מעורב הופס ליום ה' / מנחם לס

1. ה-TNT "חתכו" את שקיל או'ניל ושות' עד שהעונה תתחדש? נו פרובלם! הוא עושה קונצרט במטבח לבניו!

הוא כבר עשה קונצרטים ללופלוזה ול'טומורולנד'. עכשיו הכל נעצר.

אבל את שאקיל מאומה לא עוצר. הוא החליט להיות ה-DJ לקונצרט שהקהל שלו הוא בניו Shareef and Shaqir וכמה מחבריהם:

View this post on Instagram

Oneal boys kitchen concert

A post shared by DR. SHAQUILLE O'NEAL Ed.D. (@shaq) on

2. מילווקי באקס הודיעה שהיא מתאמנת "כאילו שמאומה לא קרה". (אח"כ התבררה הטעות).

מאומה לא קרה? מדברים על 100,000 עד 200,000 אמריקאים שהוירוס יכחיד. מאומה לא קרה? מהרגע שהנשיא טראמפ גיחך לפני 5 שבועות על ה-COVID-19 כ-'HOAX' של הדמוקרטים כדי לנצחו בבחירות הבאות היום מתו כ-1,000 אנשים מהוירוס, וזו רק ההתחלה.

ארה"ב ניתפסה עם מכנסיים למטה והיא דומה עכשיו למדינת עולם שלישי, שלא לדבר על כלכלה במשבר שייקח שנים על גבי שנים לצאת ממנו.

אז הבאקס מתאמנים "כאילו מאומה לא קרה" וזה "כדי להיות בטופ כשה-NBA תיפתח שעריה שוב".

ראשית, הם עוברים על ההוראה ל-90% מהאמריקאים להיכנס לבידוד. חל איסור על התקהלות של יותר מ-5 אנשים והוראה להיות לפחות במרחק של '6 (1.80 מ') מהאדם לידך.

אתמול הוכנס כבר למאסר כומר אבנג'ליסטי שערך תפילה ל-300 איש, כולם מחזיקים ידיים. היום הואשם עוד כומר אבנג'ליסטי שלא רק ערך תפילה אלא ביצע גם "BAPTISM" ('טבילה') של כמה שביקשו, לעיני כל המאמינים. הוא אמר שלפי דתו 'אחזקת ידיים' היא הדרך היחידה לתקשר עם 'הלורד' ולבקש סליחה על כל ה-SINS שלנו".

אני לא יודע היכן הבאקס מתאמנים, אבל זה בארה"ב ואנימ מת לראות מחר כמה וואנים של משטרה באים ואוסרים את כולם ובראשם יאניס ומאמנו.

(אחרי שזה פורסם, הקבוצה מיד שלחה הודעה שהיתה כאן בעיית קומוניקציה, וש-Mike Budenholzer מארגן אימונים רק באופן 'וירטואלי')

3. שחקנים שהצטיינו בפיינל פור ואז נעלמו או אכזבו (2): קית' סמארט, אינדיאנה (1987)

סמארט קלע את אחד הסלים המיוחדים ביותר שהם עדיין בזכרון כשקבר כדור מ-6 מטרים עם הבאזר לתת לאינדיאנה נצחון 73-74 על סירקיוז בפיינל פור של 1987.

הוא היה אחד משחקניה הטובים של אינדיאנה והמשיך בה עוד עונה, אבל ניבחר בדראפט רק בסיבוב השני של דראפט 1988. הוא שיחק רק 2 משחקים עבור הספארס, ואז המשיך לשחק באירופה וב-CBA. אבל מהשחקן יצא מאמן: הוא המשיך בקריירת אימון ארוכה כשהיה מאמן ראשי של הקאבס (2002-3), גולדן סטייט (2010-11) וסקרמנטו קינגס (2011-13). ב-2014 פט ריילי שכר אותו כעוזר מאמן של מיאמי היט.

4. הישגי שחקנים למזכרת מטורנירי ה- NCAA לאורך השנים (1)

בהיסטוריה של ה-NCAA ישנם שחקנים רבים שבמשחק זה או אחר, או לאורך כל הטורניר, נתנו הצגה או הצגות לזיכרון.

1)אוסטין קאר מאונ' נוטר-דאם (הקתולית) קלע 61 נק' נגד אונ' אוהיו – עדיין שיא טורניר NCAA – בעונה שהיו לו מספיק יריבים , כולם יוצרי נקודות ידועים: פיט מרביץ' מ-LSU שקלע אז 40 ממוצע למשחק. שחקן ניאגרה (הקתולית) קלווין מרפי, שחקן פורדו ריק מאונט, או סיינט בונבנצ'ור (הקתולית) בוב לנייר.

"ה-61 נק' עשה לי שם שאיש לפני כן לא הכיר, והיה הסיבה העיקרית שנבחרתי מס' 1 בדראפט. המשחק הזה אפשר לי עתיד כשחקן NBA (שהפך לשחקן טוב, מ.ל)". זוהי הצהרה שניתן להתווכח עליה כי בעונה שמרביץ' קלע 44.4 למשחק, אוסטין קלע 34.6 נק', שני למרביץ', והיה בחירת דראפט מס' 1 ע"י הקאבס. קאר בילה 9 מ-11 שנותיו בקאבס, והוא עדיין שם בגיל 72 כאיש טיווי, ואחראי על התפתחויות עסקיות וקהילתיות של הקאבס. . ה-61 נק' של קאר לא היו כל כך מיוחדות כפי שהם נראים היום אם יודעים שמלבד ה-61 בטורניר, ב-3 שנות טורניר הוא קלע גם , 52,52, ,47, ו-45 אבל אף פעם לא הצליח להוביל את קבוצתו לסיבוב השני בטורניר.

5. שלושה דברים חשובים בספורט שקרו היום לפני 48, ואז 33 והאחרון לפני 29 שנה!

היום לפני 48 שנה: שביתת שחקנים ראשונה בהסטוריה!

שחקני המייג'ור ליג בבייסבול החליטו אחרי עונת האימונים של האביב לא לחזור לקבוצותיהם, ובכך נולדה שביתת השחקנים הראשונה בהסטוריה של הספורט. השחקנים חזרו לשחק 12 ימים אחרי, ב-13 לאפריל. 86 המשחקים שבוטלו לא התקיימו מאוחר יותר, החלטה שפגעה בבוסטון רד סוקס כשדטרויט טייגרס – ששיחקה משחק אחד יותר – סיימה חצי משחק לפניהם, וניכנסה לפלייאוף.

היום לפני 33 שנה: דווייט גודן, הפיצ'ר הגדול של המטס, ניתפס משתמש בקוקאין

הפיצ'ר שהתחיל כפיצ'ר נפלא (שהיה 5-24 עבור המטס ב-1985) ושהיה גם גורם ענק בנצחון ה'וורלס סרייס' ב-1986, ניתפס בשימוש בקוקאין ונענש בהשעייה מ-40 משחקים. הוא היה רק בן 22 כשזה קרה. הוא החמיץ את שני חודשי המשחק הראשונים, ולא חזר יותר אף פעם לכושרו. זאת היתה התחלת ה-DOWNHILL שלו.

היום לפני 29: מייק ששבסקי מנצח אליפות NCAA ראשונה

אחרי 4 הגעות לפיינל פור, מייק ששבסקי מנצח סוף-סוף אליפות NCAA בנצחון 65-72 על קנזס.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 19 תגובות

  1. מתוקף הנסיבות כמעט ולא יוצא לי להגיב לאחרונה,
    אז אנצל פלטפורמה זו בשביל –
    א. להודות לכל מי שממשיכים להניע את גלגלי ההופס.
    ב. להודות לך, מנחם, על מים מהסלע שאתה מצליח להמשיך ולהפיק בתקופה שחונה ספורטיבית זו.

  2. חשוב גם לעדכן שהסדרה הדוקיומנטרי על העונה האחרונה של ג'ורדן במדי הבולס, the last dance, תצא לאקרנים מוקדם מהצפוי ב 14-4. הסדרה מעוררת עניין עצום גם בגלל הפורמט – (עשרה פרקים), גם בגלל שכנראה ג'ורדן כנראה נפתח יותר מהרגיל, וגם בגלל ההבטחה להראות חומרים שלא נראו לפני.

  3. מנחם, תודה על המעורבים המיוחדים ועל הפרויקטים שאתה יוזם כדי לשמור את האתר חי. הופס הוא חובה מבחינתי כל בוקר, בזכותך ויתר החברים שתורמים תכנים.

    תבורך ובריאות לך ולמשפחתך ולכל גולשי הופס!

  4. תודה מנחם. לגבי הוידאו של שאק – אם המצב בארה"ב זה שבני נוער מבקרים חברים שלהם ועוברים מבית לבית, אז שיהיה בהצלחה…

    1. אמרו שבארה"ב הבעייה מס' 1 אלה הטינאייג'ר עם מכוניות ורשיונות נהיגה. הם אומרים להורים שניפגשים רק במכוניות ואז מדברים בסלפונים, אבל רובם משקרים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט