מעורב הופס ליום שני: לגיון הזרים של הלייקרס עשה זאת! / מנחם לס

1.לגיון הזרים של הלייקרס נראה לא רע!

זה שהקליפרס קבוצה בינונית-פלוס ללא קלעי שלוש אמיתיים ועם 'ביג-מן כמונטרזל הראל, 1.99 מ' (לזובאק הדוק מפחד לתת לשחק, זה סיפור בפני עצמו.

מולם שיחקה הלוס אנג'לס לייקרס ששני השחקנים היחידים שגדלו בה הם קוזמה ו-KCP. שחקנה הטוב ביותר – למעשה שניים – ג'יימס לברון (28 נק') ו-AD (31) – הם שחקנים זרים ללייקרס יותר מאשר אות'לו האנטר וטיילר דורסי למכבי. האנטר ודורסי יודעים לפחות איפה הטיילת וכיצד מגיעים אליה. לברון ו-AD חושבים שדיסני לנד היא באורלנדו, פלורידה..

למעשה, לברון (שהוא שחקן הקאבס ומיאמי היט), אנטוני דייויס (שחקן הפליקנס), ואברי בראדלי (שחקן הסלטיקס), קלעו 82 מ-112 נקודות הלייקרס. ראז'ון רונדו – בוסטון סלטיקס – נולד מחדש בלייקרס – נכון לעכשיו. דני גרין – סן אנטוניו ספארס – תפס יום פאנקי. מרקיף מוריס, ג'בל מגי, דווייט האוארד – כולם שחקנים שלא יודעים את ההבדל בין ה'וואלי' ואנגלווד. קוזמה וקצת KCP הם אותנטים. אז שאוהדי הלייקרס יהנו ממנה אם נצחון של שכירי-חרב עושה להם את זה.

הקליפרס לא תהיה הקבוצה שתנצח אותם במערב. אין לה קלעי שלשות, בברלי הוא לא פוינט גארד, ופול ג'ורג' וקוואי לינארד הם שני שחקנים בירידה.

מה אני מנסה לומר?

שהמשחק אתמול לא היה כזה חשוב כפי שאתם חושבים.

(מה שנכון הוא שמלבד לברון ו-AD – וקצת קוזמה – אין ללייקרס שחקנים יותר מבינוניים. אבל אני חייב להודות שמשהו קרה לקבוצה, מין מג'יק, כשכל פשוש – כמו ראז'ון למשל, או אברי בראדלי – לובש את המדים ומיד נראה כ-אול עולם'. אני פשוט אובד עצות להסביר את התופעה).

2. האשך יאהב זאת: קוזמה ממליך את לברון!

3. למה אטקינסון פוטר? האמת יותר מטורפת (ודפוקה) מצ'יזבאט ליד המדורה

אני שואל עכשיו, ברגע זה, בפרטיות מחלטת את האשך ואת שימון. תגידו, פייר, בלי לנסות לעשות רושם על הגולשים: מה הייתם אומרים לו גיליתי לכם עכשיו שקני אטקינסון, המאמן מלונג-איילנד שניסה לארגן בנטס הבזויים קצת ארגון, קצת הבנה, וקצת התנהגות ההולמת את זיכרו של ד"ר ג'יי, פוטר בגלל…בגלל…בגלל שקריי אירוינג 'לא אוהב אותו', ובגלל שקיירי אירוינג 'רוצה את מאמנו לשעבר טיירון לו' – קליבלבד קבאליירס, זוכרים? 'והנטס החליטו להיענות לבקשתו'.

תחילה הופיעה ההודעה ש'שחקני הנטס ביקשו להחליף את המאמן שאימן שם 4 עונות (https://larrybrownsports.com/basketball/brooklyn-nets-players-wanted-kenny-atkinson-fired/541192). ואז הופיע הפוסט של וינסנט גודוויל מיאהו שגילה ש'השחקנים' הם למעשה קיירי אירוינג שדורד שהנטס יביאו מהקליפרס את טיירון לו (https://sports.yahoo.com/kenny-atkinsons-tenure-with-nets-comes-to-its-natural-conclusion-as-kd-kyrie-era-nears-014215773.html

הנטס לא רק הביאו את קווין דוראנט וקיירי אירוינג. הם כנראה הבטיחו להם גם שרצונם הוא רצון הקבוצה. מסתבר שאירוינג "לא קנה את דרכי האימון של אטקינסון".

אתם יודעים מה הוא לא קנה? הוא לא קנה את העובדה שלאטקינסון יש ראש משלו, תכנית עבודה משלו, ושהוא יודע בדיוק כיצד להריץ קבוצת כדורסל. במילים אחרות, אירוינג לא יצליח לשלוט בו. הוא, אטקינסון, ירצה – שומו שמיים! – להריץ את הנטס עם דוראנט ואירינג כפי מבין, ולא כמו שאירוינג רוצה.

עד עתה מה ראינו לאירוינג?

  1. הכריח את הקאבס לשלוח אותו החוצה אחרי האליפות.
  2. להרוס את כל הכימיה בבוסטון סלטיקס.
  3. לפטר מאמן מצויין שארקינסון לפני שניתנה לו הזדמנות לאמן את הקבוצה עם מיטב שחקניה.

קיירי אירוינג, בקיצור ולעניין, הוא רעל לקבוצת כדורסל.

4. תראו על איזה מחשב אני עושה 'מעורבים'!

הכל מתפרק. אני חייב לחזק את הכל עם פיסות פלסטיק, BAND-AIDS, ומסקינג טייפ. אולי הגיע הזמן ללאפ-טופ חדש (האחרון – חדש בן שבוע – נפל לי מהשולחון ונאמר לי שיעלה יותר לתקנו מאשר לקנות חדש. אז עד שזה יקרה זה המחשב בו אני משתמש ברגע זה).

5. חבר הצוות הצעיר מכולם מכה בכל הכיוונים. עכשיו פודקאסט שהסכמתי שיהיה חלק מהמעורב!

קישור לפודקאסט – https://anchor.fm/rotem-elran

זהו הפודקאסט החדש של רותם אלרן ודן רוזנבלום, שני אנשי צוות באתר, הראשון בכיתה ח' (נדמה לי) והשני הוא גנן/פילוסוף/מורד.. הפודקאסט נקרא "מתמסרים", והוא מדבר ה-NBA ועל הדברים שקרו לאחרונה בליגה הטובה בעולם. מוזמנים להיכנס ולהאזין!

6. הלייאפ שקבר את הסלטיקס המתדרדרת פעם רביעית ב-5 האחרונים

כבר לא כל כך איכפת לי לראות את הסלטיקס מפסידה.

מה שאני לא יכול להבין הוא השקט והמרגוע אצל המאמן הראשי כאילו המצב בקבוצה שקט כמו מי הסחנה בחודש יולי.

הסלטיקס שוב הובילו ב-18 בחצי הראשון כש-OKC נראית יותר מתה מהקזינו בבת-גלים.

הסלטיקס שוב התמוטטו בסוף המשחק והפסידו לת'אנדר ללא הקלעי הטוב ביותר שלהם שי גילגאוס-אלכסנדר.

היו קצת שריקות בוז כשהשריקה האחרונה נשמעה, אבל השחקנים הירוקים כבר רגילים לזה. WHAT ELSE IS NEW?

גורדון הייוארד קלע 24 אבל לא קיבל מספיק עזרה מג'ייסון טאטום וקמבה וולקר שקברו יחד 15 מ-39 זריקות.

האם הסלטיקס מתחילה להיראות כלוזרית? במצב 99-100 קמבה וולקר החמיץ לייאפ שהוא מכניס בשינה, ומיד אחריו טאטום החמיץ עוד זריקה שכנראה מגיל 14 לא החמיץ כמוה, והתגובה בקהל היתה כאילו מאומה לא קרה. בראד סטיבנס? אפילו לא הניד עפעף. כאילו זה לא מעניינו.

7. מה אמר פטריק בברלי אחרי שלברון כמעט בלע אותי בלי ללעוס?

"לי אין כל בעייה לשמור על לברון!"

(תגידו לי, הבנאדם נורמלי?)

8. רוברט סקרה שבלייקרס לא יכול היה לנתר מעל לבנה פתאום באליפות הדאנק ביפאן…

9. קהל הרוקטס בשריקות בוז לקבוצתו שפיגרה בחצי ב-25 לאורלנדו

(לצערי אין לי סרטון להוכחה)

10. כריס פול, בעונתו ה-14, נראה כנהנה יותר מאי-פעם מכדורסל – ומהכדורסל שלו (אמש – שוב – כוכב OKC. הפעם נגד הסלטיקס)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 111 תגובות

  1. חח יש לי רעיון לטרייד גאוני דטוריט גולדן
    דוטרויט נותן את: סנל + גלאווי + מיחלוק
    גולדן נותן את קליי תומפסון
    דוטריט בטח תלך על זה כי הם מטומטמים חחחח
    *
    אבל זה טרייד גאוני! תזכרו מי אמר קודם
    גיליתי שסנל + גלאווי + מיחלוק נותנים ביחד 27 נקודות למשחק
    קליי נותן רק 22 נקודות למשחק חחחח
    27 > 22
    סה טרייד ענק לגולדן !!! חח
    מה אומרים? GM גולדן דטוריוט?

  2. לא ברור מה מה זה "גדלו בקבוצה". זו ה-NBA –
    ברוב קבוצות הליגה, מרבית משחקני הרוטציה הם שחקנים שלא נבחרו על ידי הקבוצה בדראפט.
    כמה שחקני טורונטו של העונה שעברו "גדלו" בטורונטו? קאוויי התחיל את הקריירה בספרס, לאורי וגאסלו בממפיס (אני משוכנע ש-90% מהגולשים בכלל לא זוכרים שלאורי התחיל את הקריירה בממפיס. סביר יותר שאת הפריצה ביוסטון. ממפיס, לכאורה "הבית" המקורי שלו, היא בכלל לא רלוונטית), דני גרין בקליבלנד, איבאקה בת'אנדר. וזו טורונטו, קבוצה שמצטיינת בלהפוך שחקנים בבחירות נמוכות לשחקנים משמעותיים (ואן וליט, פאוול, סיאקם).
    .
    KCP, הוא בכלל לא במקור מהליקרס. את מרבית הקריירה הוא עשה בקבוצה שבחרה בו – דטרויט.
    2 שחקני "הבית" של הלייקרס הם קוזמה וקרוסו.
    .
    זו לא העובדה שהלייקרס ניצחו ב-48 השעות האחרונות את הבאקס והקליפרס, שצריכה ממש לעודד את האוהדים של הקבוצה. זה איך שהם עשו את זה:
    הם לא הזדקקו לערבי קליעה של 50 נק' מצד אחד מ-2 הכוכבים. הם לא נשענו על לילה בו כל מטאטא יורה (ב-2 המשחקים הם לא חצו את רף 30% מטווח השלוש). הם ניצחו קודם כל בזכות ההגנה, ואחר כך בזכות היכולת להמשיך ולשחק את הכדורסל שלהם (הכניסות לצבע).
    .
    החלק הכי חשוב בפאזל של הלייקרס אחרי 2 הכוכבים הוא אייברי בראדלי.
    לא כל לילה הוא יסיים עם 6 מ-10 מטווח השלוש (יש לו העונה 35.9% בינוניים מטווח השלוש), אבל הוא משמש לא פעם כמוביל הכדור לצד לברון במהלך המשחק, ובכך מוריד ממנו לחץ. הוא גם אחד ממגני הפרימטר הטובים של הקבוצה, כאשר הוא מסוגל בצד ההגנתי למרר את חייו של כל PG בליגה. 2 תכונות אלו הופכות אותו לקריטי להצלחת הלייקרס. רק שיהיה בריא…
    .
    היה סוג של דיון סביב השאלה ביני לבין דה שוט סביב השאלה מי הוא "השחקן הטוב בליגה". אני טוען שזה עדיין לברון. דה שוט טוען שזה קאוויי. הלילה המשחק הסביר יפה את עמדתי. לכאורה, לקאוויי היה לילה דומה לזה של לברון –
    קאוויי סיים את הלילה עם 27 נק' ב-55.5% אפקטיבי, לברון סיים את הלילה עם 28 נק' ב-47% אפקטיבי. קאוויי, ללא קשר למשחק הלילה, הוא שחקן הגנה טוב מלברון, בטוח כאשר מכניסים למשוואה גיל וקילומטראז'.
    אבל אז נכנס הנתון הנוסף –
    איך כל שחקן משפיע על שאר הקבוצה. לברון הוא מנהל המשחק של הלייקרס. בדקות שלו על הפרקט, הלייקרס במיטבם גם בלילה בו הוא קולע באחוז רע של 47% אפקטיבי. 9 האסיסטים של לברון רחוקים מלספר את הסיפור המלא סביב יכולתו של לברון לפצח את ההגנות היריבות. כן, הוא מוביל את הליגה באסיסטים למשחק, אבל ברמה מסוימת הוא קצת כמו קרי – הוא יודע לנצל את הגרביטציה שלו בשביל להניע את משחק הקבוצה גם אחרי שהכדור כבר לא בידיו.
    קאווי, הוא פשוט לא שם. הוא סקורר אדיר. הוא שחקן הגנה אדיר. אבל הוא פשוט לא יודע לנהל משחק כמו לברון. וההבדל הזה, הוא שלדעתי נותן את היתרון ללברון בפתרון הסובייקטיבי שלי לשאלה "מי השחקן הטוב בליגה".
    .
    אם אני איש מהמר, הייתי שוקל לקחת הימור על כך שלברון זוכה השנה ב-MVP. לא בגלל שמגיע או לא מגיע לו, בגלל הנרטיב.
    יש לי תחושה שאם הלייקרס עוקפים את מילווקי במאזן בסיומה של העונה (ללייקרס 2 הפסדים יותר, כאשר יאניס סובל מפציעה. בהחלט אפשרי), עיתונאיי הספורט ייתנו לו את ה-MVP, וליאניס את תואר "שחקן ההגנה של העונה". העובדה שיאניס זכה בעונה שעברה, ושאפשר לתת לו את "שחקן ההגנה של העונה", מתלבשת יפה על הנרטיב של "מגיע ללברון" + התירוץ של "השחקן הטוב ביותר בקבוצה הטובה ביותר".
    .
    קצת יותר מעניין מהלייקרס, ומלברון –
    הסאנס.
    עוד ניצחון מרשים הלילה לקבוצה, עוד תצוגת קליעה מרשימה, לא מעט בזכות ביינס.
    ביינס מביא לקבוצה משהו שאייטון לא הביא העונה בכלל –
    ריווח. זה ריווח שמאפשר לבוקר ורוביו להגיע יותר בקלות לצבע, מה שמאפשר לשאר הקבוצה (כולל ביינס) צמבים לא רעים מטווח השלוש.
    לסאנס יהיה כאב ראש גדול הקיץ, סביב השאלה איך ממקסמים את היכולת סביב מאגר הכישרונות של הקבוצה. כאב ראש נוסף הוא ביינס –
    האם מנסים להשאיר אותו? כמה מוכנים לשלם לו?
    יהיה מעניין, הקיץ בפיניקס.
    .
    תודה, מנחם.

    1. עוד פעם אנשי המחשבים 😂😂😂 מה עם האפקטיב מה עם ה PER מה עם ה ZER פחחחח
      מפה אני אומר לך שזה בולשיט
      ראינו לאן מחשבים הביאו את העולם חח

    2. מה שכן אתה צודק גאי יתנו לשיקצה MVP הכל לפי הנראטיב וי אר אול ויטנס חחח פרס הלשון החומה הולך לדוריס מכירה את הטעם של השיקצה מזמן
      חחח איזה בדיחה סה יהיה אם השיקצה יקבל

    3. גיא מה עם 2 הניגובים הקודמים של קאווי את השיקצה זה לא נחשב? בינתיים 2 1 לקליפרס כמדומני. אגב שמת לך כיצד הם מורידים ממנו הגנה ממשחק למשחק יותר או שלא?
      יש לך הסבר מדוע?
      וגיא ניצחתם את הבאקס בלי יאניס כן?….יעני מידלטון היל בלדסו…

      1. אני זוכר במשחק את הקליפרס שולחים דאבל טים מוקדם על לברון –
        פעם אחת שאני זוכר הסתיימה בסל קל של פופ לליי אפ, והפעם השנייה זה הסתיים בשלשה חופשית לחלוטין של בראדלי מהפינה.
        הניסיונות לצופף את הצבע עבדו לא רע, כאשר לברון מסיים לילה עם אחוזים רעים. אבל, אותם ניסיונות הביאו לסלים קלים של דייויס, והם גם אפשרו לשחקן החופשי לקחת רב' התקפה קל ל-2 נק' קלילות (מעבר לאותם פעמים בהם הקליפרס צמצמו לכיוונו של לברון, הקליפרס שלטו במאבק על הרב' הלילה).
        אז התשובה היא, לא. הקליפרס לא הורידו מלברון כלום. הם פשוט ניסו לעשות את המיטב שביכולתם בהתחשב בתוצאות ההגנות השונות.
        .
        לא ממש משנה לי מה התוצאה בין הלייקרס לקליפרס במאזן המשחקים ביניהן. בפלייאוף זה מתחיל משוויון 0. אבל כך בחשבון שאפשר ללמוד הרבה יותר ממשחק בין 2 קבוצות בסגל מלא חודש לפני הפלייאוף, מאשר ממשחק בערב פתיחת העונה.
        .
        לא ברורה לי הפואנטה שלך. הסאנס ניצחו גם את הקליפרס ללא ג'ורג'. גם במקרה שלהם אתה תכתוב "יעני קאוויי לו הראל…"?
        אני לא חושב שמישהו יטען שמילווקי טובים יותר, או טובים כמו, כאשר יאניס לא משחק. אבל עובדתית, הם שיחקו לא רע (במצטבר) העונה ללא יאניס. עם יאניס, הם שיחקו נפלא. זה הכל.
        בכל מקרה, הם (הבאקס) היו, ונשארו, קונטנדרים. בדיוק כמו הקליפרס והלייקרס.

    4. גיא גם אתה נסחף לאשכיזם? אני מאד אוהב את ביינס אבל אי אפשר לצאת מפרופרוציות בכל פעם שהוא תופס כמה משחקרים טובים (להזכיר לך את פתיחת העונה?). בסופו של יום יש גבול מאד ברור לכמה אתה מוכן לתת לסנטר מחליף מזדקן שלא מסוגל להיות על המגרש יותר מ-20 דקות. הגבול הזה עובר איפשהו מתחת ל-MLE. אם הסאנס יפספסו את כל שאר המטרות שלהם בפרי אייגינסי הם כנראה יהיו מוכנים לתת לו את זה לשנה-שנתיים.

      1. קודם כל, אתה צודק – לא התכוונתי לרמוז שביינס הוא הפתרון ארוך הטווח.
        לטעמי, הסאנס צריכים להשקיע המון מחשבה על שאלת איך תיראה הקבוצה בעונה הבאה. רוביו + אוברה + אייטון, זה בעייתי. הקבוצה צריכה יותר איום מבחוץ.

        1. את זה ידענו כשהחתמנו את רוביו…
          בשביל זה קאם ג'ונסון ומיקל ברידג'ס שם. אהה וגם בוקר.
          התקפית אני לא דואג לנו – הקבוצה משחקת התקפה יפה עם השלד הזה (שאגב ביינס מאד משפר מבחינת היכולת שלו להיות עמוד בטון שסביבו הרבה מהתנועה מתרחשת).

          1. ועדיין, 35 וקצת אחוז מהשלוש (בשליש התחתון של הליגה) זה פשוט לא מספיק.
            אהי אתן ספקולציה לא מלומדת –
            רוביו או אוברה לא משחקים בפיניקס בעונה הבאה.

            1. אני אתן אחת משלי – שניהם ישארו.

            1. שהן?

    5. כן אני יודע שזה דיון סובייקטיבי אז גם אני אהיה סובייקטיבי, השחקן הטוב בליגה ובפער הוא יאניס. אין עוד שחקן שמשפיע על קבוצה כמו שהוא עושה ב2 צידי המגרש – הוא שחקן שבדומה לגדולים ביותר (כולל לברון כמובן) ההגנה חייבת להתכונן במיוחד אליו ולא יכולה לשחק את המשחק הרגיל שלה בתקווה שיהיה בסדר. ההגנה של הבאקס היא הגנה שהרבה שנים לא היה פער כל כך גדול בינה לבין האחרות. הרבה הרבה מאוד בזכות היכולות של יאניס. לברון עם כל הכבוד כבר מעבר לשיא בצד הזה של המגרש.
      הלייקרס ניצחו בשבת את הבאקס בזכות 38 הליכות לקו מול 23 של הבאקס למרות שהבאקס חדרו לא פחות לסל של הלייקרס (ובהחלט היה שיפוט ביתי) ובזכות זה שקורבר מידלטון ומת'יוס (43% 39% ו38% מהקריירה במצטבר לשלוש) היו 4/19 מהשלוש בשבת – לא הייתי בונה על זה שהדבר יחזור בכל יום.
      לברון? עדיין אחד השחקנים הגדולים בליגה ורק מאכיל כובעים בכל יום שעובר.

        1. אם כבר אנחנו בסובייקטיבי, אפשר לתת את שלי?
          (מתעלם מהתשובה שלכם וממשיך לתת את דעתי כי אני נרקסיסט קל)
          השחקן הטוב בליגה הוא זה לא משנה. זה אף פעם לא באמת משנה. יש צמרת של כמה שחקנים עם יכולות גבוהות ושונות וכמה באמת זה משנה יותר מי מהם זוכה ברבע נקודה יותר מהשני על פני הסביבה, הקבוצה והטקטיקה?
          מודה שמדובר בדיון שאני פשוט לא מצליח להבין את העניין בו. אשמח אם תאירו את עיניי.

      1. יאניס זה לברון הצעיר אפס סקיל נטו אתלטיות הוא לא השחקן הטוב בעולם אלא השחקן הטוב בעונה הסדירה, השחקן הטוב בעולם הוא קוואי עד שיוכח אחרת בפלייאוף אם כל הכבוד למשחק זה או אחד של העונה הסדירה

      1. אייטון שחקן טוב מביינס, וזה לא ממש קרוב. מה שמפתיע במיוחד שזה נכון גם לצד ההגנתי של המשחק.
        למען הסר ספק –
        ביינס הוא אחד השחקנים האהודים ביותר שלי בסאנס.
        הפואנטה שלי הייתה שהסאנס צריכים בקיץ לקבל החלטות קשות הנוגעות לריווח המשחק.

    6. גיא, ענית תשובה רצינית ומנומקת לבן אדם שישב ובצערו חשב איך אני מלכלך על הלייקרס ולברון.
      יש בנבא בעייה גדולה, משתמשים המון בזרים, במיוחד באמריקאים.
      צריך להפסיק את זה, מילא שהם לא גדלו בלוס אנג'לס, רובם הגיעו במקור מאפריקה, או אירלנד, או אנגליה.
      רוצים את המתיישבים המקומיים, כמה זמן כבר לא היה כוכב משבט האפאצ'י? איפה כל המקומיים האמיתיים?

            1. זגג?
              אני כל כך אוהבת שאתה מדבר בחידות

        1. 35.9% מהשלוש הם יותר מבינוניים אלא טובים פחות מ-32.5% הם בינוניים מהשלוש. 35-32.5 הם בינוניים+ או כמעט טוב.

  3. הכל הולך לשיקצה לפי מה שאומר התאגיד חחח אני לא יתפלא אם מקבלים הוראות בשביל שיעלה ריטינג חח רק איך אף אחד לא מביא דאבל טים על השיקצה אתה צמוכן להסביר לי?
    כי המאמנים באנ בי אי גרועים זה למה עושים לו כבוד וי אר אול ויטנס
    אבל נראה לי דוק מרדים את כולם ויעשה דאבל על השיקצה בגמר חחח ואז תראה כמה השיקצה פחחחח

  4. קמפיין העצמה והאדרה עצמית במלוא אונו

    LeBron James had a gym built for him on the Warner Bros lot this summer when he was filming Space Jam 2. Each morning he’d work out before filming— the first sign he had a lot to say still. This weekend was his loudest statement yet. https://www.espn.com/nba/story/_/id/28866416/how-lebron-james-los-angeles-lakers-made-their-biggest-statement-yet

    איך כולם מתעלמים מדיוויס 😂😂😂😂 היה ככ צפוי שזה מה שיקרה השיקצה תמיד יציב עצמו 1.

  5. תודה רבה דוק.
    הלייקרס – ניצחו פייר אנד סקוור. שיחקו טוב יותר. הקליפרס נראו חרא. אבל הפוטנציאל של קליפרס גדול עשרת מונים, וזה ייראה בפלייאוף.
    קיירי – אמרת הכל. רעל מזוקק.
    הסרטון על סקרה קורע.

    1. אשכוס בזמנו היה לנו דיון על היעדר רכז בקליפרס. לפי המשחק אתמול אתה לא חושב שזה בהחלט יכול להשפיע? (וזה כמובן לא מוריד מזה שהם אחת משלושת הקבוצות הבכירות לאליפות השנה)

      1. בהחלט יכול להשפיע. אבל זה לא תירוץ עבורם – דוק יכול וצריך לשרטט סכמות התקפיות טובות יותר ולהכניס לתוכן את שני כוכביו.
        זה ייראה כך בפלייאוף לדעתי.
        חייבים לשחק יותר חכם.

  6. תודה מנחם.
    .
    לרוב אני משתדל להיזהר כאשר יש שמועות על שחקן כזה או אחר, אבל כאשר מדובר על קיירי, קל לי מאוד להאמין לשמועות האלו. יש יותר מדי ראיות נסיבתיות על זה שמדובר בבנאדם סופר בעייתי עם אגו בשמיים שלא מוצדק על ידי הכדורסל שלו. בוא נגיד שגם דוראנט הוא לא המבוגר הראשון שהייתי פונה אליו להיות האחראי, במקרה של בעיות כאלו.

  7. מפתיע אותי ששון מרקס, שהלך עד עכשיו ועשה דברים יפים עם אטקינסון, לא נתן לו גב מול קיירי ודוראנט.
    מוקדם להסיק מסקנותת אבל נראה שהניסוי של ברוקלין יתפוצץ להם בפנים עם שני החברה האלה, שכרגע אחד כל הזמן נפצע והשני לא בטוח איך יחזור מאחת מפציעות הספורט הקשות שיש. בנוסף, מנטליות פריחה וזה מתכון לאסון.
    בסוף פתאום יגיע דוראנט ויבין שקיירי הוא לא הפתרון ויש להטריד אותו… ואז בכלל פסטיבל.
    מרקס היה צריך לתת פה גב לאטקינסון, כמו שבזמנו ספולסטרה קיבל מריילי מול לברון, אבל מרקס הוא לא ריילי.

      1. עדיין לשניהם יש חוזה ויש ערך… להעיף מאמן בלי שממש אימן את שניהם זה ללחוץ על ההדק מהר מדי, בטח שראו מה אטקינסון עשה עד כה.
        ישנן גם ידיעות שאטקינסון רצה בפרידה הזו כי הוא לא אוהב אתההתנהלות של קיירי ודוראנט כנראה הוא רואה את הנולד, ככה שזה סיפור באמת מוזר.
        אני רק מקווה שהבולס או פילי יחטפו את אטקינסון אליהן.

        1. ראיתי בכמה מקומות שהניקס רוצים אותו, אם כן אז אולי התחילו לעשות שם דברים נכון.
          ועדיין לא הייתי חותם במקומו על חוזה עם הפניקס.

  8. וואי וואי
    קבוצה עם קיירי הפרימדונה ודוראנט הרגשן…. רק אני רואה מתכון לפיצוץ וקריסה?
    חבל. הם היו נראים טוב מאוד עם הצעירים בסגל הנוכחי. הייתה הרגשה שמשהו טוב נבנה שם.
    נו שויין. חבל על ברוקלין
    🙂

      1. זה גם מה שאמרת על הלייקרס והצעירים. בסוף כל קבוצה תקפוץ לבור של חרא בשביל שני סופרסטארים גם אם אחד מהם הוא קיירי

          1. קיירי הוא לא סופרסטאר אפילו לא קרוב, הוא סקורר ובין שחקני אחד על אחד הטובים בליגה , שפוגע בשטף המשחק של הקבוצה , גומר את הפן החברתי ומרסק כל חלקה טובה בקבוצה, יש לו את האופי חרא של המלכה, בלי הכישורים שלה, דוראנט הוא גם הייד קייס רציני אבל בשבילו (לפני הפציעה) שווה להקריב הכל.

  9. המהלך הראשון של המאמן הזמני החדש של ברוקלין: דיאנדרה ג'ורדן בהרכב על חשבון ג'ארט אלן.
    אלן כיום שחקן כל כך יותר טוב מדיאנדרה, שהיתרון היחיד שלו הוא הרוחב.
    או בקיצור, כך יעשה לשחקן שקיירי חפץ ביקרו. שחקני ברוקלין עלולים לגלות בקרוב שפתאום הבדיחות של קיירי הופכות להיות מצחיקות יותר. הסיפורים שלו מעניינים יותר. תיאוריית העולם השטוח נשמעת קורצת יותר ויותר.
    איך נקרא לפלוטוקרטיה החדשה הזו?

        1. בכלל, מישהו צריך להסביר לו שבשביל כבוד צריך לעבוד. שחקנים שבאו לקאבס כדי להתמודד במחיר של ויתור עצמי (או אפילו קווין לאב ומה שאמר בתחילת העונה) לא יעשו אותו דבר בשביל מישהו כמו קיירי

        2. אם הייתי חבר בלל"ל הייתי יושב חזק על הנראטיב שקיירי היה אדם נורמלי, צנוע וחובב אדם שמסתובב עם מחזיק מפתחות בצורת גלובוס, עד הרגע שפגש את לברון.
          אבל אינני.

          1. אפילו הם כבר חושבים הפוך. לברון היה אישיות מורכבת שנעה בין האור לחושך עד שהוא פגש בלורד אירווינג הסית'….

            1. ההישג הגדול בחייו של קיירי.

          2. הדענ שלי על קיירי השתנתה כבר כמה פעמים.
            לפני הלברון חשבתי שהוא שחקן שכונה שלעולם לא יצליח.
            בזמן הלברון חששתי ממנו הכי הרבה.
            אחרי הפרידה המתוקשרת חשבתי שעבר לצד המואר ושיהיה מצוין בבוסטון.
            ואז האמת עליו נגלתה ולא נראה לי שזה ישתנה עוד.

    1. רק אומר שאם הייתי המאמן הזמני של ברוקלין והיה לי את הדבר החמקמק הזה שהספרדים מכנים "חוסר אכפתיות מוחלט לגבי עתידי המקצועי", אז הייתי בהחלט נותן לג'ורדן לשחק. לפתוח אפילו. בכל משחק. אם האגו שלו כל כך חשוב לו שיוכיח את עצמו על המגרש, בכל משחק, בכל דקה ממנו. הוא לא יורד לנוח יותר. שיעשו לו פי ג'יי טאקר.

  10. יש דיווחים מאומתים על מה שקרה בנטס? או שהכל ניחושים ושמועות? כך או כך קשה כבר לתת לקיירי להנות מהספק כמו בעבר
    .
    לברון אצלי שני ליאניס, אבל אחד תושב קבע בגמר הליגה והשני עוד לא שם.
    .
    אמנם חגיגות האליפות פה אחרי המשחק היו מוגזמות אבל הנינוחות היחסית שהלייקרס משחקים בה והגנת הברזל נותנים לי להיות אופטימי לפלייאוף (אם הקורונה לא תהרוס לכולנו את התוכניות)

  11. מנחם תודה רבה. מזמן כבר מי שמנהל את ההצגה הם הכוכבים הגדולים ולפיהם יישק דבר, אין שום דבר מפתיע בידיעה על כך שקיירי הוא גורם עיקרי בפיטורין ויש שמועות שגם ידו של דוראנט בקלחת לקראת העונה הבאה.
    (הסוכן של דוראנט כנראה העביר מסר שהוא רוצה את
    מארק ג'קסון על הקווים).
    כאוהד לייקרס מוקדם עוד לחגוג אליפות אבל שני משחקי סוף השבוע מול הבאקס והקליפרס בהחלט העבירו הצהרה ..
    לא חסיד לברון גדול ובטח עכברי הסטטיסטיקה יוכיחו שזכרוני לא משהו אבל אני באמת מתקשה לזכור יותר מדי שחקנים עם דומיננטיות כמו שלו בגיל 35… (ג'ורדן,קארים ,קארל מאלון?)

    1. ג'ורדן כבר היה בפרישה שנייה בגיל הזה…
      קארים כבר היה פחות דומיננטי.
      המיילמן זה היחיד שמתקרב לסקלות האלה. הוא באמת די חסר תקדים.

            1. היה מאד יעיל באמת אבל כבר לא דומיננטי כבעבר.

  12. תודה מנחם. לא יודע כמה הגישה של "לגיון זרים" נכונה – זה לא שכריס בוש ולברון ג'יימס גדלו במיאמי והשחקן הכי טוב באלופה האחרונה היה שם רק עונה אחת. הצחיק אותי לראות שאירווינג רוצה את טיירון לו בברוקלין. שיהיה להם בהצלחה עם זה.

  13. לברון פשוט מדהים.
    הוא בן 35, כמו ג'ורדן בעונתו האחרונה באליפות של 98', והוא ללא ספק בדיון על ה-mvp (שני ליאניס שבלעדיו מילווקי מקום שני מהסוף במזרח, למרות שעל פי מראה עיניים לברון טוב ממנו בהרבה).
    אין לדעת מה יקרה בפלייאוף, אבל לתחושתי הולכות להיות כמה סדרות לפנתיאון. סדרת דרבי היא ממש חובה, נקווה שתתגשם.
    .
    רוקטס- ניקס, שארלוט, אורלנדו. יופי הארדן.

  14. קיירי עזב את קליבלנד ומייד כל השונאים קפצו על העגלה.
    כאילו מי זה פאקינג קיירי אירווינג . (כשרון ענק, מהגדולים ביותר שהיו אבל קקה אדם ושחקן סוליסט ברמות גועל).
    קפצו ושמחו כי עזיבתו של קיירי הייתה עבורם כמו דברמ אלוהים חיים נגד לברון , זבל שבאדם, נרקסיסט מגלומן שלא רואה בעיניים דבר מלבד עצמו.
    הורס ומחריב כל חלקה טובה אליה הוא מגיע.
    הנה, אלוהים סוף סוף דיבר וחשף את השרץ.
    סוף כל סוף אדם הגון יוצא מהארון ומראה לכל העולם מי זה לברון גיימס .
    עוד מסמר בארון השונאים והנחנקים

  15. תודה רבה דוק, אחלה מעורב. ברוקלין דפוקים, וקיירי דפוק עוד יותר.
    פיטרו מאמן מוערך שפיתח צעירים באופן מצוין והוביל את הקבוצה לפלייאוף עם אותם צעירים בשביל – לו?…
    החלטה הזויה, שאני מאוד לא אוהב, וגם לדעתי לו לא יסכים, יש לו אחלה משרה כעוזר בקליפרס, הוא לא צריך את כל השגעונות של קיירי.
    .
    הדאנק בתחרות ההטבעות היפנית הוא כל כך גרוע שזה מדהים, זה לא היה נכנס למהלכי טופ 10 ב-NBA אם מישהו היה עושה את זה במתפרצת.
    .
    לברון לא נגמר, וזה מדהים לראות איך שחקן ענק בקליבר שלו עושה דברים כאלה ומנהל את המשחק באופן כל כך נהדר, גם בגיל 35. אגדה חיה, ואני מבין שפה באתר יש הרבה שונאים שלו, אבל אתם צריכים להפסיק לשנוא אותו ורק להתרשם מהדברים שהוא עושה, כי זה פשוט מדהים.
    .
    בברלי יכול לשמור על לברון לדעתי, קרצייה קשוחה בהגנה ושחקן הגנה מעולה, הצליח להפריע לדוראנט, הבעיה שזה היה רק למשחק אחד… למשחק אחד אפשר לשים אותו על לברון, כבר ראינו את הבלוק שנתן לו במשחק הקודם ביניהן.
    .
    עוד דבר קטן לגבי הלייקרס – הייתי רוצה לראות עוד דקות של קארוסו במקום דני גרין. גרין מאוד נחלש השנה וקולע טוב רק לפרקים. לשם השוואה – העונה גרין קולע ב-37.9% משלוש, אחוז טוב אבל לא מה שהיית מצפה ממנו, לעומת ממוצע קריירה של 40.2% מאחורי הקשת. קארוסו יכול למלא תפקיד של מוליך כדור משני לצד לברון או רונדו, והוא חתיכת שחקן הגנה. ראינו אתמול הגנה שלו על קוואי וג'ורג' לזמן קצר, והוא מאוד הפריע להם, הוא נדבק ונכנס מתחת לעור בהגנה, ומישהו כזה תמיד צריכים.

  16. מנחם, גם הלפטופ שלי בבית מתפרק, תקנה מסך גדול תחבר אליו וביחד עם מקלדת ועכבר אלחוטיים זה ישדרג לך את החיים

  17. התקשורת של המלכה , החלה לדחוף אותו לפרס הMVP, די מגוכח 50 משחקים ראשונים של העונה לא נחשבים, אם לברון בטעות יגנוב ליאניס את הפרס זה יהיה השוד הגדול מאז ומעולם
    הסטטיסטיקה והעונה שיאניס נתן עד עכשיו היא לא ייאמנת.
    יאניס – 29.6 נקודות ב58.3 אפקטיבי 5.8 אסיסטים על 3.7 איבודים , 13.7 ריבאונדים מתוכם 2.3 התקפיים ,PER של 31.6 וכל זה ב31 דקות והוא גם שחקן ההגנה הטוב בליגה .
    .
    לברון גם נותן אותה אדירה מוביל את קבוצתו (בעזרתו של דיוויס שהוא סופרסטאר) למקום הראשון במערב אבל הסטטיסטיקה שלהם לא מתקרבת.
    לברון – 25.7 נקודות ב55.3 אפקטיבי, 10.6 אסיסטים על 4 איבודים 7.8 ריבאונדים מתוכם אחד התקפי , PER של 25.9 וכל זה על 35 דקות משחק .
    אני לא אומר שיאניס שחקן טוב מלברון או ההפך אבל כן הוא נותן עונה טובה משמעותית

    1. נו ציפית אחרת? דיוויס נתן אתמול את המשחק הכי טוב שלו העונה. הרג את הקליפרס לבד בהגנה ובהתקפה וכולם מדברים על השיקצה ששאג בגארבג…ונתן מבטים על מרקוס מוריס
      אלו בדיוק כתבי החצר העתידים של המועמד הדמוקרטי העתידי שיסביר לך כמה לברון נשיא טוב לאמריקאים…
      דיוויס קולע יותר מלברון לוקח יותר ריב פי 100 עליו בהגנה במהלך העונה ומדברים רק על השיקצה…
      ועוד חשבו קאווי יבוא לשחק לצד אחד כזה…😂😂

      1. אתה צודק, דייויס היה איש המשחק בפער אבל ביומיום או בפלייאוף הוא לא יכול להוביל את הקבוצה מעמדת הסנטר, ככה זה
        .
        לדעתי לברון מושך אליו אש בכוונה ולא רק כי הוא אוהב תשומת לב אלא כדי להשאיר בפוקוס את שאר השחקנים. נראה שזה מצליח בינתיים

        1. יכול טוב מאד להוביל והוביל כבר לסיבוב 2 ואם היה לידו שחקנים קצת טובים מהולידיי היה מביא גם אליפויות.
          זה עוד בדיה שסנטר לא יכול להוביל אליפות. אמביד ודיוויס יכולים להוביל ועוד איך. צריך רק מאמן וצוות נורמלי מסהיב ולא סימונס הולידיי גנטרי ובראון לא עונים על ההגדרה.
          מי שהראה שלא יכול להוביל לפלייאוף בלי סוםרסטאר לצידו זה לברון דווקא

          1. זה פשוט אדיר, מה שהעונה הזו של הלייקרס עושה להייטרים. . .
            מסתבר שהייטריות גורמת לאמניז'יה ..
            ככה, ברגע, שכחת איך הקאבס הגיעו לפיינלס ב-2007
            מי היה אותו סופרסטאר ששיחק לצדו? מי זה היה ב-2018?

            1. 07? המזרח של 07….היה חצי מרמתו היום שגם פח. אתה רציני גיא? דיוויס היה אלוף מזרח גם 8 פעמים אם היה משחק שם.
              נהנים LLL מחכים עם סנו פוליש בפלייאוף…מה אתה דואג לנו?

            2. כמה שטויות אתה כותב…
              יצא לך לראות את הפיסטונס באותה עונה?

            3. אבל אל תתן לי, או לעובדות, להפריע לך.
              הגילטי פלז'ר שלי זה לקרוא את תגובות הנרטיב שלך. ככל שהלייקרס משתפרים, הן נהיות יותר ויותר מופרכות…

            4. לפעמים שמעון כותב שטויות תסלחו לו, ההיטריות יוצאת ממנו, גם את קליבלנד 2018 הוא הוביל לבד . ומ2009 עד 2016 הוא היה השחקן הטוב בעולם
              .
              עדיין השחקן שנותן את העונה הסדירה הטובה ביותר השנה זה יאניס, והMVP מגיע לו

          2. שמעון בימים האחרונים ההייטר שבך יצא לגמרי לחופשי.
            האם זה קשור לדאבל טים שעושים ליקירך בפוליטיקה?
            🙂
            (קצת טראש, אל תיקח ללב)

            1. נו עניתי לגילרי עונה רעה עבורי. פילי תחת הוקס חור של תחת יוסטון חריץ. ועל כל זה שיקצה ויאניס שאני גם לא מחבב מנגבים. אז אני מטטרש לי בכיף כמו דוראנט משעמם לי עם הילד שהיה חולה יומיים עכשיו יותר טוב.
              הייטר של השיקצה תמיד הייתי זה לא חדש

            2. שיהיה בריא הילד.
              תלמד מדוראנט, תתחיל להפציץ בטוויטר, לפטר מאמנים, לרמוז רמיזות, להיעלב.

            3. רק בריאות, שמעון. שום דבר לא מבאס יותר מילד חולה.

            4. בעל חולה…

            5. תודה לכם היה עם חוםמ39 חששתי מהקורונה אבל הכל טוב הוא עכשיו באימון הלך גם שלא 100 אחוז ביקש לקלוע 30 סלים ועושה לואד מנגמנט בתרגילים שלא נראים לו.אגב גיא הוריי שהיו בניו יורק מכירים רק מייקל וקובי אמרתי להם חולצה של טריי יאנג אבל לא היה במידה שלו אז מה דחפו להם בחנות הnba? חולצה של פאקן בארט!! ואז באותו ערב בארט דפק 27 נק וסל נצחון על יוסטון והכי גרוע הילד חולה על החולצה ומסתובב איתה…אוהד בארט הראשון..

            6. חחחחח שמעון פראיירים לא מתים רק מתחלפים, מזל שלא קנו גם נעליים של לונזו בול.

            7. הכי גרוע זה ילד חולה + משתעל בזמן שהאישה חולה גם היא..

      2. דיוויס היה ענק אתמול אבל גם לברון היה מצויין, משחק קודם לכן מול מילווקי לברוח היה אדיר אבל שוב משחק שניים לא מכריעים מMVP.

  18. תודה מנחם, המעורב שלך תענוג כל יום!

    המשחק אתמול בסטייפלס עם קהל לייקרי ביתי והפיטורים של אטקינסון בגלל קיירי (והחולשה היחסית של ההנהלה) גרמו לי לחשוב על זה שברוקלין והקליפרס נמצאים כרגע בסיטואציה מאוד דומה ומעניינת של ניסיון כמעט לייצר "יש מאין" – כל מצב והפלוסים והמינוסים שלו. מה הסיכויים שעוד 5-10 שנים אחת מהן תהיה הדומיננטית (או לפחות שוות ערך) בעיר?

  19. נ"ב – מסכים עם גיא שאם הלייקרס עוקפים במאזן את הבאקס ה-MVP הולך לקינג ג'יימס, ולדעתי אם המיקום במערב נשאר כמו עכשיו אז מצב חזק שגם החבר בננה CP3 ימצא את עצמו חזק בדירוגי חמישיות של הליגה

  20. לברון נכנס לסל שוב ושוב
    לקליפרס האומללים אין סנטר חוסם שיחכה מאחורה
    כך שהשיקוץ ממשיך לקרש סל
    פעם אחר פעם
    הביאו את מרקוס מוריס במקום מו הארקלס מומחה ההגנה
    אין לי מושג למה
    שאמאט בקוש משחק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט