לילה של חלשים על חזקים במשחקי שבת / צוות הופס

ערב מוזר היה הלילה ב-NBA כשהקאבס, ווריורס, וההורנטס כולן מנצחות יריבות שישחקו בפלייאוף. כמו כן הבוגדנוביצ'ים היו חמים בזמן שאלכס לן וסי ג'יי מקולום החליטו ללכת מכות.

היום בצוות ניר, ראובן ועידו.

שארלוט הורנטס (41-22) 108 – יוסטון רוקטס (23-39) 99

20-0. ככה התחיל משחק אחה"צ בשאלוט (עם הפארקט רטרו המגניב). להורנטס. וושינגטון, גרהאם, רוז'ייר, ברידג'ס וזלר – כל שחקני החמישיה של שארלוט כבר היו עם נקודות על הלוח כשקובינגטון סופסוף קלע שלשה שהחזירה את יוסטון לשבע עשרה הפרש.

הרוקטס הגיעו למשחק בלי ראסל ווסטברוק ובלי אריק גורדון, אבל זה לא מצדיק פתיחה מזעזעת כזאת. אבל יוסטון דווקא חזרה למשחק. ברבע השני היא הגיעה למרחק שלשה אחת בלבד משארלוט, אבל לא הצליחה להשוות וההורנטס ברחו שוב.

גם רבע שלישי טוב של יוסטון לא עזר לה להשלים את הקאמבק, כשהארדן עם עוד משחק נוראי מהשלוש (הוא על 30-4 בשלושת המשחקים האחרונים). הארדן סיים את המשחק עם "קואדרופל – דאבל" של 30 נק', 14 אסיסטים, 10 ריבאונדים ועשרה איבודים!! זה לא היה זה מבחינת הרוקטס, שהפסידה משחק שלישי רצוף למרות 25 של קובינגטון ו-20 של גרין. לשארלוט כל החמישייה קלעה בספרות כפולות – רוזייר עם 24, גרהאם עם 23 וושינגטון הרוקי האנדרייטד עם 22.

דטרויט פיסטונס (44-20) 105 – יוטה ג'אז (22-41) 111

הג'אז הגיעו למישיגן היישר אחרי ניצחון מרשים בבוסטון ולא נתנו לעייפות של הבק טו בק לעצור אותם. יוטה פתחה חזק והגיעה ליתרון שיא של 22 נקודות ברבע השני ושמרה על היתרון עם משחק מצוין של בוגדנוביץ' שקלע 32 במשחק כולו.

העייפות השפיעה ודטריוט נגסה לאט לאט בהפרש בהובלת כריסטיאן ווד (קלע 30 במשחק) וסל של בראון השווה בתחילת הרבע הרביעי. אבל יוטה התעשתה על עצמה ומיד חזרה להובלה עם ריצת 18-2 שסגרה את הסיפור.

מיצ'ל הוסיף 25 ביוטה, וקלארקסון 14 מהספסל. בדטרויט נטולת דרק רוז גאלווי ומקריי קלעו 14 כל אחד.

קליבלנד קאבלירס (45-18) 104 – דנבר נאגטס (21-42) 102

לקאבס יש רק 18 ניצחונות העונה אבל איכשהו שניים מהם וסווי עונתי על הנאגטס שנמצאים בתקופה לא מזהירה בעליל עם הפסדים לא ברורים לקבוצות תחתית כמו הווריורס והקאבס. וזה לא שענייני פציעות שיחקו כן תפקיד – לפחות לא לטובת הקאבס ששיחקו בלי דראמונד, גארלנד, קווין פורטר ודנטה אקסום.

זה דווקא התחיל טוב מבחינת הנאגטס שרכבו על היד החמה של גרארי האריס ליתרון 23-33 בסוף הרבע הראשון. קוויןלאב וצדי אוסמןדאגו מיד להחזיר את הקאבס ךתמונה כשהנאגטס לא מצליחים לעצור כלום ברבע השני והקבוצות ירדוב58-61 לאורחים במחצית.

המחצית השנייה הייתה שקולה ברובה טבל אחרי שמייקל פורטר העלה את הנאגטס ל90-93 שבע דקות לסיום הם לא מצאו את הסל במשך ארבע וחצי הדות הבאות מה שאפשר לקאבס לקחת את המושכות עם 93-100. שלשנ של האריס 40 שניות לסיום צימקה ל102-104 ולנאגטס הייתה הזדמנות לנצח אחרי שתומפסון החטיא שתיים מהקו. אבל מרי החטיא והניצחון נשאר בקליבלנד.

וויל בארטון קלע 22 נקודות והוסיף 8 כדורים וזרים עבור האורחים כשגארי האריס רושם 18 + חמש חטיפות. ג'מאל מקי סיים עם 17 ו-7 אסיסטים שלא הצליחו לחפות על ערב התקפי חלש של ניקולה יוקיץ' שעשה טריפל 8.

אצל הקאבס קולין סקסטון היה אחראי ללא מעט בלאגן בשני הצדדים וסיים עם 25 נקודות הוא נעזר בהופעת ווינטג' של קווין לאב שרלע 27 כולל 5 מ-11 מחו לקשת. צדי אוסמן תרם 20 נקודות משלו.

ממפיס גריזליס (32-32) 118 – אטלנטה הוקס (46-19) 101

ניצחון קל לגריזליס שבניגוד להרבה תחזיות שומרים יפה על המקום בשמיני במערב.

זה היה משחק חד צדדי מראשיתו כשטרי יאנג עלה לשחק חולה ונראה צל של עצמו (או של ג'ה מוראנט) . לפני שעוד הספקנו למצמץ כבר היה 5-16 אחרי ארבע דקות ועד סוף הרבע ההפרש התנפח והתוצאה עמדה על 18-38.

זה השאיר לנו שלושה רבעים מיגעים של ג'ארבג' טיים כשההוקס האומללים לא מצליחים ממש להתקרב אפיו פעם אחת.

עבור האורחים מהאלנטה ג'ון קולינס קלע 27 עם 8 כדורים חוזרים כשטריי יאנג מסיים עם 16 באחוזים מזוויעים של 4 מ-16 מהשדה ו1 מ-10 לשלוש.

הגריזליס נהנו מעוד יום טוב של ג'ה מוראנט שרשם 24 נקודות כולל 4-4 מעבר לקשת. יונאס ולנצ'יונאס היה דומיננטי בפנים וקלע 27 נקודות לצד 17 ריבאונדים -3 חסימות. ג'וש ג'קסון עם רשיון לירות בלי אבחנה הוסיף 17 מהספסל.

גולדן סטייט ווריירס (49-15) 118 – פילדלפיה 76 (26-38) 114

טוביאס האריס זכה בכבוד המפוקפק – השחקן היחיד מבין ה 10 שפתחו הערב ועשו זאת גם במשחק הפלייאוף של קבוצתם בעונה הקודמת. ככה זה כשרשימת של שתי הקבוצות ארוכה כאורך הגלות. סטף קרי שחזר השבוע אחרי שבר ביד ישב בחוץ הפעם בגלל שפעת -אין קשר לקורונה הבטיחו הרופאים.

בהיעדרו של קרי, דמיון לי הוביל את הווריורס עטאם 24 נקודות. אריק פאסקל סייע לו עם 23, כולל 8 קליעות עונשין ללא החטאה. שתיים מהן, 50 שניות לסיום נתנו לווריורס את היתרון בפעם השלישית בלבד במשחק. עבור הסיקסרס הובילו לאורך כל המשחק קלע האריס – 24 והורפורד 22.

הווריורס משיגים את ניצחון הבית הראשון שלהם מאז אמצע ינואר. פילי הפצועה מסיימת את מסע המשחקים בקליפורניה עם 25% הצלחה ותחזור למזרח למשחק העונה עבורה מול הפייסרס בעוד שבוע

פורטלנד טרייל בלייזרס (37-28) 111 – סקרמנטו קינגס (35-28) 123

"לבלייזרס לוח המשחקים הקל ביותר מבין הרודפות אחר המקום האחרון בפלייאוף המערב"

"במאבק על המקום האחרון בפלייאוף המערבי אני הולך על הקבוצה עם השחקן הטוב ביותר וזה לילארד"

אלו שני ציטוטים מתוך כמה ששמעתי / קראתי השבוע בנוגע לסיכויי הבלייזרס לתפוס את המקום השמיני במערב. גם החזרה הצפוייה של נורקיץ בעוד שבוע אחרי שנה מחוץ לפארקט הגדילה את הציפיות מהבלייזרס. בפועל – לוז קל בלי נצחונות לא שווה הרבה, ולילארד רחוק כרגע שנות אור מהכושר שהיה בו לפני הפציעה שמנעה ממנו לשחק באולסטאר (רק 12 נקודות באחוזים מחרידים הערב).

הקינגס ניצחו בפורטלנד לראשונה מאז 2012 ואחרי 12 הפסדים רצופים. איך הם עשו זאת ? שתי הקבוצות לקחו 39 זריקות מחוץ לקשת הקינגס קלעו 21 הבלייזרס רק 10 והנה לכם סיפור המשחק.

כן וההיתה גם מצית שנייה עם זה:

בוגדן בוגדנוביץ עשה את רוב הנזק מחוץ לקשת כשקלע 7 מ 11 בדרך ל 27 נקודות. האריסון בארנס סייע לו עם 5 מ 7 ו 20 נקודות. את הבלייזרס הובילו מקולום ו וויטסייד עם 19 כל אחד.

הקינגס חלפו על פני הבלייזרס בדרך למקום ה 9, והם ללא ספק הקבוצה החמה במאבק על הזכות להפסיד לליקרס בסיבוב הראשון.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. תודה על הפרוויו
    מה יהיה עם פילי, מה?
    כל העונה הם מככבים בבית ונראה דאפילו יתרון ביתיות לא יהיה להם
    יופטפיומאט
    🙂

  2. ותודה לצוות המסקר.
    גם על שחיפו על הטנטרום המשתק שחטפתי אחרי ההפסד השני העונה של דנבר לאפינג פאקינג קליבלנד.

  3. תודה לכל המסקרים.
    יוסטון גם בלי ראס צריכה לנצח את שארלוט.
    פורטלנד נראית רע.
    פילי בלי סימונס ואמביד ממשיכה להיאבק עם עצמה, וההפסד היום לא יוסיף להם, במיוחד לא לגולדן סטייט נטולת סטף קרי, אגב מישהו יודע אם הם יחזרו לפליאוף?

  4. הארדן כבר תקופה ארוכה מאוד לא פוגע. ב 3 המשחקים האחרונים זה לא רק ה 4 מ 30 מהשלוש, אלא גם 20 מ 61 מהשדה. אילולא ההתחזויות שלו שהביאו ל 36 מ 41 מהקו באותם משחקים, היה הופך לנגר צמרת.

    משהו רע עובר עליו, במקביל לשיפור אצל ווסטברוק

  5. לילי כריות רכות מפנקת 😂😂 כל כך מצחיק אותי אז למה אתם לא צוחקים גם? למה אני אמשיך להגיד לילי כריות עד שייצא לכם מכל החורים חחח ואני יגיד ליליארד בכוונה כי זה הולך ביחד עם לילי כריות חח לילי-ארד לילי-כריות חחח הולך ביחד כמו סט של כריות!!!!! חחחחחחחח ותזכרו מי המציא את זה ראשון ומי אמר את זה ראשון ואם מישהו לא יצחק אז אני אגיד עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם ליליארד ליליארד ליליארד לילי כריות רכות מפנקת חחחח לא אכיםת לי גם 100 פעם להגיד למה עולה לי משהו חחחחח עד שתגידו חנוע ותצחקו כי אני הקובע וליליארד כריות
    זה מזכיר לי שבבית ספר אם מישהו לא היה צוחק אז הייתי גומר לו על הפרצוף חחח ככה יושב לו על האף עד שהוא נחנק 😂😂😂 הכי במיוחד הייתי חונק את נחום מהכיתה שלי כי הוא ישר היה אומר חנוע חנוע חחחח טוב זה לא חוכמה הוא היה בן 8 ואני בן 13 חח אז הייתי מועף לו את האף עד שיצחק עד שפעם נשבר לו המטמפו של הזכוכית בתוךף הגולה של העין אבל הוא לא השטנקר כי הוא לא איש מחשבים משטנקר מניאק
    ויש לי גם שיר שחיברתי תזכרו מי כתב ראשון:
    ליליארד
    לילי כריות
    יא מכוערת לילי
    יא מכוערת
    חתיכת רכות מפנקת
    בתחת של סוס
    😂😂😂😂😂

  6. תודה על סיקור.
    לא ברור איך בפילי לא הפנימו את חולשת המאמן.
    ברור שדנבר לא מועמדים לכלום (לכל האופטימיים)
    הקבוצה החמה במאבק על הפלייאוף במערב – ממפיס (לא ציפיתי מהם תחילת העונה)

    1. ופורטלנד פראיירים שאין דברים כאלה, בקצב הזה הם יהיו מחוץ לפלייאוף השנה. רק מראה מה שווה ההישג של גמר המערב אשתקד

  7. תודה רבה צוות.
    .
    נראה לי שההפסדים של דנבר ושל יוסטון שמות בפרורפורציה את הניצחונות של הקליפרס עליהן.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט