סיקור משחקי חמישי נייט בסקטבול ב-NBA / גיא רוזן

שארלוט הורנטס (21 – 41) 112 – דנבר נאגטס (42 – 20) 114

כמעט. כמעט הצליחו שארלוט לנצח במשחק בו הם הובילו ברבע האחרון ביתרון בן 8 נק' (8 דקות לסיום), אבל בסופו של יום, הנאגטס, גם כאשר הם מציגים משחק בינוני מינוס, הם קבוצה טובה יותר, כאשר הלילה זה תורו של ג'אמל מורי לספק את התמורה בקלאצ', עם סל ניצחון 6 שניות לסיום. עד לאותו סל ניצחון, למורי היה משחק בינוני להחריד עם 5 מ-13 מהשדה (2 מ-6 מהשלוש). הוא סיים את הלילה עם 18 נק' ו-5 אס', כאשר יוקיץ מסיים גם הוא לילה בינוני עם 14 נק', 11 רב', ו-8 אס'. בשורות שארלוט, גראהם היה המצטיין, כאשר בדקות שלו על הפרקט, שארלוט משחקים כדורסל לא רע בכלל – הוא סיים את הלילה כקלע המוביל של הקבוצה עם 24 נק' (64% אפקטיבי) ו-7 אסיסטים.

יוסטון רוקטס (39 – 22) 105 – לוס אנג'לס קליפרס (43 – 19) 120

תאור המשחק ב-3 מילים: במעמד צד אחד. כבר ברבע הראשון הקליפרס עלו ליתרון בן 10+ נק', כבר ברבע השני היתרון צמח ל-20+ נק'. שאר המשחק? זמן זבל. זו הייתה ההגנה של הקליפרס שחנקה את יוסטון הלילה, והם עשו זאת דרך ההגנה על קו ה-3. דווקא במאבק מתחת לסל, אלו היו יוסטון שניצחו (15 – 9 לרוקטס במאבק על רב' ההתקפה), אבל כאשר יוסטון מסיימים משחק עם 7 שלשות מ-42 ניסיונות (2 מ-23 לשחקני החמישייה), אין לרוקטס סיכוי. קאוויי סיים את הלילה כקלע הבולט בשורות הקליפרס עם 25 נק' ב-29 דקות בלבד. ווסטברוק היה הקלע הבולט במשחק עם 29 נק' באחוז נורא (11 מ-27 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש), לצד 15 רב' (7 בהתקפה), ו-5 אס'. הארדן היה נוכח נפקד במשחק (4 מ-17 מהשדה, 0 מ-8 מהשלוש).

סקרמנטו קינגס (27 – 35) 108 – פילדלפיה סיקסרס (38 – 25) 125

התוצאה משקרת. זה היה משחק בו פילדלפיה שלטה לכל אורכו, כאשר החמישייה שלהם מנצחת בנוקאאוט את זו של הקינגס (41+ לסיקסרס בדקות של הורפורד על הפרקט). לילה כזה, בו הכדורים מבחוץ נחנסו באחוזים גבוהים (17 שלשות ב-46% לסיקסרס במשחק), משמש הסבר טוב לנוקאאוט. האריס (28 נק', 14 רב'), מילטון (20 נק', 3 מ-5 מטווח ה-3), והורפורד (18 נק', 8 רב', 6 אס'), היו מצטייני הסיקסרס. פוקס (23 נק'), והילד (22 נק') היו קלעי הקינגס הבולטים.

גולדן סטייט ווריורס (14 – 49) 113 – טורונטו ראפטורס (44 – 18) 121

עוד מקרה בו התוצאה משקרת. המשחק היה צמוד בהרבה ממה שהתוצאה מרמזת – זה היה משחק צמוד, מתחילתו, ועד לסופו. דקה וחצי לסיום, שלשה של וויגינס הורידה את היתרון של טורונטו ל-2 נק' בלבד (111 – 113), אבל בלילה שמה שייזכר בעיקר זו העובדה שלראשונה אחרי חודשים ארוכים סטפן קרי חזר לשחק, זה היה הניסיון של טורונטו שגבר על ההתלהבות של גולדן סטייט. סיאקם קלע את סלי הקלאצ', ופאוול את הזריקות מהעונשין, בעוד שדמיאן לי החטיא 2 זריקות עונשין שיכלו להוריד את ההפרש ל-2 נק' בלבד, 25 שניות לסיום. פאוול (37 נק'), ולאורי (26 נק', 10 אס'), בלטו בשורות טורונטו. סטפן קרי ודמיאן לי (23 נק' כל אחד), היו הקלעים הבולטים בשורות גולדן סטייט (קרי סיים ליל "בכורה" לא רע בכלל עם 6 מ-16 מהשדה, 3 מ-12 מהשלוש, 7 רב', ו-7 אס').

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה גיא.
    יוסטון הקדימה את הקליפרס לקראת מפגש אפשרי בפלייאוף.
    ד׳אנתוני לא רצה לחשוף את הקלפים שלו, הארדן החטיא בכוונה.

  2. שייק מילטון התותח
    וקוראים לו בכלל מאליק.
    לאבא שלו קראו מילק והיה שחקן זוטר. כשמאליק הקטן היה מגיע החברים היו קוראים לו מילק שייק הקטן, על שם האבא.
    הלך הילד נשאר השייק
    🙂

  3. תודה גיא
    .
    לא חושב שהגנת הקליפרס חנקו היום משהו. אלו הזריקות הרגילות של יוסטון, שהגיעו ללא מעט מצבים טובים כולל הרבה שלשות חופשיות ושלשות פינתיות. הם פשוט סירבו ליפול פנימה היום, כולל הסטפ-בק של הארדן שנעשה היום באופן די רגיל. עם 3/36 מהשלוש, בשלושת הרבעים הראשונים (תוהה אם יש איזושהי משמעות רוחנית לחזרתיות של
    המספר שלוש אבל אני באמת לא מבין בזה), באמת שאין לך מה לחפש במשחק מול הקליפרס. לדעתי יהיה קשה להסיק מזה משהו על הגנת הקליפרס היום שהייתה טובה, אבל לא הרבה יותר מזה.

  4. תודה רבה. טרייד לקיץ: פילי ודנבר צריכות לעשות טרייד סימונס-מארי. מארי ישתלב יפה כשיש לידו הרבה קלעים וסימונס יעזור ליוקיץ בהובלת כדור.

      1. עד לקדנציה בפילי טוביאס היה שחקן של 40% לשלוש, ג'וש ריצרדסון ואל הורפורד היו שחקנים של 35%+. העובדה ששלושתם ירדו היא עדות לאי ההתאמה שלהם ליד אמביד וסימונס, שאחד מהם חייב לעוף לדעתי

  5. תודה גיא. לא יצא לי הרבה אבל בכל פעם שראיתי את הקליפרס בהרכב מלא אין ספק שהם הקבוצה לנצח בשביל הטבעת העונה. יום ראשון דרבי אש ב-ל.א. ובשעה נהדרת לצופים בישראל. ראיתי רק תקציר מורחב אבל טוב לראות את סטף שוב על המגרש.

  6. כמה טוב סטיב קר כמאמן? קרי החלוד, וויגנס המושמץ, כריס המשתקם הם השלושה היחידים עם ניסיון משמעותי בנבא (יסלח לי בנדר). כל האחרים הם שחקני שנה ראשונה, חוזים דו כיוונים, משודרגי ליגת הפיתוח וחוזים של 10 ימים. הוציאו לטורונטו את הנשמה ופתחו במבצע להצלת הרייטינג.

  7. כמה טוב סטף? כל דקה שהוא על המגרש, כל החלקים בפאזל מסתדרים. פתאום יש שטף במשחק, גם כשהחטיא את הקליעות הראשונות. פה אסיסט מדהים, תנועה, האחרים מקבלים בטחון. פתאום אין תחושה של גי' ליג. הוא יוצא לנוח וחוזר הבלבול. קצת לפני סיום המשחק היה 8 הפרש. איך שנכנס, ההפרש מצטמצם ותחושה שהינה הולך להיות מהפך.
    אבל מה נעשה ובכל זאת הכשרון של השאר בשתי רמות מתחת לרפטורס.
    וכל זה כשסטף חלוד.
    פשוט כיף לראות אותו משחק. פעם ראשונה העונה שקמתי לראות את ה"לוחמים",בעצם לראות אותו.

    1. סטף רכז מדהים. עושה פיק אנד רול מעולה, שומר על הכדור, איום מתמיד מבחוץ, וגם חודר לא רע.
      אבל ראית אותו בתחילת העונה כשהיה בריא? הווריורס לא נראו טוב.
      הוא חייב את קליי שישמור ויקלע בשבילו (רצוי גם איגואדלה). הוא לדעתי, לא מספיק טוב כדי לנצח אפילו קבוצות בינוניות, כשהוא בסופרסטאר היחיד (היו כאן עפם אנשים שקראו לדיימונד סופרסטאר).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט