אחד ליום: אדם סילבר לא אשם במגיפה אבל הוא אשם בפניקה שגרם / מנחם לס

הדיו עדיין לא התייבש וכבר ישנם כאן מאשימים. את מי מאשימים?

את אדם סילבר.

אני יודע שישנה אנטישמיות בארה"ב אבל זה כבר עובר כל גבול.

את מי להאשים? כשעשנו אסון גלובאלי, לפני שמחפשים אשמים, חייבים לחשוב כיצד לצאת מהשואה.

אני לא מחפש אשמים. אני משתדל לשמור על אשתי ועלי במידת האפשר ולנסות להמשיך את חיינו בצורה אינטיליגנטית ואחראית, עם תשומת לב למה שהמומחים אומרים לנו.

אבל מי שמתעקש להצביע על נאשם, אז איש לא היה טועה הרבה אילו הצביע על הנשיא שלנו דונלד טראמפ שלפני 5 שבועות אמר שכל הסיפורים על הקורונהוירוס הם HOAX שמטרו לפגוע בו בבחירות הבאות.

עכשיו, האמינו לעי שאני לא שם לב למה שהנשיא אומר אלא לתוצאות של פעולותיו כנשיא. מה תגידו לי אם אגלה לכם שבכל מדינת וושינגטון שכה ניפגעה מהנגיף, נעשו עד עתה 700 בדיקות כי ארה"ב ניתפסה עם מכנסיים למטה, לא מוכנה, ומבולבלת לחלוטין מהתקפה הנגיף. ממש עתה גילו חוקרים ממחלקת המחקר של בית הספר לרפואה של מישיגן שכנראה שהם מצאו תחליף ל-TESTING שהיה עד עתה, ואם אכן זה כך, אז אולי מספר הניבחרים יוכפל באלפים.

אוקיי, אבל זה לא עוזר לכל אלה שהנגיף כבר בגופם אם אין מיטות בבתי חולים ואין מספיק ונטילטורים. בזאת איני מאשים את טראמפ. אולי כל העולם צריך להכין את עצמו לעתיד של מגיפות מסוג זה. אבל שארה"ב הגדולה תידמה למדינת עולם שלישי במוכנותה למגיפה זו או אחרת מראה את החסרונות של עולם קפיטליסטי שעולם הרפואה ועולם הביטוח הרפואי שלו הם – בכללי – פרטיים. וזה אומר מנחם לס, בת גלימי מלידה, מעוז ארגון האצ"ל והציונים הכלליים כבר משנות ה-40 של המאה שעברה.

טוב. נקווה שגם את זה נעבור.

ועכשיו מה ההשלכות לגבי ה-NBA?

אדם סילבר עשה נכון שעצר את כל משחקי הליגה, אבל עם כל עורכי הדין וכל טראסט המוחות שלו, הוא השאיר אותנו עם יותר שאלות מתשובות. הוא גרם לפניקה מחלטת. הוא יכול היה לןשבת עם עורכי דיניו וב-5-6 שעות להוציא הצהרה שתסביר מה יהיה עם הליגה במקרים שונים. משלמים לו 10 מיליון? אני הייתי עושה זאת בכמה שעות עבור $10,000.

למשל…

וזאת רק דוגמא אחת:

*אדם סילבר אמר שכל אלה המעורבים במשחק באוקלהומה סיטי – שחקנים, ושופטים (שאחד מהם נמצא חיובי בבדיקת הנגיף) – שס"ה שפטו במשחקים בהם היו מעורבים 6 קבוצות ייבדקו מיד, וייתכן שכולם יוכנסו לבידוד. החלטה זאת בלבד שווה כמה שאלות.

אבל בואו נעבור לכללי. שאלות כלליות, כמו שאומר שימון:

השאלה הראשונה היא מה היא הזכות של שחקני NBA להיבחן לפני אזרחים אחרים מהשורה שהיו בקירבת אנשים שנמצאו נושאי הנגיף? וכיצד בכלל הם ניבדקו כשאין מספיק כלים לבדיקה, וישנם אזורים שלמים בארה"ב ללא יכולת בדיקה בכלל. למשל, היום ידוע שסטפן קרי גילה סימני שפעת ומיד ניבדק ל- COVID-19 ונמצא שלילי. מהיכן מצאו עבורו בסן פרנציסקו TESTING כשמאות אלפים בעיר משוועים ל-TESTING ואין ביכולתם להשיגו?

השאלה השנייה מי יכול להכריח שחקן מקבוצה מסויימת – נניח מהג'אז – להיכנס לבידוד באיזה שהוא מלון בו נמצאת קבוצתו ל-15 יום? והאם הוא יבודד בחדר פרטי? הליגה זרקה הצהרות לאוויר מבלי להסביר ולבאר.

שאלה שלישית היא מדוע שחקני הת'אנדר לא ניבדקו ונישלחו לביתם

שאלה רביעית: שחקני טורונטו, דטרויט, בוסטון, ניו יורק, וקליבלנד – כולם שיחקו נגד הג'אז בשבועיים האחרונים. לנגיף – למיטב ידיעתי – לוקח לפחות 14 יום לגרום למחלה להתפרץ. מה גורל בערך 100-110 שחקנים, מאמנים, טריינרים, וכו', המעורבים עם הקבוצות הללו?

שאלה חמישית: ומה עם השופטים של המשחקים הללו? איזה עוד משחקים של קבוצות שונות הם שפטו.

שאלה ששית: אדם סילבר הודיע שהליגה נעצרת לפחות לשבועיים (ב-ESPN שמעתי עכשיו שמדובר על 30 יום). מי מדבר עבור מי? למה הכל מסובך ומבולבל כל כך. ומי קבע את השבועיים כאורך ה-SUSPENSION המתאים? בסין הליגה החליטה על SUSPENSION של 12 שבועות. למה אצלנו 2 שבועות?

שאלה שביעית: מה יעשו שחקני הקבוצות בשבועיים האלה (או 30 יום, או כמה זמן שזה לא ייקח)? יישארו בעיר בה הם משחקים? יקיימו אימונים? יהיו בבידוד? יורשו לחזור הביתה שחיקן-שחקן לפי רצונו ובחירתו? אדם סילבר לא אמר מילה בנידון. (אבל שמעתי את מרק קיובן שאמר שהליגה נתנה רשות לקבוצות להתאמן, והוא עדיין לא החליט מה לעשות).

שאלה שמינית: מה בקשר למשכורות? ישלמו לשחקנים הכל כרגיל ללא הכנסות? (למעשה ההכנסות לדעתי כולן בכיס מהטיווי והכרטיסים העונתיים, אם כי לא ברור לי בקשר לטיווי מקומיים). לפי בובי מרקס מה-ESPN הקולקטיב ברגיינינג XXXIX SECTION 5 מאפשר לבעלי הקבוצות לא לשלם לשחקנים במקרי "FME" שהוא (FORCE MAJEURE EVENT"

שאלה תשיעית: אם יורידו לשחקנים כסף מהמשכורות, כיצד זה ישפיע על ה-SALARY CUP של העונה הבאה? ומה ההשפעה על תשלום 'מס המותרות' של בעלי הקבוצות?

שאלה עשירית: אם העונה תחזור מתי שהוא, איזה משחקים יישארו? מי יחליט מה הם אלה שנשארו?

שאלה אחת עשרה: אם העונה תחזור לחיות, מתי יהיה הפלייאוף? איזה מין פלייאוף זה יהיה? 4 מ-&? 3 מ-5? 2 מ-3? משחק אחד וגמרנו?

מה שאני מנסה לומר הוא שאדם סילבר וכל מומחיו מסביבו ניכנסו לפניקה והחליטו החלטות מהירות מדי שלא מתאימות אחת לשנייה, ומגלות טפח, ומכסות טפחיים בלי לחשוב על בעיות שאפילו מטומטם כמוני יכול לחשוב עליהן ב-45 דקות של כתיבה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
41 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
13/03/2020 6:01:42

The NBA has informed all 30 teams on policies effective immediately and through March 16, including:

– All players must remain in market of team
– Players remain home as long as possible
– NO group workouts, practices
– Team physicians/trainers speak to each player once a day

לגבי הליגה אם זה עניין של חודש-חודשיים אז יחזרו לשחק במאי ויסיימו את הגמר באוגוסט ועונה הבאה תתחיל בדצמבר-ינואר במקום בסוף אוקטובר.גם כך היו דיבורים בימים האחרונים שהנבא רוצה לשנות את תאריכי העונה כדי לא להתחרות בפוטבול.
אם העניין ימשך יותר מחודשיים סיכוי סביר שהעונה תבוטל ונקבל עונה בלי אלופה.כל זה נוגע לכל הליגות גם בכדורגל

עידן
עידן
13/03/2020 6:34:16

אישתו של ג’סטין טרודו ראש ממשלת קנדה גם נדבקה בקורונה

השומר
השומר
13/03/2020 7:52:10
Reply to  עידן

Nba source tell espn

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
13/03/2020 6:50:05

מנחם העניין העיקרי הוא הפסקת המשחקים, כדי לא לייצר הדבקות. השאר זה פינאטס.

המשגיח
13/03/2020 6:52:38

לא מסכים דוק.

ועוד איך יכול להיות שהפאניקה הזו (שנגרמה המון בגלל מה שקרה ב-NBA) היא בדיוק מה שארה"ב הייתה צריכה כדי לצאת מהשאננות היחסית.

הבידוד שדי נכפה כרגע על רובנו (אף אחד לא ממש רוצה לצאת אם הוא לא חייב) הוא מבאס, בטח כשאין ספורט להפיג את השעמום, אבל אם זה מה שצריך לעשות כדי לשמור על הבריאות שלנו – אין יותר מדי ברירות.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/03/2020 6:54:50

דוקטור הליגה מפסידה כסף , לא משתלם לשחק ללא קבל , שחקנים חולים קורונה יכולים להדביק בטעות אוהדים ואז הליגה תיכנס לתביעות שלא תצא מהם , הבריאות לפני הכל

Smiley
13/03/2020 7:47:49

סילבר עשה בדיוק מה שהיה צריך וזאת השבתה של הליגה.
עכשיו מתמודדים צעד אחרי צעד כדי לראות מה עושים בעתיד (שקשור גם למצב הבריאות והתפשטות המחלה בארה"ב).
.
אני בטוח שהם מתכננים כל תרחיש, אבל כרגע זה רק לשבת ולחכות

Smiley
13/03/2020 7:52:00

"The Jazz are fortunate that they don't have to get back together and start playing games again right now. There is a lot of work to do to repair relationships. … There's a lot of frustration with Gobert," Wojnarowski said on SportsCenter Thursday

Avri
Avri
13/03/2020 12:13:13
Reply to  Smiley

דבילי לכעוס על גובר (ונכון שהוא די טמבל) כי הקורונה כנראה תגיע בסופו של דבר מכיוון זה או אחר. ואם המקרה שלו האיץ את סגירת הליגה אז יש מצב שצריך אפילו להודות לו.

אור
אור
13/03/2020 14:33:03
Reply to  Avri

גובר דביל שהתנהג בחוסר אחריות גם בחדר ההלבשה. חוץ מזה תמיד כועסים על זה שנדבק ראשון, זה טבעי

trusttheprocess
trusttheprocess
13/03/2020 8:25:42

רק ברני סנדרס יציל אותנו

דקסטר
דקסטר
13/03/2020 8:53:04

הבעיה היא לא בטראמפ אלא באופן שבו ארה"ב נוהגת לטפל במשברים וזה תמיד בצורה המגושמת והגרועה ביותר.
.
יהיו גם דברים טובים מהקורונה הזה.
השכר והפוזה של השחקנים עלה יותר מדי למעלה הגיע הזמן למשהו שיגרום לכולנו לנחות לקרקע.
אמן שמי שחשב ש 30 מיליון דולר "מעליב" אותו יצטרך להסתפק בחצי.

אור
אור
13/03/2020 14:34:34
Reply to  דקסטר

אותם שחקנים מביאים להכנסות של פי כמה וכמה משכרם, אבל הכי קל לצייר אותם כתאבי הבצע ולא את הבעלים שמתעשרים עוד יותר על הגב שלהם

דקסטר
דקסטר
13/03/2020 16:06:52
Reply to  אור

כל מי שהוא בטופ של העיסוק שלו מביא לבעל החברה הכנסות.
הבעלים לא מתעשרים על הגב שלהם לבעלים היה מספיק כסף לקנות את הקבוצה בכדי לממן את השכר שלהם.
תאמין לי שהם מסתדרים בלעדיהם חחחח
מדובר באנשים ששווים בין 5 ל 10 מיליארד דולר.
אל תתבלבל במשוואה.. בזכות הבעלים העשירים יש לך שחקנים עשירים

גיא רוזן
13/03/2020 16:29:06
Reply to  דקסטר

תרחיש דמיוני –
בסיומו של ה-CBA הנוכחי, השחקנים ובעלי הקבוצות לא מגיעים להסכמות. רק שהפעם, במקום סתם לשבות, מחליטים 50 הכוכבים הגדולים לפתוח ליגה עצמאית משלהם, טורניר נודד בו הכוכבים משחקים בינם לבין עצמם.
אישית, אין לי ספק שהם יעשו כסף מטורף. רק לדמיין שכל הכישרונות הגדולים מתחלקים ב-6 קבוצות בלבד. הטלוויזיה תשלם, האוהדים ישלמו. מה יעשו בעלי קבוצות שהקבוצה שלהם היא מקור ההכנה העיקרי שלהם (ע"ע משפחת באס)?
בקצרה?
יפסידו כסף, והרבה ממנו.
גם אם יחליטו בעלי הקבוצות להחזיר את הליגה בלי הכוכבים הגדולים, אני לא רואה איך מישהו יבחר לצפות בלייקרס המורכבת משחקני G ליג ומכללות, כאשר יש משחקים בהם הטופ שבטופ משחקים אחד נגד השני.
.
זה רק תרחיש דמיוני,
אבל הוא ממחיש עובדה ידועה ב-NBA:
זו ליגה של כוכבים. האוהדים לא באים לצפות בגולדן סטייט, הם באים לצפות בקרי ובקליי.
בקליבלנד, זה היה לברון כאשר חזר לעיר, שהביא אתו בום כלכלי, לא גילברט.
.
השחקנים העשירים –
הם מרוויחים בגלל שהכישרון שלהם עובר מסך,
ובגלל השינויים שעוברים על שוק מוצרי התרבות בארה"ב.

דקסטר
דקסטר
13/03/2020 18:14:01

לא אתה אמיתי??
50 שחקנים זה בקושי 5 קבוצות.
בלי מבנה ארגוני, בלי הסטוריה בלי אולמות, בלי רקע, בלי חוזי פרסום, בלי זכויות שידור, בלי קהל , בלי עובדים, בלי צוות אימון וכושר ועוד ועוד…
.
הם מקסימום יכולים לארגן משחק ראווה.
.
אז יבואו 50 שחקנים אחרים במקומם.העולם מלא בכשרונות. לאחר השחקן ה 20 הכי טוב כבר לא מעניין איך קוראים לו.
.

גיא רוזן
13/03/2020 20:04:53
Reply to  דקסטר

פערי הרמות והעניין שמושכים השחקנים שבטופ, עולים עשרות מונים על הנאמנות לקבוצה כזו או אחרת (כאשר דנים ב-NBA).
אז כן, אני רציני. קרי, יאנג, לוקה, לברון, קיירי. הם מושכים הרבה יותר עניין מכל קבוצות G ליג שתלביש במדי לייקרס.
יש סיבה טובה לכך שלשחקני הכדורסל יש את ה-CBA בו לשחקנים יש את הכי הרבה כוח (בהשוואה לשאר הליגות המקצועניות).
זה לא בגלל שבעלי הקבוצות אוהבים לחלק כסף (הם היו מתים להיות בפוזיציה של בעלי קבוצות ה-NFL),
זה בגלל משוואת הכוח השונה.

ברוך רובין
ברוך רובין
13/03/2020 21:49:41
Reply to  דקסטר

אני מסכים, הקטע שבעלי הקבוצות לא הולכים להפסיד הרבה כסף יש להם סעיף שבמקרה של אסון טבע … הם לא משלמים משכורות, מי שהולך לאכול אותה חזק אלא העובדים המסכנים בתחתית שרשרת המזון

דקסטר
דקסטר
13/03/2020 23:22:07
Reply to  דקסטר

ישנם בדיוק 5 שחקנים שמעניין לעקוב אחריהם:
לברון
יאניס
קוואי
קרי
אמממ…
הארדן?

לא יודע קצת נתקעתי..
אחריהם זה ממש לא משנה לי אם זה באטלר או שייק מילטון.
.
את הכוכבים האלו יכולים להחליף בקלות כוכבים אחרים שיגיעו מהמכללות.
אולי בכלל הכדורסל ישתפר. יהיו פחות פרימדונות והצגות.
גם את הכדורגל הישראלי אני רואה יותר מהספרדי. כי פחות משנה לי האיכות.
משנה לי האם יש לי חיבור ומשמעות.
כוכבים תמיד אפשר להחליף. מבנה ליגה כזה חזק אי אפשר. וכמה שחקנים קטנים לא יכולים להרכיב ליגה שלמה משל עצמם. אולי זה יכול לעבוד בחודש הראשון אחרי זה כבר יימאס.
.
הם מושכים יותר עניין בדיוק בגלל התשתית שנוצרה בליגה.
הם לא היו יכולים למשוך את אותו עניין לא היו עושים זאת לבד.
הם כמו זבוב קטן שעומד על הג'ירפה וחושב שהוא גבוה.
.
אגב אותו כנ"ל גם לחברות פרטיות אחרות. אתה יכול לאסוף כמה כשרונות בכל תחום אבל הם יקרסו תוך זמן קצר בלי מבניות וארגון מאוד חזק.
לעומת זאת ארגון מאוד חזק עם מעט כשרונות יכול להצליח משמעותית יותר ולגדל את "הכוכבים" שלו לאורך זמן.
.

scab666
scab666
13/03/2020 23:36:48
Reply to  דקסטר

מסכים עם גיא. 5 שחקנים ששווה לעקוב אחריהם? נראה לך שהארדן ווסטברוק לא מביאים אף אחד ליוסטון אלא הקבוצה? נראה לך שקיובן ודוייט פאואל מביאים קהל ולא לוקה ופורינזגיס? אם הטופ של הנ.ב.א פותחים 3 על 3 כמו של הוותיקים זה סולד אאוט חודשים מראש. אין משחקים מתים ואין סדרות פלייאוף אורלנדו -מילווקי שנגמרות לפני שהן התחילו

A Ljos: Resurrection
13/03/2020 18:24:19

תרחיש דמיוני אחר –
בסיום נס אפוקליפטי שאי אפשר בכלל להעלות על הדעת במדינה כמו ארצות הברית ולכן לא נשקיע מאמצים בלנסות להבין איך זה יכול לקרות, הבעלות של המיליארדר עם על המועדונים מתמסמסת לה. פשוט נעלמת, והשחקנים לוקחים את המושכות.
מה משתנה חוץ מזה שעכשיו חצי מההכנסות לא הולכות לגורם זר ויכול להיות מופנה לליגה עצמה, לשחקנים ולעובדים?

etayle
etayle
13/03/2020 10:00:30

מנחם, ככה לפחות זה בישראל, חיים משעה לשעה, לאף אחד אין מושג מה הנגיף הזה, אז לומדים תוך כדי ריצה. מסכים שארה"ב הגיבה בטמטום(במיוחד וראמפ), אבל סילבר קודם עצר את הליגה,ועכשיו מתחילים להבין מה עושים.

רועי ויינברג
13/03/2020 11:23:05

חושב שהוא עשה את הצעד הנכון. בריאות לפני הכל ויש דברים גדולים יותר מכדורסל. מבאס, אבל אין מה לעשות. חלק מהחיים.

YoavModai
YoavModai
13/03/2020 16:36:18
Reply to  מנחם לס

מעולה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
13/03/2020 11:47:21

כמו שקיובן אמר, הבעיה היא לא עם השכר של השחקנים, אלא אלפי אנשים שעובדים בקבוצות ובאיצטדיונים. רובם מרוויחים שכר שעתי, כך שאין להם משכורת גלובלית שמובטחת. אנחנו מסתכלים על קצה הפירמידה, אבל יש עוד אלפי משפחות שמתפרנסות מnba וספורט בכלל, והם כעת בבעיה.
והתפקוד של ארהב לעומת שאר המדינות? עוד הוכחה לצורך ברפואה ציבורית מתפקדת

Avri
Avri
13/03/2020 12:02:02

כל הכבוד לקווין לאב, יוזמה יפה. אבל נקודה קצת קטנונית (כי אין ליגה וצריכים לדבר על משהו) – מה הקטע הדבילי/שחצני הזה לקרוא לזה על שמך? 'קווין לאב פאונדיישן'? תקרא לזה על שם הסבתא המתה שלך, תקרא לזה על שם מרטין לותר קינג, תקרא לזה על שם הילדים שלך, החתול שלך, אבל על שמך? אני יודע שזה נפוץ בארה'ב אבל במחילה, זה קצת שחצני.

scab666
scab666
13/03/2020 12:32:49
Reply to  Avri

אני מבין שה 100,000 דולר שאתה תרמת היו בצורה אנונימית… אגב, אני חושב שלקרוא לזה על שם החתול שלך יהיה שחצני הרבה יותר, אבל אם זה מה שעוזר למליונרים לעזור לאנשים הקטנים מסביב אז אני בעד

Avri
Avri
13/03/2020 12:46:15
Reply to  scab666

אני משער שלעולם לא תדע, כי אם אכן תרמתי 100 אלף אז תהיה בטוח שזה היה נעשה בצורה אנונימית. כזה אני, נדיב, צנוע ואיש גדול, כך על פי הבריות.

A Ljos: Resurrection
13/03/2020 18:50:24
Reply to  scab666

בהזדמנות זו אני רוצה להכריז על פתיחתה של קרן Ljos Foundatjion. כל כסף שנמצא אצלי בכיס אחת של המעיל לכיס השנייה. מדי פעם נופלות לי כמה אגורות לרצפה, שיהנו אנשים שימצאו אותם במקרה.

מומי החציל
13/03/2020 12:05:57

חדשות טובות
מג’יק חיים של מומי יצא נקי מקורונה אבל הבדיקת HIV שלו יצאה פוזיטיבית
אדם סילבר לקח החלטה נכונה אי אפשר לסכן את האוהדים של מיאמי שם הגיל הממוצע הוא 88 וזה סיכון גדול לעשות שם משחקים
הבעיה זה טמבל כמן רודי גובר שעשה צחוקים מהעניין ונגע עם הבאגט שלו בקורוסון של דונבון מיטשל
מומי מאמין שיהיה מי שיתבע את הצרפתי על אובדן הכנסה
חודש בלי משחק זה נזק של חצי מילארד דולר לליגה

Avri
Avri
13/03/2020 12:08:21

לגבי הנקודה הראשונה (הזכות של השחקנים להבדק קודם), אם הבנתי נכון (ובבקשה תקנו אותי, אני לא מומחה לרפואה אמריקאית), אז אם יש לך כסף אתה יכול לשלם על בדיקה בלי שום בעיה – עניין של כמה אלפי דולרים – וזה לא שיש תור שאנשי הליגה עוקפים. ככה לא עובדת הרפואה בארה'ב, וזה נכון גם לטיפולי סרטן או כל עניין רפואי אחר. במדינות אחרות בודקים אזרחים בכמויות הרבה יותר גדולות.

יותר מעניין אותי אם הסיפור הזה ישנה משהו ביחס של האמריקאים לרפואה ציבורית. אני מניח שכנראה שלא – גם להחזיק נשק גורם להמון מתים כל שנה ועדיין זה לא מזיז להם את קצה האצבע.

אור
אור
13/03/2020 14:38:45
Reply to  Avri

לדעתי אתה צודק שאפשר לקנות את הבדיקה, ונראה לי שהליגה מימנה את זה. מה שאני לא מבין זה מה עושה את הבדיקה יקרה כל כך (או מה מגביל את כמות הבדיקות חוץ מכוח אדם)

אור
אור
13/03/2020 14:40:24

מנחם, קודם מודיעים שהליגה מושבתת ואז מתקדמים, לא הפוך. בשביל לעשות החלטות נוספות צריך זמן ואינפורמציה ודיונים מרחוק לא 5-6 שעות

אור
אור
13/03/2020 14:41:38
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לדעתי עונה נגמרה ולא תהיה כי הקורונה רק יחמיר בארהב.
אם איכשהו כן יהיה לדעתי הפלייאוף יתחיל מיידית במיקומים הנוכחיים בלי המשך עונה סדירה.
לגבי גובר בטח מיליון שחקנים הסתלבטו ככה מה לא נפגשתם עם חברים? סתם יוצאים עליו.

etayef
etayef
13/03/2020 17:19:11

במדינה קפיטליסטית עם מערכת בריאות פרטית, הדבר המתבקש הוא לגבות כמה שיותר כסף על בדיקה/טיפול, ולדאוג שלמתחרים שלך לא יהיה אותם.
דאגה להמוני האנשים שאין להם ביטוח היא לא עניינה של מערכת בריאות פרטית. אלה החסרונות של השיטה הקפיטליסטית.

אור
אור
13/03/2020 19:32:38

הנה מנחם, כפי שאתה טוען יוטה השתמשו בחצי מכמות הבדיקות היומית של מדינת אוקלהומה
.
https://sports.yahoo.com/the-state-of-oklahoma-used-over-half-its-daily-supply-of-covid-19-tests-on-the-utah-jazz-organization-164110976.html

Avri
Avri
13/03/2020 23:43:38
Reply to  אור

הרגת. 🙂