לוקה נגד ציון והבאקס נגד הפייסרס ברביעי / רועי ויינברג

9 משחקים ברביעי כשהפוקוס על מפגש בין ניו אורלינס, שעדיין רוצה פלייאוף, לדאלאס שנאבקת על המקום החמישי. אינדיאנה ומילווקי יפגשו למשחק מעניין במילווקי, מיאמי ואורלנדו לדרבי של פלורידה ויש גם משחק בין ממפיס לברוקלין.

04:30-דאלאס מאבריקס (25-37)-ניו אורלינס פליקנס (35-26)

רמת עניין: תקציר מורחב.

ניו אורלינס הפכה לפייבוריטית של חלק מהפרשנים לפלייאוף בהתחש בלוח המשחקים, אבל שני הפסדים רצופים, האחרון שבהם למינסוטה החלשה, הובילו לכך שהם מרחק 4 משחקים מהגריזליס והמקום השמיני. מאז החזרה מפגרת האול-סטאר הם עם 3-3, כולל שני הפסדים ללייקרס, ויכול להיות שנראה שינוי כלשהו שיוביל לפלייאוף. ציון וויליאמסון צפוי לשחק היום ולהתחיל לשחק בבק-טו-בקס לראשונה העונה, ואנחנו רואים את ניקולו מלי מקבל לידו יותר ויותר דקות, בניסיון לשפר את ההתקפה של הפליקנס. זה לא בהכרח מספיק, כמו שראינו במשחק האחרון נגד מינסוטה בו הם ספגו 139 נקודות.

דאלאס בצד השני במאבק משולש על המקום החמישי עם אוקלהומה ויוטה. הם ניצחו 4 מ-5 משחקים בהם קריסטפס פורזינגיס השתתף מאז הפגרה והפסידו את השניים בלעדיו, כשהוא בכושר טוב בהתקפה ובהגנה עם קליעה באחוז נאה מהשלוש ותרומה בריבאונד. דונצ'יץ' האט אבל עדיין אחד השחקנים הטובים בליגה, טים הארדוואי ממשיך בעונתו הטובה בקריירה והם יכולים להיות אופטימיים – יעשו פלייאוף, בתקווה גם לא יפגשו את הקליפרס.

השאלה הגדולה למשחק היום היא איך הפליקנס יתמודדו עם דונצ'יץ'. בשלושת המשחקים הקודמים בין הקבוצות הם לא הצליחו – דונצ'יץ' ניצח את שלושתם עם 28 נקודות ב-52% מהשדה לצד 8 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. ג'רו הולידיי שמר עליו ברוב המשחקים האלה ואפשרות מעניינת אחרת יכולה להיות ברנדון אינגרם הגדול ממנו. בכל מקרה, קשה לי לראות את המאבס מאבדים משחק כזה בבית. דאלאס.

02:00-מילווקי באקס (9-52)-אינדיאנה פייסרס (24-37)

רמת עניין: תקציר מורחב.

מילווקי הפסידו לאינדיאנה לפני האול-סטאר, אבל בלי יאניס אנטדקומפו. יאניס שיחק במשחק האחרון שלהם, הפסד למיאמי, בו ההיט ניצחו את מילווקי לפי ה-blueprint הלא רשמי לעצירת הבאקס: יום טוב מחוץ לקשת (18 מ-36 מהשלוש) ומספיק פורוורדים ארוכים שיצליחו לעמוד לפני יאניס כשהוא נכנס לצבע. זה לא פשוט כמו שזה נשמע, לכן מילווקי עם 52 ניצחונות מ-61 משחקים.

האם הפייסרס יכולים לעשות את זה? לא בטוח. יאניס היה מעולה בשני המשחקים בהם שיחק נגד אינדי העונה, שניהם נגמרו בניצחון של מילווקי. הפייסרס ניצחו 5 משחקים מ-6 אחרי הפסקת האול-סטאר ולגמרי בתמונת המקום הרביעי במזרח, גם כשויקטור אולדיפו לא מצליח להשאר בריא או יעיל לאורך זמן. טי ג'יי וורן ממשיך עונת קליעה נהדרת, מלקולם ברוגדון חזר לגבהים מתחילת העונה והשילוב בין סאבוניס לטרנר נראה טוב.

האם זה יספיק בשביל לנצח את הבאקס? כמו שכתבנו מקודם, כנראה שלא. הבאקס מונעים מהיריבות שלהם להגיע לטבעת וסביר שזה יוביל את הפייסרס לכמות מוגזמת של זריקות מהמיד-ריינג', משהו מאוד נפוץ אצלם. הם יצטרכו יום מאוד חריג משם בשביל לנצח וקשה לראות את זה קורה בחוץ. מילווקי.

02:30-ברוקלין נטס (33-27)-ממפיס גריזליס (30-31)

רמת עניין: תקציר מורחב.

כולנו מדברים, ובצדק, על ג'ייסון טייטום והשיפור העצום שלו. חשוב לדבר גם על השיפור של כריס לברט. לא רק תצוגת 51 הנקודות נגד הסלטיקס אתמול אלא משחק אול-אוראונד מרשים ומגוון, כשהוא עם 24.9 נקודות, 5 אסיסטים ו-4.1 ריבאונדים ב-12 המשחקים האחרונים. יחד עם ג'ו האריס הוא משאיר את הנטס בתמונת המקום השביעי בזמן שספנסר דינווידי לא פוגע ושני השחקנים הטובים ביותר של הקבוצה, קיירי אירווינג וקווין דוראנט, לא אמורים לשחק העונה.

היום לברט המעולה והנטס פוגשים יריבה מעניינת בדמות ממפיס. הגריזליס כרגע במקום השמיני וסיימו רצף הפסדים עם שינוי מעניין בחמישייה- הכנסת די'אנטוני מלטון במקום ג'ארן ג'קסון הפצוע. המעבר לסמול-בול הזה שכולל את מלטון לצד ג'ה מוראנט, דילון ברוקס, קייל אנדרסון ויונאס ואלניוצ'אס עושה פלאים בהגנה כשהאגרסיביות של מלטון, הדבר הקרוב ביותר לטוני אלן שממפיס והליגה ראתה מאז הדעיכה של המקורי, עזרה לדובים להגביל את הלייקרס וההוקס, שתי קבוצות התקפה טובות, ל-88 נקודות כל אחת, ולשני ניצחונות רצופים.

השילוב הזה יכול להיות מעניין במיוחד נגד לברט. מלטון יכול לשמור על שחקנים גדולים ממנו ויחד עם ברוקס ואנדרסון יש לממפיס שלושה שומרים טובים מאוד שיעשו חיים קשים לכל יוצר בעמדות 1-4, כולל דינווידי ולברט היום. לכן אני חושב שנראה ניצחון חוץ של ממפיס במשחק בו ברוקלין לא עוברת את 100 הנקודות.

02:30-מיאמי היט (22-39)-אורלנדו מג'יק (34-27)

רמת עניין: תקציר של 2 דקות.

מיאמי ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל כאלה נגד דאלאס ומילווקי בבית, ונראה שאחרי חולשה בהגנה אחרי פגרת האול-סטאר המשבר ההוא מאחוריהם. בשלושת המשחקים האלה, כשהם בלי טיילר הירו ומיירס לנארד, קנדריק נאן וג'ימי באטלר חזרו למה שראינו מהם בשליש הראשון של העונה. המקום השלישי במזרח מרחק 2.5 משחקים, בהחלט בהישג יד.

אורלנדו נאבקת עם ברוקלין על המקום השביעי ועל מפגש נגד קבוצה שהיא לא מילווקי (כנראה טורונטו) בסיבוב הראשון. ארון גורדון משחק במשחקים האחרונים כפאוור פורוורד ומראה את הפוטנציאל שלו בעמדה הזאת, טרנס רוס קולע 22 נקודות למשחק מהספסל מאז הפגרה והם משחקים קצת יותר טוב ממה שראינו עד עכשיו. יש לי הרגשה שהיום הם יפתיעו ויצליחו לנצח בדרבי הפלורידיאני, אולי בהארכה. אורלנדו.

02:00-קליבלנד קאבלירס (44-17)-בוסטון סלטיקס (19-41)

רמת עניין: מבט על הבוקס סקור.

ג'ייסון טייטום, שחקן החודש הטרי ואחד הרותחים בליגה, היה חולה ופספס את המשחק של בוסטון נגד ברוקלין ביום הולדתו ה-22. הוא אמור לשחק היום ובכושר אדיר, מה שאמור להספיק נגד קליבלנד. השאלה הגדולה למשחק הזה ולהמשך היא השילוב של טייטום ביכולת הזאת לצד קמבה ווקר שחזר מול הנטס אחרי העדרות מ-5 משחקים. בניגוד לקיירי אירווינג בשנה שעברה לא צפוי שקמבה יחסום את ההתפתחות של טייטום יותר מדי, אם כבר ההפך – הוא ינצל את היכולת של טייטום בלי הכדור.

קליבלנד, בינתיים, הפסידה שלושה משחקים אחרי שיפור קל (3 ניצחונות מ-4) בעקבות חילוף המאמנים: ג'יי בי בייקרסטאף במקום ג'ון ביילין שהתפטר. התיאום בין סקסטון וגרלנד נראה יותר טוב ממשחק למשחק, אבל קשה לראות אותם מצליחים לאיים על קבוצה ברמה של הסלטיקס, במיוחד כשיש להם על מה לשחק עוד העונה. בוסטון.

02:00-דטרויט פיסטונס (42-20)-אוקלהומה סיטי ת'אנדר (24-37)

רמת עניין: בוקס סקור.

הפיסטונס איבדו את דריק רוז, אולי עד לסיום העונה. בהעדרו נקודות האור המרכזיות שם הם סבי מיכאליוק וכריסטיאן ווד (20.7 נקודות ו-9.7 ריבאונדים למשחק ב-11 האחרונים), במיוחד כששני הצעירים הטובים ביותר שלהם על הנייר, ברוס בראון ולוק קנארד, לא משחקים גם כן. הפלייאוף רחוק מהם ומעבר לפיתוח שחקנים אין להם על מה לשחק העונה.

לת'אנדר יש. הקבוצה של כריס פול הפסידה את שני משחקיה האחרונים למילווקי ולקליפרס העדיפות עליה בעשרות מונים, אבל ניצחה את ארבעת המשחקים הקודמים ועדיין יכולה לסיים במקום החמישי במערב. השילוב של אלכסנדר-פול-שרודר קשה מאוד ליריבות, ויחד עם גלינארי יש כאן המון איכות בהתקפה, בודאות כזאת שתספיק כדי לנצח בליטל סיזר ארינה. אוקלהומה סיטי.

02:30-ניו יורק ניקס (42-19)-יוטה ג'אז (22-38)

רמת עניין: בוקס סקור.

האם הניקס יצליחו להפתיע את יוטה, כמו שהפתיעו את יוסטון? לא סביר. הג'אז ניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם עם מייק קונלי בחמישייה וג'ו אינגלס מהספסל, כשבמשחקים האלה, שאמנם היו נגד וושינגטון וקליבלנד החלשות, אינגלס הנפלא מצליח להשפיע על המשחק גם מהחמישייה השנייה, בניגוד למה שראינו עד עכשיו. סימן נהדר להמשך.

הג'אז קבוצת הגנה טובה מדי בשביל לספוג 125 נקודות מהניקס כמו יוסטון או שיקגו. יש להם את רודי גובר בצבע כנגד כל הגבוהים של הניקס, שעדיין תקועה בין ניסיון לממש את הפוטנציאל בסגל הקיים ובין פיתוח צעירים – התפקיד של מיטשל רובינסון מאוד לא עקבי ואר ג'יי בארט לא יציב. בכל מקרה, יוטה תנצח. וד"ש לספייק לי.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (42-18)-שיקגו בולס (40-21)

רמת עניין: תקציר קצר, כי לא יהיו כאן הגנות.

ב-203 דקות משותפות על המגרש של מאליק ביזלי ודיאנג'לו ראסל הוולבס קולעים 117.4 נקודות ל-100 מהלכים, נתון נפלא. הבעיה היא שהם סופגים 119.6 נוראי, אבל ההתקפה שלהם טובה מאוד גם בלי קארל אנטוני טאונס. הם קלעו מעל 120 נקודות ב-4 מ-5 המשחקים האחרונים. ההפסדים נערמים אמנם, אבל הם גם ככה לא יעשו פלייאוף. המטרה שלהם העונה היא לפתח כימיה לקראת העונה הבאה.

שיקגו לא קבוצת הגנה טובה. אוטו פורטר אמנם חזר אחרי הרבה זמן בחוץ, אבל מאז הפגרה הם ספגו 117, 124 ו-125 נקודות. שתי הקבוצות יכולות לעבור את 250 הנקודות במשחק הזה, אבל כוח האש של מינסוטה גדול יותר ולכן הם הפייבוריטים הערב. שימו לב לקובי וויט, בכושר נהדר לאחרונה.

05:00-פורטלנד טרייל בלייזרס (35-27)-וושינגטון וויזארדס (38-22)

בראדלי ביל עם 39.3 נקודות למשחק בשבעת המשחקים האחרונים, מתוכם הוויזארדס ניצחו רק שניים. שאר השחקנים מסביבו, אולי חוץ מרוי האצ'ימורה ודיוויס ברטנס, פשוט לא טובים מספיק בהתקפה או בהגנה בשביל לנצח. פורטלנד גם לא מדהימה, אבל אצלה יש את הפציעות של יוסוף נורקיץ' ודמיאן לילארד, שאמורים לחזור במהלך החודש, ולתת להם דחיפה מחודשת במירוץ לפלייאוף. סי ג'יי מקולום נותן מספרים יפים כמוביל כדור בהעדרו של לילארד וכרמלו אנטוני טוב, אבל לא מספיק בשביל לנצח קבוצות טובות מהם. מזל שוושינגטון לא כזאת. פורטלנד.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 117 תגובות

  1. לוקה ציון זה לא תקציר מורחב במיוחד שהשעה מושלמת. 5 בבוקר

    לוקה עושה שיא קריירה היום בדוק. 47 נק.
    ציון גם ינגב עם 30+ אבל זה לא יעזור

    האיילים ירמסו את מכתיבי הקצב הרכים

    ממפיס ינגבו-גו ג'ה גו

    היט
    בוסטון-יש לי תחושה הקאבס ינצחו אבל לא מהמר על זה

    פיסטונס יפתיעו
    יוטה
    בולס
    פורטלנד

    ערב שעמום מזל ששמו לוקה ציון ב5 בדיוק להתעורר

  2. חברים, ממליץ לצפות בכמה שיותר משחקים ואף להקליט. יש סכנה שלא יהיה פליאוף השנה.

    בצורה שהאמריקאים מתיחסים לקורונה לא ירחק היום ומספרי החולים יזנקו והתפוצה תהיה בכל רחבי ארה"ב. הם לא לומדים את הלקח של מדינות כמו אירן ואיטליה שהזניחו את המעקב אחר החולים הראשונים. המבנה של מערכת הבריאות האמריקאית ככללו ידידותי מאד להפצת וירוסים כיון שברמת הפרט והקהילה נטל ההתמודדות מוטל על היחיד – בניגוד חריף לישראל למשל. קראתי אתמול תאור של אשה ממערך הרפואה המסייעת בסיאטל. כלומר, אדם עם הבנה מעל לממוצע בתחום. היא מזהה עצמה את כל הסימפטומיים ולמרות שפנתה למספר רופאים, חדר מיון ולקו החם לא הצליחה לקבל הפניה / אישור לביצוע בדיקה האם היא חולה. כמובן שאיש גם לא חייב אותה להכנס לבידוד (למרות שיש אמריקאים לא מעטים ששמו עצמם בבידוד מרצון) היא לא עונה להגדרות הפרוטוקול שהוגדר למי עושים בדיקה. יש בארה"ב מספר מצומצם יחסית של ערכות בדיקה. הבעיה בהטלת נטל ההתגוננות על הפרט היא אותם אנשים שמודעים פחות / חסרי אלטרנטיבה כלכלית / שאננים. ראו בישראל – מדינה שמנוסה בהתמודדות עם אירועי אסון – מה קרה כשאדם אחד לא ממושמע עבד במשך 3 ימים בחנותו.

    1. אם שמעת איך טראמפ התייחס לזה בהתחלה אז אין סיבה להיות מופתעים.
      אבל כן יש חשש גדול שמרבית אירועי הספורט בקרוב יתבטלו. כואב אבל בריאות קודם כל.

            1. איזה הודעות אין לי כלום

            2. עידו נמצא בסאנסט בלוז ולא פנוי כרגע אם בכל זאת תרצה טיפול באשכים אנא השאר הודעתך אחרי הבעעעעעעעעעעה.

            3. לא פייר.
              סאנסט בלוז זה לא המצב הטבעי של אוהדי פיניקס?

      1. כבר החלו להתבטל אירועים , אצלנו למשל מרתון י-ם שאמור להתקיים עוד שבועיים. מרתון פריז גם נדמה לי בסכנה שלא לדבר על האולימפיאדה בטוקיו שמתחילים לעלות שאלות על קיומה

    2. ביטול הפלייאוף, או קהל בפלייאוף, יעזור כמו כוסות רוח למת. לפחות 70% מאוכלוסיית העולם יחשפו לנגיף, עם הפלייאוף או בלעדיו. כמה פרומילי אחוז ימותו כתוצאה מכך. כל השאר יזכו לראות אליפות בלוס אנג'לס, רביעית של השיקוץ או שלישית של האחיין. מה עדיף? יש לי הרגשה שאני יודע מה האשך מעדיף. ואתם?

        1. המסיבה כבר בעיצומה. אם אתה לא חי בקהילה סגורה הסיכוי שלך לא להיחשף לנגיף (אם הוא מדבק כמו שאומרים) הוא 0. מצחיק שכל מי שבא מאירופה צריך להיכנס לבידוד של שבועיים, אבל אנשים שהיו כמה מושבים מחולה קורונה מסתובבים חופשי. מעניין כמה מהם נמצאים בכדורסל היום

        2. לדעתי השד כבר יצא מהבקבוק, ואין הרבה טעם להיאבק בזה. בעלות של כל הבידודים האלה אפשר להציל יותר אנשים מאלו שימותו בגלל הקורונה. אם מישהו רוצה להישאר בבית שיבושם לו, אבל לאסור על אנשים לצאת מהבית זה מגוחך וגם לא ישים – בארץ היו דיווחים על אלף איש שהפרו את הבידוד, ומשרד הבריאות נתן דוח לעשרה מהם… לא אתפלא אם זה אומר שעשרת אלפים אכן הפרו את הבידוד. באיזשהו שלב זה נהיה חסר טעם.מאני חושש שאנחנו בשלב הזה.

          1. היי, מייק פנס עכשיו על הנושא. האמריקאים בידיים טובות.
            בהתפרצות ה-HIV באינדיאנה בתקופתו כמושל הוא האיש שעזר… סליחה, הוא האיש שסייע… סליחה, הוא האיש שעשה הכל מלבד ללכת בעצמו להדביק אנשים כדי לעזור למחלה להתפשט.

          2. מה מספר החולים עד עכשיו?
            יש משמעות גדולה למתי הייתה החשיפה וההידבקות וללא ספק המקרה בדרבי החמור מכולם.
            כל עוד לא הגענו למצב של מגפה מחוץ לשליטה צריך לנקוט בכל הצעדים האפשריים כדי להכיל אותה.
            אם היה קצת מזל עם הבחור שהיה בבלומפילד זה עוד לא מאוחר מדי.
            לא כל מי ששוהה בבידוד הוא חולה. להיפך רובם הגדול לא.

            1. זה ממש לא נכון.

            2. הבידוד הוא הדרך הכי אפקטיבית למנוע את המשך ההתפשטות.
              אם נגיע למצב שמספר של עשרות אלפים בבידוד אז זה כבר יגיד שפספסנו את הרכבת.

            3. עידו, אי אפשר למנוע את ההתפשטות, בטח ש(בניחוש מושכל) יש כמות גדולה של מפרי בידוד. זה רק עניין של זמן עד שהמספרים יגדלו אקספוננציאלית

            4. שוב. זה ענין של מספרים. כל עוד מספר החולים קטן אז הסיכוי שמפרי בידוד ידביקו מישהו מספיק קטן כדי לא להפוך את זה למשהו בלתי נשלט.
              אם אי אפשר למנוע התפשטות אז בואו ניתן לזה להתפשט חופשי. הסינים כבר הוכיחו שזה ניתן לעצירה.

            5. בתקשורת פורסם ששישים אלף ישראלים כבר בבידוד. אנחנו כבר שם. והאמת, זה לא כזה נורא. עברנו את פרעה, את הסארס, ואת שפעת החזירים, שתיהן סוג של קורונה, נעבור גם את זה.

            6. מספר החולים זה ענין מורכב בגלל תקופת הדגירה הארוכה. הענין הוא שאתה לא באמת עושה כמו סין
              ועוצר הכל, ולכן זה סתם משחק שהסוף שלו ידוע. מאחר ולפחות תיאורטית ממתינים לחיסון, אז יש היגיון
              בצעדי מנע, רק שאין באמת צעדי מנע כאלו. אני עובד בבנק, ועדיין אין עבודה מרחוק או אפילו פיזור של המחלקות כדי שאם ימצא שם חולה לא יצטרכו לסגור מחלקה שלמה ולפגוע בתפקוד של הבנק, ומה עם חברות כמו מקורות או חברת חשמל?

            7. אז אתה מציע דילול אוכלוסין?

            8. אני לא מציע, הוירוס מציע. אגב, יש נקודה מעניינת בהכחדות של מינים בהיסטוריה בגלל שינויי טמפרטורה (למשל עידן הקרח). מסתבר שהשינוי בטמפרטורה בפני עצמו לא היה מספיק כדי לבצע את ההכחדה, ומה "שסייע" היו וירוסים שלא היו יכולים להיות פעילים לפני השינוי. בקיצור, המעמד שלנו על הפלנטה הזו הוא מאוד שברירי

            9. זה היה למיקי.

            10. זה לא ממש דילול, כי מדובר באחוזי תמותה אפסיים, אבל בכל מקרה הימנעות מצעדים יקרים ולא מועילים תימנע הפחתת תקציבים למאמצים אחרים, מועילים יותר, להצלת חיי אדם בהקשרים אחרים.

  3. הנה מכבי ת"א הערב מול אנדולו ללא קהל (גם ירושלים מול פריסטרי). באסה.
    מעניין מה יקרה בארה"ב בקרוב- האם יתבטלו אירועי הספורט או לא. לבטל את הפלייאוף? נשמע דמיוני לגמרי.

        1. הם יותר שמרנים בקטע של הספורט, ההצגה חייבת להימשך וכו'. נראה גם ש*כרגע* אין שם התפרצות ופאניקה כמו באירופה

            1. קיבלתי

            2. בסוף רק bubble boys יורשו להיכנס למשחקים

            3. אנחו עכשיו בתקופה במכללות שנקראת bubble watch…. אז זה דווקא הולם.

  4. ג'ייסון טייטום חולה ביום הולדתו ה-22…
    משעשע ביותר
    מנסיוני התירוץ הזה הוא או בגלל שיש לו האנג אובר או בגלל שהוא התקרר כשקפץ לבריכה שיכור והסתובב בחוץ חצי עירום ורטוב.
    בכל זאת יומולדת 22
    אבל מרץ רק התחיל. קר עדיין
    אחלה פרוויו
    🙂

  5. ממפיס עם כל מיני טיוס גונסים ודילון ברוקסים מנגבים כל הכבוד למאמן שם.
    הרי אין שום הבדל בין ממםיס שהיא קבוצת קולג להוקס שהיא קבוצת קולג.
    אין ההוקס בתחתית המזרח וממפיס בפלייאוף? הסברים מישהו?

    1. אשך צדקת גה יותר יעיל 52.3% אפקטיבי לעומת 52% של טריי. 35.2% מה3 לעומת 36% של טריי, 76.9% מהעונשין לעומת 84 של טריי….
      7 אס לעומת 9.4 של טריי
      17.6 נק לעומת 29.6 של טריי
      0.9 חט לעומת 1 של טריי
      3.4 ריב לעומת 4.3 של טריי

      אתה צודק גה יותר יעיל😎

      אם תבחן את נתוני ההגנה של ממפיס הצוות המסייע לעומת ההוקס נראה לי תמצא הבדלים קטנים. זה רק מחזק את הכשלון של לויד פירס. וזה שההוקס לא בפלייאוף השנה בליגה ב מזרח זה בהחלט כשלון עם כל הכבוד לנטס ולמגיק….
      לא כשלון כמו הבולס אבל בהחלט כשלון למרות ההיעדרות של קולינס. הפסדים לקאבס ולממפיס ודטרויט וכו לא צריכים לקרות.

      1. שוב – לא ראיתי כמעט ממפיס – אבל מספרים ממש לא מראים את כל התמונה.
        תראה שחקנים כמו מקונל וקרוסו.
        תשווה מולם כל מיני טמבלים עם סטט' אישי טוב יותר.
        ואז תראה איך הם גורמים לקבוצה להיראות על המגרש ואיך השחקנים עם הסטט' העדיף.
        בקיצור מספרים יבשים לא מעניינים אותי.
        מה שעובד עלי זה מבחן העין.

  6. אני מוכן להתערב עם שימון שפליקנס מנצחת את הלייקרס אם הן נפגשות בפלייאוף. ארוחת דגים ביפו (אבל שימון לא נוגע בדגים אז שיזמין איזה סטייק, אבל לא יהיה לו צ'אנס כי הפליקנס מנצחים 4-3)

    1. אני גם מוכן להתערב איתך שליאקאנס עם בפלייאוף לא לוקחת שני משחקים מהלייקרס, זה קבוצה חלשה מה אתה מתלהב מנחם?

        1. זה שאני לא גר בישראל לא אומר שאני לא ישראלי , לפליקאנס אין סיכוי לדעתי זה סוויפ אבל יכול להיות שיגנבו משחק 1 נגד הלייקרס לא יותר

  7. אינגראהם מחרבן אף אחד לא מוסר לציון וגנטרי שומר את לוקה עם פייבורס חחחחחח לא יאמן איך יש לאיש הזה עבודה בליגה סתם קרי עם הדאגר.
    דריק פייבורס על פאקן דונציק כל המאני טיים חחחחח
    והבן אדם הזה עדיין עובד בליגה. ציון לא רואה כדור הםרנצייז!שלו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט