באסה. אבל אין מה לעשות, נקווה שהוירוס יחלוף בקרוב (עדכון למי שלא יודע, כנראה לא יהיה לימודים עד ספטמבר הבא, אני בתור תלמיד אמור להיות שמח אבל חשוב גם ללמוד ולהחכים. אלא אם כן יש אן בי איי ואז לא אכפת לי)
האווי לאסוף
25/03/2020 0:44:42
לדחיית האולימפיאדה יש השלכות עמוקות על כל הספורט בשנים הקרובות, כולל אליפויות עולם שממתינות לשנה הבאה. יאללה, שרק תסתיים המגיפה הזו, לא שאני רואה אור בקצה המנהרה או משהו, ונוכל לצאת מההריסות
Bleacher Report
✔
@BleacherReport
· 3h
Breaking: Clippers owner Steve Ballmer will purchase the Forum for $400M in cash after reaching an agreement with MSG, per @AndrewGreif
באלמר קנה את האולם מהחברה שבבעלות דולן מסיבה אחת – כדי שיפסיק להציק לו ולאיים בתביעות לגבי בניית האולם החדש באינגלווד.
400 מיליון דולר. במזומן. בתקופת משבר חמור. רק כדי להשתיק את דולן. מובן, גם אני הייתי מוכן להוציא סכום כזה, ועבורי זה לא פחות מ-1% מהשווי שלי. אבל עדיין…
הדבר הכי נחמד מהדיווח על הדחייה – ההכרזה שהאולימפיאדה עדיין תשמור על השם "אולימפיאדת טוקיו 2020".
.
בהזדמנות זו כדאי גם להזיז את המונדיאל הקרוב מקטאר. אני מוכן כפשרה שהשם "מונדיאל קטאר 2022" ישאר ושכל הידיים ששומנו ישמרו על הכסף כשיצאו מהכלא בעוד 30 שנה.
אוקיי, דבר קצת יותר נחמד מההכרזה –
מי שהכריז את ההכרזה. אחד אדון דיק פאונד. ואולי גם השם של התחרות שתוסף לאולימפיאדה הבאה, בהנחה שיספיקו לקבוע את צבע הסגול הדרוש לסיום התחרות.
באסה. אבל אין מה לעשות, נקווה שהוירוס יחלוף בקרוב (עדכון למי שלא יודע, כנראה לא יהיה לימודים עד ספטמבר הבא, אני בתור תלמיד אמור להיות שמח אבל חשוב גם ללמוד ולהחכים. אלא אם כן יש אן בי איי ואז לא אכפת לי)
לדחיית האולימפיאדה יש השלכות עמוקות על כל הספורט בשנים הקרובות, כולל אליפויות עולם שממתינות לשנה הבאה. יאללה, שרק תסתיים המגיפה הזו, לא שאני רואה אור בקצה המנהרה או משהו, ונוכל לצאת מההריסות
Bleacher Report
✔
@BleacherReport
· 3h
Breaking: Clippers owner Steve Ballmer will purchase the Forum for $400M in cash after reaching an agreement with MSG, per @AndrewGreif
באלמר קנה את האולם מהחברה שבבעלות דולן מסיבה אחת – כדי שיפסיק להציק לו ולאיים בתביעות לגבי בניית האולם החדש באינגלווד.
400 מיליון דולר. במזומן. בתקופת משבר חמור. רק כדי להשתיק את דולן. מובן, גם אני הייתי מוכן להוציא סכום כזה, ועבורי זה לא פחות מ-1% מהשווי שלי. אבל עדיין…
יכול להשפיע על ההמשך של פופוביץ' בסן אנטוניו
הדבר הכי נחמד מהדיווח על הדחייה – ההכרזה שהאולימפיאדה עדיין תשמור על השם "אולימפיאדת טוקיו 2020".
.
בהזדמנות זו כדאי גם להזיז את המונדיאל הקרוב מקטאר. אני מוכן כפשרה שהשם "מונדיאל קטאר 2022" ישאר ושכל הידיים ששומנו ישמרו על הכסף כשיצאו מהכלא בעוד 30 שנה.
אוקיי, דבר קצת יותר נחמד מההכרזה –
מי שהכריז את ההכרזה. אחד אדון דיק פאונד. ואולי גם השם של התחרות שתוסף לאולימפיאדה הבאה, בהנחה שיספיקו לקבוע את צבע הסגול הדרוש לסיום התחרות.