מעורב הופס / MATE, אתה רציני?מאט בארנס לראשות עיר הבירה סקרמנטו? / ומרק קיובן מדבר על מפלגה שלישית / מנחם לס

מעורב הופס / MATE, אתה רציני?מאט בארנס לראשות עיר הבירה סקרמנטו? / ומרק קיובן מדבר על מפלגה שלישית / מנחם לס

1.מרק קיובן אמר היום שבגלל הטיפול של טראמפ בקורונה הוא לא מוציא מהחשבון להתחיל מפלגה שלישית (במיוחד אם טראמפ פותח את המדינה ב-1 למאי)

https://www.yahoo.com/sports/mark-cuban-mavericks-president-run-independent-trump-025723626.html

2. מאט בארנס מדבר על ריצה לראשות העיר סקרמנטו

לא מספיק שיש את טראמפ כנשיא, עכשיו מאט בארנס רוצה להיות ראש העיר סקרמנטו?

כנראה שאין תחתית לאן שארה"ב נופלת. "אם קווין ג'ונסון יכול, אז למה אני לא יכול?", שאל מאט בארנס שרק לפני כמה חודשים עמד עם אקדח מול דרק פישר שאשתו לשעבר של בארנס אירחה בביתה, ואיים עליו לא להופיע שם יותר.

שימון, תגיד לי אתה, פייר, לאן הגענו?

אני לא יודע אם בארנס היה מנצח בתחרות "THE BADDEST MAN IN THE USA" – יש לו כמה מתחרים רציניים כמו לטרל ספריוויל – אבל אם מישהו היה מנצח אותו זה רק בצילום גמר ל'רעים'. אבל… 'האמינו או לא' זאת תכניתו בעתיד – לרוץ לראשות העירייה – והוא אמר זאת מילה במילה לשון קנינגהאם מ-KXTV (אם אתם זוכרים, קנינגהאם היה פעם פורוורד בסקרמנטו קינגס!)

הוא אמר:

Sacramento will always be my heart,” said Barnes. “I eventually wanna come back there one day and run for mayor. Keeping things in perspective, I loved my time there. I appreciate the fans, I love it there and [I’m] looking to move back there one day and have that be my final resting spot.

“[I saw] Kevin Johnson do it,” the 40-year-old Barnes added when asked how he became interested in a mayoral bid. “Keeping a close eye on him and talking with him and talking with his cabinet at the beginning. It wasn’t so much about the politics of the game, I just loved what he did for the city. There’s a lot of stuff I’m doing behind the scenes that people don’t know for the city because I love the city so much. Hopefully one day, whether 10 or 15 years down the road, once my business stuff slows down and my kids get a little bit older, I can move to Sacramento and do that.”

קווין ג'ונסון החזיק מעמד כראש העיר משך 8 שנים (2008-2016)!

"אני עוד אהיה ראש העיר, ואעשה עבורה דברים מדהימים. זאת התכנית כי ברצוני להחזיר לעיר מה שהיא נתנה לי!"

קומראדים, הרשו לי לומר זאת בשפה שתהיה מובנת לכולם: מאט בארנס ראש עיריית סקרמנטו? אפילו אם האוניברסיטה העברית היתה שוכרת את שימון שלנו להיות ראש הפקולטה לפילוסופיה, הייתי פחות מופתע!

3. הבולס פיטרו את המנכ"ל גאר פורמן

עם ארתוראס קרינסובאס הבולס לא צריכים שני בוסים. הם פיטרו את המנכ"ל שלהם ב-21 השנים האחרונות גאר פורמן.

הבולס דאגו לפרסם ש"הבולס פיטרה את פורמן" ולא "הליטאי פיטר את פורמן". אני לא יודע אם זוהי הפרוצדורה או הבולס לא רצו להכניס את הליטאי למערבולת כמה ימים אחרי ששכרו אותו כבוס החדש.

פורמן הועלה בדרגה ב-2009 ל'סגן נשיא, אחראי על פעולות הכדורסל' ובכך העלו אותו מדרגה בסולם האחריות מעל ג'ון פקסון.

נחכה ונראה מה קורה עתה עם פקסון. השניים נחשבו כאחד, והאוהדים כינו אותם "GAR-FAX"

4. רוברט קובינגטון מגלה ש"ישנו לו קשר מיוחד" עם נחשים

הוא אמר ל'אנדפיטד' שיש לו 'קשר נפשי לנחשים'. הוא הוסיף שהוא אוהב נחשים ארסיים, שהם 'מבינים אותו', וה-WHISPERING (ההתלחשויות) שלו איתם 'מרגיעים אותו'.

5. ג'ייג'יי רדיק: "טורניר ה'חיובים' לא יכול היה להיות גרוע יותר"

חשבתי על כך. אוקיי, רדיק יכול היה לסבול את ה-H-O-R-S-E רק ל-5 דקות. מצד שני ה-NBA ניסתה לעשות משהו לפחות. גם אני התלוננתי אתמול במעורב על טורניר 'החיובים' המשעמם. אבל לפני שאני מתלונן, אולי צריכים לשאול אותי אם ישנה לי הצעה אחרת.

תשובתי? לא.

6. בואו נחזור מעט אחורה: ווסטברוק וקווין לאב חברי קבוצה ב-UCLA

7. מה זה 'דרוג לוק וולטון'?

לוק וולטון היה פעם סתם מספר של שחקן לא ידוע. בעייה ללייקרס עם סף המשכורת, והם העבירו אותו בשמחה ממש לקאבס ב-2012 (זוכרים את כל הסיפור עם רמון סשיונס?). לוק רשם ס"ה 65 דקות בלייקרס באותה עונה בגלל בעיות גב שצימצמו אותו לכמה משחקים בודדים בשנתיים הקודמות.

HE WAS DONE.

לפתע הוא נולד מחדש בחמישייה השנייה של הקאבס עם שון ליבינגסטון – 'עוד מקרה אבוד חשבו אז' שהקאבס אספו אחרי שוושינגטון ויזרדס, ולפתע הקומבינציה של וולטון-ליוינגסטון החלה לשחק 'גיב-אנד-גו' כה יעיל שהמאמן אז ביירון סקוט החל לקרוא תרגילים עבורם. "זאת היתה תקופת הכדורסל המענגת ביותר שהיתה לי. NO BACK PROBLEMS. אני עדיין ניזכר בתקופה ההיא עם חיוך על השפתיים", אומר לוקמ וולטון.

כך נולד ה-"לוק וולטון אול-סטאר". רוסטר של JOURNEYMEN ו-ROLE PLAYERS שלפתע הוכיחו את עצמם כשחקנים מעולים, שלמדו לשנות את משחקם בגמישות שתתאים בדיוק לקבוצה בה הם נמצאים.

לא כל אחד יכול להפוך להיות כוכב. וולטון היה אחד מאותם שחקנים שידע את מגבלותיו, והצליח להתאים את משחקו למה שהקבוצה צריכה, ומחפשת. מישהו פעם הגדיר את וולטון מצויין:

"A Walton is a shape-shifter who tailors his game to fit the context of a particular "team, and revels in the grunt work. He makes everyone's life easier.

לוק אומר: כשהוא שמע את השם של הבחירה הזאת של ESPN – "האול סטארס של לוק וולטון" – אול סטאר של שחקנים שאיש לא מחשיב – בתחילה נעעלבתי. אבל כשהסבירו לי את הקונספט, הייתי גאה לעשות את 'הלוק וולטון אול סטאר' הראשון'

הנה הבחירה התשיעית ברציפות של ESPN של ה'לוק וולטון אול סטארס' . אני מכניס רק את השמות. מי שרוצה פרטים שייכנס ל- -(https://www.espn.com/nba/story/_/id/29023069/the-luke-walton-all-stars-nine-surprising-players-nba-season

דנקן רובינסון – מיאמי

דאג מקדרמות' – אינדיאנה

דוריאן פיני-סמית' – דאלאס

כריסטיאן ווד – דטרויט

מרקי קריס – ווריורס

בן מקלמור – יוסטון

ג'ורג' ניאנג – יוטה

כריס באוצ'ר – טורונטו

8. מי היו השחקנים הטובים ביותר בכל מספר (בהמשכים, ותמיד אציע אתגר) – הפעם "00"

רוברט פריש מהסלטיקס יצר למעשה את המספר OO. ה-"CHIEF" מחזיק את שיא ה-NBA במספר המשחקים ששיחק (1,161). הוא זכה ב-4 טבעות עם הסלטיקס, והשתתף ב-9 משחקי אול-סטאר.

00 אחרים? קווין דק'וורת', ארון גורדון, ספנסר האוס.

מי הוא "0" הטוב והמפורסם ביותר לדעתך, ומי עוד לבש גופיה מס' "0"?

(נסו להיזכר במספרי 0 שהאתגר מבקש ללא הרפרנס לכל מספרי "0" בתגובה 2. )

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
39 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
צ'יקו
14/04/2020 2:33:49

תודה מנחם!
.
0 – ווסברוק/לילארד. אייגנט זירו כמובן קופץ ישר לראש

Smiley
14/04/2020 3:07:54

1. הסכסוך עם אשתו של מאט בארנס היה עם דריק פישר ולא כריס פול כפי שרשום. מאט בארנס לא איים על כריס פול עם אקדח, אלא נסע לבית של דריק פישר ששמע שאשתו לשעבר או משהו כזה נמצאת שם.
2. ברגע שהבולס החתימו כ-GM את קרנישובס הם העבירו את פורמן למחלקת הסקאוט ומשם הראו לו את הדרך החוצה… מעולם לא היו שני בוסים שם. פקסון? עדיין נשאר בתור יועץ וכנראה גם הוא לא הולך להיות הרבה זמן במערכת, או לפחות יהיה עם השפעה מאוד נמוכה עד לא קיימת. כנראה רק בשביל תקופת "החפיפה"…
3. טורניר חיובים… רדיק צודק בהחלט. בזבוז זמן.
4. ההגדרה בכתבה יותר טובה מהכתוב.
לפי הכתבה: Luke Walton All-Stars — a tribute to guys who fight for their NBA lives before landing in a role that suits them.
5. גופיית ה-00 (שונה מעט מגופיית ה-0 הבודד…)
https://www.basketball-reference.com/friv/numbers.cgi?number=00
פאריש בהחלט מעל כולם
6. הרשימה של ה-0 הבודד הרבה יותר מכובדת:
https://www.basketball-reference.com/friv/numbers.fcgi?number=0
כנראה שאף אחד לא רוצה להיות מספר "שירותים"…

אשך טמיר המקורי
14/04/2020 8:19:23
Reply to  Smiley

מהרשימה של ה-00 – קלווין גארט זה ה'אדידה' של קווין גארנט?

Smiley
14/04/2020 3:24:44
Reply to  מנחם לס

מנחם, כל בר דעת היה מחפש בגוגל וזורק שם. או לחלופין מסתכל על הרשימה ומרכיב לעצמו חמישייה. אבל הוא היה בודק (אם הוא לא עצלן) כדי לראות מי השחקנים שלבשו את המספר הזה.

דוקטור רזי הופמן
14/04/2020 6:25:12
Reply to  Smiley

שם פיקטיבי סמיילי, קבל מחמאה אישית ממני, אתה מגעיל, במיוחד הדרך שאתה עושה את זה, אתה נמצא פה בגלל מנחם, לא בגלל גילרי למרות שאתה הרבה יותר קרוב לאחרון….

Smiley
14/04/2020 7:14:54

ד"ר (פיקטיבי) סוס… מומחה כלל עולמי… אני שמח שאתה במצב רוח קרבי בתקופה האחרונה, אתה בהחלט מוכן לפלייאוף… אני מניח שההתקפות האלה באות לחפר על חוסר ההבנה בכדורסל…
האמן לי שיוצא לי לדבר עם מנחם באופן אישי והכל טוב בינינו ואנחנו סוגרים בכל בשיחה פרטית.
.
הגיע הזמן שתנגב את הדמעות מכל הודעה כזו או אחרת ותפסיק לשחק אותה "אבי נעלבי"
#באמת_שניסיתי_לא_להיגרר
#'I_own_real_estate_in_his_head

דוקטור רזי הופמן
14/04/2020 7:42:18
Reply to  Smiley

רק שהיה עדיף שתתאפק (אתה לא ילד קטנטן) ושלא תכתוב את זה בכלל או שתתנסח אחרת. תקרא שוב את התגובה של מנחם. אם היית חושב קצת, אולי לא היית מגיע למצב שאתה צריך לסגור דברים בשיחת הבהרה ביניכם?.
פליאוף אולי לא יהיה השנה?

Smiley
14/04/2020 7:57:07

אני רואה שהחלטת להיות בסניגור של מנחם… בוא תסביר לי איך המעורב נהרס?
מנחם בחור אמוציונלי לעתים.
האתגר הוא לבחור שחקן עם הגופיות "0" ו-"00" – כל אחד שהיה רוצה לענות על הרשימה היה מסתכל ובודק בגוגל על מנת לבדוק זאת.
הוא מבקש לדעת מי השחקן הטוב ביותר – בוחרים מהרשימה.
הוא ביקש לדעת איזה עוד שחקנים לבשו "0" – הבאתי את הרשימה במקום לעשות "העתק-הדבק", דבר שהיה גורר תגובה ארוכה ולא נעימה לעיין בפלאפון (כמעט כמו אתגר השירים שלך באמצע הלילות…)

דוקטור רזי הופמן
14/04/2020 9:23:59

מי אמר שהמעורב נהרס? לא אני….
לגבי העלבויות, נראה שאתה נעלבת עד עמקי נשמתך…נעלבל שאני קורא לך שם פיקטיבי?
אם כן, מה זה סמיילי אם לא שם פיקטיבי? שם שאימצת לעצמך, זכותך כמו שזכותי להגדיר אותו כפיקטיבי, הרי זה לא השם שכתוב לך בכרטיס אשראי 🙂
לא אתייחס להמשך התגובה שלך, קודם תגיע לגיל 83 ואז נברבר.
תחשוב שוב לפני שאתה מגיב למנחם, עלי אני מרשה לך להשתלח כל עוד אתה לא מצנזר ולא לובש את חליפת האיומים שמשתמע ממנה צינזורים….

Smiley
14/04/2020 9:40:15

אני מכיר את החום במטבח ואין לי בעיה להיכנס אליו. זה לא אתה שהרחקת את עצמך מהאתר לכמה שנים כי היה לך "חם" מדי?
.
אבל אני מניח שמנחם מודה לך שאתה כל פעם קופץ בראש להגן אליו. אין ספק שאתה בכיר בחסידות לס

דוקטור רזי הופמן
14/04/2020 13:53:17

בלי מנחם אין אתר, הוא זה שעושה את האתר הזה, לא אתה ולא אף אחד אחר. הוא זה שנותן לכם (וגם לי) מקום שבו אנחנו משקיעים המון זמן. זה לא אומר שאי אפשר לבקר אותו אבל הדרך….
מקווה שתלמד משהו מהוויכוח הזה.

Lavar
Lavar
16/04/2020 2:23:56

מה

Smiley
14/04/2020 3:25:34
Reply to  מנחם לס

עדיין, בהסתכלות ברשימה אפשר להתווכח מי הטוב ביותר ומי החמישייה למשל שאפשר להרכיב

רותם אלרן
14/04/2020 3:26:24

אחד ה"אולסטארים" שלי הוא ללא ספק סת' קרי. שחקן שקולע באחוז מדהים משלוש ותורם הרבה לקבוצה שלו כשהוא בריא ומקבל דקות משמעותיות. עוד שחקנים כאלה: פי ג'יי טאקר, תומאש סאטורנסקי, טי ג'יי וורן (הכי טוב פה מבחינת סקורינג וייצור נקודות), גם ג'יי ג'יי רדיק הוא אחד כזה, למעשה אחד השחקנים והדמויות האהובים עליי ביותר באן בי איי (יש לו פודקאסט פשוט נהדר)

רותם אלרן
14/04/2020 3:30:46

לטעמי, השחקן הטוב ביותר שלובש אפס הוא לא אחר מלילארד, שחקן קלאץ' בטירוף שהראה העונה עוד יותר מה הוא מסוגל ויכול לעשות. ווסטברוק לא יעיל במיוחד רוב הזמן, אז לא לקחתי אותו, אבל גם הוא מתחרה לגיטימי לתואר

trusttheprocess
trusttheprocess
14/04/2020 5:37:48

מה רע במאט בארנס? יותר גרוע מטראמפ הוא לא יכול להיות

Eddie
Eddie
14/04/2020 6:20:53

אני יודע שזה הימור, כי הוא רק בתחילת הקריירה, אבל האפס שלי זה ג'ייסון טייטום.

Berch
14/04/2020 8:02:00

אחלה מעורב
באפסים אני עם ווסטברוק וליילארד
🙂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין מנחם, תודה רבה.
.
תנסו לא לצחוק… אבל גם ג'יי.אר סמית הוא הצלחה גדולה בסולם לוק וולטון. הניקס זרקו אותו בחינם והוא עשה דברים יפים עם לברון.

zivovivo
zivovivo
14/04/2020 8:45:41

תודה מל הרבה בריאות

thejanitor
thejanitor
14/04/2020 9:51:10

מנחם חלמתי הלילה על הופס ועל המעורב שלך. כמו כל התחרויות שמציעים להעבת הזמן בבידוד אתה הצעת פורמט נוקאוט חדש של דיונים. יצרת בראקט של מגיבים שלכל התמודדות הצגת נושא לדיון שיתבצע בתגובות ואתה השופט לפי קירטריונים שהשוות אותם לסטטיסטיקות כדורסל, כל כך התרגשתי לראות את התמונת שרת שלי בבראקט ואיך שבאתי להגיב התעוררתי מבכי של הילד שלי 😂

אשך טמיר המקורי
14/04/2020 9:56:10

האפס הכי גדול זה ראס.
ואני לא מתכוון למספר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/04/2020 10:04:55

תמיד אפשר לסמוך עלייך שתעלה חיוך של בוקר על פניי

דוקטור רזי הופמן
14/04/2020 13:54:33

חחחחחח
ראס ענק. הלוואי שיקח אליפות כדי להוכיח לך שאתה טועה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/04/2020 10:05:39

לא היה ולא יהיה כמו הצי'ף רוברט פאריש.
תודה רבה דוקטור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תמיד האמנתי שקיובן רוצה להיות נשיא בסופו של דבר. לדעתי יהיה לו גם סיכוי טוב לכשיתמודד.

ראש עיר זה בעיקר קומבינות בכל מקום. אם מאט בארנס יודע לערבב אז הוא מתאים לתפקיד. אם לא אז לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

אחרי טראמפ..

אהרון שדה
14/04/2020 12:44:54

חייב למחות בשם שמעון יש לו פילוסופיה שבעיני היא פילוסופיה מנצחת ….ישיר מחוספס חסר חרטות ישר ולעניין ….

שחר אלוני
14/04/2020 16:54:43

תודה על המעורב מנחם
הייתי הולך בכל זאת על ראסל, עם תחרות מלילארד במקום השני
תודה לסמיילי גם על הרפרנס, נתן לי אפשרות להכיר את הדברים

John
14/04/2020 17:39:09

שמעתי היום משפט חכם:
Artificial Intelligence will never be as powerful as natural stupidity!
אינטיליגנציה מלאכותית לעולם לא תהיה עוצמתית כטיפשות טבעית
זה המצב של ארה"ב כעת. זה בכלל לא משנה שאני מקשיב למאט בארנס הרבה והוא אחד הדמויות הכי אינטליגנטיות ורהוטות בליגה. זה פשוט המשך ישיר לחברה שהיא כבר דה פקטו חצויה שעסוקה בשבטיות ופופוליזם על חשבון חיזוק המוסדות והערכים הדמוקרטיים שלהם.
.
מה לעזאזל ארה"ב זקוקה למארק קיובן כנשיא? כי הוא איש עסקים חכם? שיעשה מה? יגרום לכלכלה לפרוח? כלכלה זה קודם כל מדע חברתי הנשען על נורמות מוסר ותרבות. אם צד א' לא מאמין לצד ב' וצד ב' אדיש לסבל ולחיו של צד א' מה זה משנה אם אתה קפיטליסט או סוציאליסט. כקפיטליסט לא יפריע לך לשחד פוליטיקאים, לחסל עסקים קטנים ולדחוף את תקציב ההוצאות למינימום דרך התחרות על משרות ושכר, כי מי שלא אתה או הקהילה שלך יכולים להיעלם מצידך. כסוציאליסט לא יהיה לך אמון בכך שחלקי החברה יהיו נתונים למשמעת ולרצון לחלק את משאבי החברה בצורה הוגנת. מה שיביא לרגולציה שרומסת את הכלכלה, פקידים שמשחקים אלוהים וסימון אוייבים של הסולידריות או של ה'עם'. אפילו פיתרונות היברידים של דמוקרטיה סוציאלית נשענות על אמון העם, תשלום מיסים וניצול מינימאלי של משאבי החברה לתיקון השיוויון. גם ככה חברות אלו נוטות לעבור תהליך של הזדקנות מכיוון שהרווחה יוצרת פחות מוטיבציה להסתער על קריירות והדגש על השכלה גבוהה מגבירה את הרצון לתכנן משפחה ולהגביל ילודה. חברות אלו עדיין יכולות להיות מאוד מצליחות אבל זה נשען על אמון הדדי וסולידריות. לנשיא הבא של ארה"ב יש תפקיד אחד בלבד. לבדוק האם עוד ניתן לאחד את הרוב הגדול של האמריקאים סביב כמה ערכי יסוד בסיסיים. אחרת נראה מדינות כמו קליפורניה שידחפו לעצמאות מהברית

המשגיח
14/04/2020 18:00:00

תודה דוק, אחלה מעורב.

מעניין איזה שינויים יעשו עכשיו בבולס.
הגיע הזמן שהקבוצה תחזור להיות רלוונטית

golan
golan
15/04/2020 1:12:13

תודה דוק,
מעורב מעניין.