מעורב הופס לשבת: בקרוב – שרת חדש לאתר / מנחם לס

1.שרת חדש להופס

רציתי שכל הגולשים יידעו שהעברתי את איכסון האתר והשרת שלו לחברה אמריקאית. האנגלים היו בסדר גמור מלבד המחיר הגבוה שהם דרשו, והעובדה שאתה לא יכול לדבר איתם (אני יכולתי רק בגלל הקללות שלי) כי הם רוצים שכל דבר יהיה ב-INVOICE, אפילו להגיד 'בוקר טוב'. גם הבדל השעות היקשה עלי כל השנים.

העברתי את האתר לחברה מאן-ארבור (לטס גו WOLVERINES!), מישיגן, בשם A2HOSTING (שנחשבת בין עשר הטובות בארה"ב  – כשחיפשתי וחקרתי וצלצלתי לכמה אתרים שהם אחראים עליהם וכולם ממליצים עליהם בחום).


מסתבר שגודל האתר שלנו הוא כלל וכלל לא של אתר 'בלתי מסחרי'. הוא, כפי שהבנתי, די 'ביג-טיים' בגודלו. מחיר השרות היה גבוה מאד כי האתר הצריך דיסק של 64GB לאיכסון ו-RAM של 8GB לזכרון, ומלבד זאת האנגלים טענו שגודלנו מצריך מה שנקרא DEDICATED SERVER המשרת רק אותנו, כי VPS שהוא VIRTUAL PRIVATE SERVER לא יספק את דרישות האתר.


ניסינו בחצי השנה האחרונה למצוא פתרון ישראלי אך עד עתה זה לא הצליח. אנחנו ממשיכים לבדוק.


אבל בינתיים העברתי את האתר לחברה האמריקאית, צעד שחוסך לי בערך $1,000 לשנה, והפעם אפילו יותר כי קיבלנו מבצע מיוחד של "שנתיים במחיר של שנה אחת". האנגלים מזהירים שלא נוכל ללא DEDICATED SERVER,  מה שמעלה את המחיר בצורה משמעותית ביותר, אבל האמריקאים טווענים שנסתדר עם VPS.


שאלתי מה יקרה בפלייאוף כשהפעילות באתר תיגדל בהרבה והאמריקאים הבטיחו לי שהדבר היחיד שיקרה הוא שבשבועות העמוסים ביותר אולי תהיה האטה מסויימת בהעלאת תמונות ואולי אפילו בתגובות. אבל אחד משני אמריקאים חמודים שהתחברתי אליהם בחברה (בשם כריס) אמר לי לא להקשיב לחברו הטוב טיילר, ש-"אין לו מושג" ושמאומה לא יקרה. נחכה ונראה.


האתר כה גדול בנפח שייקח לאמריקאים 5-7 ימים להעביר הכל לשרת החדש, ואז נקבע 3 שעות בהן האתר יהיה סגור כי זה הצעד האחרון לקשר בין השרת והמשתמש (בחרתי את זה שמקומו הפיזי הוא אמסטרדם – יש להם עוד תחנות שרות בארה"ב, במזרח הרחוק, ואוסטרליה) כדי להקטין את המרחק מישראל עד מישיגן.


טוב, הכל עלי לטוב או לרע.


(אם תהיה בעייה רצינית אז או שנעבור לשרת אחר, או שנעשה UPGRADE עם H2HOSTING.)

שבת שלום.

2. הקליפרס החתימו את יואקים נואה לחוזה של 10 ימים

מזמן לא שאלנו את גיא אף שאלה. לא על עברית, לא על רש"י, ולא על ה-NBA.

אז הנה השאלה:

אם אתה חותם שחקן על חוזה לעשרה ימים כי אתה רוצה שמחר (יום ראשון) הוא ישחק נגד הלייקרס, האם הוא כשר לשחק מיד?

מה עם בדיקות רפואיות? מה עם חוזה נוטריוני כשכל המשרדים סגורים? מה עם גופיה בגודלו עם שמו מודפס עליה? (רק לצבע להתייבש לוקח איזה 48 שעות!).

3. מרק קיובן אכל אותה ב-$500K

מרק קיובן – האוייב מס' 1 של כל דבר NBA – אכל אותה שוב. חצי מיליון על – –

" "Public criticism and detrimental conduct regarding NBA officiating," the league" office announced Friday.

הם גם דחו את המחאה שלו נגד השיפוט במשחק ההפסד לאטלנטה כשהוא עלה על הפארקט, ואח"כ עוד העליב את השופטים בטוויטר. סך הקנסות שלו מגיע ל-3 מיליון. לביליונר כמוהו, וכוכב בתכנית הטיווי SHARK TANK חצי מיליון נראה ככסף קטן, אבל המולטי-ביליונרים האלה הם סופר קמצנים ושונאים להפסיד חצי דולאר דפוק.

ה-NBA הדגישה שהפעם הערותיו היו

"highly critical, personal and demeaning to the league and its officiating staff" and that he continued to publicly criticize the officiating over the following days.

מרק קיובן טוען שהוא הגיש לליגה 'הוכחות' על מה שקרה נגד ההאוקס והוא מוכן שהקהל הרחב ישפוט מי צודק ומי לא, ואם הליגה צודקת, "אני אשווה את סכום הקנס בתרומה של חצי מיליון להשתלת לב להומלס מקומי בדאלאס שחייב לב חדש תוך כמה ימים, אם הקהל ישפוט לטובת ה-NBA. אבל כמובן שהם החביאו את ההוכחות היכן שהוא במגירה והן לא ייצאו לאור אף פעם".

אבל, מי שמכיר את מרק קיובן יודע שהוא לא ישתוק ולא יפסיק לריב עם הליגה עד שלאדם סילבר תיגדל רעמת שיער.

4. הלייקרס עדיין מעוניינת ב-JR SMITH אפילו אחרי שהחתימה את דיון ווייטרס

מה הלייקרס מוצאת ב-JR אחרי שלא שיחק כל העונה, ובעונה שעברה הוא לא עשה כמעט כלום רק שימון יודע.

שאמס צ'רניה כותב ב'אתלטיק' שJR התאמן עם הלייקרס ביום שני, יחד עם דיון ווייטרס.

הלייקרס הגיעו למסקנה שהם לא יהיו אלופים ללא BENCH SCORING, וסמית' היה קלעי שלשות של 41.9% לקריירה.

הדבר היחידי שאני עדיין לא יודע הוא מי הם שני השחקנים ברוסטר שהלייקרס שיחררו.

5. אף פעם הפסד לא הרגיש כנצחון כמו אמש

(יש לי מילה או שתיים לומר לשימון. שימון, תבין, כשאני כותב היום 'אמש' אני מבקש שתעשה חשבון בראש שאני מתכוון לשלשום. אז למה אני לא כותב ישר 'שלשום'? כי, תבין, 'אתמול' עבורי זה לא 'שלשום'. הבנת את הפואנטה? אז תשתכל בסקדז'ואל של הקבוצות ותעשה חשבון אם זה אתמול או שלשום או לפני 3-4 ימים. אוקיי? עשינו עסק? אפשר להמשיך? תודה!)

8,000 איש ואישה וילדים הגיעו אמש – האמת? בשבילכם זה אומר 'שלשום'. וואללה שאני בעצמי לא יודע אם זה היה אמש או שלשום – לחזות בחזרה לפארקט של סטפן קרי וקיבינימאט הקורונה.

כולם ידעו שכשארון ביינס המסיבי נפל בערב ההלואין על היד של סטף קרי ומעך אותה, כל עונת הווריורס נמעכה. אבל האמת חייבת להיאמר, שימון, שהדיינסטי שלהם נמעכה כבר לפני כן נגד אותה קבוצה נגדה היא שיחקה אמש (סליחה, שלשום). אבל למה להזכיר נשכחות מכמו דוראנט וכולי? בואו, אחים, נדבר על עתה. על עכשיו (סליחה, אמש. ז"א שלשום).

סטפן חזר אחרי 4 חודשים. בבלוג החי הבטחתי שאני נשאר עד הסל הראשון שלו. אבל כשהוא הורד לספסל עם 4 דקות לסיום הרבע ב'אורקל ארינה' החלטתי להפר את הבטחתי, כפי שהפרתי יותר הבטחות בחיי מאשר אתם רוצים לדעת. בבוקר התברר לי שהייתי עושה בשכל לו נשארתי ער, אפילו בעיניים עצומות.

רק בבוקר – אצלי, בגילי, בוקר מתחיל ב-9 או אחרי -הבנתי איזה משחק מלבב וחביב הפסדתי. בואו נגיד שאמש התחילה הבנייה מחדש של הדיינסטי, אפילו במשחק הפסד לאותה קבוצה שהביאה – איך אומרים? – קץ לדייסטי ההוא, טורונטו רפטורס ממדינת קנדה.

הקבוצה שדרסה את הדיינסטי היתה גם הקבוצה בה התחילה הבנייה מחדש. הקבוצה שלמרות שניצחה עזרה לווריורס לבנות את העמוד הראשון בבניין.

אני לא יודע כיצד בדיוק לומר זאת אבל מאז לארי בירד לא היה שחקן כזה שאפילו שהוא לא עושה שום דבר, הוא עושה המון. מין RADIATION כזה שכובש את כל האולם, ומגיע עד אטלנטה, ג'ורג'יה, או כפר גלעדי, ישראל.

אפילו מאמנו סטיב קר שראה ועשה הרבה בחיי ההופס שלו, הרגיש בכך ואמר:

“It feels like we’ve kind of emerged from the woods a little bit,”

למה "A LITTLE BIT"??? ב-27 דקות הוא קלע 23, קטף 7 קרשים, וחילק 7 בונבונים. המסירה שלו מאחורי הגב לדאנק קליל של אנדרו וויגינס שווה להיכנס להיילייט של העונה, ואני חתום על ההצהרה הזאת. או ה-:LOB שהוא יצר במסירה שהיתה UNDERHANDED.

אבל כמובן השלשה מ-11 מטרים עם הבאזר (הוא חוגג בתמונה) היתה ההשלכה המיוחדת של סטפן, ורק סטפן. כי, עליכם לדעת זאת, אפילו סתם שלשה שלו נראית איכשהו אחרת מכל שלשה אחרת: יותר מלוטשת, באבו-אבואה סטף קרי!

סטיב קר אמר למפרע שהוא לא נותן לו לשחק יותר מ-30 דקות. אבל סטף היה שם לקבור שני פאולים לפני סוף המשחק ולהביא את הווריורס עד 2 מטורונטו. אבל זה היה זה.

סיכום? לא מג'יק בשום פנים, אבל אחלה התחלה!


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. הקנס על קיובן – זה הולך לצדקה, כזו שלא הוא בוחר איזו, ולא Tax deductable, נכון? אפשר עכשיו עוד כמה עשרות כאלו על כל אחד מהבעלים?
    וכאילו, ואני לא ממציא את זה נשבע באלוהי הרדיו באינטרנט, כדי להוכיח שהוא ראס האנמן המטורף מסיליקון ואלי, קיובן בא למשחק של דאלאס עם חולצת שלושה פסיקים כדי להדגיש שהוא מיליארדר.

  2. מאיזה בוידעם, כנראה מילולי, שלפו את ג'ו נואה פתאום? ומאיפה לקליפרס יש עוד מקום בסגל? ומי הבא שיחתימו פתאום out of the blue?
    ולמה יש לי כל כך הרבה שאלות על הבוקר? זה כי זו לא שעה להיות ער בה, בטח לא בשבת?

  3. אחלה מעורב
    גם אני משתמש ב H2HOSTING אחרי מחקר נרחב.
    לפני חצי שנה הייתה עליהם התקפת סייבר רצינית אבל הם הצליחו לשחזר הכל תוך כמה ימים.
    אני מרוצה מהם
    🙂

  4. מנחם, ראיתי שנעלבת מנושא וירוס הקורונה בבלוג החי.
    ישראל רוצה לשלוט על מגיפה שפרצה, כדי להגן על אזרחיה, לא כדי להעליב אף אחד. במדינות רבות מבטלים אירועים גדולים, כולל אירועי ספורט, כאן כל אירוע בקנה מידה גדול מתבטל.
    אין מה להיעלב, כשאומרים בידוד, הכוונה שהאזרחים שוהים בביתם שבועיים, לא במחנה ריכוז.
    בארה"ב כנראה לא עושים כלום כרגע כדי להתמודד עם הקורונה, לך כדאי להיזהר יותר מאחרים במקומות ציבוריים, כי אתה וזוגתך בקבוצת סיכון גדול מאחרים, ואין תרופה לקורונה.
    בהצלחה לכם בהתמודדות עם המחלה עם נשיא שהתגובה הראשונה שלו היתה להכחיש שהיא קיימת, ועם מערכת בריאות שכל האינטרסים שלה הם כלכליים.

    1. בתכלס הדרך הכי טובה להרוג את המגיפה זה אם כולם היו בבידוד בחודש הראשון למחלה.
      אבל חשבו שהמחיר גבוה מדי.. אז כלל לחיים- כל פעם שחושבים שהמחיר גבוה מדי תבוא המציאות ותגיד לך "נה נה בננה זה עוד כלום ממה שאתה צריך לשלם עכשיו"..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט