנם לא מנחם אבל מן הסתם הפורמט הזה יותר תחרותי,ובמידה ומגיעות לגמר 2 קבוצות שאחת יותר חזקה מהשניה אז בפורמט החדש יש לקבוצה היותר חלשה יותר סיכוי להפתיע,ולגבי אימונים לא נראה שהגעת לגמר הפלייאוף אז אתה זקוק לעוד אימונים,מקסימום להתאמות מול היריב

    2. ישנן הרבה סיבות מדוע ה-2-2-1-1-1 עדיף. הסיבה העיקרית היא שלא צודק לתת לקבוצה הביתית שניים אחרונים רצופים.

      1. חוץ מזה, ישנן למעשה רק 4 קבוצות "מערביות". כל השאר הן מרכז ארה"ב שהרבה מהן קרובות לחוף המזרחי יותר מאשר לחוף המערבי.

    3. הסיבות לפי מה שנציגי הNBA אומרים היא שכיום לכל קבוצה יש מטוס פרטי והנסיעות הן הרבה יותר קלות ופשוטות.
      הבעייה היא שהשיטה הנוכחית נותנת יתרון דווקא לקבוצה החלשה יותר לכאורה, היינו קבוצת החוץ. 3 משחקים רצופים בבית זה יתרון אדיר לקבוצה שסטטיסטית הסיכוי שתגיע למשחק מכריע לטובתה הם גבוהים בהרבה.
      אם זה יקרה עוד העונה צפו להרבה תגובות נוסח "הליגה מכורה", "סטרן נותן את האליפות למיאמי על מגש" וכל מיני בולשיט כזה.
      שיטה כזו תיטיב מאוד עם מיאמי שצפויה לגמור שוב עם המאזן הטוב בליגה
      אבל היא באמת הגיונית יותר, וניתן לתת קצת יותר מרווח נשימה בין המשחקים כדי שקבוצות יספיקו להתאמן כראוי, זה גמר הNBA אחרי הכל

  5. יניב תודה.
    אני מניח שהאמריקאים בודקים עצמם בנושא זה (תחרותיות).
    הנושא של הטיסות אינו זניח. טיסה מזרח-מערב יכולה לקחת 5 שעות ובסדרה צפופה זה קצת מעיק (על שני הצדדים כמובן).

    1. ברור שנושא הטיסות אינו זניח כי הרי זאת הייתה הסיבה למעבר מלכתחילה,אבל שוב יש פה עניין של תחרותיות ויש מצב שככה הם חושבים שיוכלו להגיע ליותר משחקי 7 ואז זה אומר יותר רייטינג,יותר פרסומות.

      1. כבר ציינתי שה"מערב" הוא "מרכז" יותר ממערב. יש רק 4 מערביות ממש. אולי 5-6 אם יוטה ופיניקס נחשבות "מערביות" כי הן .3.5 שעות טיסה מניו יורק

  6. ריילי הוא שועל, עשה סיבוב יפה על הביטוי "three peat" ועוד בלי להשלים בעצמו את המשימה!
    סחתיין א.ב על הגילוי

    בנוסף לכך הוא גם חושב רחוק לגבי ספואלסטרה.
    הוא יודע שעוד שנה-שנתיים הוא עובר למרכז גריאטרי והוא רוצה את הפיליפיני שלו לצידו.
    יפה ריילי, מחשבה נכונה, ככה דואגים לעתיד

    1. כבר דיברנו על זה, ודובי שלמד חקלאות ואני שלמדתי ביולוגיה ימית לא הצלחנו להגיע להסכמה. מה שכן הלייקרס מול יוסטון יהיה מפגש שאסור להפסיד. אני מקווה שקובי יהיה בריא עד אז כדי שההשפלה תהיה מושלמת

        1. ומאיפה משתין ג'יי אר?
          דובי אני מקווה שלא גיגלת והלכת על התוצאה הראשונה שיצאה לך.
          אין לי ממש כוח להסביר את כל תהליך ההשתנה של הדגים, אבל הם משתינים מהקלואקה. אם תרצה אני ארחיב אם לא, אז נסכים שהניקס לוזרים ונסתפק בזה.

          1. יש להם פתח ביב, לא?
            דרך הזימים הם מסננים חמצן מהמים

            ניקס נתקעו עם וודסון לעוד שנתיים
            וג'נרל מנג'ר דביל שאחראי לתקופת אייזאה… דובי לניקס אין עתיד לצערי

          2. ניקס לא לוזרים.
            פרס לוזר.
            הפועל ת"א לוזרים.
            ניקס זה חורבה בתכלת כתום עם קהל חכם ומפונק ויצר השמדה עצמית שיגרום להם להחזיר את איזיאה.
            הלוואי היינו רק לוזרים.
            אנחנו גם טפשים, מכוערים, חסרי אחריות ואגואיסטים.
            שקל למי שיביא ציטוט איכותי על כמה האהבה היא עיוורת.

        2. בדקתי לצורך העניין
          הדגים מוציאים אמוניה NH3 ( או יון אמוניה +NH4 לא בדקתי) דרך הגוף (וגם דרך הזימים) אך זו לא אוריאה! CO(NH2)2
          כשיש אוריאה (נדמה בעיקר בדגי מים מתוקים) תשובת בלדד השוחי
          "לדגים אין איבר השתנה מיוחד. הם מצוידים בביב (cloaca) – נקב אחד שמשמש את מערכת המין, מערכת העיכול, ומערכת השתן. רוב בעלי החיים החוליתניים מצוידים בביב. ההפרדה לאיברי הפרשה שונים לצואה ולשתן היא נחלתם של היונקים. איזה כיף לנו."
          לכן אני הולך על התשובה של אפלטון (אחרי חפירה ברמת הדדי (-: ).

          1. סופסוף דיון מעמיק באתר, גם אם בסופו נראה שטעיתי.
            אני מצפה לרמה דומה של דיון בדיוק שבוע מעכשיו, כשאעלה את הפריוויו שמפרט כיצד ומדוע תאבד מיאמי את האליפות.

          2. הנה דובי תתחיל לחמם את מנחם. אני אתחיל מחר. אני מבקש תרשים זרימה של הברך של ווייד בזמן משחק. לפני ואחרי.

          3. הברך של ווייד זה מנגנון חלוד ופגום שקיבל כמה טיפות מים קדושים הקיץ.
            בגדול, שאיפות האליפות של מיאמי שטות על הטיפות האלה.

            מים… פיפי… דגים… פיפי… ברך… ווייד… אליפות… גון… לברון… גון… פיפי… דארק אייג'… בק

            אם מלחינים את זה ומסובבים את המשפט לאחור שומעים …. אני לא מאמין!!

            "PAUL IS DEAD!"

          4. NH4 אני זוכר משיעורי כימיה זה גז מתאן, אחד מהגאזים שמשתחרר בנאדים אגב.

            ככה שיכול להיות שהם גם מפליצים בו זמנית??

            חומר למחשבה…

  7. זקן אחד בקיבוץ בצפון פיתח זן של דגי סיפן, שיצא לו בטעות עם פין באורך חצי הגוף.
    הוא טען שזה מונע מהם להתרבות.

    סיפור אמיתי.

  8. אני חייב לציין שמעולם לא הייתי מעריץ נלהב של הווארד והוא עוד אחד מקורבנות היחצנות של הליגה הזאת – אומר יש לו את המראה והדאווין של הדבר האמיתי אבל ההבדל בינו לבין אריות הליגה (או לחילופין הסנטרים הגדולים) רחוק שנות אור, אין לו ולא יהיה לו מעולם את הקילר אינסטניקט. ותחסכו ממני את העליה לגמר שנגרמה בזכות חולשה מטורפת במזרח, ואם לא הזכיה המסודרת מראש בתחרות ההטבעות (מי אמר בלייק גריפין) אני בספק אם מישהו היה משתין לכיוונו – אגב להווארד יש תואר – השחקן היחיד שזכה בתחרות ההטבעות מבלי שממש הטביע.
    וכן סביר להניח שיוסטון יעשו קרקס מהלייקרס השנה (לא שזה קשה) אבל תעירו אותי כשהאוורד אי פעם יקח אליפות.

    ולענין השני ליום שני – בדיוק יוצא המשחק NBA LIVE ונחשו את מי מפמפמים בפרומואים – כן כן ההוא מסאות ביץ – תהיתם מה היה קורה אם סן אנטוניו היו לוקחים אליפות – את מי היו שמים על העטיפה – את דאנקן? או פארקר?…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט