משחק העונה ובלוג חי חגיגי ביום שישי הענק! / דור בלוך

משחק העונה ובלוג חי חגיגי ביום שישי הענק! / דור בלוך

וואו וואו וואו איזה יום שישי מחכה לנו, כן משחק העונה ב-5:30 בו כולנו ניפגש לבלוג חי חגיגי ומיוחד, אבל עוד לפני כן הסלטיקס והג'אז יפגשו בקרב מסקרן, ההיט והפלקינס ילחמו ראש בראש ולוקה דונצ'יץ' יפגוש את ממפיס באחד המפגשים הכיפיים שיש לליגה להציע.

אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 וושינגטון וויזארדס (39-22) – אטלנטה הוקס (44-19):

מסע משחקי החוץ בוא הפסידו 3 מארבעת משחקיהם חתם ככל הנראה את שאיפות הפלייאוף של וושינגטון, כך שהלילה יפגשו בוושינגטון שתי קבוצות שחושבות יותר על העתיד מאשר על ההווה.

הקבוצות נפגשו פעמיים כשכל קבוצה מנצחת פעם אחת אבל המשחק שנחרט בזיכרון הוא המשחק בו אטלנטה פירקה את האין הגנה של וושינגטון עם לא פחות מ-152 נקודות ב-59% מהשדה.

ואם דיברנו על העתיד אז בעוד זה של וושינגטון נראה עגום למדי, זה של אטלנטה נראה הרבה יותר טוב. הלילה הקבוצה צפויה לחסור את קלינט קפלה אבל היא מתחילה להרכיב מסביב לטריי יאנג תלכיד מעניין שבהחלט עשוי לאיים על מקום בפלייאוף בעונה הבאה.

הימור: אטלנטה ב-12

2:30 ברוקלין נטס (34-27) – סן אנטוניו ספרס (34-26):

נדמה שכל עונה אנחנו מדברים על קבוצה במערב שלו היא הייתה במזרח עם מאזנה היא הייתה בטוחה בפלייאוף אך בשל השתייכותה למערב העונה שלה למעשה הסתיימה, השנה, לאחר 20 שנה, הקבוצה הזאת היא הסן אנטוניו ספרס.

הספרס שרבים, כולל הח"מ, היו אופטימיים לגבי העונה שלהם קרסו לחלוטין כשהסגנון שלהם נראה לא עדכני, ההגנה שלהם עלובה, והכוכבים שלה לא מספיק בעלי אופי כדי לגרור אותה לנצחון במשחקים צמודים, וכך מוצאת עצמה סן אנטוניו במרחק של 4 משחקים מהמקום שמוביל אל הפלייאוף, ממש על הסף של ההליכה לים.

אין קבוצה שמתאימה יותר לשים את האמת הזאת בפרצופה של סן אנטוניו מאשר ברוקלין. הנטס נטולי קיירי ודוראנט, עם מאזן טוב בחצי משחק מזה של סן אנטוניו הבטיחו למעשה את מקומם בפלייאוף כשהם מובילים ב-5 משחקים על וושינגטון. עבור הנטס שלמעשה מחכים לעונה הבאה, לא יכולה להיות סיטואציה נוחה יותר כשהם מריצים את השחקנים המשלימים לטובת פיתוחם או לטובת הצגתם בפני קבוצות שירצו טרייד פוטנציאלי.

קשה להגיד שמדובר באודישן מרשים במיוחד, הנטס הפסידו 4 מחמשת משחקיהם האחרוניים כאשר האחרון היה תבוסה של 39 הפרש לממפיס במשחק שבו ברוקלין פשוט לא פגעה בכלום והשיגה 17% מחוץ לקשת. הלילה הקו האחורי של לוורט ודינווידי, על פניו קו אחורי איכותי למדי יצטרך להיות טוב יותר כדי להעניק לברוקלין ניצחון ביתי חשוב במאבק על ההימנעות ממפגש עם מילווקי בסיבוב הראשון.

הימור: הספרס ב-5

2:30: ניו יורק ניקס (43-19) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-38):

המשחקים האחרונים של אוקלהומה שיקפו בדיוק את מצבה של הקבוצה, וגם את התגובות על הפריוויו הקודם בו תהיתי למה הת'אנדר לא ממש נספרים. הם ניצחו את שיקאגו סקרמנטו ודטרויט, אבל לא היוו תחרות של ממש למילווקי וקליפרס. במילים אחרות אוקלהומה היא קבוצה טובה יותר משצפו והיא מסוגלת לנצח כל קבוצה שהיא לא מהעלית של הליגה, אבל אין לה ממש מה למכור, בעיקר בהתקפה מול הידיים הארוכות של נציגות לוס אנג'לס ומילווקי.

למזלם הם יפגשו הלילה קבוצה שהיא רחוקה מהעלית של הליגה כמו שאיתמר בן גביר רחוק מאחוז החסימה.

על הניקס אין הרבה מה להגיד וגם אין לי רצון להגיד למעט זה שאני חושב שג'וליוס רנדל הוא היחיד בחבורה המוזרה שנאספה במדיסון סקוור גרדן שהוא בוודאות שחקן כדורסל וכדאי שהוא יברח משם כל עוד נפשו בו. לגבי אר ג'יי בארט לפחות מבחינתי the jury is still out.

הימור: אוקלהומה ב-20

3:00 בוסטון סלטיקס (19-42) – יוטה ג'אז (22-39):

לא יודע מה איתכם אבל אני מכוון את נבו בלוך-שחם לשעה 3:00 במיוחד בשביל המשחק הזה, מאותם מפגשים שיש רק פעמיים בעונה בין שתי קבוצות שלעולם לא יפגשו בפלייאוף אבל שיש בהם משהו מסקרן ופוטנציאל למשחק נהדר.

בוסטון ממשיכה לסבול מפציעות כשכמעט באף משחק היא לא מצליחה להעמיד את ההרכב המלא שלה, האם זאת אסטרטגיה שמטרתה להעמיד סגל מלא לפלייאוף או שבאמת מדובר בחוסר מזל קיצוני? למשחק הלילה הייוורד ובראון לא יהיו זמינים, והסלטיקס יגיעו אליו אחרי שהתאוששו משהי הפסדים בהארכה מול ברוקלין ויוסטון עם נצחון על קליבלנד החלשה.

גם יוטה סבלה מלא מעט פציעות העונה, אבל היא כבר נמצאת עם הסגל המלא שלה ועם מומנטוטם שנובע בעיקר מסדר משחקים כשהיא סופרת כבר 3 נצחונות רצופים על וושינגטון, קליבלנד וניו יורק. הלילה מחכה לה יריבה מזרחית ברמה מעט גבוהה יותר.

בכך יוטה מגיעה למשחק במצב רוח מאוד שונה מזה שהייתה בו כשפגשה את בוסטון בפעם שעברה, לפני 10 ימים אז הסלטיקס הנחילו לג'אז הפסד רביעי ברציפות הודות לרבע רביעי רצחני של ג'ייסון טייטום, והלילה, כמו באותו משחק, אנחנו צפויים לדו קרב ישיר בין שניים מהכוכבים שעתידם הכי מלהיב אותי בליגה – דונובן מיטשל וטייטום.

בוסטון ממוקמת כרגע במקום ה-3 משחק וחצי מטורונטו השניה, ויש לכך חשיבות גדולה כאשר המקום ה-2 יבטיח מפגש עם מילווקי רק בגמר המזרח. ליוטה יש ישקולי מיקום משל עצמה כאשר היא נמצאת במקום ה-5 בשוויון עם יוסטון, מרחק 2.5 משחקים מדנבר, בעוד אוקלהומה ודלס במרחק משחק וחצי ו-2 דולקות אחריה, והג'אז ישאפו לכל הפחות להבטיח את יתרון הביתיות בסיבוב הראשון.

כך למשחק הזה צפויה חשיבות מיוחדת, והסלטיקס שמחזיקים במאזן בית מצוין של 7-23, אמורים להיות מסוגלים להתגבר על הפציעות ולהשיג את ה-W.

הימור: בוסטון ב-5

3:00 שיקאגו בולס (41-21) – אינדיאנה פייסרס (25-37):

שיקאגו שבשלב מסוים נראתה כפוזלת לעבר מקום בפלייאוף קרסה לחלוטין ועם 2 נצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים היא למעשה סיימה את העונה שלה. הבולס איבדו את כריס דאן, זאק לווין וגם את לוק קורנט ובהיעדרם הם יתקשו למנוע סוויפ עונתי של הפייסרס שנצחו אותם ב-3 המפגשים הראשונים.

הפייסרס היו במומנטום נהדר ונצחו 4 משחקים רצופים רק כדי להיעצר מול מילווקי האדירה, הפייסרס הם במידה רבה אוקלהומה של המזרח, עושים עבודה טובה מול החלשות, לא ממש מצליחים לאתגר את החזקות והשאלה היא האם הסגל הזה של ברוגדון, טרנר, וורן, סבוניס ואולדיפו (שהחסיר את המשחקים האחרונים) מסוגל ליותר מהתמודדות מכובדת בסיבוב הראשון של הפלייאוף נותרת פתוחה.

הימור: אינדיאנה ב-12

3:00 מיניסוטה טימברוולבס (42-19) – אורלנדו מג'יק (36-27):

מיניסוטה שקיפלה את העונה שלה זה מכבר ותקווה להראות שהשילוב של ראסל וטאונס יכול לקחת אותה רחוק בעונה הבאה, השיגה שני נצחונות רצופים על ניו אורלינס ושיקאגו, ותקווה להפוך את הרצף ל-3 בנקודות אור נדירה בעונה חשוכה למדי.

המג'יק מנגד נאבקים עם ברוקלין על המקום ה-7 וכל משחק הוא קריטי עבורם, מה שהופך את רצף שלושת ההפסדים שלהם למאכזב במיוחד. הלילה הם יפגשו את הקבוצה האחרונה שנצחו כשקלעו לא פחות מ-136 נקודות מול מיניסוטה נטולת המוטיבציה. מאזן החוץ של אורלנדו איום ונורא (11 נצחונות בלבד), והם יקוו לקבל הלילה בחזרה את אוון פורנייה שאמור לתת להם כח אש נחוץ מאוד.

הימור: אורלנדו ב-5

3:00 ניו אורלינס פלקינס (36-26) – מיאמי היט (22-40):

אחרי תקופה לא קלה דומה שההיט חוזרים לעצמם. ארבעה נצחונות רצופים כולל אחד מרשים במיוחד מול מילווקי, מראים שמיאמי, בוודאי כשכל הקלעים שלה בריאים היא איום על כל קבוצה בליגה. אבל היכולת הטובה של מיאמי מוגבלת במידה רבה למשחקי הבית. בחוץ ההיט מחזיקים במאזן חלש של (18-13), והלילה הם צריכים להגיעלניו אורלינס שבעצמה נמצאת במצב לא פשוט בכלל.

הפלקינס שקיוו לתת ריצת פלייאוף מאוחרת עם השתלבותו המצוינת של ציון, נתקלה בעוצמה בקיר בצורת המציאות. שלושה הפסדים רצופים כולל אחד למיניסוטה החלשה, הבהירו שעל אף ריבוי הכשרון הצעיר שיש בקבוצה הזאת, היא עדיין לא נמצאת במקום שבו היא יכולה להדביק פערים גדולים ולהגיע לפלייאוף במערב.

קשה לקחת הרבה מהמשחק הראשון בין השתיים בו מיאמי ניצחה בקלות, שכן לניו אורלינס היו רק 8 שחקנים זמינים, ורק הולידיי היה כשיר מבין שחקני החמישיה של הקבוצה. הלילה עם סגל מלא ובבית הם אמורים לתת פייט משמעותי הרבה יותר לג'ימי באטלר וחבורתו.

הימור: מיאמי ב-5

3:30 דאלאס מאבריקס (25-38) – ממפיס גריזליס (31-31):

כל הזדמנות שיש לראות את דונצ'יץ' היא הזדמנות שיש לקחת, וכשמדובר על משחק משמעותי לשתי הקבוצות, מול אחת הקבוצות המהנות בליגה, זה כבר משחק חובה של ממש.

זה המפגש השלישי בין הקבוצות כאשר שני המשחקים הקודמים היו מרובי נקודות והסתיימו בנצחון הקבוצה האורחת, האם ממפיס תהיה מסוגלת לשמור על הרצף?

הגריזליס ינסו לשמור על רצף נוסף, רצף של נצחונות. לממפיס שנראתה כהולכת ומשמיטה את המקום שלה בפלייאוף עם הפסדים ליוסטון וסקרמנטו, התאוששה יפה עם רצף של שלושה נצחונות מרשימים מאוד, בכולם החזיקה את היריבה על פחות מ-90 נקודות, ואחד מהם היה מול הלייקרס החזקים.

אבל האם ההגנה הזאת תהיה מסוגלת לעצור באותו אופן את דואו חדי הקרן של דאלאס?

יהיה מעניין לראות את הדו קרב הישיר בין שניים מהצעירים המדוברים בליגה, מוראנט ודונצ'יץ', האומץ של הראשון מול הקלאסה של האחרון. באופן לא מפתיע, בנצחון של ממפיס על דאלאס המאבס נאלצו להסתדר ללא הסלובני, ואילו מוראנט היה אפקטיבי עם 21 נקודות. בנצחון של דאלאס לעומת זאת מוראנט היה זה שנעדר בעוד דונצ'יץ' חגג עם 24, 14 ריבאונדים ו-8 אסיסטים.

הלילה כששניהם יהיו צמודים, ניתן לצפות לקרב צמוד ומרתק.

הימור: דאלאס ב-2

4:00 פיניקס סאנס (38-24) – פורטלנד טרייל בלייזרס (35-28):

כשתקוות הפלייאוף שלהן הולכות ואוזלות, הסאנס והטרייל בלייזרס יפגשו באריזונה למפגש בין שניים מהשחקנים הלוהטים בליגה.

פורטלנד הצליחה לקטוע רצף של הפסדים כשהשיגה שני נצחונות רצופים על אורלנדה ווושינגטון ונראה שהיא מכונה לתת ניסיון אחרון להשתלב בתמונת הפלייאוף במערב, אבל כל מעידה תרחיק אותם בצורה משמעותית מהיעד.

פיניקס עושה רושם כבר הרימה למעשה ידיים, ארבעה הפסדים רצופים כולל שניים מביכים במיוחד לדטרויט וגולדן סטייט חתמו עליה את הגולל וכל מה שנותר לה הוא להמשיך ולהריץ את הסגל הזה בתקווה שאיטון בוקר ואוברה יתגלו כשלישיה שניתן לבנות עליה קבוצה לפלייאוף או שההרצה הזאת תוביל למהלך משמעותי בקיץ לבניה מחדש.

הימור: פורטלנד ב-12

5:30 לוס אנג'לס לייקרס (13-47) – מילווקי באקס (9-53):

והגענו לסיבה בגינה התכנסנו הלילה, משחק העונה, מובילת הליגה מול מוליכת המערב, לברון מול יאניס, שני השחקנים הטובים בליגה, שתי הקבוצות הטובות בליגה, במה שככל שלקליפרס לא יהיה מה להגיד בעניין הוא קדימון לגמר הפלייאוף.

36 נקודות של דיוויס ו-21 של לברון לא הספיקו מול 34 של יאניס כשהבאקס לקחו את ה-W במשחק הראשון בין הקבוצות. המשחק הזה הדגיש עובדה שכל מי שראה את מילווקי בשתי העונהות האחרונות כבר יודע. כשהקלעים של מילווקי פוגעים, פשוט אי אפשר לעצור את יאניס, קואץ' באד בנה סיסטם שמוציאה מהפריק את המיטב וכעת נותר לראות האם זה מספיק כדי ללכת ממש עד הסוף.

לא רק שמדובר בשתי הקבוצות הטובות בליגה ושני השחקנים הטובים בליגה, הם גם מגיעים למשחק הזה בכושר נהדר. הלייקרס מחזיקים במאזן של 1-9 בעשרת המשחקים האחרונים, כולל נצחונות מרשימים על פילדלפיה וניו אורלינס, בעוד הבאקס סופרים כבר 8 נצחונות בעשרה משחקים.

מה שאולי הכי מרשים במילווקי הוא שהיא הולכת נגד המגמה בליגה, לא ביג 3 וגם לא ביג 2 אלא כוכב ענק ומסביבו, כאמור מערכת שתומכת אותו. הנקודות שבקבוצות אחרות מספק הכוכב השני מתחלקות במילווקי בין מידלטון, שקולע 21 לערב, בלדסואו שתורם 15, לופז, היל ודי וינצ'נזו שמסתובבים סביב ה-10.

הלייקרס לעומת זאת, כתמיד, הם בזייטגייסט, הם הזייטגייסט. 26 של דיוויס ו-25 של לברון הופכים אותם לעיקר עיקריה של הקבוצה, כאשר גם הפרונט אופיס של הלייקרס עדיין לא מרגיש שהוא מצא את המרכיבים המשלימים הנכונים, ומכאן החתמתו של דיון וייטרס. אם הוא יהיה מסוגל לתרום את ה-8 נקודות למשחק מהספסל עם קצת האסל והגנה טובה, הוא יכול להוות תרומה משמעותית למאמצים של הלייקרס, שסובלים מכך שקייל קוזמה עדיין לא ממש מוצא את מקומו.

הימור: הבאקס ב-8

לפוסט הזה יש 209 תגובות

  1. אחלה, תודה.
    באמת משחקים מהנים, מקווה שיהיו צמודים.
    במזרח- כדאי לסיים שישי ולא רביעי, בטח שלא חמישי… שני או שלישי לא כזה קריטי.

      1. הארדן השנה לא בסדר, לא מספיק יציב. נוט הלטי מן זה מניה בטוחה, כסף בבנק, משחק אחד רע מתוך 12, שולט בשני הצדדים, גומר משחקים. בחירה ראשונה של כל מאמן

  2. איזה ערב לדור!!! משך כל השנים יום ששי היה הקל ביותר לכיסוי עם 2-4 משחקים בגלל הוויקאנד. דור עשה חיים קלים. לפתע לפני 2-3 שנים הכל השתנה ועתה יום ששי הוא הקשה ביותר!!!
    תודה דור שאתה מחזיק מעמד, ועוד ללא עזרה!

  3. יהיה מעניין לראות איך ספו ינסה לעצור את זאיון. בכל זאת אני צופה ניצחון שלנו

    רובינסון הולך לשבור את שיא השלשות במיאמי לעונה הלילה

  4. אז אני מתכנן להפסיד בגדול היום:
    מילווקי
    פיניקס
    דאלאס
    יוטה
    ספרס
    היט
    זאבים
    שיקאגו
    אוק
    ווש יגרדו את אגוז המוסקט בעל התסרוקת המוזרה והיד הקלה על ההדק מחצי מגרש.

      1. סתם צוחק על עצמי אחרי שחשבתי שהשנה כבר יעשו פלייאוף. האמת שזה מאוד תלוי את מי הם יצליחו להביא – יש להם ים כסף מתחת לתקרה לקיץ הקרוב. אם יצליחו להביא שחקנים שהם אולי לא אולסטארס אבל משמעותיים סטייל ואן פליט או ג'רמי גראנט, ביחד עם ההבשלה של הרוקיס והם בהחלט יכולים לעשות את הקפיצה לפלייאוף.

        1. איזה גרמי גראנט חס וחלילה. כמחליף כן כחמישייה לא תודה. גראנט לא מסוגל לשמור על שום סנטר סביר.
          ון פליט וטריי קו אחורי גמדים עדיף שלא. מעדיף את מאליק ביזלי שיבוא במחיר הרבה יותר זול.

          1. גראנט כמחליף. ספסל של טיג (במידה ונשאר) הורטר רדיש גראנט ודדמון זה כבר ספסל סבבה. ההוקס צריכים עוד מוביל כדור בחמישייה הראשונה כדי שיהיה מי שימצא את יאנג לזריקות ויוריד מעליו קצת רת העומס של ניהול המשחק בזמן שהוא על המגרש. ביזלי אולי שוטר טוב אבל מנהל משחק הוא לא, בניגוד לואן פליט. זה שואן פליט גמד זו לא בעיה – הוא אחלה שומר, וגם אברי ברדלי או בברלי הם גמדים.

            1. טוב נו שכנעת. אבל ון פליט לא יגיע אם נהיה ריאלים.

              נשארנו עם ביזלי ביל הילד בוגדן בשוטינג.

              לגבי ספסל טיג זה גופה הורטר ורדיש לא טובים לספסל של קבוצה רצינית כרגע אולי בעתיד..
              תכלס נראה מי יביאו. על הנייר עונה הבאה חוץ מבוסטון ופילי יתר הקבוצות לא אמורות לעלות על ההוקס אבל יש עניין של מאמן הגנה ארגון קבוצתי וכו ששם את הבאקס מעליהם נגיד. ההוקס אמורים בהחלט להיות ברמה של ראפס היט ומעל אינדי לפחות בהנחה שהם בריאים ואין מורחקים. לאף אחד מהם אין כוכב ברמה של טריי.
              האנטר אמור לעשות קפיצת מדרגה רצינית קולינס וקאפלה זה אחלה טריי אמור לנגב. נראה מי יגיע בשוטינג…
              זה אומר שההוקס אמורים להיות מקומות 4 5 לפחות מבחינת הציפיות שלי אבל נחכה לראות מה יהיו הסגלים הסופיים. פלייאוף ממקומות 7 8 זה כשלון גדול לדעתי ואי העפלה מחדל.

    1. לשמעון באהבה
      ביבי=לברון
      ביבי התרגל לשחק מול הנמושות במזרח, הרצוג, יחימוביץ, וגבאי (=אטלנטה, טורונטו, אינדיאנה).
      מה קרה פתאום? הוא בא לשחק מול אריות המערב (כחול לבן). בום טראח ישר זרקו עליו דאבל טים (גנץ וליברמן), חנקו אותו. בגלל שהוא התרגל לשחק מול קבוצות מפורקות וששורקים לו על כל נגיעה (דרג, כל ועדות הכנסת בשליטתו) עכשיו הוא לא מבין מה קורה. איך קורה שהוא לא עולה לפלייאוף (לא מרכיב ממשלה).
      חלאס, נגמרו הניגובים, יש דרג ויש זרג, מול האנקונדה (גנץ) נגמר הטיול.
      (למען הסר ספק אני מאוהדי לברון ולא מאוהדי ביבי)

      1. גנץ הוא לא יותר מלטאה קטנה..
        וסופו כבר נקבע בבחירות השניות- תפקידו רק להפיל את ביבי אך לא למשול.
        בבחירות הרביעיות בעוד כמה חודשים הוא יקבל את "העונש" ויישב באופוזציה או יפרוש

      2. הביאו על ביבי כבר קוואדרופל טים לא דאבל
        גנץ ליברמן לפיד אשכנזי והם לא הצליחו לעצור אותו. זה קוואדרופל טים כמו של וושינגטון או ניקס כזה…
        צריך סופרסטאר להוריד אותו ואין כזה במזרח….

  5. צר לי לאכזב אותך וגם צר לי שככה זה נגמר אבל ביבי כבר שייך לעבר.
    אלו החודשים האחרונים שלו. אף אחד לא יפיל אותו בנוקאאוט אלא בניצחון טכני.
    אבל גם מרכז-שמאל לא יצליחו להרכיב…

        1. אתה אדם אופטימי. תרשום ברקת יהיה רהמ אחרי ביבי.
          לא יודע לגבי גנץ אבל לפיד ואלו יהיו עוד המון המון שנים בפוליטיקה..
          ביבי לא הולך לשום מקום ככ מהר

  6. קואדרופל טים….
    אם הייתי המנגר של השמאל מרכז הייתי מטריד את גנץ על ממממממ, כמה בחירות דראפט של 2034, 35, 36 וסיבוב שני 2022.

  7. לא יודע אם זה מסתדר מבחינת שכר אבל מוכן לבלוע את החוזים הכבדים של גדעון סער ואולי את הגופה של כחלון

  8. על פי הקולות המגיעים מפיניקס הסאנס כבר קיפלו מפרשים. נראה שהפציעה הנוכחית של אייטון תוביל להשבתתו עד סוף העונה. בוקר גם ככה בתקופה לא משהו והנה אנחנו סוגרים עוד עונה מאכזבת.

  9. הליגה קנסה את קיובן בחצי מיליון ירוקים, עזבו שזה פיצוחים בשבילו זה פשוט עצוב ומאכזב, קיובן הביא ביקורת נכונה וצודקת על השופטים שהם פח אשפה , כל מעטה הפלורליסטית והנאורות וחופש הדעה של הליגה שוב נעלם, סילבר אתה מביש הרסת את הליגה

  10. ללא פציעות הוא מתמודד על השחקן הטוב בעולם תוך שנה שנתיים, יש לו כל כך הרבה להשתפר וגם היום הוא כמעט בלתי עציר בגלל אתלטיות נדירה כל כך

  11. בוקר טוב לכולם איזה ערב בלואו אאוטים אני רואה…
    לונזו האיום עם 3 שלשות…
    רזי מה זה הניגוב הזה שיוטה עושים בכם? אני צופה בזה עכשיו וראיתי דאבל טים על…קלרקסון?
    אני עם לוקה ובוסטוניה במקביל

  12. המשחק הזה הולך להיות בונקרס
    הלייקרס בוכים על כל שריקה שיאניס מקבל .
    דיוויס כרגיל כשהוא משחק נגד גבוהים טובים לא מסוגל לשמור על עמוד

    1. דווקא כשאמביד משחק נגד דיוויס הוא לוקח אותו לסל.וחוגג עליו.
      לדיוויס יש סיוטים ממנו, הוא מפחד לשמור עליו

      1. מה לעשות נקבות רכות יותר מגברים לרוב…ויש בת היא רואה איתי את המשחק וגם הילד. והילד לטובת הירוקים בחר בצד הנכון 😎.
        המילה נקבה מפחידה אותך גיא?
        אבל דיוויס יכול להצטרף למעודדות אין שם מגע

        1. מפחידה? חס וחלילה. "מצער", זה נכון יותר לכתוב. מצער לקרוא שמישהו משתמש במילה "נקבה" כמילת גנאי.
          עוד יותר מצער, זה לקרוא את הניסיון להפוך את זה לדיון על פוליטיקלי קורקט. כמובן שמעולם לא השתמשת במילה "זכר" או "גבר", לתיאור תכונה שלילית.

            1. כאמור, אני מקווה בשבילך שהבת שלך אף פעם לא תקרא הופס (אני מתקשה להאמין שמחוץ למרשתת אתה אומר לבן שלך בנוכחותה "תפסיק להיות נקבה!")

            2. בטח שאני אומר והיא תקרא הופס בכיף שתגדל. אני לא אחנך את הילדים שלי ל pc מפגר או להתרגש מדברים כאלה. המילה נקבה נפוצה אצלנו מאד במגרשים בשכונה😎

      2. הלייקרס חוזרים , גיא אין שום בעיה בלהגיד נקבה, נמושה… הפוליטקי קורקט והתייפיות זה דבר מתיש. זה סלנג ביטוי

        1. כן, פוליטיקלי קורקט… כאשר בארה"ב מספרים לך על יהודי תאב בצע, גם אז אתה מקבל את זה בחיבוק אוהב, בגלל שזה סבבה הדיבור הישיר הזה, נטול הפוליטיקלי קורקט…
          או שאולי זה תקף רק כאשר מדובר על נשים?

        2. ממש אין קשר שמיים וארץ, אישה הרבה יותר עדינה מגבר , כמו יהלום, נקבה זה לא מילה גסה הדור של היום הרבה יותר מדי מתחסד רגיש כל אחד נעלב, מזכיר לי שלפני כמה שבועות ראיתי עם הילדה והנכדים את צומת מילר (תוכנית ענקית ) , שאדיר מילר עשה על האש וניסה לשיר שירים

          1. תמשיך לספר לעצמך שאתה לא שובניסט…
            נקבה זו לא מילה גסה. ברור. השימוש של שמעון במילה, הפך אותה למילת גנאי, עכשיו ברור ההבדל? אתה קראת תגובה של שמעון בה הוא משתמש במילה "זכר/גבר" לתיאור תכונה שלילית (בו, די עם הפוליטיקלי קורקט. לא לתיאור תכונה שלילית. נקרא לילד בשמו – כמילת גנאי)?

          2. אם הוא היה אומר ״הומו/ קוקסינל״ בהחלט הייתי מסכים איתך, לקרוא לשחקן נקבה זה לא מילה גסה, הPC הלך צעד רחוק מדי בעולם, היום אסור לדבר בלי שאיש יפגע . זה סלנג של דיבור שמדובר שנים, זה ממש לא בא לפגוע באישה

            1. גם עם הומו אין שום בעיה לומר הוא משחק כמו הומו…חלאס עם הpc.
              להיפך זה עושה לי יותר מוד לומר את זה 😎

            2. בבקשה, ברוך. שמעון הוכיח את הנקודה שלי בשבילי.
              תודה, שמעון.

            3. שמעון לפעמים אתה כזה אהבל.

            4. ברוך מה נהיית לי להטב?

  13. דבר מעניין נוסף ראיתם את הפוליטיקה בארץ, אני לא מחסידיו של ביבי אבל מה שהשמאל עושים זה בושה לדמוקרטיה, הם מנסים לרמוס ברגל גסה את החלטת העם , תוך שילוב כוחות עם האוייב הערבי (הדעות של הרשימה המאוחדת הם נגד ישראל), עצוב שאגו של האנשים בשלטון פוגע במדינה.

    1. קודם כל, תרוויח את הזכות לביקורת. תגיע לארץ להצביע.
      מוזר שלא הפריע לך שהליכוד נעזר באותה מפלגה בשביל להקדים בחירות, או בשביל למנות מבקר מדינה נוח לביבי.
      מוזר עוד יותר שלא מפריע לך ששלטון הליכוד נתמך על ידי מפלגה שרחוקה מלהיות ציונית (החרדים).

      1. מפריע לי מאוד שהליכוד נעזר בחרדים, אני בהחלט הרווחתי את הזכות לביקורת שירתתי בקרבי , תרמתי סכומי כסף רבים לישראל או שהביקורת באה מצד שהוא יותר ימיני היא מוקצאת?, אני עדיין מחזיק בתעודת זהות ישראלית וישראלי לכל דבר למרות שאני לא חיי בארץ, אני בהחלט חושב שצריך לפסול את החרדים הקיצוניים בן גביר בדיוק כמו שצריך לפסול את הרשימה המיוחדת, אני בהחלט עצוב שהליכוד משתף פעולה עם החרדים, אני בהחלט חושב שמפלגת אחדות של ביב גנץ וליברמן היא הדבר הטוב לעם.
        .
        לגבי הערבים כל מי שהצביע לרשימה המאוחדת הוא אויב, אזרח ששונא את ישראל הדעות של הרשימה הזאת הם מוקצות תומכות בהרג חיילים.

        1. מצחיק גם הניסיונות לדמות חרדים לערבים.
          החרדים לפחות גונבים בשקט ולא מתערבים והם משלנו. הערבים גם גונבים גם רוצחים גם עושים טרור וגם רוצים לגרש את היהודים מפה אבל בשביל גיא שניהם זהים….

          1. מאיפה הבאת את זה – "הם משלנו"
            ==
            ראית איך הם שורפים את דגל ישראל וחוגגים ביום הזכרון לחללי מערכות ישראל??

        2. ברוך, בין המצביעים לרשימה המשותפת ישנם ערבים ויהודים ציונים לא פחות ממך.
          אני כותב את זה מידיעה, זה לא ניחוש.
          נכון שזו מפלגה בעייתית מבחינה מדינית, אבל אין שום הבדל בינה לבין החרדים שכבר שנים מהווים חלק מהממשלה בישראל ונהנים מתקציבי ענק.
          ==
          לדעתי אין שום בעיה להיעזר בהם כגוש חוסם לביבי.

          1. מצחיק שאתה מציין את הרשימה המשותפת ו״ציונות״ באותו משפט, זה ממש הערך לציניות, בטח שהמצע שלהם תומך להחליף את דגל ישראל ולהפוך אותה למדינת כל אזרחיה , תומך בהרג חיילים , אבל תמשיך לספר לעצמך שקרים במקום להסתכל באמת. החרדים לא תומכים בהרג חיילים

            1. "תמשיך לספר לעצמך שקרים"
              ==
              אתה באמת לא פה.
              בארץ יש הרבה אזרחים שפשוט מפחדים מביבי ומהפשיזים שהוא מביא איתו.
              הם מצביעים ע"פ מצפונם ודעתם האישית.
              ==
              והם לא פחות ציונים ממך.

            2. אין לי בעיה עם השמאל, אני ממש לא רואה בגנץ בוגד, בטח גם לא בלפיד אשכנזי יעלון, ברק, אני חושב שהם גיבורים אני לא מסכים עם הדעה הפוליטית שלהם שזה משהו אחר לחלוטין, כששירת לי לפני 50+ שנה היו איתי חברה מקיבוצים שהדעה הפוליטית שלנו הייתה ממש שונה . אני גם לא ממעריציו של ביבי אני חושב שהוא ירד בקמפיין הנוכחי לרמת רפש חדשה.
              .
              הערבים כל מי שבחר ברשימה המשותפת זה סקאלה שונה לגמרי הם בוגדים בתוך האומה גיס חמישי , הדעות של הרשימה המשותפת והמצע שלהם פשוט מבישות מתנגדות למדינת ישראל (שזה עבירה על החוק) , פה הפלורליזם וה״נאורות״ כביכול שותקים , אני בהחלט הייתי רוצה שיפסלו אותם כמו שצריך לפסול את בן גביר …

          2. “הגדרת האויב היסודי המשותף הוא הכיבוש הישראלי, במערכה להקמת מדינה פלסטינית בעלת ריבונות מלאה, ומימוש זכויות הפליטים וההחלטות הבינלאומיות, ובראשן החלטה 194”
            .
            ישראל. “שורש הבעיה הוא הכיבוש, והסתה נגד הכיבוש היא חובה לאומית”, אמר. בתום פגישות שערך בכלא עם המחבלים הפלסטינים מרואן ברגותי, כרים יונס ווליד דקה (כולם הורשעו במעשי רצח של אזרחים ישראלים חפים מפשע), סיפר עודה כי לפעילי הטרור יש “מורל גבוה ואמונה איתנה בניצחונו של העם הפלסטיני על הכיבוש”, וכי הם מלאי “תקווה כי הכיבוש יסתיים והגזענות בתוך ישראל תובס”.
            .
            תומך במאבקו הצודק של העם הפלסטיני”.
            י לא שם קווים אדומים לעם הפלסטיני. לא אגיד להם מאיפה לזרוק את האבן”

            כמה מציטוטיו של המחבל עיימן עודה העומד בראש הרשימה המשותפת, כל מי שבחר בו הוא בוגד , אבל הוא ממש ״ ציוני ״ סוס מעץ , עצוב שבמקום לזרוק אותו לכלא הוא יקבל משכורת של חבר כנסת במדינת ישראל

    1. לשבת בארה"ב ולכתוב "מה שהשמאל עושים זה בושה לדמוקרטיה", זה מגוחך.
      א ב בדמוקרטיה זה להצביע. חלק ג' זה לקבל את הכרעת הרוב. השיטה של לא להגיע להצביע, ואז להתלונן על הצד השני של המפה הפוליטי בעודו משתמש בכלים שהדמוקרטיה מאפשרת –
      זה, כאמור, מגוחך.
      .
      מצד שני, אני אודה באמת –
      זה עושה לי טוב בלב לקרוא תגובות של הצד הימני המתלוננות על כך שהשמאל "חותרים תחת הדמוקרטיה" בנשימה אחת לצד החלטה ש-15 מנדטים הם "לא נחשבים" (בואו, די עם הפוליטיקלי קורקט. נקרא לילד בשמו – אזרחים סוג ב')

      1. הכל זה טריקים של השמאל הדמוקרטיה היא דמוקרטיה רק שהם מנצחים…הרבה הרבה הרבה שנים הם לא הולכים לנצח…הליכוד יהיה בשלטון עוד שנהיה בגיל של מנחם

        1. "טריקים של השמאל…" , משעשע.
          עוד יותר משעשעת היא ההכחשה הבוטה של עובדה אחת ברורה –
          רוב אזרחי מדינת ישראל הצביעו "לא ביבי".
          אלו היו בחירות שסבו בדיוק סביב השאלה הזו, ואלו התוצאות.
          עכשיו מנסה ביבי לטוות ספין, שהרוב בחר בו, תוך הפיכת חלק מהנבחרים ללא לגיטימי (ע"ע טריק).

          1. אזרחים סוג ב, אתה מצחיק ברגע שהערבים ירצו להשתלב במדינה ולהכיר במדינת ישראל (כמו הדרוזים) למשל אני הראשון שיתמוך בהם, כמה מהם מתנדבים לשירות לאומי?
            .

            אין לי בעיה עם השמאל, אני ממש לא רואה בגנץ בוגד, בטח גם לא בלפיד אשכנזי יעלון, ברק, אני חושב שהם גיבורים אני לא מסכים עם הדעה הפוליטית שלהם שזה משהו אחר לחלוטין, כששירת לי לפני 50+ שנה היו איתי חברה מקיבוצים שהדעה הפוליטית שלנו הייתה ממש שונה . אני גם לא ממעריציו של ביבי אני חושב שהוא ירד בקמפיין הנוכחי לרמת רפש חדשה.
            .
            הערבים כל מי שבחר ברשימה המשותפת זה סקאלה שונה לגמרי הם בוגדים בתוך האומה גיס חמישי , הדעות של הרשימה המשותפת והמצע שלהם פשוט מבישות מתנגדות למדינת ישראל (שזה עבירה על החוק) , פה הפלורליזם וה״נאורות״ כביכול שותקים , אני בהחלט הייתי רוצה שיפסלו אותם כמו שצריך לפסול את בן גביר …

            .
            אני בן 80 לטוס עכשיו 20 שעות עם סכנת הקורונה בשביל להצביע זה קשה ומסוכן בשבילי, הכרעת הרוב העם לא נתן 36 מנדטים לביבי, זה לא הכרה מספקת בשבילך שהם לא תומכים במשפטים

          2. רוב אזרחי המדינה חחחח איימן עודה וטיבי. בוא תעשה 2 מפלגות שהערבים בכחול לבן והחרדים בליכוד ונראה איזה מפלגה תיקח מה אומר? נראה במי העם יבחר…
            ככה זה השמאל ימכור את עצמו לאויבים אפילו לא למדו עם השנים כלום…
            אבל זה עוד ויכוח לריק ביבי ממשיך להיות רהמ וימשיך הרבה הרבה זמן ואחריו נציג הליכוד הבא. השמאל לא יראה שלטון ולא משנה כמה תעמולה תקשורתית הוא יעשה המצאות פרשיות טריקים הסתה כלום לא יעזור לו…ליצנים כמו גנץ היו מלא ונעלמו בוזי גבאי גנץ הוא עוד אחד שעוד 4 שנים איש לא יזכור…

            1. שימעון מה זה השטויות האלו – "שמאל ושמאל"
              ==
              רבים כמוני מתנגדים לביבי וחבורת מלחכי הפנכה שלו וממש לא שמאל
              ==
              ולהציג את הדברים כאילו רק מי שביבי הוא ציוני.. זו בדיחה

            2. ולקרוא לגנץ ליצן – זו סתם חוצפה וגסות רוח

            3. “הגדרת האויב היסודי המשותף הוא הכיבוש הישראלי, במערכה להקמת מדינה פלסטינית בעלת ריבונות מלאה, ומימוש זכויות הפליטים וההחלטות הבינלאומיות, ובראשן החלטה 194”
              .
              ישראל. “שורש הבעיה הוא הכיבוש, והסתה נגד הכיבוש היא חובה לאומית”, אמר. בתום פגישות שערך בכלא עם המחבלים הפלסטינים מרואן ברגותי, כרים יונס ווליד דקה (כולם הורשעו במעשי רצח של אזרחים ישראלים חפים מפשע), סיפר עודה כי לפעילי הטרור יש “מורל גבוה ואמונה איתנה בניצחונו של העם הפלסטיני על הכיבוש”, וכי הם מלאי “תקווה כי הכיבוש יסתיים והגזענות בתוך ישראל תובס”.
              .
              תומך במאבקו הצודק של העם הפלסטיני”.
              י לא שם קווים אדומים לעם הפלסטיני. לא אגיד להם מאיפה לזרוק את האבן”

              כמה מציטוטיו של המחבל עיינו עודה העומד בראש הרשימה המשותפת, כל מי שבחר בו הוא בוגד , אבל הוא ממש ״ ציוני ״ סוס מעץ

            4. חושב שאתה קצת ממהר עם ההגדרה של מי בוגד ומי לא
              ==
              וזהו בדיוק שורש הביביזם

            5. העצימת עיניים שלך זה דבר שלא ראיתי זה ממש לא קשור לביבי או לא תשמע את הדעות שלו, תומך בהרג ישראלים, קורא להילחם בישראל כלכלית פיזית פוליטית, קורא לבצע פיגועים וחרמות נגדנו,

              ההגדרה של בגידה לפי המילון –
              בגידה במובנה הרחב וההיסטורי היא הפרת חובת האמונים של אדם לעמו, למולדתו ולמדינתו וסיועו לאויב במאבקו כנגד מדינת האם של הבוגד״, זה בדיוק מה שערבים שהצביעו לרשימה המשותפת ולמחבל והגיס החמישי שעומד בראשה

            6. ברוך, יש חוק במדינת ישראל. חוק שחוקקה הכנסת (נציגי העם). מפלגה שקיבלה "אור ירוק" להתמודד היא בהגדרה "לא בוגדת". יש והיו, הן מתמודדים, והן רשימות, מ-2 צדי המפה הפוליטית שנפסלו. הרשימה המשותפת, לא.

            7. רק פה כדי לחזק את גיא והסוס. מוקדם לי בבוקר לקללות פוליטיות במסווה של דיון.

            8. זה שהם לא נפסלו , זה בושה לבית המשפט ״שהוא רקוב מהיסוד״ , הם כמו בן גביר והמפלה הקיצונית שלו בצד השני של המפה צריכה להיפסל , אבל שוב ״הנאורות״ נותנת להם במה לקח להם עשרים שנה לפסול את המחבלת חנין זועבי אני לא מצפה מהם יותר מדי, כך גם לא העם שלמרות שלביבי יש 3 כתבי אישום נתן לו 36 מנדטים.

            9. אף מפלגה ערבית לא נפסלה כי מעולם לא הצליחו להביא בדל של הוכחה שהן תומכות טרור.
              זה הכל.

            10. נתתי לך עכשיו ציטוטים של העומד בראשה, חיפוש קטן בגוגל ואתה תראה שכולם במפלגה בעלי אותם דעות שקוראות לפגיעה בחיילים/ אזרחים, שתומכים בחרמות נגד ישראל ומנסים לפגוע בה פוליטית וכלכלת , המלגה הערבית לעולם לא נפסלה כי בתי המשפט בארץ רקובים וכביכול במטה של ״נאורות״, זה הסיבה שהם גם לא פוסלים את הקיצוני השני בן גביר (גם מסית להסתה ולפגיעה נגד ציבור שלם , ותומך בפעולות תג מחיר״), בית המשפט ומינוי השופטים לא רק רקוב בזה הם רקובים בהרבה דברים אחרים, כמו שיטת המצליח שהם מאפשרים לחברות הביטוח…

            11. יש הרבה יותר מבדל של הוכחה , יש מגילות שלמות , בתי המשפט חושבים שהציבור מטומטם זה הבעיה

            12. לא. גם הציטוטים שהבאת הם לא תמיכה בטרור כנגד ישראל.

            13. מה לא עצימת עיניים היא דבר עצוב , אין כאן קריאה לפגיעה באזרח ישראל? התמיכה שלהם בBDS, ביקור המחבלים וחזיוקם … אנחנו לא מפגרים

            14. אז אולי תפתח עיניים ותראה מה כתבת בעצמך.
              לא, אין שם תמיכה בטרור. אין שם קריאה לפגוע באזרחים.
              וגם אם בתי המשפט הם כל מה שאתה אומר עליהם, זה לא מונע מהצד השני לנסות להציג ראיות. עדיין לא הצליח למצוא.

  14. מילווקי מצופפים את האמצע ונותנים ללייקרס לידות שלשות.

    הלייקרס צריכים יותר קלעים בשביל ספייסינג שיאפשר לדיוויס ולברון לחדור לסל .
    אם דיוויס ימשיך לזרוק שלשות זה יגמר 20 לבאקס

  15. הנכדה שלי דריה (מהוד השרון) נמצאת כאן עם החבר שלה שקד (חבר הצוות החדש). היא עומדת לחזור ארצה עוד שבועיים. קראתי עכשיו באתר האינטרנט של "ידיעות" שישנן דיעות לבודד את כל הנוסעים שבאים מטיסות מארה"ב. בגלל הקורונה. וואללה שאם זה קורה ישראל תסבול מכך קשות בעתיד.

            1. ייתכן שגם לטראמפ עצמו לא תהיה ברירה זאת כוונתי. אם זה יתפשט למימדים בארהב זה יקרה בהסכמתו של טראמפ

  16. חחחח אצלנו בעדה לוקחים את הילד בגיל 5 שיבין מה זה לא להיות אומו
    משכיבים אותו על שטיח מעור נמר 😂😂😂 (מפלסטיק אל תגלו חחחח) ואז שרים ביחד
    בזה הילד יצמח גבר
    בזה התחת לא יבוא אבר
    אחרת אבא שם אותך בקבר
    חח ואז מביאים לו מאחורה שילמד לקח האומו הקטן חחחח
    אם הסבא בחיים נותנים לו את הכבוד והוא מכניס לו במקל שהביא כל הדרך בעלייה מצ'מצ'בוליה
    ובסוף אוכלים ביחד מלא ח'צמוקלי מלא בשר כבש ותלתלים מהביצים של חמור זכר
    זכר!!!!!!!!!! חחחח יא חתיכת אומו קטן
    עובדה ככה לי עשו ועד היום אני מביא רק לנקבות חופשי מתי שבא מכל הכיוונים חחח
    כל אנשי המחשבים יא אומואים חחחחח

  17. שריקה מביכה על גרין המסכן. יאניס דורס!אותו דוחף אותו בפוסט ושהוא מחזיר באמפ ליאניס וסוגר לו את הקו באגרסיביות יאניס מקבל שריקה…אתם מבינים…

  18. הלייקרס מנגבים את הבאקס חחח…
    קואץ באד לא הולך להביא שום אליפות קללת אטלנטה תקפה ביותר. כאן מבינים שהצוות סביב יאניס חלש מאד ורק מוציא מעצמו יותר ממה שהם שווים אבל ברמות העילית הדבר ניכר

  19. לברון ענק היום בלתי עציר , הוא קלע קליעות קשות, מילווקי ובו דל צר מאבדים את זה שלא הולך אין להם פתרונות

      1. כן יש לו בעיה שחוסמים לו את החדירה בקיר אנושי , אין לו שום סקילס והוא נראה הרבה יותר אנושי הוא צריך ליעשות את השדרוג שעשה לברון אחרי 2011 , לנהל משחק מהפוסט, קליעה מ3… משהו שיתן לו להתגבר על זה

  20. קואץ באד זה עוד מאמן מתרפס לשיקצה חחח מרווין פאקן וויליאמס השיקצה עושה מה שבא לו מדדה בתוך הצבע מתמקם ולייאפ 😂😂😂😂
    תביא דאבל טים יא חתיכת מאמן מפגר כסיל ובור

    1. איזה אהבל הדיוויס הזה איזה זריקות הוא מנסה לקחת שיכנס לצבע הרכורוכי, יאניס צריך לפתח עוד יכולות הוא לעבור לקבוצה עם כלים יותר טובים, ליד קרי יאנג … הוא בלתי עציר

  21. הבאקס יקחו אליפות 😂😂😂😂 הבדיחה הכי טובה ששמעתי. אין להם בכלל שומרים ווסלי מתיוס ומרווין וויליאמס זה הנשק שלהם על לברון. יאניס סוגרים לו צבע ולא נותנים לו לקחת תנופה והסיפור שלו גמור ברמות הגבוהות כמו לברון הצעיר.

  22. אני מקווה שאיכשהו פילי או בוסטון יצאו מהמזרח הן יאתגרו את הקליפרס או הלייקרס הרבה יותר מאשר הבאקס. בפלייאוף ברמות הגבוהות הצוות החלש של יאניס בא לידי ביטוי. הם דורסים בעונה סגירה כי הם מאומנים פשוט יותר ורוב הקבוצות לא והן שומרות על יאניס מביך נותנים לו לקחת תנופה ואין כלום בצבע

  23. ניצול אופטימלי של זמן מנוחה –
    ווגל הוריד את לברון 7 דקות לסיום ולקח פסק זמן, והוא מנצל את פסק הזמן של מילווקי בשביל להחזיר את לברון אחרי מנוחה מצטברת של 2 דקות ברוטו + 2 פסקי זמן. במשחק עם אינטנסיביות כזו, אלו הדברים הקטנים שיכולים לשנות את התמונה.

  24. בונדלהצר לא חכם הוא מנהל משחק לא טוב וזה חיסרון ענק בפלייאוף (הוא מאמן עונה סדירה מצויין), לא מביא דאבל על לברון ונן לו לחסל אותם הערב, דיוויס האהבל במקום כל פעם להיכנס לצבע (ששם הוא בלתי עציר) מעדיף שלושות וחצי מרחק

  25. בן של זונה הדיוויס הזה שיכנס לצבע, הרכורכי, לברון עוצר את יאניס הגנתית והצרפתית הוא מפרק את הבאקס

    1. אין לי מושג איך ייגמר המשחק הקרוב בין הקליפרס ללייקרס,
      אני רק יודע ש-
      א. אותה קליפרס (בהרכב מלא) הפסידו בלוס אנג'לס לבאקס בהפרש של בערך 20 נק' (לא זוכר במדויק).
      ב. הסיכויים של הלייקרס זינקו פלאים לאור התגובה שלך…

        1. הטבעות הונחו כבר מהרגע שקוואי וג'ורג' הגיעו בקיץ והם התקבעו בבטון ברגע שהיה את הטרייד על מוריס

      1. זה משחק עונה סדירה בלי קשר באמת. נחכה לפלייאוף ונראה. גם באד עוד מאמן שמפחד להציק ללחוץ ולהביא דאבלצטים על השיקצה…מרוויןמוויליאמס יסתדר כבר

    1. דיוויס כל פעם שהולך לצבע קורא משהו טוב ועדיין הוא בוחר להשליך לבנים לא מובן לי, לברון הראה ליאניס שהוא עדיין יותר טוב ממנו, יאניס כמה שהוא מדהים הוא שחקן בלי סקילס יש לו נטו יתרון אתלטיות כשחוסמים לו את הצבע הוא לא כזה מאיים, ויש לו צוות מסייע פח, בלדסו אפס מידלטון זה שחקן חלש , הוא חייב לעבור לקבוצה עם כוכב לידו כדי לקחת טבעת

  26. יאניס מחזיק את הברך ונראה מוטרד
    למה מילווקי השאירו אותו אחרי הנפילה על הברך?
    מי הם חושבים שהם פילדלפיה ואמביד?

  27. אז, למי שראה את משחק העונה של הבוקר (בזמן שהייתי בנסיעה לנסיעה לעבודה) ומכיר אותי ברמה הכי שטחית שיש –
    מה הסיכוי שאהנה מהמשחק הזה אם שתי הקבוצות יגיעו לגמר הליגה?

    1. אתה הולך לסבול קשה. את השיקצה המקורי מול השיקצה הצעיר וואנבי. הבאקס זה ממש העתק של הקאבס של לברון הישן יאניס במזרח פח ללא תחרות עם מאמנים מפגרים שעומדים מולו. שמירה בדיחה עליו רוב הליגה נותנת לו לקחת תנופה מהחצי לדרוס שחקנים עם כל העוצמה ואם שחקן בטעות מביא לו באמפ או עומד בדרכו הוא מקבל עבירה…
      טוב שאני כמעט לא רואה אותם יאניס זה אחד המשעממים לצפייה 0 סקילס שחי על שיפוט אוהד וכוח פיזי אתלטי של אל. אם לא נותנים לו לקחת תנופה לוחצים אותו ומצופפים את הצבע הוא לא יכול לעשות הרבה נזק.
      מפילי אין לי ציפיות אבל אולי בוסטון יתנו להם בראש.

  28. לסוס מעץ וגיא
    קראתי את דברי ההסתה שלך על החרדים אז ככה:
    אלו ששורפים דגלים- גם לא מצביעים כי לא מכירים במדינת ישראל , בעוד ברשימה המשותפת תומכים בגאון בשהאדה ובמחבלים.
    האם איבדתם דרככם בשמאל עד כדי כך שתשימו מבטחכם בידיו של איימן עודה ורשימתו?
    אלו יקבלו החלטות מול איראן סוריה חיזבאללה וחמאס?
    עדיף שתמשיכו לכתוב על כדורסל

    1. השמאל לצערי עוצם עיניים ומתכחש להיסטוריה, כל פעם שוויתרנו על שטחים כמות הפיגועים עלתה, כמות ההסתה עלתה גם אחרי הסכם אוסלו עראפת לא הכיר בישראל , אין פרטנר לשלום הערבים אם יכלו היו משמידים אותך היום , הם לא מכירים בישראל מחנכים לשנאה של העם היהודי, אני נולדתי אסור אחרי מאורעות תרפ״ט , ״ , שם נערך טבח שבמהלכו נרצחו באכזריות יהודים, ילדים נשחטו לעיני הוריהם, הורים לעיני ילדיהם, איברים נכרתו, אנשים נשרפו חיים, נשים וילדות נאנסו ובתי היהודים נבזזו.״ וזה ממש לא קשור לשטח, ולכן הפיתרון של שטחים תמורת שלום הוא אווילי כי אין פרנטר, גיס חמישי בישראל סרטן שחי ונושם בלב האומה, וכל זאת בחסות החוק והפלורליסטיות״ (

      1. נכון השטח זה רק תירוץ. אף ערבי מירושלים לעולם לא יסכים לעבור למדינה פלסטינאית . הם יצחקו אם מישהו ישאל אותם גם אם בירתה מזרח ירושלים. אם באמת היו רוצים היו מקבלים את מזרח ירושלים והרבה יותר.
        יותר ממה שאולמרט הציע להם איש לא יציע אבל הם אוהבים להתקרבן ולהתמסכן אחרת איך יגנבו כסף?
        תראה אותם בכל העולם בפריז ולונדון הכבושות….
        גם לפני 48 הציעו להם את רוב המדינה והם החליטו להילחם במקום….בואו נאמר שחכמה זה לא הצד החזק שם.

    2. כן מעדיפים מחבלים על חרדים…לא יאמן עד לאיפה הגיעו. הם המסיתים מס 1 וקוראים לביבי מסית כי הם מתבאסים שהוא מנצח אותם בנש שלהם תעמולה והסתה

  29. אין למילווקי סיכוי לאליפות.גם באד וגם קורבר מחמישיית אטלאנטה המפורסמת נמצאים שם
    גם לפילי לא-הורפורד
    גם לדנבר לא-מילסאפ
    טיג ו קארול כרגע לא רלוונטיים.

    יאניס לא ישאר במילווקי בקיץ הבא.לא רואה אותם לוקחים אליפות בזמן הזה עם בלדסאו והלופזים.שיבוא למפרץ עם הספלאש בראדרס

    1. אני תומך בתיאוריה שלך 😎 יש כרגע 2 בכת. מצטרפים נוספים לארגון ה "פהליט "-פליטי הוקס לא יראו טבעת יתקבלו בברכה. אנו גם ארגון בני ברית עם הללל.

    2. איזו מן אליפות זאת??
      תראה את דוראנט. נשאר אותו רגזן ומהבול האליפויות לא שינו את היחס כלפיו.
      בגלל זה הלך לחפש את הכבוד שלו במקום אחר.
      .
      יאניס צפוי לאותו עתיד. אליפות שלא רשומה על אף אחד.
      אני מאוד מקווה בשבילו שכן יישאר במילווקי והליגה תהיה מעט מאוזנת. אם גם יאניס יעבור למערב באמת שאפשר לסגור את המזרח או לבצע שינוי דרסטי במבנה הליגה

      1. יאניס צריך להגיע להוקס יש להם כסף בשבילו ולעוד חוזה מקס הוא וטריי זה שושלת בלתי עצירה אבל זה לא יקרה. הוא חבר ומעריץ של סטפן ויש סיכוי שיגיע ללוחמים. לדעתי בבאקס הוא לא ימשיך. זו קבוצה גם ככה זקנה לפוז מתיוס בלדסו לא ילדים..בלי עתיד וגם אם איכשהו יביא אליפות הוא יעזוב לדעתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט