מעורב הופס לשבת: נבחרי היכל התהילה ל-2020 הם קובי, דנקן, וגארנט! / מנחם לס

1.אף פעם לא הוכנסו כוכבים כאלה במכה אחת להיכל!

קובי ייכנס להיכל התהילה השנה כבר בבחירה הראשונה אחרי שיש לו את הנידרש: ארבע שנות פרישה.

ראש וועדת הבחירה ג'רי קולנג'לו הודיע זאת, וכן האחרים שייבחרו – טימי דאנקן וקווין גארנט, וכך זאת תהיה 'כיתת' הניבחרים הטובה אי-פעם.

גם רודי טומג'נוביץ', השחקן והמאמן של יוסטון רוקטס ניבחר!

2. ה-NBA מבקשת מהשחקנים קיצוץ של 50% במשכורת החל מה-15 לאפריל

ארגון השחקנים הגיב:

25%

כמה שחקנים כבר הסכימו לקיצוץ, אבל אפילו לא מתקרב למה שנתבקשו.

3. את זה אף אחד לא יודע, אפילו שחר דלאל!

(שדירק נוביצקי קבר 52 נקודות על מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן והאציל כשהיה בן 18!)

4. שחקני פייל פור שהצטיינו ואז נעלמו (4): דונלד וויליאמס (מבלי ללכת לגוגלס, היכן שיחק בצפון הארץ ב-1997?)

דונלד ויליאמס קלע 50 נק' בחצי הגמר והגמר של הפיינל פור ב-1993 נגד קנזס, ובגמר נגד מישיקן. 25 נק' לאיש. הוא היה ה-MVP של הפיינל-פור ב-1993.

הוא היה רק סופומור ושיחק שנתיים נוספות בטאר הילס. אבל פציעת כתף הותירה אותו UNDRAFTED. מ-1995 עד 2002 הוא שיחק ב-12 קבוצות בחו"ל, כולל הפועל…ב-1997. ב-2001 -2002 הוא שיחק בהארלם גלוב טרוטרס.

Williams is currently the head women's basketball coach at Wakefield High School and the founder and operator of the Donald Williams Basketball Academy. Williams was named coach of the year during the ‘17-‘18 season and during the ‘18-‘19. Under the leadership of Williams, the Wakefield ladies’ basketball team went to the final two conference during the ‘17-‘18 season and won the state championship,

היכן הוא שיחק בצפון הארץ? הפועל…

5. טורניר 2K בסטרימינג

6. היום לפני 31 שנה: מישיגן אלופה המכללות!

אוניברסיטת מישיגן ניצחה את סיטון הול בגמר המכללות 79-80. גלן רייס קלע 34 והיה ה-MVP של משחק הגמר, וכל הטורניר. מאמן מישיגן היה סטיב פישר בשנתו הראשונה, ומאמן סיטון הול היה פיג'יי קרליסימו.

עם שריקת הסיום הכדור היה בידיו של גלן רובינסון. בשנייה שהבאזר נשמע הוא נשא זרועו אל-על וצרח

"We're No. 1! We're the national champions!"

תמונה זו היא עדיין אחת הפופולריות ביותר בעולם הספורט של הפיינל-פור.

7. היום לפני 44 שנה: אינדיאנה של בובי נייט אלופה עם רקורד 0-36

אונ' אינדיאנה, עם בובי נייט המאמן, גברה בגמר המכללות על מישיגן 68-86 בספקטרום בפילדלפיה. כוכבי הקבוצה היו סקוט מאי, קנת בנסן, ובובי וילקרסון, ועם הנצחון, הוזיירס סיימו עונה של 0-32.

8. היום לפני 27 שנה: שריל סוופס קולעת 47 נק' – שיא גמר מכללות נשים או גברים

– וטקסס טק גוברת על אוהיו סטייט 82-84 (השיא הקודם – גברים – היה של ביל וולטון – 44 נק'). שריל – אחת השחקניות הטובות מכולן, היא אחת ממתי מספר שזכתה באליפות מכללות, מדליית זהב אולימפית, ואליפות WNBA.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

    1. אווו, יפה מצידם לתת לאנשים תקווה בתקופה קשה זו.
      ואז זה ייגמר כשבוילן מקודם לתפקיד (אם אני לא טועה, בשום מקום לא דיברו על פיטורים של הגארפקס).

  1. רוצים להוריד לשחקנים 50% (אני לא יודע באיזה טענה) אבל לא מחזירים לנו כסף ששילמנו לליג פאס בטענה שכבר קיבלנו את רוב העונה? זה לא מסתדר לי ביחד… בכלל לא מסתדר לי שלא מחזירים כסף למי ששילם על ליג פאס, ממש לא קיבלנו תמורה

    1. זה הכל משא ומתן בין תאגידים. בקשר לליג פאס, כמו כל חברה אחרת בעולם הם דחו את ההחלטה בקשר להחזר הכספי, מאמין שיחזירו לנו בסופו של דבר אם העונה תתבטל, או שנקבל מנוי חינם לעונה הבאה כפיצוי.

  2. תודה רבה מנחם.
    .
    הצצתי ברשימת המועמדים שפורסמה בפברואר. יש שם קבוצה של מועמדים בינלאומיים
    International Committee nominations
    והופתעתי לגלות ביניהם את טוני קוקוץ' (למה לא נכנס עד עכשיו?) ואת…. תופים ברקע בבקשה… טל ברודי!!! זה יכול להיות ממש מגניב.

  3. אז למשפחת ג'קסון של הכדורסל (אם פרנק ריינולדס מ"פילדלפיה זורחת" היה מגדל אותם) יש סיפור חדש: לאמלו בול, הילד הצעיר, קונה את קבוצת הכדורסל האוסטרלית בה שיחק.
    את לונזו כולכם מכירים. על ליאנג'לו אתם רק צריכים לדעת שהוא עושה את שלו כילד הסנדוויץ' ועושה חיל תקוע בג'י-ליג. אבל אומרים שלאמלו הוא סיפור אחר. הבוגר של המשפחה, למרות המשפחה. אומרים שיהיה בחירת דראפט גבוהה. בקיצור, הוא עומד לקבל כסף. אבל לפני זה, הוא כבר רוצה להיות בעלים.
    אחרי שבגלל אבא שלו הוא עזב את התיכון, עזב את הקבוצה המקצוענית בליטא, עזב את הכאילו תיכון לאתלטים, והגיע לקבוצת אילאווארה הוקס באוסטרליה.
    ההוקס היא קבוצה עם בעיות כלכליות ידועות, כשמשקיעים באו וחתכו בזמן שלוקח ללוואר בול להרוויח כסף מעוד שטות שאמר. ההוקס עוד לא אישרו את סגירת העסקה, אבל המנהל של לאמלו, ג'רמיין ג'קסון (שהייתי עושה בדיחה על איך הוא מנהל את האח של לונזו כאחד עם ניסיון של לאבד את הבכורה המשפחתית לצעיר המוכשר יותר, אלא רק שלא מדובר באותו ג'רמיין ג'קסון), טוען שהכל סגור.
    הקטע המעניין הוא שכל צורך תפעולי של הקבוצה, משכורות ביטוח והכל, יכול להיסגר בקלות על ידי המשכורת הראשונה המשוערת של לאמלו אם אכן ייבחר גבוה העונה.
    לוואר אמר שהוא יותר טוב מג'ורדן ושלונזו עדיף על לברון, בינתיים לאמלו עוקף את שניהם והופך להיות בעלים של קבוצה שעדיין לא כושלת.

  4. רק לי מפריע שקיצרו את השנים מ-5 ל-3? זה קצת מוזיל מהערך של ההיכל. יכול להיות שאני טועה בתאריכים, אבל אם החוקים האלה היו קיימים אז, יש מצב שמג'יק היה חוזר לשחק אחרי שכבר נכנס להיכל…
    .
    ברקלי ונוביצ'קי – סיפור מדהים, בטח בהתחשב בעובדה שהיה בן 17. אגב, החלק המעניין ביותר בסרטון מגיע בסוף, כשברקלי מדבר על ה-NCAA…
    .
    החלק הכי מעניין של האליפות ב-89 היה המאמן. מאמן הוולברינס היה ביל פרידר, שסיכם על מעבר לאריזונה סטייט וראשי האוניברסיטה החליטו שלא יאמן אותם בטורניר. הם נתנו את המפתחות לעוזר סטיב פישר שסיים את עונתו הראשונה כמאמן ראשי עם מאזן 0:6 ואליפות…
    .
    סוף שבוע רגוע מל ותשמור על עצמך.

    1. מנחם צריך לשמור על עצמו אקסטרה עם המושל האידיוט של ג'ורג'יה וחבורת המטומטמים שלידו, כמות אנשים עצומה תמות בג'ורג'יה כי חבורת אימבצילים רפובליקנים שלא מאמינים ברפואה ומדע מנהלת את המדינה

      1. לעומת יהודים שומרי מצוות כולל רובם המכריע של החרדים שמקבלים את הרפואה והולכים לרופאים ונשמעים להנחיות הרפואיות. לא כולל מיעוט קטן קולני ואלים של החרדים שמקלקל לא מעט.
        אגב החרדים, מצליח טענה שהם לא מחויבים למדינה. זה שייך לחרדים הקיצוניים ביותר, אך רובם המכריע, אף שאינם ציונים, מחויבים למדינה ולהצלחתה ותורמים לחברה במדינה לא מעט בארגוני הצלה וחסד וכדומה. אמנם יש להם בעיה עם שירות צבאי מחשש של ירידה רוחנית בצבא, אך הם תומכים בצה"ל ומעוניינים בהצלחתו מול אויבי המדינה ששונאים את כל היהודים.

  5. לפי דעתי שלישייה של מייקל, סטוק וד' רובינסון היא ברמה לפחות כמעט שווה לקובי, דאנקן וגארנט ולא ברור שפחות טובה.
    חוץ מהם שנת היכל התהילה הקרובה ביותר לרמה הזו היא של 80' עם אוסקאר, וסט וג'רי לוקאס כשלוקאס הוא יחסית ברמה פחות מהאחרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט