מעורב הופס ליום ראשון: כמה עוד פעמים לומר לכמה מכם שווסטברוק הוא הגארד הטוב מכולם? / מנחם לס

ווסטברוק – הגארד הטוב ביותר ב-NBA

1.אני מתחיל להתעייף מלהסביר לכמה מכם שראסל ווסטברוק הוא הגארד הטוב ביותר ב-NBA

ראסל ווסטברוק קלע 16 מ-27 ל-41 נקודות, והוכיח שוב לאלה שלא מאמינים (לי הוא לא צריך להוכיח שום דבר) שהוא הגארד הטוב ביותר ב-NBA, במיוחד עתה שמי יודע מתי נראה חזרה את סטף קרי , אם בכלל העונה (קיראו למטה).

אני טוען זאת כבר כמה שנים. כשסטף קרי היה במיטבו נתתי לו את הכבוד. כל מה שווסטברוק צריך לידו הם שחקנים טובים. פעם הוא עשה זאת כמעט עם קווין דוראנט.

הוא השחקן הנועז ביותר מכולם – BAR NONE – והוא האתלט הטוב ביותר (עדיין!) ב-NBA 'פאונד-פור-פאונד'. ישנם כאן כמה המגחכים עליו שוב ושוב, וכמובן שלא אזכיר את שמם. אבל כל מי שראה אותו מנצח את הסלטיקס , כשפעם אחת הוא ניתלה על הטבעת כשת'יאס הענק לידו והוא מתנדנד כשימפנזה על החישוק יודע שאין דבר אחר כזה בליגה.

הוא כוכב. הוא סופר כוכב. אם אני מתחיל היום קבוצה חדשה ואני בוחר גארד ראשון, אני בוחר בו לפני ג'יימס הארדן, לפני לוקה דונצ'יץ, לפני דמיאן לילארד, לפני כריס פול, לפני כל אחד אחר.

מי שלא מסכים איתי שיבחר לו מישהו אחר, ושיהיה לו לבריאות.

2. כיצד 'המוצר הגמור' לוקה דונצ'יץ השתפר יותר מכל נבחרי 2018

כשבליל יום רביעי ללוקה היה טריפל-דאבל אפילו לא כתבו זאת באותיות קטנות. הזכירו זאת כמו שמזכירים שביום שלישי ייתכנו מטרות קלים בצפון קרולינה.

בן ה-20 הזה מסלובניה נותן עונה היסטורית ובדרך מרסק כל מיני דעות קדומות על שחקנים אירופאים – בעיקר וונילים – על שחקנים בגילו, ועל שחקנים שנפלו על ה-NBA ללא כל נסיון קודם עם הליגה.

לפני הדראפט היו עליו שלוש דיעות מקובלות כמעט על כולם:

1)הוא כנראה השחקן המוכשר מכולם בדראפט

2) הוא יצליח כמעט מיד כי הוא מגיע עם 4 שנות נסיון כמקצועני ביורוליג והוא יהיה 'הרוקי של העונה'.

3) אמנם יש לו טון של כשרון, אבל מה שאתה רואה הוא מה שיהיה כי הוא מוצר שכמעט הושלם בריאל מדריד.

טוב, שניים משלוש – 66%! – זה עולם ומלואי, כפי שכתב דיימון רניון, כי אתה נולד עם סכויים של 30-35%, אבל בכל מקרה פחות מ-50%. אז בקשר ללוקה פגעו בול ב- (1) ו-(2). (3) החטיא את המטרה כי השיפור של לוקה הוא הרבה, הרבה מעל שציפו אפילו האופטימיסטים ביותר.

לא רק שהוא השתפר. הוא השתפר יותר מכל רוקי אחר מהדראפט של 2018, ואולי עשה את הקפיצה הגדולה ביותר מכל שחקן אחר משנה א' לשנה ב'.

קומראדים, הקשיבו. לוקה בן ה-20 הוא היום אחד מחמשת השחקנים הטובים ביותר בעולם. המשחק שלו לא ייתן לו העונה את ה-MVP – תודה, יאניס – אבל הוא יהיה אחד מחמשת המועמדים. (האחרים? יאניס, לברון, ווסטברוק, והארדן)

היי, בשנתו השנייה הוא זכה לכבוד להיות מוכר בעולם כולו בשמו הראשון. 'לוקה'. ידוע כמו שהיה ידוע 'לארי', 'מייקל', וכמובן 'יאניס'. אגיד זאת בצורה נוספת:

לא היה אף פעם בתולדות ה-NBA שחקן טוב כמוהו בן 20. אפילו לא לברון. אפילו לא מג'יק. ומייקל עוד היה סטודנט בצפון קרולינה, פור גאד סייק.

תנו מבט בטבלה הבאה שנלקחה מהאתלטיק: לוקה שם את כולם מאחוריו במרחק גדול בשנה השנייה, בשיפור ב-PER וב-BMP (דקות פלוס-מינוס).

הטבלה מראה את השיפור מעונת 18-19 לעונה זאת ב-PER, ואז את השיפור מ-18-19 לעונה זאת ב-BPM.

NamePICKED18-19 PER19-20 PERCHG18-19 BPM19-20 BPMCHG
Luka Doncic319.629.19.53.99.45.5
Trae Young517.024.47.4-0.64.55.1
Bruce Brown426.911.95.0-3.3-1.22.1
Shai Gilgeous-Alexander1113.417.74.3-0.51.41.9
Collin Sexton812.015.73.7-4.7-2.22.5
Jalen Brunson3312.815.12.3-1.7-0.80.9
Josh Okogie209.411.62.2-3.1-2.40.7
Mikal Bridges1010.812.71.9-1.60.62.2
Kevin Huerter1910.111.21.1-2.4-1.70.7
Mitchell Robinson3622.022.70.72.52.60.1
Deandre Ayton120.521.20.70.21.00.8

הדבר המדהים ביותר הוא לא רק שהוא השתפר יותר מכולם, אבל העובדה שהוא גם התחיל הרבה יותר גבוה וטוב מכולם!!!

3. שימון, אתה יודע מה זה NUTMEG???

אל תלך למילון. שם התרגום הוא לא משפת הכדורסל. בשפת הכדורסל 'NUTMEG' הוא לעשות עליך טריק. לעבוד עליך. לפעמים זה אפילו להעליב ולהשפיל אותך. זה מה שאני עושה עליך לפעמים.

כשעובדים על השופטים זה גם NUTMEG. טרבור אריזה הבטיח להחזיר ליאנג כפל-כפליים בהזדמנות הראשונה.

ובכן, אריזה יצא מדעתו כשהרגיש שטריי יאנג עשה עליו NUTMEG, ואח"כ אמר לעתונאים ש"הילד צעיר מדי מכדי לעשות NUTMEGS בליגה הזאת. הוא עוד ישלם על כך. אני אזכור לו זאת!"

(אבל אטלנטה עשתה זאת שוב במשחק גדול כשהנקודות מתחלקות בין 6 שחקנים, ואטלנטה ממשיכה להצדיק את אמונתי הגדולה בה!)

4. סטפן קרי לא יעלה לשחק הערב כפי שפורסם. הוא יעלה "מתי שהוא במרץ" (או בכלל לא העונה)

רק אתמול התגלה שהבעייה של סטף קרי היא לא אורטופדית אלא ניאורולוגית, וזה סיפור חדש לחלוטין כמו שאומרים החברים שלי בשאר-ישוב (איזה שם זה 'שאר ישוב?).

התפלאתי מה לוקח לקרי כה הרבה זמן לשוב לפרקט. היום נודע שהבעייה היא בעצב (או עצבים) המוטורי המפעיל את כף היד והאצבעות.

עצבי היד הראשיים. כל עצב מתפרס לסיבי עצבים והסיבים מתפרסים שוב, עד שהם מגיעים לכמעט כל חלק מגופנו

העצבים לכף היד והאצבעות יוצאים מחוט השידרה מארבעת חוליות הצוואר (CERVICAL VERTEBRAE) העליונות. שלושת העצבים הראשיים הם העצב הרדיאלי (לצד עצם הרדיוס), העצב האמצאי, והעצב האולנרי (לצד עצם האולנה) – שלושה לצד ימין ושלושה לצד שמאל. הם מתחלקים לעצבים קטנים יותר, כמו בדלתה של הנילוס, ואז לקטנים יותר, ומגיעים לכל חלק של האצבע עד שהם הופכחים את כף היד לחלק הדקסטרלי (מדוייק בתנועותיו) מכל חלקי הגוף האחרים.

העצבים האלה שולחים SIGNAL (אות? משהו כזה) הנקרא אקשיון פוטנשיאל, שהוא EFFERENT או AFFERENT תלוי את הסיגנל יוצא ממערכת העצבים אל סיבי השריר או חוזר אל מערכת העצבים. כמובן שישנם גם עצבי תחושה (SENSORY NERVE) שהם אחראיים לשליחת אינפורמציה למוח או מהמוח שהיא לא מוטורית אלא 'תחושתית' (חום, קור, חד, רך, לחץ ועוד) לא רק למערכת השרירים אלא גם למערכות יד 'רכות' אחרות (כגון העור, הגידים, הסחוס).

בקיצור, סיפור שלם, ואם עצב זה או אחר – או סיביו – ניפגעו, או נקרעו, הסיפור יכול להיות מסובך ביותר. ליד של סטף קרה נזק עצבי, ואתמול כבר כתבתי שיש מצב שהוא לא חוזר העונה.

5. תנו מבט בלברון המנסה להסתיר את צחוקו כשדריימונד גרין ניזרק מהמשחק נגד הווריורס…

6. הארדן: כל מה שיש ליאניס זו עליונות גופנית. לזה לא צריך שום SKILL. הלוואי שאני הייתי 2.14 מ'!

למעשה, מי שהתחיל עם כל 'מי טוב ממי' היה יאניס שבבחירות לאול סטאר הוא אמר שהוא "לעולם לא יבחר בג'יימס הארדן כי הוא רוצה בקבוצתו 'שחקנים שיודעים למסור, ושחקנים שיודעים לשמור""

להארדן עדיין כואב שהעדיפו את יאניס עליו ל-MVP של העונה שעברה, אבל הוא סבל ושתק.

אחרי שקבוצתו של לברון (והארדן) ניצחה באול סטאר, יאניס לא ויתר והמשיך לעקוץ את הארדן כשאמר שלקבוצתו היתה טקטיקה אחת: "לתת את הכדור לשחקן שהארדן שמר עליו!"

להארדן עדיין כואב שהעדיפו את יאניס עליו ל-MVP של העונה שעברה.

סוף סוף הארדן פרץ בראיון עם רחל ניקולס מ-ESPN כשאמר שליאניס אין יכולות מיוחדות כלל וכלל וכל מה שיש לו זאת יכולת גופנית. הוא גם אמר שאם יאניס חיפש 'מוסרים', למה הוא בחר בקמבה וולקר לפניו, כש"הסטטיסטיקה מראה שאני מוסר טוב ממנו.

ככה הלך הראיון:

Rachel Nichols: “Giannis Antetokounmpo makes a joke on the air about ‘I want to take someone who can pass, I’m taking Kemba Walker instead of James Harden.”

Harden: “I average more assists than him [Walker], I think.”

Nichols: “You rank 10th in assists going into the All-Star Break and Kemba ranked 36th.”

Harden: “I don’t see what the joke is. But I didn’t even see it. I don’t pay attention to stuff like that. I just know none of them can mess with me.”

ואז הארדן אמר שכל מה שיש ליאניס שנותן לו עדיפות הוא גובה וניתור, ויכולות גופניות אחרות

7. ציון עושה היסטוריה לנגד עינינו הרואות

ציון ויליאמסון עשה הסטוריה בנצחון הפליקנס האחרון שלשום על קליבלנד קאבס.

ציון היה 11 מ-16 ל-24 נק' בנצחון 104-116, והפך לרוקי הראשון שעוד לא בן 20 דקלע לפחות 20 נק' ב-עשרה משחקים רצופים. השיא הקודם היה 9 ע"י כרמלו אנטוני.

8. האם הנפילה של הלייקרס התחילה?

מי שחזה הערב בלייקרס המפסידה לממפיס, כשג'ה מוראנט בן ה-19 עושה בה שפטים, ראה קבוצה תשושה, חסרת אונים, אימפוטנטית, ומותשת.

ידעתי שזה יקרה לפני תחילת הפלייאוף. כשלברון רופף ואימפוטנטי, כולם רופפיםפ ואיטמוטנטים. יהיו להם עוד משחקים גדולים, אבל הקו נוטה למטה עם עליות מקריות פה ושם.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. תודה דוק.
    .
    תצטרך לחזור על כמה ראס גדול לכל הפחות כמספר הזריקות הלא יעילות שהוא לקח בקריירה שלו.
    .
    לאחרונה התחלתי לאהוב את לוקה ולהתחבר למשחק שלו (להעריך תמיד הערכתי אותו) יש לי 2 סימני שאלה בקשר אליו:
    א' איך הוא יהיה מול הגנות עילית בפלייאוף הקרוב – זה נראה שהוא נותן לא מעט מספרים יפים דווקא מול הגנות חלשות יותר אבל מול ההגנות החזקות יש לו ירידה די חדה ביכולת (כמובן באופן יחסי לעצמו)
    ב' האם דאלס יכולים להתחזק עוד הרבה – לוקה בדומה ללברון צריך שיטה מסוימת בשביל לפרוח והקפיצה שהוא עשה השנה היא לא פחות השינוי הקבוצתי שהוא מוקף בקלעים מיכולת אישית. אני תוהה אם נראה קפיצות גם בשנים הבאות
    .
    אני מאוד אוהב את יאניס – אבל זה די מיותר מה שהוא אמר על הארדן. בכלל נראה שמתפתחת יריבות אישית כבר משנה שעברה על הקרב לMVP

    1. שהיו לראס קלעי 3 דוראנט והארדן הוא עשה גמר. אחכ זה היה פרגסון אברינאס גראנט והחברים…שהם באולסטאר היום….אה יש את סאובוניס ואולדיפו שגם דפקו ודופקים שלשות….
      בעצם דוראנט אמר שהוא שיחק עם אתלטים בלי קליעה על מי הוא התלונן?

      1. הכי כיף לשמוע את הדעה האמיתית בלי פילטרים. הלוואי כולם היו מדברים חופשי היה מוסיף רייטינג שיא למשחקים….
        תן לי גמר יוסטון באקס אני מבסוט חבלז. בלי שיקצה והרובוט.

  2. מנחם טריי השחיל אתמול בין הרגליים למס 9 של הנטס

    https://youtu.be/4QGFhc0LV3Q?t=443

    והיום לאריזה, השחלה בק טו בק חחח רשימת האשכים בביתו ממשיכה להתאסף זה סהכ אוסף כמו פוחלץ והגולגולות של וינס. אריזה סירב להיות מושפל והקשיב לדה שוט ועשה עבירה. זכותו אבל עדיין האשך שלו אצל טריי. אם אריזה לא יכול לסבול את החום שלא יכנס למטבח.. דוק טריי יעשה לו נאטמאג גם במשחק הבא. טריי מעולם לא עשה את זה פעמיים לאותו שחקן אריזה יהיה הראשון כדאי לו לבוא עם רגליים סגורות

    ראס צריך להוכיח עצמו בפלייאוף. הוא עף שנתיים כפייבוריט. להוכיח הכוונה להביא אליפות. לא פחות. אני ירדתי מהעגלה שלו לעומת פעם בעקבות 2 ההדחות.
    ההייטרים סתם רפי הבנה מנחם.

    1. חחח… חייב להעריך את המשחיל על האומץ. אריזה אולד סקול, גבר של פעם, זאת הסנונית הראשונה, עכשיו שאר השחקנים בליגה יראו וילמדו איך להגיב.
      מה שמדהים – שכל מה שאני כותב כאן – מיד קופצים עלי כל המתלהבים, מציאות שמציאות כו' וכו' – ואז הכל קורה, אחד לאחד.

        1. לא צריך להיות נביא כדי לצפות את הבומבה למשחיל. צריך רק להבין כדורסל. מנחם כתב עכשיו אייטם מרגש – אני כתבתי על זה כאן תגובה כבר לפני חודשיים.

      1. אם אתה מתכוון אליי בין היתר אז קפצתי על זה שצריך מבחינתך לפוצץ אותו כי יאנג מגעיל או כי "זה מה שהיו עושים פעם"

        1. מסתבר שאריזה חושב כמוני. זה בסדר, אני כמו שמעון – אין לי בעייה עם טראש טוק, הכל סבבה. גם על מלחמות האגו במפרץ קיבלתי טראש וכולנו יודעים איך זה נגמר. חכה חכה, בסוף הקריירה שלו קר יתוודה על כספי ואז גילרי יצטרך להזמין את ליוס לארוחת כובעים…

            1. מה צדק? הוא אמר שקרי לא מוסר לו והוא לא מוסר לסטף בגלל מלחמת האגו ביניהם.
              איפה זה ואיפה המציאות?
              כי דוראנט לא הרגיש שייך? מה הקשר?

            2. סטיב קר דיבר עליהם בדיעבד ואפילו השתמש במילה "אגו", אמר מה שאני אמרתי שנה לפני כן. "דיס איז מיי פאקן הום" כוון לדוראנט. אין דרך אחרת 'לקרוא' את זה.
              .
              כספי נחתך כי סטיב קר (שגדל בלבנון ואיבד את אביו בגלל טרור) הוא דמוקרט אנטי-ישראלי. גם זה ייצא מהמחשכים יום אחד.

            3. הוא אמר שיש קרבות אגו בין דוראנט ליתר. למה דוראנט עזב? כי הוא הרגיש שלא מספיק מכבדים אותו מעריכים אותו וכי הקבוצה לא משנה מה היא קבוצה של קרי=אגו.
              אני ככ מחכה לקאפקייק וקיירי אין לכם מושג נראה לי זה יתעלה על הקומדיה שהמלך נוהג לארגן כל שנה חוץ מהעונה.

            4. דה שוט, אז למה קר הביא את כספי מלכתחילה? כדי להשפיל אותו בפני כולם?

            5. הם ייקחו את המזרח. באמת יהיה משעשע, לדעתי יסתדרו כמו ראס ואבו-זקן לורד אוף דה דאנס

            6. כבר ראינו את היכולת שלך לתת פרשנויות מרחיקות לך לדברים של קר או אחרים.
              לא משנה מה יגידו בסוף אתה תמיד תגיד שצדקת.
              אהה וגם תדרוש קרדיט על זה שאנשים משתמשים בזה למרות שאתה אמרת את זה ראשון.

            7. אור – עכשיו ברצינות – לפני שהאיסלנדי יתעורר – סטיב קר בלם את כספי, אתה מוזמן לחזור אחורה ולבדוק – אחרי כל משחק טוב שלו, הוא ייסד אותו. בלי קשר כספי אכזב ונפצע, אז זה נתן להם את התירוץ. בפועל, אחרי הפציעה של איגי ובעיקר נגד יוסטון 2017, ראו כמה היה חסר להם SF חזק ונייד.

            8. ייסד=ייבש

            9. גילרי – כשחבר צוות מציג רעיון שלי בפוסט, ולא נותן קרדיט – זה לא בסדר. אף אחד, חוץ ממני, לא אמר בשום מקום שגרין הוא הקאפ-קייק. מסכים איתך, זה נראה קטנוני, זניח וחסר משמעות – אבל בינינו – זה לא חסר משמעות יותר מכל דבר אחר.

            10. דה שוט, לא ענית לי על השאלה. למה קר הביא את כספי? אני מתאר לעצמי שהוא היה אנטי-ישראלי עוד לפני תחילת העונה ההיא.

            11. אור, שאלה טובה לגבי הבאת כספי, מניח שזה לא רק קר. שווה בדיקה. בהזדמנות

          1. לא זוכר איפה קראתי את זה, אבל פרסמו שגם השחקנים לא היו מרוצים מכספי, כנראה כי לא זרק שלשות וזו הייתה הסיבה שהביאו אותו. אם נניח שזה נכון שיהיה בתיאבון עם הכובע..

            1. כספי הוא שחקן נ.ב.א שולי שאף קבוצה לא נתנה לו מעולם מעל 3 מליון לשנה. שחקן עם כשירות סופר בעייתית שזרק 0.4 שלשות למשחק בג"ס, אבל כן, קר חתך אותו בגלל אנטישמיות. לא יודע מה יותר מופרך, התיזה הזו או העובדה שהוא חושב שסטיב קר ידבר על זה אחרי הפרישה. בטח ידבר על ישר אחרי שיסביר שהוא חתך את וילי קאולי סטיין בגלל השם משפחה היהודי

            2. אנטי-ישראליות, אני מבקש

            3. צודק אור, זה הבדל גדול.
              בכל פעם שכספי נתן משחק טוב, קר ייבש אותו במשחק אחר כך ומנע ממנו להכנס לקצב, הוא לא עשה את זה בכוונה, היה לו קשה לראות את כספי פורח. דוראנט במיוחד אהב את כספי, מסר לו הרבה בחיתוכים המפורסמים.
              בלי קשר – כספי פגע בעצמו שלא זרק שלשות ונפצע כל הזמן. לגבי השלשות – תחשוב כמה קשה לקחת שלשה כשלידך שלושה קלעי שלשות היסטוריים. זה משתק. צריך להעריך את סוואגי-פי.

            4. רוב הזמן כספי היה עם ונגד המחליפים, ככה שהוא שיתק את עצמו.
              בכל מקרה יש לך יותר מדי חורים בתיאוריה אז אעצור כאן

  3. מנחם דבונטה גראהם וטריי השתפרו יותר מלוקה עם כל הכבוד.
    טריי העלה ביותר את הנק והאס שלו וחל אצלו גם שיפור בהגנה לאחרונה. גראהם בכלל קפץ בטירוף ואם כבר מעניקים לשחקני שנה ב אז זה צריך להיות של גראהם בלי תחרות.
    בפועל יביאו ללוקה.

  4. מתי יש מפגש הארדן יאניס? אני אוהב את מה שהולך ביניהם…
    תכלס אני לוקח את הארדן על יאניס בכל יום. אין בעיה עם גמר יוסטון באקס. קניתי עכשיו.
    מה שמצחיק שיאניס לא מסר לאף אחד באולסטאר בשביל לקחת mvp ומהארדן נלקח סל נצחון בחסות השיפוט.

  5. איזה פולו דאנק ווסטברוק נתן מול בוסטון.
    עוד נצחון במשחק צמרת רשום על השם של ראסל כמו מול הלייקרס ומול הקליפרס.
    קמבה אמנם לא שיחק אבל עדיין נצחון יפה ליוסטון, היו צריכם לקית את זה לפני ההארכה

  6. מסכים עם מנחם שראסל ווסטברוק הוא הגארד הטוב ביותר בליגה.
    הייתי אפילו אומר השחקן הטוב ביתר בליגה בקרב צמוד מול יאניס

          1. נכון אדיסו הפקיר אותנו כמו אמביד.

            רק אני ניסימיקו ודה שוט ומל לס עם חבורת נגרים. צריכים חיזוק פעם היה פה גם את יום אחד. כרגע אנחנו כמו בוסטון אין ספסל. דר רזי זה האוגיליי שלנו לא מספיק טוב.

            גדודי האשך זה כמו הרובוט והשיקצה יחד בגיבוי אנשי המחשב. אין לנו סיכוי

  7. אין שחקן היום בליגה, שיכול לשבור את הרוקטס יותר מיאניס. הם עומדים מאחורי הקשת בהתקפה, ומקווים שלקבוצה השנייה אין גבוה מספיק מוכשר להעניש אותם.
    איך יכול להיות שלא ראו שיש לקרי בעיה באימונים? רק עכשיו עלו על הבעיה הנוירולוגית? קצת מוזר.
    הלייקרס קבוצה של וטרנים, רצים למרחק ארוך, ולא מתאמצים לנצח משחק שברח להם.

    1. אין קשר לבעיה העצבית שייקח לה עוד זמן להסתדר.
      מה שקר אמר הוא שלפי הצוות סטף עדיין לא ננמצא בכושר מספיק טוב למשחק ווהם מעדיפים מטעמי זהירות לא להכניס אותו כשהוא לא בכושר מתאים.

        1. הם בעונת טנקינג אז הם יכולים להרשות לעצמם לקחת כל מרווח ביטחון עם פציעות.
          בוא נגיד שאת המקום האחרון הם כבר די הבטיחו.

    2. גם הרוקטס יכולים לשבור את הגארדים שלהם חביבי הארדן וראס על היל ובלדסו…אאוץץץ.
      המשחק הראשון ביניהם היה צמוד ונגמר בחרבון של יוסטון אחרי שהובילו הרבה. נראה מה יוליד יום. אם יהיה גמר כזה הכסף שלי על יוסטון.
      מה שכן יאניס יכול להעמיד את השיא של מייקל מול פיניקס בהמר בסכנה בהחלט מול טאקר וקובינגטון….

  8. קרי לא ישלק לפני חמישי. ביום שני יהיה באימון של קבוצת הבת סנטה קרוז. הגורם לעיכוב הוא קר.

    But Kerr said that complication is not at the heart of this decision. Curry hasn’t been cleared, Kerr said, because the staff doesn’t believe his conditioning and rhythm is yet at a point where it’s wise to drop him into an NBA game.

    “Zero concern, in terms of reinjuring anything,” Kerr said. “It’s just a feel thing for Steph. Nerve damage, that term sounds terrible. But I think all it really refers to is that area feels kind of numb to him. Steph has to get used to a different feeling in his hand.”

  9. לא מבין מה הבעיה עם הנאטמג, למה לשבור קרסול שזו גם השפלה מקבלת לייקים אבל להעביר מישהו בין הרגליים מקבל דיסלייקים לא ברור לי. חוצמזה שיאנג עושה את זה בצורה מאוד יעילה, כלומר תמיד שהוא עשה את זה הוא ייצר לעצמו יתרון בהתקפה, למי שיש בעיה עם זה ובוכה על זה כאילו ליאנג אין זכות לעשות את זה בליגה שיחזור לגן לבכות לגננת, באמת..

        1. שני מהלכים גועל נפש שנראים שהוא התאמן עליהם בזירה, גם המרפק וגם ה flying knee נראה מלוטשים וחדים, מזל שאת המרפק הוא פספס כי כזו חבטה באחורי הראש (שלשם הוא כיוון) יכולה להיות קטלנית, לא שברכייה לרכה היא לא..

  10. תודה מנחם. בתור חסיד גדול של ווסטבורק אומר בעדינות שנסחפת מנחם. רשימה שעלתה לי מיידית של גארדים שאני לוקח לפניו לבנות קבוצה סביבם: יאניס, הארדן, קארי בריא, לוקה הוא איפשהו אחריהם …
    מה שכן אין ספק שהסגנון הנוכחי של יוסטון התקפית עם צבע מרווח תפור למידותיו וזה בהחלט מורגש בעלייה החריגה בנתונים ההתקפיים שלו. אגב איפה אפשר לראות פילוח סטטיסטי של ווסטבורק עד הטרייד על קאפלה ואחריו???

  11. תודה מנחם, אחלה מעורב.
    .
    בנוגע ללוקה – כל מילה. בנוגע לראסל – הוא מצא את מקומו בסמולבול של יוסטון באופן הרבה יותר טוב ממה שחשבתי, ועל כך מגיע לו, וגם להארדן ולמורי, כל הכבוד, אבל נחיה ונראה מה יהיה בפלייאוף.
    .
    בנוגע ל-mvp – השחקן מספר אחד ביוסטון, זה שמאפשר לכל ההקצנות שלהם להתקיים, הוא כמובן טאקר. צריך למצוא הגדרה כלשהי לאימפקט הזה ולקרוא לפרס על שם טאקר. אולי "השחקן הכי טאקר בליגה"? אנשים יבינו במה מדובר.

        1. טאקר מאוד underpaid לאור השינויים התכופים בקבוצה והתרומה שלו בכל הסיטואציות האלה, קצת בדומה לאיגודאלה לפני החוזה האחרון

          1. תשמע הוא בן 34. זה לא יחזיק לעד. האמת אני בהלם מהעונה שלו. הייתי בטוח השנה נראה ממנו ירידה דרסטית עם הגיל והכל. הוא רק נהיה יותר טוב. אבל בגיל הזה חוזה גדול כבר לא יגיע לצערו.

            1. זה מה שאני אומר, הוא די אכל אותה בקטע הזה

            2. כן צריך פיס בחיים גם, פרטים פנו לאיזייה תומאס וביסמק ביומבו בצד ההפוך…

  12. תודה מנחם.
    לא מסכים איתך לגבי ראסל, אני חושב שהוא שהוא אתלט נהדר, אבל הוא יורד באתלטיות שלו עם השנים, ואני חושב שהוא כופה את הזריקות שלו על הקבוצה, לפחות זה היה ככה בOKC ועכשיו שהוא ביוסטון ויש את הארדן אז הוא כופה פחות אבל לפעמים זה לא נעים לעין.
    לגבי ציון – אני עדיין לא בטוח שהוא כזה עילוי, אז הוא אומנם אתלט מעולה ויחיד במינו יחסית לגובהו ומשקלו, אבל משהו עדיין חסר לי שם, אולי זה השחקנים לידו, או אולי זה היכולות החסרות שלו, כמו קליעה ממרחק, אני לא ממש יודע לשים את האצבע, אבל נראה אותו בעונה הבאה ואולי גם בפליאוף הנוכחי.
    לגבי הלייקרס – לא הייתי ממהר להסיק מסקנות אחרי משחק אחד נגד ממפיס, ונראה אותם משחקים בפליאוף, שם זה יהיה המעמד האמיתי.

  13. אחלה מעורב.
    סה"כ העונה יותר משעממת אותי מהקודמות, כנראה בגלל פסק הזמן (הקיצוני) של גולדן סטייט. מתחיל לחשוב על הפלייאוף. המזרח סגור עם פלומבה. במערב שמחה גדולה: תאורטית קליפרס, יוסטון ודנבר מאתגרות את הלייקרס. אני מייחל לנפילת שתי הראשונות כי הן מתבססות על צמד של שכירי חרב. כדורסל משובח יהיה בגמר של יוקיץ' נגד יאניס, אבל התסריט הבנאלי ינצח ואלה יהיו הלייקרס של לברון.

    1. דווקא מעניינת יותר בהרבה. שנה שעברה ידעת מי תהיה האלופה והפציעה הרסה. לא היה עניין באמת, לי לפחות.
      השנה יש יותר אי ודאות והפלייאוף בכלל נראה לי יהיה מעניין.
      הלוחמים גם בגרסתם המלאה לא היו עושים יותר מידי.
      השנה יש מחזור צעירים אדיר. בעצם דור העתיד של מוראנט ציון לוקה טריי מיצל טייטום כבר כאן.
      ודור ההווה בדמות יאניס וקאווי ודיוויס לא בקטע לוותר. ויש את הותיקים השיקצה הארדן וראס.
      רק בפילי יש אכזבה כרגע הפציעות דפקו 2 משחקי ענק מול הלייקרס והקליפרס בשעות מושלמות באסה. לא יכלו להיפצע אחכ?

        1. כן GSW. ואז היה פציעה שנתנה אותו לקאווי אבל במהלך העונה עצמה לא היה עניין באמת. הפלייאוף היה די חלש וצפוי למעט טורנטו באקס. אותי אישית הראפס הפתיעו מאד אבל לא היה לי "ריגוש" בעונה שעברה למעט הריגוש שלברון גרם לי בלייקרס.

      1. המ המ המ….יש שיקצה מס 23 בצהוב סגול שמנצח יותר מידי העונה. הללל מחכים לפליאוף ושמים יהבם באדם לא בריא ויש כאלו אפילו שהרחיקו עד ראס א שטן ולורד אוף דה דנס בסיבוב מוקדם יותר ..

          1. אני בכלל במלכוד. מקום 1 סגור של הלייקרס.
            2 כנראה יסיימו הקליפרס ואני אוהב שיוסטון מנצחים אבל אם יסיימו 3 זה א6מר מפגש מול הקליפרס. והם יתישו את הקליפרס שיכולים לבוא עייפים מול השיקצה אחרי שטייל על מוראנט ואז על הגוקר או הלבנים של יוטה. זה רע מאד. מגדיל סיכויים לשיקצה.
            לכן המצב האופטימלי זה יוסטון 2 3 וקליפרס מאחל להם שיסיימו 4.
            ואם לא אז שיוסטון יסיימו 4. אני רוצה שהשיקצה יותש לפני קצת ואולי גם יעוף.
            בעיה אני במלכוד אבל לטובת הכלל מקווה שיוסטון או הקליפרס יסיימו 4 ואחת מהן 2.

            1. בתור יוסטון אני רוצה את הקליפרס ואחרי זה את הלייקרס. ככה להשפיל את שתי הקבוצות של ל.א. בשנה אחת, מה רע.
              אח"כ בגמר שיבוא יאניס כדי שאם נפסיד לפחות הוא יקבל את האליפות (גם בוסטון בסדר)

            2. אחרי קליפרס יוסטון יהיו גופות חס וחלילה. יבואו גמורים מול השיקצה.
              קודם שיקצה. הלייקאס יותר קלים אין שם מי יעצור את ראס והארדן. אם נעבור אותם אז נתמודד עם הסייבורג וכלבי האשמורת שלו
              קודם שבכלל נעבור את יוטה/דנבר. עם יוסטון אי אפשר לדעת…
              ראס כבר הצליח לעוף מול יוטה ולילי כריות…
              הכי חלום ליוסטון זה לסיים 2 וקליפרס שיסיימו 4.
              ככה יש סיכוי הכי טוב להגיע לגמר המערב והקליפרס יגיעו יותר מותשים כך שיהיה יותר סיכוי מולם.
              וגם יהיה מפגש סיב 1 ראס כריס פול שיסיים את הויכוח כאן בהופס…

        1. לדעתי הכי שנואים בפער הם לברון, הלייקרס ופילי, אולי גם יוסטון עם ראס. אבל זה לא ממש דומה לג"ס ששלטה בליגה כל אותו הזמן

  14. מנחם,התחלת לתת לקוריוז לכתוב לך את המעורבבים?
    כבר רשמתי פה בעבר.
    הבעיה המרכזית של ראסל היא שהוא לא רכז והוא לא גארד מספיק שלם כדי להוביל קבוצה ברמה של הגדולים ביותר.

    הכל תלוי בצרכים של הקבוצה אבל בגדול אני בוחר לפניו לפחות 5 גארדים שקולעים יותר טוב וגם יודעים לשחרר את הכדור כשצריך.

  15. לוקה נותן עונה שניה אדירה אבל עדיין לא קרוב לשמות שהוזכרו ובטח שלא ללברון,ג'ורדן ומג'יק.
    בדיוק ההיפך מראסל, מדובר בגארד עם אייקיו כדורסל אירופאי שיכול יום אחד להפוך לאלוף בסדר הגודל של נוביצקי,פרקר וקיד.

  16. https://stats.nba.com/player/201566/
    שימו לב לנתונים של ווסטבורק בפילוח לפי חודשים עד פברואר לעומת החודש האחרון שרוב המשחקים בו אחרי המעבר לסמול בול המשודרג. נכון שזה רק 7-8 משחקים אבל עד כה הוא הנהנה העיקרי משינוי הסגנון.

    1. זה קצת מטעה כי אתה שוכח שהוא כבר היה בזון לפני השינוי כשהארדן נראה סחוט.
      אני לא יודע איך בכל ההתבכיינות הכללית כאן על ניהול עומסים הוא יוצא נקי כל הזמן.

      1. חחח. יכול להיות שבגלל זה יש לו כוח לתקוף הרבה. המשחק הקרוב מול הניקס 🙂
        יוסטון התחילה את העונה חושך. לא היה אפילו טיפת הגנה. לקח לראס והארדן זמן ללמוד לשחק יחד. הם סבלו גם מהרבה פציעות של הצוות מסביב.
        לאט לאט הם התייצבו למשהו סביר וקובינגטון היה כמו אוויר לנשימה הדי 3 שהם היו צריכים. לא יודע למה הם לא הלכו גם על קראודר

  17. nutmeg, גם בכדורגל אנגלי, זה להעביר את הכדור בין רגלי היריב. אכן פעולה משפילה. זכור לי משחק בין ארגנטינה לאורוגוואי, שחקן ארגנטינאי ביצע נאטמג לשחקו אורוגוואי, מהירות התגובה של האורוגוואי היתה גבוהה מאד (כמו של אריזה) והוא הספיק לדפוק מרפק לפרצוף של הארגנטינאי.

  18. אם כבר רכילות (השלב הזה של העונה…), אז לפחות שתהיה מדויקת – אחרי הזכיה של יאניס בעונה שעברה הרוקטס, כמיטב המסורת של מורי, החליטו משום מה שלמרות שהמירוץ ל-MVP אפילו לא היה צמוד (יאניס קיבל 75%+ מההצבעות למקום ה-1) הם איך שהוא נשדדו. יוסטון העלו טוויטר ש-"מברך" את יאניס לצד פירוט הסטט' של הזקן המקומי, וקצת אח"כ הארדן בעצמו חירטט משהו על זה שהבחירה ב-MVP תלויה בנרטיב, כאילו שיאניס לא נתן עונה שהפחידה את כל הליגה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט