פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב – קליפרס באוקלהומה ביום משחקים מסקרן/ הלל הורוויץ

פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב – קליפרס באוקלהומה ביום משחקים מסקרן/ הלל הורוויץ

שני משחקים משודרים הלילה בTNT ושניהם לא מקבלים את העלילה לה ציפינו, זה מתחיל בקיירי שגם הלילה לא יחזור לבוסטון ולא ישחק על הפרקט בגארדן העונה וממשיך בפילי שמבקרת אצל הלייקרס בלי אמביד ובלי סימונס. עדיין יהיה שווה לראות מה קורה הלילה אז בואו נראה מה מחכה לנו.

שארלוט הורנטס (39-21) – סן אנטוניו ספרס (34-25) 2:00 לפנות בוקר

הספרס בלילה שני של בק טוב אחרי הפסד צמוד לפייסרס יגיעו בלי למרקוס אולדרידג' לשארלוט. ההורנטס יחסרו כנראה את דבונטה גראהם שמוגדר כDTD אבל יכול עוד לשחק בסופו של יום. במשחק הראשון העונה בין השתיים הספרס ניצחו ובפער גדול ולכאורה גם הלילה הם אמורים לעשות כך מבחינת פער הרמות.

אבל בלי אולדרידג' ובלילה שני אלו יהיו ההורנטס שכנראה ייצאו עם ידם על העליונה.

ומה אתם חושבים? יש דאנקן שמחכה להם בדראפט?

בוסטון סלטיקס (18-41) – ברוקלין נטס (33-26) 2:30 לפנות בוקר

מילים אלו נכתבות בשני בלילה וממש לא ברור איך תראה הקבוצה של בוסטון בהתמודדות מחר. ווקר אמור לחזור מפציעה ולשחק אבל מוגדר כספק ויהיה בהגבלת דקות, בנוסף טייטום וסמרט עברו לרשימת המוטלים בספק כששניהם חולים והחמיצו אימון ביום שני.

בוסטון עם מאזן טוב בבית ועם 14 ניצחונות ב18 המשחקים האחרונים תנסה להחזיר את המומנטום אחרי ההפסד בהארכה ליוסטון. טייטום ששיחק בצורה פנומנלית בפברואר כאמור יהיה מוטל בספק ועל כך סטיבנס אומר בשני כי אין לו מושג מה יהיה מצבו של טייטום לקראת המשחק.

הנטס מסיימים את מסע משחקי החוץ ואחרי בוסטון ילכו לשלושה משחקי בית רצופים. בינתיים הם עם ארבעה הפסדים רצופים ויקוו שהערב המזל שלהם יתחיל לנוע לכיוון הרצוי. בינתיים הסדרה בין הקבוצות ב1-1 העונה כשכל קבוצה ניצחה בביתה.

קשה להמר מי ינצח עם כל סימני השאלה בבוסטון אז נהמר על ברוקלין בחד ספרתי.

ניו אורלינס פליקנס (36-24) – מינסוטה טימברוולבס (42-17) 3:00 לפנות בוקר

שתי הקבוצות ירצו להתאושש מההפסדים של יום ראשון. מינסוטה לא הצליחו לקלוע כמו שצריך מול דאלאס חסרת דונצ'יץ', הם התחילו את המשחק עם 1-12 מהשדה, לא קלעו ב 3:20 הדקות הראשונות של הרבע השני וב3:37 הדקות הראשונות של הרבע השלישי. הם יצטרכו לשפר את אחוזי הקליעה שלהם שעמדו על 36.4% בלבד.

אצל הפליקנס היה משחק לא רע בכלל מול הלייקרס והם קלעו 114 נקודות אבל השלשות היו מה שגמר אותם עם 7 שלשות בלבד ב21% מהשלוש וככה זה כשרדיק פצוע אצל השקנאים. מי שהיה מדוייק מול הלייקרס וכלל לא זרק לשלוש הוא זאיון שנתן ערב מבריק של 35 נקודות וינסה גם הלילה להמשיך ולהבריק.

הפליקנס ניצחו את המשחק הראשון בין השתיים העונה ובראשון הקרוב הן ייפגשו פעם שלישית ואחרונה לעונה. הלילה זו תהיה המארחת ממינסוטה שתנצח אבל אנחנו מהמרים על שיא קריירה חדש בנקודות לזאיון.

סטיבן איי תמיד מדבר בכזה רוגע 😉

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (23-37) – לוס אנג'לס קליפרס (19-41) 3:00 לפנות בוקר

פטריק בברלי אמר השבוע שכשהקליפרס בריאים הם יכולים לנצח כל קבוצה. הבעיה היא שרק איביצה זובאץ' היה זמין לאורך כל העונה והסגל כולו היה בריא לפחות מעשרה משחקים עד כה. הקליפרס מגיעים עם רצף של ארבעה ניצחונות לשחק מול קבוצה שלא עשתה להם חיים קלים בשני המפגשים הקודמים כאשר פעם אחת הקליפרס ניצחו בשתי נקודות ובשנייה הת'אנדר ניצחו. מצד שני קוואי לא שיחק עדיין העונה מול OKC

אוקלהומה מגיעים אחרי התבוסה למילווקי שהיא גם התבוסה הגדולה בתולדות המועדון. כריס פול שנותן עונה גדולה אוהב את תפקיד המוביל בקבוצה שהיא אנדרדוג וזה ממש סינריו כמו של ימיו בניו אורלינס. קשה לדעת אם זה עלבון או מחמאה אבל יש כאלו שפשוט יותר טובים כראש לשועלים.

זה מפגש פיקנטי עבור רבים מהמתמודדים שעברו בשתי הקבוצות אחרי הטרייד על PG בקיץ. הלילה זה יהיה של הקליפרס שינסו להמשיך ולהיאבק מול דנבר על המקום השני במערב.

מי ילבש את מספר שלוש?

דנבר נאגטס (19-41) – גולדן סטייט ווריורס (48-13) 4:00 לפנות בוקר

אחרי שדיברנו על הקליפרס אנחנו רואים את דנבר יריבתה של הקליפרס למאבק על המקום השני במערב רק שהם מקבלים משוכה הרבה יותר נמוכה לעבור מעליה. במשחק הראשון בין הקבוצות העונה זה דווקא היה צמוד עד שדנבר ניצחו אבל הלילה זה כנראה יהיה קל יותר. מצד שני הנאגטס הפסידו העונה לוושינגטון, אטלנטה, קליבלנד ודטרויט אז לך תדע.

אצל גולדן סטייט מחכים לראות מתי סטף יחזור, זה יהיה כנראה במרץ וגם יכול לקרות במשחק הקרוב אבל קשה לדעת. כרגע הם עם 24 הפסדים ב28 המשחקים האחרונים ואחרי הפסד לוויזארדס אנחנו מאמינים שגם מול הנאגטס הם יפסידו בטח שדנבר צריכים ניצחונות בקרב המיקום מול הקליפרס והרוקטס שנושפים בעורף

דנבר בדו ספרתי

אני בעצמי התחלתי לחבב אותם

פיניקס סאנס (37-24) – טורונטו ראפטורס (18-42) 4:00 לפנות בוקר

שתי הקבוצות ברצף של שלושה הפסדים, אצל הרפטורס בהפסד לנאגטס היו חסרים גאסול, ואן וליט ואיבקה וככה קשה לנצח קבוצות צמרת. לאורך כל העונה טורונטו הסתדרה עם הפציעות אבל נראה שהמחסור של שני הסנטרים והיעדר מחליף משפיעים מאוד על שיטת המשחק של הקבוצה ומה שהיא יכולה להפיק. במשחק מול הנאגטס זה היה אננובי עם שיא קריירה בנקודות (32) וחטיפות (7) אבל זה לא הספיק. הרפטורס אם יפסידו הלילה יהיו ברצף של 4 הפסדים בעונה הסדירה לראשונה מאז ינואר 2017.

בסאנס אומרים שההיעדרות של קלי אוברה פוגעת כי כפי שרוביו טוען הוא הלב של הקבוצה והוא נותן הרבה מעבר לנקודות. 18 נקודות יתרון לא הספיקו לפיניקס מול גולדן סטייט במשחק האחרון והלילה הם יקוו לתצוגה משופרת.

האורחים מהמזרח בדו ספרתי.

זמן לפאניקה?

לוס אנג'לס לייקרס (13-46) פילדלפיה 76' (24-37) 5:00 לפנות בוקר

בשמונת המשחקים הקרובים שלהם הלייקרס ישחקו מול: פילי, מילווקי, קליפרס, ברוקלין, יוסטון, דנבר, יוטה, יוטה. וואחד אתגר אז מזל שלפחות ההתחלה של הרצף הזה זימנה להם סיקסרס חבולים ולא לגמרי מפחידים.

המפגש האחרון בין הקבוצות אם אתם זוכרים הסתיים בניצחון של פילי לא לפני שלברון עבר את קובי במספר הנקודות באותו ערב של ה25.1 ואנחנו לא צריכים לספר לכם על רעידת האדמה והטרגדיה שפקדה את הNBA ואת LA בבוקר שלאחר מכן.

ההופעה של שייק מילטון מול הקליפרס אולי הפתיעה את עולם הספורט אבל אין כאן איזו בשורה כנראה לעולם. הסיקסרס עדייו יכנעו בקלות אבל בהיעדר שני האולסטארים וריצ'ארדסון המאבק צפוי ללכת למארחים שינסו לשמור על הפער בצמרת המערב גם אחרי רצף המשחקים הקשוח.

אל תראו את זה פשוט תהנו מהכותרת…שייק מילטון עאלק

סקרמנטו קינגס (34-26) – וושינגטון וויזארדס (37-22) 5:00 לפנות בוקר

בESPN יגידו ששתי הקבוצות צריכות את הניצחון בקרב על המקום השמיני אבל האם זה באמת מה שהן צריכות? אולי בחירת דראפט? אולי תעשו קצת טנקינג? מצד שני זה לא שסקרמנטו עושה שם דברים טובים מדי היסטורית וגם אם כן היא בטח תדפוק את זה בפרונט אופיס.

אצל הוויזארדס ביל ממשיך במסע הנקם שלו נגד מי שלא בחר אותו לאולסטאר והוא אכן משחק היטב אבל…האם אכפת לנו מזה בוושינגטון? אני לא בטוח. והאם אכפת לי מהמשחק? לא מדי…יקלעו הרבה נקודות כנראה וביל ימשיך את רצף המשחקים שלו עם 25+ נקודות ומישהי בסוף תנצח. אבל האם ניצחון הוא הניצחון האמיתי של המפגש הזה? שאלה…

הבחור לוהט

לפוסט הזה יש 87 תגובות

  1. סוף סוף פילי ב5.15, שעה חלום, בול עם הטוסט של הבוקר. אולי שייק מילטון ישקשק שוב את מגיני הלייקרס ויעשה מהם מילקשייק?
    לדעתי השיקצה ינצח בצמודה אבל נקווה למעידה. אם לא אנחנו מתקבעים היטב במקום ה-6 ממש מעל הקו האדום בליגה א מזרח.
    הצרעות יעקצו את הזקנים
    בוסטון ינגבו בצורה לא נעימה את הנטס שעם קצת מזל ירדו ליגה (גו בולס גו…מההוקס כבר התייאשתי)
    ציון הזמין ערכת BDSM לאילוף גורי זאבים עם הגור החמוד נאז ריד
    האנקונדה תחנוק את נפוליאון הקטן
    הג'וקר יהפוך את הלוחמים מקרביים לליצני החצר וצוות הווי ובידור
    המלכים יכניעו את המכשפים במשחק צמוד נטול D.

  2. הקינגס צריכה תנצחון הזה וצריכה פלייאוף
    לדעתי גם אם תגיע יכולה לתת ללייקרס פייט יפה
    פוקס בכושר נהדר לטעמי יותר מממה שהסטטיסטיקה מראה
    והולמס אמור לחזור ממדש בקרוב ובאגלי כנראה לקראת סוף העונה

    1. זיו נראה לי שנסחפת קצת. גם אם באגלי חוזר בשיאו אין לקינגס איך להתמודד עם הפרונט של הלייקרס. וכמובן שאין כלי משמעותי להאט את לברון.

      1. לא אמרתי לנצח לתת פייט בהחלט כן
        קנת בזמור שהוא שומר מצוין יכול בהחלט להאט את לברון
        כמו שעשה לקוואי לפני שבוע.

        1. איזה קנט ביוזמות זה שאכל סוויפ מלברון עם אטלנטה, הוא לא מסוגל להאט אותו לשנייה, קוואי שומר כוחות בפלייאוף הוא משחק בהילוך שניים בליגה

        2. זיו אני רואה כבר כמה פעמים שאתה ממשך להתלהב מהגופה של ביזזמור חחח. בהתחלה חשבתי זה בצחוק אחכ חשבתי זה בטעות…
          מה עשית אותו עוד חצי שנה הוא בטח יעוף באיזה טרייד.
          מי יכול לעצור את לברון הוא? 😂😂😂😂לברון שם 40 כל משחק בלי מאמץ עם סוויפים מהדדים.
          אתם קבוצה רכה כמו לילי כריות אק שאין לכם דמיאן ולא סי גי.

        1. נחיה ונראה
          דעתי היא שהקינגס, הבלייזרס והפליקנס יאבקו
          והקינגס יעלו
          בזמור עושה הגנה נהדרת בקינגס וגם אלכס לן סופסוף יש חוסם טוב

  3. תודה הלל. עונת המנוחות היזומות נפתחת רשמית. המזל הגדול שלהרבה קבוצות עוד יש על מה להתאמץ במאבקי מיקום או כניסה לפלייאוף

    1. 'הלהקה' היא לכל היותר אסופה מקרית.
      מלבד זאיון ובול (אני מופתע שאני כותב זאת על בול), מלי וקמצוץ רדיק – כל האסופה הזאת צריכה להתפזר, כולל המאמן

        1. לא יודע מאנו. ראיתי כמה משחקים שלהם והולידיי, מלבד יכולת אישית גבוהה ומוכרת, פשוט מחבל בזרימה עם קבלת החלטות שטותית בלשון המעטה.
          אינגראם זה סיפור אחר: הוא לא צריך להיות מוביל כדור ולא להנהיג את הקבוצה. הוא צריך להיות שחקן משלים, זה הכל.
          הארט חסר בטחון ואי אפשר לסמוך עליו, לצערי. תסתכל על שפת הגוף של זאיון במהלך המשחקים ותבין.
          מבאס כי יש להם פוטנציאל פלייאוף מכובד אבל הם צריכים לשנות דרמטית את הסגל ולהתאימו לזאיון.

  4. תודה.
    לא רציני לקרוא לת'אנדר 'שועלים'.
    הם לא הניקס, לא ההוקס, לא הקינגס ואפילו לא הגריזליז.
    הם קבוצה מצוינת ומאומנת היטב שלא תפתיע אם תעבור שלב בפלייאוף.
    אזנ'אריות' אולי לא, אבל שועלים ודאי שלא.
    נתפשר על צ'יטה.

    1. ראית אבל איך ניפחו יפה? לונזו 26 חחח הולידיי 20 פלוס אינגראהם 20 פלוס ציון 20 פלוס אבל שכחו לשחק בהגנה 139 מפאקן מיני בלי טאונס 😂😂😂😂 פאקן גנטרי….
      איזה פלייאוף יש פה אנשים באמת חיים בחלומות….

  5. דיוויס שמח שאמביד לא נמצא במקום זה יש עליו את המטלית ביג אל 😂😂😂 שהביאו ב30 מיליון לעצור את יאניס 😂😂😂😂😂😂😂😂
    ראול נאטו לא בענף הנכון

            1. שודד ב109 מליון דולר ואני לא מאשים אותו גם אני הייתי חותם על חוזה כזה אם הייתי מקבל, זה הGM האדיוט ברנד

  6. עידן צודק שום שחקן של אטלנטה של בודנהולצר לא יראה טבעת 😂😂 מיילסאפ הורפורפורד טיג קורבר בייזמור.
    לידיעת הקינגס וההוקס 😎
    עידן זה תקף גם לגבי המאמן? נראה לי שכן

  7. סיימתי לעבור כל המשחק של הפליקאנס , במחניים ראיתי הגנות טובות יותר, זה בדיוק הניפוח הסטטיסטי שדיברנו בקבוצה של גנטרי ועד כמה שהוא חסר מושג בטח בהגנה , גיא תתעורר !!!!
    אפילו אני עם המקל הליכה שמעון אחרי הסמול טוק ואשך אחרי חמין קולעים עליהם בשינה .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט