פריוויו למשחקי יום ראשון – דרבי באל איי ועוד 10 משחקים / עמיחי קטן

יריבות בעלת וותק

21:00 ברוקלין נטס (28- 34) – שיקגו בולס (21- 42):

ברוקלין ככל הנראה רואים את עצמם בעמדה שאינה ברת שינוי העונה, כלומר הדחה בסיבוב הראשון של הפלייאוף, מה שגרם להם לבחור במפתיע לפטר את המאמן קני אטקינסון. בכל הנוגעי לסגל השחקנים, לאחר שקיירי גמר רשמית את העונה מי שהעלה הילוך הוא כריס לברט שהתכבד בהופעת 37 נקודות ברבע האחרון וההארכה נגד בוסטון ובטריפל-דאבל ראשון בקריירה נגד הספרס. הנטס עוד נאבקים עם אורלנדו על האפשרות להפסיד 4- 1 לטורונטו במקום לחטוף סוויפ ממילווקי, ואולי לברט יכול לעשות צעד קדימה לקראת העונה הבאה, אולי עם דוראנט וקיירי.

שיקגו כנראה לא יהיו השנה בפלייאוף, ולא רק בגלל מרחק 7 משחקים מאורלנדו שבמקום ה-8 במזרח. הצד החיובי בשיקגו בתקופה האחרונה הוא בעיקר קובי וויט שב-7 המשחקים הארחונים רושם 27.7 נקודות עם 3.9 ריבאונדים ואסיסטים וחטיפה באחוזי 90-50-45 ו-64.7% אפקטיבי. שיקגו ניצחו רק 2 מתוך אותם 7 משחקים, אבל אחרי 8 הפסדים רצופים גם זה שיפור.

המפתח של המשחק הזה הוא בין לברט ובין וויט, הגארדים האקספלוסיביים שנמצאים בכושר נפלא. מי מהם ישהיה עדיף יעניק לקבוצתו יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: C – שתי הקבוצות יודעות איפה הן יהיו בסוף העונה וכבר חושבות הלאה. אצל שתיהן יש שאלות מעניינות.

הימור: הנטס טובים יותר ועוד נאבקים על מיקום בפלייאוף. ברוקלין ב-11.

21:30 מינסוטה טימברוולבס (19- 43) – ניו-אורלינס פליקנס (27- 36):

דיאנג'ו ראסל ומאליק ביזלי נותנים מספרים יפים מאז שנחתו במינסוטה הקרה, אבל הפציעה של טאונס מונעת מזה להפוך לניצחונות. עיקר השדרוג נצא אצל ביזלי שקפץ מ-7.9 נקודות העונה במדי דנבר ללא פחות מ-22 נקודות למשחק ב-12 משחקים עד כה במדי מינסוטה. יש למינסוטנה סיבות לקוות שעכשיו דברים ילכו טוב יותר, אבל השלב הראשון הוא כמובן לחכות לטאונס שייעדר לפחות עוד שבועיים.

הפליקנס ממשיכים להיחשב פייבוריטים במירוץ למקום ה-8 במערב על ידי אנשי המתמטיקה, אבל בינתיים הפער מממפיס שנמצאת שם נשמר, וכך גם היתרון של מוראנט על זאיון וויליאמסון שמוכיח לצד יכולת נפלאה בתחומים מסוימים גם חוסר ידע כמעט מוחלט בתחומים אחרים שעל הפרקט. כל זה לא מונע מהשקנאים להרגיש שהעתיד שלהם נראה ורוד, גם אם העונה הם לא יהיו אלה שיזכו בכרטיס הנכסף לביקור פלייאוף בסטייפלס סנטר.

המפתח של המשחק הזה הו ההתמודדות של מינסוטה עם זאיון וויליאמסון. אנחנו מתחילים לראות הגנות שלומדות את זאיון ומצליחות להקשות עליו, אבל קשה לראות את ההגנה של מינסוטה עושה את זה.

רמת עניין של משחק: B- – הפליקנס עדיין בשיא המאבק על הפלייאוף.

הימור: שתי הקבוצות רעות מאוד בהגנה. שתיהן גם טובות בהתקפה חוץ ממינסוטה. ניו-אורלינס ב-16.

21:30 לוס אנג'לס קליפרס (43- 19) – לוס אנג'לס לייקרס (48- 13):

הקליפרס מנצלים ירידת מתח של דנבר וכושר טוב שלהם כדי להשיג 6 ניצחנות רצופים ולהתמקם במקום ה-2 במערב. נציין בדרך אגב שגם ב-3 העונות הבריאות הקודמות של קוואי קבוצתו סיימה במקום ה-2, אבל זה נתון חסר משמעות. הקליפרס מתחילים להרגיש בטוחים מול כל הכב שיעלה מולם, כאשר הסמול-בול של יסוטון למשל ניגף על ידי סמול-בול טוב יותר של הקליפרס. מעניין יהיה לראות איך יחלקו הקליפרס את המשימות ההגנתיות שלהם בין קוואי, ג'ורג', בברלי ומוריס, אולי גם כהכנה לקבלת ההחלטות של דוק ריברס בפלייאוף.

בצד ההתקפי הקליפרס לקחו את רג'י ג'קסון כרכז, והוא משתלב שם לא רע עם 6.4 אסיסטים פר 36 דקות בקבוצה שלא מרבה לפעול בתחום. מרקוס מוריס משתלב במערכת שכבר רגילה לעבוד עבור שקנים מסוגו, וקוואי משיג 26.9 נקודות למשחק בסוג של נונשלנטיות ולוקח על עצמו את העסק באופן ברור יותר כשצריך. לו וויליאמס והארל ממשיכים בשלהם מהספסל והאווירה אצל הקליפרס בהחלט טובה לקראת הפלייאוף, בתקווה שכולם יישארו בריאים.

הלייקרס קרובים להבטחת המקום הראשון במערב, במיוחד לאור הניצחון על מילווקי, המנוחות והפציעות של הקליפרס וההפסדים האחרונים של דנבר. הניצחון על מילווקי חשוב עבור הלייקרס גם כמענה ליכולת ההתמודדות עם קונטנדריות, כאשר זה הניצחון הראשון עבורם על הבאקס/הקליפרס אחרי 3 הפסדים קודמים. יש עוד משחק בין 2 הקבוצות האלה ב-9/4, ושני הפסדים יכניסו את הלייקרס לחרדות לקראת סדרה אפשרית נגד "אדם לא בריא" וחבר מרעיו.

כאב הראש העיקרי של פרנק ווגל כרגע הוא המצב הבריאותי של דיוויס ולברון שסוחבים שניהם פציעות קלות לאורך חלקים נכבדים מהעונה. עד כה הלייקרס מצליחים להתמודד מצוין עם הנושא הזה, אבל לא ניתן לשלוש אפשרות שהעומס הזה יכריע אותם בפלייאוף. אנחנו רואים שיפור מסוים ביכולת ש שחקני המשנה, וגם החתמה של דיון וויטרס שיודע לשחק כדורסל, אבל לא ברור האם זה מספיק לשלבים המכריעים של העונה, ואנחנו כבר מתקרבים.

המפתח העיקרי של המשחק הזה הוא בין ההתקפה של הלייקרס, כלומר לברון ודיוויס, ובין ההגנה של הקליפרס, שיש לה לפחות על הנייר את כמות הכלים ההגנתיים הגבוהה בליגה, וייתכן מאוד שיוכלו להגביל את הכלים של הלייקרס.

רמת עניין של משחק: A+ – סומן ביומן כבר מזמן/לברון נגד "נוט הלת'י מן"/עם רכש חדש כמובן/לשתי הקבוצות בו בזמן.

הימור: התלבטתי בעניין ושאלתי בעצתו של אוהד לייקרס שאמר לי אמש "אחרי אתמול ברור שהלייקרס", אז אי הולך עם זה. הלייקרס ב-5.

00:00 בוסטון סלטיקס (42- 20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (39- 24):

טייטום תפס אש מאז האולסטאר, ואפילו גם קצת קודם, והוביל את בוסטון בזמן הפציעה של קמבה. עכשיו קמבה אחרי, אבל היווארד ובראון נפצעו, וגם טייטום נעדר מעט, ובוסטון איבדו קצת גובה. המקום ה-3 מתחיל להיראות בטוח עבור הקבוצה ממסצ'וסטס מ-2 הכיוונים, ועכשיו השאלה היא בעיקר אם אינדיאנה או פילי יבקרו בגארדן בסיבוב הראשון.

אוקלהומה רחוקים מאוד מנעילת קרב על מקום, מלבד עצם המקום בפלייאוף שנראה די מובטח. המקום ה-4 במערב במרחק נגיעה מצד אחד, אבל כך גם ה-7 מהצד השני. הרכב 3 הרכזים של אוקלהומה, יחד עם גאלו ואדאמס, הוא עדיין הטוב ביותר בליגה, וגם מצב הרוח של האוהדים הוא כנראה בצמרת העליונה, כפי שנראה שילוב של קבוצה שעולה על כל הציפיות יחד עם הרבה בחירות דראפט טובו להמשך.

המפתח של המשחק הזה הוא בהגנה על הפורוורדים של בוסטון. לכאורה, אין לאוקלהומה כלים מספיק טובים נגד זה, אבל כבר ראינו אותם מפתיעים.

רמת עניין של משחק: B+ – קרב בין 2 קבוצות פלייאוף שנראות טוב.

הימור: במצבים כאלה קודם כל ביתיות. בוסטון ב-6.

00:00 פיניקס סאנס (25- 38) – מילווקי באקס (53- 10):

ארון ביינס, האיש שפצע את סטף קרי, חגג את החזרה של סטף למגרשים עם 37 נקודות עם 9/14 מחוץ לקשת והוביל את פיניקס לניצחון שמסייע לממפיס במירוץ לפלייאוף. זה עדיין לא רשמי, אבל הסאנס יצאו מהמירוץ הזה, בעיקר בתחושה טובה על עצם ההגעה לשלב הזה של העונה עם סיכוי. עכשיו יתמקדו בשאלות הרגילות של הדראפט וכו'.

מילווקי חטפו מהלומה לתואר "הקבצה הטובה בליגה" עם ההפסד ללייקרס, וייתכן שהם מתחילים להיזכר בסוויפ העונתי שהם חטפו מפיניקס בעונה שעברה. יחד עם פציעה של יאניס ובדיקת MRI עבורו, נראה שאולי הבאקס עכשיו פגיעים מהרגיל.

המפתח של המשחק הוא מידלטון ובלדסו שיצטרכו לספק הרבה כדי למלא את החסר בהיעדרותו (ככל הנראה) של יאניס.

רמת עניין של משחק: C+ – יש סיכוי לראות 2 הפסדים רצופים של הבאקס ואולי פיניקס יכולים לשמור על סיכוי תיאורטי במירוץ הפלייאוף.

הימור: נפתיע. פיניקס ב-12.

1:00 וושינגטון וויזארדס (23- 39) – מיאמי היט (40- 23):

וושינגטון הם היחידים במזרח שעוד מסוגלים לתת מאבק עם ברוקלין ואורלנדו על 2 הכרטיסים האחרונים לפלייאוף, ויחד עם חוסר ההבחירה בבראדלי ביל לאולסטאר, ראינו התעוררות של כוכב הוויזארדס שהעלה הילוך ביכולתו. זה מספיק לוושינגטון כדי להיות מרחק רצף ניצחונות או שניים מהמקום לפלייאוף, אבל כרגע הפער נשמר.

קבוצה שכן תהיה בפלייאוף ככל הנראה היא מיאמי, אבל שם השאלות הן בכל מה שנוגע לביתיות. מיאמי היא אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה יחד עם אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה. הפעם הם בחוץ. למרות כושר הקליעה הנפלא של דאנקן רובינסון שעבר כבר את טים דאנקן ודיוויד רוביסון בכמות השלשות בקריירה (תודה לרועי על הנתון).

המפתח של המשחק הזה הוא בעיקר ההגנה של ההיט, ובאטלר בפרט, על בראדלי ביל. לוויזארדס אין מספיק כוח אש בלי ביל.

רמת עניין של משחק: C+ – למרות המרחק הקטן יחסית לכאורה, קשה למצוא מי שיהמר על קבוצת עיר הבירה שתשיג את המקום לפלייאוף, כך שמדובר במשחק של קבוצת פלייאוף נגד קבוצת "לא פלייאוף".

הימור: משחק חוץ להיט/זה לא להיט/זה לא ממש קליט/יאמר כל אוהד מיאמי היט. וושינגטון ב-9.

1:00 דאלאס מאבריקס (39- 25) – אינדיאנה פייסרס (38- 25):

לדאלאס יש 2 כוכבים. נשמע לכאורה ברור עבור קבוצה שיש לה את לוקה דונצ'יץ' ואת פורזינגיס, אבל בפתיחת העונה זה לא היה ככה ולוקה סחב כמעט לבד את דאלאס. לאחרונה משהו השתחרר אל החד-קרן והוא נראה נפלא בשני צידי המגרש, כאשר מאז ראשית פברואר עומדות לזכותו 27.1 נקודות למשחק, 10.9 קרשים, 2.5 אסיסטים, 2.7 חסימות וחטיפה ב-40% מחוץ לקשת (על 9.6 זריקות למשחק) ו-59% אפקטיבי, וכל זה בתקופה פחות טובה של לוקה שהיה פצוע ברוב התקופה הנתונה, וגם מתי שהיה בריא קלע פחות למשחק ובאחוזים פחות טובים.

החזרה של אולאדיפו מהפציעה הארוכה\הייתה תירוץ לא רע ל-6 הפסדים רצופים, ומאז באמת הפייסרס 7 מתוך ה-9 הבאים וחזרו למקום ה-5 במזרח. גם המקום ה-4 די קרוב, והביתיות שם יכולה להיות מאוד משמעותית עבור הקבוצה שכבר 4 שנים רצוף הודחה בסיבוב הראשון (פעמיים במשחק 7 ופעמיים בסוויפ). לאמב היה דווקא טוב עבורם עד שגמר את העונה וגם וורן וברוגדון סובלים מאי אלו פציעות, כך שעיקר הנטל נופל על האולסטאר סאבוניס.

המפתח של המשחק הזה הוא פורזינגיס נגד סאבוניס. שניהם התחילו את העונה ב-4 והתברר להם שהם טובים יותר בעמדה מספר 5. לשניהם יש גם חכמת משחק ברמה גבוהה ומאמנים חכמים, כך שיהיה מעניין לראות את דרכי ההתמודדות.

רמת עניין של משחק: B+ – יש לנו כאן את פורזינגיס בכושר נפלא, את לוקה שמקומו בחמישיית העונה כמעט מובטח, את סאבוניס האולסטאר, ובעיקר שתי קבוצות שצריכות כל ניצחון עבור מיקום טוב יותר לקראת הפלייאוף.

הימור: ביתיות וחד-קרן. דאלאס ב-7.

1:00 יוסטון רוקטס (39- 23) – אורלנדו מג'יק (28- 35):

יוסטון מגיעים לערב השני של בק-טו-בק אחרי הפסד חוץ לשארלוט והפעם הם יצטרכו להתמודד עם קבוצת פלייאוף. ווסטברוק קיבל מנוחה מהמשחק בצפון קרוליינה ויוסטון התקשו מאוד התקפית בלעדיו. ניסוי הסמול-בול נראה די מוצלח עד כה, אבל לדעתי יריבות שיכניו ת עצמן לסדרת פלייאוף שלמה נגד יוסטון יחגגו בצבע, וההפסד לקליפרס הראה שיש גם הרבכי סמול-בול לא פחות טובים ממה שיוסטון מסוגלת לייצר.

אולרנדו ממשיכים להיאבק עם ברוקלין על הזכות לפגוש את האלופה ולא את ה-MVP בפלייאוף. גם הפציעה של אייזק שמעניקה לגורדון יותר דקות בכלל ובעמדה 4 העדיפה עליו בפרט לא סייעה למעמדו באורלנדו יותר מדי, והו המועמד הבכיר לטרייד ברגע שאורלנדו ינסו לעשות שינוי. ווצ'ביץ' אמנם לא מתאים לטיים-ליין של רוב הסגל, אבל הוא עדיין ברמה כמעטשל אולסטאר וסוחב את המג'יק לפלייאוף, כך שלא ימהרו שם לוותר עליו כנראה.

המפתח של המשחק הזה הוא ההגנה על ווצ'ביץ'. יוסטו ישחקו סמול-בול כמובן, והשחקן המוביל של אורלנדו הוא סנטר. התנגשות חזיתית מעניינת.

רמת עניין של משחק: B- – מפגש בין 2 קבוצות פלייאוף שמשחקות בסגנונות די הפוכים ויש להן כלים הגנתיים להתמודד אחת עם השנייה, לפחות על הנייר.

הימור: טילים יעופו על ממלכת דיסני. יוסטון ב-18.

1:30 קליבלנד קאבלירס (18- 45) – סאן אנטוניו ספרס (26- 35):

עבור קליבלנד מדובר במשחק האחרון ברת\צף של 5 משחקי בית, כאשר רק הקודם שבהם, אמש נגד דנבר, הסתיים בניצחון ביתי. מדובר גם במשחק בית מספר 7 מבין 8 האחרונים של קליבלנד, ומאזן 3- 4 בתקופה הנתונה הוא ודאי טוב יותר מהמאזן העונתי של הקאבס. הצעירים, ובראשם סקסטון, מפגינים שיפור בשלב הזה של העונה, אבל כצפוי אנשים לא מתעניינים בזה. אולי 2 הניצחונות הרצופים של גולדן סטייט יגרמו לקליבלנד לרצות לנצח.

קשה לקבל תשובה ברורה לשאלה האם הספרס ויתרו כבר על מאבק הפלייאוף, או שיש עוד טעם לנסות. פער של 4.5 משחקים מהמקום הנכסף הוא די גדול, אבל מחיק, בטח עם הלו"ז הקשה של ממפיס, וכעת הספרס צריכים לבחור בין מאבק אחרון, שכנראה יסתיים בכישלון, אבל יש לו סיכוי קטן, ובין מעבר למאבק על דני אבדיה בדראפט הקרוב.

המפתח של המשחק הזה הוא הגארדים הצעירים של 2 הקבוצות, בועיקר סקסטון וגארלנד נגד וויט ומארי. הצד של קליבלנד התקפי יותר, אבל זה של הספרס כנראה טוב יותר בשקלול של 2 הצדדים.

רמת עניין של משחק: C – לספרס לכאורה יש עדיין על מה לשחק. לקליבלנד כבר אין.

הימור: קליבלנד עם 2 ניצחונות רצופים נשמע לי קשה מדי. סן אנטוניו ב-7.

1:30 ניו-יורק ניקס (19- 44) – דטרויט פיסטונס (20- 44):

לרוקי בארט היה בשבוע שעבר משחק של 8/10 מהשדה ו-3/4 מחוץ לקשת, מה שגורם לאחוזים שלו במבט של שבוע-שבועיים אחורה להיראות טוב יחסית, אבל מדובר רק במשחק אחד טוב שמשפיע על כל הסטטיסטיקה, אז קחו את זה בעירבון מוגבל. מייק מילר מוביל את הניקס למאזן של 15- 26 בתקופתו כמאמן. במזרח אחוז כזה היה מקנה לו מאבק צמוד עם וושינגטון על המקום ה-9 במזרח. אין לי מסקנה ברורה מהעניין הזה, חוץ מזה שפיזדייל פתח את העונה ממש לא טוב.

דטרויט עוד היו בפלייוף בעונה שעברה וסומנו בתחילת העונה כקבוצה שאמורה להישאר בפלייאוף. מאז הרבה מים זרמו בכנרת ובגעטון וכך דראמונד מצא עצמו מחוץ לדטרויט עבור לחם ונזיד עדשים. היום יש להם הזדמנות להפסיד לניקס ולרדת למקום ה-13 במזרח, מה שיוכל לסייע להם לקבל בחירה בטופ 6, לראשונה מאז דארקו מיליצ'יץ'. הם לא יתנגדו להשכיח את זה ההחיסטוריה ככל שניתן.

המפתח של המשחק הזה הוא השחקן הבולט של הפיסטונס בתקופה האחרונה, כירסטיאן ווד. האיש עליו נאמר "יש לו גם שם של נגר" דווקא מוכיח שהוא לא נגר, כאשר הוא רושם 13 משחקים רצופים בדאבל-פיגרס וממוצע של 20.1 נקודות עם 9.2 ריבאונדים וחסימה למשחק באותה תקופה, כל זה ב-43.1% לשלוש ו-60.1% אפקטיבי. דטרויט ניצחו רק 3 מ-19 המשחקים האחרונים ו-1 מ-11 האחרונים, ושיפור העמדות לדראפט, יחד עם השיפור של ווד, נותנים אולי סיבות בודדות לאופטימיותל בדטרויט.

המפתח של המשחק הזה הוא כריסטיאן ווד והיכולת של ההגנה הלא רעה במפתיע של הניקס להתמודד איתו. יש לניקס שומרים ראויים בעמדות האלה שיכולים למנוע מהשחקן היחיד של דטרויט שיודע "טו פול דה בול אין דה סל" לעשות את זה.

רמת עניין של משחק: D- – פשוט לא מעניין. יש משחקים אחרים. אני בספק אם יש טעם גם לבדוק את התוצאה.

הימור: הניקס דווקא לא כל כך רעים מאז שמייק מילר המאמן. הניקס ב-15.

3:00 סקרמנטו קינגס (28- 35) – טורונטו ראפטורס (44- 18):

אמרנו מקודם על דטרויט שניצחו רק 3 מ-19 המשחקים האחרונים שלהם, אז סקרמנטו יכולים להראות בגאווה מסוימת מאזן של 13- 6 בתקופה דומה, כולל 7- 2 מאז האולסטאר. המרחק מהפלייאוף הצטמצם ל-3.5 משחקים בלבד, והקבוצה בעלת הרצף הארוך ביותר בליגה מחוצה לו תעשה הכל כדי להיכנס לשם, או לפחות להיות כמה שיותר קרובה כדי להחזיר את האופטימיות. פוקס הוא זה שמוביל את הדרך עם 7 משחקי 20 נקודות רצופים, והצוות המסייע מתחלף, כאשר הילד, בוגנוביץ' ובארנס עושים תורות בעמדת הצלע מספר 2.

טורונטו הצליחו שוב להרוס חגיגות של גולדן סטייט, כאשר הביקור הראשון שלהם בסן פרנסיסקו על המים מאז האליפות החל בחגיגות החזרה של סטף מהפציעה והסתיים בניצחון של הקנדים והיעדרות של סטף מהמשחק הבא בגלל שפעת (הרופאים מבטיחים שזה לא קשור לקורונה). האלופה המכהנת ממשיכה להוכיח שאסור לזלזל בה לקראת המאבק הבא. נדמה לי גם שאם הראפטורס מחתימים את איבקה וגאסול על חוזים נמוכים (בהחלט ייתכן) יהיה להם מקום לתת חוזה של 20+ מיליון, מה שיכול להביא להם את הכוכב שאולי חסר.

המפתח של המשחק הזה הוא פוקס מול לאורי. שי רכזים שאוהבים לשלוט בקצב המשחק ומי מהם שיעשה זאת יעניק יתרון משמעותי לקבוצתו.

רמת עניין של משחק: B- – לשתי הקבוצות יש על מה לשחק ושתיהן בכושר טוב.

הימור: הקבוצה שהכי הרבה זמן לא הייתה בפלייאוף נגד הקבוצה שסיימה את חלקה בפלייאוף לפני הכי מעט זמן. טורונטו ב-13.

ולסיום – החידה השבועית. לאורך ההיסטוריה של הליגה היו 2 מקרים שבהם אותה קבוצה הדיחה גם את הלייקרס וגם את הקליפרס בפייאוף של אותה עונה. מי היו הקבוצות שעשו את זה, באיזה עונה, ואיך הסתיים הפלייאוף של אותן מנצחות?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 294 תגובות

  1. תודה חיים! ערב מלא משחקים מעולים!
    לגבי החידה – הג'אז של 96 שהפסידו לג'ורדן. השנייה היא הסאנס 06 של נאש שהפסידו בגמר מערב לדאלאס שהפסידה למיאמי של וויד ושאק

  2. תודה חיים.
    אני צופה ניצחון לקליפרס שגם נמצאים בכושר טוב וגם משחקים מול הלייקרס זאת אומרת כולם יבואו מפוקסים,חדים ולא ישאירו הרבה סיכוי ללייקרס.
    שחקן המפתח להוא בברלי שיכולת טובה שלו זה האקסטרא שהקליפרס בדיוק צריכים ובמשחק הקודם של הקבוצות הוא היה מעולה.

  3. תודה על הסיקור
    הלייקרס יגיעו עייפים והקליפרס ינצחו
    המשחק המסקרן יהיה באפריל, וכמובן המפגש האפשרי בפלייאוף, שיכול להיות סדרת האליפות לאחת מהן

    1. לא הבנתי מה יהיה מסקרן באפריל ופחות מסקרן עכשיו? להיפך באפריל קאווי יהיה שינה עמוקה לפני הפלייאוף וכל המקומות יהיו מובטחים וסגורים, העניין יהיה אפסי ככל הנראה.
      מה אתה מפחד מה הקליפרס לא שיחקו מול יוסטון משחק קשה? גם הם עייפים באותה מידה.
      הרי הלייקרס נלחמו כמו גיים 7 ב-2 המשחקים הקודמים ועשיו אחרי הנצחון על הבאקס הבטחון של השיקצה בשמיים…
      לא יפה להכין תירוצים ישר.
      אני אומר לך הקליפרס היום יקלו על השיקצה את הלחץ והדאבל טים הם שומרים לפלייאוף ועוד כל מיני טריקים מהשרוול. היום הם ישחקו בדומה לגיים 2 העונה.
      יהיה מעניין וצמוד ומאמין שקאווי יבער את השיקוץ מקרבנו, זה הצפי לפחות אצלי 🙂

  4. כל עוד באטלר ישמור כמו שהוא יודע לשמור עם עזרה של אדבאיו, מיאמי תתסכל את ביל.
    חוץ מביל אין לוושינגטון הרבה מה להציע

  5. משחק אש שהמסקנות ממנו יהיו ככה
    אם לייקרס מנצחים אז זה כי הקליפרס מרדימים אותם ושומרים את הכוח למדתי שחשוב באמת וגם שזה רק משחק עונה רגילה ואין להתייחס איליו כי קוואי שומר כוחות לפלייאוף וכל מיני תירוצים להקטין את ניצחון הלייקרס
    אם הקליפרס מנצחים אז הם מוכתרים לאלופים ולברון גמר את הסוס ולא שווה אפילו להיות שחקן פותח והלייקרס קבוצה גמורה ואין להם כלום חוץ מאנטוני דייויס והוויכוח על הmvp צריך להיות בין יאניס לפטריק בברלי וכל מיני שיט כאלה
    בהצלחה ללייקרס

    1. הלייקרס חייבים לנצח כי אחרת הקליפרס יישבו להם חזק על הראש לאורך כל סדרת הפליאוף.
      מה שכן אתה צודק בקטע הזה שאם הקליפרס מנצחים אז זאת חתיכת הצהרה שלהם שהנה הם בדיוק מתחברים,ניצחון 7 רצוף והלייקרס כבר הפסידו להם 3 פעמיים.
      אם הם מפסידים אז חכו בפליאוף תראו את הקליפרס האמיתיים.
      אם אתה שואל אותי בתור אוהד לייקרס אני משקשק מהקליפרס,אני פשוט מתקשה להאמין בהנחה שהם בריאים שחמישיית הגנה מטורפת כמו שיש להם יכולה להפסיד סדרה של הטוב מ7,הלוואי ואתבדה

    2. בלי קשר 2 הקבוצות יתאמצו מאד אבל עונה סדירה זה לא פלייאוף. בפלייאוף יש היערכות אינטנסיביות וטריקים נוספים ברמה אחרת.
      אז לא משנה מי ינצח זה באמת עונה סדירה ולא פלייאוף.
      בפלייאוף כולם ישחקו 40 דק ומעלה בסידרה כזאת…
      אז חכה לפלייאוף בסבלנות ותסבול את שארית הגארבג שנותר לסיום העונה ועד שיש משחק טוב תהנה ממנו. מניח שאתה מייחל לנצחון השיקצה, אני מייחל לרמיסתו..
      בכל אופן יהיה מהנה

    3. לא שזה אישי נגדך איצקו, כמובן, אבל באחרונה השתלט על האתר הנארטיב של 'מסכן לברון הקטן, כולם פה נגדו ולא אוהבים אותו'.
      מותר לאנשים לא להיות ממעריציו, גם לאלה כמוני שחושבים שהוא שחקן ענק. בכל מקרה, כמות כפיות הכסף שהוא זכה להן בתקופת היותו שחקן כדורסל (לא מתכוון לחיים האישים), היו יכולים להספיק לשש ליגות באפריקה. בכל מה שקשור לכדורסל, אהדה, תקשורת מפרגנת וחיים קלים, לברון הוא הגבר הלבן הפריבילגי הגדול בהיסטוריה.
      וכן, הוא שחקן מצויין

      1. אתם שונאים אותו כי אתם אנשים שלא יודעים לפרגן וקנאים שאוהבים למצוא מה לא טוב חאלס נמאס אפילו את ערפאת לא שנאו ככה ואין לי כוח להסביר למה אתם סתם שונאים אותו כי זה לא יעזור מה זה אשמתו שמסקרים אותו כאילו הוא נשיא ארצות הברית ועוד משהו מה שאומרים שלברון אכל מכפית של זהב זה לא נכון לברון קרע את עצמו כדי להיות מה שהוא היום הוא הגיע לגמר 2018 עם שחקנים שעם תוציא את קיוין לאב אני לא יודע עם הם עושים פליאוף במערב ולגבי מה ששונאים אותו על זה שהוא עבר למיאמי וחבר לוייד ובוש אי אפשר לקחת אליפות לבד גם עם תהיה חייזר כל שחקן טוב רוצה לשחק עם שחקנים טובים ברמתו זה נורמלי לחלוטין.

  6. המשחקים היום הם קרב ישר מזרח מערב, בין קבוצות פלייאוף (קינגס כמעט) בוסטון אוק טורונטו מחיבים ציון גבוה יותר. המיקומחם במזרח לא סגורים עדיין.

  7. אני ממש לא נגד ההלך רוח באתר זה דווקא משעשע אותי כי באותה מידה שמטנפים על לברון אני מטנף על שחקנים שאני לא אוהב. אני יותר מדבר על התקשורת שהיא בחיים לא יכולה לתת פרשנות נורמלית אחרי ניצחונות או הפסדים של לברון. בסוף אנחנו אוהדים שאוהבים את המשחק וחלק מזה זה ההתנהגות הזו של טינופים/האדרה של שחקן זה או אחר אבל התקשורת שאמורה לספק פרשנות והסבר שהוא כדורסל נטו לא עושה אתזה(פה באתר לפעמים עולים פוסטים נפלאים של כדורסל נטו ואז התגובות הם כדורסל נטו וזה מדהים).
    חוצמיזה שאי אפשר להתכחש לזה שרוב המגיבים באתר הם לא בדיוק חובבים שלו ולפעמים מגזימים עם השליליות במשחק שלו.לדוגמא את המשפט האחרון שאתה כתבת הם לא יכתבו אבל זה ממש ממש לא מפריע לי. ישלי דאגות גדולות יותר בחיים ממה חושבין על לברון

    1. דווקא לדעתי התקשורת היא מי שחיבקה את לברון מההתחלה, מהרגע שהוא סומן כעתיד של הליגה. מespn ועד וואלה וערוץ חמש, לברון הוא כמו מסי, מאותרג על ידי התקשורת, בלי קשר לכלום

      1. בינינו, מה זה לנצח את דנבר?
        כל קבוצה גרועה, קבוצה איומה וחמש כסאות עם ג'רזי זהה יכולה לנצח את דנבר. זה הגדולות שצריכות לשקשק מהנאגטס.

  8. תודה רבה חיים לילה עמוס ומעניין
    .
    טורנטו תתקשה להביא עוד כוכב אם היא מעוניינת לשמור על חלקים חשובים בסגל שלה. ואן-פליט מסיים חוזה הקיץ ומן הסתם יהיו לו הצעות גבוהות מאוד במיוחד שהשוק יבש. נורמן פאוול מסיים חוזה בשנה הבאה ואז יש לו אופציית שחקן על סכום של בערך 10 מליון ומן הסתם הוא יצא מהחוזה הזה כשגם לו יהיו הצעות טובות בהרבה. יהיה להם לא פשוט להביא חיזוק נוסף בשנים הקרובות

    1. אני במקום טורנטו מוותר על ואן פליט אני לא מאמין שהוא מסוגל להצליח ככה בקבוצה אחרת והוא הראה הרבה יותר טוב ממה שהוא נראה, טורנטו כנראה תשאיר אותו אחרי זה הייתה מטרידה אותו בחלון הנוכחי , בכל מקרה קוטנטדרית לא תהיה שם יותר ללא איזה סופרסטאר שיגיע (והשנה אין)

  9. תודה רבה!!! עוד משחק מרתק בפתח.
    שכחת להזכיר את הפרט החשוב מכל- האחים מוריס שהגיעו בתקופה האחרונה כל אחד לקבוצה אחרת של LA וייפגשו היום למאצ'אפ אימתני 🙂

  10. היעדר של רכז בולט ברבע הזה אצל הקליפרס. אין מי שיניע את היתרון שקוואי מייצר על השומר שלו ויכול להפוך אותו לזריקה מאוד טובה עבור שחקן אחר – שנשאר פתוח. אותו הדבר אין מי שימצא את קוואי במקומות שקצת יותר נוחים לו ויעלו את הסיכויים של הזריקות שלו. אז נכון שקוואי פתח את המשחק נהדר אבל אלו זריקות די קשות שהוא לוקח. אם למלווקי אין תכנית ב' אז זה נראה שגם לקליפרס אין כל כך תכנית ב'.

  11. הקליפרס מסוגלים לשים חמישיה שניה על הפרקט בלי פותחים ועדיין נשארים במשחק.
    הלייקרס חייבים את לברון או דייויס על המגרש כל הזמן

  12. הלייקרס יבינו עכשיו אולי את מה שמיאמי יבינו בפלייאוף .
    להסתמך על קרוסו למיניהם שחקנים צעירים וחסרי נסיון שיעשו נקודות במשחקים מהסוג הזה לא יעבוד

        1. אם בא לך לקבל שלשה חופשית אז כן. חוצמזה שאיך תשמור עליו כפול כשהוא בלי הכדור? הם כן באים לעזור, רק עושים את זה בשכל

      1. נו ברור שלפעמים חוטפים סל…
        אגב הקליפרס בהרכבם המלא יענישו לרוב על דאבל טים קאווי גואג לו מוריס כולם קלעים.
        זה לא מה שיש ללייקרס…
        בהרכב שלברון על הספסל ודיוויס מדחק או להיפך רק דאבל טים ולהוציא להם כדור מהיד.
        תן חגרין בראדלי רונדו לקלוע להקפיץ ליזום….לוקח את זה בכל יום

    1. הפלואטר שלו עשה היה אחרי דאבל טים? בקושי שחקן אחד שמר אליו. בשניה ששניים קפצו על ג'ורג' זה נגמר בדאנק קל של מונרזל

    1. מה הבעיה? תביא דאבל טים על לברון ועוד דאבל טים על דיוויס, ואפילו נשאר לך שחקן שלם לכסות את השאר – זו הגנה שתקרה מעתה והלאה שמעון-זון, והיא הולכת לשנות את הליגה.

      1. חחח תקרא אחכ תגיב. שלברון על הספסל אז מביאים על גיוויס שדיוויס על הספסל מביאים על לברון.
        שלברון עם דיוויס והוא מתחמם מביאים על לברון ברור החגי זון?
        השמירה על לברון מביכה נותנים לו שלשות חופשיות כמו איזה רוקי יכל לסיים עם 30 בחצי. זה לא ההגנה שהוא יפגוש מהם הפלייאוף…או כך אני מקווה….אחרת שישאלו את סטיב קר מה יכול לקרות…

        1. מה שאני לא מבין זה למה לא לשמור בשמעון-זון? שחקן קליפרס אחד עם חותמת אנקונדה יכול בכיף לכסות שלושה נגרים באשר הם.

            1. הבעיה היא שאתה אשכרה חושב שזה ששיחק לך קלף כששיחקת בתיכון זה תופס גם לליגה הכי מושקעת אי פעם

    2. מדהים שעל לברון לא עושים ממש מפליא. היום הביאו עליו רק אחד כזה ישר איבד כדור..ממה כותם מפחדים? הארדן למשל מקבל כל משחק דאבל טים….למה לברון לא? זה מה שאני דואל.
      מייקל שקיבל דאבל טים קשיחות ומכות בשנות ה80 נוגב. בשנות ה90 כולם התרפסו בפניו בלי דאבל טים בלי כלום 6 טבעות…לך תבין

      1. מה שאתה מתכוון זה שבשנות השמונים כשלמייקל הייתה חרא של קבוצה ומאמן אידיוט הוא נוגב.
        ובשעות התשעים כשהייתה לו קבוצה מצוינת ופיל ג'קסון הוא ניצח?

  13. שיקגו מלאי כישרון שרק מחכה להתפוצץ. וויט נותן משחקים טובים, שאקיל הריסון שומר מעולה ומעלה אנרגיה, מרקנן רק מחכה לתיפקוד נכון וונדל מעולה כסנטר

  14. על מה יש לאחים מוריס לדבר בזמן החימום? אתם פקינג גרים ביחד כמה אפשר עוד לזיין תמוח אחד לשני?

  15. ג'ורג' מנגב,
    הלייקרס לוחצים על הכדור, הקליפרס לא. בהתקפות האחרונות לחצו את קאוואי – פעם אחת עבר בקלות את ג'יימס והטביע. אז מה? מיד אחר כך עבר שוב את ג'יימס, היה בלאגן וזובאץ' החטיא. בפעם השלישית היה שוב בלאגן ורג'י ג'קסון ניגף. לחץ על הכדור – דברים טובים קורים. את לברון לא לוחצים. קונספירציה.

      1. חחח… היו מקבלים מהם גשם, מבול. בשתי הקבוצות יחד יש קלעי וחצי מהשלוש; ב-ג"ס היו שלושה הכי טובים בעולם

  16. לא זוכר כבר מתי קוזמה היה עם יותר מ 25% מהשלוש.
    געגועים ללונזו!
    יאללה איך הימרו על הסוס הלא נכון מבין כל ה 4
    אבל הכי מטריד אותי האופי שלו. מסתמן כילד חרא.

  17. קוואי לאונרד הוא אולי הסופרסטאר הכי משעמם בתולדות הליגה. אני יודע שהוא שחקן ענק אבל אני לא מוצא שום עניין במשחק שלו.

  18. הלייקרס מוצאים פתרונות הגנתיים מסתבר שקוזמה יכול להיות חלק אקטיבי בהגנה קבוצתית. מרקיף סוגר שחקן בכיר ולברון ממציא עצמו מחדש בתור שומר אישי על קוואי.
    מפתיע שהלייקרס נראים ככה אחרי משחק מתיש עם הבאקס לפני יום וחצי

  19. כשלברון נותן את הגוף ועומד לצ'ארג' ככה – זה מסר לחברים שלו – לא מחפפים בהגנה. הוא חד השנה

        1. זה נתון לשיקול דעת של השופטים אבל זה מה שרשום בחוקי ה NBA

          The hand is considered “Part of the ball” when it is in contact with the ball. It is not a foul if a defensive player makes normal contact with a players hand when it is in contact with the ball. In the NBA hitting the hand of an offensive player while it is in contact with the ball is legal.

  20. גם מילווקי
    גם קליפרס
    איזה סופש מטורף ללייקרס.
    איזה מלך לברון
    כזה ענק שזה פשוט מדהים
    אסיסטים
    סלים
    נכנס לסל כמו משוגע
    ענק ענק ענק

      1. תמשיך להיחנק
        זה בסדר
        אני ושכמותי נמשיך להנות מכל רגע.
        כן mvp
        לא mvp
        כן אליפות
        לא אליפות (עדיף שכן…..)
        איזה כיף שיש את המלך.
        להינות ולהתרגש מכל רגע.
        וכמה כיף שיש כבר כל כך הרבה שנים
        כל כך הרבה רגעים

      1. כן אה
        איך הוא שוב סתם סטטיסט ולוקח את הקרדיט אה?
        מדהים.
        כל הקריירה סטטיסט ורק התקשורת והוא עצמו מנפחים את זה.
        מדהים איך שכולם (כמעט…חוץ ממך ועוד כמה נחמדים פה) מטומטמים ולא מבינים.

  21. הכוכבים צריכים לשחק עבור שחקני המשנה ולא להיפך.
    רובוט וג'ורג' הופכים את בברלי, זובאק, שאמט והשאר לנוכחים נפקדים.
    הם צריכים לגרום להם לפרוח עם הגרוויטציה.
    הרבה מזה על הדוק.

    1. תגיד
      אתה לא חושב שהיה יותר טוב אם לא היה דיוויס והיו רק הלונזואים והאינגרמים?
      כמה חכמים יש פה באתר זה לא ייאמן.
      איזה כיף שהם נחנקים מהקיא של עצמם.
      🤣🤣🤣

      1. חחח לי היה ברור שלשלוח אוסף של בינוניים שירצו חוזה מנופח על סופרסטאר זה בערך העסקה הכי טובה שאפשר לעשות. אני עדיין לא נותן על זה קרדיט לפלינקה ששום דבר מזה לא בזכותו

        1. הקרדיט הוא ללברון שלחץ על זה כי הוא מבין עניין. זה הכל.
          בלי לברון לוחץ זה לא קורה.
          דיוייס שחקן על. תמיד היה
          כל הקשקושים עליו פה מכל מיני עכברים מביני עניין , היו מגוחכים מהשנייה הראשונה אבל לך תתווכח. אין אפילו מה לנסות.

  22. מרקיף מוריס מתברר כאח היותר מוצלח
    ובכל מקרה הם פחות או יותר אותה רמה, כאשר מרקיף הם יותר מה שהלייקרס צריכים בכל מקרה.
    שאפו בקטע הזה.
    מאמין שוויטרס גם ישתלב יפה מאוד ויתן 1-2 שלשות במשחק וזה כל מה שהלייקרס זקוקים לו.
    .
    אם כבר דיברנו על MVP אני רוצה לראות שווגל לא מקבל את התואר

  23. לברון היה מעולה היום ודיוויס אף יותר.
    .
    איך יודעים שהלייקרס מנצחים בלי להעיף מבט בתוצאה? רואים תגובות לחץ של שימון כל חצי דקה עם תירוץ אחר למה לברון בעצם משחק על הפנים אבל כולם עיוורים וחושבים שהוא אגדה

    1. צריך לייצר (אולי יש) אימוגי של מישהו שנחנק מהקיא של עצמו.
      איזה כיף שהם סובלים
      אינשאללא ימשיכו לסבול עוד שנים רבות (כי זה פשוט אומר שאני אהנה)

    2. זה תגובות צחוק איזה לחץ. נראה לך אני לחוץ מהnba ?
      לך תראה שוב וידאו ותראה את ההגנה עליו לא צריך אותי בשביל זה יש לך זוג עיניים. זה נס שלא קלע 45. נתנו לו זריקות בכלל בלי שמירה כמו סימונס. תראה איזה הגנה קליפרס עשו עליו במשחק 1 של העונה ומה הם עשו היום ובגיים 2…
      השאלה הנשאלת מדוע?

  24. ללייקרס יש פתרונות לקוואי
    הם מהמרים על ג'ורג' והראל שיביאו אליפות או לא

    לברון יכול לקחת כל אחד באחד על אחד גם בעונתו ה 17

    1. לברון שומר על קוואי בלי יותר מדי בעיות. הוא לא קופץ על הפייק שלו (ולא של אף אחד אחר לצורך העניין) , לרב נדבק אליו והוא לא יכול כלום.
      לעומת זאת לברון עשה היום בית ספר לכל מי ששמר עליו.
      כל ה"לברון סטופרים" המהוללים שהביאו לקבוצה.
      אכל את כולם.
      גם כשהחטיא מתחת לסל זה היה כי קפצו עליו שניים ואס תמיד נשאר לייקר אחד חופשי לאסוף את הריבאונד ולהטביע אותו.
      מדהים כמה שהוא מדהים.
      אנקונדה עלק 🤣🤣🤣

  25. שאפו לווגל (ולברון) שבנו תוך חצי עונה קבוצה מאד מתואמת משני צידי המגרש, אם כי יש עוד על מה לעבוד, למשל השילוב של קוזמה בסכימות, מרקיף בהתקפה, ועוד.
    מה שכן כמעט כל שחקן בלייקרס עשה קפיצה בהגנה השנה

  26. משחק מצויין, אווירה אדירה, קהל שחי את המשחק, מה עוד אפשר לבקש!
    הלוואי שנקבל שיחזור של זה גם בפלייאוף.
    רשמים מהמשחק:
    1. קוואי לנארד שחקן אדיר, מצויין, אבל אין לו את ההשפעה שאני מצפה משחקן טופ 3 בליגה על החברים לקבוצה מבחינה הגנתית או התקפית.
    הוא שחקן הגנה מדהים, אבל הפעולות שלו הם בעיקר באחד על אחד, אין לו השפעה על שאר החברים בהגנה, כמו שיש ליאניס או דיוויס.
    מבחינה התקפית, כל הנק' שלו וכל המהלכים ההתקפיים שלו מטרתם לשחרר את עצמו לזריקה, מעטים המקרים שהמהלך שלו גורם לשחקן מהקבוצה להיות פנוי ולקבל כדור.

    2. מוריס של הלייקרס הרבה יותר משמעותי מאשר מוריס של הקליפרס. משום מה נראה לי שהחצי שנה בניקס גרמה למרקוס לחשוב שהוא איזשהו סטאר, הוא חייב לחזור לסגנון המשחק שהיה לו בבוסטון של רול פלייר קשוח כדי שניתן יהיה להפיק ממנו תועלת לקבוצה.

    3. לברון ג'יימס פשוט תאווה לעיניים. האמת הייתי סקפטי בתחילת העונה לגביו, לא האמנתי שהוא עדיין בשיאו, אבל אני שמח מאוד להודות בטעות. עוד משחק כביר שלו, כמעט בכל התקפה הוא קיבל את ההחלטה הנכונה. בעיקר בסוף המשחק שהוא פשט הרג את המשחק עם ההתקפות האיטיות והזריקות בסוף שעון. אבל הכי הפתיע אותי, זה היכולת ההגנתית שלו. עד היום לברון לא היה ידוע ככזה שמאבד אנרגיות בשמירה על הכוכב שמולו, אבל משחק שני ברציפות שהוא לוקח על עצמו את התפקיד, עושה אותו מצויין! שאפו! שלא יגמר לעולם!

  27. 15 שנה אני קם כל לילה לראות את השיקצה מפסיד זה ההנאה שלי בספורט חחח מה תעשו לי חח אבל יותר חשוב זה להגיד שיקצה
    שיקצה שיקצה שיקצה שיקצה חחח היום עשיתי 15 שיקצה בעמוד אחד זה 15 מ-15 שיקצה חחחחח אני גאון אני הבאתי את הסטפ בק שיקצה את הפוסט אפ שיקצה ואת האנד וואן שיקצה חחח תזכרו מי אמר קודם שיקצה ממי שמעתם קודם אז אני יילך לישון מבסוט גם הערב חחחח
    שיקצה !!!

  28. משחק בלי הגנות בוושינגטון. שבאז מצדיק את התקוות של מנחם, בראדלי ביל עם 20 במחצית וושינגטון כולה עם 11 שלשות ב-50%. הבעיה הקטנה זה שהם לא יכולים לשמור על ילדים ביסודי, אז אם כל זה מיאמי יורדת ביתרון שלוש תוך כדי משחק פושר למעט דנקן דונטס ובאם אדביו

  29. איזו יכולת עלובה של יוסטון ושל הארדן מול אורלנדו.
    ווסטברוק היחיד שמשחק טוב, נראה מה יהיה בחצי השני

  30. המשחק של פניקס היום מראה את הפוטנציאל שמחכה מהקבוצה הזו (בתקווה) בעונות הבאות.
    בלי אוברה ואייטון שמים 140 נק' מול הבאקס (בלי יאניס) ולוקחים את המשחק

  31. ובינתיים בברוקלין מסתבר שאטקינסון בעצמו רצה לחתוך לאחר שראה את התנהלותם של קיירי ודוראנט מחוץ למגרש

    1. הפסד מכובד אבל ממש לא עוזר למאמצי הפלייאוף של הקינגס
      סיאקם ופאואל השתפרו בטירוף אני בקושי רואה את טורונטו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט