מעורב הופס ליום ד': ה-NBA ו-2K מארגנות 2K20 שישודר ב-ESPN. קווין דוראנט (1) משתתף! / מנחם לס

1.לברון וקווין דוראנט כבר קיבלו 90% ממשכורתם

ה-NBA נמצאת במצב די חמור. למעשה בעלי הקבוצות. אפילו לביליונרים לא מתאים לשלם 100 – ויותר – מיליונים כשההכנסות שלהם קוצצו בצורה דראסטית, ואיש לא יודע כיצד זה יסתיים.

מרק סטיין מהניו יורק טיימס כותב היום שלברון ג'יימס וקווין דוראנט הם שניים ממעט מאד שחקנים ש-90% ממשכורתם כבר שולמה.

הוא מדווח שליותר מ-90% משחקני ה-NBA שולמה עד עכשיו 50% ממשכורתם – או פחות. הם היו אמורים לקבל את הצ'ק הבא היום, ה-1 באפריל, כי משכורת רוב השחקנים מבוססת על 12 חודשי משכורת.

אבל לברון ודוראנט חתומים על דילים שקבלו שם "GET-ALL-YOU-CAN-GET" שמשלם 90% מהמשכורת לפני ה-1 לאפריל. גם קיירי אירוינג, בלייק גריפין ועוד איזה 7-8 שחקנים חתומים על אותו חוזה.

אם עכשיו יוחלט להוריד לשחקנים 30-35% ממשכורתם כפי שמדוסקס עתה https://larrybrownsports.com/basketball/nba-salary-cap-player-incomes-drop-coronavirus/542217, העשירים שחתמו על "GET-ALL-YOU-CAN-GET" . (חשבו שכל השחקנים של KLUTCH SPORTS חתומים על אותו סידור, אבל מסתבר שלא. שחקנים כאנטוני דייויס או מרכוס מוריס שגם הם חתומים באותה חברה, לא קיבלו את ה-90%.

2. קווין דוראנט מהנטס יהיה בין 16 שחקני ה-NBA בטורניר 2K20 שה-NBA וה-2K מארגנות ויהיה משודר ב-ESPN ו-ESPN2 ESPN

The NBA, National Basketball Players Association and 2K have partnered to produce an NBA 2K tournament that will air on ESPN and ESPN2 starting Friday, it was announced.

The NBA 2K20 Player Tournament will run through April 11, according to a statement, and will begin airing on ESPN on Friday with a half-hour preshow at 7 p.m. ET. The tournament will run on ESPN until 8:30 p.m. and then is scheduled to transition to ESPN2 until 11:30 p.m

השחקן המנצח יזכה ב-$100,000 שהוא יתרום לקרן תמיכה שהוא יבחר להילחם ב- coronavirus .

"אנחנו מאושרים להביא את הכדורסל חזרה לאוהדים", אמר ג'ייסון ארג'נט, סגן נשיא 2K.

השחקנים דורגו לפי יכולתם, וקווין דוראנט דורג ראשון.

Scheduled participants, with player ranking in parentheses, include:

  1. Kevin Durant, Brooklyn Nets (96)
  2. Trae Young, Atlanta Hawks (90)
  3. Hassan Whiteside, Portland Trail Blazers (87)
  4. Donovan Mitchell, Utah Jazz (87)
  5. Devin Booker, Phoenix Suns (86)
  6. Andre Drummond, Cleveland Cavaliers (85)
  7. Zach LaVine, Chicago Bulls (85)
  8. Montrezl Harrell, LA Clippers (85)
  9. Domantas Sabonis, Indiana Pacers (85)
  10. Deandre Ayton, Phoenix Suns (85)
  11. DeMarcus Cousins (81)
  12. Michael Porter Jr., Denver Nuggets (81)
  13. Rui Hachimura, Washington Wizards (79)
  14. Patrick Beverley, LA Clippers (78)
  15. Harrison Barnes, Sacramento Kings (78)
  16. Derrick Jones Jr., Miami Heat (78)

The schedule for the NBA 2K20 Player Tournament:

  • Friday, April 3, ESPN, 7-8:30 p.m. ET
  • Friday, April 3, ESPN2, 8:30-11:30 p.m. ET
  • Sunday, April 5, ESPN2, 12-4 p.m. ET
  • Quarterfinals: Tuesday, April 7, ESPN2, 7-11 p.m. ET
  • Semifinals/Finals: Saturday, April 11, ESPN, Time TBD

2K20 :

3. סידרת הטיווי של ה-ESPN על, ועם מייקל ג'ורדן תקדים בחודש (הפרק הראשון ב-19/4)!

ה-ESPN החליטה להקדים את סידרת 10 הפרקים על מייקל ג'ורדן, THE LAST DANCE http://www.espn.com/nba/player/_/id/1035/michael-jordan – הוקדמה בחודש כדי למלא את זמננו ללא כדורסל בגלל בוירוס..

את הסידרה תוכלו למצוא מחוץ לארה"ב ב-NETFIX-ADV.

4. משחק היסטורי: הרוקי גייל סירס משווה שיא NFL עם 6 TD במשחק אחד!

ב-12 לדצמבר, 1965, הרנינג-בק של השיקגו ברס גייל סירס, משווה שיא של 6 TD במשחק אחד בריגלי-פילד בשיקגו, נגד סן פרנציסקו ניינרס.

סירס, שנולד ב-1943 הפך לאול אמריקן באונ' קנזס. הוא ניבחר בדראפט של 1965 גם ע"י השיקגו ברס מה-NFL והקנזס סיטי צ'יפס מה-AFL. למרות שהצ'יפס הציעו לו יותר כסף הוא העדיף לשחק ב-NFL הוותיקה והמבוססת יותר.

סירס סיים את שנת הרוקי עם שיאי רוקי של 2,272 יארדס, 22 TD'S והשיא נגד הניינרס שכלל 6 TD'S – 4 בריצה, אחד ב-KICK-RETURN, ואחד בתפיסת כדור. השיא שהוא הישווה הוא של ארני נברס, אף הוא מהברס, מ-1929.

בגלל שתי פציעות רציניות ב-1968 ו-1970, הוא שיחק רק 6 עונות בליגה, מהן הוא הוביל את הליגה פעמיים ב-RUSHING והוא עדיין מחזיק בשיא ה-NFK בהחזרת כדור מבעיטת KICK OFF עם 30.65 יארדס ממוצע.

בגלל פציעותיו הוא פרש ב-1972.

Sayers is also well-known for his close friendship with his fellow Bears halfback Brian Piccolo, who motivated Sayers through rehabilitation after his first knee injury and who died in 1970 after a struggle with cancer. The 1971 TV movie Brian’s Song, a sentimental favorite for many, was adapted from Sayers’ memoir, I Am Third. In 1977, the 34-year-old Sayers became the youngest player ever to be inducted into the Pro Football Hall o

מומחי פוטבול רבים שאלמלא פציעותיו, גייל סירס היה מסיים כרנינג בק מס' 1 בתולדות ה-NFL!

5. כוכב NCAA FINAL FOUR גדול שלא המשיך בהצלחתו (אבל עדיין ישנה תקווה)

ועתה משחק בגרינסבורו סוורמס מליגת G???

לברי יש עדיין זמן לעשות זאת כי הוא עדיין לא בן 25 אבל לפי הסטטיסטיקה סכוייו פתות מ-10%. אולי העובדה ששיחק בצפון קרולינה 4 שנים ולא הלך לדראפט היא נאינדיקציה שמשהו לא בסדר שם?

ה-MVP ואלוף ה-NCAA ב-2017 שעדיין לא שיחק משחק אחד?

אולי 1.83 מ' צריך להיות אשף כאייזיה תומאס כדי להצליח. הוא קלע 20 נק' בהפסד של צפון קרולינה 77-74 לוילנובה, ושנה אחרי הוא קלע 22 בנצחון צפון קרולינה על גונזגה 65-71 בגמר המכללות של 2017. הוא השחקן היחיד לקלוע 20+ בשני משחקי גמר מאז ביל וולטון ב-UCLA ב-1972-3.

הוא שיחק עונה טובה מאד נוספת עבור הטאר הילס אבל בגלל גובהו אף קבוצה לא בחרה בו. ואז הוא קרע את המיניסקוס ואז את עצם הטיביה בעונתו הראשונה בליגת G.

עכשיו הוא משחק בגרינסבורו. ממוצעו הוא 7.6 נק' אבל לפני שבועיים הוא קלע 44 נק' לפני שנעלו את הספורט בגלל הנגיף.

הוא אמר כשנעלו את הליגה: "ה-44 נק' הן דבר שאני יכול לעשות גם ב-NBA. כל מה שאני צריך היא הזדמנות, וקבוצה, להוכיח שאני יכול.

לך תדע. ה-44 נק' האלה הגיעו לכל אוזן של כל מנכ"ל ב-NBA.

6. שני אייקונים, ענקי ספורט, ניפטרו היום לפני 81, ו-40 שנה

1931: נון רוקנה, מאמנה האגדי של אונ' נוטר-דאם בן ה-43 – עם 7 אחרים – נהרגו כשמטוס בו נסעו איבד מנוע, והמטוס נפל על שדה טירס בקנזס. מנצח 3 אליפויות מכללות היה בדרכו להוליווד להשלים את הסרט בו השתתף (THE SPIRIT OF NOTRE DAME, 1931).

רוקנה נחשב לאחד ממאמני הפוטבול הגדולים מכולם (https://en.wikipedia.org/wiki/College_football

His biography at the College Football Hall of Fame identifies him as "without question, American football's most-renowned coach". Rockne helped to popularize the forward pass and made the Notre Dame Fighting Irish a major factor in college football.

1980: ג'סי אוונס, הספרינטר האגדי וקופץ לרוחק, שנצחונותיו באולימפיאדת 1936 לעיני היטלר נחשבים עד היום לספורי הספורט מהגדולים מכולם, ניפטר היום לפני 40 שנה בטוסון, אריזונה, בגיל 67 ממחלת סרטן.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. אם יש אנשים שצריכים להוות דוגמא בימים אלו אלה הכוכבים הגדולים. לא יקרה להם כלום בלי משכורת לשנה, ראיתי ששחקני ברצלונה בראשותו של מסי קיצצו 70 אחוז מהשכר כדי לשיהיה למאות עובדי המועדון שנשלחו לחלת ממה לנשום שם בקטלוניה שספגה חזק את הוירוס, לא יודע אם זה פייק אבל ככה אני מצפה מכל כוכבי הספורט שיושבים על חוזים של עשרות מיליונים לעשות, במיוחד שהספורט מושבת וכל מאות העובדים ההיקפים סביב כל קבוצה שחיים ממשכורת של 4 ספרות שלא נכנסת עכשיו יושבים בבית בדיוק כמוהם, רק שלהם אין רזרבות

    1. לצערי אני לא רואה את זה קורה, בעיקר בגלל הבדלי התרבויות.
      באירופה הגישה היא יותר סוציאלית ופה קודם לוקחים את הכסף ואז מחליטים לאיזה ארגון לתרום. קשה לי להגיד מה יותר נכון, בעיקר כי זה באמת משהו שעושים בארה"ב כל הזמן.
      (אם הייתי ציני הייתי אומר שהשחקנים לא סומכים על הבעלים שיעבירו את הכסף לאנשים הנכונים – מוזמנים לקרוא על הדרישות מהממשל של מיקי אריסון בעלי מיאמי – אבל כנראה שבמקרה זה מדובר באמת בעניין תרבותי)

  2. תודה מל.
    .
    נתחיל מאירוע הספורט הגדול של השבוע הקרוב: האם למישהו יש ספק שדוראנט היה נמנע מהטורניר אם לא היה מדורג ראשון?
    .
    גייל סירס הוא סיפור עצוב מאוד, על אחד השחקנים הראשונים שאשכרה שברו את מחסום הגזע ב-NFL, והיה אחד השחורים הראשונים שבאמת הצליחו בליגה. הפציעה שלו אומנם סיימה לו את הקריירה, אבל הפכה אותו לשחקן הצעיר ביותר שנכנס להיכל התהילה. לצערנו היום הוא סובל מדמנציה חמורה עם פרקינסון ורחוק מאוד מקו הבריאות.
    (אגב מל, תיקון קטן, נוורס היה אחד השחקנים הגדולים של התקופה ובאמת שיחק בשיקאגו, אך בצד הדרומי, בשורות הקרדינלס)
    .
    (ק)נוט רוקני נחשב עד היום כגדול מאמני פוטבול המכללות, אך מלבד זה, היה משרד יחסי ציבור של איש אחד, שידע לרתום את הכישלונות (הסירוב לקלוט את נוטרדאם בביג 10) להצלחות מסחררות שהפכו את המכללה שלו לשם דבר בכל ארה"ב (למעשה זאת היתה האוניברסיטה הראשונה שמשחקיה שודרו ושוחקו בכל ארה"ב).
    יש פרט אחד מאוד חשוב שמוזכר רק בהערות השוליים של הקריירה שלו, והוא שהוא היה המאמן הראשון בעולם שטען שעישון פוגע ביכולות הגופניות של השחקנים שלו ואסר את זה באופן גורף. רק 80 שנה אחרי לכתו כל ענפי הספורט השכילו ליישם את זה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט