דיון הופס ליום ג' PM: איזה קבוצות זוכות ביותר (וניפגעות ביותר) מהפסקת הליגה / מנחם לס

אני כמעט בטוח שרוב הגולשים יבחרו בלייקרס כנידפקת ביותר. כשהליגה נעצרה הלייקרס נראתה בשיאה. לאט רק שהיא פיצחה, בקלות, את מילווקי באקס ואל איי קליפרס, אלא שכוכבה בן ה-35 לברון, נראה בשיאו: קל רגליים, נייד, פיתח קליעה טובה מה-3, ונראה מחייך ונהנה מכל דקה.

לא היו לו את מבטי וומבעי הסבל והכאב ו שהו לו בגמרים נגד הווריורס, ובנמחונות של מיאמי היט.

מה שאני מנסה לומר הוא שהצורה בה הוא יחזור לשחק אחרי ההשבתה היא אולי הדבר שיושפע יותר מכל דבר אחר בבלל ההשבתה.

אבל ישנן מאה ואחת השלכות בגין ההפסקה: האם עונה זו תיחשב כעונה לפי הליגה? ההשלכות תהיינה עצומות לגבי שחקנים כיאניס, קווין דוראנט, גורדון הייאוארד, וקיירי אירוינג במזרח, או קייל תומפסון, דריימונד גרין, ראז'ון רונדו, דמר דרוזן, ואריק גורדון, ועוד רבים-רבים במזרח.

אז יאללה לדיון: אלו הן הקבוצות שלדעתך ייזכו מכולן בגין ההשבתה, ואלה קבוצות עומדות להפסיד יותר מאחרות על השבתת המשחקים?

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. נדפקים: לייקרס, סקרמנטו או כל קבוצה שמצאה גרוב

    הרוויחו: כל הקבוצות שזקוקות למנוחת הפצועים שלהם.

    טורניר קצת אם הליגה תחזור עוזר לפחות בכירות. בלא מעט שנים הקבוצה הכי טובה בליגה או זה שהייתה הכי טובה ללא פציעות ניצחה מכיוון שהבדלי רמות לא מעט מתבטאים בסדרות ארוכות. בסדרת הטוב משלוש. הכל יכול לקרות

  2. השאלה מתי תחזור הליגה ולאיזה שלב. ביטול העונה, אם בכלל נגיע לכך, יועיל לכל אלה שדוגרות על פצועים לשנה הבאה (ברוקלין, גס) ותהיה אסון לכל קבוצות הכאן ועכשיו, הלייקרס בראשן כמובן. לקבוצה שבנתה על השנה בתור תחילת הדיינסטי שלה, אובדן שנה יכול להיות כואב מאוד

  3. מבחינת הלייקרס, יש כמובן את המומנטום שנדפק. מהצד השני לברון זוכה פה להרבה מנוחה מהעומס, והוא בדיוק הבן אדם האחד שיודע לתחזק טוב את הגוף בתקופה כזאת.

  4. קשה לתת תשובה כי לא ברור אם/מתי תחזור הליגה…מי יודע כמה זמן יקח כדי שיהיה אפשר לחזור לשגרה…אנחנו רק בתחילת הבאלגן(נראה ככה)..

  5. ברור שהלייקרס, הקליפרס, הבאקס, כל קבוצה שנראית במצב טוב והייתה מעומדת רצינית לאליפות – הם המפסידות העיקריות. זה בסופו של דבר הבשלה של תהליך ארוך ומקיף, להביא קבוצה למצב של מועמדת רצינית לאליפות – ואז ככה נחתכת העונה.

  6. ניו אורלינס לדעתי גם בנדפקות , קיבלו את זאיון ,נכנסו לקצב , לא היה מפתיע לראות אותם נכנסים לפלייאוף לצבור נסיון

  7. Kevin Durant tested positive for coronavirus, Durant tells @TheAthleticNBA @Stadium. Durant says he is feeling fine: "Everyone be careful, take care of yourself and quarantine. We're going to get through this."

  8. הלייקרס דווקא ירוויחו ממנוחה, הם קבוצה מבוגרת, לברון ודייויס עם פציעות קלות, דיון וויטרס צריך להכנס לכושר, והם יצאו לפגרה בשיא המוראל, נראה לי סהכ מצב טוב. בטח יהיו להם כמה חולים שנדבקו מברוקלין

  9. סקרמנטו ודנבר הכי נדפקות. למה?
    .
    סקרמנטו הייתה במומנטום טוב לפני ההשבתה. הם קבוצה של רצפים כל העונה ולכו תדעו באיזה רצף הם יחזרו. נעצרו באמצע הקאמבק.
    .
    דנבר סובלת מזה שניקולה יוקיץ' חוזר לאט אחרי פגרות. בלט בתחילת העונה הנוכחית והקודמת וקצת אחרי האול-סטאר. אם הוא יחזור לאט גם עכשיו אז המקום השני במערב אבוד להם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט