מעורב הופס של מל לשבת

דרק רוז

כל השמועות משיקגו מגלות דרק רוז חדש המגיע לפתיחת העונה בכושר שיא, ובמוטיבציה שעדיין לא היתה לו. הוא הצהיר שהוא משחק העונה לא רק עבור אליפות לשיקגו בולס, אלא גם כדי לעזור

לכל דרום העיר שהחלו לקרוא לה "CHIRAQ" בגלל מקרי הרצח היומיים (עומיים? יום אחד לפני כמה שבועות היו 22 מקרי רצח בשכונות). הוא אמר שהוא רוצה להביא לא רק את גביע לארי בראון, אלא להביא גם סוף למלחמת הכנופיות, וה-GANGS המשוטטים ברחובות ומחפשים קרבנות.

השכונה בה גדל רוז היא אחת הקשות, והוא הצהיר שהעונה הוא עושה הכל על הפארקט ומחוצה לו, לנסות להביא קצת אושר ושלווה לחלקי העיר בה הורים לא מרשים לילדים לצאת מהבית.  חבר טוב שלו מהתיכון, בנג'י וילסון נרצח לפני שנתיים. הוא הצהיר שהוא מביא 25 ילדי שכונות בהסעת אוטובוס עם שמירה לכל משחק ביתי. יש לו תכניות לבנות מרכז תרבות וספורט משך השנה.

אנשים המכירים אותו אומרים שפתאום הם רואים אדם חדש. מין מטמורפוזה. רוז שהיה תמיד מופנם ושקט יצא מעורו ולפתע הפך לדובר ולמנהיג.

זה יכול לעשות לבולס רק טוב.

 

מטומטמים רק מתחלפים

 

 

איני יודע בגלל מה קווין דוראנט פתח את פיו וטען ש-"לדוויין ווייד לא מגיע להיות ברשימת '10 השחקנים הטובים ביותר ב-NBA של SPORTS  ILLUSTRATED'. ג'יימס הארדן היה צריך להיות במקומו". דוויין ענה לו "בוא ניתן להסטוריה לשפוט".

מה ההסטוריה תראה? בעונת 2013 ג'יימס הארדן  קלע 25.9 נק' לעומת ה-21.2 של דוויין. דוויין קטף 5.4 ריב' למשחק לעומת ה-4.9 של הארדן. להארדן היו 5.8 אסיסטים ולדוויין רק 5.1. דוויין גנה 1.9 לעומת 1.8 של הארדן. אבל דוויין קלע בדיוק של 52.5% לעומת ה-43.8% של הארדן.

והארדן שיחק בערך 4 דקות יותר למשחק מדוויין (38.4 דק' לעומת 34.7), ולהארדן לא היה את לברון ג'יימס כברירה הראשונה לזריקה. הוא-הוא היה הברירה הראשונה, ובכל זאת הסטטיסטיקה של דוויין טובה לא רק באופן יחסי לדקות אלא בכלל בגלל ה-9% קליעה לטובת דוויין (52.5 לעומת 43.8), וכמובן ה-4 דקות משחק.

אבל שכחנו עוד דבר צדדי שההסטוריה לא תשכח: דוויין ווייד הוא אלוף NBA פעם שלישית. לא הוא – קווין דוראנט – ולא הארדן, יראו שלוש אליפויות אפילו אם ישחקו עוד  30 שנה. אני רק מקווה שהת'אנדר תעלה לגמר ה-NBA כך שדוויין יוכל להעניש את קווין דוראנט על טמטומו.

 

לכולם נמאס ממיאמי (רק לי לא)

 

 

 

מאוקלהומה סיטי ועד סן אנטוניו, מאינדינאפוליס ועד ברוקלין, כל מה שאתה שומע הם בכיות שלכולם נמאס כבר ממיאמי היט.

אפילו ברד סטיבנס אמר הבוקר בדוק יוניברסיטי (לשם הוא לקח את הבוסטון סלטיקס למחנה האימונים שלהם; לא כתבתי לכם שבראד מכין 'קבוצת מכללות' בבוסטון? הוא אפילו ביקש ממייק ששבסקי שידבר אל הקבוצה וינהל כמה אימונים!) ש-"יהיה נחמד לראות קבוצה מזרחית אחרת בטופ!". אז עכשיו מיאמי צריכה גם להעניש אותו.

 

כולם אומרים שמאז הלייקרס של 2001,2000,ו-2002 אף קבוצה לא עשתה זאת. אז מה? מיאמי היט של היום היתה משקשקת את הלייקרס של 2002 בסוויפ של 4 משחקים בהפרש ממוצע נצחון של 12-14 נקודות כי ללייקרס של שנת 2002 היו 3.5 שחקנים – אוקיי, בקושי 4 שחקנים – ולמיאמי של היום ישנם 12 שחקנים. תראו איזו קבוצה היתה להם. זו לא קבוצה. זאת בדיחה:

 

8 Kobe Bryant SG 6-6 200 August 23, 1978 5  
11 Joe Crispin PG 6-0 185 July 18, 1979 R Pennsylvania State University
2 Derek Fisher PG 6-1 200 August 9, 1974 5 University of Arkansas at Little Rock
17 Rick Fox SF 6-7 230 July 24, 1969 10 University of North Carolina
3 Devean George SF 6-8 220 August 29, 1977 2 Augsburg College
5 Robert Horry PF 6-9 220 August 25, 1970 9 University of Alabama
10 Lindsey Hunter PG 6-2 170 December 3, 1970 8 Jackson State University
35 Mark Madsen PF 6-9 240 January 28, 1976 1 Stanford University
6 Jelani McCoy C 6-10 245 December 6, 1977 3 University of California, Los Angeles
14 Stanislav Medvedenko C 6-10 250 April 4, 1979 1  
34 Shaquille O'Neal C 7-1 325 March 6, 1972 9 Louisiana State University
12 Mike Penberthy PG 6-3 185 November 29, 1974 1 Master's College
23 Mitch Richmond SG 6-5 215 June 30, 1965 13 Kansas State University
20 Brian Shaw PG 6-6 190 March 22, 1966 12 University of California, Santa Barbara
52 Samaki Walker PF 6-9 240 February 25, 1976 5 University of Louisville

 מלבד שקיל וקובי, ואולי דרק פישר, לאף שחקן לא היה מקום היום ב-12 של מיאמי היט. במיאמי היט? חצי מהם לא היו עושים את הפועל חולון. מייק פרבנטי…סטניסלאב מדבדנקו…(אני לא יודע אם לצחוק או לבכות עכשיו)…מיץ' ריצ'מונד בן 37…דווין ג'ורג'…מרק מדסן…ג'לני מקוי…סמקי וולקר…בריאן שואו בן 36…ג'ו קריספין…

ממש, אבל ממש קבוצה שאם תוציאו ממנה את שקיל וקובי בריאנט, היא לא מסיימת בטופ 7 של הליגה האיטלקית.  והם לקחו אליפות?????

זה רק מראה איזו ליגה היתה כאן לפני עשר שנים. אם הם לקחו 3 רצופות, אז הנבואה של לברון על 5-6 עלולה להתאמת.

אומרים שברוקלין תעשה צרות למיאמי. הם הביאו לקבוצה 35 "הופעות אול סטאר". נכון. אבל זה היה בזמן מלחמת המפרץ. אנחנו חיים בהווה, לא בהסטוריה. אז הנטס יופיעו עם "35 הופעות אול סטאר נוספות בקבוצה". אולי ניתן להם פרס 'קבוצת הקשישים' על כך?

 

כסאות מוזיקליים

ברט בראון – נראה טוב כמאמן!!!

 

כסאות מוסיקלים…מאמנים חדשים…דבר כזה לא קרה אף פעם בליגה. 13 מאמנים חדשים ל-13 קבוצות. כמעט חצי ליגה עם מאמנים חדשים:

*מייק בודנהולצר (האוקס)

סטיב קליפורד (בובקטס)

*מייק בראון (קאבס)

**בראד סטיבנס (סלטיקס)

*ג'ייסון קיד (נטס)

*בריאן שואו (נאגטס)

*מו צ'יקס (פיסטונס)

*דוק ריברס (קליפרס)

*דייב ג'ורגר (גריזליס

*לארי דרו (באקס)

*ברט בראון (סיקסרס)

*ג'ף הורנסק (סאנס)

*מייק מלון (קינגס)

 

אני מאמין שהצוות החדש יביא איתו כדורסל יותר מעניין ונעים לעין. נחכה ונראה. אפ-שר לכתוב ספר של 500 עמודים רק על המאמנים החדשים הללו.

 

 כסף

 

פול אלן ובילי גייטס במשחק פורטלנד

 

בעל הקבוצה העשיר ביותר ב-NBA הוא שוב פול אלן בעל פורטלנד, שמגזין פורבס העריך ב-15.8 ביליון, האדם מס' 26 בעושרו בעולם. מס' 60 בעולם והשני בעושרו בין בעלי הקבוצות הוא בעל אורלנדו, ריץ' דה-בוס (6.8 ביליון). שלישי ב-NBA ו-70 בעולם הוא מיקי אריסון בעל מיאמי (5.9 ביליון). מס' 84 בעולם ורביעי ב-NBA הוא בעל דנבר סטן קרונקי (5.3 ביליון). אחריו משפחת דולן (ניקס, 3.3 ביליון, מס' 151 בעולם), טום גורס (דטרויט, 201 בעולם, 2.7 ביליון), מרק קיובן (דאלאס, וג'וש האריס – סיקסרס – שניהם מקום 222 בעולם עם 2.5 ביליון. בעל ממפיס רוברט פרה ובעל הפייסרס הרב סימון הם במקום 293 בעולם עם 1.95 ביליון כ"א. דונלד סטרלינג מהקליפרס הוא מקום 296 עם 1.9 ביליון, בעל מינסוטה דלן טיילור הוא 327 עם 1.7 ביליון, ובעל ניו אורלינס טום בנסון הוא במקום 356 בין עשירי העולם עם 1.3 ביליון. פיליפ אנשולץ שהוא רק בעל חלקי של הלייקרס (33.3%) הוא בעל חברת AEG ששוויה 10.3 ביליון, וכחברה הוא מס' 38 בין עשירי העולם. ה-CEO של מיקרוסופט סטיב בלמר שעדיין מנסה לרכוש את הקינגס הוא האדם ה-18 בעושרו בעולם עם שווי של 18 ביליון.

זוהי הרשימה הרשמית האחרונה של פורבס על 400 עשירי ארה"ב במגזין, והיא לא כוללת את מיקאיל פרוקוחוב בעל הנטס כי הוא איננו אמריקאי.

 

מכללות שמסוגלות להיות העונה FGCU

(פלורידה גולף קוסט יוניברסיטי)

 

שכל לא חסר כאן (הרוארד בסקטבול)

 

זוכרים את מה שעשתה FGCU באטליפות המכללות בעונה שעברה?  קראו לה "גולף קוסט דאנק סיטי", אבל היא לא היתה רחוקה מלהגיע לריקוד הגדול, לפיינל פור. האם העונה יש למישהו אלמוני כמוה (בכדורסל!) להגיע רחוק? יש לפחות שלוש:

 

הרווארד:

זוכרים את האפסט של הרוארד על ניו מכסיקו בטורניר בסיבוב השני? כל שחקני הרווארד מלבד אחד חוזרים, ויש לה סיני-אמריקאי חדש, פרשמן שישכיח – כך אומרים – את ג'רמי לין. ווסלי סאונדרס – קלעי מס' 1 באייבי ליג, והרוקי של השנה סיאני צ'מברס חוזרים, ואיתם קייל קייסי, וברנדין קרי. לסיני קוראים לו ג'ין פארקר. זיכרו את שמו.

דנבר:

אולי אתם אפילו לא יודעים שישנה שם אוניברסיטה, אבל הם היו אלופי ה-WAC וניצחו את אוניברסיטת אוהיו (לא אוהיו סטייט!), ואז כמעט את מרילנד ב-NIT. מאמן הקבוצה הוא ג'ו סקוט שאני מכיר מהימים שאטימן תיכון וכבר אז ידעתי שהוא מאמן מאד מיוחד במינו. כמעט כל שחקניו חוזרים, ו8בראשם ה-6'6 כריס יודופיה, שחקן NBA על בטוח. הם הולכים העונה לדבר חזק בטורניר ה-64.

רייט סטייט:

איש לא כותב עליהם, איש לא מכיר אותם, אבל במקרה יצא לי לראות אותם בעונה שעברה כשהייתי בווסטר אוהיו, וראיתי אותם נגד קנט סטייט. ראיתי חמישה קוסמים. ביתם בדייטון, אוהיו, והאוניברסיטה היא מאד מיוחדת (כדאי לקרוא עליה), אבל בכדורסל אני רואה אותה מעפילה רחוק כי היא משחקת בדיוק כמו ההארלם גלוב טרוטרס, בלי הבדיחות!

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 68 תגובות

  1. מי במיאמי הנוכחית היה עוצר את שאק של 2002 ?
    אודן ? כריס בוש ?
    חלטורה היה נותן פייט ראוי לפיל ג'קסון ?
    קובי היה אז שחקן בשיא בן 24 , הורי פוקס ופישר הוסיפו ניסיון , נכון שהם תפקדו ככינור שלישי.
    מיץ ריצמונד ובראיין שואו סיפקו קצת אויר מהספסל
    איזה 12 שחקנים יש בדיוק במיאמי ? אודינס האסלם ,כריס בוש , אודן שהברכיים שלו יותר חלשות מאיטריות אודון
    הלייקרס עם סגל של 3.5 שחקנים כדבריך לקחו 3 אליפיות רצופות , שבדרך גברו על הספרס , הקינגס , פורטלנד של 2000( קבוצה עם 10 שחקנים ) . המזרח באותן שנים לא שווה התייחסות

    1. בשנת 2000 עד 2003 ה-NBA היתה בשיא השפל. הלייקרס של 2003 היא לדעתי הקבוצה החלשה ביותר בתולדות מנצחות ה-NBA!
      מיאמי של היום היתה מנצחת בסוויפ, עם הפרש ממוצע של 12 לפחות.

      1. אתה מדבר על הקבוצה עם הרקורד הכי טוב בתולדות הפלייאוף נגד קבוצה שבקושי גירדה אליפות נגד "אריות" כמו שיש בליגה בשנתיים האחרונות ?

        בדיחה עצובה.

        הלייקרס היו פשוט משמידים אותם.

        ואגב, המערב באותם שנים – 2000/2002, היה הכי חזק אי פעם.
        רמה מטורפת של קבוצות שמיאמי בכלל לא נתקלה בהם עד היום.

        שאקיל היה שובר את כל שיאי הפלייאוף בסדרה כזו.

  2. אגב, דוראנט צודק
    הדירוג עכשיוי לא היסטורי ולהארדן מקום בטופ 10
    וויד נוטה להפצע ובעונה האחרונה הציג מספרים פחות טובים משמעותית
    אין קשר למספר הטבעות , להורי יש 7 מישהו הכניס אותו לאיזה דירוג
    אין ספק שבמבחן הזמן וויד דרגה אחת מעל הארדן , לא העונה .

    שיקגו עם רוז , עוברים את ההיט בסדרה

    1. מי מדבר על הסטוריה? דוויין זכה באליפות בדיוק לפני 3 חודשים, ואת הסטטיסטיקה שלו הוא עשה לפני 4.5 חודשים. מה השתנה מאז? רק הברכיים הסתדרו לו.

      1. ג'יימס נתן לוויד אליפות.
        אחוז השדה שלהארדן הוא מול דבל אפים כי לא היה אף שחקן אחר שיזרוק.
        אחוז השדה שוויד הוא מול השומר היותר חלש בכנפיים כשג'יימס על ידי השומר הטוב אם לא שמירה כפולה.

        בנוסף רוב נקודות של וויד באו מול קבוצות חלשות כי מול קבוצות חזקות הוא לא קולע!
        https://www.youtube.com/watch?v=rMXI-Abkp4g

        1. בן, אתה האדם המוזר (והמסכן) בהיותר שאני מכיר. עכשיו אתה פתאום אוהד של לברון שכל כך שנאת? העיקר כדי להראות שאני לא צודק?

          אז אוקיי. לברון נתן אליפות לדוויין. כשיכתבו את ההסטוריה על דוויין בן, אני מציע שתמיד תצא בצרחות "אבל האליפויות שייכות ללברון, לא לדוויין. זה שקר שיש לו 3! יש לו רק אחת. אליפויות 2 ו-3 שייכות ללברון!!!!!".

          אתה יכול להתחיל את הבכיות כבר מעכשיו

          THE BOTTOM LINE IS:

          WADE – 3

          HARDEN – 0
          (אתה יכול עכשיו להוסיף את ההערות שלך)

  3. כל הכבוד לדרק רוז על יוזמותיו.
    אני, במקומו, הייתי מאד מודאג מהברך:
    1. סגנון המשחק שלו והחדירות המטורפות מעמיסות על הברך. הוא חייב לפתח קליעה מחצי מרחק.
    2. הרבה פעמים קורה שהעומס מועבר (בלי לשים לב) לברך השניה ואז היא נפגעת.

    רוז בכושר יעשה צרות רבות למיאמי אהובתך, מנחם.

  4. מיאמי מאוד אוברייטד!

    קבוצה שקירטעה מול אינדיאנה הבינונית וכמעט הפסידה לספרס הזקנים (טוני פרקר המלך!), לא מגיע לה השוואה לאף אלופה גדולה מהעבר.

    לסלטיקס היה את הלייקרס וההיפך.
    לג'ורדן היה את המזרח האלים ואת בארקלי או סטוקטון/מלון בשיאם בגמר.
    ללייקרס של שאקובי וקובי ולספרס של דאנקן בשיאן היה אחת את השנייה+מערב חזק מאוד, ולרוב בגמר מחצו את הנציגה המזרחית בקלות.
    מה עשו מיאמי? המזרח חלש, עובדתית. אולי השנה יהיה שינוי, אבל לדעתי עדיין המערב חזק יותר בסך-הכל.
    הם ניצחו ב2012 את OKC הטירונים, ושנה שעברה ניצחו על הקשקש קבוצה אדירה, אבל זקנה, שלמרות האכזבה האדירה קיבלה בהשלמה את ההפסד (שדי ברור שהיה הגמר האחרון של הקבוצה הנוכחית), כי עצם ההגעה וההופעה היותר ממרשימה בגמר היו הישג וסיום עם טעם טוב בפה של השושלת הזו.

    1. בסופו של דבר אליפות זו אליפות ,בטח שתיים רצופות.
      אפשר להציג את האליפות של הלייקרס של קובי גם כסתמיות שפעם אחת זה היה מול אורלנדו,שהיא לא בדיוק קבוצה היסטורית ופעם שנייה מול בוסטון ללא פרקינס בתקופה שהוא עוד עשה משהו.

      1. שתי האליפויות האלה היו עם רבע ביינום (מול אורלנדו), וחצי ביינום (מול בוסטון עם כל הכבוד לפרקינס), מה גם שההפסד לבוסטון שנתיים קודם היה בכלל בלי ביינום ואריזה.

        אבל זו בכלל לא הנקודה.

        הנקודה היא ההשוואה לקבוצה של שאק וקובי, וגם הלייקרס של 2009-2010 היו מפסידים לקבוצה הזו.

  5. כמה דברים:

    1) גביע האליפות הוא גביע לארי אוברייאן, הקומינישנר הראשון של הליגה, ולא לארי בראון. בראון הוא המאמן של דטרויט 2004.

    2) ללייקרס של אז הייתה חמישייה חזקה, והם היו גוררים את ההיט ל-7 משחקים. לדעתי מיאמי היו מנצחים (רוברט הורי יעשה את ה-12 בכל קבוצת NBA היום).

    3)פרוחורוב שווה 13.5 מיליארד דולר לפי האתר הזה- http://www.celebritynetworth.com/richest-businessmen/richest-billionaires/mikhail-prokhorov-net-worth/. זה שם אותו מקום שני בבעלי הקבוצות, בין דה בוס לאלן. (אלן לפניו).

    1. רועי, תאמין לי שאני יודע שזה לארי אובריאן, ורק בגלל מהירות הכתיבה כתבתי 'בראון', אבל בכל אופן תודה על התיקון.

  6. מעורב באמת מצויין פרופסור , מעורב ברמה של המעורב ירושלמי של סימה ליד שוק מחנה יהודה בירושלים.

    אבל הלייקרס של שנות השמונים הייתה טוחנת את מיאמי ללא רחמים
    מג'יק כארים וורת'י ,מייקל קופר , מקאדו , ראמביס היו ימים

    1. הלייקרס של שנות ה-80 היתה טוחנת כל קבוצה, מלבד הסלטיקס של אותה תקופה נגדם הם היו 3-4 (לטובת הלייקרס).
      הרשימה "הרשמית" של NBA.COM לפי ה-אינציקלופדיה של ה-NBA של 10 הטובות ביותר בסדר כרונולוגי היא:

      לפי
      .nba.com/history/toptenteams_index.html

      Top 10 Teams in NBA History

      Showtime.
      72-10.
      "Fo', Fo', Fo'."
      Thirty-three consecutive wins.
      "Havlicek stole the ball!"
      So legendary are the teams that comprise the Top 10 Teams in NBA History, it only takes one of the above phrases to evoke a spate of memories. The Top 10 Teams were selected in 1996 by a panel of media members who regularly cover the NBA. Voters were asked to select the top 10 teams in NBA history, without ranking them, as part of the NBA at 50 celebration during the '96-97 season.

      The 10 teams selected averaged 66 wins per season (for an .805 winning percentage) and all went on to win the NBA Championship. Three teams were selected from the 1960s, one from the 1970s, four from the 1980s and two from the 1990s.

      The Top 10 Teams in NBA History
      (chronological order)

      1964-65 Boston Celtics 62 – 18 (.775)
      Led by Bill Russell, Sam Jones, John Havlicek, Tom Sanders and Tom Heinsohn…Broke its own league record for most victories in a season and went on to win the Celtics' seventh consecutive NBA championship…Battled the Philadelphia 76ers in an East Finals for the ages, winning Game Seven 110-109; John Havlicek's deflection at game's end produced the legendary "Havlicek stole the ball!" radio call from Celtics broadcaster Johnny Most…Defeated the L.A. Lakers 4-1 in 1965 NBA Finals.

      1966-67 Philadelphia 76ers 68 – 13 (.840)
      Propelled by Wilt Chamberlain, Hal Greer, Chet Walker and Billy Cunningham, started the season 46-4 and went on to set record for most victories in a season (broken by 1971-72 L.A. Lakers)…Ended Celtics' run of eight consecutive championships by defeating Boston 4-1 in Eastern Division Finals…Defeated the San Francisco Warriors 4-2 in 1967 NBA Finals.

      1969-70 New York Knicks 60 – 22 (.732)
      Willis Reed, Walt Frazier, Dick Barnett, Dave DeBusschere, Bill Bradley and Cazzie Russell starred for one of the best passing teams in NBA history…Captured New York's first NBA Championship by defeating Los Angeles 4-3 in the memorable 1970 NBA Finals…Captain Willis Reed, who missed Game Six due to a torn leg muscle, hobbled onto the Madison Square Garden floor before Game Seven and scored New York's first two baskets to inspire the Knicks to a 113-99 victory.

      1971-72 L.A. Lakers 69 – 13 (.841)
      Gail Goodrich, Jerry West, Wilt Chamberlain, Jim McMillian and Happy Hairston combined to bring Lakers their first championship of the Los Angeles era…Broke Philadelphia's 1966-67 record for wins in a season (broken by Chicago in 1995-96), at one point winning 33 consecutive games, a record that still stands…Won NBA record 16 consecutive road games…Best road winning percentage in NBA history (.816; 31-7)…Defeated New York 4-1 in 1972 NBA Finals.

      1982-83 Philadelphia 76ers 65 – 17 (.793)
      Moses Malone joined the 76ers as a free agent and teamed with Julius Erving, Andrew Toney, Maurice Cheeks and Bobby Jones to bring the 76ers their first title in 16 seasons…Malone proclaimed the 76ers would sweep through the NBA Playoffs in "Fo', Fo', Fo'" and he wasn't far off as Philadelphia cruised in "Fo', Fi', Fo'" to post the best winning percentage in NBA Playoffs history at .923 (12-1).

      1985-86 Boston Celtics 67 – 15 (.817)
      Stung by a 4-2 loss to the L.A. Lakers in the 1985 NBA Finals, Larry Bird led the Celtics featuring Robert Parish, Kevin McHale, Dennis Johnson, Danny Ainge and a rejuvenated Bill Walton to the best record in franchise history and a 4-2 defeat of Houston in the 1986 NBA Finals…Posted 40-1 record at Boston Garden, best home winning percentage (.976) in NBA history…Fifth-best overall winning percentage ever (.817).

      1986-87 L.A. Lakers 65 – 17 (.793)
      The Lakers recaptured their place atop the NBA thanks to the "Showtime" fast-break style spearheaded by Earvin "Magic" Johnson and teammates Kareem Abdul-Jabbar, James Worthy, Byron Scott, A.C. Green and Michael Cooper…Johnson averaged a career-best 23.9 points per game and led the league in assists with a 12.2 average…Lakers defeated Boston 4-2 in the 1987 NBA Finals after winning 11 of their first 12 games in the playoffs.

      1988-89 Detroit Pistons 63 – 19 (.768)
      Isiah Thomas, Bill Laimbeer, Joe Dumars, Mark Aguirre, Vinnie Johnson and Dennis Rodman combined to form the heart of one of the strongest defensive teams in the modern era…Lacking a dominant center, Pistons featured a potent three-guard rotation and a deep bench that rebounded and defended relentlessly…Pistons were 15-2 in 1989 playoffs, including 4-0 sweep of L.A. Lakers in 1989 NBA Finals.

      1991-92 Chicago Bulls 67 – 15 (.817)
      Michael Jordan dominated the NBA and received strong support from teammates Scottie Pippen, Horace Grant, B.J. Armstrong, Bill Cartwright and John Paxson…Topped previous championship season by winning six more games than in 1990-91, the fifth-winningest season in league history…Defeated the Portland Trail Blazers 4-2 in 1992 NBA Finals.

      1995-96 Chicago Bulls 72 – 10 (.878)
      Featuring Superman (Michael Jordan), Batman (Scottie Pippen) and Rodman (Dennis Rodman), Bulls shattered record for most wins in a regular season…Won 87 of 100 games, including the playoffs…Ron Harper, Luc Longley, Toni Kukoc and Steve Kerr rounded out core of driven team that featured triangle offense…Started season an amazing 41-3…Jordan's first full season since returning from retirement.

  7. אני חייב להסכים עם mbk.
    אין אחד בהיט שמסוגל לעצור את שאק בשיאו. הבחור העמיד ממוצאים של 30 ו15 מול שומרים כמו דאנקן, בלי לזלזל אבל מי זה the bird man ?
    קובי גם היום בגיל 35 נחשב לאחד השומרים הטובים אז בגיל 24?!? וויד היה סובל קשות. לברון? היה עושה את שלו אבל לא היה מלקק דבש עם ריק פוקס שלהזכירך היה נבחר הרבה לחמישיות ההגנה והיה ידוע כשומר מאוד קשוח. כל זה בלי להזכיר שבחמישיה של הלייקרס דאז היו 4 ווינרים (רוברט הורי ודרק פישר שעשו קריירה על התעוררות במאני טיים אבל גם קובי כמובן ושאק שעשה כמה סלי נצחון בקריירה)

    1. גם אני מסכים עם MBK
      הבחור יודע על מה הוא מדבר
      מיאמי זה בלון נפוח שהשנה יצא ממנו האוויר
      גו בולס

    2. גם היום בגיל 35 וגם בגיל 24 קובי לא באמת אחד השומרים הטובים.
      שומר טוב, לא בטופ 5. של הגארדים (בטח לא באופן כללי)
      סתם מנפחים ומנסים להאדיר שחקנים.

  8. לא בטוח שמיאמי לוקחים, בגלל שאקיל. ללברון ווויד היה בלתי אפשרי להגיע לסל בכמות שהם רגילים, שאק פשוט סתם את הצבע עם המאסה שלו. מנחם גם נותן יותר מדי קרדיט ל-12 של מיאמי שמאד לא הרשימו העונה. מה שכן, ללייקרס היו שחקנים מגוחכים.

      1. אולי בעיניך.

        בעיני שאר העולם היא נחשבת לקבוצה עם הרקוקד הכי טוב אי פעם בתולדות הפלייאוף, ובסוף ההשמדה של פילדלפיה שבה שאקיל עשה קציצות משחקן ההגנה הכי טוב באותה עונה בעמדת הסנטר ואחד הטובים בהסטוריה (מוטומבו), לארי בראון טען שהוא שחקן הכדורסל הכי טוב שהו ראה אי פעם.

        סליחה על ההפרעה – אתה יכול לחזור ל"ארץ הפלאות של מנחם", סליחה "ארץ לעולם לא" עכשיו…

        1. דדי רק תיקון קל,

          הקבוצה של 2001 את המאזן הכי טוב בהסטוריה של הפלייאוף ולא של 2002 שכמובן בשנה הזו הייתה הסדרה האגדית מול הקינגס ..

  9. אין אף בן אדם שפוי שאם היו מציעים לו לעונה הקרובה בחירה בין ווייד להארדן – היה בוחר לקבוצה שלו את ווייד.

    1. הדוק לא דיבר על "את מי היית בוחר". אפילו הוא היה בוחר בהארדן בן ה-24 לפני דוויין שן ה-34. הוא דיבר אשכרה עונת 2013, ובעונת 2013 לדוויין היה רקורד יותר טוב מאשר להארדן כפי שהוא הסביר, פלוס אליפות.

      1. אז אני דמיינתי את זה שהוא דיבר על 3 אליפויות ?

        ובכוונה דיברתי על העונה הבאה ספציפית כששאלתי את מי אתה בוחר, כדי שלא יבוא אף חוכמולוג ויגיד שברור שיבחרו בהארדן כי הוא הרבה יותר צעיר.

        לא הצליח לי…

    1. אני שמח שהוא הכי מבין פה, אבל אני הכי צודק פה. הוא העי מבין שתמיד טועה. אני הכי פחות מבין שתמיד צודק.
      מיאמי – אלופה ב-2011 (טעיתי. הם הגיעו רק לגמר)
      מיאמי – אלופה ב-2012 (צדקתי)
      מיאמי – אלופה ב-2013 (צדקתי).,
      מיאמי ב-2014? עדיין לא החלטתי. אבל כשיגיע הזמן ואחליט מי האלופה – אתה יכול לשים את הבית שלך על התערבות, ואפם תשמע לי יהיו לך 2 בתים. אם תשמע לדדי תהיה הומלס.

      1. תעיר אותי כשתהמר על קבוצה שהיא לא פייבוריטית בכל סקר אפשרי באותה שנה…

        (ואגב, מכל 3 השנים האלה, רק ב 2011 מיאמי לא היו פייבוריטים ברורים אלא רק פייבוריטים במזרח. אז בוא נגיד שכל הקוראים בקלפים והפותחים בקפה יכולים להירגע – אתה לא תגרום להם לפשוט רגל…)

  10. פישר והורי אלה שני שחקנים שמיאמי היו מתים שיהיו להם היום, מי בדיוק שיחק במיאמי בשנה שעברה שהוא כל כך גדול??? צ'למרס??? בדיחה….פישר לא רואה אותו ובוש היא מקבל דאנק אחרי דאנק על הפנים+ לברון לא היה מסוגל להגיע עד הטבעת אתה כנראה שכחת איזה כוח היה שאקיל.

    1. מיקי, מי לקחה אליפות עם צ'אלמרס ובוש ב-2012?
      מי לקחה אליפות ב-2013 עם צ'אלמרס ובוש?

      עד לאיזו דרגה יגיע הטמטום וחוסר הידע שלכם?

  11. מנחם הסכת וסכת: מיאמי פריכה מנטלית. לכן הם לא מרשימים. לצורך העניין, ס"א הרשימו הרבה יותר מהם בפלייאוף האחרון. לולא וייד לברון היה נחשב ללוזר עצום. ומי יודע מה יהיה מצבו של וייד ביוני הבא? מי הרשים אותך במיאמי, בוש? דנסקי נותן יותר פייט ביום שישי עם הח'ברה, בדוק. מקווה מאוד שאינדיאנה יגדלו ביצים וישלחו את מיאמי למקום אליו היא שייכת: פח האשפה של ההיסטוריה. הלייקרס כזכור טיטאו את פילדלפיה ואת כל המערביות בצורה קצת יותר מרשימה. שבוע טוב.

  12. דרור, אתה ממשיך את תור הלוזרים בתגובה שלך. מיאמי פריכה מנטלית. סן אנטוניו מרשימים יותר.
    שכולם יהיו יפים וחכמים, ושכולם ירשימו, ומיאמי המטומטמת, המכוערת, הפריכה, והלא מרשינמה, תנצח אליפות שלישית ותיהפך לאחת הדסטיני'ס הגדולות בהסטוריה.

    לפעמים אני לא מבין כיצד אני משפיל את עצמי ומגיב בכלל לחסרי הבנה כמוך, כדדי, כמיקי, כבן, וכל הלוזרים האחרים שככל שהם מתלוננים יותר – כך אני יודע טוב יותר איזה כאב לב מיאמי גןורמת להם עונה אחרי עונה.

    ואז – אחרי שהם מתווכחים איתי שנתיים "שמיאמי לא תנצח", הם טוענים "אז מה החוכמה שנבאת נכון? הם היו הפייבוריטים!".
    ודבר אחר מעניין: לאף אחד מכם אין ביצים לנבא מנצחת. הדבר היחיד שאתם יודעים לומר זה "היעונה מיאמי לא תיקח". באמת חוכמה גדולה כשיש עוד 29 קבוצות.

    לוזרים בענייני NBA. זה מה שאתם.

      1. הנה עוד אחד ששמע על אליפויות מסבא שלו בימים ששיחקו בשחור לבן. 😉
        מציעים לך 8 מיליון דולר לעונה, לא תיקח?
        אולי כדאי שאני אתחיל יומן אליפות כמו רבין שנה שעברה

        1. הלואי ויכולתי להגיד שאתה טועה. נשאר לי רק לקלל אותך ואת הסיני.
          בכל מקרה טוב שהוא הלך, הקקי אורז הזה, ככה אנחנו יכולים לצחוק על כולם שיש לנו גם את הרכז הכי שמן בליגה, וגם את הספרדי הכי זקן וגם את השחקן הכי אודריך.
          ולכם אין!
          אז נה באוזן לכולכם. קנאים.

          1. לנו יש סיני, טורקי, ולוחם טליבאן. תנצח את זה.
            מעלה בדוגמן ואליל בנות יחד עם כוכב קומיקס, ישראלי ומכה הומלסים, רק חבל שזרקו את המשוגע והיה לנו את האוונג'רס

  13. אני חושב שיותר מדי אנשים התבלבלו כאן.
    מי שחי בסרט וחושב שוויד לוזר/לא שחקן גדול פשוט חי בסרט וכדאי שיתעורר ומהר.
    להזכיר לכולם את ה3-0 של דאלאס בגמר ב06, דאלאס הובילו כבר 13 הפרש ברבע ה-4 של המשחק ה-4, הכל נראה אבוד ובכל זאת מיאמי ניצחו 4-3 באחת הסדרות הגדולות שאיזושהי קבוצה נתנה בהיסטוריה, מול דאלאס של נוביצקי בשיא… וייד פשוט הביא את האליפות בשתי ידיו כששאקיל לא היה מבריק ובטח שלא חבורת הזקנים והנגרים מסביב…(האסלם,ווקר,ויליאמס וגארי פייטון) אני מציע לכל החברה פה להסתכל קצת על הקלטות מסדרת הגמר ההיא ואז לחזור לפה חכמים גדולים…

      1. את זה תנסה עם מישהו אחר – לא איתי.

        דאלאס לא הובילו 3-0, אלא 2-0.

        מיאמי חזרו מפיגור 13 במשחק השלישי ולא הרביעי.

        מעניין – כנראה שהיו לך 2 "שגיאות דפוס", ועוד כאלה שקשורות ישירות אחת לשנייה (3-0 ומשחק רביעי, לעומת המציאות של 2-0 ומשחק שלישי…).

        אולי מישהו אחר מספיק נאיבי לקנות את זה – בטח לא אני.

        ודרך אגב – על לא דבר.

        1. אחלה, אז אחרי שפיענחת את הדרך שבה הגבתי ועל הדרך גם איבחנת פסיכולוגית את המניעים שלי ביכולות שלא היו מביישות פסיכיאטר, אתה מעוניין גם להגיב משהו על מהות העניין או להמשיך להתעסק בתפל במקום בעיקר?

          1. מה יש לי להגיב ?

            הפוסט שלך לא היה מיועד אלי כי לא אמרתי מילה רעה על ווייד – ובטח לא על העבר שלו (שבכלל לא רלוונטי לעניין אבל איך שהוא מנחם הכניס את זה).

            ראיתי מידע לא מדוייק ותיקנתי.

            את הוויכוח תנהל עם אלה שהגבת אליהם.

  14. מנחם מאיר שלו הוא נביא. יודע למה? כי אחרי 67 כשכולם היו עסוקים בלחגוג את האימפריה הישראלית שחשבו שיצרו במלחמה, הוא אמר לאביו (הימני): "לקחנו ביס שעוד ניחנק עליו". אתה מכיר מישהו שלא "ניבא" שמיאמי תהיה אלופה? אולי זו הסיבה שמעולם לא פרסמת את תוצאות הבראקט משנה שעברה? שלא יתערער מעמדך כנביא? ומה זה ניחושי בראקט אם לא ניבוי של אלופה? אז מי כאן לא העז להצביע על אלופה? ואם ס"א לוזרים אני מוכן להיות לוזר כזה תמיד. בכיף. דרך אגב, כבר דשנו בנושא בסיום העונה הקודמת. גם אז לא השתכנעת, אבל היי, במשהו אחד אתה צודק (תיאורטית בלבד): אם כולם אומרים לך שאתה טועה זה לא אומר שהם צודקים. אני מהמר שאינדיאנה ייקחו השנה תואר, אתה יכול להטיח את זה בפניי אם מיאמי ייקחו, אין לי רישיון לנבואה. אבל אם יקרה נס כד השמן וס"א ייקחו אני רוצה שתתחפש למרילין מונרו ותרקוד ברחובות גרינוויל בשירת "איים א לוזר בייבי סו ויי דונט יו קיל מי…" דיל?

  15. הארדן הוא נהדר, אבל תכלס הPER של ןייד בעונת 2013 היה 24.04 ושל הארדן היה 23.00, אז גם לפי דירוג הולנג'ר ה"טכני", וייד יצא בעשרה הכי טובים (מקום 7), והארדן מדורג 11.

    1. ההבדל הוא שוויד בדרך למטה והארדן בדרך למעלה.
      חוץ מזה אל תשכח את ההבדל בתפקידים כאשר וויד היה איש המשנה בעונה שעברה והארדן היה האיש המוביל בקבוצתו וההגנה של היריב התרכזה בו. זה כמו להשוות בין אחוזי הקליעה של קובי בריאנט וכריס אנדרסן.

  16. דדי וכל השאר – אשמח להתייחסות עניינית לפוסט שלי כאן לעיל, שמגבה בלי יותר מידי רעש וצלצולים מיותרים כמו שיש בהתנצחות שלכם עם מנחם, את הדירוג של וייד לעומת אבו-זקן.
    האמת שאני ממש מתפלא על KD, כי ממש לא ברור לי מה הויכוח. נגיד שוייד מדורג 8 והארדן 11 – מה בדיוק אתה מרויח מזה שאתה נכנס לויכוח הזה על ניואנסים כאלו מול מי שתכל'ס ניצח אותך בכל פעם שהתמודדת מולו? באמת שמלבד התיאוריה על תרגיל שיווקי של החברה ששניהם מפרסמים קשה להבין את השטות הזאת.
    וייד כבר לא צריך להוכיח כלום לאף אחד והוא כבר מוכיח את זה כמה שנים טובות ברצף…נא לזכור שבעונתו השלישית! בליגה הוא הביא אליפות שאין ספק לאף אחד בכלל שהיא רשומה על שמו בסדרה שלא תשכח. זה משהו שלא KD הגדול ולא אבו-זקן הנהדר (שניהם שחקנים שאני מאוד אוהב) יוכלו אי פעם להשוות גם אם יהיו להם בעתיד כמה טבעות יפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט