מעורב הופס אמריקאי (ואחד ישראלי) – כולל 'שאקרמנטו'/ ליום ד' בערב

1. "מעורב ישראלי":מה זאת הזוועה הזאת?

 

מישהו הקליט את הקטע הזה שהופיע באיזו שהיא תכנית ספורט בטיווי הישראלי, הדפיס, ושלח לי:

קופמן: "די, מספיק עם זה כבר. תקשיב, פונטי, תבין, אתה מאמן גדול, אבל יו"ר כמו חנווני, אתה לא רואה את כל התמונה, אתה במכולת, אתה יו"ר כמו חנווני, אתה עמוס בתוך ארגזים". פונטי: "אני כיסיתי חובות של שני מיליון, את החוב האישי שלך אתה לא מסוגל לכסות". קופמן: "אתה חנווני, תכיר בעובדה. מה אתה יכול כרגע להציל את המצב? אנחנו שואלים שאלה בתוך המכולת, אנחנו בתוך הארגזים. ניסית להציע למי שתעלה במשקל בונוס מיוחד?". פונטי: "אני יענה לך כמו במכולת". קופמן: "נו, תענה לי כמו במכולת". פונטי: "בוא תפתח מכולת של שני מיליון שקל גירעון, ובוא נראה אותך מוציא את הגירעון הזה מאיגוד הג'ודו". קופמן: "הבאת כסף מהבית? מה זה כיסיתי גירעון?". פונטי: "המכולת היא אצלך". קופמן: "אתה מנהל את העסק במכולת". פונטי: "המכולת היא אצלך בראש, המכולת היא אצלך בהימורים שלך". קופמן: "פונטי, אל תתחיל איתי". פונטי: "לא, אתה אל תתחיל איתי, אני לא מפחד ממך ואתה לא עושה עלי רושם". קופמן: "אל תתחיל איתי בקטע אישי". פונטי: "אני לא מפחד ממך". קופמן: "תצא לרגע מהמכולת ותגיד…". פונטי: "זה שמרחמים עליך ונותנים לך כל מיני תוכניות, זו בעיה של אלה שנותנים לך את התוכנית הזו". קופמן: "אני רואה שאתה בקואליציה, פתחת במכולת". פונטי: "אתה לא מבין כלום בספורט וצועק וצועק וצועק […]". קופמן: "תגיד לי דבר אחד, אתה מסוגל לסגור את המשבר הזה? כי אתה הרסת את האיגוד". פונטי: "אתה אומר דברים שאתה אפילו לא מבין מה אתה אומר". קופמן: "אני אומר להתפטר". פונטי: "אתה חי מהדברים האלה, רק כדי להרוס, אתה חי מזה לפגוע באנשים אחרים, אתה חי מכשלונות". קופמן: "פונטי, דקרת את אדי קואז בגב, הוא היה עוזר מאמן שלך. היית עוזר מאמן שלו, אני מכיר את כולם". פונטי: "אתה מת שהספורטאי הישראלי ייכשל כדי שיהיה לך מה להגיד את השטויות שאתה מדבר. אתה אפילו לא מבין, לא היית כדורסלן, לא היית כדורגלן, לא היית אחד שעושה ג'ודו, מה אתה בכלל עושה בתוכניות האלה?". קופמן: "אני שואל אותך שאלה, תענה לי, אתה מתפטר? כן או לא?". פונטי: "אני לא יענה לך, השאלות שלך הן בכלל לא שאלות ענייניות, השאלות שלך הן כדי לפגוע בי ולפגוע באיגוד הג'ודו. אתה נהנה מכשלונות, אתה רק מחכה…". קופמן: "נכון, אני נהנה מהכישלון שלך. אני שואל אותך, אתה מתפטר?". פונטי: "אתה בהמה". קופמן: "תתפטר". פונטי: "ביום שיפטרו אותך מהערוץ שאתה משדר בו ויפטרו אותך מערוץ הספורט, ששם מרחמים עליך על זה שאתה אולי צריך לכסות את החובות שלך כי אנחנו יודעים לאיפה החובות האלה הגיעו, אז אל תגיד לי להתפטר. הבנת?". קופמן: "או.קיי, עכשיו אני שואל אותך… אתה מתפטר או שצריך לפטר אותך? […] אתה כישלון". פונטי: "אתה כישלון! לא אני. אני מצליח, אני הבאתי…". קופמן: "מה הבאת? מה הבאת?". פונטי: "אני הבאתי בתור מאמן מדליה אולימפית". קופמן: "אז לך תהיה מאמן, לך תהיה מאמן. תאמן, לא כל מאמן הוא יו"ר". פונטי: "אתה בהמה, רון, אתה פשוט בהמה, אתה פשוט אדם שצריך לסגור לך את הפה". קופמן: "פונטי, פונטי, תסגור אותי מתי שאתה רוצה, תענה לי לשאלה, רק כן או לא, האם אתה מתפטר?".

 

איך מרשים דבר כזה? לאיזו רמה מרתפית אפשר להגיע וכיצד מרשים דבר כזה? רון קאופמן הוא לא סתם בהמה. הוא נשמע כמין בריון עם פה גדול שנראה לו שהוא יכול לעשות כל מה שהוא רוצה, ואיש לא יגיד לו מילה. שפל כזה לא שמעתי מעולם בדיון בין שני אנשים. ממש פיגור שכלי, דביליות,  וגסות. אני לא מאמין שבמדינה הנחשלת ביותר בעולם ירשו ברבריות כזאת בטלוויזיה לאומית. אני לא מבין כיצד מרשים וולגריות כזאת, חוסר-תרבות, חוצפה, חזירות, ניבול, והשפלה מהסוג הזה.

כיצד רון קופמן השמן שממש – אבל ממש – אין לו מושג בספורט, מצליח לשרוד בטלוויזיה עם השחצנות, חוצפנות, וההתנשאות שלו? לאיזו רמה התדרדרה התקשורת?  אילו גרתי בארץ הייתי עושה משהו בנידון. לא יודע מה, אבל הייתי עושה משהו.

בושה וחרפה ממש.

 

 

******************

 

2. כינויים במקום שמות

 

 

כנראה שדייויד סטרן מרגיש מעט אשמה (ואולי אפילו בושה?) על כל מיני הקודים בלבוש ועדיים שהוא השליט ב-NBA, ליגה שבעיקרה היא של ברת'רס שעבורם שרשרות זהב בגודל של שרשרות אנייה המשליכה עוגן הם לחם וחמאה.  אז הייתם מאמינים שהוא קיבל את הצעת מיאמי היט שבמשחקה נגד הברוקלין נטס כל השחקנים יופיעו עם שמות כינויים במקום שמותם? לוח המשחק, לוח התוצאות, הכל יהיה בכינויים. רק טופס המשחק הרשמי יהיה עם השמות האמיתיים.

כל הכבוד סטרן! נעשית "ברת'ר" בערוב יומך!

מיאמי ביקשה שזה ייעשה נגד הנטס גם בגלל שהמשחק ישוחק ביום ראשון ב-NBC לעיני כל האומה (והעולם), גם בגלל שזה יהיה משחק עם המון ציפייה והופלה, וגם כי ה-MEDIA DIRECTOR של מיאמי יודע שלכל 12 השחקנים ישנם כינויים מגן העדן. אתם כמובן יודעים כמה: "KING JAMES". "THE TRUTH". "KG"." JESUS SHUTTLE", ועוד ועוד.  למקרה שאתם לא בטוחים בקשר ל-"ג'זוס" – הרי זה היה שמו של ריי אלן בסרטו הנפלא "HE GOT GAME".  שאר הקבוצות נידלקו על הרעיון, וכבר נעשים דיונים בין קבוצות לקבל מה-NBA משחק אחד עם רשות להופיע בכינויים.

העיקר שיש כאן כיף והומור וכולם לוקחים הכל בכיף, ללא בהמות כרון קופמן!

 

**********************

 

 

3. "שאק-רמנטו": השאק גרם ל-BUZZ בכל עולם הכדורסל

 

אני לא אתפלא אם תוך כמה שנים שאק וקווין ג'ונסון, ראש העיר', לא יתחמלו שם חדש לעיר: "שאקרמנטו"

 איש לא יודע איזה חלק מהסקרמנטו קינגס שאקיל או'ניל קנה. אבל מה זה משנה? כשמג'יק "קנה" את הדודג'רס, ההופלה נשמעה בכל העולם האוהב בייסבול, ואוהב את מג'יק. ז"א ארה"ב, ארצות מרכז אמריקה, יפאן, קוריאה, ואפילו סין המתחילה לשחק בייסבול במיליונים. כשמג'יק קנה את הדודג'רס הם היו בתחתית המרתף, והיום הם מובילים את הנשיונל ליג ווסט ב-10.5 משחקים, ולאס ווגאס מעמידה אותם כפייבוריטים לנצח את הוורלד סרייס. איזה חלק קנה מג'יק? 2.3% מהקבוצה. אבל ה-IMPACT של קנייתו, הופעתו הקבועה למשחקים, שיחותיו עם השחקנים, והבראנד שהוא הוסיף שווים לדודג'רס הרבה, הרבה יותר מ-2.3% האחוזים שלו.

כשפייטון מנינג קנה חלק מהממפיס גרייזליס הדבר הביא מיד CREDIBILITY לקבוצה. ESPM MAGAZINE בחר בה כפרנצ'ייז מס' 1 בספורט האמריקאי, וחלק מהבחירה היה בגלל הבעלות על הקבוצה ומי בעליה. שמו של פייטון מנינג, הקוורטרבק של דנבר ברונקוס והיום הקוורטרבק מס' 1 ב-NFL, הוזכר באותיות גדולות כפקטור חשוב בבחירה. כש-JAY-Z קנה את הנטס, והחל לבוא למשחקיה ואפילו לטוס עמה לכמה משחקים, כל עתון בארה"ב התרכז בו לא פחות מאשר בקבוצה, והלגיטמציה שהביא לנטס היא מעל ומעבר. אתם יודעים איזה חלק הוא קנה מהרוסי פרוקוחוב?  1/15 של אחוז אחד. הוא בעל פחות מעשירית אחוז אחד של הנטס. אבל לפרסומת, לגיטימציה, מוניטין, רפיוטציה, תהילה,  עממיות, ופופולריות שהוא הביא לנטס שווים פי 100 מהשקעתו הכספית בקבוצה.

במילים אחרות, שקיל אוניל שם את סקרמנטו קינגס על המפה. באותו מאמר של ESPN מגזין הקינגס ניבחרה כפרנצ'ייז האחרון – מס' 155 – בין הקבוצות. בין המשתנים לבחירה היה טיב שחקנים, ארגון, אולם (או איצטדיון), וגודל (וסוג) השוק. אחד הדברים שאמר שאק אתמול היה "אני מבטיח אולם מודרני חדש שיהיה פאר האולמות ב-NBA".

אתם יודעים מה? אני מאמין לו.

הוא יסתובב באולם במשחקים. הוא יהפוך את למרכוס קאזינס ל-"BEST BIG MAN IN THE LEAGUE", ואני מאמין – חלקית – לדבריו.

ויואק רנאדייב – בעל הקבוצה הראשי – גנב את דברי חברו הטוב סטיב ג'ובס ז"ל (יוצר אפל ואייפד ואייפון) שאמר ש"אפל יעשה שקע שיורגש בכל כדור הארץ": "שאקיל יעשה DENT ("שקע") ב-NBA שיורגש בכל הליגה". וזה לא בגלל משקלו. זה בגלל אישיותו, ייחודו,  והפרסונה שלו שאין לה אח וריע.

 

***********************

4.  חשוב!!!   חשוב!!!  חשוב!!!

NBA TV is bringing back 'NBA Inside Stuff' with fresh new look

Insiders  Official Release
Posted Sep 24, 2013 3:21 PM

NBA Inside Stuff, the ground-breaking sports and entertainment all-access show, is coming to NBA TV with brand-new episodes featuring co-hosts Grant Hill and Kristen Ledlow set to debut Saturday, Nov. 2, at Noon ET. The series, which last aired in 2005, will combine some of the franchise's most celebrated segments — redefined versions of "Jam Session" and "Rewind" — with in-depth interviews highlighting some of the NBA's biggest stars and more, all packaged with a fresh new look.

The 30-minute show will be televised weekly throughout the NBA season (26 episodes), along with several special editions airing at select times during the year. The return of NBA Inside Stuff will also include brand extensions across the entire NBA Digital portfolio and social media integration across all platforms.

Inside Stuff

"We look forward to bringing Inside Stuff to the next generation of NBA fans," said Christina Miller, senior vice president and general manager of NBA Digital. "The series will offer fun, original content for our fans including all access features, must-see highlights and all-new segments which we will present across all screens"

Hill, who recently retired following an 18-year NBA career, will also be joining Turner Sports as an analyst for NBA TV and TNT. He was a seven-time NBA All-Star, five-time All-NBA selection, three-time winner of the NBA Sportsmanship Award and NBA co-Rookie of the Year in 1995. Hill, the third overall pick in the 1994 NBA Draft, played for the Detroit Pistons, Orlando Magic, Phoenix Suns and Los Angeles Clippers during his NBA career. He won two NCAA Division I Men's Basketball Championships at Duke University, where his No. 33 is retired.

Ledlow is co-host of The Morning Drive, a sports radio talk show airing on 92.9FM The Game in Atlanta. She's previously served as a field reporter for Fox Sports and Scout.com covering SEC and ACC football and basketball. Additionally, Ledlow has anchored ABC 27 News and has been a sideline reporter for 97.9 ESPN Radio in Tallahassee, Fla.

Known for its trademark off-the-court features with NBA players, NBA Inside Stuff originally aired from 1990-2005, providing fans with a unique perspective of the game. The trailblazing weekly magazine show was hosted by Emmy Award winner Ahmad Rashad and included a variety of co-hosts through the years, including Julie Moran, Willow Bay, and Summer Sanders.

NBA Digital is the NBA's extensive cross-platform portfolio of digital assets jointly-managed by the NBA and Turner Sports including NBA TV, NBA.com, NBA LEAGUE PASS, NBA LEAGUE PASS Broadband, NBA Mobile, NBADLEAGUE.com, and WNBA.com.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. קופמן בפייסבוק:
    אחד המגיבים לטור, נמרוד בוקר, כתב: "המלל הזה, חוסר הענייניות שלו והטמפו שלו, מראים שקופמן זקוק לעוד כמה חודשים במחלקה הסגורה. ובוז גדול למנהלי 103 שמעסיקים אדם במצב נפשי כזה ירוד (לכאורה), ומזנים עוד יותר את השיח מעל גלי האתר". לתגובה הזו נכתבה תגובה בשם שרית יפרח, אשתו של רון קופמן. "אהבתי את התגובה של נמרוד בוקר. אמממ… הוא ממש עושה לי את זה… מדוע שלא ניפגש ונעשה נעים? נלביש אותך בחצאית ראפיה מתוקה ונעשה כולם נוסעים לחיפה? או לדאלאס תבחר אתה? ואחרי זה נחליט מי ייצא לחופש בגהה, או לפרוקטולוג הקרוב למקום מגוריו…. נו? מתאים לך מתוקי? נלך על זה?".

    בוקר הגיב באותה מטבע ותקף את יפרח, שכן חשב שהיא זו שעומדת מאחורי התגובה: "לפחות הקוף התחתן עם קופה שמתאימה לו ככפפה ליד. פה בואש מריח צואה והצעות מגונות למשחקי מלבושים מגרונה. חינוכה העדין והמופלא חיבב עליה עד מאד בדיקות רקטליות למיניהן, עד כדי המלצה לכל בר בי רב להגיע לחפירה… אלוהים, רחם עליהם".
    "שקול מילים, כי אם לא תספור שיניים"

    בשלב זה הבהיר קופמן עצמו כי הוא זה שמגיב מהחשבון של אשתו, והוא לא חסך מבוקר איומים. "נמרוד יקירי, אהובי, מחמלי, אתה מקציף אותי ואני קרוב להתנמרות, שלא תהיה טובה לשנינו. כי אני בניגוד אליך לא מתחבא בפייסבוק, ואם תמשיך לטנף על אשתי אאלץ לחפש אותך. אני מניח שגם אמצא, כי מצאתי מוצצי זרגים גיבורים ממך.

    "יש לך משהו להגיד לי טינף תגיד לי בפנים מולי!!!! דבר איתי על גהה, על סגורה וכל מה שתחפוץ. אבל מילים מיותרות על שרית זה לא טוב. קח עצה בחינם: שקול מילים, כי אם לא תספור שיניים. אל תהיה עבדאי בפייס, לא מתאים להתלכלך על נשים. היא לא כתבה לך תגובה, קיוותי שתבין לבד, אבל אתה מפגר מדי. אבל אתה הרי מחזיק מעצמך, אז צא מהוירטואל לויז'ואל ואל תתחבא. אבל חשוב מכל, הישמר לך מפגיעה נוספת בשרית, כדי שלא אאבד במקרה את מזגי הטוב והנוח בגלל חלאות כמוך. תחתוך, כל עוד אתה יכול, כי יתכן שאם תגזים כבר לא תוכל. זהו סיימתי איתך, אתה יכול להתפנות למצוץ לאיזה אריתראי אקראי".

  2. בילדות קאופמן תמיד היה האחרון שהיו בוחרים לשחק. אחרי כן ילד כאפות. היום הוא מעניש את כל העולם ואחותו. מדהים אותי שנותנים לו במה בארץ כאחרון אוהדי ביתר. רק הם מבינים אותו!

  3. מנחם, מדוע לטור קוראים א?

    ותקשורת הספורט הישראלית במצב גרוע. כתבתי על זה. קופמן בראש החנית, כפרשן לכל ענפי הספורט, אבל אנשים בהמיים אחרים כפיני גרשון (הבחור מבין כדורסל מעולה, אבל חסר טאקט), ואייל ברקוביץ' (נתנו לו לפרשן), ומשה פרימו ואחרים, פוגעים בתקשורת הספורט הישראלית. רק פנינות כמו המדור של סורוקה והירש בנענע 10, דה באזר, הופס ואתרים אחרים שומרים עליה מהריסה מוחלטת.

    1. מסכים אתך רועי לגבי הטפשורת הישראלית של הספורט.
      בשביל לא לשמוע את השטויות האלה ותוכניות מטומטמות של ריאליטי אני לא רואה טמבלוויזיה כבר 7 שנים. מסתפק במחשב בלבד, שם אפשר לסנן בקלות. כל המטומטמים כגון גרשון ברקוביץ והקופמן הזה יכולים לקפוץ לי. לפחות ברקוביץ שיחק ופיני אימן. קופמן הוא רק ילד כאפות שקיבל במה להחזיר לכולם. פשוט עצוב לאיזו רמה ירדה ה"תת תרבות" במדינת היהודים:(

  4. היה לי "הכבוד" המפוקפק להיות איתו באולימפיאדת אטלנטה ב-1996. כל מה שעשה מהרגע הראשון היה להתלונן על 'האמריקאים המטומטמים', ועל 'איך עושים אולימפיאדה בחום כזה',
    הוא היה שמן מדי ובכושר גופני רעוע מדי ללכת למשחקים וא"ק, והוא כיסה את כל האולימפיאדה ממרכז העתונות בלי לראות, לראיןן, ולהרגיש מה קורה. שמתי לב שאין לו כל 'חוש' לספורט, ומלבד כדורגל לא היה לו מושג מי ומה.

  5. תיקון קטן: ג'ייסון קיד קנה את המניות של JZ בנטס. אסור מאמן-שחקן אז קיבלנו בעלים- מאמן.
    לגבי תקשורת הספורט בארץ- לא מבין מה כולם מופתעים, התקשורת היא מראה של המציאות וזו המציאות בארץ. אני מקבל אותה מהשנייה שאני נוחת בנתב"ג דרך הרכבת/אוטובוס/מונית הביתה ועד התור לסופר.
    אז בואו נסתכל על עצמנו לפני שאנחנו מרביצים תורה לאחרים.

    1. אתה צודק, אבל צריך לנסות לשפר בדברים אחרים. לא כל עם ישראל ערסים, ולראייה הגולשים באתר שקוראים את המאמרים ומגיבים תגובות אינטיליגנטיות.

      1. זה העניין, גם באתר האיכותי הזה צריך להסתכל בפלייאוף בבלוגים החיים ולראות שכולנו (או רובנו) כאלה, ברמות וולגריות שונות. מה שאנחנו יכולים לעשות וזה מתאים לתקופת חשבון הנפש והחגים, הוא להסתכל על עצמנו ולנסות להשתפר במקום לצעוק "תראו את האלה, איזה חיות"

    1. זה לא בא לשם השוואה, אף אחד מאיתנו לא מגיע לרמות הדיבור של קופמן וחבריו, אני אפילו לא יודע מאיפה הם מביאים את הדיבור הזה, אמא שלי היתה מתחלחלת אם היתה שומעת אותי מדבר ככה.
      מה שאני אומר זה שהעולם יהיה טוב יותר אם כל אחד מאיתנו יסתכל איך הוא יכול לשפר את עצמו ולא את העולם.

      1. אה, וברור שאין מקום לאנשים כמוהו בעיתונות הספורט. לא ציינתי את זה כי זה נראה לי מובן מאליו. פשוט לא צריך לעשות אותו מפורסם ולהעלות לו את הרייטינג. זה כמו הטרולים של התגובות באינטרנט- תתעלם מהם והם יעלמו

        1. נכון שגם אנחנו מדברים כאן לא יפה אחד לשני. לפעמים אפילו בזלזול.
          אבל זה זמני, ולא קיצוני.
          תראה כמה יפה התנהגו דדי ומנחם בתגובות על הפאקינג קאפס משהו של התקרת שכר.
          אני לא חושב שנכון להגיד את זה בנשימה אחת עם ההתבטאויות הכל כך… לא יודע איך לקרוא להן של רון קופמן.
          אלה באמת דברים שהייתי שמח לראות את העיתונות והתקשורת, בייחוד הספורטיבית, מתרוקנת מהם.

  6. אני לא אשכח שכבר לפני שנים, במוסף "העיר" ז"ל של תל אביב, בנו מעין טורניר של שדרן/פרשן/כתב הספורט הגרוע ביותר.
    התחילו מ- 64 פרסונות והגרילו זוגות ראש בראש כמו פלייאוף כאשר בכל סיבוב נימקו מי הגרוע ה"מנצח".
    קופמן הגיע כבר אז (לדעתי לפחות 5 שנים עברו) לגמר הגדול, שם הפסיד לאופירה אסיאג.
    הנימוק העיקרי לבחירתו כשני הכי גרוע מבין כולם היה שלא רק שהוא בהמה נמוכת דרג, צעקני ושוביניסטית, הוא גרם לזה להיות אופנתי ומדרדר את עיתונות הספורט בישראל.
    היום, שנים אחרי, לצערי "העיר" נסגר, קופמן ואסיאג ניצחו ואוהדי הספורט הפסידו.

  7. על מה אתם מדברים. לפני יומיים היה כאן מישהו באתר שאיים לשלוחביריונים למגיב שמתח ביקורת.
    אני מבין שזה בטח ילדון לא מחונך אבל אלה פני הדור.

  8. הקטע שדוקטור לס הביא היה למעשה בתוכנית הרדיו של ערוץ הספורט, אם אני לא טועה ברדיו 102fm. לרוע מזלי באותו יום נסעתי במכונית שאינה שלי, וללא המוזיקה שלי נאלצתי לשמוע רדיו, ונפלתי על הראיון הזה… אני שמח שזה קרה, לדעתי תפסתי בלייב את אחד הרגעים הנמוכים בתולדות השידור הישראלי.
    אם יציע העיתונות נחשב, בצדק, כתוכנית שמייצגת את כל הרע בתרבות הספורט, ובתרבות שלנו בכלל, הרי שבתוכנית הרדיו שלהם הם מתבהמים הרבה יותר, ואיש שם אינו מצליח להשתלט על הבריון הראשי, שהכינוי שלו מוציא שם רע לכל אבותינו הפרימאטים.
    מה שכן, יכול להיות שאנחנו, כל מי שבמשך שנים עוקב, רואה ולא מתקומם נגד ההתבהמות הכללית פה, ראוי לזה בדיוק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט