סיקור משחקי שני בלילה/ צוות הופס

סיקור משחקי שני בלילה/ צוות הופס

פורים שמח לכולם! אחלה משחקים היו לנו הלילה. יאנג נתן משחק קלאץ' וגם היה לנו הלילה מרפק לפנים והרחקות.

היום בצוות: דן "דוגטור" רוזנבלום. שחר ציקוטאי.

אטלנטה (46-20) – שארלוט(42-22): 138-143 (הארכה כפולה)

אטלנטה עולה ליתרון מהיר ומגיעה ליתרון השיא של המשחק כבר בתחילת המשחק אך שארלוט לא נרתעים ומקצצים את היתרון ומשווים. לקראת סוף הרבע שארלוט עולים ליתרון ראשון שנמשך לתוך הרבע השני. למחצית אטלנטה יורדת ביתרון 3. כל המחצית השנייה אטלנטה הובילו ושארלוט היו קרובים מאחור.
2 דקות לסיום הנטר תופר שלשה שמעלה את היתרון ל-5. אך רוזיר שבא לוהט ענה בשלשה משלו, בצד השני טריי מחטיא שלשה ורוזייר עונה בעוד שלשה. מהפך.
קולינס באליהופ מעלה את ההוקס ליתרון נקודה 20 שניות לסיום. 2 מהקו של גראהם החזירו את המטוטלת לשארלוט, עבירה על יאנג 1.8 לסיום ששולחת אותו לקו – זריקה ראשונה בפנים, שיוויון, זריקה שנייה -בחוץ. הולכים להארכה.

ההארכה נפתחת בשלשה של יאנג שנענית במהרה בסל של גראהם. שוב יאנג קולע ורוזיר תופר שלשה נוספת. 2 לשארלוט. יאנג מחזיר את המטוטלת לנקודת האמצע. ביומבו וקולינס מחליפים נקודות ומכאן ללא נקודות עד סוף ההארכה.

ההארכה השנייה נפתחת בהחטאה של מרטין ולייאפ של רוזייר שנענית בסל הבא:

יאנג קולע עוד ליי-אפ, רוזייר מחזיר ליתרון נקודה, ואז 2 וחצי דקות ללא סל נגמרות בדאנק של רדיש שמעלה את היתרון ל-3. מי אם לא רוזיר ישווה את המשחק עם שלשה 25 שניות לסיום. פסק-זמן. הכדור בידיים של יאנג, רץ פנימה ומוצא את האנטר לבד בפינה מוסר והצייד עולה לזריקה ומרטין עושה עליו עבירה, 3 זריקות, הצייד צולף בשלשתם. פסק זמן שארלוט 13.3 שניות לסיום, 3 הפרש להוקס. הכדור הולך לבחור הלוהט של המשחק שעולה לשלשה והפעם הא מחטיא. וכאן נגמר הסיפור.

יאנג הוביל את ההוקס עם 31 סוכריות, 16 משלוחי מנות לחברים. קולינס סייע עם 28 בהוספת 11 קטיפות מהעץ. רדיש מהספסל 22 חשובים האנטר 13 סוכריות ו-11 קרשים.

את שארלוט חסרי העוקץ הוביל רוזיר עם 40 סוכריות עזר לו גראהם המתפתח עם 27 ו-10 משלוחי מנות. חלב מרטין עם 23 מהספסל קודי מרטין ומקדניאלס 11 לראש בימובו וזלר 10 לראש.

דנבר (21-43) – מילווקי (12-53): 95-109

דנבר מארחת את מילווקי לאחר שהפסידה 3 מתוך 4 משחקייה האחרונים. כאמור ללייקרס ואחרונה…לפיניקס הנמושה. גם במשחק הזה יאניס ינוח בשל חבלה בברך שמאל שהתרחשה במשחק מול הלייקרס. דנבר לא הכי יציבה לאחרונה והפסידה את משחקה האחרון ללא פחות מקליבלנד. אני סבור שנראה את שני הקבוצות מגיעות למגרש כדי לנסות להשכיח את ריח ההפסדים ולחזור לתלם.

הבאקס עולים למשחק גם ללא מידלטון, בלדסו וברוק לופז במה שנראה כמהלך כולל של שימור אנרגיה וליכוד קבוצתי.

כבר ברבע הראשון היה ניתן לחוש את היעדרותם של הכוכבים של מילווקי. לבמקום לפותחים הרגילים…פתחו אחייהם. ת'נאסיס ורובין. יוקיץ' מצא את מילסאפ שעלה על הלוח. בודנהולצר ניסה כמה רוטציות שונות כדי להתמודד עם היריבה ולא נפלה מהם אך בשלושת הדקות האחרונות של הרבע דנבר הניעה כדור מצויין וקלעה 17 נקודות עד לסיום. 39-24 לדנבר.

ברבע השני, דנבר נראתה נינוחה בבית ובעלת בטחון. מילווקי פיגרה לרוב ביותר מ – 10 אך הייתה תחרותית והציגה כדורסל יחסית מכובד. שלשות. הרבה שלשות. קורבר הנצחי הזכיר נשכחות, ג'רמי גראנט מנגד.
מילווקי חוזרת למרחק 4 נקודות לקראת הסיום והרבע מסתיים בתוצאה 62-54.

המשחק המשיך באותה המגמה. דנבר שמרה על היתרון שלה בזמן שמילווקי כל פעם מורידה את היתרון במעט…אך לא מצליחה למחוק אותו. פול מילסאפ שיחק נהדר. קלע שלשות ונתן דאנקים.
איבודי כדור רבים ברבע קצת מוזר. מילווקי שוב חוזרת לפער – 4 נקודות אך מארי קובר דאנק עצום שמכניס את האולם והאוהדים לאקסטזה. דנבר נהנית מהמשחק הזה ולא מתכוונת לאבד אותו.

קורבר קובר עוד שלשה בתחילת הרבע האחרון כדי להמשיך לתת לבאקס סיכוי. הפרש 2 נקודות בפתיחת הרבע הרביעי. 76-74 לדנבר.

ג'מאל מארי היה בזון ונתן מיצג נפלא של היכולות שלו.
יוקיץ' עם הצגה נפלאה של שחקן ציר אמיתי ומוסר, מחלק אסיסטים בסלו-מושן.
מילווקי נתנה פייט למרות הכל והראתה הרבה אופי ונחישות. ת'נאסיס הצעיר ביצע שלל טעויות במהלך המשחק, כמו סטרלינג בראון ואחרים…בואו נקווה שהצעירים האלה ימצאו את הדרך להשתפר בלפניי שהליגה תנשיר אותם.

109-95 בסיום לדנבר אשר שלטה מתחילת המשחק ורק בהפוגות אפשרה למילווקי לחזור עם הנשיכות הקטנות שלה. דנבר עם נצחון חשוב לקראת הפלייאוף ומילווקי בחישוב מערכתי אשר למרות הכל, יכול לעודד אותה.

קלעו לדנבר : מארי 21 נק' , מילסאפ 20 נק' 10 ריב', יוקיץ 10 נק' 9 ריב' 7 אס', גראנט 19 נק'.
קלעו למילווקי : קורבר 23 נק' ב 24 דקות , בראון 16 נק'. כל שחקניי הסגל של מילווקי עולים על הלוח.

יוטה (23-41) – טורונטו (18-46): 101-92

במפגש הראשון של מארק ומייק מאז עזיבתם את ממפיס ידו של גאסול יצאה על העליונה.

הרבע הראשון נפתח, השחקן של השבוע במזרח – נורמן פאוול עולה לרב' ונוחת לא טוב על הרגל ומסיים את חלקו במשחק. הרבע נגמר ביתרון 5 לראפס, ברבע השני הג'אז עולים ליתרון שמחזיק עד 3 דקות לסיום המחצית. משם טורונטו לוקחים יתרון ומסיימים את המחצית ב-6 הפרש אחרי סל על הבאזר של איבקה.

רבע שלישי צמוד והגנתי שנגמר עם אותו הפרש מהמחצית. ברבע הרביעי טורונטו עולה ל-10 אך יוטה מצליחה לצמצם ואינגלס עם 5 רצופים משווה, הטבעה של גובר נותנת את ההובלה לביתיים. פסק זמן – החטאה של מקאו נענית בהחטאה של מיטשל. שלשה של אננובי מחזירה את היתרון לאורחים, 2 מהקו של איבקה פלוס חטיפה וסל של סיאקם מקפיצים את ההפרש ל-5. קונלי עם שלשה מצמצם. שלשה גדולה של לאורי מחזירה ל-5 הפרש. 2 מהקו של גובר ואז מגיע הדבר הבא:

עבירה על סיאקם שמדייק מהקו. חטיפה של מקאו שנגמרת במכות ומרפק לפנים של גובר ושניהם מורחקים. המשחק לא נגמר החטאה של קלרקסון ועבירה על סיאקם ששוב מדייק 2 מהקו והפעם זה גמור.

לגאז – אינגלס היה נקודת האור וקלע 20, אחריו אוניל 15, קונלי 13 ומיטשל 11

לראפס – סיאקם ואיבקה 27 לראש. הראשון הוסיף 11 רב ו-8 משלוחים, השני הוסיף 13 רב. לאורי הצטרף אליהם עם 21 סוכריות ו-7 משלוחי מנות לחברים.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. ראיתי מרבע שלישי ואילך יוטה-טורונטו, היה אחלה משחק, הראפס עם הגנה חזקה בצבע והרבה פיזיות.
    בסוף משום מה יוטה לא הלכו למיטשל אלא לקלרקסון. בטורונטו שלשה ענקית של לאורי הבטיחה את הניצחון.
    השופטים כמעט הצליחו לייבש את עיר האגם המלוח כששהו בבידוד בעמדת הריפליי סנטר שעות על גבי שעות לבדוק בתקרית הקלילה בין גובר לאננובי מי התחיל, מי המשיך, מי סיים, מי איים, מי שייף, מי ליטף, מי קילף, מי חייך ומי טייח.
    .
    אגב, בגלל נגיף הקורונה והאיום על משחקים ללא יציעים מלאים החליט אדם סילבר ללכת על גישת יוסטון רוקטס ולספר לשחקנים ולמדיה שהאולם ריק כי רוב הכרטיסים נמכרו לתאגידים והעיר היא בכלל עיר של פוטבול.

  2. סוף סוף רוזייר נותן משחק שמראה למה הביאו אותו.
    אולי מול קבוצה יותר חלשה זה היה נגמר בנצחון….
    אה… בעצם… אטלנטה….
    לאמשנה
    אחלה סיקור
    🙂

  3. ראפס היו נהדרים, במיוחד איבקה, אבל יוטה צריכים לעשות חשבון נפש, אם בבית שלהם, בהרכב מלא, לא הצליחו לנצח קבוצה טובה, אבל מספר 3 במזרח. מה זה אומר על סדרת הפלייאוף הראשונה שתהיה להם במערב?

  4. איבקה בסוג של עונת קריירה במיוחד התקפית. הראפטורס חד משמעית מספר 2 במזרח. לא רק בטבלה (3.5 משחקים הבדל מהסלטיקס שבמקום 3) אלא גם ביכולת ועושים את זה תוך התמודדות עם לא מעט פציעות לאורך העונה של שחקנים משמעותיים.

  5. אגב שני השחקנים המרכזיים של טורונטו יחד עם לאורי ,
    החמיצו בהתאמה העונה 12 מש'- סיאקם ,16 מש'- ואן ליט
    וזה בנוסף לגאסול שהחמיץ חצי עונה בערך…
    תוציאו את יאניס ומידלטון מכמות משחקים כזו במילווקי,
    את דיוויס ולברון מכמות כזו בלייקרס או את הארדן ווסטבורק מכמות כזו ברוקטס… בקיצור רק ממחיש עד כמה הקבוצה הזו טובה יותר ממה שמדברים עליה..

  6. תודה רבה לצוות.
    .
    הגרוויטי של יאנג הוא פסיכי – בסוף ההארכה השניה היה את המהלך של ההנד-אוף קרוב לחצי ו2 השומרים התנפלו עליו והשאירו את הורטר פנוי – מה שבסוף הפך לעבירה על השלוש של האנטר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט