פריוויו למשחקי יום ראשון – קרבות פלייאוף בשעות מוקדמות / עמיחי קטן

שבעה משחקים לפנינו בערב ראשון של השבוע, שהוא הפעם גם ערב הבחירות, מה שמאפשר לוותר על שעות שינה עבור משחקים ביתר קלות, וזה חשוב מאוד כשהמשחק המרכזי בשעה 1 בלילה. מהצד השני, לראשונה העונה יש משחק ב-8 בערב, אם כי במקרה הזה אולי עדיף לצפות בכדורגל, וגם שני משחקים בשעה 22:30 המוקדמת יחסית.

20:00 שארלוט הורנטס (21- 38) – מילווקי באקס (51- 8):

שארלוט לא מספיק מעניינים כדי שיהיה מה להגיד עליהם. לא גרועים מספיק עבור בחירת דראפט גבוהה, אין שם צעיר עם פוטנציאל להיות כוכב על בעתיד, למרות כמה שחקנים צעירים ולא רעים, ובעיקר אין שם קבוצה טובה. אם הויתור על קמבה ווקר נועד כדי לצאת מהבינוניות כלפי מטה, הרי שזה בינתיים לא עובד, כי הירידה היא רק מקבוצה בינונית פלוס לקבוצה בינונית מינוס. לפחות גרהאם מפתיע ומהנה את הצרעות.

גם אצל מילווקי אין כל כך טעם לשחק עד סוף העונה הסדירה. סביר שהם יפסידו לפות 2 משחקים עד סוף העונה, מה שימנע מהם להשוות את המאזן ההיסטורי של גולדן סטייט, וקשה לראות קבוצה אחרת שמתחילה בכלל לאיים על המקום של מילווקי בראשות המזרח והליגה כולה. השאלה היחידה שתישאל בתקופה הקרובה היא התאמה לפלייאוף, ואולי גם השאלה האם להעניק ליאניס את הפרס הכפול (MVP+DPOY), אבל אלו שאלות שנגד שארלוט לא מקבלים עליהן תשובות.

המפתח של המשחק הזה הוא בעיית העבירות של יאניס. במשחקים בהם הגריק פריק נכנס לבעיית עבירות קל יותר ליריבה להישאר במשחק, ולאלץ את מילווקי להתאמץ. מעניין במיוחד לראות האם יש לבודנהולזר דרך להימנע מזה.

רמת עניין של משחק: C+ – מילווקי שווה צפייה כשהיא טובה.

הימור: הבאקס עדיין בראש של ניצחונות. מילווקי ב-15.

22:30 מינסוטה טימברוולבס (17- 41) – דאלאס מאבריקס (36- 24):

דיאנג'לו ראסל חגג ניצחון ראשון במדי מינסוטה, אבל עדיין ייתכן שמדובר בשחקן עם אחוז הניצחונות הכי נמוך בליגה העונה. לא שזה מפריע יותר מדי לקבוצות עבורן הוא שיחק. כל עוד טאונס פצוע השאיפה היחידה של מינסוטה היא כלפי מטה, ואת זה לפחות היא יודעת לעשות טוב. מאליק ביזלי נכנס טוב לעניינים במינסוטה, ומעניין יהיה לראות בעתיד עד כמה השינויים בסגל עוזרים לטאונס.

אחד המאפיינים המרכזיים שהפכו את דאלאס לקבוצת פלייאוף העונה הוא העומק שלהם. בתקופה האחרונה העומק הזה מתחיל להישבר, וכך המאבס מוצאים את עצמם כעת רחוק מהקרב על הביתיות. בכל מקרה, דאלאגס מצליחה לענות על הציפיות מהקיץ, וככל הנראה לחזור לפלייאוף, ואסור לשכוח שלוקה רק חגג 21 שלשום. אחת המועמדות הבולטות ללכת הביתה בסיבוב הראשון, אבל גם כזאת שיש לה עתיד מזהיר ביותר כרגע.

המפתח של המשחק הזה הוא פורזינגיס וההתמודדות שלו עם מה שיש למינסוטה שאמור לתפקד בתור הגנה על הצבע. הוא בהחלט בכושר טוב לאחרונה וישמח לנצל את חולשת היריבה.

רמת עניין של משחק: B- – אפשר לסכם מראש על ניצחון לדאלאס עם טריפל-דאבל של לוקה ו-30 נקודות של פורזינגיס. המאבס צריכים את זה.

הימור: כמו ההסכם שהצעתי. דאלאס ב-19.

22:30 לוס אנג'לס קליפרס (40- 19) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (37- 23):

הקליפרס דרסו את דנבר וחיזקו את ההערכה שמדובר בקבוצה בעלת הסגל החזק ביותר בליגה. קוואי מנהיג את ההתקפה ומדי פעם נותן לאחרים לבלוט, ואילו בהגנה נמצאים לידו גם פול ג'ורג', בברלי ואחד המוריסים (רשמית זה מרכוס, אבל אל תתפלאו אם הם מחליפים מדי פעם). כל פוורווד בכיר במערב כבר מפחד ממפגש פלייאוף עם הקליפרס.

פילי משחקים בלי סימונס ואמביד ומי שנקראו לדגל הם טוביאס האריס והורפורד. בינתיים הם עומדים במשימה, אבל הירבה הערב קשה יותר משמעותית וככל הנראה אין לסיקסרס את הכלים הנדרשים להתמודדות הזאת. כשהמאבק על הביתיות נגד מיאמי מתקרב לשיאו אולי כדי לסיקסרס לנוח הערב ולחפש ניצחונות במקום אחר.

המפתח של המשחק הזה הוא החשק ההגנתי של הקליפרס. לפילי יש הרבה שחקנים שמסוגלים לקלוע הרבה, אבל לא נגד ההגנה של הקליפרס כשהיא ביום טוב.

רמת עניין של משחק: C+ – בלי סימונס ואמביד כנראה שזה לא ממש כוחות.

הימור: יהיה צמוד מדי עבור קוואי. הקליפרס ב-6.

1:00 דנבר נאגטס (40- 19) – טורונטו ראפטורס (42- 17):

המשחק המרכזי של הערב. דנבר מגיעים אחרי התבוסה נגד הקליפרס וגם הם צריכים להתחיל לחשוש מהאפשרות שאין להם מספיק כלים כדי ללכת עד הסוף. אין כוכב שני מספיק יציב ליד יוקיץ', ומארי מספק את הסחורה רק לפעמים. סביר להניח שהתבוסה הייתה בעיקר תוצאה של יום רע בו שום דבר לא הלך, אבל כדי לדנבא לחשוב איך מתמודדים עם יריבות הצמרת, וגם היום יש להם הזדמנות טובה לבדוק את זה.

טורונטו מתקדמים בבטחה לעבר אותו מקום בדיוק בו היו בעונה שעברה בסוף העונה הסדירה. קשה יותר לראות אותם יוצאים מהמזרח העונה, אבל יש להם אפשרות טובה להשיג כוכב ליד סיאקם בקיץ הקרוב או הבא, בלי לוותר על השלד של הקבוצה (בהנחה שגאסול ואיבקה יתפשרו על החוזה הבא – סביר ביותר). העונה הם קרובים להבטחת המקום השני, וייתכן אולי שניק נרס מכין שפן שיצליח לייצר את ההפתעה שם.

המפתח של המשחק הזה הוא המאצ'-אפ בין יוקיץ להגנת טורונטו, ובעיקר איבקה, שינסו לעצור אותו, או לעצור את ניהול המשחק שלו.

רמת עניין של משחק: A – שתי קבוצות מצוינות שצריכות ניצחונות.

הימור: במצבים כאלה מרגיש נוח ללכת עם הביתיות. דנבר ב-5.

1:00 סקרמנטו קינגס (25- 34) – דטרויט פיסטונס (20- 41):

התחלנו כבר להתייאש מהקינגס, ודי בצדק, אבל לאחרונה הם במומנטום חיובי, והפער מהפלייאוף הצטמצם למשהו מחיק, בזמן שאולי נמצאו כמה דברים שעובדים טוב אצל לוק וולטון. החשש אצל האוהדים הוא שזה יגרום לוולטון לשרוד עוד קצת בתוך המאמן. גם הערב זה צפוי להימשך, בעיקר כשהיריבה כבר ביצעה את מהלכי ההיחלשות המכוונת שלה.

דטרויט ויתרה על העונה הזאת כשהעבירה את דראמונד לקליבלנד בעד לחם ונזיד עדשים והמרוויח העיקרי הוא כריסטיאן ווד שנתן כמה משחקי 20+ נקודות לאחרונה, בזמן שדרק רוז הוקפץ לחמישייה ואיבד כנראה את מועמדותו לתואר השחקן השישי. כקבוצה דטרויט לא מעניינת.

המפתח של המשחק הזה הוא הקו האחורי של הקינגס – פוקס, הילד ובוגדנוביץ'. יכולת טובה שלהם אמורה להספיק.

רמת עניין של משחק: C- – לקינגס יש עדיין על מה לשחק.

הימור: רק קבוצה אחת עדיין רוצה לנצח. סקרמנטו ב-12.

3:00 ניו-אורלינס פליקנס (26- 33) – לוס אנג'לס לייקרס (45- 13):

התחזיות של 538 מעניקות לניו-אורלינס 74% להיכנס לפלייאוף, וחוזות לפליקנס מאזן חצוי, מה שמעיד על שילוב של כושר טוב ולו"ז נוח יחסית עד לסיום העונה. אני עדיין סבור שמדובר ביחס מוזגם, אבל זאיון הפך אמש להיות הרוקי הראשון שקולע 20 לפחות ב-10 משחקים רצוים, וניכר שהפוטנציאל למשהו מיוחד באמת קיים שם.

עפ"י מו"ר הדוק' הלייקרס התחילו כעת את הקריסה שלהם, כפי שמראה ההפסד לממפיס. לברון ודיוויס לא שיחקו טוב וניכר היה שהם אינם בריאים ב-100%, כך שסביר שאחד מהם לפחות יקבל מנוחה, או פחות דקות מהרגיל. הלייקרס עדיין נמצאים בעמדה בטוחה בראשות המערב וככל הנראה הבטוח ביותר עבורם יהיה לאפשר מנוחות מדי פעם, למרות שלברון הצהיר בפומבי על התנגדות לזה.

המפתח של המשחק הערב יהיה זאיון. הלייקרס הצליחו להגביל אותו קצת בהתקפה במפגש הקודם ולנצל אותו הרבה בהגנה. זה יכול להכריע את המשחק.

רמת עניין של משחק: B+ – אולי מפגש פלייאוף פוטנציאלי, אבל בכל מקרה משחק בין 2 צדדים שהשתדרגו משמעותית מהטרייד ביניהם ומעניין לראות את זה, אולי גם את דיוויס מול הקהל של הפליקנס.

הימור: הלייקרס צריכים מנוחה. ניו-אורלינס ינצלו ב-8.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (13- 47) – וושינגטון וויזארדס (21- 37):

בשבוע שעבר כתבתי על האחוזים המצוינים של וויגינס עד כה, אז הוא הגיב בהוכחה לזה שמדובר במשהו זמני בלבד. בשבוע הראשון שלו על המים אנדרו הוא קלע 22.75 נקודות ב-66.78% אפקטיבי, והוסיף לזה גם 2 חטיפות ו-1.8 חסימות. בשבוע האחרון הוא קלע 13.6 נקודות ב-31% אפקטיבי, אם כי שמר על ממוצעי החטיפות והחסימות שלו. ברור ששני המקרים האלו הם מקרי קצה, אבל אוהדי גולדן סטייט ודאי מודאגים כששואלים לדעתם מה מייצג יותר.

בראדלי ביל ירה בצרורות בשבוע האחרון עם 2 משחקי 50 נקודות, אבל דווקא כשהוא הוריד הילוך זה סייע לוויזארדס להשיג ניצחונות. תיאורטית הפער מהפלייאוף עדיין מחיק, אבל נראה שעיר הבירה האמריקאית צריכה רענון עמוק, ולא יזיק לה להיות מחוץ לפלייאוף עוד עונה, לפחות עד שיתברר לנו האם ג'ון וול הוא עדיין שחקן כדורסל.

המפתח של המשחק הוא בראדלי ביל. הדבר היחיד שאפשר לקרוא לו כוכב במשחק הזה, ויכולת טובה שלו כנראה תעצור את רצף הניצחונות של גולדן סטייט על אחד.

רמת עניין של משחק: D – סטף לא חוזר כפי שהיה מתוכנן. נא לישון.

הימור: אני כבר נרדמתי… וושינגטון ב-12.

ולסיום – החידה השבועית, והפעם משהו על ה-29/2. 24 משחקים היו בהיסטוריה של ה-NBA בהם שחקן ליקט 40 כדורים חוזרים. 14 מהמקרים היו של צ'מברליין, 8 אחרים של ביל ראסל ועוד 2 שחקנים אחרים מאותה תקופה עשו זאת פעם אחת כל אחד. אחד מאותם שני שחקנים עשה זאת בתאריך הייחודי של ה-29/2. מי זה היה, מתי ונגד מי?

בונוס – חבר אחר לקבוצה של אותו שחקן קלע 40 באותו משחק. מיהו אותו חבר? (רמז – אותו חבר שקלע 43 זכה ב-MVP באותה עונה…).

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 143 תגובות

  1. יש בארסה ריאל היום איזה משחק על המקום הראשון. אני עם החברה אצפה בזה ברקע יהיה דולק הניגוב של הקליפרס במחשב….
    פילי הרסו עם הפציעות את המשחק היום ואת המשחק ביום ג מול הלייקרס 5.15 בבוקר😶😑
    אם אני פילי אני עושה פופ ועולה עם נאטו זהיר סמית מריאל שאייוק נורבל פלה וקייל אוקווין.

    שארלוט באקס זה לא c אלא f-

    לוקה נותן 40 ניגובים היום לפחות. מאבס קל

    דנבר
    קינגס
    ווש

    והמשחק המרכזי שזה שלייקרס בבק טו בק קצת נותן תקווה למשחק צמוד. לייקרס ינצחו צמוד.
    גם נצחון שקנאי לא באמת יפתיע אולי יגרמו למלך להתאמץ קצת בריצה מצד לצד וקצב מהיר.

  2. תודה רבה חיים.
    אחלה פריוויו למשחקים.
    המשחק המרכזי של היום הוא אכן כמו שאמרת,המפגש בין דנבר לטורונטו, למרות שאני הייתי מהמר דווקא על טורונטו.
    המשחק בין הווריורס לוויזרדס – לדעתי רמת העניין היא על סף הלא קיימת.
    ועוד משהו קטן – אני חושב שהקליפרס ידרסו את פילי שללא שני הסופרסטארים שלה.

    אגב לגבי החידה שלך – אין לי פתרון.

  3. אחלה פריוויו לאחלה ערב, ועוד יש מנוחה לקראת הבחירות אז בכלל שווה צפייה!
    נתחיל את הערב בקלאסיקו טוב עם צפייה בתוצאת הרמיסה של הקליפרס ואז נעבור לדנבר טורונטו ונהיה מוכנים וזמינים על הקו

  4. חברים, אני בהחלט מבין את הזלזול בג"ס השנה. אבל כל מי שמזלזל שלא יבוא לרכב על העגלה בשנה הבאה. לגבי מועד החזרה של קרי, מי שהקשיב לקר ידע שזה לא יהיה היום.כנראה בחמישי. למה שיחזור בכלל? ראשית כי קרי רוצה אולימפיאדה. שנית כי לג"ס חשוב לראות מה וויגינס שווה. לוני מתחיל להשתקם ואל תתפלאו אם תראו חמישיה של קרי, גרין, וויגינס, כריס ולוני על המגרש לפרקי זמן לא מבוטלים

  5. בימים בהם לא היו לינקים בטח היינו יורדים על ערוץ הספורט שמכל הערב הזה משדר את הווריורס נגד הוויזארדס..
    באסה שפילי בהרכב חסר מאוד, משחק בשעה טובה. אולי ניפול על לוקה נגד הזאבונים אחרי הקלאסיקו (קלאסיקו גווני האדום כמובן- הפועל ת"א מול עירוני נס ציונה).

  6. כדור הארץ ליואל, איפה אתה.
    השיקצוץ המזוקן צולם עם פס חום באזור רגיש…
    מיד חשבתי שלא קנה חיתול בחברה הנכונה….

  7. לא יודע מי לימד את השופטים כדורסל, אבל יאניס לא משחק לפי ספר החוקים, הוא מקבל סט חוקים שהופכים אותו לבלתי עציר, אסור לגעת בו, מותר לו לעשות 4-5 צעדים בלי שריקה , מוצר לו להיכנס עם מרפק חדה בשחקן להעיף אותו ועוד לקבל עבירה, מה הקטע בכדורסל?

  8. לא יאמן המילווקי האלה- ברוק ורובין לופז, ווסלי מתיוז, מרווין וויליאמס, אריק בלדסו- המאזן הטוב בליגה.

  9. מרשים ביכולת, כשרון נטו אני לא בטוח כמה הוא טוב יותר מזה של שתי הקבוצות מעיר המלאכים ויודע מה אפילו מזה של דנבר או יוסטון נניח.

    1. יגמר 20 לקליפרס, זאת לא הנקודה.
      הנקודה היא שעד לפני שבועיים וחצי ברט בראון שיחק את שייק מילטון בג'י ליג ונתן לראול נטו 25 דקות למשחק כי אין לו מושג מהחיים שלו.
      ואני אומר לך לסיקסרס יש שחקן בשם שיוק שקורע רשתות בג'י ליג וגם לו ברט בראון לא נותן לשחק.

    1. האריס זה זבל כימי
      זבל בהגנה,מפחד להיכנס בכח לסל, פאקינג רג'י ג'קסון שמר עליו כל הרבע .
      הוא צריך לשחק מהר,לזרוק מהר ולקבל החלטות מהירות אבל הוא מכדרר את הכדור למוות ולוקח תמיד זריקה יותר קשה.

      180 מליון דולר לפח

  10. חזרנו, ערב קשה עבר על כוחותינו.
    פילי שבקה חיים בדקות האחרונות של הרבע. וההתקפה שלהם צפויה מדי וחוזרת על עצמה, שחקן מקבל בטופ אוף דה קי עם הגב לסל ושחקנים באים אליו לקבל את הכדור.
    בהגנה הם מנסים לעשות אזורית אך נקודת החולשה של האזורית שלהם זה החצי מרחק ואחד השחקנים הכי טובים בחצי מרחק זה קוואי (וגם לו ווילאמס) שפשוט שוחטים אותם.

  11. עלה בראשי שדטרויט היו יכולים לעשות בייאוט גם לדראמונד ולתת לו הזדמנות לשחק בקבוצת אליפות כמו רג'י ג'קסון אך הם החליטו למכור אותו תמורת כלום ושום דבר. באופן כללי דטרויט על הפנים בהחלטות שלהם בשנים האחרונות. בלייק הפציע כדי להיות מקום 8 במזרח, מכירת דראמונד תמורת כלום, שחרור מוריס וגקסון תמורת כלום. מה הם מנסים לעשות??

      1. אוקיי תודה על הביאור.
        יש לי תחושה שקבוצה דוגמת מיאמי יכולה לעשות מדראמונד את הסנטר הגדול הבא. הוא יודע למסור, הוא יודע לשמור והוא מגן טבעת טוב. גם בהתקפה הוא יכול להיות מעולה. לא אתפלא אם ילכו עליו בקיץ

      1. אני לא חושב שהם חוזים גרועים, אני חושב שהשימוש בהם לא נכון. אנחנו יודעים מה הורפורד והאריס מסוגלים – שניהם שחקנים משלימים בחמיישיה. הורפורד צריך לשמש כפיבוט וסנטר-רכז (כדוגמת יוקיץ ואדביו) שמוביל מהלכים מטופ אוף דה קי וכעת השימוש בו הוא כפאוור קלאסי וזה טעות.
        האריס משמש ככינור שלישי וכסמול מסיים. וזה גם הבעיה של פילי, שההצבה של הכוכבים וסדר העדיפויות בהתקפה לא נכונה. הם מילאו חמישייה שיושבים בהכרח אחד על המשבצת של השני. ריצרדסון והאריס – מסיימי התקפות וכינור שלישי. סימונס והורפורד – פיבוט שמניע מהלכים.
        וכמובן השימוש הגרוע באמביד בכל הגזרות

        1. 2 החוזים הכי גרועים בליגה. נקודה.
          על מה האריס מרוויח 35 מיליון דולר? שים את קוזמה במקומו ואין שום הבדל ואם יש זה רק לטובה. כל שחקן עם חוזה מינימום יכול לספק את אותה סחורה.
          .
          הורפורד זה שחקן משלים שקיבל דווקא רגע לפני שהוא מתפרק חוזה מקסימום בתפקיד שהכי פחות נחוץ.
          איזו קבוצה עמדה בתור לתת לו 33 מיליון ואיזו קבוצה תוותר על משהו בשבילו???

  12. יאללה מרגיש לי שהקליפרס גמור, עברנו לטורונטו נגד דנבר. גם דנבר וגם טורונטו צריכות את הניצחון כדי להישאר במקום השני. דנבר יותר לחוצה מכיוון שהקליפרס עלו ליתרון של נצחון.

  13. איזה כמות כישרון יש בפילי
    מספיק לקונטנדרית וחצי
    בלי אמביד (וסימונס) שמו 130 על הקליפרס וזה עם מלטון האריס הטורקי טייבול והורפורד, אפילו בלי ריצרדסון. אם לפופ סטיבנס או ספו היה משהו קרוב לזה הם היו עושים שושלת ( אחרי טרייד או שניים)

  14. איזה משחק יפה יש בפפסי סנטר, קרב בין 2 מוחות כדורסל גדולים, דנבר בסגנון של רן אנד גאן והם די טובים בזה, והכי חשוב הגנתית הם נותנים בראש. טורונטו יותר "קלאסיים" אבל לא מוותרים ויש לנו משחק מעניין מאוד

  15. לונזו מריץ את הקבוצה טוב
    אני אוהב איך שהוא דוחף את הכדור קדימה לשחק מהר אגרסיבי נגד הזקנים של הלייקרס

  16. לברון מבקש בידוד. הוא מימין הטופ אוף דה קי. הארט שומר עליו. ארבעת השחקים ושומריבהם בצד השני. ברור במאה אחוז שלברון מסתובב שמאלה והכל פתוח. אז למה לא שולחים מגן נוסף לעמוד משמאל? או ברגע שלברון מתחיל בכדרור עם ההטעייה, מגן גבוה מיד מגיע לעצור לו את קו התנועה? את זה למדתי כשהייתי בקורס למאמנים צעירים בגיל 15 בחדרה.

  17. מנחם מה אתה מתפלא מההגנה על השיקצה 😂😂😂 ככה זה שנים ואתה עוד מצפה מגנטרי?? אחד המאמנים הכי מפגרים בליגה.
    ציון עונה הבאה שעוד יהיה בכושר הולך לעשות פשעים נגד האנושות נגד לפחות 22 קבוצות. כבר עונה הבאה הבאה יש מצב הוא עושה 30נק למשחק. אם מקיפים אותו בקלעים ומאמן טוב תוך כמה שנים קונטנדרית. חייבים להעיף את גנטרי ולונזו והולידי משם. הולידי זה כמו jv בטורנטו dna לוזרי של שנים ולונזו זה שחקן לגיטימי בליגה לא דברים שציון צריך מסביבו.
    אם ציון עכשיו בפורטלנד לדעתי הם אלופים

    1. זה שתשים מסביבו קלעים לא בהכרח אומר שהוא פתאום יהיה בלתי עציר,יכולת המסירה שלו היא לא משהו לדבר עליו,בדיוק כמו ההגנה שלו שבינתיים נראית כמו פשע נגד האנושות.

  18. לגבי פילי וואלה הפתיעו לא יכלתי להגיב ככ ראיתי עם החברים את הקלאסיקו ואת זה בחצי עין 3 רבעים אבל מלטון זה האיש של טראסט הוא פעם אמר שיהיה שחקן חבלז. אני ציפיתי לטבח.
    אז מה קריסטפאס פורח בלי לוקה שמפריע לו? 😂😂
    או שזה נאז ריד? פייי 38 נק של הלטבי עם 6 שלשות….

  19. המכניקה של הזריקה של ציון נראית חשודה בהחלט,את הזריקה היחידה שלו שהוא זרק במרחק של יותר מ3 feet מהסל וזה נראה כאילו הוא משליך אבנים בוואדי ארה.

    תשפטו בעצמכם.
    https://streamable.com/zw1kt

    1. עדיין אין דרך להתמודד על המפלצתיות שלו , זה אתלטיות שלאף קבוצה/ מאמן אדם אין תשובה, הקליעה שלו יחסית סבירה , יש לו עוד מיקום לשיפור

      1. יש לו המון מקום לשיפור המון לרמות הגבוהות באמת. אבל כמו שאמרת פיזיות כזאת משקל כזה עם אתלטיות כזאת בליגה הרכה של היום בו כל שפשוף זה עבירה ואסור אפילו לתת באמפ עם שחקנים ומאמנים רכים ועוד עם זה שציון הוא יקיר הליגה כבר ועונה הבאה יהיה הנחיות לשיפוט לאפשר לו לעשות יאניס ולברון עם היד והדחיפות…זה יאפשר פתח לפשעים נגד האנושות
        הקטע הגדול עם ציון זה גם שהוא עושה המון תנועה בהתקפה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט