מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.דווין בוקר הוא המועמד לנצח את טורניר ה-"NBA 2K" (לפי אתר ההימורים)

https://www.betonline.ag/sportsbook/futures-and-props/nba2k-players-only-futures

כמובן שלשחקני ה-NBA אסור לעלות על פרקט ולשחק, 16 שחקנים ישחקו 'חי' בטורניר הזה שישודר 'חי' ע"י ESPN. המנצח יזכה ב- $100,000 – שייתרמו למחקר בוירוס.

ה-SEEDING של השחקנים נעשה לפי דרוגם:

  • Kevin Durant (Brooklyn Nets)
  • Derrick Jones Jr. (Miami Heat)
  • Trae Young (Atlanta Hawks) 
  • Harrison Barnes (Sacramento Kings)
  • Hassan Whiteside (Portland Trail Blazers)
  • Patrick Beverley (Los Angeles Clippers)
  • Donovan Mitchell (Utah Jazz)
  • Rui Hachimura (Washington Wizards)
  • Devin Booker (Phoenix Suns)
  • Michael Porter Jr. (Denver Nuggets)
  • Andre Drummond (Cleveland Cavaliers)
  • DeMarcus Cousins (free agent)
  • Zach LaVine (Chicago Bulls)
  • Deandre Ayton (Phoenix Suns)
  • Montrezl Harrell (Los Angeles Clippers)
  • Domantas Sabonis (Indiana Pacers)

בוקר אמור – לפי הסיכויים – לקלוע את מספר הנקודות הרב ביותר בסיבוב הראשון. הוא פייבוריט – 120 ל-+100 נגד פורטר ג'וניור בסיבוב הראשון המתחיל ביום ששי.

2. תהרגו אותי אם אני מבין (ומעניין אם ג'יימס דולן החליט על כך ממיטת חוליו!) מדוע הניקס מעוניינים באלטון ברנד כמנכ"ל שלהם!

לא מספיק שהוא הרס את הסיקסרס?

היש מצב שג'יימס דולן עושה מה שהוא יכול כדי להרוס את הניקס כמה שיותר, כי ככל שהוא מרסק אותם יותר, הם שווים יותר כסף?

ביל סטרייצ'ר מה-USA TODAY מדווח על כך, אבל הוא לא בטוח שזאת הייתה החלטה של ג'יימס דולן, חולה הקורונהוירוס או החלטת של נשיא ה-BASKETBALL OPERATIONS שלו ליאון רוז. ההודעה פורסמה קודם בהופס-רומרס אבל אז סטפן בונדי האמין כתב זאת בדיילי ניוז (https://www.nydailynews.com/sports/basketball/knicks/ny-elton-brand-leon-rose-gm-philadelphia-sixers-20200401-bvzicbpgnfdzncftb7exndzwbe-story.html

לפני שהליגה נעצרה, באתרי ה-NBA השונים ובעתון 'פילדלפיה אינקוויירר' כתבו שוב ושוב שאילו הסיקסרס לא תצליח בפלייאוף, זה סופו של אלטון בראנד.

טוב שישנה ניקס להציל את ברנד מצ'ק למובטלים.

(בינתיים הניו יורק פוסט פירסם שהניקס תשאיר את המנכ"ל סקוט פרי עד הדראפט של 2020 (https://nypost.com/2020/04/02/leon-roses-plan-for-knicks-front-office-with-crucial-2020-nba-draft-coming/)

3. לכריסטיאן וודס שהחלים מה-COVID 19, הקורונהוירוס הוא לא יותר מ-'רונה'

מיד עם החלמתו מהמחלה הוא יצא עם הטוויטר הבא:

4. היכונו ל-GAME OF ZONE החדש (4 סדרות) – הראשונה ב-30 לאפריל!

5. כוכבי 'פיינל פור' שנעלמו כשחקנים (2): מיילס סימון (אריזונה, 1997)

הגבוה. הנמוך הוא מייק ביבי

מכבי רעננה, זוכרים?

הפועל חולון, זוכרים?

אז דעו לכם שמייק סימון היה כוכב מכללות מעולה ששיחק באריזונה 1994-8, ובעונתו האחרונה קלע 22 נק' ממוצע. במשחק גמר הפיינל פור נגד קנטקי הוא קלע 30 נק' בניצחון 79-84.

ה-1.94 מ' ניבחר ע"י אורלנדו מג'יק בסיבוב השני ושרד ב-NBA חמישה משחקים בלבד. המקום הבא היה רעננה בשנת 2000 ואז עבר להפועל חולון. ב-2001 הוא חזר לארה"ב והפך כוכב גדול ב-CBA. רעננה וחולון פספסו את אחד השחקנים הטובים שדרכו באדמת הקודש.

Simon earned enough awards and honors in 2001–2002 to make him the most decorated player in CBA history. He received honors as Player of the Week four times. He was named the CBA Newcomer of the Year, the CBA MVP, and the Playoff MVP.[2] He also holds the CBA record for most free throws made in a row at 60.

ב-2005 החלה קריירת אימון. הוא אימן שנתיים כעוזר באונ' אריזונה, ומ-2017 הוא עוזר מאמן בלייקרס.

6. היום לפני 34 שנה: מעבירים את הקמפוס לדאונטאון (לפני שנתיים ה-NCAA שינה ל-INTERNATIONAL)

ה-NCAA הצביעה 0-12 לאמץ את קליעת ה-3 שגרמה לשינוי חיובי ב-NBA. אבל הקשת שהוחלט עליה – '19 ו-9" (ב-1.25 מ' קצרה יותר מה-NBA) היתה קצרה מדי לקולעי השלשות המודרניים ולפני שנתיים ה-NCAA שינתה שוב לקשת דומה לבינלאומית.

מייק ששבסקי אמר אז: "רעיון איום ונורא" (הוא יחיה עם המשפט הזה עד היום). לארי בראון מאמן קנזס אמר: "הגיע הזמן". סטיב אלפורד, שחקן אינדיאנה (ואח"כ מאמנה) ופיור שוטר כמו שמדינת אינדיאנה יודעת לייצר (ראה לארי בירד) אמר: "ה-NCAA החליטה היום לתת לג'אמפ שוט שלי 3 נק' במקום 2…".

7. היום לפני 19 שנה: רוג'ר קלמנס שובר שיא סטרייקאאוט בן 74 שנה

רוג'ר קלמנס מהיאנקיס (שיחק שם כששבר את השיא, אבל ביתו האמיתי היתה הרד סוקס של בוסטון) שבר את שיאו בן ה-74 שנה של ה-AL כשקבע 3,508 סטרייקאאוטס ביום הראשון של פתיחת העונה בברונקס (במשחק נצחון 3-7 על הקנזס סיטי רויאלס, בזריקת "מזלג" (FORKBALL) כשמולו החובט נגד ג'ו רנדה.

8. היום לפני 25 שנה: נשות יוקון קובעות שיא NCAA לנשים עם עונה של 0-35!

ישנם הטוענים שקבוצת יוקון של אז עם רבקה לובו היתה הטובה מכל קבוצות הפלא שבאו אחריהן. הן ניצחו בגמר ה-NCAA לנשים את טנסי הגדולה 64-70 ושיאן עמד עד שנשות יוקון של 2002 סיימו עונה של 0-39.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. כל הזיכרון ממיילס סיימון בשיראל היה פרשת הדרכון הצ'כי או משהו כזה, שאחר כך גם לקני וויליאמס היה סיפור כזה.
    .
    בתמונה של יוקון זאת דיאנה טראסי וסו בירד. רבקה לובו שיחקה איזה עשור לפניהם שה-WNBA רק כמה (ולדעתי היא גמרה את הקריירה בגלל פציעות ברכיים).

  2. 2. אלטון ברנד אולי מוח כדורסל טוב אבל שווה להקשיב לראיון שנתן ג'ימי באטלר לג'יי ג'יי רדיק. הוא מפרט בדיוק איזה סוג של תרבות הייתה בסיקסרס של ברנד וברט בראון.

      1. מנחם, גימי מדבר שם על כך שאף אחד לא היה אחראי. הוא הגיע והרגיש שאין אף אחד לפנות אליו. ההתקפה תקועה ולכן הוא "בחן" את ההתקפה של פילי. (מה שיצר את הכותרות על גימי שהורס גם את פילי)

  3. וואו יוקון ורבקה לובו, הזכרת נשכחות.
    שבת שלום מנחם.
    שירבטתי לי אתמול מודל מתמטי קטן (שורה אחת) להתפשטות הקורונה והוא רץ לא רע על המחשב, אולי אם יהיה לחץ כתיבה כאן באתר אוכל לכתוב לך ולהראות את התוצאות שלו.

    1. הי. אתה מעידיף שאתן לך שם וסיסמה כדי שתכניס זאת בעצמך, (באמת הגיע הזמן) או שאתה רוצה לשלוח לי ל- meless1937@gmail.com

      לפי כמה מודלים אמריקאים יהיה כאן 200,000 קרבנות. בגילנו עלינו להיזהר ביותר. הרבה מהאי-מוכנות כאן היא אשמת טראמפ שעד לפני 5 שבועות אמר שהכל הוא HOAX של הדמוקרטים להדיחו

  4. זכור לי מישהו כזה, מיילס סימון, שלא השאיר חותם יותר מדי.
    אם הגיע אלינו אחרי רעננה הוא בטח היה שבור נפשית…. כבר לא יכולנו לעשות כלום
    🙂

  5. מנחם, פשוט מדהים שאתה עדיין ממשיך לנפק מעורבים.
    באסה על העונה שהלכה אבל מה אפשר לעשות..
    תשמור על עצמך מהנגיף, ותמשיך לכתוב.

  6. תודה על המעורב
    דווקא ברנד נראה לרגעים כמו נקודת האור בפילי, הביא את באטלר על סאריץ וקובינגטון וניסה ליצור קונטנדרית עם הכלים (הלא מותאמים) שיש לו בקבוצה. אם דווקא הוא זה שיודח אחרי הפלייאוף ולא בראון או סימונס אז פילי ילכו עוד אחורה, חבל

  7. תודה מל.
    .
    לעזיבה של מיילס סיימון לא היתה כל קשר ליכולת שלו על המגרש. הוא הגיע כשחקן "בוסמן" בתקופה שהיה מותר שני זרים (אמריקאים) ושני שחקנים אירופיים ("בוסמנים"). התגלה לאחר כחודשיים שהסוכן שלו קנה לו זרכון צ'כי מזוייף ולכן לא היה יכול להמשיך לשחק.
    לגבי ה-CBA, בתקופה הזאת כבר היה מדובר בליגה חלשה מאוד, שבניהולו של אייזיה תומאס איבדה את החוזה שלה מול ה-NBA, ולכן הוחלט על פתיחת הדי-ליג.
    .
    מייק ששבסקי ודומיו הם הסיבה שעד היום כדורסל הגברים במכללות הוא היחיד בעולם שמשוחק בשתי מחציות במקום בארבעה רבעים (בנשים זה מזמן 4 רבעים ושעון 24, בתיכונים זה ארבעה רבעים של 8 דק'). הלוואי ולא ישאירו להם לקבל את ההחלטות, אבל ככה זה כשאתה המשתכר הראשי בכל אחת מהאוניברסיטאות, בסוף אתה זה שקובע את הכללים…
    .
    לגבי יוקון ולובו – הסנטרית היתה השחקנית האהובה עלי בעונות הראשונות של ה-WNBA, אבל תואר הקבוצה הטובה ביותר הולך כמובן ליוקון של בריאנה סטיוארט, השחקנית הטובה ביותר בתולדות המכללות (כן, יותר משריל מילר).

  8. הבעיה של הניקס היא לא אלטון ברנד או המנג'ר, אלא זה שהם משנים כיוון בבנייה מחדש כל 20 דקות. אם הם רוצים ללכת על קבוצה צעירה שיתנו למיטשל רובינסון ואר ג'יי בארט חצי שעה למשחק ויהיו גרועים לכמה שנים. אם הם רוצים ללכת על כוכבים אז שיפנו לחלוטין את התקרה וישקיעו במנג'ר-סוכן שידע לשדך אותם לקבוצה. אם מנסים לכוון לאמצע מסיימים עם חוזה עתק לג'וליוס רנדל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט