דיון הופס ליום ג' בערב: למה"כן" ולמה "לא"? / מנחם לס

הגופייה של לברון תיתלה בגאווה באולם מיאמי היט על שתי האליפויות ועל הפיכת הקבוצה לדרלינג של הליגה משך 4-5 שנים.. כמה שבועות אחרי זה היא תיתלה באולם הקאבס כשהוא עזר לה – והיה הגורם מס' 1 בהפחכתה לאלופה – האליפות הראשונה של העיר בהופס, ובס"ה השנייה אחרי אליפות הפוטבול עם ג'ים בראון בפרה הסטוריה.

אם הלייקרס זוכה באליפות השנה, וזהו, לברון מרגיש שעשה מספיק והגיע הזמן להתחיל לארגן את ריצתו לנשיאות ארה"ב, האם עשה מספיק ללייקרס להצדיק תליית גופייתו, אחרי הבושות שעשה בעונה שעברה?

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 43 תגובות

    1. אני רואה שבכל זאת צריך להסביר:
      יש 3 שיקולים שאני רואה:
      1. הישגים שהשחקן הזה הוביל את הקבוצה.
      2. הישגים אישיים שהשחקן השיג בזמן שהוא שיחק בקבוצה.
      3. קשר מיוחד בין השחקן ובין המועדון – נאמנות יוצאת דופן או משהו בסגנון.
      לפחות 2 קריטריונים נדרשים כדי שזה יהיה הגיוני.
      במקרה של לברון 1 ו-2 לא יהיו מספיק עם אליפות אחת. אם הוא ייקח 2 או תארים אישיים יהיה מקום לדון בזה.
      3 בכל מקרה לא קיים אצל האיש הזה.

      1. לחיים אין לך מושג-
        בזמן הקצר שלברון נמצא בלייקרס:

        1.הוא הפך קבוצה מפורקת שלא עשתה פלייאוף כמה שנים למועמדת פייבוריטית לאליפות.
        2.הספיק לעבור את השחקן שנמצא בתמונה אצלך גם בנק' וגם בטריפלים אישיים.
        3.גם כסמל הוא מייצג את הלייקרס בצורה הטובה ביותר.
        3. הגופייה של לברון תתלה בסטייפלס בכל מצב כשיפרוש רק כי מדובר באחד הגדולים ששיחקו בשביל הלייקרס.

            1. *1987

  1. גם אני בחרתי לא. הביאו לו את AD. הביאו את דווייט האוארד. עכשיו דיון ווייטרס. עונתו הראשונה שם היתה בושה וחרפה. הוא הבין מיד עם מי יש לו עסק, ו'ניפצע' ולא עשה כמעט כלום עד סוף העונה בה קלע בכמה משחקים. אצלו הכל מתוכנן מא' עד ת'. עבור זה לא תולים גופייה

  2. התכנית.של לברון היא שתי טבעות בלייקרס. אחרי זה הוא יוכל לפרוש. לא לפני. הוא גם ירצה לשחק עם הבן שלו.

  3. כן.
    .
    הפך אותם לקונטנדרית לראשונה מזה כמעט עשור, וכשלא היה שום מועמד אחר באופק. אם יזכה בהחלט צריך להפריש, והאמת היא שגם אם לא, כמו משה רבנו והארץ המובטחת.
    .
    האם טורונטו צריכה להפריש את הגופיה של דרוזן? בהחלט כן. האם דאלאס הייתה מפרישה את נוביצקי גם אם ההיט היו לוקחים ב-2011? בהחלט כן. האם קליבלנד צריכה להפריש את הגופיה של קיירי? כנ"ל.

      1. לא שכחתי, אני אומר שזה לא רק תלוי אליפות אלא כולל היבטים נוספים – נאמנות לקבוצה היא וודאי אחד מהם, אבל גם תרומה בתקופה ששיחק, ובארבע שנים, בהנחה שישלים שם את החוזה, הוא יטביע חותם מספיק על המועדון כדי להצדיק את הפרשת גופייתו.

  4. אגב, מה העניין עם דיון וויטרס? הוא לא היה שחקן רוטציה משני במיאמי עם אחוזי קליעה מאד בינוניים ובעיות משמעת?

  5. מסכים עם מאנו במידה וכן זוכים באליפות. במידה ולא, זה תלוי בהישגים של כמה שנים וכמה רחוק יגיעו בכל שנה. לברון במו ידיו החזיר את הלייקרס לרלוונטיות אחרי שנים של דשדוש ועם כל הכבוד לצעירים של הקבוצה שהועברו בטריידים: הם סבבה לגמרי, זה ממש לא מה שהיה מביא את הלייקרס למקום שהיא נמצאת בו השנה וכנראה בשנים הקרובות. להוריד בפניו את הכובע ולאכול אותו.

  6. לא יודע מה הקריטריונים להפרשת גופיה (זה כמו הפרשת חלה?), אבל לברון החליט משום מקום להגיע אל הלייקרס, קבוצה שנואה שנהרסה לשנים ע"י קובי בתקרת השכr, והיורשים של באס, בניהול גרוע. עד שהגיע דישדשו ולא הצליחו למשוך סופרסטאר.
    צריכים שם לנשק לו את הרגליים כל פעם שהוא נכנס לסטייפלס, הוא הציל אותם מעצמם ומגורל דומה לניקס.
    אלא כמובן אם כולם שם כל כך מטומטמים, שהם כבר שכחו מה היה לפניו.

  7. הגופיה של לברון תופרש, אין שאלה לדעתי. במקרה של אייקון כמוהו, ברגע שהוא בחר לעבור ללייקרס אפשר היה כבר להפריש את הגופיה שלו. הרי לא משנה במה הוא יזכה או לא יזכה, הוא יהיה אחד מחמשת השחקנים הגדולים ביותר ששיחקו בלייקרס.

    1. אני בעד.
      בעיקר אני בעד שאחרי שהחוזה שלו בלייקרס ייגמר, שיחתום ברצף של חוזים קצרים וקטנים בכל קבוצה אפשרית (שילך גם על בייאאוט באמצע כל עונה, כדי להגדיל את מספר הקבוצות). שיסיים את הקריירה כשחקן היחיד שהופרשה גופייתו בכל קבוצות הליגה.

    2. ווילט, קארים, מג׳יק, וורת׳י, שאק וקובי הרבה לפני לברון בלייקרס לפחות כרגע. מבחינתי הלייקרס בשביל לברון הם סהכ עוד תחנה בדרך ואין שם שום סנטימנטים מיוחדים ולא, הוא לא הפך אותם ״במו ידיו״ לקבוצה שהם היום אלא גם כאן קיבל את AD בפיק של הקריירה שלו כמו קיירי ולאב בקליבלנד ובוש ו-ווייד בהיט. אני ממש לא הייטר של לברון, בדיוק להיפך, אבל חושב שרק בקליבלנד ראוי לתלות את בגופיה שלו בגלל הקשר המיוחד למקום והאליפות ההיסטורית שהוא הביא לעיר.

      1. אז אין לך מושג.
        מיאמי לפני לברון היתה קבוצה שדיברו אליה כאליפות של טעויות שיפוט. אחרי לברון מיאמי זה מועדון של חמישה גברים ושלוש אליפויות. יענו מותג.
        לייקרס ששיחקו בה כל האגדות לא תרצה לקשור לאולם שלה את השחקן הכי טוב במילניום?

      2. Dor, אין לך מושג. בלי לברון, אף אחד מהשחקנים שציינת לא היה מגיע ללייקרס.
        הם לא הצליחו למשוך אף כוכב, גם לא את לברון, הוא פשוט החליט שהוא מגיע.
        הלייקרס כבר 10 שנים עם קבלת החלטות מזעזעת, ומערכת דפוקה, ולברון שחקן כל כך טוב, שהפך אותם לרלוונטיים ברגע, כמו בכל קבוצה אחרת ששיחק בה. אם לא היה נפצע בשנה שעברה, הם גם היו בפלייאוף, וממקום טוב.

        1. ומה הקשר בין זה לבין לתלות את בגופיה של לברון? כל שחקן שמגיע לקבוצה ומהווה בורג מרכזי באליפות = גופיה על הגג? הרי אין לזה חוקיות כלשהי. הפיכת קבוצה לקונטנדרית זה ממש לא קריטריון בלעדי. במיאמי זה גבולי כי היו שתי אליפויות שלברון ממש לא הביא לבד. בלייקרס ממש לא כרגע. נדבר עוד 3 שנים או כשיהיה לכם מושג..

  8. זה מאוד פשוט בעיניי. אם זו הייתה כל קבוצה אחרת, הייתי אומר שיעשו מה שהם רוצים. אבל בגלל שזו הלייקרס, אגיד שיעשו מה שבא להם.
    כאילו, אם קבוצת אוהדי הקבוצה חושבים ששחקן מסויים השפיע על ההיסטוריה והזהות של המועדון מספיק, מצידי שיתלו את הגופיות של קארוסו ואנדרה אינגראם.

  9. עם כל הכבוד, הלייקרס זה לא עוד מועדון. לא מיאמי, ובטח לא קליבלנד. אתה צריך לעבור מייליג' מסויים, ולהביא מספיק תארים למועדון עמוס בכאלה גם ככה, כדי שתהיה ראוי להיתלות שם למעלה.
    לא יודע מה הסף לשם, אבל אליפות אחת זה בטח לא.
    (וזה לא נועד להפחית מגדולתו של ג'יימס כשחקן ועל הדומיננטית שלו בקריירה, רק על חלק היחסי שלה בלייקרס)

  10. אם זה בליגה הזאת מגלומן גדול מלברון ג׳יימס הלא זהו ארגון הלוס אנג׳לס לייקרס. לברון ג׳יימס הוא מהטופ של השחקנים בהיסטוריה של המשחק, אחרי שיפרוש מכדורסל הלייקרס ירצו למתג אותו כשלהם, לכן יתלו את הגופייה שלו. זה בכלל לא תלוי באליפויות או הישגים, זה תלוי במכירות ופופוליזם, בין אם זה יגיע לו ובין אם לא.

  11. גם אם לא יביא אליפות אבל יגיע פעמיים לגמר, לדעתי זה מספיק. בגלל השחקן שהוא. וכי בלעדיו הם בטוח לא היו מגיעים (עם אותה קבוצה רק בלי לברון)

  12. ברור שכן.
    שחקן טופ 6 כל הזמנים. הגיע למועדון בשנים האחרונות לקריירה, ולמרות כל דאווין האנליטקס ייקח אליפות של כח ורצון, אם יביא אליפות היא תהיה אפית. ברמה של האליפות הראשונה של המועדון. גופיה שהמועדון יהיה גאה לתלות על התקרה לצד אגדות העבר. שאק, קארים, קובי, ווילט, מג'יק ולברון.
    איזה מועדון יכול להציג נבחרת היסטורית כזאת?

  13. ברור שהסף בלייקרס אמור להיות גבוה יותר מרוב שאר הקבוצות – לא דומה אליפות ראשונה של מועדון (לברון בקאבס) או אפילו שניה (מיאמי) לאליפות מס' 17, אבל אפשר להתחיל לדון בעניין אחרי אליפות מס' 18.
    לא מספיק להביא את הלייקרס לפלייאוף (עוד לא עבר יובל מהפעם האחרונה)
    לצערי צודק ד"ר מלבי : "זה תלוי במכירות ופופוליזם"

  14. לתחושתי עד שיסיים לשחק שם יהיה ברור שצריך לתלות את גופייתו, יש מצב שהוא יגיע ל 40 אלף נק' כשהוא פורש במדי הלייקרס

  15. With a championship the Lakers should retire his Jersey!

    The (tuches) Lakers did not "bring" Davis to Lebron,
    By arriving to the Lakers Lebron Made AD interested in the organization….

    No Lebron No AD

  16. תודה דוק.

    תראה, אני חושב שהלייקרס כן תעשה את זה, כי זה בכל זאת לברון וזו מין גאווה לתלות את הגופיה של שחקן כזה.
    אני די בטוח שגם בקליבלנד (ברור) ומיאמי ייתנו לו את הכבוד הזה.

    לגבי הלייקרס, כמובן שיעשו זאת רק אם הוא יביא להם אליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט