מעורב הופס ליום שני: תהרגו אותי אם אני מבין! / מנחם לס

1.תהרגו אותי אם אני מבין את מאמני ה-NBA

אולי אין מה להבין?

אולי הם סתם חסרי מושג?

או עוורים?

או רואים ולא מבינים מה שהם רואים?

תנו מבט בסרטון הזה מכמה דקות מסוף משחק נצחון הלייקרס על הפליקנס של ניו אורלינס: לברון נגד הארט. כל שחקני הלייקרס מפנים לו את הפארקט. נשארו 3 טיקים, הוא נגד הארט. ברור לכל ינוקא שלברון מטעה לימין ופורץ משמאל. נגד הארט זו לא בעייה.

ברגע זה ההגנה חייבת לעשות אחד משני דברים: (1) או לשלוח מגן שני לדאבל-טים על לברון, או (2) ברגע שהוא פורץ משמאל שולחים מגן לכיוון הסל להתמקם בין לברון והסל.

הפליקנס לא עושה לא את זה ולא את זה. אני למדתי דברים כאלה ב'קורס למאמנים צעירים' בחדרה ב-1952 כשהייתי בן 15, וה'מורה'/מאמן היה צ'ינגה, הלא-הוא שמעון שלח מהפועל ת"א.

2. כוכב נולד

שמו שייק מילטון. כמו מילק-שייק, הוא שיקשק אמש את הקליפרס עם משחק של 39 נק' (קרייר-היי) בערב נפלא של 14 מ-20, כולל – האזינו וקיפצו לדום! – 7 מ-9 מהטריי. 4 מ-5 מהקו (מה שאומר שהוא חייב להתחיל לחדור יותר לסל), 5 סיסטים ו-3 ריבאונדים.

זה בדיוק מה שאלוהים ציווה לסיקסרס: שחקן ווינג מצויין בהגנה והתקפה הקובר שלשות.

זה לא היה המשחק הראשון שמילטון משאיר מאחוריו שחקנים כטוביאס האריס ואל הורפורד, במיוחד אחרי שג'ואל אמביד ובן סימונס ניפצעו. אבל היו כבר משחקים לפני הפציעה כש'שייק' היה אחד הטובים על הפארקט.

הייתכן שהוא התחליף שהסיקסרס היתה חייבת אחרי שג'ימי באטלר עזב?

בדיוק כך.

האם מילטון טוב מג'ימי באטלר? אני לא יודע וזאת לא הנקודה. הנקודה היא שהוא ה-ר-בפה יור טוב לסיקסרס מבאטלר!

זה מתחיל להיראות יותר ויותר בדיוק המצב של מה שקורה עתה בסיקסרס. בקבוצה – ללא פציעות – ישנם 4-5 שחקנים שהם הבסיס: אמביד, סימונס, טוביאס האריס, ואל הורפורד (שלאחרונה נחלש מאד משום מה). שחקנם החמישי, פורקן קורקמז הטורקי, מקבל, לדעתי, יותר מדי קרדיט ממאמנו כשב-22 דק' משחק הוא קולע 9.8 נק'. הוא שחקן מחליף מצויין: גבוה, פיקח, קליעה לא רעה. אבל לא טוב מספיק לעלות בחמישייה של קבוצה רצינית בפלייאוף.

על הספסל מחכים גם מייק סקוט, גלן רובינסון (המשתפר בהתמדה), ראול נאטו, קייל קווין – גבוה שיכול לתת דקות מנוחה טובות לאמביד ואני מקווה שבראון קלט זאת ערב ובכמה משחקים לפני כן. אבל השחקן החמישי חייב להיות 'שייק', כשאמביד וסימונס יחזרו.

הסיפור של מילטון אינו מרתק. הכל עבר בסדר, כמו שכתוב בספר:

נולד באוקהומה, היה 'שיחקן השנה' באואסו ביי, אוקלהומה, וניבחר ל'שחקן השנה' של גטורייד. קיבל כמה הצעות למילגות מאוניברסיטאות כאוקלהומה ואינדיאנה, אבל ובחר ב-SMU (סאות'רן מתודיסט יוניברסיטי).

שיחק שנתיים טובות אך לא מדהימות (סיים שנה שנייה עם 18.0 נק' ממוצע) , ניבחר לייצג את ארה"ב במשחקי ה-GOODWILL בקרואטיה, ואז החליט ללכת לדראפט וניבחר מס' 54 ע"י דאלאס.

הועבר ל-"G" ליג, ואז הסיקסרס השיגה אותו בעונה שעברה.

מאומה מיוחד לא קרה עד לפני 3 שבועות. מאז הוא פורח לרמה של כוכב אמיתי. הערב שיחק ככוכב-על.

3. אתמול כתבתי את הטור הזה, וכיניתי אותו "הסיקסרס – הקבוצה המאכזבת מכולם". (אבל חכו. מעז עוד ייצא מתוק! – את זה שבמרכאות הוספתי עכשיו)

הסיקסרס מציגה את הרקורד הביתי הטוב מכולם, ואת הרקורד הגרוע מכולם במשחקי חוץ מכל הקבוצות ששימון מגדיר "מועמדות לאליפות".

אחרי ההצגה שנתנו הערב נגד הקליפרס ללא ג'ואל אמביד ובן סימונס – 'בסטייפל סנטר' מכל המקומות – חשבתי שאולי מוטב לגנוז את חלק המאמר שכתבתי לפני יום, כמו שאומרים החברים שלי מתל-חי.

אחרי משחק הערב החלטתי להוסיף ולגרוע ממנו כמה מילים, ולהכניסו שוב.

היו כמה פעמים שחשבתי העונה שעצם הזכרת ה-PROCESS לצד הקבוצה 'פילדלפיה סיקסרס' מבייש כל 'תהליך' שאי-פעם נעשה מאז ה'קב"ה ברא את השמיים והארץ.

אתם ( בעיקר הגולש TRUSTHEPROCESS) יודעים מה? ייתכן שהדבר הגרוע ביותר שקרה לקבוצה המוזרה הזאת הוא שבכלל הזכירו את המילה 'תהליך' לצידה. 'תהליך' מיי אס. פשוט קבוצה ככל הקבוצות שכל 'התהליך' הוא המצאה של אנליסטים משועממים של כדורסל ששמעו פעם על איזה שהוא PROCESS של סם הינקי שעשו ממנו איזה מין Patron Saint of Tanking ששנים אחרי הביא לחיים את הקבוצה הזאת.

הקבוצה הזאת? אכזבה מבית השופכין של האכזבות!

לפתע בא השייק מילטון הזה משום מקום, והוא עוד יהיה הסיבה שיום אחד יגידו, "אתם רואים? 'התהליך' עובד, והבאת שחקן מליגת "G" היה חלק מהתכנית, חלק מ'התהליך'. אגיד זאת כאן לראשונה, ו-IT IS UP TO YOU להסכים איתי או לא: כל ה-"PROCESS" הוא אחד הבולשיטים הגדולים ששמעתי, אבל החזקתי זאת בבטן ורציתי לראות מה באמת יקרה איתו.

מה יקרה איתו? הוא הפך את הסיקסרס לקבוצה המאכזבת ביותר בליגה. האם זאת אשמת הינקי? מה פתאום? (1) כיצד יכול אדם לנבא פציעות שלוש או ארבע שנים מראש? (2) כיצד יכול אדם לנבא טיבו של מאמן כשהוא לא יודע מי יהיה המאמן? (3) כיצד יכול מנכ"ל לנבא מי יהיה המנכ"ל שיירש אותו (אלטון בראנד)? (4) כיצד יכול אדם לנבא מציאה מליגת "G" שלך תדע, עוד ישתמשו בו להראות שהכל היה מתוכנן ב'תהליך'??? כלומר סם הינקי חלם עליו למפרע.

אז הבה נקרא לילד בשמו: פילדלפיה סיקסרס היא קבוצה ככל הקבוצות שעתידה תלוי ביותר מדי משתנים, ולאיש אין מושג לא רק מה יהיה בעוד 4 שנים. אנשים לא יודעים מה יקרה בעונה הבאה, ואם אתם לא מאמינים לי, לכו לשאול את סטיב קר.

הסיפור פשוט: הקבוצה ששימון האמין (גם אני, למען האמת) שתיקח את המזרח בהליכה – ואם לא בהליכה אז בריצה קלה – מדדה איפה שהוא במקום חמישי, ורובנו מתחיל להימנע מאזכרת שמה כפקטור רציני במזרח.

הסיבה? (1) או ש'התהליך' דפוק, או (2) שישנו דבר אחד בעולם ה-NBA הנקרא פציעות, והוא גדול יותר מעשרים 'תהליכים'. וכמובן (3) מזל, אבל אנא אל תתחילו לדבר איתי על אחד הגורמים החשובים ביותר בעתיד ההצלחות או כשלונות של קבוצות ה-NBA – כולל הסיקסרס עם כל ה'התהליך' שלה – שייתכן מאד שהפריע ('התהליך') יותר מאשר עזר!

במרכז הבניין ישנם שני יסודות המתנדנדים יותר משהם קבועים ושמם ג'ואל אמביד ובן סימונס. האחד לא מפסיק עם הטראש-טוק שלו, עם סושיאל מדיה שמקפיץ את כל ה-NBA והוא יום אסל ויום באסל. השני הוא אחד השחקנים המוכשרים והטובים ביותר ב-NBA שלא מסוגל לפגוע באוקיאנוס מרחוק.

אבל שניהם כוכבי-על שהיו חייבים עזרה. הם מצויינים אבל לא כמו מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן שיכולים היו לעשות זאת עם כל שלושה אחרים. עד היום הסתבר שטוביאס האריס ואל הורפורד לא מספיקים. ומה עם ג'ימי באטלר? הוא אף פעם לא הרגיש שייך שם.

4. 'תהליך' או לא תהליך, קרו כמה דברים שגרמו 'לתהליך' כמעט למות מצחוק כי הם גם אלה שלמעשה חיסלו אותו!

1)טריידים ובחירות מהגיהנום: ההחלטה על מרק פאולץ…מה שקרה עם זאיר סמית'…ההבאה של ג'ימי באטלר…דריו סאריץ'…

2) החוזה מטמטם החושים לרוברט קובינגטון. הוא שחקן ווינג לא רע בהגנה ובהתקפה אבל הוא לא ג'ימי באטלר, ולא שייק מילטון.

3) הבאתו של טוביאס האריס. אל תבינו אותי שלא כהלכה: הוא שחקן טוב. אפילו טוב מאד, ואולי הוא אפילו יהיה ב ורג חשוב מאד בפלייאוף. אבל לתת עבורו את לנדרי שמט – שחקן נהדר על חוזה רוקי??? ועוד שתי בחירות דראפט סיבוב ראשון? ועוד לשלם לו 180 מיליון על 18 נק' למשחק, 3 אסיסטים, ו-36% מה-3? (אבל לא איבדתי תקווה בקשר אליו. עוד אחזור).

4) ההחתמה של אל הורפורד היתה צעד שנעשה בפניקה. הסיקסרס היו די בטוחים שאו שקוואי לינארד או קווין דוראנט יחתמו איתם. כששניהם הלכו למקומות אחרים הם החתימו את אל הורפורד – כאילו מחוסר ברירה – לספק במקצת את אוהדיהם. הם שילמו לבן 32 97 מיליון לארבע שנים כשהם מקווים שהוא יביא את הקליעה מה-3 שאיבדו עם ג'יי-ג'יי רדיק, ומה הם קיבלו? שחקן הקולע 37% מהפארקט, הגרוע שלו בקריירה, עם 32% מה-3. לא טוב. מאד לא טוב.

לפתע קרה דבר טוב מאד, ואני הראשון שאומר זאת כי את התחושה שלי לכדורסל יש למעט מאד אנשים. אני מרגיש בבטחון רב – ומוכן לשים את כבודי, שכלי, והמוניטין שלי שמשהו קרה לסיקסרס – לחלוטין וב-100% במזל ולא שום-כלום 'תהליך' או בולשיט אחר:

שייק מילטון הוא השם.

חכו רק לרגע שאמביד וסימונס יחזרו. מילטון עוד יהפוך את טוביאס האריס ואל הורפורד לרכישות טובות. אני מרגיש שהוא החתיכה שחסרה לסיקסרס להשלים את הפאזל.

אני לא עומד לריב או להתווכח כאן עם אף אחד, ובמיוחד לא עם TRUSTHEPROCESS שבוודאי בולע עתה כדורים נגד דכאון. אולי הוא קורא את מילותי ומצב רוחו בעלייה מטאורית השמיימה כי אני יודע על בטוח שהסיקסרס מצאו את האדם שחסר להם. היום היא הפעם השנייה שראיתיו משחק שלם, ולי זה מספיק: הוא ווינג מצויין עם הגנה והתקפה, ובעיקר קליעת שלוש מצויינת, ושחקן שעבורם יהיה טוב הרבה יותר מג'ימי באטלר, ואיתו האריס והורפורד ישלימו חמישייה הרסנית עם אמביד וסימונס.

5. ג'ייסון טאטום גורם לרעידות אדמה לאורך ורוחב הליגה

6. תנו מבט ב-"BEAREDIE" מוסר ל-BROADIE, אבל 'ברודי' (ראסל ווסטברוק) היה על הספסל (במשחק הנצחון על בוסטון) – זה כבר ניכנס לשקטין!

ה

7. כריס מידלטון – השחקן האנדרייטד (והאלמוני) ביותר בליגה? – הוא גם אחד מהטובים בה!

1

נקיאס דנקן ( https://www.sbnation.com/authors/nekias-duncan ) כותב ב-SN NATION שבדבר אחד כולם כמעט טועים: כריס מיקדלטון עושה מהבאקס מה שהם, ולא להיפך.

הוא-הוא השחקן שגורם לכל יריבה לרווח את המשחק, וזה מה שנותן ליאניס את המרחב הדרוש לו להצטיין.

מה קרה לו?

השחקן שחי ומת על המיד-ריטינג' ג'אמפ, החל לצאת החוצה ולקבור את השלשות – יכולת שהוא חייב היה לפתח כדי שהבאקס יהפכו לקבוצה הטובה ביותר במזרח, אם לא בכלל.

הוא נישאל שלשום, והגיב:

“. “It’s just something I have to adjust to, find a rhythm with it. My mid-range is still there. I know I can fall back on it when I really need to. But right now, what I’m doing — and what the team is doing — is working so I really don’t have to do too much different.”

העונה הוא מצא את הנירוונה שלו.

לא רק שהוא ניבחר לאול סטאר פעם שנייה בקריירה, הוא הפך בברור ובפרוש לשחקן השני בטיבו בקבוצה הטובה בליגה, או קרוב מאד לזה. הוא שינה את כל פני הבאקס. הבאקס היא קבוצה שהדבר הידוע ביותר שלה הוא ששחקניה אינם ידועים מלבד למבינים האמיתיים.

חשוב היה השיהיה עוד שם שאנשים יוכלו לאיית, והשם הוא מידלטון, הקולע העונה ברמה שהוא מעולם לא קלע בה, והוא אחד הגורמים הראשיים בריצת הקבוצה ל-70 נצחונות העונה.

בקריעה של טורונטו בליל יום שלישי סטן ואן גאנדי כינה אותו "THE BEST ALL AROUND SHOOTER IN THE NBA".

כשנשאל לפשר הצהרתו הוא הגיב: "ישנם קלעים טובים ממנו מה-3. ישנם חודרים טובים ממנו. ישנם קלעי חצי מרחק טובים ממנו. אבל קחו את הממוצע של הכל יחד, ומידלטון יהיה בראש!"

הוא קולע 43.8% מהשלוש ב-5.5 נסיונות למשחק, 55.9% מה-2, ו-90.7% מהקו. הוא יהפוך העונה ס"ה לשחקן השלישי בהסטוריה בקלוב מה- 50/40/90 .

כן, האמינו או לא, כריס מידלטון הנחבא אל הכלים והצנוע – הוא בדרך להיות חמישי בהסטוריה ס"ה עם 50 מהפארקט, 40 מה-3, ו-90 מהקו.

מעתיק מ-SB והרינגר:

The jumper drives Middleton’s game. According to Synergy Sports, he’s generating 1.33 points per catch-and-shoot possession (92nd percentile), and 1.07 points per possession on jumpers off the dribble (89th percentile).

His high, compact release allows him to fling deep shots over opponents without much resistance. Late closeouts — heck, even on-time closeouts — don’t affect him on catch-and-shoot opportunities, which helps explain why he’s been deadly on contested shots (1.48 PPP, 98th percentile).

It’s especially effective in isolation. Middleton has continued perfecting his step-back jumper. He doesn’t have Hardenian volume, but we’re approaching the third straight season that he’s made at least 50 percent of those shots (min. 40 attempts).

Middleton becoming a more versatile (and willing) threat from three has opened up the mid-range game even more. Among 70 players that have taken at least 100 mid range shots, Middleton ranks second in field goal percentage (52.8). Only the Point God, Chris Paul, outpaces him (54.3).

He’s confident coming off picks, snaking into the lane, and dropping in fading jumpers around either elbow. If teams drop their big back too far, he’s comfortable tossing in floaters (85th percentile, via Synergy). When matched up against a smaller defender, Middleton has no issue putting them on his hip and sprinkling in turnaround jimmies.

In the clip below, Middleton runs an inverted pick-and-roll with George Hill. Tony Snell (6’7) is originally defending Middleton, but the pick forces Bruce Brown (6’3) to switch. You can imagine how that ends:

Middleton has been mashing those mismatches all season long. He’s shooting an obscene 59.2 percent on post-ups, the third highest mark in the NBA among players with at least 50 post-up possessions.

I REST MY CASE, כמו שאומרים החברים שלי בתל-חנן.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. ככה זה שנים ואתה עוד מצפה מגנטרי?? אחד המאמנים הכי מפגרים בליגה. ההגנה על השיקצה זה כמו הקורונה לא מתקרבים אליו ואסור לבוא איתו במגע. לכן הוא מבקש בידוד.
    יש גם סיפורי אימה ברחבי הליגה שמופצים עי התאגיד כמה הוא מעניש דאבל טים ולחץ כמו לקבל קורונה למאמני היריבות. מיתוסים של ווי אר אול וויטנס ובאבאייגה. אם תעשה דאבל טים לברון יאכל אותך בוווו.
    אל תכעס מנחם ואל תתעצבן זה גנטרי אחד המאמנים שאני לא לוקח אותו על ברט בראון.
    אבל היי לפחות הוא ניסה פעם שעברה זה היה הולידיי היום הארט שלא תגיד שהוא לא מחפש פתרונות יצירתיים.
    שייק מלטןן זה האיש של טראסט. הוא אמר לפני שנה שהוא הולך להיות כוכב. ניתן לטראסט תפקיד בפילי? אני מוכן. האמת כל פעם שראיתי אותו העונה הוא היה לרוב טוב. לפילי כבר לא יעזור כלום במתכונתה הנוכחית אבל החומר גלם שם לרוב זה של קונטנדרית רק צריך שף טוב ומבין עניין וכמה טריידים. החוזה של ביג אל זה פשע.
    מידלטון לא אנדרייטד הוא בדיוק איפה שהוא שחקן על גבול האולסטאר ובמזרח גם נבחר לאולסטאר.

    1. משחק שעבר האידיוט גנטריי שמר על לברון עם הולידיי, מצחיק שהוא מנסה כל פעם האהבל הזה לשמור על לברון עם גארדים ששוקלים חצי ממנו, ומתפלא שלברון קובר אותו, מפתיע אותי שכל כך חסרי מושג מקבלים מיליונים.גנטרי הוא ברמה של בראון כמאמן
      .
      מלטון שחקן שחקן האדיוט בראון ייבש אותו בגי ליג ונתן לראות נטו (שלא מתאים לNBA לא בתור שחקן לפחות) לשחק 25 דקות.
      לגבי פילי לצערי כל הארגון רקוב מהייסוד הGM שעשה פעיל נגד האנושות עם החוזה של הורפורד, המאמן האדיוט בראון שכל שחקן אצלו מאבד חצי מהיכולת, אמביד שכל מה שמעניין אותו זה הטוויטר ואינסטגרם והשמן במקום להתאמן ולעבוד על הכושר הגופני שלו (שהוא הרע בליגה) מעדיף לעלות תמונות וטורים לפלייר טריביון שהוא משקיע, וסימונס ששלושה אצלו היא מילה אסורה

      1. In mid-February, during the NBA All-Star break, Philadelphia 76ers coach Brett Brown secluded himself for 72 hours, covered a table with paperwork and sought to plan out the rest of the season. Brown soon addressed each of his players individually. When he approached backup guard Shake Milton, the message was clear.

        "You’re not playing," Brown recalled saying. "You’re not in the rotation."

        זה מה שבראון האידיוט אמר אחרי המשחק, אין לו אפילו בושה לספר לתקשורת על הדברים האידיוטיים שהוא עושה.

          1. ברור דרך אגב אשך יש לה קאבלייר, אני נשבע לך זה הכלב הכי דפוק שראיתי מימי, עדיין מעדיף אותו על ברט בראון בלי להמעיד עפעף

  2. לגבי הפרוסס. האריס שחקן מצויין ולפילי הוא בהחלט שווה מקס אחרי שבאטלר הלך. הבעיה שהוא לא מספק את הסחורה. הוא סולידי לא מעבר מחטיא המון זריקות חופשיות. אבל אני עטד קצת מאמין בו. לתת עליו את שמאמט ברור שכן. למה מי זה שאמט? אולי רדיק עתידי אולי. כל יום נותן שאמט על האריס אלא אם כן דוראנט ויאניס אצלי הפורוורדים.
    ביג אל זה חוזה פשע שחקן מבוגר שרק ילך ויזדקן ואין לו באמת מה לתת לפילי. עמדה 4 זו העמדה היום הכי מיותרת בכדורסל הכי פחות חשובה שנגר יכול למלא אותה. וזה היה ברור מהרגע הראשון.
    הבעיה בפילי שהם לא היו מספיק חכמים לגרום לבאטלר לרצות להישאר ובחרו את הורפורד עליו בדיחה….עם טיעוני הזייה של שומר על יאניס…יאניס עשה שיאי קריירה על ביג אול כל היום בפלייאוף כבר שנתיים.
    כמו כן סימונס לא מתאים כרכז אלא כעמדה 4 של ביג אל.
    פילי צריכה קלעים יש לה מחסור בזה וכל הסגנון משחק והכושר של אמביד וכו…

    1. האריס רק בראון הדביל אשם לא הגיוני ששחקן שהיה אופציה ראשונה שקלע 40 אחוז + מ3 ב3 קבוצות שונות מגיע לפילי ומקבל כדורים במקומות כל כך לא נכונים

  3. אם הייתי יודע ב 1982 שמנחם לס יכתוב עליי בעוד 40 שנה כל החיים שלי היו נראים אחרת, משהו כמו בק טו דה פיוצ'ר…כל הטיים ליין שלי היה משתנה.

    אבל ברצינות צריך לתקן נקודה מאד חשובה פה שמציקה לי , אני לא לוקח כדורים נגד דיכאון כשאני בדיכאון, אני לוקח ויאגרה מזויפת ממקסיקו ונוסע לטיחואנה , עובד אותו דבר ותוך 5 שעות עובר הדיכאון(אבל הויאגרה המזויפת לא עובר, 10 שעות כמו מחבט בייסבול , נראה לי הם מוכרים לבני אדם את הויאגרה של הסוסים)

  4. במהלך המשחק מול הפליקנס ראינו אותם מנסים להביא על לברון דאבל טים מוקדם (הסתיים בשלשה קלה של גרין), דאבל טים מאוחר בפוסט (הסתיים בשלשה קלה של בראדלי). יש איזו שורה תחתונה ברורה –
    קשה מאוד לעצור את לברון. יש שומרים של אחד על אחד שמצליחים להאט אותו, ולהאט את השטף הקבוצתי של הלייקרס,
    אבל השורה התחתונה היא ששחקנים ברמה כזו, אי אפשר לעצור.
    .
    כל זה לא משנה את העובדה שהפליקנס הם אכן קבוצת הגנה בינונית (דאבל טים בסוף שעון זה מתבקש. זה גם דורש מודעות של ההגנה למצב על הפרקט, ולתיאום קבוצתי. יש קבוצות שיש להן את זה, יש כאלו שלא. הפליקנס לא שם).
    .
    תודה, מנחם.

  5. מנחם, מה קשור החוזה לקובינגטון? הוא עבר תמורת באטלר למינסוטה. קובינגטון דווקא נמצא על אחד החוזים הטובים יחסית למה שהוא מספק.
    "התהליך" מת עם העזיבה/פיטורים של הינקי.
    אם כל הכבוד לשייק מלטון, הוא עדיין לא קובינגטון… נתן כמה משחקים טובים מאוג, אבל הדרך שלו לכוכבות עוד ארכה. לא חסרים מקרים כאלו (ג'ונתן סימונס והספרס… האלמוני ההוא מהלייקרס בסוף העונה שעברה… אפילו ג'רמי לין שמצא את עצמו בסין אבל לפחות קיבל טבעת מהראפטורס…).
    כל GM בליגה היה נותן את קובינגטון וסאריץ' עבור באטלר. אף אחד לא חשב שבאטלר יעזוב מועמדת לאליפות – רק חבל שבסופו של דבר, צורת המשחק (וכנראה גם המאמן) העזיבה את באטלר.
    פילי עשו מהלכים בומבסטים בעונה שעברה וזה התפוצץ להם טיפה בפנים העונה. בעיקר בגלל הפציעות של סימונס ואמביד.
    .
    בסופו של דבר לסיקסרס יש מספיק כלים כדי ללכת עד הסוף. מה שאין להם זאת שיטה שתמקסם את הכלים שלהם. ההתקפה שלהם נראית מקרית לחלוטין וזהעל בראון כמאמן.

  6. מידלטון בעונת קריירה , שהיא חריגה סטטיסטית עצומה הוא קולע ב59% אפקטיבי מדהימים לא מאמין שזה ישאר

  7. אין שומר בליגה שיכול לעצור את זה. גם לא הארט שהוא מהשומרים הטובים בליגה.
    זיון מקבל שיעור שני בשבועיים.
    ברגע שלברון מחליט אתה יכול רק לבחור את הרעל שלך. בדאבל טים הוא ימצא את השחקן הפנוי וברגע שאתה נותן לו חופש זריקה הוא יקבור אותה.

    השחקן המאכזב מבחינתי בפליקנס הוא בכלל אנגראם שרבות נרשמו עליו פה בתחילת העונה ובמשחק הזה לא היה שום שיפור מהשנה הקודמת בלייקרס.

    1. אני יודע שאתה מאוהב במלכה והוא בהחלט שחקן אדיר, אבל מה שומר טוב בהארט? זאיון היום לא נפל מלברון בהרבה (הוא סקורר אדיר, הוא לא מנהל משחק וצריך לזכור זה רק חודש ראשון שלו) הוא חיסל את ההגנה של הלייקרס, הבעיה זה שהפליקאנס ניגרו בהתקפה ובהגנה הם לא קיימים.

  8. 7.עוד גארד שהייתי בוחר לקבוצה מנצחתת לפני ראסל ווסטברק.

    מידלטון כבר ממיזמן לא שחקן אנונימי בליגה זאת.
    הספיק לשחק ב-2 האולסטארים האחרונים. ושייך להצלחה של הבאקס.
    הרבה יותר מרשים מצעירים שנותנים מספרים בקבוצות מפסידות ולא חסרים כאלה כמו אנגראם,בוקר,ביל ויאנג.

    1. מספרים בקבוצה מפסידה. זה לא מה שלברון עשה בעונה שעברה?
      .
      ווסטברוק, דרך אגב, אני פשוט לא מצליח לזכור מתי לאחרונה קבוצה שלו הייתה קבוצה מפסידה. גם בעונה שהת'אנדר החמיצו פלייאוף (2015), הת'אנדר היו עם מאזן מצוין (45 – 37, העונה שדוראנט החמיץ את רובה.
      .
      מידלטון, דרך אגב, כבר כמה שנים משחק בעמדת ה-SF. בפעם האחרונה שהוא תפקד בעמדת הגארד במילווקי, הקבוצה סיימה את העונה עם מאזן שלילי…
      (לא שיש באמור לזלזל במה שמידלטון עושה העונה. הוא הפך לאחד מהסקוררים היעילים ביותר בליגה)

      1. מידלטון, בשקט בשקט, נותן עונה של 20+ נק' (בפחות מ-30 דקות) עם 40/50/90 (יש לו שיאי קריירה באחוז אפקטיבי, אחוז מהשדה, אחוז מהעונשין, נק' למשחק, רב' למשחק). אז ללא קשר לווסטברוק ולעמדות הלא קשורות, הוא בהחלט הרוויח ביושר אזכור כשחקן מצטיין שזוכה לפחות מדי תשומת לב.

    2. עוד פעם עם השטויות אני רוצה לראות את מידלטון מציג את היכולת של יאנג או של בוקר כאופציה ראשונה אפילו לא קרוב אליהם

      1. מידלטון הוא הסיבה המרכזית שיאניס יכול להרשות לעצמו לשחק רק 30 דקות למשחק. כאשר יאניס על הספסל (וזו כמות מכובדת של דקות בהן הוא לא על הפרקט), מילווקי עדיין קבוצה מצוינת (6.7+ בלעדי יאניס).

        1. ברור אחרי שיאניס דורס כל דבר שזז מול הרכב, אין ספק שמידלטון שחקן מצויין סביב האולסטאר , אבל ללא יאניס זה קבוצה בינונית התקפית ובטח הגנתית

  9. הבעיה בפילי היא שהכוכבים שם פרימדונות וברט בראון לא למד שום דבר משנותיו תחת הפופ על איך לטפל בזה.
    הוא החוליה החלשה
    🙂

  10. תודה מנחם. מידלטון אנדרייטד מאוד בעיניי…
    פילי תצטרך לקבל החלטה אמביד או סימונס ולהחליף כבר מאמן למען השם…

  11. כתבתי את זה כבר אתמול בשיח עם טראסט בבלוג החי- אני לא חושב שהם חוזים גרועים, אני חושב שהשימוש בהם לא נכון. אנחנו יודעים מה הורפורד והאריס מסוגלים – שניהם שחקנים משלימים בחמיישיה. הורפורד צריך לשמש כפיבוט וסנטר-רכז (כדוגמת יוקיץ ואדביו) שמוביל מהלכים מטופ אוף דה קי וכעת השימוש בו הוא כפאוור קלאסי וזה טעות.
    האריס משמש ככינור שלישי וכסמול מסיים. וזה גם הבעיה של פילי, שההצבה של הכוכבים וסדר העדיפויות בהתקפה לא נכונה. הם מילאו חמישייה שיושבים בהכרח אחד על המשבצת של השני. ריצרדסון והאריס – מסיימי התקפות וכינור שלישי. סימונס והורפורד – פיבוט שמניע מהלכים.
    וכמובן השימוש הגרוע באמביד בכל הגזרות.
    .
    לדעתי הבעיה המרכזית של פילי זה מאמן, היו אתמול כמה דקות שפילי עשתה את אותו מהלך בדיוק כמה פעמים והקליפרס למדו את המהלך וזכו ל2 חטיפות קלות.
    מאמן אחר היה עושה מפילי מטעמים שכל הליגה הייתה טועמת.

      1. שחקן משלים ברמות הגבוהות מקבל את הסכומים האלה, מידלטון שחקן משלים ליד יאניס אבל משלים מעולה. האריס והורפורד יכולים להגיע לרמות האלה של מידלטון אם ישתמשו בהם נכון

        1. אף שחקן משלים לא מקבל כאלה סכומים ובטח לא שניים האלה שתוקעים לך 80 מיליון דולר בתקרה. על מה אתה מדבר בכלל. זה אפילו לא קרוב. ויש הבדל גדול בין מידלטון שחקן אולסטאר לבין הורפורד שחקן ספסל. אי אפשר לשחק אמביד האריס והורפורד ביחד. ועל כן שילמת חוזה מקס לשחקן ספסל בהכרח

            1. הוא ממש לא היה כזה ואז הוא צעיר בכמה שנים…

            2. הוא הוביל חבורת צעירים לגמר למשחק שביעי מול קליבלנד כשהוא העוגן ההתקפי וההגנתי של הקבוצה

  12. מומי היה בטוח ששיייק מידלטון זה איזה וניל אירופאי בן דוד רחוק של קייט מידלטון הדוכסית מיורק בשם שייקספיר מידלטון.
    איזה הצגה נתן אתמול בחצי הראשון 26 פתח את המשחק עם 5 מ 5 מדאון טאון והשווה שיא ליגה של 13 רצופות מדאון טאון.
    הצמד אמביד את סימונס לא עובד טוב ביחד ועכשיו הם תקועים עם החוזה של הורפורד. הרבעייה של פילי מזכירה למומי את הטופ 4 של כחול לבן. רבי אלופים בלי תואר ואחד שלא יודע לקלוע משלוש

  13. התהליך הצליח אבל החולה מת.
    תחשבו מה הנהלת הווריוס היו עושים עם:
    באטלר
    סימונס
    אמביד
    האריס
    רדיק
    וכל שאר החבר'ה
    .
    התהליך הצליח לאגד מספיק כשרונות בכדי להמיר אותם למשהו טוב יותר.
    אבל אימפוטנטיות קשה של ההנהלה פשוט חירבנה את העסק.
    .
    פילי לא מאיימת ולא תאיים על אף אחד.
    היא צריכה צעד ראשון- להיפטר מברט בראון
    צעד שני- להטריד את סימונס או אמביד
    צעד שלישי- למצוא פראיירית להורפורד\האריס

        1. דקסטר סימונס ואמביד זה ממש לא הבעיה , הבעיה שבראון הדביל מנסה לדחוף את הורפורד איתם בהרכב (חוזה נוראי ) וזה פשוט לא עובד .אני לא רואה טרייד שבו אנחנו מקבלים שחקן משמעותי על סימונס/ אמביד , אף אחד לא יתן לך את לילארד או שחקן בקליאבר הזה עליהם

          1. סימונס זה הורפורד צעיר יותר אתלט יותר עושה את אותם דברים והגנה טובה יותר רק בלי השלשות. היה לפילי כל הזמן הורפורד ודריימונד והם הביאו עוד אחד לעמדה 4. פילי צריכה רכז וקלעים סטייל רדיק בלינלי איליאסובה. לא להזיז את אמביד מהצבע כמו ווילט בשנות ה60. סימונס עושה הגנה וחיתוכים ומשחק ריצה מארגן נק ומידי פעם מנהל התקפות מה 3 כמו הורפורד ודריי…
            עכשיו השאלה איך ממירים את החוזה של ביג אל לרכז. הוא שחקן שפילי לא הייתה צריכה מעולם ולא צריכה עכשיו.
            מעניין שאצל פילי כל שחקן שמגיע יורד בתפוקתו ומיד איך שעוזב את פילי תפוקתו עולה….
            השחקנים עצמם גם לא מרגישים יחידה אחת.
            השחקן שפילי הכי צריכה זה באדי הילד שיוריד צאקות. בלי ריצרדסון אנחנו יכולים להסתדר האמת יש לנו מספיק הגנה…
            מי שיהנה מהורפורד הם הקינגס הרכים בעמדת הסנטר. גוש ריצרדסון וביג אל על באדי הילד ורשון הולמס טרייד טוב.
            הם יוסיפו לקינגס להגנה שלא קיימת ויביאו ניסיון.

            1. למה שהם יקחו את החוזה הרע של הורפורד ואת ריצ’רדסון שהוא שחקן בינוני מינוס (תופעה ידועה אצל בראון זה חיסול יכולת הקליעה מ3 אצל שחקניו) , על באדי הילד שהוא חוזה פנטנסטי, לצערי גם עם באדי הילד אני לא רואה את פילי זוכה באליפות, בראון יחסל אותו כמו שהוא עושה לכל שחקן

            2. כי א. באדי הילד אמר להם שאם וא לא חוזר לחמישייה הוא יבקש טרייד.
              ב. הם לא יקבלו על הילד יותר מזה.
              ג. ריצרדסון שחקן מצויין פשוט לפילי יש הרבה כמוהו והקינגס שאין להם שום מגן והגנה צריכים אותו כמו אוויר לנשימה.
              ד. הורפורד חוזה גרוע אבל הקינגס כבר רוצים לנצח ולעשות פלייאוף. עד מתי הם יהיו פרוסס? הוא מגן סביר וחכם מה ששוב אין לקינגס הגנה ישלים טוב שחקן רכיכה כמו באגלי. ויביא ניסיון.

              ה. כבר העברתי טרייד כזה עם מאנו מנגר קינגס…

              ו. אם זיו בעלי הקינגס קורא מעניין מה דעתו…

    1. הפרוסס בהחלט הצליח בגדול ופילי כבר בנו סגל לאליפות. 3 אולסטארים ואם מחשיבים את סימונס אז זה 4. יותר מזה לעולם לא יהיה להם.
      כמו שאמרת מאמן והנהלה דפקו אותו. גימי כנראה הבין עם מה יש לו עסק וברח

  14. אני רואה את הפליקנס ולא מאמין למה שעיניי רואות.
    רמות טמטום שכאלה וחוסר יכולת למידה מצד צוות המאמנים פשוט נשנגבות מבינתי.
    ג'רו הולידיי מחרב כל חלקה טובה בקבוצה הזו עם קבלת החלטות ששייכת לקבוצות תחתית ללא עתיד, אינגראם הוא נמושה בתחפושת, וג'נטרי מזמן היה צריך לשבת על כורסה בבית עם הנכדים. מעציב אותי לכתוב כך אך זו הדרך בה אני רואה את המציאות.

    זאיון הוא השמש סביבה צריכה הקבוצה לנוע ולהסתובב כמו המודל שבנו במילווקי עם יאניס.
    לונזו בול מפתיע אותי בגדול ושיתוף הפעולה בינו ובין זאיון יניב פירות עתידיים.

    לטעמי הפליקנס חייבים למצוא דרך לשחרר את אינגרם, הארט, הולידיי וג'נטרי ולבנות קבוצה חדשה, כזאת שיהיה לה סיכוי אמיתי להשתפר, בניגוד למצב הקיים שמעליב חובבי כדורסל.

  15. אין ספק שצריך להעיף את ג'נטרי, לגבי שחקנים, זאיון הבסיס ברור, אינגרם לא יציב אבל עדיין מראה שכישרון יש ואולי צריך עוד איזה הכוונה.
    בסופו של דבר צריך להיות כינור שני, יותר כישרוני מ ידלטון לצורך העניין, מקווה שלא יקבל אחד מחמישיית העונה לחוזה מוגזם.
    בסופו של דבר הוא רק בן 22 ויכול לתת 5 שנים מצויינות לצד זאיון, בכל מקרה לא לשכוח שוק קטן ואיאפשר לוותר על כישרון כזה.
    לכל אלה שלא סופרים אותו, אינגרם נותן מספרים כמו של מיטשל, ככה שבאסט הוא בטוח לא.
    לונזו מראה כימייה רצינית עם זאיון ושיפר את הקליעה, חצי עונה שניה טובה שאומרת שצריך לתת לו הזדמנות.
    2 הוטרנים מצויינים ראדיק ופיבורס, בעיקר ניסיון ודמות חיובית ללמוד ממנה .
    פיבורס על חוזה סביר של עד 12 לשנה מקסימום 3 שנים הגיוני.
    הולדי שמאוד מוערך בקבוצה ובליגה צריך לעזוב, לפעמים משהו בשחקנים פשוט לא מתאים לקבוצה, מהיום שהגיע שום דבר לא מתקדם, צריך d&3 רציני שיאזן את הקבוצה.

    1. לונזו להעיף "השיפור" הזה שלו זה בדיוק מה שמעלה עכשיו את המניה לפני שתתרסק ואפשר למכור גם שיפור עתידי למושא הטרייד….העלייה דווקא מצויינת. מניות מוכרים בשיא. מהר לפני שיגמר

      1. השאלה מה אפשר למצוא בשוק שיחליף אותו, קיוותי שנצליח לעשות טרייד לעלות לבחירה 2 לקחת את מוראנט אבל ממפיס ידעו שאסור להם לוותר.
        האופציה היחידה של רכז החשבתי עליה זה סקסטון, שהוא לא רכז מוסר אבל עם קליעה טובה חדירות מציינות. מאוד מזכיר את קיירי, דווקא נראה שיכול להתאים לייד זאיון

  16. לגבי סימונס עדיין לא מבין למה הוא לא משחק בתור 4, נראה שהוא יכול לעשות דברים דומים לזאיון ואניס בעמדה.
    פילי פשוט הרסו את כל הקבוצה עם המהלכים שהביאו את האריס וההישארות שלו.
    פילי היו צריכים ללכת בקיץ על באטלר וקמבה, סימונס ב 4 ויש קבוצה אדירה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט