אירועי דיומא – 08.03.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

היום – הדרבי של העיר מנצסטר בכדורגל.

כדורגל / ניר מועלם :

פרמייר ליג – מחזור 29 :

16:00 צלסי – אברטון, ספורט 1 : צלסי שבמקום ה-4 תארח את אברטון שבמקום ה-11. צלסי ערב המחזור מקדימה את יונייטד ב-3 נקודות, ואילו אברטון רחוקה רק ב-5 נקודות מיונייטד החמישית. צלסי אומנם סיימה בתיקו 2-2 בליגה במחזור האחרון מול בורנמות מהתחתית, אך באמצע השבוע היא ניצחה 2-0 בבית את ליברפול בגביע האנגלי, ואילו אברטון מגיעה אחרי 1-1 בבית מול היונייטד. הימור – אברטון של אנצלוטי נראית נהדר, ואני חושב שהם יוכלו לעצור את צלסי ולמנוע מהם לנצח, ולכן אני אהמר כאן על תיקו.

*שווה צפייה* 18:30 מנצסטר יונייטד – מנצסטר סיטי, ספורט 1 : הדרבי של מנצסטר יסגור לנו את משחקי ראשון בפרמייר ליג, כאשר סיטי במקום ה-2 ואילו יונייטד במקום ה-5. יונייטד מגיעה אחרי שסיימה בתיקו 1-1 במחזור הליגה האחרון מול אברטון ואילו הסיטי מגיעים אחרי ניצחון ליגה 2-1 על אסטון וילה וגם עם 1-0 באמצע השבוע על שפילד וונדסדי בגביע האנגלי, ובסה"כ הם רושמים חמישה משחקים רצופים עם ניצחון, ונראה שהם מגיעים לסוף העונה בכושר הנכון. פרט פיקנטרי קטן – בארבעת המשחקים האחרונים בין הקבוצות, מי שניצחה הייתה דווקא קבוצת החוץ, והשאלה האם זה ימשיך גם היום? לדעתי האישית כן, ונראה את סיטי מנצחת את היונייטד.

בונדסליגה – מחזור 25 :

16:30 באיירן מינכן – אוגסבורג, ספורט 2 : באיירן מינכן שבמקום הראשון תארח את אוגסבורג שבמקום ה-13. באיירן מגיעה אחרי 6-0 ענק על הופנהיים בליגה, במשחק שבו הייתה שערוריה ענקית מצד הקהל שלהם, וגם אחרי משחק הגביע מול שאלקה, בו הם ניצחו 1-0, ובצד השני של המגרש תהיה אוגסבורג שנמצאת בתקופה רעה, והיא מגיעה אחרי הפסד 3-2 לגלאדבך, וגם אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בליגה. הימור – נראה ניצחון של באיירן.

לה ליגה – מחזור 27 :

22:00 בטיס – ריאל מדריד, ONE : ריאל מדריד חזרה למקום הראשון אחרי שניצחה בקלאסיקו את ברצלונה 2-0 ואני לא חושב שהם יבעטו בדלי היום, דווקא מול בטיס, שמגיעה היישר מהמקום ה-14 בטבלה, אחרי הפסד 2-1 לולנסיה ואחרי 6 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון. הימור – ריאל מדריד תנצח.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. אני חייב לציין שזו תקופה מאוד מוזרה עבורי, ואני שם בצד את זה שאני משקיע פרטי בבורסה והירידות כרגע פחות פוגעות בי נכון לעכשיו, אלה יותר מתייחס לאי ודאות הכללית ששוררת גם בחיים האישיים וגם בספורט, כי מצד אחד אני רוצה לרשום על אירועי ספורט ולראות אך מצד שני אני חייב לציין שזו לא צורה לשחק כדורגל כאשר יש מגיפה עולמית שמתרחשת, או כמו שקורה באיטליה, כאשר 14 מיליון תושבים סגורים בבתיהם, זה נראה לי אבסורד.

  2. כרגיל, המירוץ הזה נותן אקשן מההתחלה. קוויק סטפ מנצלים כדרכם את רוחות הצד כדי לפצל את הפלוטון, ונמצאים מלפנים עם אלאפיליפ. קינטאנה גם שם, בעוד שרוב האחרים נמצאים כ-25 שניות מאחור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט