10 המלצות לאוהדים לתקופת ההקפאה והבידוד

10 המלצות לאוהדים לתקופת ההקפאה והבידוד

אמץ שחקן צעיר ומבטיח – הסתמך על הנחה מחמירה לפיה הליגה תוקפא לעשור. הנח שכל שחקן שגילו כיום מעל גיל 25 לא ישחק עוד בליגה. מצא שחקנים בגילאי 14-24 שיפרצו עם תום המצור. מנה אותם בתגובות.

אמץ כוכב זקן – כידוע, המבוגרים שבינינו נמצאים בימים טרופים אלו בקבוצת סיכון. נצל את ההזדמנות לחבק אותם (מטאפורית, לא פיזית) ולהעלות את תרומתם על נס. היזכר בכוכב זקן מקבוצתך האהודה. שאל את עצמך כיצד השתנו המשחק והקבוצה מאז תקופתו. התרפק על העבר. כך למשל כאוהד הרוקטס, היזכר בתקופה בה הקבוצה החתימה שחקנים גבוהים ואף העניקה להם דקות משחק של ממש. שאל את עצמך האם דריל מורי היה בוחר בדראפט של 1984 את האקים. לאחר שענית בשלילה – צחק על מורי. לאחר מכן, שווה בנפשך שהיה בוחר גארד בשם מייקל ג'ורדן שנבחר רק במקום השלישי באותה שנה. עכשיו, דמיין את מורי צוחק עליך.

אמץ קבוצה חדשה – דמיין עולם שבו עירך מפונה עקב המצב וקבוצתך מתפרקת ואיננה ניתנת עוד לאהדה. כעת, עליך למצוא קבוצה חדשה לאהוד. ערוך השוואה בין המועמדות, מנה את השיקולים השונים, בחר בזהירות ותרגל אהדה לקבוצה החדשה. חלוק עם הציבור כאן את בחירתך.

אמץ קבוצה חדשה (למתקדמים) – דמיין מצב שבו אין לך ברירה אלא לאהוד את הקבוצה הכי פחות אהודה עליך. הסר את הצעיף הירוק הוירטואלי ונסה לעודד את הלייקרס. הסר את הצלב המורמוני והחל להריע למייקל וחבורתו. אוהד פיניקס? – אהוד את הספרס ונסח חמישה טיעונים המעניקים לגיטימציה למשחקו של ברוס בואן. לנוכח האפשרות שהתרגיל לא יעלה יפה – יש לבצע בזהירות רבה, כשאתם בחדר נפרד משאר בני הבית, והקירות מרופדים היטב. עכשיו זה לא הזמן ללכת לבית חולים. חלוק עם הקהל הקדוש כאן את בחירתך.

הסתכל על חצי הכוס הריקה שנמנעה ממך – מנה עשרה דברים איומים שעלולים היו להתרחש אם הליגה הייתה נמשכת כסדרה – שחקנים, מהלכים, וקבוצות שהיית נאלץ לצפות בהם, תוצאות שהיו גורמות לך לכאב. התענג על כך שאירועים מעציבים שכאלו נמנעו ממך באמצעות נגיף מיקרוסקופי. חשוב על כך שזה בוודאי מקרי שאליפות אפשרית רביעית למלך נמנעה על ידי נגיף בשם זהה. חשוב על כך שוב והגע למסקנה שזה לא מקרי. שאל את עצמך מה הסיבה לכך. ענה שלוש תשובות אפשריות, דחה את הראשונה, קבל את השנייה והתעלם מהשלישית.

דמיין את חצי הכוס המלאה – בהעדר מציאות הדמיון חופשי מאי פעם. דמיין כיצד העונה הייתה נמשכת תוך שאתה מניח את התרחיש המועדף עליך בכל רגע ורגע. שלשת הניצחון ברגע האחרון במשחק השביעי או סוויפ קליל על הארכנמסיס שלך – חלומות שהיו מתנפצים על סלעי המציאות הקשה, לו הליגה הייתה ממשיכה, זוכים כעת לחיי מדף ארוכים להפליא. מנה שלושה כאלה בתגובות.

שתף את בני הבית באהבתך משכבר לליגה – נצל את הזמן המשותף שנכפה עליכם על מנת להראות להם את האור בצורה מסודרת. היכנס לפרטים, תן דוגמאות, ענה על שאלות והפוך למרכז השיחה. במידה ובני המשפחה מביטים בך במבט עצבני וממשיכים לצפות ב"ילדי בית העץ" וותר על הרעיון. לא כל העצות בטורים מהסוג הזה באמת עובדות, ועדיף שלא לקחת את הסיכון שתעלו אחד לשני על העצבים כבר בימים הראשונים של הבידוד.

הקפד על שגרה יומית – פתח את הבוקר, כרגיל, בכניסה לאתר וקריאת המעורב של מנחם. לאחר מכן, לשיפור מצב הרוח, בצע מספר תרגילי מתיחה. כתוב לגיא – אחוז אפקטיבי לא אומר כלום, הגב לאשך – לברון תעשה לי ילד, וכדומה. לקראת ארוחת הצהריים, הצץ שוב באתר לגלות האם פורסמו טורים חדשים. עבוד מעט, ולוא על מנת שבני הבית לא יגלו שאתה למעשה פנוי למשחק דוקים סוער. עם הגיע הערב שלח את הילדים לאמבטיה, הצץ שוב באתר לבדוק האם פורסמו טורים חדשים ולהגיב לתגובות שהצטברו במהלך היום. לך לישון מאוחר כדי להספיק לעבור על הכל. קום מוקדם כדי לעבור על המעורב החדש של מנחם.

שנן היטב את ההנחיות הללו ומלא אחריהן גם אם אתה ללא כל תסמינים. יש להשלים לפחות 30 ימים על מנת להבטיח בידוד מוצלח ונעים. במידה והבחנת בשינוי בהתנהגותך במהלך התקופה או במידה ונותרת עם שאלות בנוגע לליגה ניתן לפנות להתייעצות באתר.

שתף אותנו בהנחיה משלך בתגובות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. ענק ענק ענק
    יעסיק אותי תקופה, לנסח את אהדתי לפיסטונס.

    נקודת התחלה- הפציעות של הגארדים של אינדיאנה מתקרבות בהיקפן לאלו של דרק רוז.

  2. יקח לי הרבה זמן לעבור לדאלס כי אני אוהד של ההיט מאז ומתמיד ויהיה לי קשה לעבור ממספר 3 למספר 77 אבל אני מאמין שזה יקרה

    אבל לגבי השנואה זה אף פעם לא ישתנה לגבי שארלוט רק בגלל שהם לא הצליחו להביא לקמבה שחקנים סביבו ובגלל שהם לא מתפתחים ואולי זה אפילו לא שנואה זה אפילו הקבוצה המרגיזה מכולם

  3. יש מי שהמצוקה מוציאה מהם את המיטב!
    (ויש מי שפשוט יודעים לקחת לימון קורונה, ולהפוך אותו ללימונדה מזן "יש! מבטלים את העונה! הרף של פופ חי…")
    .
    ענק, מאנו. פשוט, ענק.
    מצטער, אין דרך שאני מצליח לצבוע את ברוס לי בואן בצבעים חיוביים. אפילו את חניבל לקטר אני מצליח לאמץ בקלות רבה יותר (עד כמה אפשר לשנוא קרנבור שיודע לבשל?…)

  4. אתה, מיקי, כמו יין טוב ההופך למצויין עם הזמן. תודה על תרומתך האדירה ממש לאתר, ועל החיוכים שאתה מצליח צלהעלות על פנינו בימים לא קלים אלה!

  5. נהדר מיקי. מוציא את המיטב מהסיטואציה. אני בחרתי כקבוצה חלופית את ממפיס, נדבקתי אליה בתקופה הטובה של זיבו-גאסול-קונלי, לוחמים ואפורים כמו שאני אוהב והשנה הם בדיוק ההפך צעירים ומלאי חיים, תענוג לצפות.

  6. אני רואה שאתה ממש סובל מהמצב.
    אז במשיכת מקלדת אחת מחקת לי גם את יוקיץ' (בן 25), גם הכרחת אותי לנסות לחפש קבוצה שנייה (יותר קשה משחשבתי, מודה. ומי לעזאזל אתם שבחרתם בניקס?) וגם נאלצתי למצוא סיבה לאהוד את יוסטון (מה שהם עושים טכנית נחשב כדורסל בצורה הכי מופשטת שלו. וטכנית כדורסל עדיף במקצת, ממש ממש קצת, על אין כדורסל).
    לפחות אני לא צריך לנסות להבין מה זה "ילדי בית העץ".
    .
    (לאיש השב"ק שקורא את הפוסט הזה כחלק מהמעקב על האזרחים, שלום. קודם כל, מסתבר שהעבודה שלי חיונית. מי ידע? דבר שני, לא יודע מה שמעתם עליי. אני חובב משטרים ידוע. יש לי תמונה של ראש השב"ק ישתבח שמו שלא הלכתי לגוגל לבדוק מי זה ואפילו לא טרחתי לכתוב את השם שלו. תודה)

    1. שב"כ, Ljos, שב"כ. אני מאד בספק אם למוקי, נמרוד רשף ושאר הלהקה אכפת אם אתה עובד או לא. אבל הם בטח יעלבו שלא בדקת מי הם בגוגל.

      1. זו להקת הראפ של השב"כ?
        (מודה שהיום הזכירו בפני את רד אורבך ורק חשבתי לעצמי "אבל הוא מת כבר איזה חמש עשרה שנים… מה?")

        1. ובהזדמנות זו אני רוצה להקים קול קורא להקמת הלהקה הרשמית של השב"כ.
          מבין השירים המתוכננים:
          "תתקעו לו את החצוצרה"
          "בוגד בעם, הוא אף פעם לא יוכל עוד ללכת"
          וכמובן, "(לא) יהיה פיצוץ".

כתיבת תגובה

סגירת תפריט