מעורב הופס ליום שני: ה-HORSE? היו שנהנו. לי? אכזבה טוטאלית / מנחם לס

1.דראפט 2000? הגרוע בהיסטוריה, לגבי ללא מתחרים!

אתמול ג'ון כתב פוסט נהדר על הדראפט ההזוי בהיסטוריה. כל מה שג'ון כותב הוא נהדר. אז כשראיתי 2020 התבלבלתי עם 2000, ואז כשהבנתי את טעותי החלטתי שזאת הזדמנות לכתוב על הדראפט האטיום הזה, לדעתי הגרוע בהסטוריה, כמובן שהרבה תלוי בהגדרת "הגרוע ביותר".

זה היה ב-28 ליוני, שנת 2,000 , והיו כל כך הרבה דברים מוזרים בדראפט הזה שאני לא רוצה אפילו להתחיל.

מספיק להזכיר שמכל 60 בחירות הדראפט רק קניון מרטין, ג'מאל מגלויר, ומייקל ריד זכו להשתתף באיזו שהוא 'אול-סטאר' (רק פעם אחת כמובן!), ורק אחד מהם עשה את הספסל של ALL NBA TEAM פעם אחת.

רק שלושה מהם זכו באיזו שהוא פרס שניתן לכנות כ'מייג'ור' – הידו טורקוגלו (MIP ב-2008), מייק מילר (ברוקי העונה ב-2000 וה-'איש הששי' ב-2006) וג'מל דרופורד זכה 3 פעמים ב-"האיש השש' (2010, 2014, ו-2016).

קרופורד הוא היחיד שנשאר מכולם, אבל עובדה זו היא לא לחובתם של השאר אלא לזכותו של קרופורד שאילולא הקורונה, אולי הוא היה משחק עד היום.

זהו הדראפט היחיד שקיבל ציון "F" איום (https://en.wikipedia.org/wiki/NBA_Draft_Lottery והוגדר כמה פעמים כדראפט הגרוע ביותר ע"י SI , ESPN, ועוד.

הדבר הטוב היחיד בדראפט הזה היו שמות כמה מהנבחרים שדייויד סטרן המסכן התבלבל שוב ושוב בנסיון לבטאם. אפילו הידו טורקוגלו זה לא 'ג'ונס', תנו מבט בוידיאו ותראו את הקומיסיונר המסכן מנסה לבטא Mamadou N’Diaye , או Jake Tsakalidis , או Igor Rakocevic , Khalid El-Amin , או Scoonie Phaenn /

אתם זוכרים את Stromile Swift ?

זוכרים את Darius Miles ??

או Marcus Fizer ???

מה? לא זוכרים? כולם בין 4 הבחירות הראשונות…

ומי ניבחר שביעי? צדקתם! Chris Mihm !!!

2. הדברים שהבוס החדש בשיקגו בולס חייב לעשות

הבולס שכרו את ארתוראס קרניסובאס כסגן נשיא, אחראי על BASKETBALL OPERATIONS. הוא הפלינקה של הבולס. תפקידו הוא לנסות להחזיר עטרה ליושנה. זה לא הדבר הקשה בעולם אם יש לך מייקל ג'ורדן. אבל אין לו.

ישנן שתי אפשרויות: אחת היא להתחיל עם הבסיס לפירמידה. אני מדבר על שחקנים. לדעתי הוא צריך לשכוח מזה ולהתחיל עם ראש הפירמידה ואז ללכת למטה, מדרגה אחרי מדרגה.עליו לארגן מחדש את ה-FRONT OFFICE.

א. מנהלי קבוצה

הכל צריך להתחיל עם האנשים הנכונים למעלה. ידוע שעם ג'ון פקסון – שפחד מכל תחרות – הפרונט אופיס של הבולס היה הקטן בליגה, והפחות DIVERSE. ארתוראס חייב להרחיבו, להביא אנשים מקשת ידע וארגון רחבה, ולמשוך בחוטים כבוס אמיתי.

דבר ראשון עליו לשכור מנג'ר, והייתי אומר שלעיר שיקגו, ולקבוצה כמו הבולס, מנג'ר שחור. כל הנהלת הבולס היתה לבנה ואמריקאית. המוצא פחות חשוב מהצבע. אתמול נודע שהוא שכר את JJ POLK מהפליקנס, וזאת התחלה טובה.

ב. מאמן

לIבולס היה רק מאמן שחור אחד בכל תולדותיה – ביל קרטרייט. אני לא טוען שעליה לבחור מאמן לפי צבע עורו, אבל אני מציע שג'ים בוילן יקבל פיתקה וורודה.

עוד לפני שהליטאי הגיע, בעיות התקשורת – והיחסים – בינו לבין השחקנים, היו, בואו נגיד, מעורערים. הוא הגיע כרס"ר במרינס, והיום ב-NBA עם מולטי-מיליונרים צעירים זה פשוט לא הולך. הרקורד שלו – 84-39 – הוא סיבה מספקת לתת לו שחרור מתפקידו, אבל הוא טען מלכתחילה שכששכרו אותו, נאמר לו בשפה שאינה משתמעת לשתי פנים שתפקידו "לפתח קבוצת צעירים, ולפתח 'תרבות' מסויימת (ש"הוסברה לו ע"י ג'ון פקסונס", לדברו) כשהרקורד הוא הדבר הפחות חשוב".

'תרבות' הוא המושג המבלבל ביותר בכדורסל. מבלבל ולא מוגדר כמו 'יופי' או 'טעם'. אז בואו נשאיר את 'התרבות' לאנשים תרבותיים, ונחזור לכדורסל: העובדה הפשוטה (והידועה) היא שמנכ"לים ובוסים המוגדרים אחרת (סגן נשיא, אחראי על פעולות כדורסל') אוהבים להביא איתם את מאמניהם, או להחליף את הקיים במאמנים לטעמם.

חובה להודות שבוילן עשה כמה דברים חיוביים: הפך את זאק לאביין לשחקן 'TWO-WAY' ועזר לפתח שני רוקים בצורה חיובית מאד (דניאל גפורד וקובי ווייט). מצד שני ע8ומדים לחובתו הרקורד של הקבוצה, והירידה ביכולתו של לאורי מרקנן.

לדעתי קרניסובאס רוצה מאמן משלו. אני יכול להמליץ על כמה 'שחורים'. אבל, בשקט, הייתי אומר לו לשכוח על 'לבן/שחור' ולעשות הכל כדיצ להביא את ג'יי רייט מוילנובה. הוא אמר 'לא' לכמה הצעות בעבר, מקבוצות כמו הפליקנס והגריזליס. אבל הבולס, בשיקגו, זאת אופרת אחרת לחלוטין.

ג. תחושה והרגשה 'חדשה' מה זה להיות שחקן 'בולס'

את זה הרבה יותר קל לומר מאשר לעשות. בשנות ה-90 הבולס היתה הקבוצה הטובה והשלטת ב-NBA. לשחק ב'בולס' היתה משמעות של להיות חלק מדבר עליון. האווירה הזאת היתה פעם בלייקרס – והאמת היא שלברון קצת החזיר אותה – בסלטיקס, ובווריורס עד לפני שנתיים. אבל בשנות ה-70 המוקדמות היא היתה גם בניקס.

כיצד מחזירים אותה? אני יודע שכמאמן הפכתי את אדלפי יוניברסיטי שאיש לא שמע עליה מחוץ ללונג-איילנד כמעצמת כדורגל. הגיעו אלי בקשות מכל רחבי ארה"ב והעולם בקשר למילגות. היום איש לא מדבר על אדלפי כמעצמת כדורגל כי מה שאתה מאבד בשנה-שנתיים לוקח זמן רב להחזיר. רק מאמן מיוחד במינו יכול להוליד מחדש אווירה כזאת שמביאה איתה בטחון, ואז גם נצחונות. בלייקרס, במיאמי העונה, ובסלטיקס, מנסים להחיות את האווירה של פעם. הבולס חייבת מאמן שהוא גם אישיות, גם בעל ידע, וגם מסוגל להכניס בשחקניו אווירה של "מסוגלים לכל".

ד. סגל שחקנים

כל קבוצה חייבת גרעין של שחקנים שמסביבו ניתן לבנות מגדל. אני התחלתי עם רובימ יאנג, שוקה פלגי, ואמנון אהרונסקינד. כמה שנים אחרי עשיתי זאת עם נמרוד דרייפוס, מני מטוס, וצ'ארלי אודונל. לפני פרישתי הורשתי למאמן שאחרי את רוני שניידר, ישראל גולדשטיין, ושי פרויליק.

אני תמיד האמנתי שחייבים קודם לייצב את לב הקבוצה – את ההגנה – ולבנות עליה את השאר. שוקה, נימי דרייפוס, ורוני שניידר היו שחקני מרכז ההגנה שלי, הכוכבים שעליהם נבנה השאר.

רצה הגורל שהשחקן המרכזי בבולס אינו 'שחקן הגנה'. אבל הוא בסיס חזק למדי לבנות מסביבו את המגדל, ואני מדבר על זאק לביין. הוא שחקן שלדעתי לא גרד אפילו את הפוטנציאל שלו. צריכים מאמן מיוחד שיעזור לו למצוא את עצמו ולהוציא את המקסימום מיכולתו.

לאורי מרקנן – אני מאמין – יכול להיות היסוד השני. אני לא יודע מה קרה לו העונה, אבל אני מאמין שמאמן כמו ג'יי רייט מעלה אותו לרמת סופר-סטאר.

השלישי הוא וונדל קרטר.

אני מאמין שעם דניאל גפורד וקובי ווייט להשלים את החמישייה, לבולס יכולה להיות קבוצה מקסימה שתוכל להיות ההתחלה של תקופה חדשה.

3. ה-HORSE – כישלון טלוויזיוני מכפיר

.

a person on a court

נגיף הקורונה התגבר על כמעט כל הספורט בעולם.

ה-NBA, ה-WNBA, וה-ESPN חשבו שהם יוכלו להציל משהו עם טורניר 'חיובים' כשהכסף הולך לצדקה, ולעזרת ניזקקים כתוצאה מהמגיפה.

טורניר החיובים התחיל היום באולם של כל שחקן משתתף, ואפילו ב-DRIVEWAYS של כמה. הצילומים נעשו בסלולרים ונישלחו ל-ESPN לעריכה.

היי, כולנו צמאים לספורט, לכדורסל, ואני, לפחות, אפילו ציפיתי בהתלהבות מה.

אבל כשהתכנית הופיעה בטיווי גודל האכזבה הייתה כגודל הציפייה. הסרטונים היו באיכות מצחיקה. 'מצחיקה'? למה לא מעליבה? חצי השעה הראשונה היתה טריי יאנג נגד צ'אונסי ביליאפס בקרב שהיה אמור להיות הציר של הסרטונים. אותי הוא איכזב. מי שנהנה – נהנה.

טריי יאנג נגד צ'אוני:

*

וואלי קוויגלי גוברת על כריס פול!

וואללה איזו אכזבה. לחצתי את ה-POWER לסגירה והחלטתי שישנם לי דברים טובים יותר לעשות בחיים.

.

4. היום לפני 73 שנה: ג'קי רובינסון הופך ל'ניגרו' הראשון לחתום חוזה עם קבוצת מייג'ור ליג

ג'קי רובינסון בן ה-28 חתם היום את החוזה הראשון בקבוצת MAJOR כשהברוקלין דודג'רס החתימה אותו על חוזה מהקבוצה בה שיחק, המונטריאול רויאלס מהליגה הקנדית. הוא יופיע מחחר במשחק הבייסבול הראשון עם שחור בליינאפ כשהברוקלין דודרג'ס תשחק משחק 'פרה-סיסון' נגד הניו יורקנ יאנקיס בEBBETTS FIELD בשיקגו.

5. היום ל-פני 124 שנה: היווני ספירידון לואיס מנצח את המרתון באולימפיאדה המודרנית הראשונה באתונה, 1896

במרוץ המרתון הראשון ניצח בן יוון בזמן 2:58.50 ש'

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
57 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רותם אלרן
13/04/2020 2:11:25

תודה רבה דוק, מעורב מצוין.
ההצעה למנות את ג'יי רייט היא מעניינת, ונשמעת מצוינת. למען האמת בדיוק עשיתי פודקאסט שבו דיברנו על משרת המאמן בשיקגו (בין היתר), ואני הזכרתי את שאראס, שיכול להביא הרבה אנרגיות ולפתח צעירים, בנוסף לכך שקרנישובאס יעדיף אותו לאור כך שהוא ליטאי.
מה שכן, זאק לאבין הוא בשום פנים ואופן לא שחקן Two way, אלא שחקן חזק ודי יעיל התקפית, אבל שחקן הגנה לא טוב.

Smiley
13/04/2020 2:47:04

תחרות חיובים
http://nbastreams.xyz/live/2/

רותם אלרן
13/04/2020 2:51:37
Reply to  Smiley

איך בינתיים? מעניין?

Smiley
13/04/2020 3:03:47

קרנישובס פשוט צריך לעשות הכל הפוך מפקסון ופורמן… מסתבר שפקסון נשאר בתור יועץ ופורמן בסקאוט. בכל מקרה קרנישובס צריךלהרכיב צוות של אנשים סביבו כדי שיקבל כמה חוות דעת.
בוילן צריך ללכת, אין בכלל ספק, דמות הרס"ר כבר לא מתאימה לאימון של היום. צריך מאמןשהשחקנים ירצו לשחק עבורו, ומאמן שידע לנווט בים כמות האגו הזו.
לגבי סגל, בקו הקדמי הבולס די מסודרים, בהנחה גם שמרקנן מתגבר על הפציעות שלו. ובתקווה שאוטו פורטר יפחית את ביקוריו במרפאה.
הקו האחורי הוא הבעייתי. לאבין הוא לא יותר מכוכב שלישי בקונטנדרית. זה שחקן שחושב רק סטטיסטיקה ואין לו שום הגנה. קובי וויט כשרוני אבל צריך מאמן שירסן אותו. הבולס צריכים PG ו-SG.
.
קצת מופרח, אבל… לאור ההצלחה של הפייסרס שאולדי]ו ישב בחוץ, התגברו השמועות על טרייד שלו. אני חושב הבולס צריכים לנסות להביא אותו (ואם אפשר, להיפטר מלאבין והחוזה שלו).

שחר דלאל
13/04/2020 16:46:47
Reply to  Smiley

הריינסדורפים ידועים כבעלים חסכנים (לא רק בבולס, גם בווייט סוקס), הם משאירים את שניהם בתפקיד רק כדי לא לשלם להם לשבת בבית…

רותם אלרן
13/04/2020 3:14:31

עדכון מהתחרות: לאבין מוביל 3-0 (מתוך 5) על ה"אמת"

צ'יקו
13/04/2020 8:48:01
Reply to  מנחם לס

וואו איזו תשובה פוסט-מודרנית.

אשך טמיר המקורי
13/04/2020 3:55:06

תודה רבה דוק נהדר!
לא ידעתי שדראפט (באג?) 2000 היה כזה מזעזע.
את פייזר אני מכיר רק כי שיחק במכבי.
שיקגו – מסכים עם הכל מלבד ההסתמכות על 'קלוריות ריקות' לווין.
מאמן קלאסי עבורם זה סטקהאוס – צעיר, קשוח, מביא רעל, בעל שם ככוכב עבר, ונחשב כפוטנציאל אדיר.

רותם אלרן
13/04/2020 3:59:09

רעיון טוב כמאמן, מה אתה אומר על שאראס כמאמן שיקגו?

אשך טמיר המקורי
13/04/2020 4:25:51

אני חושש שלא יספרו אותו

shadow
shadow
13/04/2020 7:34:16

אני מזהה בתמונה הזו בדיוק חמישה שחקנים.
1. גאמל קרופורד (עומד שני משמאל)
2. קניון מרטין (עומד ראשון מימין לדיוויס סטרן)
3. מרקוס פייזר בגירסה הרזה (עומד שני מימין)
4. כריס מיהם (יושב משמאל לדיויד סטרן)
5. דריוס מיילס (יושב ראשון מימין)

zivovivo
zivovivo
13/04/2020 8:33:01
Reply to  shadow

מייק מילר(מיאמי, מיאמי) עומד רביעי מימין
גואל פריזיבלה- יושב ליד שטרן

zivovivo
zivovivo
13/04/2020 8:33:43
Reply to  zivovivo

מילר עומד רביעי משמאל

shadow
shadow
13/04/2020 9:40:32
Reply to  zivovivo

צודק פיספתי אותו. לגבי פריזיבלה אין לי מושג מי זה

אור
אור
13/04/2020 10:27:38
Reply to  shadow

פריזבילה התפתח לכוכב ב-NBA Live 2001, יחד עם מיהם וקניון מרטין

zivovivo
zivovivo
13/04/2020 11:59:02
Reply to  אור

סנטר מחליף 13 שנה בליגה, אני ראיתי אותו הרבה כי שחק בפורטלנד והקינגס שחקו מולם הרבה

עידו גילרי
13/04/2020 12:56:55
Reply to  אור

נו מה ציפית?
עוד זכר לבן פריזבילגי.

A Ljos: Resurrection
13/04/2020 13:06:51
Reply to  אור

מי הם?

מומי החציל
13/04/2020 8:39:16

מומי אתמול שם יש על 4 ארגז ביצים בעקבות המשבר החמור
אולי כדאי לתת 2 ביצים לכריס פול שהפסיד לשחקנית?!?!
אולי כדאי במקום חייבים לעשות טורניר אכילת נקניקיות בין שחקני הליגה(בלי כרמלו)
למומי יש עוד רעיונית לתחרויות שאפשר לעשות אבל מה שחלק מהשחקנים לא יעשו גרג אודן וישלפו את החציל בנשיונל TV

John
13/04/2020 11:15:25

אני לא הייתי שם קרטון על ג'מאל מורי או דריימונד גרין. הכינוי 'דונקי' ניתן לגרין מסיבות אחרות ממה שמרומז

Berch
13/04/2020 8:41:24

איזה דראפט מאעפן היה ב 2000
מזל שלא הייתי כזה מחובר לליגה
🙂

John
13/04/2020 11:20:41
Reply to  Berch

2001 של קוואמי בראון היה גם מוזר. נמצאו בסוף כוכבים אבל לא במקומות שהיינו חושבים: גאסול 3, ג'ו ג'ונסון 10, זק רנדולף 19, ג'רלד וואלס 25, טוני פרקר 28, גילברט ארינס 31, מהמט אוקור 38.

שחר דלאל
13/04/2020 16:52:51
Reply to  John

דראפט 2000 היה זה שהבולס חיכו לו אחרי שאגרו בחירות בסיטונות, אבל נדפקו עם AJ גייטון (כוכב הפועל ת"א) ודאליבור באגיריץ'. אבל מה שבעיקר זכור מאותו הדראפט היתה האמירה של דריוס מיילס שהוא לא רוצה לשחק שם (למרות שמדובר בקבוצה הביתית שלו) לאחר שג'רי קראוס העיר לו על התספורת.
.
דראפט 2001 בגלל קוואמי בראון, אבל עוד יותר בזכות הטריידים שקרו בו. שאריף אבדור-רחים עבר לאטלנטה בתמורה לפאו גאסול (שאז היה מהלך שפתח מהדורות ב-ESPN) והטרייד ששלח את אלטון ברנד לקליפרס ויצר את ה"בייבי בולס" עם טייסון צ'אנדלר ואדי קארי.
אבל הטרייד שלא קרה הוא המעניין ביותר. כיומיים לפני הדראפט שיקאגו ו-וושינגטון (בראשות מייקל ג'ורדן) הגיעו להסכמה על הבחירה הראשונה, אך הליגה ביטלה את הטרייד מכיוון שהיה חד צדדי לטובת וושינגטון…

עידו גילרי
13/04/2020 17:11:49

אוקיי שחר את זה אני לא זוכר. תפרט קצת (לגבי הטרייד והוטו).

שחר דלאל
13/04/2020 17:36:26

הבולס רצו את קוואמי, והיו מוכנים לתת את הבחירה שלהם (4) ואת אלטון ברנד בתמורה לבחירה הראשונה (כנראה שזה כלל עוד שחקנים, אבל הם לא פורסמו). שתי הקבוצות הגיעו להסכמה בניהן והעבירו את זה להחלטת הליגה שבחרו לא לאשר את הטרייד.
בערב הדראפט הבולס עשו טרייד על הבחירה השניה וקיבלו את טייסון צ'אנדלר (ובראיין סקינר) בתמורה לאלטון ברנד.

עידו גילרי
13/04/2020 17:38:16

תלנקק לי משהו…קצה חור ארנב שאוכל לרדת לתוכו.

שחר דלאל
13/04/2020 23:39:25

מתנצל, לא הצלחתי למצוא….

עמיחי קטן
13/04/2020 8:44:33

את מרקוס פייזר אני כמובן מכיר ממכבי, אבל הוא נתן כמה שנים טובות לפני זה בבולס, כולל משחק של 30-20 ב-2004.
במכבי הוא היה מציין עד שנפצע וגמר את העונה.

צ'יקו
13/04/2020 8:46:17

תודה מנחם
לגבי שיקגו – כבר כתבתי בעבר עליהם ומקווה להמשיך.
יש להם גרעין צעיר ובעל פוטניצאל גדול והשאלה היא מי הגו-טו-גאי שלהם:
לוין בעיני לוקה בחסר בקבלת ההחלטות ועד שלא נראה אותו מחלק קצת את הכדור לא ניתן לסמוך עליו להיות השחקן המוביל.
אוטו פורטר יותר פצוע מבריא ולכן צריך להביא עוגן הגנתי אחר בעמדה 3.
נשארנו עם הגבוהים וויט – במצבת הגבוהים מארקנן עומד בחוץ וקרטר יותר בצבע, שילוב שיכול להניב אין&אאוט מעניין ומסוכן. וויט מזכיר קצת את די-רוז במהירות ובמתפרצות.
היתרון של שיקגו זה מהירות והשנה לא שיחקנו על זה.
בעיה נוספת שקיימת בבולס זה עניין הכושר – שנה שעברה השחקנים התלוננו שהאימונים קשים מדי, מצד שני העונה היו לא מעט משחקים שבהם שיקגו נתנה מחצית ראשונה טובה מאוד ואז קרסו במחצית השנייה מעייפות. כבר אצל פרד הויברג התחילו הבעיות עם האימונים (ריב וויד ובאטלר מול הויברג והרכות של השחקנים האחרים). התרבות וסגנון האימונים חייב להשתנות.
.
בקיצור – צריך לבנות שלד סביב וויט מרקנן וקרטר.

חגי "התותח" ניסני
13/04/2020 8:49:33
Reply to  צ'יקו

קראתי בכדור הכתום כמדומני שהבולס שוקלים/ חושבים/ מתעניינים/ לא פוסלים על הסף את דמפס. אם כן צר לי צ'יקו אבל הכישרון הזה הולך להתבזבז קשת בשנים הבאות.

רביד אראל
רביד אראל
13/04/2020 11:38:00
Reply to  צ'יקו

הריב של וויד ובאטלר לא היה עם השחקנים הצעירים אלא עם רונדו והוא קרה כי הם החליטו להאשים את השחקנים הצעירים בהפסדים במקום לקחת אחריות כמי שאמורים להיות המנהיגים של הקבוצה הזאת.
https://www.google.com/amp/s/www.nbcsports.com/chicago/chicago-bulls/rajon-rondo-unleashes-harsh-criticism-dwyane-wade-jimmy-butler-instagram-post%3famp

צ'יקו
13/04/2020 12:31:49

זה התחיל בעיקר בגלל האימונים הקלים מדי של הויברג… ואחרי שבאטלר יצא על הויברג בתקשורת הוא סופסל לכמה משחקים

רביד אראל
רביד אראל
13/04/2020 14:03:26
Reply to  צ'יקו

מאמין שאין קשר בין המקרים.
הקישור שהבאת הוא מלפני חמש שנים בזמן שהקישור שהבאתי הוא שנתיים אחר כך (בעונה היחידה שוויד שיחק בבולס).
כך שאני לא מאמין שזו אותה מריבה אבל אני כן מרגיש שזה מחזק את מה שאמרתי לגבי ג׳ימי וחוסר היכולת שלו לקחת אחריות בפרט וחוסר היכולת להנהיג בכלל.

צ'יקו
13/04/2020 20:21:02

דווקא בעונות שלו במינסוטה ופילי הוא הראה כמה הוא אחראי. כעת במיאמי הוא נותן עונת שיא מבחינה קבוצתית.

רביד אראל
רביד אראל
13/04/2020 21:18:55
Reply to  צ'יקו

במינסוטה הוא החליט שטאונס ואמביד סביבו לא עובדים מספיק קשה ובגלל זה הם לא עלו לפלייאוף אז הוא שבר את הכלים והתנהג כמו אגו מניאק.
בפילדלפיה הוא הסתדר יפה יחסית אבל גם עליהם הוא לכלך לאחרונה עם אמביד (שזה מאוד משעשע שהוא אובססיבי לעבודה קשה והתחבר לשחקן שלא משקיע באימונים חצי ממה שהוא משקיע בטוויטר)

רביד אראל
רביד אראל
13/04/2020 21:19:45
Reply to  צ'יקו

טאונס וויגינס, לא טאונס ואמביד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

צריך לתת מילה טובה לג'מאל קרופורד, הלוטוס של הליגה, שפורח גם בדראפט כזה, גם מהספסל, וגם בכל גיל. שושנה בין החוחים.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/04/2020 11:45:51

תודה על המעורב

A Ljos: Resurrection
13/04/2020 12:41:00

תחרות החיובים יצאה בערך כמו מה שחשבתי. הצורה הכי נמוכה של הענף, כמו תחרות קליעת נייר משומש לפח, תחרות דאנקים לסל שמוצמד לדלת שמועברת בשידור ישיר בסנאפצ'ט, או פנדלים. והכל על רקע המוזיקה היפה של בעיות חיבור אינטרנט.

אור
אור
13/04/2020 13:51:24

אכזבה מתחרות חיובים? כמה מפתיע..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🙂

Zion king
Zion king
13/04/2020 13:11:28

שיקגו צריכה בהחלט שינוי מההנהלה ועד סגל השחקנים.
צריכים לעשות סדר מי יהיה הבסיס, נטיה לוייט מארקנן וונדל קרטר, לווין על חוזה נוח לטרייד עם יחס תועלת דולר מצויין ופורטר עם חוזה נגמר נדמה לי.
מהלכים שהייתי עושה, לסגור עם מארקנן בקיץ עכשיו על חוזה נוח לפני שיתפוצץ שנה הבאה.
טרייד משולש, לאבין לאורלנדו, גורדון לפיניקס אוברי לשיקגו.
פורטר לדנבר תמורת האריס

Yp
Yp
13/04/2020 13:56:02

אגב , מישהו זוכר מה עשה קרנישובאס במשחק מול הדרים טים בחצי הגמר בברצלונה 1992 ? משום מה , זה הזכרון הכי חזק שיש לי ממנו .

ארז
13/04/2020 14:07:02

לפני שאגיד מילה או שתיים על ג׳קי רובינסון, סיפור. בצעירותי ראיתי סדרה דוקומנטרית על ג׳סי אוונס, שעד אז כל מה שידעתי עליו היה שקרל לואיס ב84 השווה את ההישג שלו מברלין. כשהגיעו לברלין, הראו את כל הסיפורים, כולל הקופץ הגרמני שפרגן לו עם המגבת, ואז הראו ״ריאיון״ איתו, כשהמראיין שואל על היטלר ו״אוונס״ צועק על המראיין ״עזוב אותי מהיטלר! אתה יודע שכשחזרתי עם כל המדליות, אמרו לי יפה תודה ושלחו אותי חזרה להתחרות מול סוסים למחייתי?״

אז ג׳קי רובינסון היה הראשון ששבר את המחסום הזה שמנע מאנשים כאוונס, ג׳ק ג׳ונסון ואחרים שהיו הכי גדולים בדורם מלקבל את ההכרה והמעמד הראוי להם. אחריו כבר היה קל יותר. עד כמה עולם הספורט מכיר בחשיבות הרגע? המספר שלו, 42, retired מכל הליגה, ואם היתה ליגה, ב15 לאפריל כל שחקני הMLB היו משחקים עם המספר שלו. וזה לא רק הצבע, רוקי השנה 47, MVP ב49, שש פעמים אולסטאר רצוף, שש וורלד סירייס ואליפות ב55 כשרובינסון גונב הביתה לראן הניצחון 6:5 במשחק הראשון. האיש היה ענק.

jefffoster10
14/04/2020 2:03:16

באמת דראפט נורא
סטרומייל סוויפט נרצח לפני כמה שנים

ובעניין אחר לגמרי- אשך, אפשר איזה פרק ביומן בבקשה? ואולי להדר עם איזה מוסף של הגננת?