1.לגיון הזרים של הלייקרס נראה לא רע!
זה שהקליפרס קבוצה בינונית-פלוס ללא קלעי שלוש אמיתיים ועם 'ביג-מן כמונטרזל הראל, 1.99 מ' (לזובאק הדוק מפחד לתת לשחק, זה סיפור בפני עצמו.
מולם שיחקה הלוס אנג'לס לייקרס ששני השחקנים היחידים שגדלו בה הם קוזמה ו-KCP. שחקנה הטוב ביותר – למעשה שניים – ג'יימס לברון (28 נק') ו-AD (31) – הם שחקנים זרים ללייקרס יותר מאשר אות'לו האנטר וטיילר דורסי למכבי. האנטר ודורסי יודעים לפחות איפה הטיילת וכיצד מגיעים אליה. לברון ו-AD חושבים שדיסני לנד היא באורלנדו, פלורידה..
למעשה, לברון (שהוא שחקן הקאבס ומיאמי היט), אנטוני דייויס (שחקן הפליקנס), ואברי בראדלי (שחקן הסלטיקס), קלעו 82 מ-112 נקודות הלייקרס. ראז'ון רונדו – בוסטון סלטיקס – נולד מחדש בלייקרס – נכון לעכשיו. דני גרין – סן אנטוניו ספארס – תפס יום פאנקי. מרקיף מוריס, ג'בל מגי, דווייט האוארד – כולם שחקנים שלא יודעים את ההבדל בין ה'וואלי' ואנגלווד. קוזמה וקצת KCP הם אותנטים. אז שאוהדי הלייקרס יהנו ממנה אם נצחון של שכירי-חרב עושה להם את זה.
הקליפרס לא תהיה הקבוצה שתנצח אותם במערב. אין לה קלעי שלשות, בברלי הוא לא פוינט גארד, ופול ג'ורג' וקוואי לינארד הם שני שחקנים בירידה.
מה אני מנסה לומר?
שהמשחק אתמול לא היה כזה חשוב כפי שאתם חושבים.
(מה שנכון הוא שמלבד לברון ו-AD – וקצת קוזמה – אין ללייקרס שחקנים יותר מבינוניים. אבל אני חייב להודות שמשהו קרה לקבוצה, מין מג'יק, כשכל פשוש – כמו ראז'ון למשל, או אברי בראדלי – לובש את המדים ומיד נראה כ-אול עולם'. אני פשוט אובד עצות להסביר את התופעה).
2. האשך יאהב זאת: קוזמה ממליך את לברון!
3. למה אטקינסון פוטר? האמת יותר מטורפת (ודפוקה) מצ'יזבאט ליד המדורה
אני שואל עכשיו, ברגע זה, בפרטיות מחלטת את האשך ואת שימון. תגידו, פייר, בלי לנסות לעשות רושם על הגולשים: מה הייתם אומרים לו גיליתי לכם עכשיו שקני אטקינסון, המאמן מלונג-איילנד שניסה לארגן בנטס הבזויים קצת ארגון, קצת הבנה, וקצת התנהגות ההולמת את זיכרו של ד"ר ג'יי, פוטר בגלל…בגלל…בגלל שקריי אירוינג 'לא אוהב אותו', ובגלל שקיירי אירוינג 'רוצה את מאמנו לשעבר טיירון לו' – קליבלבד קבאליירס, זוכרים? 'והנטס החליטו להיענות לבקשתו'.
תחילה הופיעה ההודעה ש'שחקני הנטס ביקשו להחליף את המאמן שאימן שם 4 עונות (https://larrybrownsports.com/basketball/brooklyn-nets-players-wanted-kenny-atkinson-fired/541192). ואז הופיע הפוסט של וינסנט גודוויל מיאהו שגילה ש'השחקנים' הם למעשה קיירי אירוינג שדורד שהנטס יביאו מהקליפרס את טיירון לו (https://sports.yahoo.com/kenny-atkinsons-tenure-with-nets-comes-to-its-natural-conclusion-as-kd-kyrie-era-nears-014215773.html
הנטס לא רק הביאו את קווין דוראנט וקיירי אירוינג. הם כנראה הבטיחו להם גם שרצונם הוא רצון הקבוצה. מסתבר שאירוינג "לא קנה את דרכי האימון של אטקינסון".
אתם יודעים מה הוא לא קנה? הוא לא קנה את העובדה שלאטקינסון יש ראש משלו, תכנית עבודה משלו, ושהוא יודע בדיוק כיצד להריץ קבוצת כדורסל. במילים אחרות, אירוינג לא יצליח לשלוט בו. הוא, אטקינסון, ירצה – שומו שמיים! – להריץ את הנטס עם דוראנט ואירינג כפי מבין, ולא כמו שאירוינג רוצה.
עד עתה מה ראינו לאירוינג?
- הכריח את הקאבס לשלוח אותו החוצה אחרי האליפות.
- להרוס את כל הכימיה בבוסטון סלטיקס.
- לפטר מאמן מצויין שארקינסון לפני שניתנה לו הזדמנות לאמן את הקבוצה עם מיטב שחקניה.
קיירי אירוינג, בקיצור ולעניין, הוא רעל לקבוצת כדורסל.
4. תראו על איזה מחשב אני עושה 'מעורבים'!
הכל מתפרק. אני חייב לחזק את הכל עם פיסות פלסטיק, BAND-AIDS, ומסקינג טייפ. אולי הגיע הזמן ללאפ-טופ חדש (האחרון – חדש בן שבוע – נפל לי מהשולחון ונאמר לי שיעלה יותר לתקנו מאשר לקנות חדש. אז עד שזה יקרה זה המחשב בו אני משתמש ברגע זה).
5. חבר הצוות הצעיר מכולם מכה בכל הכיוונים. עכשיו פודקאסט שהסכמתי שיהיה חלק מהמעורב!
קישור לפודקאסט – https://anchor.fm/rotem-elran
זהו הפודקאסט החדש של רותם אלרן ודן רוזנבלום, שני אנשי צוות באתר, הראשון בכיתה ח' (נדמה לי) והשני הוא גנן/פילוסוף/מורד.. הפודקאסט נקרא "מתמסרים", והוא מדבר ה-NBA ועל הדברים שקרו לאחרונה בליגה הטובה בעולם. מוזמנים להיכנס ולהאזין!
6. הלייאפ שקבר את הסלטיקס המתדרדרת פעם רביעית ב-5 האחרונים
כבר לא כל כך איכפת לי לראות את הסלטיקס מפסידה.
מה שאני לא יכול להבין הוא השקט והמרגוע אצל המאמן הראשי כאילו המצב בקבוצה שקט כמו מי הסחנה בחודש יולי.
הסלטיקס שוב הובילו ב-18 בחצי הראשון כש-OKC נראית יותר מתה מהקזינו בבת-גלים.
הסלטיקס שוב התמוטטו בסוף המשחק והפסידו לת'אנדר ללא הקלעי הטוב ביותר שלהם שי גילגאוס-אלכסנדר.
היו קצת שריקות בוז כשהשריקה האחרונה נשמעה, אבל השחקנים הירוקים כבר רגילים לזה. WHAT ELSE IS NEW?
גורדון הייוארד קלע 24 אבל לא קיבל מספיק עזרה מג'ייסון טאטום וקמבה וולקר שקברו יחד 15 מ-39 זריקות.
האם הסלטיקס מתחילה להיראות כלוזרית? במצב 99-100 קמבה וולקר החמיץ לייאפ שהוא מכניס בשינה, ומיד אחריו טאטום החמיץ עוד זריקה שכנראה מגיל 14 לא החמיץ כמוה, והתגובה בקהל היתה כאילו מאומה לא קרה. בראד סטיבנס? אפילו לא הניד עפעף. כאילו זה לא מעניינו.
7. מה אמר פטריק בברלי אחרי שלברון כמעט בלע אותי בלי ללעוס?
"לי אין כל בעייה לשמור על לברון!"
(תגידו לי, הבנאדם נורמלי?)
Pat Bev on guarding LeBron 👀🍿
(via @HarrisonSanford)pic.twitter.com/SiTzH5CKHW
— Bleacher Report (@BleacherReport) March 8, 2020
8. רוברט סקרה שבלייקרס לא יכול היה לנתר מעל לבנה פתאום באליפות הדאנק ביפאן…
Robert Sacre is trending?!
So, here is the former Laker in a Japanese dunk contest…
pic.twitter.com/7CLtOzvb96— Ballislife.com (@Ballislife) March 7, 2020
9. קהל הרוקטס בשריקות בוז לקבוצתו שפיגרה בחצי ב-25 לאורלנדו
10. כריס פול, בעונתו ה-14, נראה כנהנה יותר מאי-פעם מכדורסל – ומהכדורסל שלו (אמש – שוב – כוכב OKC. הפעם נגד הסלטיקס)
Year 14 for CP3 and he's having himself a season 🔥
17.5 PPG
4.9 RPG
6.8 APGHe dropped 28/6/7 in the W tonight pic.twitter.com/XZj76Qc454
— Bleacher Report NBA (@BR_NBA) March 9, 2020
טיפשווילי
9 מרץ 2020 05:54:37חח יש לי רעיון לטרייד גאוני דטוריט גולדן
דוטרויט נותן את: סנל + גלאווי + מיחלוק
גולדן נותן את קליי תומפסון
דוטריט בטח תלך על זה כי הם מטומטמים חחחח
*
אבל זה טרייד גאוני! תזכרו מי אמר קודם
גיליתי שסנל + גלאווי + מיחלוק נותנים ביחד 27 נקודות למשחק
קליי נותן רק 22 נקודות למשחק חחחח
27 > 22
סה טרייד ענק לגולדן !!! חח
מה אומרים? GM גולדן דטוריוט?
גיא רוזן
9 מרץ 2020 05:59:10לא ברור מה מה זה "גדלו בקבוצה". זו ה-NBA –
ברוב קבוצות הליגה, מרבית משחקני הרוטציה הם שחקנים שלא נבחרו על ידי הקבוצה בדראפט.
כמה שחקני טורונטו של העונה שעברו "גדלו" בטורונטו? קאוויי התחיל את הקריירה בספרס, לאורי וגאסלו בממפיס (אני משוכנע ש-90% מהגולשים בכלל לא זוכרים שלאורי התחיל את הקריירה בממפיס. סביר יותר שאת הפריצה ביוסטון. ממפיס, לכאורה "הבית" המקורי שלו, היא בכלל לא רלוונטית), דני גרין בקליבלנד, איבאקה בת'אנדר. וזו טורונטו, קבוצה שמצטיינת בלהפוך שחקנים בבחירות נמוכות לשחקנים משמעותיים (ואן וליט, פאוול, סיאקם).
.
KCP, הוא בכלל לא במקור מהליקרס. את מרבית הקריירה הוא עשה בקבוצה שבחרה בו – דטרויט.
2 שחקני "הבית" של הלייקרס הם קוזמה וקרוסו.
.
זו לא העובדה שהלייקרס ניצחו ב-48 השעות האחרונות את הבאקס והקליפרס, שצריכה ממש לעודד את האוהדים של הקבוצה. זה איך שהם עשו את זה:
הם לא הזדקקו לערבי קליעה של 50 נק' מצד אחד מ-2 הכוכבים. הם לא נשענו על לילה בו כל מטאטא יורה (ב-2 המשחקים הם לא חצו את רף 30% מטווח השלוש). הם ניצחו קודם כל בזכות ההגנה, ואחר כך בזכות היכולת להמשיך ולשחק את הכדורסל שלהם (הכניסות לצבע).
.
החלק הכי חשוב בפאזל של הלייקרס אחרי 2 הכוכבים הוא אייברי בראדלי.
לא כל לילה הוא יסיים עם 6 מ-10 מטווח השלוש (יש לו העונה 35.9% בינוניים מטווח השלוש), אבל הוא משמש לא פעם כמוביל הכדור לצד לברון במהלך המשחק, ובכך מוריד ממנו לחץ. הוא גם אחד ממגני הפרימטר הטובים של הקבוצה, כאשר הוא מסוגל בצד ההגנתי למרר את חייו של כל PG בליגה. 2 תכונות אלו הופכות אותו לקריטי להצלחת הלייקרס. רק שיהיה בריא…
.
היה סוג של דיון סביב השאלה ביני לבין דה שוט סביב השאלה מי הוא "השחקן הטוב בליגה". אני טוען שזה עדיין לברון. דה שוט טוען שזה קאוויי. הלילה המשחק הסביר יפה את עמדתי. לכאורה, לקאוויי היה לילה דומה לזה של לברון –
קאוויי סיים את הלילה עם 27 נק' ב-55.5% אפקטיבי, לברון סיים את הלילה עם 28 נק' ב-47% אפקטיבי. קאוויי, ללא קשר למשחק הלילה, הוא שחקן הגנה טוב מלברון, בטוח כאשר מכניסים למשוואה גיל וקילומטראז'.
אבל אז נכנס הנתון הנוסף –
איך כל שחקן משפיע על שאר הקבוצה. לברון הוא מנהל המשחק של הלייקרס. בדקות שלו על הפרקט, הלייקרס במיטבם גם בלילה בו הוא קולע באחוז רע של 47% אפקטיבי. 9 האסיסטים של לברון רחוקים מלספר את הסיפור המלא סביב יכולתו של לברון לפצח את ההגנות היריבות. כן, הוא מוביל את הליגה באסיסטים למשחק, אבל ברמה מסוימת הוא קצת כמו קרי – הוא יודע לנצל את הגרביטציה שלו בשביל להניע את משחק הקבוצה גם אחרי שהכדור כבר לא בידיו.
קאווי, הוא פשוט לא שם. הוא סקורר אדיר. הוא שחקן הגנה אדיר. אבל הוא פשוט לא יודע לנהל משחק כמו לברון. וההבדל הזה, הוא שלדעתי נותן את היתרון ללברון בפתרון הסובייקטיבי שלי לשאלה "מי השחקן הטוב בליגה".
.
אם אני איש מהמר, הייתי שוקל לקחת הימור על כך שלברון זוכה השנה ב-MVP. לא בגלל שמגיע או לא מגיע לו, בגלל הנרטיב.
יש לי תחושה שאם הלייקרס עוקפים את מילווקי במאזן בסיומה של העונה (ללייקרס 2 הפסדים יותר, כאשר יאניס סובל מפציעה. בהחלט אפשרי), עיתונאיי הספורט ייתנו לו את ה-MVP, וליאניס את תואר "שחקן ההגנה של העונה". העובדה שיאניס זכה בעונה שעברה, ושאפשר לתת לו את "שחקן ההגנה של העונה", מתלבשת יפה על הנרטיב של "מגיע ללברון" + התירוץ של "השחקן הטוב ביותר בקבוצה הטובה ביותר".
.
קצת יותר מעניין מהלייקרס, ומלברון –
הסאנס.
עוד ניצחון מרשים הלילה לקבוצה, עוד תצוגת קליעה מרשימה, לא מעט בזכות ביינס.
ביינס מביא לקבוצה משהו שאייטון לא הביא העונה בכלל –
ריווח. זה ריווח שמאפשר לבוקר ורוביו להגיע יותר בקלות לצבע, מה שמאפשר לשאר הקבוצה (כולל ביינס) צמבים לא רעים מטווח השלוש.
לסאנס יהיה כאב ראש גדול הקיץ, סביב השאלה איך ממקסמים את היכולת סביב מאגר הכישרונות של הקבוצה. כאב ראש נוסף הוא ביינס –
האם מנסים להשאיר אותו? כמה מוכנים לשלם לו?
יהיה מעניין, הקיץ בפיניקס.
.
תודה, מנחם.
טיפשווילי
9 מרץ 2020 06:06:37עוד פעם אנשי המחשבים 😂😂😂 מה עם האפקטיב מה עם ה PER מה עם ה ZER פחחחח
מפה אני אומר לך שזה בולשיט
ראינו לאן מחשבים הביאו את העולם חח
טיפשווילי
9 מרץ 2020 06:10:15מה שכן אתה צודק גאי יתנו לשיקצה MVP הכל לפי הנראטיב וי אר אול ויטנס חחח פרס הלשון החומה הולך לדוריס מכירה את הטעם של השיקצה מזמן
חחח איזה בדיחה סה יהיה אם השיקצה יקבל
הקוריוז
9 מרץ 2020 06:44:31גיא מה עם 2 הניגובים הקודמים של קאווי את השיקצה זה לא נחשב? בינתיים 2 1 לקליפרס כמדומני. אגב שמת לך כיצד הם מורידים ממנו הגנה ממשחק למשחק יותר או שלא?
יש לך הסבר מדוע?
וגיא ניצחתם את הבאקס בלי יאניס כן?….יעני מידלטון היל בלדסו…
גיא רוזן
9 מרץ 2020 07:12:43אני זוכר במשחק את הקליפרס שולחים דאבל טים מוקדם על לברון –
פעם אחת שאני זוכר הסתיימה בסל קל של פופ לליי אפ, והפעם השנייה זה הסתיים בשלשה חופשית לחלוטין של בראדלי מהפינה.
הניסיונות לצופף את הצבע עבדו לא רע, כאשר לברון מסיים לילה עם אחוזים רעים. אבל, אותם ניסיונות הביאו לסלים קלים של דייויס, והם גם אפשרו לשחקן החופשי לקחת רב' התקפה קל ל-2 נק' קלילות (מעבר לאותם פעמים בהם הקליפרס צמצמו לכיוונו של לברון, הקליפרס שלטו במאבק על הרב' הלילה).
אז התשובה היא, לא. הקליפרס לא הורידו מלברון כלום. הם פשוט ניסו לעשות את המיטב שביכולתם בהתחשב בתוצאות ההגנות השונות.
.
לא ממש משנה לי מה התוצאה בין הלייקרס לקליפרס במאזן המשחקים ביניהן. בפלייאוף זה מתחיל משוויון 0. אבל כך בחשבון שאפשר ללמוד הרבה יותר ממשחק בין 2 קבוצות בסגל מלא חודש לפני הפלייאוף, מאשר ממשחק בערב פתיחת העונה.
.
לא ברורה לי הפואנטה שלך. הסאנס ניצחו גם את הקליפרס ללא ג'ורג'. גם במקרה שלהם אתה תכתוב "יעני קאוויי לו הראל…"?
אני לא חושב שמישהו יטען שמילווקי טובים יותר, או טובים כמו, כאשר יאניס לא משחק. אבל עובדתית, הם שיחקו לא רע (במצטבר) העונה ללא יאניס. עם יאניס, הם שיחקו נפלא. זה הכל.
בכל מקרה, הם (הבאקס) היו, ונשארו, קונטנדרים. בדיוק כמו הקליפרס והלייקרס.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 07:08:20גיא גם אתה נסחף לאשכיזם? אני מאד אוהב את ביינס אבל אי אפשר לצאת מפרופרוציות בכל פעם שהוא תופס כמה משחקרים טובים (להזכיר לך את פתיחת העונה?). בסופו של יום יש גבול מאד ברור לכמה אתה מוכן לתת לסנטר מחליף מזדקן שלא מסוגל להיות על המגרש יותר מ-20 דקות. הגבול הזה עובר איפשהו מתחת ל-MLE. אם הסאנס יפספסו את כל שאר המטרות שלהם בפרי אייגינסי הם כנראה יהיו מוכנים לתת לו את זה לשנה-שנתיים.
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 07:29:30מאז שנפצע וחזר גרר את הפציעה ולא הראה את יכולתו האמיתית.
שחקן חמישייה קבוע בנבחרת אול-אשך.
האמת היא שהרבה זמן לא ראיתי משחק שלכם.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 07:37:57ללא ספק אול-אשך. אפילו מועמד חזק לMVT
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 08:36:45😂
Ljos
9 מרץ 2020 14:27:25זה אומר שקארוסו מועמד ל-MIT, ולא רק כי הוא נראה כאילו הוא מרצה זוטר שם?
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 20:51:501+
גיא רוזן
9 מרץ 2020 07:30:27קודם כל, אתה צודק – לא התכוונתי לרמוז שביינס הוא הפתרון ארוך הטווח.
לטעמי, הסאנס צריכים להשקיע המון מחשבה על שאלת איך תיראה הקבוצה בעונה הבאה. רוביו + אוברה + אייטון, זה בעייתי. הקבוצה צריכה יותר איום מבחוץ.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 07:37:10את זה ידענו כשהחתמנו את רוביו…
בשביל זה קאם ג'ונסון ומיקל ברידג'ס שם. אהה וגם בוקר.
התקפית אני לא דואג לנו – הקבוצה משחקת התקפה יפה עם השלד הזה (שאגב ביינס מאד משפר מבחינת היכולת שלו להיות עמוד בטון שסביבו הרבה מהתנועה מתרחשת).
גיא רוזן
9 מרץ 2020 07:44:16ועדיין, 35 וקצת אחוז מהשלוש (בשליש התחתון של הליגה) זה פשוט לא מספיק.
אהי אתן ספקולציה לא מלומדת –
רוביו או אוברה לא משחקים בפיניקס בעונה הבאה.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 07:46:28אני אתן אחת משלי – שניהם ישארו.
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 08:40:29נו, בסוף גם אתם הגעתם לאותם מסקנות
עידו גילרי
9 מרץ 2020 08:43:09שהן?
חגי "התותח" ניסני
9 מרץ 2020 07:17:45כן אני יודע שזה דיון סובייקטיבי אז גם אני אהיה סובייקטיבי, השחקן הטוב בליגה ובפער הוא יאניס. אין עוד שחקן שמשפיע על קבוצה כמו שהוא עושה ב2 צידי המגרש – הוא שחקן שבדומה לגדולים ביותר (כולל לברון כמובן) ההגנה חייבת להתכונן במיוחד אליו ולא יכולה לשחק את המשחק הרגיל שלה בתקווה שיהיה בסדר. ההגנה של הבאקס היא הגנה שהרבה שנים לא היה פער כל כך גדול בינה לבין האחרות. הרבה הרבה מאוד בזכות היכולות של יאניס. לברון עם כל הכבוד כבר מעבר לשיא בצד הזה של המגרש.
הלייקרס ניצחו בשבת את הבאקס בזכות 38 הליכות לקו מול 23 של הבאקס למרות שהבאקס חדרו לא פחות לסל של הלייקרס (ובהחלט היה שיפוט ביתי) ובזכות זה שקורבר מידלטון ומת'יוס (43% 39% ו38% מהקריירה במצטבר לשלוש) היו 4/19 מהשלוש בשבת – לא הייתי בונה על זה שהדבר יחזור בכל יום.
לברון? עדיין אחד השחקנים הגדולים בליגה ורק מאכיל כובעים בכל יום שעובר.
גיא רוזן
9 מרץ 2020 07:33:52בספר שלי, זה קרוב מאוד. אני מסכים עם כל מה שכתבת, רק השורה התחתונה שלי שונה. אני נותן את היתרון ללברון בגלל ניהול המשחק, ובגלל הניסיון.
Ljos
9 מרץ 2020 08:14:42אם כבר אנחנו בסובייקטיבי, אפשר לתת את שלי?
(מתעלם מהתשובה שלכם וממשיך לתת את דעתי כי אני נרקסיסט קל)
השחקן הטוב בליגה הוא זה לא משנה. זה אף פעם לא באמת משנה. יש צמרת של כמה שחקנים עם יכולות גבוהות ושונות וכמה באמת זה משנה יותר מי מהם זוכה ברבע נקודה יותר מהשני על פני הסביבה, הקבוצה והטקטיקה?
מודה שמדובר בדיון שאני פשוט לא מצליח להבין את העניין בו. אשמח אם תאירו את עיניי.
גיא רוזן
9 מרץ 2020 08:27:52משנה?
בטח שלא. אפילו לא קצת.
מדוע העיסוק הבלתי פוסק בנושאים כאלו בהם לא ניתן באמת להכריע?
עבורי, זה חלק מהכיף.
ברוך רובין
9 מרץ 2020 10:45:35יאניס זה לברון הצעיר אפס סקיל נטו אתלטיות הוא לא השחקן הטוב בעולם אלא השחקן הטוב בעונה הסדירה, השחקן הטוב בעולם הוא קוואי עד שיוכח אחרת בפלייאוף אם כל הכבוד למשחק זה או אחד של העונה הסדירה
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 07:27:36זוכר שאמרתי אי-אז שפיניקס טובה יותר עם ביינס?
גיא רוזן
9 מרץ 2020 07:38:00אייטון שחקן טוב מביינס, וזה לא ממש קרוב. מה שמפתיע במיוחד שזה נכון גם לצד ההגנתי של המשחק.
למען הסר ספק –
ביינס הוא אחד השחקנים האהודים ביותר שלי בסאנס.
הפואנטה שלי הייתה שהסאנס צריכים בקיץ לקבל החלטות קשות הנוגעות לריווח המשחק.
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 08:43:19אייטון שחקן שמשיג מספרים יותר טובים מביינס.
ביינס עושה את הקבוצה טובה יותר.
איזו הגדרה מתאימה יותר ל'שחקן טוב יותר'?
עידו גילרי
9 מרץ 2020 08:44:38ולמה החלטת שאייטון לא עושה את הקבוצה טובה יותר?
עידו גילרי
9 מרץ 2020 07:38:56ובלי אייטון….
וכרגיל אתה תקפוץ אחרי כל ניצחון ותשכח את ההפסדים.
לא הם לא.
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 08:47:05אני כבר לא עוקב אחריכם כבר איזה חודשיים. אבל ממה שראיתי והבנתי ביינס לא הצליח לחזור לשחק באמת בריא – עד העת האחרונה.
ושובו של אייטון לא הביא עימו גדולות ונצורות.
etayef
9 מרץ 2020 09:07:44גיא, ענית תשובה רצינית ומנומקת לבן אדם שישב ובצערו חשב איך אני מלכלך על הלייקרס ולברון.
יש בנבא בעייה גדולה, משתמשים המון בזרים, במיוחד באמריקאים.
צריך להפסיק את זה, מילא שהם לא גדלו בלוס אנג'לס, רובם הגיעו במקור מאפריקה, או אירלנד, או אנגליה.
רוצים את המתיישבים המקומיים, כמה זמן כבר לא היה כוכב משבט האפאצ'י? איפה כל המקומיים האמיתיים?
Ljos
9 מרץ 2020 10:01:41מצטרף לברכות של חגי לגבי שובך המוקדם (מדי. כל כך יותר מדי).
ומזכיר שארבע פעמים זה די עלוב.
etayef
9 מרץ 2020 10:17:34על מי אתה מדבר?
Ljos
9 מרץ 2020 11:37:12על אדם שאוהב לשים מראות לאחרים.
etayef
9 מרץ 2020 21:49:48זגג?
אני כל כך אוהבת שאתה מדבר בחידות
הציפור הנדירה
11 מרץ 2020 10:54:1035.9% מהשלוש הם יותר מבינוניים אלא טובים פחות מ-32.5% הם בינוניים מהשלוש. 35-32.5 הם בינוניים+ או כמעט טוב.
הציפור הנדירה
11 מרץ 2020 10:55:02*…הם לא בינוניים אלא טובים
טיפשווילי
9 מרץ 2020 06:17:52הכל הולך לשיקצה לפי מה שאומר התאגיד חחח אני לא יתפלא אם מקבלים הוראות בשביל שיעלה ריטינג חח רק איך אף אחד לא מביא דאבל טים על השיקצה אתה צמוכן להסביר לי?
כי המאמנים באנ בי אי גרועים זה למה עושים לו כבוד וי אר אול ויטנס
אבל נראה לי דוק מרדים את כולם ויעשה דאבל על השיקצה בגמר חחח ואז תראה כמה השיקצה פחחחח
הקוריוז
9 מרץ 2020 06:49:12קמפיין העצמה והאדרה עצמית במלוא אונו
LeBron James had a gym built for him on the Warner Bros lot this summer when he was filming Space Jam 2. Each morning he’d work out before filming— the first sign he had a lot to say still. This weekend was his loudest statement yet. https://www.espn.com/nba/story/_/id/28866416/how-lebron-james-los-angeles-lakers-made-their-biggest-statement-yet …
איך כולם מתעלמים מדיוויס 😂😂😂😂 היה ככ צפוי שזה מה שיקרה השיקצה תמיד יציב עצמו 1.
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 06:54:52תודה רבה דוק.
הלייקרס – ניצחו פייר אנד סקוור. שיחקו טוב יותר. הקליפרס נראו חרא. אבל הפוטנציאל של קליפרס גדול עשרת מונים, וזה ייראה בפלייאוף.
קיירי – אמרת הכל. רעל מזוקק.
הסרטון על סקרה קורע.
חגי "התותח" ניסני
9 מרץ 2020 07:20:24אשכוס בזמנו היה לנו דיון על היעדר רכז בקליפרס. לפי המשחק אתמול אתה לא חושב שזה בהחלט יכול להשפיע? (וזה כמובן לא מוריד מזה שהם אחת משלושת הקבוצות הבכירות לאליפות השנה)
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 08:50:01בהחלט יכול להשפיע. אבל זה לא תירוץ עבורם – דוק יכול וצריך לשרטט סכמות התקפיות טובות יותר ולהכניס לתוכן את שני כוכביו.
זה ייראה כך בפלייאוף לדעתי.
חייבים לשחק יותר חכם.
מנחם לס
9 מרץ 2020 16:50:07הכי חשוב שלא נעלבת מטכס ההמלכה של לברון, עם עכתר מלוכה והכל!
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 18:13:08הנתין שמרד בעבר (הדחיפה) חונך היטב.
חגי "התותח" ניסני
9 מרץ 2020 07:34:19תודה מנחם.
.
לרוב אני משתדל להיזהר כאשר יש שמועות על שחקן כזה או אחר, אבל כאשר מדובר על קיירי, קל לי מאוד להאמין לשמועות האלו. יש יותר מדי ראיות נסיבתיות על זה שמדובר בבנאדם סופר בעייתי עם אגו בשמיים שלא מוצדק על ידי הכדורסל שלו. בוא נגיד שגם דוראנט הוא לא המבוגר הראשון שהייתי פונה אליו להיות האחראי, במקרה של בעיות כאלו.
Smiley
9 מרץ 2020 07:44:12מפתיע אותי ששון מרקס, שהלך עד עכשיו ועשה דברים יפים עם אטקינסון, לא נתן לו גב מול קיירי ודוראנט.
מוקדם להסיק מסקנותת אבל נראה שהניסוי של ברוקלין יתפוצץ להם בפנים עם שני החברה האלה, שכרגע אחד כל הזמן נפצע והשני לא בטוח איך יחזור מאחת מפציעות הספורט הקשות שיש. בנוסף, מנטליות פריחה וזה מתכון לאסון.
בסוף פתאום יגיע דוראנט ויבין שקיירי הוא לא הפתרון ויש להטריד אותו… ואז בכלל פסטיבל.
מרקס היה צריך לתת פה גב לאטקינסון, כמו שבזמנו ספולסטרה קיבל מריילי מול לברון, אבל מרקס הוא לא ריילי.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 07:48:17איזה ברירה יש לו? הוא כבר מושקע חזק בשניהם. אני מניח שהוא לא צפה שזה מה שיקרה.
Smiley
9 מרץ 2020 07:53:57עדיין לשניהם יש חוזה ויש ערך… להעיף מאמן בלי שממש אימן את שניהם זה ללחוץ על ההדק מהר מדי, בטח שראו מה אטקינסון עשה עד כה.
ישנן גם ידיעות שאטקינסון רצה בפרידה הזו כי הוא לא אוהב אתההתנהלות של קיירי ודוראנט כנראה הוא רואה את הנולד, ככה שזה סיפור באמת מוזר.
אני רק מקווה שהבולס או פילי יחטפו את אטקינסון אליהן.
רביד אראל
9 מרץ 2020 13:09:19ראיתי בכמה מקומות שהניקס רוצים אותו, אם כן אז אולי התחילו לעשות שם דברים נכון.
ועדיין לא הייתי חותם במקומו על חוזה עם הפניקס.
רביד אראל
9 מרץ 2020 21:26:41הניקס
Berch
9 מרץ 2020 07:53:33וואי וואי
קבוצה עם קיירי הפרימדונה ודוראנט הרגשן…. רק אני רואה מתכון לפיצוץ וקריסה?
חבל. הם היו נראים טוב מאוד עם הצעירים בסגל הנוכחי. הייתה הרגשה שמשהו טוב נבנה שם.
נו שויין. חבל על ברוקלין
🙂
עידו גילרי
9 מרץ 2020 07:55:10גם אטקינסון…
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 08:52:31עשו הכל נכון ואז קפצו לבור של חרא
אור
9 מרץ 2020 08:54:59זה גם מה שאמרת על הלייקרס והצעירים. בסוף כל קבוצה תקפוץ לבור של חרא בשביל שני סופרסטארים גם אם אחד מהם הוא קיירי
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 18:14:19לפעמים טועים, מה לעשות.
לא נראה לי שכאן נטעה בהתחשב בהיסטוריה של השניים.
ברוך רובין
9 מרץ 2020 18:25:09קיירי הוא לא סופרסטאר אפילו לא קרוב, הוא סקורר ובין שחקני אחד על אחד הטובים בליגה , שפוגע בשטף המשחק של הקבוצה , גומר את הפן החברתי ומרסק כל חלקה טובה בקבוצה, יש לו את האופי חרא של המלכה, בלי הכישורים שלה, דוראנט הוא גם הייד קייס רציני אבל בשבילו (לפני הפציעה) שווה להקריב הכל.
Ljos
9 מרץ 2020 08:23:44המהלך הראשון של המאמן הזמני החדש של ברוקלין: דיאנדרה ג'ורדן בהרכב על חשבון ג'ארט אלן.
אלן כיום שחקן כל כך יותר טוב מדיאנדרה, שהיתרון היחיד שלו הוא הרוחב.
או בקיצור, כך יעשה לשחקן שקיירי חפץ ביקרו. שחקני ברוקלין עלולים לגלות בקרוב שפתאום הבדיחות של קיירי הופכות להיות מצחיקות יותר. הסיפורים שלו מעניינים יותר. תיאוריית העולם השטוח נשמעת קורצת יותר ויותר.
איך נקרא לפלוטוקרטיה החדשה הזו?
אור
9 מרץ 2020 08:44:03קייריזם – קיירי זה המשיח ואין עוד מלבדו
עידו גילרי
9 מרץ 2020 08:45:31בסופו של דבר יתברר שאילוף הקיירי היה ההישג המרשים ביותר בקריירה של לברון…
אור
9 מרץ 2020 08:51:52בכלל, מישהו צריך להסביר לו שבשביל כבוד צריך לעבוד. שחקנים שבאו לקאבס כדי להתמודד במחיר של ויתור עצמי (או אפילו קווין לאב ומה שאמר בתחילת העונה) לא יעשו אותו דבר בשביל מישהו כמו קיירי
Ljos
9 מרץ 2020 09:33:11אם הייתי חבר בלל"ל הייתי יושב חזק על הנראטיב שקיירי היה אדם נורמלי, צנוע וחובב אדם שמסתובב עם מחזיק מפתחות בצורת גלובוס, עד הרגע שפגש את לברון.
אבל אינני.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 09:35:01אפילו הם כבר חושבים הפוך. לברון היה אישיות מורכבת שנעה בין האור לחושך עד שהוא פגש בלורד אירווינג הסית'….
Ljos
9 מרץ 2020 09:46:50ההישג הגדול בחייו של קיירי.
אשך טמיר המקורי
9 מרץ 2020 18:18:04הדענ שלי על קיירי השתנתה כבר כמה פעמים.
לפני הלברון חשבתי שהוא שחקן שכונה שלעולם לא יצליח.
בזמן הלברון חששתי ממנו הכי הרבה.
אחרי הפרידה המתוקשרת חשבתי שעבר לצד המואר ושיהיה מצוין בבוסטון.
ואז האמת עליו נגלתה ולא נראה לי שזה ישתנה עוד.
Ljos
9 מרץ 2020 11:41:34רק אומר שאם הייתי המאמן הזמני של ברוקלין והיה לי את הדבר החמקמק הזה שהספרדים מכנים "חוסר אכפתיות מוחלט לגבי עתידי המקצועי", אז הייתי בהחלט נותן לג'ורדן לשחק. לפתוח אפילו. בכל משחק. אם האגו שלו כל כך חשוב לו שיוכיח את עצמו על המגרש, בכל משחק, בכל דקה ממנו. הוא לא יורד לנוח יותר. שיעשו לו פי ג'יי טאקר.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 11:43:04וואי זה היה נהדר אם היה לדבר הזה באמת מילה.
אור
9 מרץ 2020 08:49:51יש דיווחים מאומתים על מה שקרה בנטס? או שהכל ניחושים ושמועות? כך או כך קשה כבר לתת לקיירי להנות מהספק כמו בעבר
.
לברון אצלי שני ליאניס, אבל אחד תושב קבע בגמר הליגה והשני עוד לא שם.
.
אמנם חגיגות האליפות פה אחרי המשחק היו מוגזמות אבל הנינוחות היחסית שהלייקרס משחקים בה והגנת הברזל נותנים לי להיות אופטימי לפלייאוף (אם הקורונה לא תהרוס לכולנו את התוכניות)
asaf
9 מרץ 2020 09:11:31מנחם תודה רבה. מזמן כבר מי שמנהל את ההצגה הם הכוכבים הגדולים ולפיהם יישק דבר, אין שום דבר מפתיע בידיעה על כך שקיירי הוא גורם עיקרי בפיטורין ויש שמועות שגם ידו של דוראנט בקלחת לקראת העונה הבאה.
(הסוכן של דוראנט כנראה העביר מסר שהוא רוצה את
מארק ג'קסון על הקווים).
כאוהד לייקרס מוקדם עוד לחגוג אליפות אבל שני משחקי סוף השבוע מול הבאקס והקליפרס בהחלט העבירו הצהרה ..
לא חסיד לברון גדול ובטח עכברי הסטטיסטיקה יוכיחו שזכרוני לא משהו אבל אני באמת מתקשה לזכור יותר מדי שחקנים עם דומיננטיות כמו שלו בגיל 35… (ג'ורדן,קארים ,קארל מאלון?)
עידו גילרי
9 מרץ 2020 09:21:32ג'ורדן כבר היה בפרישה שנייה בגיל הזה…
קארים כבר היה פחות דומיננטי.
המיילמן זה היחיד שמתקרב לסקלות האלה. הוא באמת די חסר תקדים.
Ljos
9 מרץ 2020 09:40:18אני מחכה ליום בו תהיה משרה פנויה בליגה ומארק ג'קסון לא יהיה מועמד.
זה יהיה יום נחמד.
עגל
9 מרץ 2020 13:25:53לברון מדהים אבל מאלון היה גם מדהים בגיל הזה ועוד זרועו היתה נטויה
asaf
9 מרץ 2020 09:21:30אם יש מישהו שיכול למצוא טבלה שתאמת או תשלול את התחושה שלי אשמח לראות השוואה כזו…
עידו גילרי
9 מרץ 2020 09:21:51מה אתה רוצה לראות?
אבג
9 מרץ 2020 09:34:16קארים לקח FMVP בגיל 38, לא?
עידו גילרי
9 מרץ 2020 09:35:44גם איגואדלה לקח FMVP זה לא מעיד על דומיננטיות בסקלות שאנחנו מדברים עליהם.
asaf
9 מרץ 2020 10:40:50שאלה טובה מבחינת מדדים אבל לפחות כאלה שיכולים להראות שימוש ויעילות של לברון (%Efg%, usg% ,Ts?)
עידו גילרי
9 מרץ 2020 10:44:44זה לא אומר הרבה על דומיננטיות. השילוב שלהם כן.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 11:04:43http://bkref.com/tiny/oCzDl
עונות מגיל 35+ עם USG מעל 27% ו-TS מעל 56%.
אבג
9 מרץ 2020 11:28:19קארים אומנם 24.6 אבל TS 61.9
ובן 37 אפילו 62.8
עידו גילרי
9 מרץ 2020 11:32:14היה מאד יעיל באמת אבל כבר לא דומיננטי כבעבר.
asaf
9 מרץ 2020 14:36:18תודה עידו.
רועי ויינברג
9 מרץ 2020 09:34:15תודה מנחם. לא יודע כמה הגישה של "לגיון זרים" נכונה – זה לא שכריס בוש ולברון ג'יימס גדלו במיאמי והשחקן הכי טוב באלופה האחרונה היה שם רק עונה אחת. הצחיק אותי לראות שאירווינג רוצה את טיירון לו בברוקלין. שיהיה להם בהצלחה עם זה.
אור
9 מרץ 2020 10:49:39למה לא? לוחש לשיקוצים מוכח עם אליפות בכיסו
no funny shtuff
9 מרץ 2020 09:42:35לברון פשוט מדהים.
הוא בן 35, כמו ג'ורדן בעונתו האחרונה באליפות של 98', והוא ללא ספק בדיון על ה-mvp (שני ליאניס שבלעדיו מילווקי מקום שני מהסוף במזרח, למרות שעל פי מראה עיניים לברון טוב ממנו בהרבה).
אין לדעת מה יקרה בפלייאוף, אבל לתחושתי הולכות להיות כמה סדרות לפנתיאון. סדרת דרבי היא ממש חובה, נקווה שתתגשם.
.
רוקטס- ניקס, שארלוט, אורלנדו. יופי הארדן.
erez
9 מרץ 2020 09:48:08קיירי עזב את קליבלנד ומייד כל השונאים קפצו על העגלה.
כאילו מי זה פאקינג קיירי אירווינג . (כשרון ענק, מהגדולים ביותר שהיו אבל קקה אדם ושחקן סוליסט ברמות גועל).
קפצו ושמחו כי עזיבתו של קיירי הייתה עבורם כמו דברמ אלוהים חיים נגד לברון , זבל שבאדם, נרקסיסט מגלומן שלא רואה בעיניים דבר מלבד עצמו.
הורס ומחריב כל חלקה טובה אליה הוא מגיע.
הנה, אלוהים סוף סוף דיבר וחשף את השרץ.
סוף כל סוף אדם הגון יוצא מהארון ומראה לכל העולם מי זה לברון גיימס .
עוד מסמר בארון השונאים והנחנקים
רותם אלרן
9 מרץ 2020 10:21:16תודה רבה דוק, אחלה מעורב. ברוקלין דפוקים, וקיירי דפוק עוד יותר.
פיטרו מאמן מוערך שפיתח צעירים באופן מצוין והוביל את הקבוצה לפלייאוף עם אותם צעירים בשביל – לו?…
החלטה הזויה, שאני מאוד לא אוהב, וגם לדעתי לו לא יסכים, יש לו אחלה משרה כעוזר בקליפרס, הוא לא צריך את כל השגעונות של קיירי.
.
הדאנק בתחרות ההטבעות היפנית הוא כל כך גרוע שזה מדהים, זה לא היה נכנס למהלכי טופ 10 ב-NBA אם מישהו היה עושה את זה במתפרצת.
.
לברון לא נגמר, וזה מדהים לראות איך שחקן ענק בקליבר שלו עושה דברים כאלה ומנהל את המשחק באופן כל כך נהדר, גם בגיל 35. אגדה חיה, ואני מבין שפה באתר יש הרבה שונאים שלו, אבל אתם צריכים להפסיק לשנוא אותו ורק להתרשם מהדברים שהוא עושה, כי זה פשוט מדהים.
.
בברלי יכול לשמור על לברון לדעתי, קרצייה קשוחה בהגנה ושחקן הגנה מעולה, הצליח להפריע לדוראנט, הבעיה שזה היה רק למשחק אחד… למשחק אחד אפשר לשים אותו על לברון, כבר ראינו את הבלוק שנתן לו במשחק הקודם ביניהן.
.
עוד דבר קטן לגבי הלייקרס – הייתי רוצה לראות עוד דקות של קארוסו במקום דני גרין. גרין מאוד נחלש השנה וקולע טוב רק לפרקים. לשם השוואה – העונה גרין קולע ב-37.9% משלוש, אחוז טוב אבל לא מה שהיית מצפה ממנו, לעומת ממוצע קריירה של 40.2% מאחורי הקשת. קארוסו יכול למלא תפקיד של מוליך כדור משני לצד לברון או רונדו, והוא חתיכת שחקן הגנה. ראינו אתמול הגנה שלו על קוואי וג'ורג' לזמן קצר, והוא מאוד הפריע להם, הוא נדבק ונכנס מתחת לעור בהגנה, ומישהו כזה תמיד צריכים.
אור
9 מרץ 2020 10:58:20מנחם, גם הלפטופ שלי בבית מתפרק, תקנה מסך גדול תחבר אליו וביחד עם מקלדת ועכבר אלחוטיים זה ישדרג לך את החיים
ברוך רובין
9 מרץ 2020 12:33:34התקשורת של המלכה , החלה לדחוף אותו לפרס הMVP, די מגוכח 50 משחקים ראשונים של העונה לא נחשבים, אם לברון בטעות יגנוב ליאניס את הפרס זה יהיה השוד הגדול מאז ומעולם
הסטטיסטיקה והעונה שיאניס נתן עד עכשיו היא לא ייאמנת.
יאניס – 29.6 נקודות ב58.3 אפקטיבי 5.8 אסיסטים על 3.7 איבודים , 13.7 ריבאונדים מתוכם 2.3 התקפיים ,PER של 31.6 וכל זה ב31 דקות והוא גם שחקן ההגנה הטוב בליגה .
.
לברון גם נותן אותה אדירה מוביל את קבוצתו (בעזרתו של דיוויס שהוא סופרסטאר) למקום הראשון במערב אבל הסטטיסטיקה שלהם לא מתקרבת.
לברון – 25.7 נקודות ב55.3 אפקטיבי, 10.6 אסיסטים על 4 איבודים 7.8 ריבאונדים מתוכם אחד התקפי , PER של 25.9 וכל זה על 35 דקות משחק .
אני לא אומר שיאניס שחקן טוב מלברון או ההפך אבל כן הוא נותן עונה טובה משמעותית
הקוריוז
9 מרץ 2020 12:50:10נו ציפית אחרת? דיוויס נתן אתמול את המשחק הכי טוב שלו העונה. הרג את הקליפרס לבד בהגנה ובהתקפה וכולם מדברים על השיקצה ששאג בגארבג…ונתן מבטים על מרקוס מוריס
אלו בדיוק כתבי החצר העתידים של המועמד הדמוקרטי העתידי שיסביר לך כמה לברון נשיא טוב לאמריקאים…
דיוויס קולע יותר מלברון לוקח יותר ריב פי 100 עליו בהגנה במהלך העונה ומדברים רק על השיקצה…
ועוד חשבו קאווי יבוא לשחק לצד אחד כזה…😂😂
אור
9 מרץ 2020 12:56:12אתה צודק, דייויס היה איש המשחק בפער אבל ביומיום או בפלייאוף הוא לא יכול להוביל את הקבוצה מעמדת הסנטר, ככה זה
.
לדעתי לברון מושך אליו אש בכוונה ולא רק כי הוא אוהב תשומת לב אלא כדי להשאיר בפוקוס את שאר השחקנים. נראה שזה מצליח בינתיים
הקוריוז
9 מרץ 2020 13:47:27יכול טוב מאד להוביל והוביל כבר לסיבוב 2 ואם היה לידו שחקנים קצת טובים מהולידיי היה מביא גם אליפויות.
זה עוד בדיה שסנטר לא יכול להוביל אליפות. אמביד ודיוויס יכולים להוביל ועוד איך. צריך רק מאמן וצוות נורמלי מסהיב ולא סימונס הולידיי גנטרי ובראון לא עונים על ההגדרה.
מי שהראה שלא יכול להוביל לפלייאוף בלי סוםרסטאר לצידו זה לברון דווקא
גיא רוזן
9 מרץ 2020 13:52:41זה פשוט אדיר, מה שהעונה הזו של הלייקרס עושה להייטרים. . .
מסתבר שהייטריות גורמת לאמניז'יה ..
ככה, ברגע, שכחת איך הקאבס הגיעו לפיינלס ב-2007
מי היה אותו סופרסטאר ששיחק לצדו? מי זה היה ב-2018?
הקוריוז
9 מרץ 2020 13:58:2407? המזרח של 07….היה חצי מרמתו היום שגם פח. אתה רציני גיא? דיוויס היה אלוף מזרח גם 8 פעמים אם היה משחק שם.
נהנים LLL מחכים עם סנו פוליש בפלייאוף…מה אתה דואג לנו?
גיא רוזן
9 מרץ 2020 14:00:41כמה שטויות אתה כותב…
יצא לך לראות את הפיסטונס באותה עונה?
גיא רוזן
9 מרץ 2020 14:03:46אבל אל תתן לי, או לעובדות, להפריע לך.
הגילטי פלז'ר שלי זה לקרוא את תגובות הנרטיב שלך. ככל שהלייקרס משתפרים, הן נהיות יותר ויותר מופרכות…
ברוך רובין
9 מרץ 2020 15:58:33לפעמים שמעון כותב שטויות תסלחו לו, ההיטריות יוצאת ממנו, גם את קליבלנד 2018 הוא הוביל לבד . ומ2009 עד 2016 הוא היה השחקן הטוב בעולם
.
עדיין השחקן שנותן את העונה הסדירה הטובה ביותר השנה זה יאניס, והMVP מגיע לו
עגל
9 מרץ 2020 14:38:35שמעון בימים האחרונים ההייטר שבך יצא לגמרי לחופשי.
האם זה קשור לדאבל טים שעושים ליקירך בפוליטיקה?
🙂
(קצת טראש, אל תיקח ללב)
הקוריוז
9 מרץ 2020 15:21:31נו עניתי לגילרי עונה רעה עבורי. פילי תחת הוקס חור של תחת יוסטון חריץ. ועל כל זה שיקצה ויאניס שאני גם לא מחבב מנגבים. אז אני מטטרש לי בכיף כמו דוראנט משעמם לי עם הילד שהיה חולה יומיים עכשיו יותר טוב.
הייטר של השיקצה תמיד הייתי זה לא חדש
עגל
9 מרץ 2020 15:33:47שיהיה בריא הילד.
תלמד מדוראנט, תתחיל להפציץ בטוויטר, לפטר מאמנים, לרמוז רמיזות, להיעלב.
גיא רוזן
9 מרץ 2020 15:38:21רק בריאות, שמעון. שום דבר לא מבאס יותר מילד חולה.
עידו גילרי
9 מרץ 2020 15:39:27בעל חולה…
הקוריוז
9 מרץ 2020 17:07:16תודה לכם היה עם חוםמ39 חששתי מהקורונה אבל הכל טוב הוא עכשיו באימון הלך גם שלא 100 אחוז ביקש לקלוע 30 סלים ועושה לואד מנגמנט בתרגילים שלא נראים לו.אגב גיא הוריי שהיו בניו יורק מכירים רק מייקל וקובי אמרתי להם חולצה של טריי יאנג אבל לא היה במידה שלו אז מה דחפו להם בחנות הnba? חולצה של פאקן בארט!! ואז באותו ערב בארט דפק 27 נק וסל נצחון על יוסטון והכי גרוע הילד חולה על החולצה ומסתובב איתה…אוהד בארט הראשון..
ברוך רובין
9 מרץ 2020 17:28:35חחחחח שמעון פראיירים לא מתים רק מתחלפים, מזל שלא קנו גם נעליים של לונזו בול.
אור
9 מרץ 2020 18:09:10הכי גרוע זה ילד חולה + משתעל בזמן שהאישה חולה גם היא..
ברוך רובין
9 מרץ 2020 13:05:00דיוויס היה ענק אתמול אבל גם לברון היה מצויין, משחק קודם לכן מול מילווקי לברוח היה אדיר אבל שוב משחק שניים לא מכריעים מMVP.
FAN
9 מרץ 2020 13:23:25המחשב המתפרק מפיק פנינים
מנחם לס
9 מרץ 2020 17:00:33תודה FAN. אחלה מחמאה
Zivke
9 מרץ 2020 14:54:06תודה מנחם, המעורב שלך תענוג כל יום!
המשחק אתמול בסטייפלס עם קהל לייקרי ביתי והפיטורים של אטקינסון בגלל קיירי (והחולשה היחסית של ההנהלה) גרמו לי לחשוב על זה שברוקלין והקליפרס נמצאים כרגע בסיטואציה מאוד דומה ומעניינת של ניסיון כמעט לייצר "יש מאין" – כל מצב והפלוסים והמינוסים שלו. מה הסיכויים שעוד 5-10 שנים אחת מהן תהיה הדומיננטית (או לפחות שוות ערך) בעיר?
עידו גילרי
9 מרץ 2020 14:56:06שתיהן נלחמות בדולאן… אז כנראה סיכוי טוב.
Zivke
9 מרץ 2020 14:56:26נ"ב – מסכים עם גיא שאם הלייקרס עוקפים במאזן את הבאקס ה-MVP הולך לקינג ג'יימס, ולדעתי אם המיקום במערב נשאר כמו עכשיו אז מצב חזק שגם החבר בננה CP3 ימצא את עצמו חזק בדירוגי חמישיות של הליגה
מנחם לס
9 מרץ 2020 17:02:04אחלה תגובות. תודה לכולם!
klyaid
9 מרץ 2020 20:40:16לברון נכנס לסל שוב ושוב
לקליפרס האומללים אין סנטר חוסם שיחכה מאחורה
כך שהשיקוץ ממשיך לקרש סל
פעם אחר פעם
הביאו את מרקוס מוריס במקום מו הארקלס מומחה ההגנה
אין לי מושג למה
שאמאט בקוש משחק