'פרוייקט הפנייה האישית': מכתב לקוואי / הגולש ניסן פסח

"פרוייקטים עליך, הופס!

הגולש ניסן פסח הציע להתחיל פרוייקט נוסף בהופס – 'פרוייקט הפנייה האישית'. הפרוייקט הוא כתיבת מכתב אישי לשחקן NBA. אני מרחיב את הפרוייקט למכתב מכתב אישי למאמן NBA, מנכ"ל NBA, או בעל קבוצת NBA. זוהי הזדמנות לשפוך את לבכם, להציע הצעות, לברך, להלל, או לקלל.

חברי צוות יכניסו את מכתבם האישי לטיוטה ויודיעו לי, וגולשים ישלחו את המכתב באימייל אלי, או באימייל עם צרוף קובץ וורד לכתובת

meless1937@gmail.com

המכתב ייכנס כפי שהוא ללא עריכה אז אם אינכם בטוחים בכתיבתכם, אולי כדאי שתבקשו ממי שהוא לעבור עליו לפני השליחה.

בראשית המכתב נא להוסיף את שמך (או השם בו אתה מעדיף להופיע, גילך, עיר מגוריך, ומעשיך!

'פרוייקט הפנייה האישית': מכתב לקוואי / הגולש ניסן פסח

היי, קוואי. WHAT'S HAPPENING? אני מקווה שאתה מבודד את עצמך (אם יש אתך איזו בובה'לה זה כמובן עדיף!), אבל מצליח איכשהו לשמור נעל כושר משחק כי האידיוט הזה אדם סילבר מדבר על התחלת הליגה ללא צופים בלאס-ווגאס, כפי שהדוק מנחם כתב ב'מעורב' שלו לפני יומיים.

אני כותב לך כאן וכנראה שלא תקרא את זה בחיים, אבל אני פשוט חייב להוציא את כל התסכול הזה ממני.

אהבתי אותך מאוד בסן אנטוניו שהבה היית שחקן הגנה ולא הסופר סטאר של היום הרגשתי שאם הייתי בNBA כזה שחקן הייתי רוצה להיות שומר האגרסיבי שלא מפחד מאף אחד חוטף ועושה את העבודה בצורה הכי טובה. אחרי זה שכבר ראו את הפוטנציאל שלך והפכת להיות אחד השחקנים הטובים ביותר הגיעה הסדרה נגד גולדן סטייט, שבה הובלתם והיה נראה שאולי מצאו פיתרון למכונת השלשות מסן פרנסיסקו. אבל אז נפצעת ומאז קוואי היקר יש לי בעיה איתך עונה שלמה הפכת לבדיחה שהחלטת לריב עם סן אנטוניו, עונה אחרי זה עשית מה שבז** שלך בטורונטו כול העונה לא באמת התאמצת, למזלך נפלת על קבוצה שאולי היא הטובה בהיסטוריה בעונה סדירה ויכולת לנוח כמה שרק רצית. בפליאוף הזה הראת למה אתה מסוגל שנתת תצוגות גורדניות, והמשחק נגד פילי אלוהים אדירים הלכתי לעבודה בבוקר בוכה(בכל זאת אוהד פילי) ולקחת את הMVP בצדק .אז למה אתה בטח שואל אני כותב לך את המכתב הזה כי משחקן כמוך הייתי מצפה לטרוף את המגרש בכל משחק גם בעונה הסדירה וגם בפלאוף, לא הגיוני שאני יקום באמצע הלילה לראות משחק של הקליפרס ואני לא אראה אותך משחק יש לך פה אחריות כלפי הצופה, תעשה לי טובה תתחיל לשחק אם לא בשבילי אז לפחות בשביל כל שחקני הפאנטזי שבוחרים אותך גבוה כי אתה אחד השחקנים הכי טובים גם בתחום הזה ומקבלים אותך רק 54 משחקים בעונה.

קרדיט ל-YNET

קוואי יקר כנראה עליתה פה על משהו כי בסוף סופרים אליפויות, וכמה גדול היית במשחקים הכי חשובים, כי בו נודה ווסטברוק יאניס והארדן אומנם זכו בתארי הMVP ונותנים מספרים לא אנושיים בעונה הסדירה, אבל כנראה שיזכרו אותך כגדול יותר בגלל התארים שלך. אתה יודע  שלא צריך את העונה הסדירה ובפליאוף אתה כנראה שוב תוכיח לכולם שאתה אחד השחקנים הגדולים שיש.

אני תמיד אוהב אותך אבל מקווה שלא תיקח יותר אליפויות עד שתשחק עונה שלמה!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. תודה רבה ניסן, ללא ספק שחקן חשוב ומשפיע, כולל כמובן בנקודה שציינת.
    .
    אני מסכים שיש משהו מעצבן ולא בריא בגישה הזו, אבל לא רק קוואי ושחקנים אחרים אשמים. בעית העומס הפיזי היא אמיתית והליגה, והשחקנים צריכים להגיע לאיזה פתרון שלא ישחוק את השחקנים ולא יאכזב את הצופים. לא יודע איך עושים את זה.

      1. נכון, אבל זה פוגע בהכנסות אז הליגה לא תאהב את זה, ובסופו של דבר גם השחקנים כי זה עלול לפגוע בתקרת השכר.
        .
        אבל אפשר לחשוב על הארכת העונה כך שיהיו פחות בק-טו-בק, וגם לנסות לשכנע את המאמנים להימנע מיותר מ-35 דקות לשחקן בערב – בכל מקרה במסגרת כל משחק יש לואד מנ'גמנט של חלוקת דקות, לא חושב שאם לברון/קוואי ודומיהם ישחקו חמש או שבע דקות פחות במשחק מישהו יתלונן על כך.

  2. יש משהו מעצבן שקוואי שאני לא יכול להסביר ואני לא יכול להגדיר. לי עושה רושם שהוא יושב באזרחי ביותר משחקים מכל שחקן אחר ב-NBA (אולי אני טועה) שלא בגלל פציעה, ורבים מהם מבוגרים ממנו ולא חזקים כמוהו.

  3. ומה אם המשמעות של עונה שלמה היא שהקריירה. שלו תיגמר תוך שלוש שנים? או שהוא יחמיץ את הפלייאוף?
    קוואי עושה את מה שנכון לו מבחינה בריאותית. לא בכוונה או דווקא או לוקח את זה באיזי אלא את מה שיאפשר לו להיות השחקן שהוא לאורך זמן.

    1. תודה ניסן על הפוסט. אני לגמרי אתך כאן עידו, כן לפעמים זה מבאס כאוהד לחכות למשחק ואז לגלות שהשחקן שלשמו באופן מסוים אתה רואה את המשחק נח באזרחי אבל אין ספק שזה נעשה מתוך מחשבה על בריאותו והיכולת של השחקן להיות בריא בזמן וברגעים הנכונים והחשובים של העונה.
      אפשר לקצר את הליגה לאזור 70 משחקים (3 משחקים מול כל קבוצה מהאזור שלך ו-2 מהאזור הנגדי =72 משחקים) שזה יכול לרווח קצת את העונה
      ולסייע בבעיה אבל ברגע שמעורב כסף כל כך גדול בעסק אין סיכוי שבעלי הקבוצות והאמת גם הליגה יסכימו לקיצוץ הזה.

    2. עידו לילה טוב והרבה בריאות . מזמן לא תקשרנו . אני חייב לשאול אותך כמה שאלות שקשורות למקצוע שלך ולא למה שאתרנו מיועד . השאלות מתייחסות למודל הקורונה של פרופסור לוויט זוכה נובל בתחום שלך .
      למרות שלכאורה כבר המודל נסתר הייתי מבקש ממך
      1. להסביר את המודל
      2.הבנתי שהוא שינה אותו קצת כדי להתאים למציאות הנצפית , לא הצלחתי למצוא קישור , האם אתה יכול להסביר את המודל המשודרג ואיך הוא חוזה יותר טוב את המציאות .
      אני חושב שאם תפרסם פוסט בענין זה יהיה לתועלת הציבור , אם לא מתאים לך אולי תוכל לשלוח לי בפרטי .
      אם מה שביקשתי פוגעני , אני מתנצל .

      1. תראה בין רוב המודלים אין הבדל מהותי חוץ מהקבועים שנכנסים לתוכם. בסך הכל זה מודל די פשטני בכל הנוגע להדבקה.
        זה פחות או יותר מה שביבי ןכל מהדורת חדשות מסבירים…
        מה שלויט אמר והנתונים של ההדבקה מאז מוכיחים שהיה מוטעה הוא שקצב ההדבקה צריך להיות נמוך יותר מכיוון שמעגל האנשים שאנחנו פוגשים יום יום הוא די קבוע וכך היכולת שלנו להדביק מישהו באקראי הולך וקטנה ככל שיש יותר חולים.

        1. אהה ואם אני לא טועה הוא גם הניח שיש אוכלוסיות (כמו צעירים למשל) שלא נדבקים בנגיף מה שהוכח כבר כמוטעה – להיפך אוכלוסיות צעירות נדבקות אפילו יותר פשוט פחות חוטפות את זה פחות קשה.
          (לא מתחייב על כל זה כי אני לא התעמקתי במה שאמר אבל לדעתי זה היה עיקר הטענות שלו).

    3. ולגופו של ענין , אין לי ספק שעידו צודק . קוואי חייב להגן על גופו כדי להיות כשיר לחלוטין בפליאוף ולהאריך את הקריירה שלו במידת האפשר . אני מסיר את הכובע בפניו איך כל הרעש מסביב לא משפיע עליו , והוא מנהל את הקריירה שלו בצורה אופטימלית . למי שזוכר מי הכדורסלן החביב עלי , הרעשים האלו גרמו לו לקחת החלטה שיתכן חלילה גמרה לו את הקריירה , וזה לא ממש מוסיף בריאות לי אישית ומן הסתם לאוהדיו האחרים אם יש כאלה .

  4. אני לא מאמין שקוואי בכלל פצוע וזאת הבעיה השנה שהוא לא שיחק בסן אנטוניו הייתה בגלל מריבה ורצון לעבור, ולא בגלל הפציע. וכשהוא משחק הוא משחק ברמה גבוהה מה שמוכיח שלא מדובר בשחקן פצוע או משחקן שחושש להיפצע שוב סטייל היורד או אולדיפו ואפילו חברו לקבוצה ג'ורג'

  5. הנהלת ה-NBA ניסתה לעשות מהלך לקיצור זמן המשחק – ניסתה רבעים של 11 דק' – אך ארגון השחקנים התנגד לזה נחרצות. במציאות הזאת, עד שלא נראה שינוי מהותי בהיבט העומסים על השחקנים אנחנו נמשיך לראות שחקנים מובילים כמו קוואי שמוותרים על משחקים שלמים, בדיוק כמו ששחקני טניס מוותרים על טורנירים.
    .
    ואם תסתכל על הצד השני, הבעלים לא מוכנים לוותר על כמות המשחקים למרות שהחלק שלהם בעוגת ההכנסות גדול יותר. האם זה נכון לדרוש מהשחקנים להרכין ראש ולקבל את זה כמובן מאליו? לא בטוח…

  6. קודם כל, כולכם שכותבים פה פתאום בזכות הפרוייקטים השונים, אשמח לראות אתכם בתגובות גם בתקופה רגילה יותר.
    .
    לעניין, הבעיה שלי עם קוואי והמנוחות הן שרק המעמד שלו מאפשר לו אותן. כל כך הרבה שחקנים בליגה צריכים גם מנוחות כאלו ולא ישיגו אותן לעולם וחלקם יגמרו את הקריירה מוקדם כשבמקרה הטוב יופיעו בפרויקט "מלך ליום אחד" העתידי כשידובר על הפציעות הקטנות שהצטברו להרוס קריירה. גם למקלמורים מגיע ניהול עומסים.

      1. אני חושב שגם לאנשים שעשו טעויות מגיע זכויות, או לפחות לפתח שיח על זכויות.
        ובאמת שאני לא יודע בין מה הייתה הבחירה אז. מה שחקנים אחרים הציעו? מה כריס פול הבטיח? כמה הנושא היה בדיבור בין השחקנים בזמן הבחירה? כמה כוח יש להם השחקנים? כמה הם מודעים לכוח שיש להם? כמה ממנו כבר נלקח מהם לטובת השחקנים הגדולים?

  7. אני מאוד בעד ניהול העניינים של השחקנים, כולל ניהול העומסים במידה מסויימת, על ידי השחקנים עצמם, כפי שעשה זאת קוואי – זה רק עושה טוב. בסוף כולם רוצים לנצח ולהגיע לתארים, אבל גם להישאר בריאים וגם להאריך את הקריירה, ורק אם נותנים כזה כוח לשחקנים והם יודעים להשתמש בו, מגיעים לאיזונים. כי אחרת הכוח של הבעלים והכוח של הליגה שהיא למעשה שותפות של הבעלים, היה לגמרי מגיע על חשבון השחקנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט