נבחרי העונה של הופס – השחקן השישי / שנאן & ויינברג דואו

ממשיכים בפרויקט סיכום העונה. והפעם עם פרס השחקן השישי.

המועמדים:

לו וויליאמס:

השחקן השישי הנצחי ממשיך לטעון לכתר במדי הקליפרס. העונה וויליאמס השיג 18.7 נק' (47.6% אפקטיבי), 5.7 אס', 3.1 ריב' ו-0.7 חט' למשחק ב-29.3 דק' לערב. מתוך 60 משחקים בהם שותף וויליאמס פתח בשמונה בלבד והוא אחד משני הנשקים העיקריים (על השני נרחיב בהמשך) של הדוק מהספסל. סוויט לו הוא אחת הסיבות העיקריות להימצאות הקליפרס במקום השני במערב, והוא ללא ספק ראוי להיות בין שלושת הפיינליסטים לתואר.

מונטרז הארל / רועי ויינברג

בשנה שעברה הוא היה אחד המועמדים החזקים לשחקן השישי של העונה, והעונה יש למונטרז הארל קייס חזק מאוד לפרס. הוא השחקן היציב ביותר מארבעת הגדולים של הקליפרס כששיחק ב-63 מתוך 64 המשחקים, לעומת 60 של וויליאמס, 51 של קוואי ו-42 של ג'ורג'. הוא ממשיך להראות חשיבות במערך ההתקפי שלהם גם עם שינוי הסגל, כשהארל עם 18.6 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק.

הוא הנשק של הקליפרס בצבע. המון נקודות דרך הפיק-נ'-רול הקטלני עם לו וויליאמס, מועמד ראוי אחר שזכה פעמיים ברציפות בפרס, או פוסט-אפ, חיתוכים לסל או אפילו במעבר. הוא משיג 18 נקודות למשחק בלי זריקות מרחוק, נתון נדיר לסנטר בליגה של היום. הוא לא הסקורר הראשי של הקליפרס אבל כן מאפשר להתקפה להיות משמעותית דרכו כאחד המסיימים הטובים בליגה.

מעבר לזה, הוא תורם גם בכל מה שלא קשור ליצור נקודות. 2.6 ריבאונדי התקפה בפחות מ-28 דקות למשחק הם נתון מצויין ואחד הטובים בליגה. הוא אחד המובילים בליגה בכל הקשור לסגירה לריבאונד, מה שתורם להשגת הריבאונדים של קוואי לנארד (6.3 ריבאונדי הגנה) ופול ג'ורג' (5.2 ריב' הגנה). הארל עם 7 ריבאונדים למשחק, נתון מרשים, אבל זה יכל גם להיות מספר דו-ספרתי אם היה צורך בכך.

הערך המוסף אצל הארל, ומה שנותן לו קייס לזכייה השנה, הוא יכולת ההגנה על שחקני חוץ שהשתפרה מהעונה הקודמת. הוא משחק במאני טיים אצל הקליפרס בניגוד לשחקנים שנראים יותר מתאימים מבחינת יכולת ההחלפה שלהם על שחקנים אחרים, והיכולת ההגנתית הגבוהה הופכת אותו לחיוני עבור, וכשחקן שיכול לתרום להגנה בצבע גם כשהוא משחק ליד ארבעה שחקני חוץ. כל זה הופך אותו לשחקן השלישי או הרביעי בחשיבותו באלופה ומועמד חזק לשחקן השישי של העונה. 

דניס שרודר / תומר שנאן

הוא אחד הסקוררים הטובים ביותר של הת'אנדר העונה, הוא שני בכמות המשחקים בהם הוא סיים כקלע המוביל בת'אנדר אחרי שג"א, הוא נמצא על המגרש באופן קבוע בקלאץ' והשנה זו השנה שלו. דניס שרודר הוא השחקן השישי של הליגה.

שרודר העונה לקח את המשחק שלו לרמה אחרת לגמרי. הגארד הגרמני של OKC השיג 18.6 נק' למשחק כשהוא קולע ב-38.1% מקשת השלוש ו-53.2% אפקטיבי, האחוזים הטובים בקריירה שלו בשתי הקטגוריות הנ"ל. אל כל זה הוא מוסיף 4.1 אס', 3.7 ריב' ו-0.7 חט' למשחק ב-31 דק' לערב.

לאחר שנים בהן הספסל של אוקלהומה היה נק' החולשה שלה, והזמן בו החמישייה השנייה הייתה משחקת היה הזמן של היריבה לפרוח הת'אנדר סוף כל סוף קיבלו שחקן שהם יכולים לסמוך עליו מהספסל, שחקן שנותן לך את היכולת להיות בשלוות נפש גם כשהשחקנים הפחות נוצצים של הקבוצה עולים לשחק. אוקלהומה סיימה את העונה כשהיא מדורגת במקום ה-10 עם 39.4 נק' מהספסל, שרודר אחראי על 47% מהנק' האלו.

בעבור כל אלו, ובעבור היכולת הנהדרת שהוא הציג לאורך כל העונה שרודר צריך לזכות בתואר. הוא הפך את השחקנים סביבו לטובים יותר, נתן לבילי דונובן המון שקט כשהוא העלה את הספסל והוא אחד האחראיים העיקריים לכך שאוקלהומה סיטי נמצאת איפה שהיא נמצאת למרות האובדן של ווסטברוק וג'ורג' בתחילת העונה. העונה זו העונה שלו.

מי הוא השחקן השישי שלכם
מונטרז הארל
לו וויליאמס
דניס שרודר
Created with Poll Maker

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. אחרי שבמש שנים השמצתי אותו דניס שרודר הוכיח שהוא לא חייב את הכדור ביד שלו כל הזמן והיה בורג מאד חשוב בהצלחה של התאנדר. השישי של העונה לטעמי.

    1. נקודה חשובה בקשר להארל שלא הרחבתי מספיק בטקסט:
      .
      הקליפרס השנה כשהוא על המגרש ולו-וויל נח: 12.48+ נט רייטינג.
      בשנה שעברה: 3.98-.
      .
      הסגל סביב הארל השתפר משמעותית, מה שמשפיע מאוד על הנתון, והוא עדיין במיטבו ליד לו וויליאמס, אבל השנה אנחנו רואים אותו מצליח להשפיע גם בלי וויליאמס ועם קוואי או ג'ורג' לידו. השתלב נהדר ליד שניהם.

  2. לתת להם את התואר השחקן השישי זה בדיחה הם שחקני חמישייה לכל דבר בטח שהם משחקים 30 דקות ועל המגרש ברבעים האחרונים , שחקן שישי בליגה צריך להיות שחקן של 24-26 דקות לא שחקן חמישייה, דרק רוז וגורדן קלרקסון אחד מהם צריך להיות הבחירה, לא הבדיחה שהולכת היום עם לו ווילאמס או הראל (אפשר כביכול לעלות את לברון יאניס קוואי מהספסל… ויזכו בפרס הזה גם)

    1. אבל זה הרעיון של הפרס, שחקן שמוכן לוותר על האגו שלו כדי לעלות מהספסל ולתרום לקבוצה כאשר לא כל הכוכבים על המשחק ולא רק להיות בחמישייה הפותחת אלה להיות גם בחמישייה האחרונה.
      חוץ מזה דרק רוז הוא בהחלט מועמד ראוי

      1. הרעיון של הפרס זה לתת לשחקן הטוב ביותר של היחידה השנייה את הפרס לא לשחקן חמישייה מה שקרה שקבוצות סופר איכותיות שמים שחקני חמישייה, על הספסל לדקה שניים ואז השחקן כביכול שחקן ספסל שבפועל הוא שחקן חמישייה לכל דבר, אני עדיין זוכר את הבדיחה בשנות ה80 שמקהייל היה עולה מהספסל בהתחלה היה משחק 34 דקות וגורף את פרס השחקן השישי.

  3. שאלה מעניינת היא מספר הדקות שלושת השחקנים שהוצגו כאן, משחקים דקות כמו שחקני חמישיה. השאלה היא האים זה באמת הגדרה נכונה לשחקן השישי

  4. קולי הולך לשרודר.
    חסר לי ברשימה את גוראן דראגיץ שעשה הסבה מקצועית לשחקן שישי מדהים שעולה ונותן את מה שהקבוצה צריכה! כיף גדול לראות אותו השנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט