1.אני מתחיל להתעייף מלהסביר לכמה מכם שראסל ווסטברוק הוא הגארד הטוב ביותר ב-NBA
ראסל ווסטברוק קלע 16 מ-27 ל-41 נקודות, והוכיח שוב לאלה שלא מאמינים (לי הוא לא צריך להוכיח שום דבר) שהוא הגארד הטוב ביותר ב-NBA, במיוחד עתה שמי יודע מתי נראה חזרה את סטף קרי , אם בכלל העונה (קיראו למטה).
אני טוען זאת כבר כמה שנים. כשסטף קרי היה במיטבו נתתי לו את הכבוד. כל מה שווסטברוק צריך לידו הם שחקנים טובים. פעם הוא עשה זאת כמעט עם קווין דוראנט.
הוא השחקן הנועז ביותר מכולם – BAR NONE – והוא האתלט הטוב ביותר (עדיין!) ב-NBA 'פאונד-פור-פאונד'. ישנם כאן כמה המגחכים עליו שוב ושוב, וכמובן שלא אזכיר את שמם. אבל כל מי שראה אותו מנצח את הסלטיקס , כשפעם אחת הוא ניתלה על הטבעת כשת'יאס הענק לידו והוא מתנדנד כשימפנזה על החישוק יודע שאין דבר אחר כזה בליגה.
הוא כוכב. הוא סופר כוכב. אם אני מתחיל היום קבוצה חדשה ואני בוחר גארד ראשון, אני בוחר בו לפני ג'יימס הארדן, לפני לוקה דונצ'יץ, לפני דמיאן לילארד, לפני כריס פול, לפני כל אחד אחר.
מי שלא מסכים איתי שיבחר לו מישהו אחר, ושיהיה לו לבריאות.
2. כיצד 'המוצר הגמור' לוקה דונצ'יץ השתפר יותר מכל נבחרי 2018
כשבליל יום רביעי ללוקה היה טריפל-דאבל אפילו לא כתבו זאת באותיות קטנות. הזכירו זאת כמו שמזכירים שביום שלישי ייתכנו מטרות קלים בצפון קרולינה.
בן ה-20 הזה מסלובניה נותן עונה היסטורית ובדרך מרסק כל מיני דעות קדומות על שחקנים אירופאים – בעיקר וונילים – על שחקנים בגילו, ועל שחקנים שנפלו על ה-NBA ללא כל נסיון קודם עם הליגה.
לפני הדראפט היו עליו שלוש דיעות מקובלות כמעט על כולם:
1)הוא כנראה השחקן המוכשר מכולם בדראפט
2) הוא יצליח כמעט מיד כי הוא מגיע עם 4 שנות נסיון כמקצועני ביורוליג והוא יהיה 'הרוקי של העונה'.
3) אמנם יש לו טון של כשרון, אבל מה שאתה רואה הוא מה שיהיה כי הוא מוצר שכמעט הושלם בריאל מדריד.
טוב, שניים משלוש – 66%! – זה עולם ומלואי, כפי שכתב דיימון רניון, כי אתה נולד עם סכויים של 30-35%, אבל בכל מקרה פחות מ-50%. אז בקשר ללוקה פגעו בול ב- (1) ו-(2). (3) החטיא את המטרה כי השיפור של לוקה הוא הרבה, הרבה מעל שציפו אפילו האופטימיסטים ביותר.
לא רק שהוא השתפר. הוא השתפר יותר מכל רוקי אחר מהדראפט של 2018, ואולי עשה את הקפיצה הגדולה ביותר מכל שחקן אחר משנה א' לשנה ב'.
קומראדים, הקשיבו. לוקה בן ה-20 הוא היום אחד מחמשת השחקנים הטובים ביותר בעולם. המשחק שלו לא ייתן לו העונה את ה-MVP – תודה, יאניס – אבל הוא יהיה אחד מחמשת המועמדים. (האחרים? יאניס, לברון, ווסטברוק, והארדן)
היי, בשנתו השנייה הוא זכה לכבוד להיות מוכר בעולם כולו בשמו הראשון. 'לוקה'. ידוע כמו שהיה ידוע 'לארי', 'מייקל', וכמובן 'יאניס'. אגיד זאת בצורה נוספת:
לא היה אף פעם בתולדות ה-NBA שחקן טוב כמוהו בן 20. אפילו לא לברון. אפילו לא מג'יק. ומייקל עוד היה סטודנט בצפון קרולינה, פור גאד סייק.
תנו מבט בטבלה הבאה שנלקחה מהאתלטיק: לוקה שם את כולם מאחוריו במרחק גדול בשנה השנייה, בשיפור ב-PER וב-BMP (דקות פלוס-מינוס).
הטבלה מראה את השיפור מעונת 18-19 לעונה זאת ב-PER, ואז את השיפור מ-18-19 לעונה זאת ב-BPM.
Name | PICKED | 18-19 PER | 19-20 PER | CHG | 18-19 BPM | 19-20 BPM | CHG |
Luka Doncic | 3 | 19.6 | 29.1 | 9.5 | 3.9 | 9.4 | 5.5 |
Trae Young | 5 | 17.0 | 24.4 | 7.4 | -0.6 | 4.5 | 5.1 |
Bruce Brown | 42 | 6.9 | 11.9 | 5.0 | -3.3 | -1.2 | 2.1 |
Shai Gilgeous-Alexander | 11 | 13.4 | 17.7 | 4.3 | -0.5 | 1.4 | 1.9 |
Collin Sexton | 8 | 12.0 | 15.7 | 3.7 | -4.7 | -2.2 | 2.5 |
Jalen Brunson | 33 | 12.8 | 15.1 | 2.3 | -1.7 | -0.8 | 0.9 |
Josh Okogie | 20 | 9.4 | 11.6 | 2.2 | -3.1 | -2.4 | 0.7 |
Mikal Bridges | 10 | 10.8 | 12.7 | 1.9 | -1.6 | 0.6 | 2.2 |
Kevin Huerter | 19 | 10.1 | 11.2 | 1.1 | -2.4 | -1.7 | 0.7 |
Mitchell Robinson | 36 | 22.0 | 22.7 | 0.7 | 2.5 | 2.6 | 0.1 |
Deandre Ayton | 1 | 20.5 | 21.2 | 0.7 | 0.2 | 1.0 | 0.8 |
הדבר המדהים ביותר הוא לא רק שהוא השתפר יותר מכולם, אבל העובדה שהוא גם התחיל הרבה יותר גבוה וטוב מכולם!!!
3. שימון, אתה יודע מה זה NUTMEG???
אל תלך למילון. שם התרגום הוא לא משפת הכדורסל. בשפת הכדורסל 'NUTMEG' הוא לעשות עליך טריק. לעבוד עליך. לפעמים זה אפילו להעליב ולהשפיל אותך. זה מה שאני עושה עליך לפעמים.
כשעובדים על השופטים זה גם NUTMEG. טרבור אריזה הבטיח להחזיר ליאנג כפל-כפליים בהזדמנות הראשונה.
ובכן, אריזה יצא מדעתו כשהרגיש שטריי יאנג עשה עליו NUTMEG, ואח"כ אמר לעתונאים ש"הילד צעיר מדי מכדי לעשות NUTMEGS בליגה הזאת. הוא עוד ישלם על כך. אני אזכור לו זאת!"
(אבל אטלנטה עשתה זאת שוב במשחק גדול כשהנקודות מתחלקות בין 6 שחקנים, ואטלנטה ממשיכה להצדיק את אמונתי הגדולה בה!)
4. סטפן קרי לא יעלה לשחק הערב כפי שפורסם. הוא יעלה "מתי שהוא במרץ" (או בכלל לא העונה)
רק אתמול התגלה שהבעייה של סטף קרי היא לא אורטופדית אלא ניאורולוגית, וזה סיפור חדש לחלוטין כמו שאומרים החברים שלי בשאר-ישוב (איזה שם זה 'שאר ישוב?).
התפלאתי מה לוקח לקרי כה הרבה זמן לשוב לפרקט. היום נודע שהבעייה היא בעצב (או עצבים) המוטורי המפעיל את כף היד והאצבעות.
העצבים לכף היד והאצבעות יוצאים מחוט השידרה מארבעת חוליות הצוואר (CERVICAL VERTEBRAE) העליונות. שלושת העצבים הראשיים הם העצב הרדיאלי (לצד עצם הרדיוס), העצב האמצאי, והעצב האולנרי (לצד עצם האולנה) – שלושה לצד ימין ושלושה לצד שמאל. הם מתחלקים לעצבים קטנים יותר, כמו בדלתה של הנילוס, ואז לקטנים יותר, ומגיעים לכל חלק של האצבע עד שהם הופכחים את כף היד לחלק הדקסטרלי (מדוייק בתנועותיו) מכל חלקי הגוף האחרים.
העצבים האלה שולחים SIGNAL (אות? משהו כזה) הנקרא אקשיון פוטנשיאל, שהוא EFFERENT או AFFERENT תלוי את הסיגנל יוצא ממערכת העצבים אל סיבי השריר או חוזר אל מערכת העצבים. כמובן שישנם גם עצבי תחושה (SENSORY NERVE) שהם אחראיים לשליחת אינפורמציה למוח או מהמוח שהיא לא מוטורית אלא 'תחושתית' (חום, קור, חד, רך, לחץ ועוד) לא רק למערכת השרירים אלא גם למערכות יד 'רכות' אחרות (כגון העור, הגידים, הסחוס).
בקיצור, סיפור שלם, ואם עצב זה או אחר – או סיביו – ניפגעו, או נקרעו, הסיפור יכול להיות מסובך ביותר. ליד של סטף קרה נזק עצבי, ואתמול כבר כתבתי שיש מצב שהוא לא חוזר העונה.
5. תנו מבט בלברון המנסה להסתיר את צחוקו כשדריימונד גרין ניזרק מהמשחק נגד הווריורס…
Draymond Green just got ejected and LeBron James was laughing 😂😂😂
When your brother is getting a whooping and you don’t wanna get one too for laughing pic.twitter.com/dzO0ybL8PR
— JaiHawkFLY (@JaiHawkFly) February 28, 2020
6. הארדן: כל מה שיש ליאניס זו עליונות גופנית. לזה לא צריך שום SKILL. הלוואי שאני הייתי 2.14 מ'!
למעשה, מי שהתחיל עם כל 'מי טוב ממי' היה יאניס שבבחירות לאול סטאר הוא אמר שהוא "לעולם לא יבחר בג'יימס הארדן כי הוא רוצה בקבוצתו 'שחקנים שיודעים למסור, ושחקנים שיודעים לשמור""
Giannis has got jokes 😂 #NBAAllStar pic.twitter.com/9m7cguXTMJ
— NBA on TNT (@NBAonTNT) February 7, 2020
להארדן עדיין כואב שהעדיפו את יאניס עליו ל-MVP של העונה שעברה, אבל הוא סבל ושתק.
אחרי שקבוצתו של לברון (והארדן) ניצחה באול סטאר, יאניס לא ויתר והמשיך לעקוץ את הארדן כשאמר שלקבוצתו היתה טקטיקה אחת: "לתת את הכדור לשחקן שהארדן שמר עליו!"
להארדן עדיין כואב שהעדיפו את יאניס עליו ל-MVP של העונה שעברה.
סוף סוף הארדן פרץ בראיון עם רחל ניקולס מ-ESPN כשאמר שליאניס אין יכולות מיוחדות כלל וכלל וכל מה שיש לו זאת יכולת גופנית. הוא גם אמר שאם יאניס חיפש 'מוסרים', למה הוא בחר בקמבה וולקר לפניו, כש"הסטטיסטיקה מראה שאני מוסר טוב ממנו.
ככה הלך הראיון:
Rachel Nichols: “Giannis Antetokounmpo makes a joke on the air about ‘I want to take someone who can pass, I’m taking Kemba Walker instead of James Harden.”
Harden: “I average more assists than him [Walker], I think.”
Nichols: “You rank 10th in assists going into the All-Star Break and Kemba ranked 36th.”
Harden: “I don’t see what the joke is. But I didn’t even see it. I don’t pay attention to stuff like that. I just know none of them can mess with me.”
ואז הארדן אמר שכל מה שיש ליאניס שנותן לו עדיפות הוא גובה וניתור, ויכולות גופניות אחרות
James Harden on Giannis antetokounmpo:
"None of them can mess with me"
"I average more points & assists"
"I wish I could be 7 feet & Just dunk… that requires no skill."
Lmaooooooooooooooooooo pic.twitter.com/jtBb0pZTUt
— Jonathan Liddell (@JonJonLiddell) February 28, 2020
7. ציון עושה היסטוריה לנגד עינינו הרואות
ציון ויליאמסון עשה הסטוריה בנצחון הפליקנס האחרון שלשום על קליבלנד קאבס.
ציון היה 11 מ-16 ל-24 נק' בנצחון 104-116, והפך לרוקי הראשון שעוד לא בן 20 דקלע לפחות 20 נק' ב-עשרה משחקים רצופים. השיא הקודם היה 9 ע"י כרמלו אנטוני.
8. האם הנפילה של הלייקרס התחילה?
מי שחזה הערב בלייקרס המפסידה לממפיס, כשג'ה מוראנט בן ה-19 עושה בה שפטים, ראה קבוצה תשושה, חסרת אונים, אימפוטנטית, ומותשת.
ידעתי שזה יקרה לפני תחילת הפלייאוף. כשלברון רופף ואימפוטנטי, כולם רופפיםפ ואיטמוטנטים. יהיו להם עוד משחקים גדולים, אבל הקו נוטה למטה עם עליות מקריות פה ושם.
חגי "התותח" ניסני
1 מרץ 2020 07:13:04תודה דוק.
.
תצטרך לחזור על כמה ראס גדול לכל הפחות כמספר הזריקות הלא יעילות שהוא לקח בקריירה שלו.
.
לאחרונה התחלתי לאהוב את לוקה ולהתחבר למשחק שלו (להעריך תמיד הערכתי אותו) יש לי 2 סימני שאלה בקשר אליו:
א' איך הוא יהיה מול הגנות עילית בפלייאוף הקרוב – זה נראה שהוא נותן לא מעט מספרים יפים דווקא מול הגנות חלשות יותר אבל מול ההגנות החזקות יש לו ירידה די חדה ביכולת (כמובן באופן יחסי לעצמו)
ב' האם דאלס יכולים להתחזק עוד הרבה – לוקה בדומה ללברון צריך שיטה מסוימת בשביל לפרוח והקפיצה שהוא עשה השנה היא לא פחות השינוי הקבוצתי שהוא מוקף בקלעים מיכולת אישית. אני תוהה אם נראה קפיצות גם בשנים הבאות
.
אני מאוד אוהב את יאניס – אבל זה די מיותר מה שהוא אמר על הארדן. בכלל נראה שמתפתחת יריבות אישית כבר משנה שעברה על הקרב לMVP
הקוריוז
1 מרץ 2020 07:37:43שהיו לראס קלעי 3 דוראנט והארדן הוא עשה גמר. אחכ זה היה פרגסון אברינאס גראנט והחברים…שהם באולסטאר היום….אה יש את סאובוניס ואולדיפו שגם דפקו ודופקים שלשות….
בעצם דוראנט אמר שהוא שיחק עם אתלטים בלי קליעה על מי הוא התלונן?
עגל
1 מרץ 2020 11:49:29נכון על הכל.
בכלל נראה שיאניס מחזיק בטן קצת יותר מדי מלאה על הארדן
הקוריוז
1 מרץ 2020 12:26:08הכי כיף לשמוע את הדעה האמיתית בלי פילטרים. הלוואי כולם היו מדברים חופשי היה מוסיף רייטינג שיא למשחקים….
תן לי גמר יוסטון באקס אני מבסוט חבלז. בלי שיקצה והרובוט.
עידו גילרי
1 מרץ 2020 12:29:31רק מזכיר:
https://www.youtube.com/watch?v=gGNoknscz8I
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:19:56את זה לא ראיתי ולא ידעתי
עידו גילרי
1 מרץ 2020 12:30:34וזה לא שהארדן לא נותן לו סיבות….
https://www.youtube.com/watch?v=z-HgaovfmxQ
הקוריוז
1 מרץ 2020 12:56:57חחחחח שפכת אותי… אול ווי ניד איז לאב
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:20:55…גם את זה…
עגל
1 מרץ 2020 14:58:14חחח
לא זכרתי את זה
הכדור בראש רק מראה לך כמה הארדן חזק . . .
הקוריוז
1 מרץ 2020 07:13:21מנחם טריי השחיל אתמול בין הרגליים למס 9 של הנטס
https://youtu.be/4QGFhc0LV3Q?t=443
והיום לאריזה, השחלה בק טו בק חחח רשימת האשכים בביתו ממשיכה להתאסף זה סהכ אוסף כמו פוחלץ והגולגולות של וינס. אריזה סירב להיות מושפל והקשיב לדה שוט ועשה עבירה. זכותו אבל עדיין האשך שלו אצל טריי. אם אריזה לא יכול לסבול את החום שלא יכנס למטבח.. דוק טריי יעשה לו נאטמאג גם במשחק הבא. טריי מעולם לא עשה את זה פעמיים לאותו שחקן אריזה יהיה הראשון כדאי לו לבוא עם רגליים סגורות
ראס צריך להוכיח עצמו בפלייאוף. הוא עף שנתיים כפייבוריט. להוכיח הכוונה להביא אליפות. לא פחות. אני ירדתי מהעגלה שלו לעומת פעם בעקבות 2 ההדחות.
ההייטרים סתם רפי הבנה מנחם.
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 10:04:59חחח… חייב להעריך את המשחיל על האומץ. אריזה אולד סקול, גבר של פעם, זאת הסנונית הראשונה, עכשיו שאר השחקנים בליגה יראו וילמדו איך להגיב.
מה שמדהים – שכל מה שאני כותב כאן – מיד קופצים עלי כל המתלהבים, מציאות שמציאות כו' וכו' – ואז הכל קורה, אחד לאחד.
עידו גילרי
1 מרץ 2020 10:24:39הכל קורה … וואלה, יש נביא.
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 10:37:31לא צריך להיות נביא כדי לצפות את הבומבה למשחיל. צריך רק להבין כדורסל. מנחם כתב עכשיו אייטם מרגש – אני כתבתי על זה כאן תגובה כבר לפני חודשיים.
עידו גילרי
1 מרץ 2020 10:40:28ואף אחד לא אמר שזה לא יקרה. רק שזה לא מוצדק וזה שאריזה חושב שכן זו בעיקר בעיה שלו.
אור
1 מרץ 2020 10:37:23אם אתה מתכוון אליי בין היתר אז קפצתי על זה שצריך מבחינתך לפוצץ אותו כי יאנג מגעיל או כי "זה מה שהיו עושים פעם"
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 10:45:16מסתבר שאריזה חושב כמוני. זה בסדר, אני כמו שמעון – אין לי בעייה עם טראש טוק, הכל סבבה. גם על מלחמות האגו במפרץ קיבלתי טראש וכולנו יודעים איך זה נגמר. חכה חכה, בסוף הקריירה שלו קר יתוודה על כספי ואז גילרי יצטרך להזמין את ליוס לארוחת כובעים…
עידו גילרי
1 מרץ 2020 10:48:32וואי אתה חי בסרט.
הקוריוז
1 מרץ 2020 10:49:09האמת שצדקת לגבי השיקוץ מהמפרץ.
קר יתוודה שיהיה נער המגבות של לברון במפלגה הדמוקרטית ואז יפרסו הקלטה שלו 😂😂
עידו גילרי
1 מרץ 2020 10:50:47מה צדק? הוא אמר שקרי לא מוסר לו והוא לא מוסר לסטף בגלל מלחמת האגו ביניהם.
איפה זה ואיפה המציאות?
כי דוראנט לא הרגיש שייך? מה הקשר?
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 10:58:19סטיב קר דיבר עליהם בדיעבד ואפילו השתמש במילה "אגו", אמר מה שאני אמרתי שנה לפני כן. "דיס איז מיי פאקן הום" כוון לדוראנט. אין דרך אחרת 'לקרוא' את זה.
.
כספי נחתך כי סטיב קר (שגדל בלבנון ואיבד את אביו בגלל טרור) הוא דמוקרט אנטי-ישראלי. גם זה ייצא מהמחשכים יום אחד.
הקוריוז
1 מרץ 2020 11:00:18הוא אמר שיש קרבות אגו בין דוראנט ליתר. למה דוראנט עזב? כי הוא הרגיש שלא מספיק מכבדים אותו מעריכים אותו וכי הקבוצה לא משנה מה היא קבוצה של קרי=אגו.
אני ככ מחכה לקאפקייק וקיירי אין לכם מושג נראה לי זה יתעלה על הקומדיה שהמלך נוהג לארגן כל שנה חוץ מהעונה.
אור
1 מרץ 2020 11:02:08דה שוט, אז למה קר הביא את כספי מלכתחילה? כדי להשפיל אותו בפני כולם?
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 11:02:53הם ייקחו את המזרח. באמת יהיה משעשע, לדעתי יסתדרו כמו ראס ואבו-זקן לורד אוף דה דאנס
עידו גילרי
1 מרץ 2020 11:04:14כבר ראינו את היכולת שלך לתת פרשנויות מרחיקות לך לדברים של קר או אחרים.
לא משנה מה יגידו בסוף אתה תמיד תגיד שצדקת.
אהה וגם תדרוש קרדיט על זה שאנשים משתמשים בזה למרות שאתה אמרת את זה ראשון.
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 11:08:47אור – עכשיו ברצינות – לפני שהאיסלנדי יתעורר – סטיב קר בלם את כספי, אתה מוזמן לחזור אחורה ולבדוק – אחרי כל משחק טוב שלו, הוא ייסד אותו. בלי קשר כספי אכזב ונפצע, אז זה נתן להם את התירוץ. בפועל, אחרי הפציעה של איגי ובעיקר נגד יוסטון 2017, ראו כמה היה חסר להם SF חזק ונייד.
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 11:09:41ייסד=ייבש
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 11:15:23גילרי – כשחבר צוות מציג רעיון שלי בפוסט, ולא נותן קרדיט – זה לא בסדר. אף אחד, חוץ ממני, לא אמר בשום מקום שגרין הוא הקאפ-קייק. מסכים איתך, זה נראה קטנוני, זניח וחסר משמעות – אבל בינינו – זה לא חסר משמעות יותר מכל דבר אחר.
אור
1 מרץ 2020 11:18:58דה שוט, לא ענית לי על השאלה. למה קר הביא את כספי? אני מתאר לעצמי שהוא היה אנטי-ישראלי עוד לפני תחילת העונה ההיא.
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 11:26:26אור, שאלה טובה לגבי הבאת כספי, מניח שזה לא רק קר. שווה בדיקה. בהזדמנות
אור
1 מרץ 2020 10:54:44לא זוכר איפה קראתי את זה, אבל פרסמו שגם השחקנים לא היו מרוצים מכספי, כנראה כי לא זרק שלשות וזו הייתה הסיבה שהביאו אותו. אם נניח שזה נכון שיהיה בתיאבון עם הכובע..
scab666
1 מרץ 2020 11:31:58כספי הוא שחקן נ.ב.א שולי שאף קבוצה לא נתנה לו מעולם מעל 3 מליון לשנה. שחקן עם כשירות סופר בעייתית שזרק 0.4 שלשות למשחק בג"ס, אבל כן, קר חתך אותו בגלל אנטישמיות. לא יודע מה יותר מופרך, התיזה הזו או העובדה שהוא חושב שסטיב קר ידבר על זה אחרי הפרישה. בטח ידבר על ישר אחרי שיסביר שהוא חתך את וילי קאולי סטיין בגלל השם משפחה היהודי
אור
1 מרץ 2020 11:40:45אנטי-ישראליות, אני מבקש
the artist formerly known as the Shot
1 מרץ 2020 11:53:12צודק אור, זה הבדל גדול.
בכל פעם שכספי נתן משחק טוב, קר ייבש אותו במשחק אחר כך ומנע ממנו להכנס לקצב, הוא לא עשה את זה בכוונה, היה לו קשה לראות את כספי פורח. דוראנט במיוחד אהב את כספי, מסר לו הרבה בחיתוכים המפורסמים.
בלי קשר – כספי פגע בעצמו שלא זרק שלשות ונפצע כל הזמן. לגבי השלשות – תחשוב כמה קשה לקחת שלשה כשלידך שלושה קלעי שלשות היסטוריים. זה משתק. צריך להעריך את סוואגי-פי.
אור
1 מרץ 2020 12:36:49רוב הזמן כספי היה עם ונגד המחליפים, ככה שהוא שיתק את עצמו.
בכל מקרה יש לך יותר מדי חורים בתיאוריה אז אעצור כאן
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:23:55שימון, גם לצ'ארלס בארקלי אין טבעת. גם לקרל מלון, ג'ון סטוקטון, רג'י מילר, ועוד ועוד ועוד
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:24:51לא לפי הטבלה שהכנסתי
הקוריוז
1 מרץ 2020 07:31:19מנחם דבונטה גראהם וטריי השתפרו יותר מלוקה עם כל הכבוד.
טריי העלה ביותר את הנק והאס שלו וחל אצלו גם שיפור בהגנה לאחרונה. גראהם בכלל קפץ בטירוף ואם כבר מעניקים לשחקני שנה ב אז זה צריך להיות של גראהם בלי תחרות.
בפועל יביאו ללוקה.
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:29:56חא לפי הטבלה שהכנסתי
הקוריוז
1 מרץ 2020 07:47:07מתי יש מפגש הארדן יאניס? אני אוהב את מה שהולך ביניהם…
תכלס אני לוקח את הארדן על יאניס בכל יום. אין בעיה עם גמר יוסטון באקס. קניתי עכשיו.
מה שמצחיק שיאניס לא מסר לאף אחד באולסטאר בשביל לקחת mvp ומהארדן נלקח סל נצחון בחסות השיפוט.
עידו גילרי
1 מרץ 2020 07:52:18בסוף החודש.
Berch
1 מרץ 2020 07:58:24מעורב מעולה
תענוג לפתוח אתו את הבוקר
🙂
Nisimiko Kofi
1 מרץ 2020 08:08:08איזה פולו דאנק ווסטברוק נתן מול בוסטון.
עוד נצחון במשחק צמרת רשום על השם של ראסל כמו מול הלייקרס ומול הקליפרס.
קמבה אמנם לא שיחק אבל עדיין נצחון יפה ליוסטון, היו צריכם לקית את זה לפני ההארכה
Nisimiko Kofi
1 מרץ 2020 08:08:44מסכים עם מנחם שראסל ווסטברוק הוא הגארד הטוב ביותר בליגה.
הייתי אפילו אומר השחקן הטוב ביתר בליגה בקרב צמוד מול יאניס
עגל
1 מרץ 2020 11:53:22טוב, אז אתה לא בוני
הקוריוז
1 מרץ 2020 12:53:54חשבתי שאני אוהד מס 1 של ראס אבל הוא יותר. אוהדי ראס מבורכים באתר צריך לאזן את הכוחות
עגל
1 מרץ 2020 14:59:42אתם מפסידים לאשך ולגדודים שלו
כמו שגיא אומר: "בשתי מילים – לא כוחות"
הקוריוז
1 מרץ 2020 15:02:59נכון אדיסו הפקיר אותנו כמו אמביד.
רק אני ניסימיקו ודה שוט ומל לס עם חבורת נגרים. צריכים חיזוק פעם היה פה גם את יום אחד. כרגע אנחנו כמו בוסטון אין ספסל. דר רזי זה האוגיליי שלנו לא מספיק טוב.
גדודי האשך זה כמו הרובוט והשיקצה יחד בגיבוי אנשי המחשב. אין לנו סיכוי
אשך טמיר המקורי
1 מרץ 2020 17:50:34גדודי עז-א-דין-אל-אשך
jack sikma
1 מרץ 2020 08:24:25ווסטברוק אכן אתלט על ושחקן נהדר , רק חבל שאין לו שכל …
משחק בצורה טיפשית במיוחד.
etayef
1 מרץ 2020 08:25:30אין שחקן היום בליגה, שיכול לשבור את הרוקטס יותר מיאניס. הם עומדים מאחורי הקשת בהתקפה, ומקווים שלקבוצה השנייה אין גבוה מספיק מוכשר להעניש אותם.
איך יכול להיות שלא ראו שיש לקרי בעיה באימונים? רק עכשיו עלו על הבעיה הנוירולוגית? קצת מוזר.
הלייקרס קבוצה של וטרנים, רצים למרחק ארוך, ולא מתאמצים לנצח משחק שברח להם.
עידו גילרי
1 מרץ 2020 08:28:45אין קשר לבעיה העצבית שייקח לה עוד זמן להסתדר.
מה שקר אמר הוא שלפי הצוות סטף עדיין לא ננמצא בכושר מספיק טוב למשחק ווהם מעדיפים מטעמי זהירות לא להכניס אותו כשהוא לא בכושר מתאים.
etayef
1 מרץ 2020 11:02:13אני לא קונה את זה, הם מסתבכים עם עצמם. הם אמורים לדעת מה הכושר שלו, פתאום זה לא מספיק טוב? אפילו לא לכמה דקות? נשמע קצת כמו טנקינג.
בכל מקרה, זו לא הפעם הראשונה:
https://www.instagram.com/p/B9K3FRCFBWP/?igshid=2n4jtuuv0157
עידו גילרי
1 מרץ 2020 11:05:30הם בעונת טנקינג אז הם יכולים להרשות לעצמם לקחת כל מרווח ביטחון עם פציעות.
בוא נגיד שאת המקום האחרון הם כבר די הבטיחו.
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:36:23מה אתה רוצה שקר והאחרים יגידו? שאולי נקרע לו עצב מוטורי ראשי ויש סכוי שלא יחזור לשחק?
עידו גילרי
1 מרץ 2020 18:38:32למה לא מנחם תמציא דברים.
הקוריוז
1 מרץ 2020 08:45:00גם הרוקטס יכולים לשבור את הגארדים שלהם חביבי הארדן וראס על היל ובלדסו…אאוץץץ.
המשחק הראשון ביניהם היה צמוד ונגמר בחרבון של יוסטון אחרי שהובילו הרבה. נראה מה יוליד יום. אם יהיה גמר כזה הכסף שלי על יוסטון.
מה שכן יאניס יכול להעמיד את השיא של מייקל מול פיניקס בהמר בסכנה בהחלט מול טאקר וקובינגטון….
etayef
1 מרץ 2020 13:58:23ממליץ לך לשים כסף, אפילו מעט. הסיכוי שגמר כזה יקרה כל כך נמוך, שתרוויח בגדול.
רן הנרגן
1 מרץ 2020 08:30:12קרי לא ישלק לפני חמישי. ביום שני יהיה באימון של קבוצת הבת סנטה קרוז. הגורם לעיכוב הוא קר.
But Kerr said that complication is not at the heart of this decision. Curry hasn’t been cleared, Kerr said, because the staff doesn’t believe his conditioning and rhythm is yet at a point where it’s wise to drop him into an NBA game.
“Zero concern, in terms of reinjuring anything,” Kerr said. “It’s just a feel thing for Steph. Nerve damage, that term sounds terrible. But I think all it really refers to is that area feels kind of numb to him. Steph has to get used to a different feeling in his hand.”
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:38:39מה אתה רוצה שיגידו? שייתכן וישנו נזק עצבי שיחסל אותו כשחקן?
thejanitor
1 מרץ 2020 08:54:37לא מבין מה הבעיה עם הנאטמג, למה לשבור קרסול שזו גם השפלה מקבלת לייקים אבל להעביר מישהו בין הרגליים מקבל דיסלייקים לא ברור לי. חוצמזה שיאנג עושה את זה בצורה מאוד יעילה, כלומר תמיד שהוא עשה את זה הוא ייצר לעצמו יתרון בהתקפה, למי שיש בעיה עם זה ובוכה על זה כאילו ליאנג אין זכות לעשות את זה בליגה שיחזור לגן לבכות לגננת, באמת..
Ljos
1 מרץ 2020 15:18:32רק מזכיר מי זה אריזה: https://youtu.be/Nrgd5v184Xs
עידו גילרי
1 מרץ 2020 15:22:11הלכת על הקל…
https://youtu.be/yNeEc_0gFeA
הקוריוז
1 מרץ 2020 15:48:26חיקוי טוב לבואן. קרוב למקור במעמד יותר חשוב
thejanitor
1 מרץ 2020 16:33:58שני מהלכים גועל נפש שנראים שהוא התאמן עליהם בזירה, גם המרפק וגם ה flying knee נראה מלוטשים וחדים, מזל שאת המרפק הוא פספס כי כזו חבטה באחורי הראש (שלשם הוא כיוון) יכולה להיות קטלנית, לא שברכייה לרכה היא לא..
asaf
1 מרץ 2020 09:01:23תודה מנחם. בתור חסיד גדול של ווסטבורק אומר בעדינות שנסחפת מנחם. רשימה שעלתה לי מיידית של גארדים שאני לוקח לפניו לבנות קבוצה סביבם: יאניס, הארדן, קארי בריא, לוקה הוא איפשהו אחריהם …
מה שכן אין ספק שהסגנון הנוכחי של יוסטון התקפית עם צבע מרווח תפור למידותיו וזה בהחלט מורגש בעלייה החריגה בנתונים ההתקפיים שלו. אגב איפה אפשר לראות פילוח סטטיסטי של ווסטבורק עד הטרייד על קאפלה ואחריו???
יויו דלוח במיוחד
1 מרץ 2020 14:04:43תכנס לאתר של הליגה – https://stats.nba.com/players/traditional/?sort=PTS&dir=-1
יש לך שם את כמעט כל מה שחשוב ואתה יכול לשחק חופשי עם התאריכים.
אתה יכול גם ב
https://www.basketball-reference.com/
asaf
1 מרץ 2020 15:27:49תודה
asaf
1 מרץ 2020 09:02:15התפלק לי יאניס הכוונה הייתה ללילארד ובסדר אקראי.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
1 מרץ 2020 09:08:59תודה מנחם, אחלה מעורב.
.
בנוגע ללוקה – כל מילה. בנוגע לראסל – הוא מצא את מקומו בסמולבול של יוסטון באופן הרבה יותר טוב ממה שחשבתי, ועל כך מגיע לו, וגם להארדן ולמורי, כל הכבוד, אבל נחיה ונראה מה יהיה בפלייאוף.
.
בנוגע ל-mvp – השחקן מספר אחד ביוסטון, זה שמאפשר לכל ההקצנות שלהם להתקיים, הוא כמובן טאקר. צריך למצוא הגדרה כלשהי לאימפקט הזה ולקרוא לפרס על שם טאקר. אולי "השחקן הכי טאקר בליגה"? אנשים יבינו במה מדובר.
עידו גילרי
1 מרץ 2020 09:15:29one tough mothertucker
הקוריוז
1 מרץ 2020 10:51:54אם טאקר היה פה גדול כמו ההוא מהמפרץ היה כבר באולסטאר….
אור
1 מרץ 2020 10:57:44טאקר מאוד underpaid לאור השינויים התכופים בקבוצה והתרומה שלו בכל הסיטואציות האלה, קצת בדומה לאיגודאלה לפני החוזה האחרון
הקוריוז
1 מרץ 2020 11:02:41תשמע הוא בן 34. זה לא יחזיק לעד. האמת אני בהלם מהעונה שלו. הייתי בטוח השנה נראה ממנו ירידה דרסטית עם הגיל והכל. הוא רק נהיה יותר טוב. אבל בגיל הזה חוזה גדול כבר לא יגיע לצערו.
אור
1 מרץ 2020 11:20:24זה מה שאני אומר, הוא די אכל אותה בקטע הזה
הקוריוז
1 מרץ 2020 11:28:22כן צריך פיס בחיים גם, פרטים פנו לאיזייה תומאס וביסמק ביומבו בצד ההפוך…
אור
1 מרץ 2020 11:45:16חחח, ביומבו מקדים את גיורגי דג'נג על חוט השערה
ניר מועלם
1 מרץ 2020 09:51:38תודה מנחם.
לא מסכים איתך לגבי ראסל, אני חושב שהוא שהוא אתלט נהדר, אבל הוא יורד באתלטיות שלו עם השנים, ואני חושב שהוא כופה את הזריקות שלו על הקבוצה, לפחות זה היה ככה בOKC ועכשיו שהוא ביוסטון ויש את הארדן אז הוא כופה פחות אבל לפעמים זה לא נעים לעין.
לגבי ציון – אני עדיין לא בטוח שהוא כזה עילוי, אז הוא אומנם אתלט מעולה ויחיד במינו יחסית לגובהו ומשקלו, אבל משהו עדיין חסר לי שם, אולי זה השחקנים לידו, או אולי זה היכולות החסרות שלו, כמו קליעה ממרחק, אני לא ממש יודע לשים את האצבע, אבל נראה אותו בעונה הבאה ואולי גם בפליאוף הנוכחי.
לגבי הלייקרס – לא הייתי ממהר להסיק מסקנות אחרי משחק אחד נגד ממפיס, ונראה אותם משחקים בפליאוף, שם זה יהיה המעמד האמיתי.
אור
1 מרץ 2020 10:45:54הבנתי מהתגובות שקרי מתעכב בגלל שעוד לא מרגיש מוכן, אבל מה לגבי הבעיה שמנחם מתאר, לא מדאיגה אותם?
עידו גילרי
1 מרץ 2020 10:51:38לא.
עידו גילרי
1 מרץ 2020 10:52:11וסטף מרגיש מאד מוכן…זה קר והצוות שלו שלא מרשים לו.
captain beefheart
1 מרץ 2020 10:48:03אחלה מעורב.
סה"כ העונה יותר משעממת אותי מהקודמות, כנראה בגלל פסק הזמן (הקיצוני) של גולדן סטייט. מתחיל לחשוב על הפלייאוף. המזרח סגור עם פלומבה. במערב שמחה גדולה: תאורטית קליפרס, יוסטון ודנבר מאתגרות את הלייקרס. אני מייחל לנפילת שתי הראשונות כי הן מתבססות על צמד של שכירי חרב. כדורסל משובח יהיה בגמר של יוקיץ' נגד יאניס, אבל התסריט הבנאלי ינצח ואלה יהיו הלייקרס של לברון.
הקוריוז
1 מרץ 2020 10:56:40דווקא מעניינת יותר בהרבה. שנה שעברה ידעת מי תהיה האלופה והפציעה הרסה. לא היה עניין באמת, לי לפחות.
השנה יש יותר אי ודאות והפלייאוף בכלל נראה לי יהיה מעניין.
הלוחמים גם בגרסתם המלאה לא היו עושים יותר מידי.
השנה יש מחזור צעירים אדיר. בעצם דור העתיד של מוראנט ציון לוקה טריי מיצל טייטום כבר כאן.
ודור ההווה בדמות יאניס וקאווי ודיוויס לא בקטע לוותר. ויש את הותיקים השיקצה הארדן וראס.
רק בפילי יש אכזבה כרגע הפציעות דפקו 2 משחקי ענק מול הלייקרס והקליפרס בשעות מושלמות באסה. לא יכלו להיפצע אחכ?
captain beefheart
1 מרץ 2020 11:12:13"שנה שעברה ידעת מי תהיה האלופה"? 😉
הקוריוז
1 מרץ 2020 11:27:11כן GSW. ואז היה פציעה שנתנה אותו לקאווי אבל במהלך העונה עצמה לא היה עניין באמת. הפלייאוף היה די חלש וצפוי למעט טורנטו באקס. אותי אישית הראפס הפתיעו מאד אבל לא היה לי "ריגוש" בעונה שעברה למעט הריגוש שלברון גרם לי בלייקרס.
עגל
1 מרץ 2020 11:57:38גם אני חושב כמו שמעון, השנה יותר מעניין, פשוט אין את מי לשנוא
(את ג"ס כמובן 🙂 )
הקוריוז
1 מרץ 2020 12:20:59המ המ המ….יש שיקצה מס 23 בצהוב סגול שמנצח יותר מידי העונה. הללל מחכים לפליאוף ושמים יהבם באדם לא בריא ויש כאלו אפילו שהרחיקו עד ראס א שטן ולורד אוף דה דנס בסיבוב מוקדם יותר ..
יצרן טיטולים מדופלם
1 מרץ 2020 12:39:17חופשי ,ודוקרים בובות וודו,ושורפים גופיות
הקוריוז
1 מרץ 2020 13:01:36אני בכלל במלכוד. מקום 1 סגור של הלייקרס.
2 כנראה יסיימו הקליפרס ואני אוהב שיוסטון מנצחים אבל אם יסיימו 3 זה א6מר מפגש מול הקליפרס. והם יתישו את הקליפרס שיכולים לבוא עייפים מול השיקצה אחרי שטייל על מוראנט ואז על הגוקר או הלבנים של יוטה. זה רע מאד. מגדיל סיכויים לשיקצה.
לכן המצב האופטימלי זה יוסטון 2 3 וקליפרס מאחל להם שיסיימו 4.
ואם לא אז שיוסטון יסיימו 4. אני רוצה שהשיקצה יותש לפני קצת ואולי גם יעוף.
בעיה אני במלכוד אבל לטובת הכלל מקווה שיוסטון או הקליפרס יסיימו 4 ואחת מהן 2.
עגל
1 מרץ 2020 15:02:14בתור יוסטון אני רוצה את הקליפרס ואחרי זה את הלייקרס. ככה להשפיל את שתי הקבוצות של ל.א. בשנה אחת, מה רע.
אח"כ בגמר שיבוא יאניס כדי שאם נפסיד לפחות הוא יקבל את האליפות (גם בוסטון בסדר)
הקוריוז
1 מרץ 2020 15:08:20אחרי קליפרס יוסטון יהיו גופות חס וחלילה. יבואו גמורים מול השיקצה.
קודם שיקצה. הלייקאס יותר קלים אין שם מי יעצור את ראס והארדן. אם נעבור אותם אז נתמודד עם הסייבורג וכלבי האשמורת שלו
קודם שבכלל נעבור את יוטה/דנבר. עם יוסטון אי אפשר לדעת…
ראס כבר הצליח לעוף מול יוטה ולילי כריות…
הכי חלום ליוסטון זה לסיים 2 וקליפרס שיסיימו 4.
ככה יש סיכוי הכי טוב להגיע לגמר המערב והקליפרס יגיעו יותר מותשים כך שיהיה יותר סיכוי מולם.
וגם יהיה מפגש סיב 1 ראס כריס פול שיסיים את הויכוח כאן בהופס…
אור
1 מרץ 2020 12:40:43לדעתי הכי שנואים בפער הם לברון, הלייקרס ופילי, אולי גם יוסטון עם ראס. אבל זה לא ממש דומה לג"ס ששלטה בליגה כל אותו הזמן
הציפור הנדירה
1 מרץ 2020 13:15:17סעיף 2 הוא סיבה להעדיף את לוקה על פני ראס כשחקן להתחיח ממנו קבוצה!!!
הציפור הנדירה
1 מרץ 2020 14:27:06*להתחיל
The Pro
1 מרץ 2020 13:55:06מנחם,התחלת לתת לקוריוז לכתוב לך את המעורבבים?
כבר רשמתי פה בעבר.
הבעיה המרכזית של ראסל היא שהוא לא רכז והוא לא גארד מספיק שלם כדי להוביל קבוצה ברמה של הגדולים ביותר.
–
הכל תלוי בצרכים של הקבוצה אבל בגדול אני בוחר לפניו לפחות 5 גארדים שקולעים יותר טוב וגם יודעים לשחרר את הכדור כשצריך.
חגי "התותח" ניסני
1 מרץ 2020 14:32:48שאלה כללית: כשאתה פונה למנחם זה רק למנחם או שזה פתוח לדיון לכולם?
Ljos
1 מרץ 2020 15:20:12הוא פנה אלייך שאתה שואל אותו שאלה כזו?
חגי "התותח" ניסני
1 מרץ 2020 16:12:07שברתי דיסטנס
The Pro
1 מרץ 2020 13:57:58לוקה נותן עונה שניה אדירה אבל עדיין לא קרוב לשמות שהוזכרו ובטח שלא ללברון,ג'ורדן ומג'יק.
בדיוק ההיפך מראסל, מדובר בגארד עם אייקיו כדורסל אירופאי שיכול יום אחד להפוך לאלוף בסדר הגודל של נוביצקי,פרקר וקיד.
רותם אלרן
1 מרץ 2020 14:51:46דונצ'יץ' שחקן טוב בהרבה מפרקר וקיד כבר עכשיו, יש לו עתיד כאחד הגדולים אי פעם
asaf
1 מרץ 2020 15:41:30https://stats.nba.com/player/201566/
שימו לב לנתונים של ווסטבורק בפילוח לפי חודשים עד פברואר לעומת החודש האחרון שרוב המשחקים בו אחרי המעבר לסמול בול המשודרג. נכון שזה רק 7-8 משחקים אבל עד כה הוא הנהנה העיקרי משינוי הסגנון.
הקוריוז
1 מרץ 2020 15:43:46ראס על ממוצע 32 נק מינואר כבר לא רק מפברואר
עידו גילרי
1 מרץ 2020 15:48:17זה קצת מטעה כי אתה שוכח שהוא כבר היה בזון לפני השינוי כשהארדן נראה סחוט.
אני לא יודע איך בכל ההתבכיינות הכללית כאן על ניהול עומסים הוא יוצא נקי כל הזמן.
הקוריוז
1 מרץ 2020 15:49:23חחח. יכול להיות שבגלל זה יש לו כוח לתקוף הרבה. המשחק הקרוב מול הניקס 🙂
יוסטון התחילה את העונה חושך. לא היה אפילו טיפת הגנה. לקח לראס והארדן זמן ללמוד לשחק יחד. הם סבלו גם מהרבה פציעות של הצוות מסביב.
לאט לאט הם התייצבו למשהו סביר וקובינגטון היה כמו אוויר לנשימה הדי 3 שהם היו צריכים. לא יודע למה הם לא הלכו גם על קראודר
birdman
1 מרץ 2020 17:18:53nutmeg, גם בכדורגל אנגלי, זה להעביר את הכדור בין רגלי היריב. אכן פעולה משפילה. זכור לי משחק בין ארגנטינה לאורוגוואי, שחקן ארגנטינאי ביצע נאטמג לשחקו אורוגוואי, מהירות התגובה של האורוגוואי היתה גבוהה מאד (כמו של אריזה) והוא הספיק לדפוק מרפק לפרצוף של הארגנטינאי.
הקוריוז
1 מרץ 2020 18:07:25הגואט של הנאטמאג האמיתי
https://youtu.be/_dBz4dTZocg
טריי יהיה בכדורסל כזה
Zivke
1 מרץ 2020 18:17:01אם כבר רכילות (השלב הזה של העונה…), אז לפחות שתהיה מדויקת – אחרי הזכיה של יאניס בעונה שעברה הרוקטס, כמיטב המסורת של מורי, החליטו משום מה שלמרות שהמירוץ ל-MVP אפילו לא היה צמוד (יאניס קיבל 75%+ מההצבעות למקום ה-1) הם איך שהוא נשדדו. יוסטון העלו טוויטר ש-"מברך" את יאניס לצד פירוט הסטט' של הזקן המקומי, וקצת אח"כ הארדן בעצמו חירטט משהו על זה שהבחירה ב-MVP תלויה בנרטיב, כאילו שיאניס לא נתן עונה שהפחידה את כל הליגה.
מנחם לס
1 מרץ 2020 18:49:37תודה לכולם