מעורב הופס ליום ששי: מייקל, הבולס מחפשים פתרונות 'הופס' מליטא? אנא, מייקל אחי, אמור לי שהם איבדו את זה/ מנחם לס

1. אני מבקש את עזרת אנשי הצוות והגולשים להמשך הפרוייקט 'רגע ספורט מרגש בחיי'

היום מופיע – או יופיע – מאמרו של הגולש ארז שץ על רגע ספורט מרגש בחייו: "רגע הספורט המרגש בחיי: נס ברצלונה 99, מנצ׳סטר יונייטד נגד ביירן מינכן / הגולש ארז שץ". יש לנו באתר פוסטים מחכים להכנסה עד ה-14 לאפריל. אני פונה לאנשי הצוות ולגולשים בבקשה להמשיך עם הפרוייקט, ואם מישהו שעדיין לא תרם, שיחשוב על רגע מיוחד בחיי הספורט שלו כמשתתף, כצופה, או בטיווי, וישלח לי פוסט להכנסה, והם ניכנסים לפי הסדר שהם מגיעים. הפוסט ייכנס כפי שהוא, רק צרפו לינקים לתמונות או סרטונים. ניתן לשלוח כקובץ וורד המצורף לאימייל, או אפילו כאימייל.

הכתובת למשלוח היא meless1937@gmail.com

תודה,

מנחם

2. העולם התהפך. האמריקאים מחפשים פתרונות כדורסל בליטא?

אולי שימון מסוגל להסביר לי מה 350 מיליון אמריקאים צריכים Lithuanian כדי לבנות להם קבוצת כדורסל?

פעם חשבתי ככה בדיוק על האנמגלים כשהתחילו להביא מנג'רים איטלקיים, בלגיים, והולנדים שהדבר הראשון שהיו חייבים ללמוד היה אנגלית. תהרגו אותי אם אני מבין.

אולי זה מביא יוקרה? זוהי אותה יוקרה כמו שישיבת 'בני אור' במאה שערים תביא איזה כומר יווני-אורתודוכסי שילמד אותם תורה.

אבל מה יש לי להתעסק עם זה? שיקגו בולס החליטו שבין 350 מיליון אמריקאים אין אף אחד שרואה בענייני הופס מה שליטאי מקובנא יכול לראות,

אז, שוין. ארתוראס קרניסובאס הוא האיש שהבולס שמה מבטחה בו, ומעניין אותי רק מה שמייקל וסקוטי פיפן חושבים על זה עכשיו.

אדריאן ווג'ו מדווח:

Adrian Wojnarowski@wojespn

Bulls offered the job to Karnisovas earlier this evening, and negotiated the details through the night, sources said. Karnisovas will leave Denver for Chicago after helping Tim Connelly and Josh Kroenke to rebuild the Nuggets into a Western Conference contender. https://twitter.com/wojespn/status/1248104205921013760 …Adrian Wojnarowski✔@wojespnThe Chicago Bulls are finalizing a deal with Denver Nuggets GM Arturas Karnisovas to become the franchise’s new Executive VP of Basketball Operations, sources tell ESPN. Karnisovas will be tasked with hiring a new GM and reshaping the front office.3,82612:25 AM – Apr 9, 2020Twitter Ads info and privacy869 people are talking about this

קרניסובאס – בן של שחקן מקצועני – שיחק שנה עם אבו אבל הביע את הדיעה שהוא רוצה לשחק וללמוד את המשחק במקום בו יודעים ומשחקים אותו הכי טוב – ארה"ב. אז הוא הגיע, קיבל מילגה מסיטון הול, ובכך הפך לשחקן הראשון מבריה"מ לשחק בארה"ב. לאוניברסיטת אדלפי ביטלו את העלייה לגמר ה-NCAA ב-1970 כי השתמשתי ברובי יאנג, שחקן הפועל חיפה והנבחרת שעד שהגיע לאדלפי לא חתם מקצועני, ואם קיבל כסף זה היה בהסתר, והנה סיטון הול מדיביזיה I בכדורסל עם המאמן פיג'יי קרליסימו חותמת שחקן ששיחק כמקצועני עם Statyba Vilnius בליטא.

אבל לנו היה אתלטיק דירקטור שגנב כסף מהאוניברסיטה, וכשהבאתי לו הוכחות שאין "כדורגל מקצועני" בישראל, הוא פחד לפתוח קופסת פנדורה שתוביל גם לחקירה עליו, והוא החליט לוותר ולא התנגד לביטול העלייה שלנו לפיינל-פור של ה-NCAA (שהיה אז אחיד לכל הדיביזיות) וכך איבדתי הזדמנות לעוד FINAL FOUR עם שני שחקני נבחרת ישראלים – רובי יאנג ואמנון אהרונסקינד (מכבי ת"א והנבחרת), ושוקה פלגי מהפועל חיפה.

אחרי 4 שנים כשחקן חמישייה בסיטון הול הוא לא ניבחר בדראפט, אבל ברצלונה החתימה אותו, והוא שיחק גם בפורטיטודו, בולוניה, אולימפיאקוס ביוון, ושלט הצרפתית. הוא היה ש He was chosen as FIBA's European Player of the Year in 1996

אחרי כמה שנות מעורבות עם נבחרת ליטא באולימפיאדות ובאליפויות עולם, יוסטון שכרה אותו כ-SCOUT, ומשם הפך לעוזר המנכ"ל של דנבר ב-2013 ואחרי משרות גבוהות יותר ויותר בנטס ובבאקס, הדנבר החליטו לשוכרו כמנכ"ל שלהם ב-2017.

הוא נשוי לג'ינה – אף היא מסיטון הול – ויש להם שני בנים.

H-O-R-S-E 3 מתחיל ביום ראשון. מי ינצח?

איך לימד אותנו המורה שלנו קייונט בכיתה ב': "אם אין לך לובסטר לארוחות ערב, דג 'מקרל' הוא טוב מכלום!". אין NBA? אז יש אליפות קליעות HORSE.

אם יש בארץ "SLING TV" – הכל משודר, הכל חינם (https://www.kqzyfj.com/click-9168913-14017661?sid=sportsIAUNIT. הכל מתחיל ביו ראשון הקרוב.

ב-HORSE כל שחקן ישתמש בנשק שלו, שלדעתו ליריבו אין אותו.

אני לא מבין: קחו את זאק לוויין, היחיד בליגה העושה דאנק 10 ס"מ לפני קו הפאול. למה שישתמש רק בנשק הזה וישים $200,000 בכיס לפני, אפילו, שהעסק מתחיל?

סיבוב 1

טריי יאנג נגד צ'אונסי ביליאפס (האגדה הפיסטונית).

אני לא יודע. להתערב נגד צ'אונסי? זה בנאדם שאפילו פרש לפני כמה שנים חי ונושם ע"י שהוא מסוגל לעשות את הבלתי מצופה ממנו. אבל טריי יאנג הוא הפנומן העכשווי, והוא מסוגל – אני מאמין – לדנקק. אם הוא ישתמש ביתרון האתלטיות שלו היום (בזמנו ביליאפס היה אתלט טוב מטריי) אני לא יודע כיצד צ'אונסי יענה.

אני שם כסף על יאנג.

טמיקה צ'נינג נגד מייק קונלי

האגדה לשעבר של אינדיאנה 'פיבר' נגד קונלי. אילו היתה בכושר משחק, הייתי הולך איתה. אבל היא כבר ב-FRONT OFFICE וכנראה מלאת חלודה. האם תצליח להוריד אותה? קשה לי להאמין.

אני הולך עם מייק קונלי

זאק לוויין נגד פול פירס

הבעייה של זאק תהיה שהוא לא יעז לנצח את הזקן פול פירס באיזה דאנק משגע. 'זה לא פייר', יגידו. לוויין טוען שנים שהוא UNDERRATED מהפרימטר והוא ירצה להראות שהוא יכול לגבור על האגדה מהסלטיקס מהפרימטר, והוא ייכשל.

פול פירס

אלי קוויגלי (שיקגו סקיי) נגד כריס פול

אוגלי נישאת לאהובת ליבה (אף היא שחקנית WNBA)

קוויגלי תחסל את כריס פול מקרוב – או מרחוק!

סיבוב שני:

יאנג גובר על קונלי

פירס גובר על קוויגלי

גמר: יאנג אוכל את פירס!

4. לברון מסכים לסיים את הליגה ב-BUBBLE בלאס ווגאס!

לברון, שמיד הגיב להצעתו של אדם סילבר 'לשחק ב-BUBBLE (ללא צופים) בלאס ווגאס "אני לא משחק ללא קהל בשום פנים ואופן" (https://larrybrownsports.com/basketball/lebron-james-stance-nba-games-without-fans-coronavirus/541559) לפתע שינה דעתו, כשבישיבת "ZOOM" כשאמר שעכשיו הוא "מוכן לשחק כי לשחק ללא אם יבטיחו לו בידוד וכו', כי לשחק ללא קהל זה טוב מכלום"https://theathletic.com/1734384/2020/04/08/lebron-i-dont-know-if-i-will-be-able-to-have-any-closure-without-playoffs/

מה קרה פתאום? מכל המקומות הגיעה אליו הדיעה שבגיל 35 אין לו ברירה. אם לא ישחק עד אוקטובר, הוא יכול לנפנף 'ביי-ביי' לאליפות נוספת, והלייקרס תתפרק לנגד עיניו הרואות.

5. אם הפלייאוף התחיל היום…(בהמשכים)

אילו הפלייאוף התחיל היום, הסידרה שהיתה פותחת את הפלייאוף היתה הסידרה בין המילווקי באקס ואורלנדו מג'יק.

מה היה קורה? אניט מאמין שמילווקי היתה מנצחת, אבל לא בקלות. היא היתה מסכימה ברצון לסידרה של 2-4. למה כל כך קשה? הרי יש לה את יאניס, כמעט בטוח ה-MVP עם 29.6 נק', ו- 13.7 ריב' למשחק?

למה היא היתה מסכימה ל-2-4 נגד אורלנדו, השמינית במזרח? כי אורלנדו ניצחה 6 מ-9 האחרונים כשטרנס רוס, ניק ווצ'ציק, מייקל קרטר-ויליאמס, ומרקל פולץ מתקרבים לשיאם, ועד שהפלייאוף היו מתחילים יותר מאוחר החודש, ג'ונתן אייזק ואבן פרונטייר כבר היו חוזרים לשחק מפציעתם.

6. היום לפני 55 שנה: משחק הבייסבול הראשון באיצטדיון סגור

היאנקיס הגיעו ליוסטון, ושיחקו נגד יוסטון אסטרוס ב'אסטרודום', שאז כינו אותו 'הפלא השמיני של העולם'. מיקי מנטל חבט את ההום ראן הראשון באולם סגור.

7. היום לפני 73 שנים: הקומיסיונר של הבייסבול 'הפי' צ'נדלר משעה את המנג'ר של הברוקלין דודג'רס ליאו ('ליאו האיום') דורוצ'ר

הוא הושעה מבייסבול על מעורבותו עם מהמרים בעולם התחתון. ברוקלין המשיכו לנצח את הפננט בלעדיו (תחת ברט שוטון). אל תדאגו לדורצ'ר. בעונה שאחרי הוא הופיע באיצטדיון הדודג'רס כמנג'ר של הניו יורק ג'איינטס!

8. היום לפני 46 שנה: המסקוט הראשון בבייסבול מקצועני

סטודנט בשם טד גיאנולאס הגיב להודעת רדיו שמי שיופיע עם תחפושת של תרנגול על המגרש, יזכה בפרס. הוא התלבש בשרותים ועלה בריצה ליד הבסיס השלישי. הוא ייזרק מיד, אבל ה- San Diego Chicken הפך למוסד, והמסקוט ככה נולד.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. מנחם, להזכירך את הקבוצה האלופה האחרונה בנה GM מניגריה עם עוזר שהוא יליד להורים יפנים (?), שגם היה מועמד לבולס.
    מוח כדורסל זה מוח כדורסל ולא משנה מאיפה הוא הגיע. פקסון ופורמן (שני אמריקאים…) היו איומים ונוראים בעשור האחרון (או לפחות מאז שהקבוצה של רוז הוכנעה ברצועה קרועה…). כל החלטה שהשניים האלה לקחו רק הפכו את שיקגו לבדיחה עצובה. היו כבר צריכים ללכת הביה לפני כמה שנים טובות, או לפחות ברגע שלא הטרידו את גאסול ונתנו לו ללכת כשחקן חופשי.
    קארנישובס עשה עבודה נהדרת בנאגטס, ולראייה הקבוצה שיש שם עכשיו. אם הוא ישכיל לבנות צוות מוכשר סביבו (להבדיל מהצמד-חמד שהיה לפניו) אני מניח שהתוצאות יהיו בהתאם כי לבולס יש שחקנים טובים וכשוק גדול עם ביסטוריה הם בהחלט יכולים למשוך FA בכירים.
    .
    אני דווקא הייתי בטוח שיקחו את המועמד השני מהראפטורס, בובי וובסטר, שאומרים שהוא כוכב עולה, אבל אני לא באמת יודע מה קרה מאחורי הקלעים בתהליך הגיוס.

    1. אני לא חושב שרק מוחות אמריקאים יכולים להיות CEO ב-NBA, אבל כמו שמוזר לי שאנגלים מחפשים מנג'רים באירופה, ככה מוזר לי שהאמריקאים לא מוצאים CEO אמריקאי. זה הכל. בארה"ב ישנם מאמני מכללות מעולים ביותר בכדורגל, אבל אני לא חושב שב-50 השנים הבאות הליגה הגרמנית תייבא מאמן אמריקאי לכדורגל.

      1. מנהל טוב הוא אחד שמקיף את עצמו בצוות מצויין, ולא משנה מה המוצא שלו. אלא היכולת שלו לבנות צוות מנצח ולדעת לפזר סמכויות ולהקשיב.
        האנגלים (אני מניח שאתה מתכוון לפריימר ליג) לטעמי עשו רק טוב שנפתחו לזרים, ולראייה מה שמוריניו, פפ וקלופ עושים בקבוצותיהם. הבעיה האנגלית לטעמי היא בכישרון האנגלי, שהוא לא מספיק טוב.
        אל תלך רחוק מדי וכך את ישראל. המאמנים שלנו מצויינים בכל מה שקשור לטקטיקה, אבל כמערכת לא הצלחנו לפתח כישרונות ו/או מערכת שתייצר אותם, וחלק מזה היא עקב הסבלנות הכמעט לא קיימת בישראל כלפי תהליכי (ותרבות) ספורט.

      2. מנחם מנגר גדול יכול לבוא מכל מקום, אותו דבר גם מאמן רק לראות את פלמינגו השנה, שהביאו מאמן מאירופה, פירקו כל דבר שזז בדרום אמריקה, אותו דבר טורנטו שנה שעברה שלקחה אליפות עם מנגר ניגרי.
        .
        מייקל ג’ורדן היה שחקן ענק אבל יש לן אפס הבנה בניהול קבוצה (סקאוטינג , חוזים, מאמנים), האהבל הזה רק העונה נתן את קמבה ווקר בחינם

  2. כמו שסמיילי כתב, לא צריך להתבונן רחוק יותר מאשר השנה שעברה.
    .
    אבל האמת,
    מה שהכי הציק לי בעין,
    זו השאלה בכותרת לפוסט. מייקל ג'ורדן.
    לבקש את עצתו מייקל על ניהול כדורסל,
    זה כמו לבקש מליצמן לפתור משבר בריאות…
    .
    תודה, מנחם.
    חג שמח.

  3. כל המאמנים של קבוצות הצמרת באנגליה לא אנגלים. אז כנראה האנגלים הבינו משהו. מאמנים אנגלים תמיד היו גרועים לפחות בשנים שאני רואה כדורגל אז עשו בשכל.
    גם בארהב רוב המאמנים אהבלים רציניים שמגיעים לתפקיד בקשרים. ייתכן גם שהם גאוני כדורסל אבל השחקנים פשוט לא מקשיבים..
    אני חושב שקרנישובס מרגיש שדנבר הגיעה לשיאה כבר ולכן עזב. אם היה חושב שיש לו סיכוי לאליפות לדעתי היה נשאר.
    כמה כסף יותר הוא קיבל בבולס?

    1. ברור, 90% אין להם מושג רק לראות את גנטריי המטומטם שומר על לברון עם גוש הארט ואחרי זה שם אליו את הולידיי ואז מתפלא למה הוא גומר אותו , או את בראון המטומטם והנעת הכדור האווילית או בוילן שמשחק קצב איטי עם נהקבוצה האתלטית בליגה ונותן לוואי לעמוד על קו ה3 … אני לא מדבר על סטטוטס שכל מה שיודע זה להגיד התקפה והשחקנים יסתדרו…
      .
      אותו דבר הGM שנבחרים אחרי פרוטקציות וקשרים היה מצחיק לראות את דוק ריברס לא מבין בתקרת השכר , או דיוואץ האהבל שעם כל הבחירות הגבוהות לא הצליח להקים קבוצה…

      1. ברוך. מנית 5 אנשים מתוכם אני חושב ש: ריברס כמאמן הוא סבבה. בראון נוראי בצד ההתקפי ובסדר בצד ההגנתי. בוילן מצויין כמאמן הגנה עם יחסי אנוש זוועתיים. דיבאץ' גרוע עם החתמות מזעזעות אבל פגע בכמה שחקנים בדראפט. וג'נטרי? לג'נטרי יש לוק של קול (על משקל לנחל יש להקה טובה) נכון ג'נטרי זה באמת בזבוז, ואם הוא היה נורמלי ניו אורלינס היו קבוע בצמרת הדירוג ההגנתי. איך הגענו ל90% אם זה סה"כ 5 אנשים מתוך שישים (gm+. מאמנים)?

        1. וולטון סטטוטס, סאנדרס, מונטי וויליאנס, ברוקס … אני יכול להמשיך את הרשימה הזאת עד מחר , יש מעט מאמנים טובים בליגה אבל 90 אחוז זה הגזמנה 70-80% באמת אהבלים שאין דברים כאלה
          .
          לגבי בוילן הוא לא מצויין בשום דבר אין לו מושג איך לנהל את הקבוצה ואיך להשתמש בשחקנים שלו
          .
          לגבי הGM המצב הרבה יותר חמור זה נטו פרוטקציות

  4. קודל כל לקנישובאס יש את אחד השמות הכי מגניבים להגיה. כל אחד רוצה להיות הבוס שלו. ללכת במסדרונות ולצעוק "קרנישובאס…. קרנישובאס…"
    רק בשביל זה שווה
    וחצמזה תמיד נחמד לדעת שאני יותר זקן מהמסקוט הראשון. הייתי בטוח שהם היו שם מתחילת ההיסטוריה. תודה על המידע
    🙂

  5. דווקא להביא אנשים שגדלו בתרבויות אחרות מעלה את הסיכוי שיראו דברים מזווית שונה מזו של מי שנמצא "בתוך הקופסא" וזה בהרבה מקרים יכול להיות יתרון.

  6. מנחם,
    השאלה הזאת נשלחה ללברון בזמן שהקורונה עוד לא תפסה באמריקה ואף אחד לא האמין או עיכל שזה יגיע למצב קיצוני שהכל מושבת.
    בכל אופן השינוי שיתרחש הוא עולמי ולא רק בשאלה אם לברון מסכים או לא.
    אין ברירה אחרת אלא אם מחליטים לדחות את כל תחרויות הספורט שנה קדימה עד שימצא חיסון לוירוס.

    כפי שהכלכלה חייבת לחזור בהקדם האפשרי עם הגבלות כך גם חיי הספורט והבידור.

    1. בטח שזו שאלה של האם לברון מסכים או לא. ואם לברון היה רוצה גם הקורונה כבר הייתה נפסקת. מצד שני זה מסוג הדברים שקטני אמונה יבואו ויגידו שהוא לא מפסיק את זה מאינטרסים אישיים. אבל החכם שעיניו בראשו מבין שלברון לא מפסיק את הקורונה בגלל דברים שבן אנוש לא יכול להבין ולרדת לשורש שלהם.
      #לברון_לא_מפסיד_הוא_פצוע


  7. ההשוואות לא רציניות וקצת לא במקום.
    טריי יאנג עדיין צעיר ולא השיג מספיק כשחקן נבא חוץ מלהוביל את אחת מהקבוצות הגרועות בליגה ולעשות מחווה מרגשת לקובי.
    -אין מקום להשוואה מגדרית בספורט תחרותי, וזה לא מגיע ממקום פמניסטי.
    גם סרינה ויליאמס שהיא האתלטית הגדולה בספורט לא הייתה מצליחה לנצח את דודי סלע שעשה קריירה מכובדת (במשך שנים בטופ 100 של דירוג הגברים)..

    1. יאנג כבר היום שחקן טופ 10 בליגה, והוא רק בעונתו השנייה הוא בהחלט יכול להיחשב לאחד הגארדים הגדולים בהיסטוריה של המשחק

    2. בוני הבידוד לא עושה לך טוב…
      מה הקשר למין או כמה טוב השחקן היה יהיה או לא יהיה. אנחנו מדברים על תחרות חיובים.

  8. תודה מנחם. קרנישובאס עשה עבודה טובה בדנבר ויכול להיות הפתרון של שיקגו. אני מקווה שהוא יביא את אטקינסון לתפקיד של מאמן ראשי במקום בוילן ואז נראה לאן הם באמת יכולים להגיע.

  9. best of both worlds. קרנישובס מכיר היטב את הכדורסל האירופאי שעשה מהפכה שלמה ב-NBA ב-8 שנים האחרונות וגם שוחה בכדורסל האמריקאי. אם ניתן למצוא מקום למצטיינים מכל העולם ברמת השחקן למה שזה לא יהיה נכון למאמנים ומנהלים… אני חושב שדנבר עשתה הרבה נכון (ההימור על במורי, הבחירה ביוקיץ' על נרקיץ', מילוי הסגל בעומק בכל עמדה) אך נפלה בשני מקומות. הראשון הוא בעסקת נרקיץ' שהביאה את פלמלי שלא מגיע לקרסוליו. למרות שהעסקה הייתה חייבת להתבצע עם נרקיץ' המאוכזב, אני בטוח שיכלו לבצע את העסקה מוקדם יותר תמורת יותר. הנפילה השנייה היא בהבננה שהרבה טוב לא שווה מצויין. הם היו חייבים להזיז את גארי האריס כשעוד היה לו ערך בשוק. דנבר נראתה קטלנית לפני שנה וחצי כשמאליק ביסלי עלה לחמישייה עם האריס הפצוע. במקום להמשיך את המומנטום כמו שהי עם דיוויד לי בגולדן סטייט הם יבשו את מאליק והאריס חזר להיות פילר טוב אך חסר תעוזה בעמדת ה-SG. חוץ מזה עשו מהלכים טובים כמו למצוא תעודת ביטוח למילסאפ כאשר מייקל פורטר ג'וניור הוא סכנת פציעה גדולה. ג'רמי גרנט זה שיחוק.

  10. תודה מל.
    .
    תחרות החיובים הולכת להיות הרבה יותר מעניינת מתחרות ה-NBA 2K, ובזמנו היא היתה תחרות נחמדה במהלך האולסטאר (ואם כבר, למה לא לעשות תחרות הטבעות?…).
    .
    לגבי קרנישובאס, צריך להקשיב מידי פעם לשון דניאל (עוד אחד שחי משני העולמות):
    "מוח כדורסל הוא מוח כדורסל"

  11. הצעה לסדר לאדם סילבר: שימו מסכי וידאו ענקיים ביציע, ארבע כאלה, בגודל של עשרות מטרים , ותעלו אליהם ב"זום" אוהדים מהבית. זה גם עם סאונד. וככה יראו במגרש מאות פרצופים שרואים ושומעים בלייב

  12. קודם כל, תודה רבה מנחם, מעורב מצוין.
    .
    אבל שנית, משהו שמאוד הפריע לי הוא שירדת על ההחלטה להחתים את קרנישובאס רק בגלל שהוא ליטאי. להזכירך קרנישובאס בנה את אחת הקבוצות הטובות במערב והחתים שחקנים צעירים וכאלה שאף אחד לא האמין בהם – טורי קרייג, מונטה מוריס ודומיהם, והפך אותם לשחקני רוטציה לגיטימיים.
    .
    מקווה שיפטר את בוילן, כי יש לי חיבה קלה לבולס ולשחקנים שלהם, אבל צריך מאמן שידע לאמן אותם כמו שצריך. שאראס שהיה שחקן מדהים במכבי וכעת מאמן את ז'לגיריס קובנה, יכול לעשות שם פלאים (הוא כבר הוזכר כמועמד ראשי).

  13. תודה דוק.

    לגבי תחרות החיובים, אתה נותן המון קרדיט לפול פירס.
    אני משוכנע שהוא עף סיבוב ראשון לא משנה נגד מי הוא היה.

    נראה לי שכריס פול ייקח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט