יאניס במיאמי ועוד 6 משחקים בניחוח בחירות/צ'יקו

יאניס במיאמי ועוד 6 משחקים בניחוח בחירות/צ'יקו

האמת, אין לי מילים על כך שאנחנו כבר בבחירות השלישיות שלנו השנה, יש תחושה שאפילו משה רבנו (שמחר יום פטירתו) לא היה נבחר ולא היה מקבל רוב. השיר הזה ינסה להבהיר את תחושתי בתקופה זו.

הבת שלי בת 1.2 והיא כבר הלכה 3 פעמים לקלפי והצטלמה (כמיטב המסורת בחגים) עם פתק (זה לא משנה איזה) אז לכבוד יום הבחירות נעשה קדימון ברוח פוליטית. ויאללה כדורסל.

קליבלנד (43-17) – יוטה (22-37) 2:00

על הפתק יש את האותיות ל"כ – לא כוחות, אבל אם מסתכלים על המצע של הקבוצות ועל מה שהם עשו מאז שינוי המאמן הקבוצה במאזן חצוי 3-3 עם ניצחונות גדולים על מיאמי ופילי אך הפסדים לאינדיאנה ולנ"א. כרגע הם נמצאים במקום האחרון והרבה מתחת לאחוז החסימה, אך יש שאיפות לעתיד ואולי בבחירות הבאות הם יוכלו להתמודד על מקום בקואליציה המזרחית, כאשר בראש הרשימה שלהם יש את קוטפי הכדורים דראמונד ולאב.
בצד השני יוטה מנסה לאיים על המועמדות הרציניות, אך כעת הם במשבר ומזל שיש מכשפות שאפשר לאמלל ("ומכשפה לא תחיו") אך עם הגבוהים של הקאבס יהיה לג'אז אתגר, אך בגזרת הגארדים-פוורודים יש יתרון ברור ליוטה.

הימור: י"ג בקלפי.

ניקס (42-18) – יוסטון (20-39) 2:00

הניקס ממשיכים להיות הניקס גם אחרי החלפת המאמן למרות השיפור הניכר לעין. הניקס ניצחו את הבולס אחרי רצף של 6 הפסדים והם לפני 3 משחקים מול קבוצות פלייאוף מהמערב (יוסטון הערב, יוטה ואוקלוהומה בהמשך השבוע). הניקס קצת מזכירים לי את העבודה, המותג נשאר אך השפם כבר איננו.
יוסטון כמו שכתב חגי (סמול – שומרים עלייך) הם דבקים באידיאולוגיה שלהם ועד כה זה מצליח, 2-8 זה המאזן אחרי הטרייד. בזמן הזה הארדן ירד מ-35.3 נק' ל-31.3 נק'. אך מי שעלה זה ווסטברוק שעלה ל-35 נק' מ-26.4 נק' ללילה.

הימור: שימו הארדן בקלפי.

אורלנדו (33-27) – פורטלנד (35-26) : 2:00

פורטלנד עדיין במאבקי הפלייאוף אך היא לא מרשימה בלשון המעטה, מי שכן מרשים בה ונראה שהחשק שלו לשחק כדורסל חזר הוא חסן וויטסייד שנותן עונת שיא מבחינת נקודות ורב', עם 16 נק' ו-14 רב'. גם לחסום חזר לו החשק כשהוא חוסם 3.1 ללילה.
אורלנדו הנוכחית נועדה בעיקרה להוציא את החשק מהכדור הכתום עם התקפה לא מרשימה והגנה סבירה. היא נלחמת עדיין על מקום בפלייאוף אך בעיקר על מיקום בפלייאוף. כעת היא במקום השביעי. זהו משחק קריטי עבור הבלייזרס שנושפים בעורפם של השקנאים והדובים.

הימור: פורטלנד נוראית בחוץ (22-10) אורלנדו במאזן חיובי בבית (14-16). ולכן אלך עם אנדרדוג – פורטלנד.

אטלנטה (43-19) – ממפיס (31-29) :2:30

איזה קרב רכזים יש לנו פה, בפינה הימנית עם המעופף ששבר כנף מטוס ועם קרמבו והורטר ניצב טריי יאנג שמוביל את ההוקס למקום ה-12 במזרח המאיים (להרדים), עם 29.8 נק' 9.4 אס'.
בפינה השמאלית עם תחפושת של דוב ולצידו כל אנשי ה-J (וברוקס אחד) עומד ג'ה מוראנט עם התעפפויות של רוז, יכולת מסירה של גייסון ווילאמס ושיער של ברוקולי, הוא מוביל את ממפיס לעבר סיבוב ראשון של הפלייאוף. עם הלוח הקשה שלהם משחק כזה צריך להיות מתנה עבורם.

הימור: התלבטות קשה, מצד אחד יש את א"ה בראשות הצעיר שרוצים לדאות, מצד שני יש את מ"ג בראשות ג'ה לעתיד דוב יותר. אלך עם מ"ג וחברי ה-J.

מיאמי (22-38) – מילווקי (8-52) : 2:30

מה אפשר להגיד על המשחק הזה? שמילווקי ירצו נקמה על ההפסד הראשון העונה ועוד בבית? שיאניס רוצה לשחק את כל המשחק ולא לצאת ב-6 עבירות? שבודולהוזר רוצה להראות לכולם שיש שוער בשער (רגע, זה שייך לענף אחר….) והוא המאמן הטוב במזרח? שמילווקי רוצה לשבור את רוחה של מיאמי מראש לקראת הסיכוי האפשרי למפגש ביניהם? שמיאמי רוצה להראות שיש לה סיכוי נגד האיום היווני? טוב, חפרתי.

מיאמי נכנסה לברוך והיא מנסה לצאת ממנה, זה מגיע אחרי 2 נצחונות על דאלאס ובורקלין. היא תרצה להצהיר כוונות ולהראות לכל הספקנים שיש עוד קבוצות במזרח שיכולות להתמודד עם יאניס.
מילווקי תרצה להמשיך לדרוס את הליגה והיא לא רוצה שדווקא ההיט שעצרו אותם בתחילת השנה ינצחו אותם שוב.

המאצ'-אפים הצפויים (לדעתי) הם: באם ישמור על יאניס כבר מהחצי, כאשר מאחוריו יעמוד הביג מן לאונרד (בספק למשחק) שיסגור את הצבע. באטלר ישמור על מידלטון (שגם בספק למשחק). בנוסף נראה אזורית של ההיט כדי למנוע שלשות קלות.

מי תנצח? הצביעו והשפיעו!

שיקגו (40-20) – דאלאס (24-37) 3:00

אוי שיקגו, מה עשו לך אוהדיך? למה זה מגיע להם? מקבוצה שמצעירה את הסגל ומוותרת על הכוכב לקבוצה שנבנית וקוראת לאוהדיה "run with us/grow with us" עד לקבוצה שמצהירה כי משחקי הפלייאוף הם כוונותיה ואז במבחן התוצאה הבוילן קופץ בראש. מרגיש כמו השיר שלמטה. בנוסף כל החמישייה המקורית של פתיחת העונה (מלבד קובי וויט) בספק למשחק. (לוין, פורטר, מארנן וונדל)

דאלאס לעומתה עברה תהליך אחר, בחרה שחקן אחד מדהים וצירפה אליו שרוך שקולע עם מאמן טוב וצוות משלים מעולה והנה הבנייה נשלמה וכעת ניתן רק לרוץ עמוק לתוך הפלייאוף, אם לא העונה אז עונה הבאה. לוקה מוביל את המאבס למקום השביעי (לעת עתה) עם 28.6 נק' 8.8 אס' ו-9.4 רב'.

הימור: כולנו יודעים מה תוצאות הבחירות אך איני יכול לשים פתק שנוגד את מצפוני ולכן אלך על פתק לבן

מדהים ששום דבר לא השתנה כבר 40 שנה

ספרס (33-25) – אינדיאנה (24-36) 3:30

הספרס במקום העשירי במערב והם רחוקים 3 משחקים ממפיס שנמצאת המקום השמיני. דרוזן ואולדריג' מצטרפים יחד ל-50 אחוזי שימוש במערכת של הספרס. זה בעיה, אך הבעיה הגדולה יותר זה שהם קולעים מדי ערב 40 נק' משותפות, דרוזן 22 ואולדריג' 18 שהם פחות מחצי מהנקודות שהספרס קולעים.

אינדיאנה נהנית מן ההפקר של הקריסה של פילי ויכולה לעלות למקום החמישי ואפילו לעלות עוד לעבר מקום נוח יותר בפלייאוף, במיוחד שאולדיפו חזר ומתחיל להתברג במכונה של מקמילן. מי שכבר מחובר ומהווה בורג מרכזי זהו סבוניס שנותן עונת שיא בנק' עם 18.4, ברב' עם 12.5 וגם באס' עם 4.9 למשחק.

הימור: הלב רוצה ספרס הראש אומר אינדיאנה. נלך עם הראש אינדיאנה לוקחת במשחק עם אווירת פלייאוף.

צאו להצביע!!!

לפוסט הזה יש 118 תגובות

  1. טריי ינגב את גה בקרב הרכזים. אני צופה איזה 50 של הקוריוז ונצחון של ההוקס בבית. גה גם ינגב אבל זה לא יספיק.
    ההיט ינצחו בצמודה את הבאקס.
    המאבס ינגבו את הבולס עם או בלי הדונציק.
    ספרס ינצחו את אינדי גם בצמודה
    המגיק יעשו קסמים על פורטלנד
    הטרדן ינגב את הניקס
    יוטה ינצחו את הקאבס אבל לא בהרבה

  2. לא רוצה חלילה לפגום בפוסט הנהדר, רק להוסיף שז' באדר החל מחר זהו יום לידתו ופטירתו של משה רבנו…צדיקים, לך תבין.
    מיאמי- באקס מעניין מאוד. מקום 5 זה הכי גרוע במזרח… עדיף כבר לסיים שישי.
    אולי אפילו עדיף שישי על רביעי אם אתה פילי, חמישי לא מומלץ לאף אחד שרוצה להשיג משהו.
    טריי יאנג יבוא טוב מול ג'ה , יש מצב לשוטאאוט מקסים שם.

  3. PERFECT! ממש כיף של פריוויו על הבוקר. נעים, מלבב, מעלה חיוך,
    וטעים עשר עם הקפה
    שני דברים חשובים:
    1) בת אחותי שרה בזמנו בגבעטרון
    2)הבוקר – בגלל הבחירות בישראל, הרגשתי שוב ישראלי. המורה שלי קווינט כבר אמר לנו בכיתה ב' "פעם ישראלי תמיד ישראלי" (ועד עוא לא היתה מדינת ישראל!) בט לי להרגיש את מלח המאץ. בקשתי מ-ALEXA (אלקסה) – "GIVATRON SONGS" השרמוטה ענתה לי 'המממ…אני לא בטוחה בזה…". אז צעקתי אליה, ISRAELI SONGS…KIBBUTZ SONGS… ואברה קדברה היא החלה להשמיע שירי גבעטרון

        1. אם אני הלייקרס, אני הולך על ג'יי אר סמית'. לברון ידר לו את הראש פעם אחת והוא יעשה את זה שוב. לברון מצד שני זרק את וויטרס מהקאבס.
          וויטרס עם אגו יותר בעייתי, לדעתי ג'יי אר במוד של דוויט.
          וויטרס מוכשר יותר התקפית, ג'יי אר יותר לכיוון של D&3.

  4. אחלה פרוויו
    למי שלא הצביע ובהקשר למחר – הולדתו ומותו של משה… ממליץ להצביע למועמד שהוא מעט כבד לשון
    כבודד
    🙂

  5. מי ששרה את ההימנון בניו-יורק יוסטון עוד לא נולדה כשביבי התחיל את הקדנציה השניה שלו בתור ראש ממשלה

  6. ביבי ניגב את השאר, האמת גנץ ניהל קמפיין תקשורתי כל כך כושל , למרות שאני לא בישראל אני עוקב באדיקות אחר המדינה, וביבי גאון תקשורתי

    1. אין פשוט מתחרה ראוי נגדו. גנץ זה קומדיה. אין להם גם שום אגנדה מפלגת רק לא ביבי. כמו שביבי אמר גנץ זה ביבי בעלי אקספרס, חיקוי ביבי וואנה בי וכבר יש מקורי בשביל מה לשנות?
      מה גנץ יעשה בדיוק? יתן דירות בחצי מיליון שח? יביא שלום? יכניע את הערבים? מה הוא יעשה? במקרה הטוב יהיה ביבי. במקרה הגרוע יהיה יותר גרוע אז למה שמישהו יבחר בו?
      כל קמפיין השמאל בנוי על שינאה לביבי ועם פתרונות לכלום.
      נוסיף לזה שביבי גם כריזטי יותר מרשים יותר אורטור טוב יותר מערבב טוב יותר ורואה את המפה טוב יותר. ראה את הנצחונות של טראמפ ראה מה יהיה עם איראן בעוד רפי ההבנה אמרו שאין שום איום מאיראן וזה ספין של ביבי ורפי ההבנה תמכו בהילרי קלינטון…
      מי יבחר באנשים כאלו עיוורים? מושב לצים.
      שחיתות? יש פוליטיקאי או רהמ באיזשהו מדינה שלא מושחת? זה לא מעניין אף אחד שיהנה. מה אכפת לי אם הוא מקבל סיגרים ושמפניות ומסדר ויזות לחברים שלו? יש פה אנשים שלא עושים טובות לחברים שלהם? לקרובים שלהם?
      בטח גנץ שלח קורות חיים להיות מנכל או רמטכל במייל ועשה מבדקי רורשאך 😂😂😂.
      ראש ממשלה שהגישו נגדו כתב אישום על יחסים עם עיתונאים חחחחחח מה ליאיר ובני אין חברים עיתונאים שעושים עבורם קמפיין. בדיחה. העם יודע את זה ושם עליהם …גדול.
      השחיתות הכי גדולה באמת זה בענף הבנייה עם הקבלנים ועם ענף הרכב במכרזים התפורים עם כבר אבל זה אצל כל ראש עיר ואצל כל רהמ בכל מקום בעולם.
      מקווה שליברמן הפעם יפסיק עם המשחקים ויכנס עם ביבי ובכלל צריך פה רק 2 מפלגות כמו בארהב ושאנשים יבחרו ביניהם. כל היתר מיותר וסתם.

  7. כל שחקן בניקס פוגע והסל נראה להם כמו אוקיינוס מול האין הגנה של הרוקטס , עדיין הרוקטס זה אחת הקבוצות היחידות בליגה שהפרש 15+ לא משנה בשבילם

            1. אני לא בטוח שליוסטון יש את המקום לארגן עבורו טרייד.

            2. כרגע אין בכלל אפשרות לטרייד, אבל בקייץ ובחלון ההעברות זה נראהה לי כמו טרייד קל. מה אכפת לניקס שיוסטון יקחו אותו? מספיק להשוות משכורות ולתת 2 בחירות סיבוב שני או משהו

            3. זה מה שאני חושב. ליוסטון היה חשוב יותר לקבל את קובינגטון מאשר אותו. כדי לארגן טרייד עבורו, יכול להיות שהם לא ראו את זה משתלם עבורם.
              טאקר עם שכר של 8 מיליון ואין מצב שהרוקטס היו מוותרים עליו. יש להם חבורה של שחקנים כמוהו במחיר הרבה יותר זול כ"א

  8. יאניס 6 מ17 מהשדה עם 13 נק. דאבל טים לא עובד חחחח
    כל מה שצריך לעצור את יאניס זה שומר צמוד דבוק לתחת שלא יקח תנופה לרמוס שחקנים ואז שהוא מגיע לתוך הקשת דאבל טים וצפיפות בצבע. זה כל מה שצריך. מניח שבפלייאוף נראה יותר מזה.

      1. כה שומרים עליו ומנטרלים אותו לחלוטין. שומר תמיד צמוד למנוע תנופה לגריסת שחקנים ואז דאבל טים בצבע ולצופף בצבע זהו. זה השיטה נגדו אבל מאמנים רפי הבנה נותנים לו לעשות מה שבא לו חחח

    1. 😂😂😂😂😂
      ככה נותנים לשיקצה לשחק לדדות עד החצי להגיע לקו ה3 ולעשות מה שבא לו עם שומר בבידוד 😂😂😂😂
      אם לוחצים את השיקצה כל משחק במהלך העונה ודאבל טים הוא מתפגר אחרי 15 משחקים עם הלה גרוין….

      1. מה אתה מקשקש? אם כל הכבוד ליאניס, יש לו עוד הרבה לעבור עד שיגיע להיות לברון או לפחות יקבל את ראיית המשחק שלו. תראה את ההבדלים בהתנהלות מול דאבל טים של לברון מול יאניס, הבדל של שמיים וארץ לטובת המבוגר יותר

        1. שום הבדל להנגרוין לא מקבל דאבל טים. בפעם האחרונה שהוא קיבל דאבל טים ולחץ על כל המגרש הוא סיים עם 12 נק מול הקליפרס ונוגב במשחק פתיחת העונה. לך לראות קלטת. מאז הוא לא ראה דאבל טים ולחץ באופן רציף.

          1. לך לבדוק את הרוסטר של הקבוצות מי באמת עם כלים ללחוץ אותו על כל המגרש – הקליפרס בי הקבוצות הבודדות עם שחקני הגנה בכל עמדה, אולי אפילו הבודדת.
            אתה סתם צועק דאבל-טים כמו שאתה סתם צועק טריידים לכל קבוצה, בלי בכלל להסתכל על התמונה הכוללת אם זה אפשרי, אם יש את השחקנים המתאימים/רוטציות וכד'.
            מעבר לזה, שלא לדבר על ההבדל בקור רוח וניוסיון בין שני השחקנים. יאניס כרגע אפילו אפשר להמר עליו שינצח מבחוץ, כמו שעשו עם לברון בצעירותו.

            1. סיפורים..יש מספיק קבוצות בליגה שיכולות לאמלל אותו. וחוץ מזה לחץ מכולם יגרום לו להתאמץ יותר=יותר עייפות=מגדיל סיכוי לפציעה. הרי הקינגס יפסידו ללברון עם דאבל טים ועם לחץ ויפסידו גם בלי זה אז עדיף לשחוק אותו לא ככה?

            2. אז הקינגס עכשיו בשירות הליגה… הקיצר תן דוגמאות במקום לזרוק סיסמאות באוויר.
              כל קבוצה יש לה את הסכימות ההגנתיות שלה לפי הסגל שלה – מצפה ממך להבין את זה…
              כל קבוצה יש לה מטרות משל עצמה, ולא קולקטיב עבור הליגה – מצפה ממך להבין את זה…
              כל קבוצה מתכוננת למשחק באופן שונה, כי יש לה שחקנים שונה – מצפה ממך להבין את זה…
              .
              גם מצחיק שאתה חושב שמתכוננים ליאניס ולברון באותה הצורה

            3. שמעון, הבחירות מאחורינו, אתה יכול להפסיק עם הססמאות . . .
              .
              קצת יותר ברצינות – זו אותה מיאמי שניצחה פעמיים את מילווקי, שגם הפסידה פעמיים ללייקרס.
              לא משנה עד כמה תבחר להציף את האתר בתגובות "חחח לגרוין דאבל", זה לא משנה את העובדה שמול הלייקרס קשה בהרבה להפעיל לחץ, ועוד יותר קשה ללחוץ את לברון בדאבל טים. הנרטיב הטיפשי שגורס שמיאמי מכל הקבוצות, החליטה לחלק הנחות דווקא ללברון, זה בדיוק זה –
              נרטיב טיפשי. תבדוק את המאזן של לברון מול ההיט אחרי מעברו חזרה לקאבס. ריילי, ספולסטרה, וההיט, לוקחים כל מפגש כזה ברצינות של מפגש פלייאוף.

            4. סיפורים סיפורים וגיא הזכרת לי שהיו בחירות…
              אני רואה שהולכים לבחירות 4 ביבי לא ניגב מספיק.

            5. כצפוי. כאשר קשה להתמודד עם העובדות, וצריך להסתיר כשל לוגי, כותבים "סיפורים סיפורים…"

    1. כן , ראית את הניקס ההפסד הזה של יוסטון שם לי גושפנקא שאין להם סיכוי בפלייאוף, הניקס רמסו אותם בריבאונד

    1. סגל צעיר עם פוטנציאל, ללא היררכיה וללא בניה נכונה.
      תלויים בשני שחקנים, אחד פצוע רוב הזמן והשני "קלוריות ריקות" שלא שומר

      1. לא מסכים, היא בנויה טוב. המאמן אחראי על ההירככיה . אם יש מאמן טוב אז מצבנו בכי טוב
        וויט לוין וסאטו בגארד זה יפה מאוד. גבוהים – מארקנן, ונדל וגארפורד. גבוהים איכותיים.
        תד יאנג ופורטר בסמול. עם סגל כזה אתה מגיע לפלייאוף

        1. תד יאנג בחלומות הכי ורודים שלו לא מדמיין את עצמו כ-SF. הוא 4-5 בכדורסל של היום.
          וויט עדיין רוקי, והוא גארד עם הרבה פוטנציאל ויהיה לו לאן להתפתח, אבל הוא צריך לקבל את הדקות (וממה שראיתי רק לאחרונה הוא מקבל את הדקות וזה בא לידי ביטוי).
          סאטו – PG מחליף לגיטימי ולא יותר מזה. היתרון שלו שהוא באמת מנסה לנהל משחק, להניע כדור ולערב את כולם.
          לאבין… עזוב… לטעמי הוא לא השחקן לבנות עליו אם רוצים להגיע רחוק. כינור שלישי, בטח כל עוד הוא לא יעיל ולא שומר (וויגינס לעניים).
          מארקנן – פשוט פצוע מדי. לא מחזיק מעמד.

            1. מתי לאחרונה ראית את הבולס כשפורטר שיחק?
              מזכיר לך שהוא היה פצוע מלא זמן

  9. שריקה הזייה על לוקה חחח בושה אסור ללחוץ עליו. לכן אין לחץ על לה גרוין השופטים יורידו אותו מהר אף אחד לא נגע בו ושולחים אותו לקו. הידיים רועדות לשחקני הבולס

  10. לא נעים לומר אבל מוקוקה חיסל את לוקה לבד איזה הגנה. פעם ראשונה אני רואה וזה עוד שהשופטים הדביקו לו 2 שריקות אוויר ששלחו את לוקה ל4 נק מהקו רק כי אסור ללחוץ אותו…
    קרלייל נרדם דכח את.לוקה יותר מידי על הספסל ובובאן היה חייב לשחק הרבה לא היה לבולס תשובות מולו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט