הרוקטס מנצחים בדרמה בגארדן במשחקי שבת / צוות הופס

ערב מעניין בו הגריזליס מפתיעים את הלייקרס וההיט מצליחים לא להפסיד בכוח עוד משחק אבל מעל הכל זה היה הערב של המשחק המרתק בין הסלטיקס לרוקטס שנגרר להארכה.

היום בצוות ביקור פתע למשגיח ודובי יחד עם חגי, LJOS ועידו.

ניו יורק ניקס (42-18) 125 – שיקגו בולס (40-26) 115

איי, ניקס ובולס. יריבות ניינטיז קלאסית. אתם יודעים כמה יריבויות ב-NBA מקבלות דף וויקיפדיה משל עצמן? די הרבה מסתבר, אבל אף אחת מהן לא עצובה היום כמו זו. אני לא רוצה להגיד שבכיתי כשהגרלתי לסקר את המשחק הזה הלילה, אבל כן אגיד שמיד לאחר מכן צילמתי סלפי, כי אנשים בוכים תמיד נראים מגוחכים משהו וזה מעודד אותי.

אז מצד אחד – השוורים. הקבוצה שבתחילת העונה הצהירה על כוונתה להגיע לפלייאוף ושהיא לא מוכנה לקבל תירוצים של בניית כימיה ופיתוח שחקנים ומאז המאמן רק מתלונן שהוא בונה כימיה ומפתח שחקנים (וכך מנסה לגרום לפאקסון להאריך לו את החוזה. ספוילר: זה יצליח). מהצד השני – הניקס. אומת הפורוורדים האימתנית (אבל רק אם אתה אוהד את הקבוצה ורוצה להגיד משהו פחות מנחמד על הבעלים) שיש סיכוי שטאג' גיבסון הוא הדבר הכי קרוב לרכז שיש לקבוצה.

אז היה משחק. ובו אפילו גיליתי מי הרכז של ניו יורק. ולא כל כך בדרך הנעימה. החצי הראשון היה שייך לפורוורדים של הניקס והיתרון שלהם בצבע (42 נקודות בחצי מהצבע), אך גם ובעיקר לאר ג'יי בארט. 17 נקודות מופלאות שלו, כולל הסטפ בק פה למטה בסיום החצי שחתם ריצה של 2-16, הובילו את הניקס ליתרון 53-66 על שיקגו האבודים.

במחצית השנייה גיליתי פתאום את אלפריד פייטון. דווקא סיים עם עשרה אסיסטים היום, מספר מכובד לאדם שחי מהפחד שיום אחד הגידול על הראש יחזור. אך הוא סיים גם עם ארבעה איבודים ועוד כמה אסיסטים שהיו יכולים להיספר אילו רק היה סופר את בארט. ברבע השלישי אלפריד החליט כנראה שבארט עשה מספיק והפסיק לשתף אותו במשחק הקבוצתי, ושיקגו החלה בקאמבק. לפעמים נראה שהוא מעדיף למסור ליריבה מאשר לבארט:

מיד אחרי פייטון נשלח לספסל ומשם לחפור את הקבר שלו עצמו ולחתום אותו במילים "פה קבור ???? השם נעלם לפני האדם" הוא הוחלף מיד אחרי בניליקינה אבל שיקגו הצליחה לצמצם מפער 17 ועד למינוס שתיים במהלך הרבע השלישי והרביעי. אך למזלה של ניו יורק קווין נוקס ומיטשל רובינסון התעוררו ונתנו את הנוק(ס)אאוט הסופי שהכריע את ההתמודדות. קווין נוקס סיים עם 12 נקודות, רובן ברבע האחרון, בתקווה שהרבע הזה לא היה ה-One hit wonder של הקריירה שלו (שאלה – האדם שהמציא את הביטוי one hit wonder, המציא עוד ביטויים מוכרים בחייו או שזה זה?).

בארט הוסיף רק עוד סל אחד בחצי השני בדרך ל-19 נקודות ונתן למיטשל רובינסון עם 23 וג'וליוס רנדל עם 22 לעקוף אותו בראשות טבלת הקליעה של הקבוצה. את שיקגו הוביל לאבין עם 26 נקודות וקובי ווייט המשיך להיות חם מהספסל בדרך ל-22 נקודות. רק ארבעה שחקנים בשיקגו קלעו יותר משמונה נקודות. אחד מאלו שלא הצליח היה אותו וונדל קרטר שחזר מפציעה אחרי כמעט חודשיים והוסיף תשעה ריבאונדים לשש הנקודות שלו.

מיאמי היט (22-38) 116 – ברוקלין נטס (33-26) 113

לאחר מספר משחקים צמודים שהצליחה לשמוט באופן חסר תקדים ממש, גם היום ההיט הסתבכה לקראת הסיום מול ברוקלין הלוחמנית.

למזלה, גוראן דראגיץ' קלע שלשה אדירה עם 14 שניות לסיום כדי להעלות אותה ליתרון של 4 נק'.
ג'ו האריס הספיק להלחיץ את היושבים במיאמי בחזרה, ג'ימי באטלר לא עזר עם החטאה אחת מהקו, אבל איבוד כדור גורלי ורשלני של הנטס סיים את הסיפור.

זה היה ניצחון חשוב נוסף למיאמי, שעדיין שואפת להגיע למקום השני במזרח, ובכל מקרה לא תסתפק בפחות מיתרון ביתיות בסיבוב הראשון.

את ההיט הוביל דראגיץ' מהספסל עם 19 ו-10, נאן קלע 21 באחוזים מעולים (64%), ובאטלר ואדביו קלעו 16 כ"א, כאשר באטלר חילק 8 אס' ואילו אדבאיו לקח 12 ריב'.

את הנטס, שלמען האמת לא ברור כמה היא רוצה בפלייאוף העונה, הוביל כרגיל ספנסר דינווידי עם 25 ו-12, כשג'רט אלן מוסיף 17 נק' ו-11 ריב'.

קליבלנד קאבלירס (43-17) 104 – אינדיאנה פייסרס (24-36) 113

לאחר הניצחון היפה בבית על פורטלנד, אינדי קיוותה להמשיך במומנטום החיובי בחוץ נגד קליבלנד מתחתית המזזרח.

עם ויקטור אולדיפו בחמישייה, היא גם בטח ציפתה לראות את הכוכב שלה ממשיך את הקאמבק שלו מול אחת הקבוצות החלשות בליגה.

אולדיפו אכן היה סבבה וסיים עם 19 נק', אבל קליבלנד הקשתה על חייה של הפייסרס ולאחר שלושה רבעים הקבוצות חזרו לספסלים במצב של שוויון.

בסופו של דבר, הפייסרס הצליחה להשתלט על המשחק כדי לסמן עןד W ביומן.

מלבד אולדיפו, טי ג'יי וורן קלע 30 נק' ב14 מ-20 מהשדה, ברוגדון סיים עם 22, וסאבוניס היה קרוב מאוד לטריפל דאבל עם 18 נק', 13 ריב' ו-9 אס'.

את קליבלנד הוביל אנדרה דראמונד עם 27 נק' לצד 13 ריב', בעוד קווין לאב גילה יכולה טובה עם 20 נק', 12 ריב' ו-7 אס'.

ממפיס גריזליס (31-29) 105 – לוס אנג'לס לייקרס (13-45) 88

הגריזליס משיגים ניצחון חשוב במאבק על הפלייאוף מול הלייקרס שדי יכולים להרשות לעצמם יום לא טוב פה ושם.

אחרי רבע ראשון צמוד המארחים פתחו מבערים ותפסו מרחק ממובילי המערב בזכות דקות טובות של דילון ברוקס ש-9 נקודות שלו עזרו להפוך יתרון 29-30 ל 33-49. מכאן זה היה רק עניין של שליטה במשחק עבור הגריזליס.

מוראנט יחד עם ולנצ'יונאס דאגו להגדיל את הפער עד ל-20 בסוף הרבע השלישי 66-86 אבל הלייקרס עוד ניסו קאמבק כשלברון עם המחליפים הורידו ל81-90. כאן מוראנט מצא את החברים בארבע התקפות ודאג לסגור את המשחק כשהלייקרס כבר עם הראש בטיסה לניו אורלינס.

לברון הוביל את הלייקרס עם 19 נקודות, 10 אסיסטים ו-8 ריבאונדים כשאנתוני דיוויס מוסיף 15 לצד 9 ריבאונדים.

הרוקי המלהיב מוראנט היה נהדר עבור הגריזליס עם 27 נקודות ב-75% אפקטיבי, פלוס 14 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. ולנצ'יונאס חיפה על חסרונם של ג'ארן ג'קסון וברנדון קלארק עם 22 נקודות ו-20 כדורים חוזרים כשדילון ברוקס רושם 24 משלו.

אטלנטה הוקס (43-19) 129 – פורטלנד טרייל בלייזרס (35-26) 117

ההוקס המטירו אתמול 19 שלשות על הראש של ברוקלין בקרוב ל50%. על מנת להזכיר לעצמם ולנו שמדובר בקבוצת השלשות הגרועה בליגה הם פתחו את המשחק עם מספר איירבולים מביכים. פורטלנד פתחו את הרבע הראשון כשהם מנסים ללכת חזק פנימה ולהשתמש בכרמלו על מנת לדחוף את הכדור לתוך הצבע כשהוא משחק לא מעט פוסט-אפ כמיטב המסורת. מקולום משחק כרכז – יותר מפעיל את החברים ופחות משחק כשוטר כמו שהוא רגיל לשחק לצד לילרד. גם וויטסייד רוצה להצטרף לחגיגה ומסיים רבע ראשון עם 8 נקודות ו7 ריב'. אטלנטה עוברת לשחק במה שאמור להיות מאצ'-אפ זו אבל נראה בפועל לא פעם, כאחלה תירוץ למנוחה בהגנה ("אה חשבתי שאתה עליו") קרטר קשישא עם שלשה ראשונה שלו להערב חותם את הרבע הראשון והמשמים על 28-23 לפורטלנד.

הרבע השני נפתח באיטיות כשאף קבוצה לא מצליחה לייצר מומנטום חיובי. סימונס תופר כמה שלשות לפורטלנד והספסל של של ההוקס במאמץ קבוצתי משאירים את ההוקס עם הראש מעל המים. כ4 וחצי דקות לסיום הרבע השני אטלנטה לוקחת את היתרון. מקולום מנהל את המשחק דווקא די טוב בזמן הזה אבל לא מצליח לשמש ב2 הכובעים אותם לילארד בדרך כלל ממלא בהצלחה. ההוקס שלא רוצים לתת לוויטסייד לחגוג כמו ברבע הראשון מעלים בהרכבים גם סנטרים טבעיים ולא משחקים רק עם קולינס מה שמאפשר להם גם לשמור קצת יותר על הריבאונד. יאנג שנתן רבע ראשון אנמי ביותר נכנס קצת יותר לעניינים וסחט כמה וכמה זריקות עונשין אבל נתן באופן כללי מחצית ראשונה חלשה מאוד. 63-56 להוקס בסיום החצי הראשון.

רבע שלישי מקולום נזכר שהוא גם וואחד SG ונותן 14 נקודות מצד שני אטלנטה מסרבת לפשל. קולינס יאנג והאנטר ממשיכים בשלהם ומעלים ליתרון 16 עד הדקה ה5:35 ברגע הזה נמאס לאריזה מההשחלות של יאנג ואחת כזו נגמרת בעברה חזקה ולפלגרנט 1 כפי שהחזון של דה-שוט מחייב (למרות שהם נראו מתחבקים בסיום המשחק). הפער כבר צומח ל20 ולא יורד מדו ספרתי עד לסוף הרבע 107-90 היא תוצאת הרבע השלישי.

נראה שהמשחק גמור אבל הבלייזרס מורידים ל10 כשלוש וחצי דקות לסיום כשהזוניה וויטסייד ומקולום מסרבים לתת לחלום הפלייאוף לחמוק. למרות זאת סל של יאנג ושלשות של האנטר מחזירים את היתרון ל16 כ3 דקות לסיום. דקה וחצי לסיום סטוטס מרים דגל לבן ומרים את המחליפים. 

לפורטלנד מקולום 35 ו5 אסט' וויטסייד 21 ו13 ריב

לאטלנטה יאנג 25 (7/18 מהשדה 1/8 מהשלוש) ו15 אסט' קולינס 24 ו10 ריב' האנטר 24 (6/9 לשלוש) ההוקס עם 42.9% מהשלוש 

מילה על: הספסלים של הקבוצות – שתי הקבוצות סובלות מספסלים מאוד חלשים. ההוקס ממוקמים במקום ה29 ופורטלנד במקום ה28 מבחינת ה+/- פר 100 פוזשנס. גם מבחינת תרומת נקודות הספסלים של 2 הקבוצות מדורגים נמוך מאוד. אם אצל פורטלנד אפשר להאשים את הפציעות המרובות שיש בקבוצה (נורקיץ', זאק קולינס ורודני הוד) בנוסף לאובדן של מספר שחקני רוטציה משמעותיים מהשנה שעברה (סת' קרי מוסר ד"ש) הרי שההוקס נבנו לא טוב, ומשלמים על זה מחיר עם ספסל שלא מצליח לשמור את הקבוצה במשחק. ההוקס השכילו לעשות מספר טריידים שאמורים לאזן קצת את המצב ואולי גם לאפשר להם לבנות לשנה הבאה ספסל יציב יותר. פורטלנד מקווה שהחזרה של חלק מהפצועים תחזיר אותה למסלול בזמן (כאמור רודני הוד גמר את העונה) 

בוסטון סלטיקס (18-41) 110 – יוסטון רוקטס (29-39) 111

אחד המאצ' אפים היותר מעניינים שאנחנו יכולים לקבל בליגה הסלטיקס אמנם משחקים עם תייס בסנטר אבל בהחלט יכול להיות שנראה חמישיית סופר סמול בול שסמרט (לטעמי אחד החוזים הטובים בליגה)  משחק בה כסנטר  – מה שהיה בחלקים גם במשחק הזה 

הרבע הראשון היה הגנה די נרפית של יוסטון מאפשרת לירוקים לעלות ליתרון קל עם צבע די פרוץ אצל יוסטון וידוי של שלשלות מצד 2 הקבוצות. ריברס וווסטברוק מחזיקים את יוסטון מהתמוטטות ברבע הזה 

בוסטון פותחת את הרבע השני עם הגנה מעולה שכוללת חטיפות ונקודות קלות בצד השני ושתי סחיטות תוקף מצידו של אוג'יליי על הארדן. היתרון צומח לדו ספרתי ולא מעט שלשות שצוללות להן פנימה מצד בוסטון.  יתרון 11 במחצית לבוסטון כאשר כל השחקנים המובילים של בוסטון תורמים נקודות (סמארט מוביל עם 16 נקודות) אצל יוסטון הארדן חלש אבל ווסטברוק לוקח פיקוד עם 20 נקודות באחוזים טובים עד למחצית. 

רבע שלישי שמשוחק מאוד פיזי ועם מעט מאוד שריקות מצד השופטים. יוסטון מהדקת את ההגנה ושחקני המשנה מאפסים את היד ותופרים שלשות. ווסטברוק ממשיך בשלו ועושה שמות בצבע. את הרבע הזה יוסטון מסיימים עם 36-22.ויתרון נקודה. 

רבע 4 ראס ממשיך לקלוע בצבע אבל טייטום מראה בפעם המי יודע כמה איזה שחקן נהדר שהוא: שלשות חדירות וסחיטת עבירות היו לו בתחילת הרבע הרביעי ו8 דקות לסיום יש לנו שוויון 87. בוסטון חופרת פנימה ויוסטון הולכת חזק לריבאונד התקפה – במיוחד טאקר. המשחק ממשיך להיות צמוד. שלשה ענקית קובינקטון לקראת סוף שעון וריבאונד התקפי אדיר של ראס שמטביע החטאה מעלים את היתרון ל5. 36 שניות לסיום וטייטום מקבל עבירה אבל מחטיא את 2 הזריקות. מסירה סופר רשלנית של הארדן מאפשרת התקפה של 3 על 1 (וגם זה אם סופרים את הארדן כמגן) ויש לנו פוזשן 1 – עבירה על ראס שמדייק ב1 מתוך 2 ויש לנו יתרון 4. שלשה ענקית של סמארט מורידה לאחד אבל ראס ישר מקבל את הכדור ורץ לשטח פנוי ומקבל עבירה (שהייתה גבולית לקליר פאת' אבל בסוף השופטים שרקו עבירה רגילה) 8.1 שניות לסיום ובוסטון הולכים לטיים-אאוט ואולי לכדור אחרון במשחק. יוסטון לא עושים פופ ומייד מבצעים עבירה על טייטום – שמחטיא את הראשונה – ועושה דיארון פוקס בשניה. הכדור איכשהו מגיע לבראון שקובר את השלשה והמשחק הולך להארכה 

גם כאן המשחק נשאר צמוד לכל אורכו ואף קבוצה לא מצליחה לפתוח פער של למעלה מ2 נקודות עד לדקה האחרונה. היוורד מקבל הזדמנות לגמור את המשחק עם שלשה פינתית אבל מחמיץ סמארט לוקח את הריבאונד אבל מאבד לאסופת ידי שחקני יוסטון. הארדן רץ למתפרצת מקבל זריקות וקובר את שתיהן. התקפה אחרונה פעם נוספת ובראון מקבל הזדמנות נוספת להציל את המולדת אבל הוא מחמיץ מהמיד-ריינג' ויוסטון מנצחת עם הרבה מלחמה 

לבוסטון: טייטום עם 32 ו13 ריב' סמארט עם 26 ו7 אסט

ליוסטון: ווסטברוק 41 נק' טאקר עם 9 ו13 ריב' כולל 6 ריב' התקפה. 

מילה על: החיסרון של קלינט קפלה מבחינה התקפית – קפלה הוא סנטר הגנתי מצוין. אבל היתרון הנוסף שהוא מביא למשחק של יוסטון הוא היכולת שלו להשלים לוב מהמסירות של הארדן. הצבע עכשיו פנוי עם המעבר שלו לאטלנטה. אז ווסטברוק יכול להשתולל שם ועושה את זה נהדר, אבל הארדן לא מנוצל עד הסוף והשילוב שלו של שליטה בכדור, חדירה ויכולת מסירה פנטסטית בא פחות לידי ביטוי בסגנון המשחק הנוכחי של הרוקטס. 

סן אנטוניו ספרס (33-25) 114 – אורלנדו מג'יק (33-27) 113

הספרס עלו אחרי שני הפסדים ברצף, נחושים לשמור על סיכוי להשתחל לפלייאוף מס' 23 ברצף תחת פופ, כשמולם המג'יק בכושר מצוין, שלושה ניצחונות רצופים ומוטיבציה לא פחותה לניצחון, כדי להתחזק במקומם השביעי במזרח, המקום בו לא נפגשים עם מילווקי. זה הלך ספרס וויי משך שלושה רבעים, עם יתרון בטוח רוב הזמן, ו3:48 לסיום הרבע השלישי פטי מילס עושה משהו אוסטרלי מחוץ לקשת, וזה 73-84 מקומי. המקומיים מחליטים בשלב זה שמה שחסר למאמנם הוותיק זה עניין בחיים, ומוסיפים נקודה אחת בלבד בדקות הקרובות, מול עשר של המג'יק. בפלוס שתיים לזכותם מפסיקים הספרס את ההשבתה, אבל אז האורחים כבר במומנטום, ו-8:06 לסיום רוס צולף שלשה, חותם ריצת 0-10 של המג'יק, וקובע מהפך מושלם, 90-96 לאורחים.

כדורים ניתזים, יתרונות מינימליים לצדדים, טעויות שיפוט קטנות ועצבים, ו-50.5 שניות לבאזר האחרון, במצב של שיוויון 111, דרוזן מסיים התקפה במסירה החוצה לפורבס על הקשת, סוויש, ספרס בפלוס שלוש. פולץ מצמק לנקודה, 40 שניות לסיום, גיי מחטיא, לוקח את הריבאונד… עבירה של פורנייה, כדור מהצד. פסק זמן. הקבוצות חוזרות, הספרס לא מצליחים להחזיר את הכדור למשחק. עוד פסק זמן. הפעם הכדור במגרש, מילס נלחץ בפינה, מוצא את פורבס, נכנס בין שניים… מאבד…! פורנייה טס לצד השני… 7 שניות לסיום… 5 שניות… פורנייה עולה לליי אפ…! ווייט מנתר ורטיקלית… הצרפתי חולף מתחתיו… 2 שניות… קרש, טבעת.. החוצה… ווייט מפליק לכדור… באזר. 113-114. ספרס ווין. קשה קשה, אבל שלוש הנקודות נשארות בטקסס.

טריי ליילס עם 20 הוביל שבעה ספרסים בספרות כפולות, בהם גיי, שעלה מהספסל עם 19 באחוזים טובים, דרוזן שהוסיף 9 אס' ל-16 נק', ומאריי שקלע 15. המנצחים הסתדרו שוב ללא למארקוס אולדריג', שנח עקב כתף כואבת.

בצד המג'יק של הדברים פורנייה עם 23, ולא 25 וניצחון כפי שכמעט והיה, ולצידו רוס שעלה מהספסל עם 21. ווצ'ביץ' הוסיף 16.

פיניקס סאנס (37-24) 99 – גולדן סטייט ווריירס (47-13) 115

מרקיז כריס ודראגן בנדר שבו לפיניקס, שבחרה אותם בדראפט, כדי… אלוהים יודע מה היה להם בראש להשיג. dude, אתם משחקים בקבוצה ששווה כרגע לחלק האחורי של משהו עם בעיות עיכול. ובמפגש הליליפוטיות מאזור חיוג מי אפסיים של המערב כל פסקל גבר… (אל תעלבו אוהדי סאנס, הקבוצה מהמפרץ היא הליליפוט, אתם עדיין חולמים פלייאוף) ודווקא בנדר, דראגן בנדר שלנו, דראגן מיד אליהו, דראגן שהסאנס במו ידיהם הכניסו לליגה מהמקום הרביעי בדראפט 2016, בשר מבשרה של הקבוצה המקומית, דווקא הוא קלע את השלשה ששברה את השוויון ברבע השלישי ופתחה ריצה הירואית של האורחים, בסיומה מטביע מי אם לא קוון לוני, שהיה פצוע וחזר, והדאנק הזה הוא אולי תחילתה של… אוקיי, קאט. דיד מיי בסט. 78-90, 20 שניות לסיום הרבע השלישי. הסאנס עוד מצמקים לשבע בתחילת השלישי, אבל האורחים מתעשתים, מגדילים חזרה את היתרון, והפעם שומרים עליו עד הסוף. בסיום 99-115 חסר כל משמעות לווריירס, ושמישהו ירוץ לבדוק אם זו הפעם הראשונה העונה שהם משאירים יריב על פחות מ-100, ודריימונד גרין אפילו לא שיחק. וגם לא קארי, תומפסון או כמה שמות אחרים שהייתם מצפים לפגוש תחת הכותרת "גולדן סטייט ווריירס". בצד השני יכלו להיעזר בקווין ג'ונסון, צ'ארלס בארקלי, ג'ף הורנאסק, ואפילו תום צ'יימברס לא היה נתקל בסירוב לו היה מתנדב לעלות לפארקט.

הווריירס שחררו מעט לפני פתיחת המשחק הודעה לפיה סטפן קארי משתתף באימונים מלאים, וצפוי לחזור במהלך חודש מרץ. טוויסט בעלילה לעומת התחושה שנתנו לעולם, לפיה הצלף עגול הפרצוף יחזור הלילה מול הוויזארדס. בהיעדרו, כפי שנרמז למעלה, הוביל אריק פסקל עם 25 שמונה ווריירס מתפקדים, ששבעה מתוכם קלעו בספרות כפולות, כולל דמיאן לי עם 20 ו-8 אס', ואנדרו וויגינס עם 17, 5 אס' ו-7 ריב'. מיקאל מאלדר האלמוני עלה מהספסל עם 13, כולל שלשות חשובות ברגעי הריצה של הווריירס. שעתו היפה ביותר.

אצל הסאנס, שנמצאים בשולי החבורה שחולמת על המקום ה-8 בפלייאוף, בוקר ואייטון עם 21 ו-20 בהתאמה מובילים, ואחריהם ברידג'ס עם 15. האם ההפסד סוגר סופית שברירי חלום שהיו לסאנס על פלייאוף? כנראה.

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. בהארכה יש לכל קבוצה שני פסקי זמן של 60 שניות כמדומני.
    סטיבנס לקח את הראשונה שלו 48 שניות לסיום ההארכה…
    אחרי העונשין של הארדן נשארו לסלטיקס 24 שניות לשים סל פשוט ולנצח את המשחק.
    לדעתי היה לו עוד פסק זמן אחד של 60 שניות בכיס והוא בזחיחות אופיינית לא השתמש בו. התוצאה הפסד צורב. אולי הכי צורב השנה.
    אז אני אגיד שוב, בפרקטיקה הוא מעולה, הוא טוב בפיתוח כשרונות צעירים. הוא גרוע בתור מנהל משחק נקודה ולא נראה שיהיה שיפור בתחום….
    זה עצוב שעם כל כך הרבה כישרון ב 5 שחקנים (כולל סמארט) הוא לא מצליח במשחק עצמו לתת את האקסטרה שמאמן טוב באמת נותן והכל בגלל הדברים הקטנים האלה, פסקי זמן, התיעצות עם העוזרים, אסרטיביות וכו'.
    מנחם בהחלט צודק לגביו.

    1. לא מהיום שטאקר משמעותי לרוקטס אבל מסכים מאוד שמאז הטרייד על קאפלה זה התעצם. השחקן השני הכי חשוב בקבוצה בצוותא עם ראסל ואחרי המזוקן.

  2. תודה רבה חברים, אחלה סיקור ללילה מלא הפתעות.
    .
    לא ברור לי איך הסאנס והלייקרס הצליחו להפסיד הלילה, אבל שיהיה. פרשנות הזויה במיוחד תביא למסקנה שהלייקרס מעדיפים את ממפיס בסיבוב הראשון על פני ניו אורלינס או אחת הקונטנדריות האחרות למקום השמיני.
    .
    ניצחנו בשיניים, לטוב ולרע.
    .
    דווקא החמישיה, ללא אולדריג', הייתה בפלוס מינוס חיובי, בעוד הספסל הסתבך. גו פיגר.
    .
    לפחות לוקה סאמניץ' קיבל דקות עם הקבוצה הבוגרת. דקות של ספרס אמנם, כלומר הוא לא שיחק אלא רק ישב על הספסל, אבל בימים אלו גם זה משהו.

    1. הלייקרס יעדיפו את נא מאשר ממפיס. יעשו בהם סוויפ אכזרי. החולשה הכי גדולה של הלייקרס זה בגארדים. מעדיף את ממפיס מולם למרות שגם שם זה יהיה סוויפ אבל מגיע לגה לעשות פלייאוף בעונת הרוקי אחרי שקופח ולא נבחר לאולסטר והעדיפו שם את חבר הבננה של השיקצה במקומו למרות שגה קלע יותר מסר יותר ושם את פאקן ממפיס בפלייאוף. חוסר כבוד לרוקי. מי ינצל את חסרון הגארדים של הלייקרס לונזו בול והולידי??
      מההפסד אין מה להתרגש סתם מנוחה על המגרש של השיקצה והגרופי. קורה לכולם כמו שאמרתי אתמול לגבי הראפס.

      1. כמו שאמרת אתמול? אתמול אמרת אין סרט שההוקס מנצחים….בוסטון לדעתי תנצח במשחק שילך צמוד עד הסוף… השיקצה ישחק בטח וינגב את גורי הדובים. גם בלעדיו זה לייקרס קל….היט ינגבו את הנטס.

        בקיצור, המון שטויות + טעות אחת קטנה (היה צמוד אבל בוסטון הפסידו). עכשיו אני בטוח שווש יעשו פלייאוף…

  3. תודה חברים, אחלה סיקור
    אחרי הטרייד על קאפלה, הארדן קולע 4 נק' פחות מאשר עם קאפלה, יכול להיות משבר ויכול להיות שהוא מפנה את הבמה לווסטברוק… (צריך גם להגיד את זה, הוא קולע 31.3 למשחק, זה לא משבר בכלל אבל יחסית ללפני אולי כן. 35.3)
    .
    מודה על האמת, חשבתי שמארייס לאנרד הוא סתם פיקציה במיאמי ומסתבר שהוא ממש משמעותי בסכמת המשחק של ההיט.
    .
    אוי הבולס, אשיר לך שיר קינה ואתן את חזון הנביאים על השוורים. "עוד ישבו זקנים וזקנות ברחבי העיר ויראו קבוצת כדורסל, וגר שור עם מאמן טוב, וקובי וויט עם לוין יקלע. וראו הגבוהים את הסל, רוקיז יזכו לדקות. ומרקנן שלשות יתפור"

    1. להפריד בין וויט ללאבין לתת לוויט לנהל את ההצגה. קובי אמור להיות הרכז מס 4 בעשור הקרוב בליגה מבחינת הכשרון אחרי מוראנט טריי ולוקה. חבל לבזבז לו את הזמן. אם לא רוצים שיטרידו אותו. גיא רוזן חפש רכז….גם בדטרויט מחפשים רכז….בכלל קובי וויט עם קייסי נשמע לי טוב.
      הוא גם יודע לרכז ולנהל משחק שיתנו לו ויהיה מערכת נורמלית. הגנה אין לו אבל זה לא מעניין יביאו נגרים מסביב.
      וויט היה צריך דצת זמן להסתגל לליגה. גם לטריי לקח חצי שנת הסתגלות. עונה הבאה בתקווה שבוילן לא יהיה שם הוא בא לתת בראש.

  4. תודה לחמישיית (הסמול בול???) של הופס על הסיקור.
    מניח שלדובי יש יד בעניין אבל כנראה מעטים האתרים שנתנו כזו במה מבחינת מלל למשחק של ניקס-בולס…
    עם היו מאפסים ומתחילים מועמדות לתואר MVP מאז תחילת פברואר ראסל וטייטום חזק בצמרת המאבק.

  5. תודה רבה לכל הצוות המסקר.
    איזה לילה היה לנו היום, מצד אחד – הניקס, גולדן סטייט וההוקס מנצחות ומהצד השני – בוסטון והלייקרס מפסידות, באמת דבר שלא רואים כל יום.

  6. בסלטיקס ארבעה שחקנים קלעו 98 נק' מנקודות הקבוצה ושלושה נוספים קלעו 12 נק' יחד.
    ברוקטס שלושה שחקנים קלעו 78 וחמישה נוספים קלעו 33.

  7. לגבי ווסטברוק – הירידה באסיסטים וריבאונד הגנה ברורה
    אבל (לפחות במשחק אתמול ולמרות הדאנק המדהים) זה נראה שהוא הרבה פחות מנסה לקחת ריבאונד התקפה
    האם זה בגלל הוראה מהמאמן?

    1. אני לא יודע מה הוא מנסה או לא, אבל ווסטברוק עומד העונה על 1.7 ר' התקפה שזה שווה בדיוק לממוצע הקריירה שלו

  8. תודה חברים, לילה מעניין היה לנו היום.
    ניצחון סופר חשוב לממפיס נגד במשחק שמסומן בלוז כהפסד מראש, מקווה שיעזור להם להגיע לפלייאוף – לג'ה מגיע קצת אקשן.

  9. החמישייה של הסלטיקס היתה על המגרש בין 39-45 דקות כ"א. זה הרבה יותר מדי בשביל משחק ליגה, וההשלכות מובנות מאליהן. 4 שחקני ספסל שיחקו בערך 13 דק' כ"א – בלתי מספיק. בנוסף היו על הספסל ולא שותפו: אנס קנטר ורוברט וויליאמס השלישי, שיתופם היה יוצר מיס-מאץ' בהגנה. אבל(!) אולי דווקא בשל כך היה מקום לשתפם, שהרי שיתופם היה יוצר גם מיס-מאץ' בצד השני של המגרש.

  10. הסיקור הזה ב'וועדה' יוצא ממש מסטר-פיס. לא מאמין שטדם אחד יכול היה להוציא דבר כזה אלא אם כן יש לו חצי יום לעשות את ה\מלאכה. אני ממש שמח שבארט ופייטון מהניקס נתנו משחק טוב.
    תודה לכל הארבעה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט