מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

Kevin Durant

1.עכשיו גם דוראנט בין הנאשמים (ז"א הוא וקיירי אירוינג)

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי) לא תאר לעצמו כמה שהוא צדק בפוסט שלו אתמול "התכנית הסודית" (http://www.hoops.co.il/?p=185833). כמה שעות אחרי שהפוסט שלו פורסם בהופס, הסתבר שקווין דוראנט – הסופר-כוכב השני שחתם בנטס – היה, אמנם (בואו נעדיף את המילה 'כנראה') , מעורב אף הוא בפיטורין של מאמן הנטס קני אטקינסון יחד עם קיירי אירוינג (https://theathletic.com/1662495/2020/03/09/inside-all-that-went-into-the-nets-and-kenny-atkinson-parting-ways/).

אני מציע לשימון להקשיב טוב-טוב מעתה ועד עולם למה שמאנו דה מאן (לשעבר מיקי) אומר.

מה נראה לי מוזר בכל העניין? קווין דוראנט עדיין לא שיחק, לא התאמן, ולא לבש גופייה של הנטס. כשפעמיים ה-MVP של הפיינלס הזה החליט לעזוב את הווריורס ולהצטרף לנטס, הוא (וקיירי אירוינג) נראו כמשנים את גורל הנטס לפחות לשנים הבאות. עתה, עם הדרישה לפטר את המאמן (שע"פ דעת רוב המכירים אותו, ובעיקר שחניה הצעירים של הנטס) שעשה עבודה מצויינת בנטס, השניים משנים שוב את גודל הנטס, והפעם לרעה.

הדיווח לציבור היה

Kyrie Irving is said to have “soured” on Atkinson early on, and Durant was reportedly less than thrilled with the coach as well.

דוראנט הוא "LESS THAN THRILLED"? מה הוא פותח את פיו על מאמן שאף פעם לא אימן אותו, לא הציע לו כיצד לשחק, והוא – דוראנט – לא היה שחקן בקבוצה שאת הטקטיקה שלה קבע המאמן?

שמס צ'רניה ואלכס שיפר מדווחים שאחרי ההפסד ב-39 נק' לממפיס, אטקינסון עצמו הציע אסיפת קבוצה ללא מאמנים או אנשי הנהלה. דוראנט היה באסיפה שאורגנה ע"י השחקנים, ואחרי ששמע מה שיש לכמה שחקנים לומרף, הוא המיע את 'מסקנותיו' ממה שראה עד עתה בקבוצה:

*הקבוצה, בכללה, משחקת 'ללא הרגלים טובים' ("BAD HABITS").

*הקבוצה לא משחקת אפילו קרוב למה שמצופה מקבוצה המתעתדת להיות "קונטנדרית" (מועמדת ללכת רחוק בפלייאוף).

*הוא – דוראנט – לא רואה בקבוצה כל שיטה מיוחדת 'המושפעת ע"י פילוסופיה, או טקטיקה מיוחדת, של מאמן.

מה שנאמר אח"כ ע"י אנשי הכדורסל של האתלטיק היה ש-

As The Athletic described, Durant’s lecture may have been the “most critical thing” that happened in the meeting.

חשוב להזכיר שגם אירוינג וגם דוראנט לא פנו למפרע, לא ביקשו להיפגש, ולא שוחחו עם אטקינסון בנוגע לטענותיהם. גם ההנהלה לא פנתה אל אטקינסון בקשר "לטענות" שהביעו קיירי ודוראנט.

כשדוראנו נשאל כיצד הוא יכול להביע טענות כשלו, הוא הגיב שלשבת "FROM A DISTANCE" נותן לו "הזדמנות לראות ולשפוט את צורת המשחק של הקבוצה אפילו טוב יותר" מאשר אילו שיחק.

לפי האתלטיק, גם אירוינג וגם דוראנט נתנו להנהלת הקבוצה 'להבין' שלשניהם 'אין עניין' לשחק תחת אטקינסון בעונה הבאה.

אני יודע דבר אחד: בשלוש שנותיו הראשונות כמאמן, אטקטינסון שיפר את משחק הנטס, ואת תוצאותיה על הפארקט, מעונה לעונה, ושיפר את משחק הצעירים בהדרגה. מאז שדוראנט ואירוינג 'הצטרפו' לקבוצה (ונא לא לשכוח את ד'אנדרה ג'ורדן!), כל הדינמיקה של הקבוצה השתנתה בכיוון למטה. אטקינסון עצמו הרגיש בזאת (https://larrybrownsports.com/basketball/kenny-atkinson-losing-locker-room-sean-marks/541203).

עכשיו כל מה שנשאר לנטס לעשות זה מאמן מעולה שיוכל לתקשר עם שני סופרסטארים ששניהם 'HIGH MAINTENANCE' גם מבחינה אישית וגם מבחינת 'שחקני קבוצה', ובאותו זמן לספק את רצונם של שדחקנים צעירים מצטיינים להביע את עצמם, ולהוכיח את יעילותם.

GOOD LUCK!

2. HOLD EVERYTHING!!! לד'אנדרה ג'ורדן ישנו סיפור אחר!

אחרי שד'האתלטיק' פירסם את הסיפור שקיירי אירוינג היה רק אחד מהגורמים לפיטוריו של קני אטקינסון כי היה גם שני ושמו קווין דגוראנט, ד'אנדרה ג'ורדן אמר (הוא לא אמר; אני אומר) – HOLD EVERYTHING!

מה בדיוק הוא אמר?

"כן, 'לשחקנים החדשים היו תלונות לגבי קוץ'. אבל קיירי אירוינג וקווין דוראנט הם לא 'השחקנים החדשים' היחידים. גם וילסון צ'נדלר שחקן חדש. גם דארט טמפל הוא 'שחקן חדש'. אז מה כולם מאשימים את קיירי וקווין? כן, אני חבר של של שניהם , אבל…

""We're all new players, so if you're going to say new players, put it on all eight of the new players.

"אנחנו 8 שחקנים חדשים…"

"I think whatever you're saying, and whatever the reports are, are bulls—."

ג'ורדן אמר שהוא היה "בשוק כששמע שאטקינסון פוטר ב'הסכם הדדי' כי הוא עשה עבודה מצויינת:

Jordan said he was "shocked" when he heard the news and that he thought Atkinson "did a great job with us."

לא רק זה, אלא "כולם אוהבים אותו…":

"The guys who had been here love him, so I'm sure it's tough for them. At the end of the day, this is a business, coaches get fired, players get cut, get traded, whatever it is," Jordan said.

המנכ"ל שון מרקס אמר: "הפיטורים של אטקינסון צמחו משיחה שהיתה לי עם 17 השחקנים".

אתם יודעים מה? עכשיו עם נגיף הקורונה שהוא מסוכן לזקנים כמוני, איכפת לי מי אומר את האמת ומי משקר? אגב, שמעתם מה הנשיא טראמפ אמר? הוא אמר ש"המגיפה לא רעה כפי שחושבים. תראו כיצד מחירי הדלק צונחים!"

שון מרקס הוסיף

"This is a decision that wasn't even about Kevin, Kyrie, Caris [LeVert], Joe [Harris], Spencer [Dinwiddie], Jarrett Allen. This was a decision Kenny, myself and ownership came up with, and the players were all told this morning ahead of the release."

לך תדע. אולי ההר באמת הוליד עכבר.

(הערה חשובה מאד: מבחינת זמנים, "1" הופיע כידיעה א-ח-ר-י ש-"2" הופיעה. וממש הרגע הופיעה עוד ידיעה ב-B/R של טיילר קוויי ש-Kevin Durant, Kyrie Irving 'Never Connected With' Kenny Atkinson

3. אז, ביני לבין שימון, מי המאמן שיכול לאמן את הנטס (ולא לשים על סופר-כוכבים כאירוינג ודוראנט)?

הנטס חייבים מאמן שהיה בעצמו שחקן NBA ולא מתרגש יותר מדי משמות כמו קיירי אירוינג או קווין דוראנט. אני יכול לחשוב על ארבעה:

1)מרק ג'קסון

מרק ג'קסון לא מתרגש אפילו מיישו. כמאמן, כשחקן, כשדר בכיר בטיווי, הוא היה שם, ראה הכל, חווה הכל, והוא גם ביחסים טובים מאד עם קיירי מאירוינג וקווין דוראנט, ובנוסף לכך – אני לא יודע אם זה טוב או רע – הוא גם שותף לכמה מעסקי דוראנט דרך ריץ' קליימן.

2) גייסון קיד

תגידו "הוא כבר היה שם, ונכשל". אז אני אענה לכם שגם לברון היה בקאבס, ואז חזר לקאבס להביא להם אליפות. ובקשר ל'נכשל', איפה הוא נכשל? הוא עבר משחקן להיות מאמן ללא כל הכנה, והביא קבוצה מלאה זקנים שהיו אקס-סלטיקס, OVERPAID, ומהצד השני של הגבעה ל-44 נצחונות. עכשיו הוא עם לברון ו-AD. לקיד יש איגו לא פחות גדול מאשר לדוראנט או אירוינג. אני לא חושש לו.

3) ג'רי סטאקהאוז

ג'רי הוא מאמן הקומודורס (וונדרבילט יוניברסיטי). מתחילה הייתי בטוח שמישהו יבחר בו כמאמן NBA כי הוא נולד להיות כזה. יש לו את האופי, התבונה, והנסיון עם שחקנים כאירוינג ודוראנט. היי, פור גאד סייק, הוא שיחק נגדם. הנטס תפורה עליו כמאמן בשנתו הראשונה ב-NBA כי למעשה הוא OLD TIMER.

4) טיירון לו

למה טיירון? אם הוא שרד את לברון הוא ישרוד כל אחד. לטיירון יש את האופי לאמן את דורטנט ואירוינג כי הוא לא מחפש את אורות הבמה, כפי שאומרים החברים שלי מתל מונד. הוא רק מחפש לעמוד מאחורי הקלעים, כמו שאומרים החברים שלי מכלא השרון, ולתת לשחקנים שלו לקחת אליפויות.

4. סכוי אמיתי שמשחקי NBA ישוחקו ללא קהל

אחרי מסיבת העתונאים עם הנשיא הערב – אדריאן ווג'ו וזאק לאו דיווחו כמעט מיד – שאדם סילבר הודיע שהוא יקיים CONFERENCE CALL עם כל בעלי הקבוצות, ואז יוחלט אם להמשיך את משחקי הליגה לפי התכנית ללא קהל, ובכך למלא את המלצת סגן הנשיא פנס ויו"ר משרד הבריאות על ביטול מופעי המונים.

לפי ווג'ו, רק ESSENTIAL PERSONNEL יהיה במשחקים.

אגב, למדיה כבר נאסרה הכניסה לחדרי ההלבשה לפני או אחרי המשחקים.

(כל זמן שהמשחקים ישודרו בטיווי זה בסדר איתי)

5. לטריי יאנג אסור לתת רווח ברגע שהוא עובר את החצי!

(לפני כמה דקות, נגד שרלוט)

6. עכשיו הוא עושה זאת מהלוגו של ההאוקס

7. הפאור רנקינג החדש של B/R

8. קנזס עדיין מס' 1!

קנזס נשארה (כמצופה וכראוי!) מס' 1 במכללות. אבל פלורידה סטייט הגיעה למקום הרביעי, הגבוה ביותר ברנקינג שלה, ב-54 שנים. כי פלורידה סטייט – כפי שהרבה מאיתנו יודעים – הא אוניברסיטת פוטבול.

קנזס זכתה פה אחד מ-65 הבוחרים זה השבוע השני.

הספרטנס קפצו 7 מקומות למעלה, העלייה הגדולה מכולן. ויסקונסין עלתה 6 מקומות, ווירג'יניה עלתה 5 מקומות.

AP Top 25 Poll

First-place votes in parentheses:

TEAMRECORD
1. Kansas (65)28-3
2. Gonzaga29-2
3. Dayton29-2
4. Florida State26-5
5. Baylor26-4
6. San Diego State30-2
7. Creighton24-7
8. Kentucky25-6
9. Michigan State22-9
10. Duke25-6
11. Villanova24-7
12. Maryland24-7
13. Oregon24-7
14. BYU24-7
15. Louisville24-7
16. Seton Hall21-9
17. Virginia23-7
18. Wisconsin21-10
19. Ohio State21-10
20. Auburn25-6
21. Illinois21-10
22. Houston23-8
22. West Virginia21-10
24. Butler22-9
25. Iowa20-11

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 71 תגובות

        1. הוא לא טיפש. הוא אישיות submissive שגופו וכישרונו הובילו אותו לתפקיד Dominant. את החיים העסקיים שלו מוביל קליינמן גם כסוכן כמשקיע וכדמות אב. הוא לא פתור מבחינה אישיותית ונמצא ללא בת זוג קבועה מאז הרפתקאת האירוסין הכושלת למוניקה רייט מהwnba. הוא נסחף אחרי כל אישיות כריזמטית ולא בכדי מצא את הכומר הסופרסטאר קארל לנץ (קיירי, ג'סטין ביבר ועוד). לא בכדי נסחף אחרי ווסטברוק בokc וניסה לחקות מניירות שלו. למעט על מגרש הכדורסל אין לkd שום אישיות או דעה שנראים מקוריים שלו או שבאו מתוכו.

          1. הרגת אותו 😂😂
            מראה כמה חלקם חלשים מנטלית קיירי ביבר כולם עם דכאונות הולכים לאיזה שרלטן. מתאים להם סיינטולוגיה.
            לכן דוראנט רצה את הכומר מאמן?

            1. לא יודע עם זה חולשת אופי או 'עייפות אופי'. מדובר באנשים שנמצאים במרכז הצומי מגיל מאוד צעיר – מילדות – וברור שיש לזה אימפקט מנטלי עצום.

          2. מה זה קשור לזה שאין לו בת זוג קבועה להפרעת אישיות? ג’ון לא ידעתי שנהיית פסיכולוג, אבל שבנאדם שווה 200 מליון דולר ומפורסם, וכל מה שבחורות רוצות זאת הכסף שלך (בטח הגולדגריות בקליפורניה, במיאמי…) ברור שהוא לא יצא עם חשפנית כמו פול גורג.
            .
            לגבי עסקים מה עדיף שישקיע במה שהוא לא מבין, הוא לא העיפרון החד בקלמר לכן הוא מביא אנשים שמבינים יותר ממנו, זה דוגמה מצויינת.

          3. אין דבר כזה אישיות דומיננטית/פאסיבית, יש רק אנשים במצבים וסיטואציות שונות. זה מיתוס שנשען על מחקר שגוי (שמי שכתב אותו התאמץ אחר כך לשווא לבטל את הדפסות הספרים) והופץ לכל עבר על ידי חברות סיגריות שניסו להוכיח שסיגריות הן בריאות דווקא ועל ידי אנשים שניסו לשווק לדושים.
            ותודה על ההזדמנות לחזור על זה. מזמן באמת לא הצקתי על מיתוס האלפא/בטא.

            1. אם נשאל את הבודהה אין בכלל אני (יציב וקבוע במסורות המאוחרות יותר).
              אפשר לומר שיש אדם שהאישיות שלו נוטה למקומות בהם הוא יותר מוביל ולפי זה הוא יבחר את הסביבה שלו (כמובן שגם הפוך). כאשר סביבה לא תאפשר לו את זה הוא יעזוב/ יסתגל/ ירגיש שלא בנוח. מה שכן האישיות הרבה יותר דינמי מהמופעים הגנטיים שלנו.
              באופן כללי פסיכיאטריה היא תחום מאוד לא מדויק.

            2. גם קירקגארד איפשהו באיזור שם.
              .
              אני מצטער, פשוט השטויות האלו של האלפא די מרתיחות אותי. תירוצים חסרי ביסוס ליצור היררכיות איפה שאין ולהצדיק התנהגות מגעילה.

            3. תסכים איתי אבל שיש דבר כזה אישיות מחורבנת?

            4. אין אישיות מחורבנת יש אישיות שמחורבן לה….

            5. על בסיס נסיון חיי, אני מסיק בצורה די פסקנית שקיים כזה דבר אישיות מחורבנת. יותר מיזה, אני גם מסיק שזה כנראה גנטי.

            6. LJOS התכוונת לקירקגור?

            7. כן, הוא.
              וכמובן שכתבתי ככה בגלל מחאה שיש לי כלפי השפה הדנית וצליל שאין לי שום דרך לבטא (והצלחתי ללמוד את הקליק האיסלנדי, דאמיט), ולא בגלל שהעצלנות האמריקאית להגיית שמות השתלטה לי על התודעה.

            8. 1. אור נכון שהמילה אישיות היא בעייתית. אבל במה שתיארתי לא חטאתי לאמת. יש לו שרשרת של התנהגויות פאסיביות\נשלטות שקשה להתעלם מהן. לא טענתי שנולד כך. אישיות באופן כללי (למי שמאמין בה. יש לא מעט פסיכולוגים אבולוציונים והתנהגותיים שמראים תוצאות חד משמעיות להיווצרותה של אישיות) יש בה רבדים. אני תארתי כישרון ויכולת שהופכות אותו למאוד דומיננטי על מגרש הכדורסל. מצד שני ישנם כמות פסיכית של עדויות שכבר נערמו לגביו להיותו מאוד מובל על ידי אחרים. להיותו משנה דעה סדרתי. לא סתם הבאתי את עניין האירוסים שלו. הוא היה חבר ילדות שלה הם התקרבו ובמהירות האור הוא הציעה לה נישואין כי 'היתה אנרגיה באויר'. לא מעט זמן אחרי הוא ביטל אותם. ארוסתו טענה שהוא לא הלך בדרך האל (מאז שזה קרה חשבתי שאולי יש לו קונפליקט מיני). לאחר מכן הוא זנח לגמרי את עניין האמונה עד שהוא חזר חזרה לכנסיית הילסייד. אין שום דבר נגד אף אחד מההחלטות שלו. אבל אי אפשר להתעלם מכך שזה בנאדם שמתנדנד בחיו ובכך קשה לסמוך על אף אמירה או הצהרה שלו

            9. סבבה.
              את זה אני מקבל. לא בהכרח מסכים (חוסר החלטיות, אגב קירקגור, ומה שנשמע קצת כמו תסמיני ADD לא בהכרח קשורה להובלה על ידי אחרים, וכי זו פעם ראשונה שאני שומע את הסיפורים האלה על דוראנט אז לא מכיר מספיק), אבל לגמרי מקבל.

  1. ברור שקיירי ודוראנט פיטרו אותו יש מישהו שלא חשב ככה דוק?
    מאנו תמיד צודק.
    אני בכלל חשבתי שצנדלר וטמפל פיטרו אותו כי לא הסתדר איתם והם באו להנהלה ואמרו אנחנו לא מוכנים שהוא יאמן אותנו…
    לפחות בעונה בה השיקצה לא מנפקת דרמות טוב שיש קיירי ודוראנט. כמו שאמרתי אתמול לניסני ששאל איך דוראנט בעניין הוא צפה ולא אהב את שיטת 2 iso על 5 של אטקינסון.
    נטס: דרישות מאמן-
    1. בעל ניסיון רב ב2 iso על 5.
    2. צייתן למרות
    3.בעל עיטור אות הלשון החומה
    4. מקשיב לכוכביו
    5. מפרגן לכוכביו בתקשורת
    6. מסוגל לשאת בכל אשמה

    1. אפשר להגיד את זה בכל רם – אחת הדרישות למאמן הבא היא שהוא גם יהיה שחור (ואכן כל המועמדים שמנחם מזכיר הם שחורים, לפחות למחצה). קיירי ודוראנט במקום שהם פשוט לא יקשיבו ללבנבן משקפופר כמו ניק נרס.

        1. אתה שוכח את מי הוא רצה שם. ואתה גם שוכח מה אותו לברון האכיל את ספולסטרה ובלאט. ונראה שאתה שוכח גם מהו תפקיד המאמן 🙂

  2. אז גם אני סאקר של המשוואה בה ארגון טוב מוביל לאנשים טובים ואנשים טובים לתוצאות טובות. עם הזמן אני מבין שאנשים טובים לפעמים מובילים לארגון טוב ואנשים טובים מובילים לתוצאות טובות.
    .
    כשאנשים מרגישים צורך לספר לך כמה הם כנים ובעלי מודעות עצמית גבוהה זה מרגיש לי כמו שכנוע עצמי. דוראנט וקיירי עברו לניו יורק בגלל ש1. ריץ' קליינמן הגורו העסקי וחברו הטוב של דוראנט רצה בכך. 2. הכומר של קיירי ודוראנט גר בניו יורק והכנסייה הגדולה שלו שם. הם לא הגיעו לניקס כי יש סוד ידוע שבגלל שמתקן האימונים של הניקס נמצא בווסצ'סטר שהוא מרחק נסיעה של כמעט שעה וחצי מהעיר השחקנים צריכים לגור רחוק מ-MSG או רחוק ממתקן האימונים ולנסוע הרבה. המתקן של ברוקלין צמוד וחדיש. מה גם שהניקס והמדיה מביאים לחץ ששניהם פחות אוהבים.

      1. כן ולא. הניקס מלאים שחקנים משלימים שחלקם בעלי פוטנציאל עתידי טוב. הנטס עמדו בפני עצמם כקבוצה של 0500. אני דווקא חושב שקיירי בארט מוריס דוראנט ורובינסון יכלו להיות חמישייה סופר מעניינת. מוריס כבר לא שם ורנדל היה עובר בטרייד במקרה כזה…

            1. תסכים איתי שמה שדוראנט חושב זה לא בדיוק סממן לחוכמה עילאית?

    1. בנוסף אם דוראנט וקיירי היו מעוניינים בתרבות ארגון או שיטה לא היו עוזבים את שתי הארגונים הקודמים שלהם בהם השיטה מעל הכל. הם רוצים בדיוק כמו לברון כל השנים מאמן שהופך אותם לשיטה ו'מאמן' את האחרים סביבם כדי להתאים להם. דוראנט רוצה לחזור לימי OKC וקיירי רוצה לחזור לימי קליבלנד ללא לברון בו עשה מה שרצה. לשניהם לא אכפת מאליפויות (שניהם סיימו אליפויות בתחושת ריקנות) אלא אם זו תבוא תוך כדי ביטוי של המשחק שהם רוצים לשחק. כל שחקן או מאמן שיאיים על המציאות הזאת יחטוף. דינוודי ילך בטרייד הקיץ ואפילו ג'ארט אלן יהיה על הכוונת. הם יחפשו בעיקר שחקנים משלימים שיתנו להם מנוחה או עבודה שחורה מבלי לצייץ או לקרוא תגר על עליונותם. קאריס לאברט הוא מקרה מעניין כי יש לו הרבה מניירות של כוכב והוא אוהב כדור ביד. מצד שני הוא השחקן היחיד היכול לשחק בין דוראנט לקיירי בעמדה ולהשיג נקודות בעצמו.

      1. ג’ון אתה יודע שאני מת על התגובות שלך , אבל אתה מטפס פה על הרים וגבהות רק על בסיס השארות, ברוקלין הייתה קבוצה פצצה מלאה פוטנציאל שהייתה צריכה שני כוכבים שיובילו אותה קדימה , אף שחקן לא היה עובר לארגון רקוב כמו הניקס ( בטח שדולאן האהבל הצהיר שהוא לא רצה לתת מקס לדוראנט בלי אכילס ), איזה סיבה הייתה לדוראנט להישאר בגולדן סטייט הוא היה השחקן הטוב ביותר שלהם והכי פחות מוערך, נגר כמו גרין צעק אליו בלי לקבל עונש ממשי, האוהדים לא אהבו אותו (אם השאלה המפגרת כל שבוע אם הקבוצה טובה ללא דוראנט או איתו), והניהול הגרוע העלה אותו לשחק עם פציעה וגמר לו את האכילס (ואז מאיירס הופיע בטלוויזיה עם נאום הדמעות באחת מהתצוגות המבישות שאני זוכר), קיירי זה הייד קייס רציני , גם בגולדן סטייט דוראנט לג שינה את השיטה שלו יותר מדי (ולמה כשהוא קולע איך שהוא רוצה מתי שהוא רוצה?)

        1. מסכים מאוד עם הרישא.. אם לא התמונה, הייתי חושב שפרצו לג׳ון ליוזר..
          הזה אותו ג׳ון עם התגובות המעמיקות והרחבות שכעת נותן פרשנות פסיכולוגית בלירה על אדם אותו לא פגש מעולם? מאוד מוזר.

    2. האם ארגון טוב מביא אנשים טובים שמביאים לתוצאות טובות?
      סאן אנטוניו ללא דאנקן (ולפני כן רובינסון)?
      סאן אנטוניו ללא קוואי?
      קליבלנד ללא לברון?
      מילווקי ללא יאניס?
      לייקרס עם לברון?
      לא בטוח שזו משוואה מושלמת, או יותר נכון, ארגון טוב צריך לדעת להעסיק אנשים מאד כישרוניים ולא מושלמים.
      כוכבים בשנים האחרונות הבינו שהם בעלי ההשפעה האמיתית, ושהם יכולים לשתף פעולה. הארגון תלוי בהם, ולכן מערכת טובה חייבת להתחשב בהם.
      אף אחד לא מנצח ללא סופרסטארים, הליגה מוכוונת סופרסטארים.
      מאמן טוב, שיודע לפתח שחקנים, אבל מגיע לעימותים עם סופרסטארים, מקומו באירופה (אפילו במכללות קשה לפתח שחקנים בשנה אחת) או בבתי הספר.
      כמה שהאגו של דוראנט וקיירי בעייתי, ברוקלין יותר טובה איתם ביחד.
      חיים קשים, מה לעשות.

      1. "מאמן טוב, שיודע לפתח שחקנים, אבל מגיע לעימותים עם סופרסטארים, מקומו באירופה (אפילו במכללות קשה לפתח שחקנים בשנה אחת) או בבתי הספר."

        הבעיה היא שהיום לא צריך להכנס לעימותים בשביל שכוכבים יסמנו אותך, ואטקינסון אכן לא נכנס לעימותים. בדיוק כמו בלאט בזמנו (שדווקא די ליקק ללברון בזמנו), הוא פשוט לא בא לכוכבים טוב בעין. בכל הקשור לקיירי אין לי מה להוסיף. אבל דוראנט – עם כל הביקורת עליו – הוא דווקא לא מסוג השחקנים שנכנסים לעימותים עם מאמנים ומצער לראות שמה שלברון לימד את קיירי, קיירי עכשיו מלמד את דוראנט.

        "מה שהאגו של דוראנט וקיירי בעייתי, ברוקלין יותר טובה איתם ביחד."

        את זה נדע רק בעוד כמה שנים. בינתיים ברוקלין יותר טובה בלי קיירי מאשר איתו. והמשוואה הנכונה היא האם – לאורך זמן – ברוקלין עם ראסל ספנסר וקאריס לא היתה מגיעה להישגים יותר גבוהים מברוקלין של קיירי ודוראנט.

      2. אתה צודק.
        אברי דינווידי לבארט אלן דיאנגלו זה לא חומר אפילו לסיבוב 2. אולי ביום ממש טוב. קיירי דוראנט זה חומר מינימלי לגמר מזרח ולכל הפחות סיב 2 שזה התקרה בלעדיהם…
        זה ליגה של כוכבים, מי שלא מלקק להם הולך. פופ לא ליקק מספיק לקאווי לא נתן לו ISO לא נתן לו להרגיש מלך אלא "חלק מהמערכת" ולכן ביי ביי. אף אחד לא מעוניין להרגיש חלק ממערכת או קבוצה אלא המלך. ולפעמים מספיק שלא יבואו להם טוב בעין אז עפים עי הכוכבים, זה המציאות.

        1. בוא נחכה ונראה איך דוראנט חוזר מהפציעה המאוד קשה שלו בגיל 32, איך הוא נהנה לשחק בקבוצה שהרכז שלה לא בעניין של למסור לו (או בכלל), ונראה לאן הם מגיעים.
          =
          לגבי התקרה של ברוקלין של השנה שעברה (עם דיאנג׳לו), אני ממש לא מסכים איתך. ההתקדמות שלהם (כמו גם הכימיה שלהם) היתה מדהימה ואיך שקאריס פורץ השנה – יחד עם המנהיגות שדינווידי מגלה כשקיירי לא משחק – אני חושב שהם יכלו להיות אחת מהקבוצות הכי חזקות במזרח. לא מילווקי, אבל בהחלט בליגה של בוסטון טורונטו ופילי. מה גם שהיה להם עוד כסף לחיזוק.

  3. תודה מנחם. אני רוצה לראות את ג'רי סטקהאוס מקבל קבוצת NBA, אבל אחת בבנייה ולא כזאת שתצפה ממנו לנצח כאן ועכשיו. הוא עשה עבודה נהדרת בקבוצת ליגת ההתפתחות של טורונטו בעונה שבה לקח אליפות עם סיאקם (2 משחקים בעונה הסדירה והפלייאוף) ופרד ואן וליט, היום שחקני חמישייה בטורונטו. מארק ג'קסון מועמד מתאים מאוד.

    1. לג'רי גם אני מקווה (מה לעשות שבסוף טורונטו כשיכלו עשו את הבחירה הנכונה ולקחו את נרס?).
      מה במארק ג'קסון הופך אותו למועמד מתאים?

  4. ככל שאני קורא על כך יותר פרטים, אני מברך את אטיקסון על כך שפוטר מהנטס.
    שומר נפשו ירחק,
    שומר נפשו תמים,
    כי אין בעיר מקלט,
    אך יש בה שני חלאונים
    (איפה הד"ר הגולש עם השיר היומי שלו?).

    תודה רבה על המעורב

  5. הזוי מה שקורה בנטס. מאז שמרקס לקח שם פיקוד הם עשו הכל סופר נכון, ברמה הפופוביצית (אפילו המדים שלהם מזכירים את הספרס!). עבדו לאט ובסבלנות, הביאו מאמן אוטוריטה, שחקנים עם אישיות נכונה, והכל התבשל בסבלנות ליצירת מכונה משומנת שעובדת נהדר. ואז בא קיירי. הכי מדהים אותי בכל הסיפור הזה זה רמת הכבוד העצמי של מרקס. הוא לא היה חייב להביא את קיירי, והוא לא היה חייב להכנס לסמטוחה הזאת. וכשזה כבר קרה, הוא יכל לצאת מזה כמנצח – טריידים על קיירי ודוראנט בעד ים בחירות גבוהות (בהנחה שאין להם נו-טרייד). אבל איכשהו הוא יצא דוש – מקווה שזה שכר לימוד.

    1. טרייד על קיירי ודוראנט והסיפור שלו בליגה היה תם. גם הסלטיקס היו מוכרים עצמם בשביל דוראנט. הם בחרו בנטס למנגר לא היה שום מילה בעניין הגעתם כמו לברון שבחר בלייקרס. המנגר הוא עוד בובה הכפופה לכוכבים הגדולים.
      שלא נדבר שעם דיאנגלו דינווידי ולבארט הטופ שלך זה 4 במזרח….

      1. אתה מסתכל על דוראנט ואתה חושב שמדובר בשחקן בן 30 בשיא הקריירה שהוא היה לפני שהוא נפצע. הוא חוזר בגיל 32 אחרי פציעה קשה מאוד, וגם אם הוא חוזר לעצמו בסוף (ויש מצב שיקח לו איזה שנה לחזור לעצמו), אני לא יודע כמה שנים ברמה הזאת נשארו לו במיכל.

        אחרי הנסיון של הסלטיקס עם קיירי, אני בספק אם מישהו שם היה מוכר את אמא שלו בשביל דוראנט. היתה שנה מזוויעה בבוסטון ואף אחד לא רוצה לחזור לשם. להיפך, בבוסטון לא אוהבים פרימדונות – לראיה איזייה ורוזייר שנשלחו לאחר כבוד למקומות אחרים, בעוד ששחקנים כמו ג'יילן וסמארט מקבלים חוזים ארוכי טווח.

        1. כל GM היה מוכר את נשמתו ואת הנשמה של המשפחה שלו * 10 דורות אחורה בשביל להביא את דורנט. זה לא שחקן של פעם בדור אלא של פעם בכמה דורות. חייבים לקחת עליו את הסיכון.
          .
          יכול להיות שבבוסטון לא אוהבים פרימדונות (למרות שאני לא חושב שרוזיר או תומס עונים להגדרה הזו) אתה רואה אותם מביאים אליפות עם הסגל הנוכחי? ובוא נזכור שיהיה להם מאוד מאוד קשה להתחזק בקרוב עם החוזים של קמבה, בראון ועוד רגע צריך לתת מקס לטייטום.

          1. לא בטוח בכלל שאתה צודק לגבי דוראנט. חכה קודם ותראה איך הוא חוזר מפציעה שלא הרבה חזרו ממנה, בטח שלא בשנות ה30 שלהם. כולם כבר הסיקו שהם הולכים לראות את אותו השחקן כשהסיכויים הם כפי הנראה שזה לא יקרה.

            לגבי רוזייר, הוא התבכיין שהוא לא עולה בחמישייה ואיזייה, כמו שאתה בטח זוכר, דיבר על משאיות הברינקס שמגיעות לו. שניהם ראו את עצמם לפני הקבוצה – לגיטימי אגב – ושניהם היו גם שחקנים מאוד אנוכיים.

            לגבי אליפות – הסגל שלהם נבנה על ההנחה (שמתגשמת בינתיים) לפיה התקרה של טייטום וג'יילן מאוד גבוהה והם יהפכו לשחקנים שסביבם בונים קונטנדרית. ברור שזה לא המצב עדיין אבל דבר איתי עוד שנה שנתיים ואולי תהיה לי תשובה אחרת.

  6. אחלה מעורב ואחלה תגובות – אני מסכים חלקית כמעט עם כולם.
    השנקל שלי :
    חייבים כוכבים, כל השאר בר-החלפה לגיטימי.
    אתה לא אומר לא לדוראנט.
    קיירי כוכב על, צריך סיטואציה נכונה, לא קיבל אותה מאז קליבלנד וסבל מפציעות.
    ברוקלין עם קיירי ודוראנט בריאים שווה גמר כללי (דרך המזרח). המעטפת לא כל כך חשובה/משנה. העיקר שתהיה.
    יאללה שדוראנט וסטף יחזרו כבר, הם חסרים.

    1. בוסטון לא הייתה הסיטואציה הנכונה עבור קיירי? קבוצה עם מסורת מאמן מעולה שבנויה בצורה פנטסטית המון כישרון ואיזון נהדר בסגל. מה עוד הוא צריך?

      1. אולי דה שוט מתכוון ש'סיטואציה' = לברון/דוראנט לידך? כי אם כן, אז זו בהחלט סיטואציה טובה שרוב שחקני הליגה יעדיפו להיות בה.

        בחברות דה-שוט, הא? 🙂

        1. חחח… זאת אחלה סיטואציה, אני מעדיף את דוראנט. סטף ו-ווסטברוק הגיעו רחוק עם זה.
          ללא דוראנט השנה, קיירי לא יכול לסחוב ככוכב יחיד. חכה שדוראנט יחזור, פתאום קיירי יכה באויב מעמדה מספר 2, בהפתעה. בבוסטון ובברוקלין הוא היה על תקן מספר 1. לא מתאים לו.
          קטמוני – בוסטון לא נבנתה עבור קיירי, הוא צריך להיות מספר 2 לכוכב גדול ממנו, לא חלק ממערכת וכל הסוציאליזם הזה. בשנה הבאה הליגה לא תדע מאיפה זה יבוא לה. אנשים שכחו איזה שחקן ענק הוא, טופ-3 ב-'סקילס' בליגה.

  7. תודה מנחם!

    קיירי ו-KD – כמה רעש משניים שאני אהיה בהלם אם ישחקו יותר מ-200 משחקים (יחד) בשביל הנטס בשתי העונות הבאות

    לגבי הדירוג – לדעתי כל הבאז סביב הלייקרס ולברון ל-MVP רק יעשה טוב ליאניס לקראת הפלייאוף. מגוחך כמה רוצים לקחת את זה ממנו לטובת הקינג, שמעתי כבר פרשנים שאומרים שמגיע ללברון כי הוא התמודד עם משבר בסין בקיץ ועם המוות של קובי…

    1. יאניס יקבל השנה גם כן, הסר דאגה מליבך. עם זאת (ועם כל הסלידה שלי מלברון והלייקרס), אי אפשר שלא להתפעם ממה שלברון עושה השנה בגילו (וגם בלי קשר לגיל), ואיך שהוא נראה על המגרש.

  8. תודה רבה דוק, אחלה מעורב.
    יש משהו לא נקי בנטס, ואני מאוד לא אוהב את הקטע שפיטרו מאמן מוערך ששחקנים אוהבים, רק בגלל שני מנייריסטים מנייאקים כמו דוראנט וקיירי, אבל ככה זה עובד

  9. דוראנט זה מקרה מיוחד:
    אלפא כמו לברון הוא לא, אין לו את האופי, אז אי אפשר לבנות סביבו קונטנדרית שהוא יוביל כמנהיג.
    מספר 2 ? הוא לא מוכן, רק מספר אחד, אז אי אפשר לחבר אותו עם שחקן בכיר שיוביל כמנהיג
    חלק מתלכיד? לא הולך, בגולדן היה לו את התלכיד האופטימלי עם סיכוי להכנס להסטוריה והוא עזב
    יוצא שאי אפשר לשבץ אותו בשום סיטואציה
    אולי עוד כמה שנים בשלהי הקריירה הוא יסכים להיות מספר 2 של יאניס או דונצ'יץ' אם יהיה לו מזל, עד אז אליפויות יהיו להם בערך כמו לפילי עם הפרוסס

      1. זה לא יוביל לאליפות, זה יהיה כמו דייויס שהוא שחקן מעולה שינסה להוביל לאליפות.
        צריך מנהיג שגורם לאחרים להשתפר, סקורר זה לא מספיק. אין תקדים לסקורר שהוא לא מנהיג שהוביל לאליפות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט