תחגרו חגורות כי מחכה ערב כדורסל ענק ביום שישי הגדול! / דור בלוך

תחגרו חגורות כי מחכה ערב כדורסל ענק ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 אורלנדו מג'יק (32-26) – מיניסוטה טימברוולבס (40-17):

אחרי תקופה מזעזעת, המג'יק התאוששו בחסות לוח משחקים נוח והם סופרים כבר 4 נצחונות ב-5 המשחקים האחרונים שלהם, כשהם מתבססים במקום ה-8 ומאיימים על המקום ה-7 במזרח.

בעיני המג'יק הם קצת תעלומה, יש להם שלישיה שמסוגלת לספק נקודות בווליום גבוה – ווצ'ביץ', פורנייה וגורדון. מעבר לזה נראה שמו במבה ומארקיל פולץ, כל אחד מסיבותיו, כבר לא יממש את התקוות שתלו בהם כשהם נבחרו גבוה בדראפט וכך אנחנו נשארים עם קבוצה קצת תקועה כשלא ברור האם זה בגלל שהצוות המסייע לשלישייה לא טוב מספיק, או שהשלישייה עצמה אינה הדבר האמיתי.

אם מדברים על תעלומות מה תגידו על מיניסוטה שקטעה את רצף ההפסדים שלה דווקא עם נצחון חוץ במיאמי, הקבוצה הכי ביתית בליגה כולה. מיניסוטה נטולת טאונס היא לא קבוצה ששווה להתעכב עליה, אבל כשהסנטר יחזור, יהיה אפשר אולי לקבל רושם האם השילוב של ראסל וטאונס, אליהם אפשר להוסיף אולי גם את ביזלי שנראה נפלא, מספיק כדי לבנות מסביבם קבוצת פלייאוף.

הימור: אורלנדו ב-8

2:30 אטלנטה הוקס (43-17) – ברוקלין נטס (31-26):

ברוקלין שוב במיני משבר, הפסדים לוושינגטון ואורלנדו חתמו 3 הפסדים ב-4 משחקים, ופתאום גם המקום ה-7 לא מובטח.

הבעיה העיקרית היא ההתקפה, שללא קיירי, וכמובן דוראנט, מתקשה לעשות נקודות גם מול קבוצות מירכתיי המזרח. האמת שזה דיי מדכא שהמזרח נראה כמו שהוא נראה כי ברוקלין תהיה בפלייאוף וללא שני הכוכבים שלה היא תתבסס על דינווידי ולוורט ובערך זהו, מה שצפוי להיות קשה לצפיה לא משנה מול מי היא תתמודד בסיבוב הראשון.

הלילה היא מקבלת הזדמנות לשפר מעט את המאזן כשתגיע למשחק מול אחת הקבוצות החלשות בליגה, אטלנטה הוקס. הדוק אומנם אופטימי לגבי העתיד שלהם אבל זה לא משנה שההווה חיוור למדי ומרובה פציעות להדהים.

הימור: ברוקלין ב-15

2:30 טורונטו רפטורס (16-42) – שארלוט הורנטס (38-20):

האלופה נעצרה מול מילווקי אבל עדיין עומדת על 8 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה, כשהיא מפגינה את אחת ההגנות הטובות בליגה, הגנה שלא אמורה להתקשות מול שארלוט שנמצאת עמוק בבנייה מחדש.

שתי הקבוצות יחסרו שחקנים כאשר ההורנט יצטרכו להסתדר ללא מונק שהושעה בגלל הפרת מדיניות הסמים של הליגה, בעוד ברפטורס גאסול לא צפוי לא לשחק זה המשחק ה-12 ברציפות.

הרפטורס נצחו את ההורנטס פעמיים העונה, בפעם האחרונה בהארכה, ואין סיבה להאמין שהתמונה תהיה שונה בקנדה הלילה.

הימור: טורונטו ב-12

3:00 מיאמי היט (22-36) – דאלאס מאבריקס (23-36):

המשחק הגדול הראשון של הלילה מגיע אלינו ממיאמי כאשר דאלאס, עם שני כוכביה האירופאים תגיע לעיר.

אחרי פתיחת עונה מזהירה, מיאמי נמצאת בקריסה לא ממש מוסברת לאחרונה. עם נצחו 3 מתוך עשרת המשחקים האחרונים שלהם ו-1 מתוך ה-5, כאשר בתוך הרצף הזה מופיעים הפסדים לאטלנטה, קליבלנד ומיניסוטה, לא בדיוק מאריות הליגה.

שלושה הסברים אפשריים – חסרונם של טיילר הרו ומיירס לנארד ב-9 המשחקים האחרונים חופף לכושר הרע של הקבוצה, העובדה שמתוך המשחקים הללו 7 היו בחוץ, כאשר ההיט מחזיקים במאזן חוץ חלש בטח בהוושאה למאזן הביתי שלהם או ההסבר של ספולסטרה לפיו זה פשוט השלב של הקבוצה, כמו כל קבוצה, שבה היא סובלת ממשבר.

כך או אחרת דאלאס בוודאי לא תרצה להיות הקבוצה שמוציאה את ההיט המשבר שלה, במשחק שבו צפויים להיות נוכחים כ-2000 סלובנים לכבוד המפגש בין שני הבנים הבכורים של המדינה – דונצ'יץ' ודרגיץ'.

עם 4 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים, דאלאס מרגישה פשוט מצוין. אני לפחות חשבתי לפני העונה שיש בדאלאס בסיס טוב והשאלה העיקרית היא שאלה של בריאות שני הכוכבים שלהם במיוחד של פורזינגס. עד כה השניים אכן הצדיקו את החששות אבל גם הצליחו להתגבר על החסרת משחקים ולשמור על מאזן מצוין. אבל כל הזדמנות לראות את שני היוניקורנים יחד כשהם בריאים היא הזדמנות שכדאי לנצל.

הימור: דאלאס ב-5

3:00 ממפיס גריזליס (30-28) – סקרמנטו קינגס (34-24):

לפתע פתאום נראה שלממפיס נגמר הקסם ובשלב הגרוע ביותר האפשרי. עם 4 הפסדים רצופים המקום בפלייאוף שנראה קרוב למובטח נראה פתאום לא כל כך בטוח. הגריזליס מובילים ב-3 משחקים על פורטלנד וניו אורלינס כאשר הספרס נמצאים חצי מרחק אחורנית הקינגס חצי משחק נוסף ופיניקס עוד חצי משחק. נצחון של סקרמנטו הלילה יצמצם את הפער בין השתיים ל-3 נצחונות בלבד וידליק את כל אורות הפניקה בממפיס.

זה המפגש הרביעי והאחרון בין השתיים העונה, ושלושת המשחקים היו צמודים ומרובי נקודות. ממפיס לקחה את המשחק הראשון אבל הקינגס שמרו על הביתיות עם נצחון ב-2 המשחקים הבאים וכעת הגריזליס ישאפו להשוות את סדרת העונה הסדירה.

הקינגס נמצאים בכושר לא רע בכלל, אומנם רצף שלושת הנצחונות הרצופים שלהם נקטע מול אוקלהומה, אבל הם עדיין בתמונת הפלייאוף, ויצטרכו להתמודד הלילה עם משחק גב אל גב.

ממפיס סובלת מפציעות רבות כאשר קלארק, ווינלסואו, ג'קסון ואלן צפויים להחסיר את המשחק, בעוד בסקרמנטו פוקס בספק בעוד הולמס ובאגלי צפויים להחסיר את המשחק.

הימור: סקרמנטו ב-5

3:00 מילווקי באקס (8-50) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-37):

והגענו למשחק השני הגדול של הערב.

אם מוציאים את הלייקרס מהמשוואה ומסתכלים על המערב, לא ברור למה הת'אנדר לא צריכים להיחשב כמועמדים ללכת עד הסוף. הם סופרים כבר 5 נצחונות רצופים כשהם מציגים אולי את ההגנה הטובה בליגה, עם הרבה קשיחות ושילוב נהדר של ניסיון וצעירים.

הת'אנדר נמצאים במקום ה-5 בליגה והם בהחלט נותנים פייט ליוסטון שבמקום הרביעי, כאשר למעשה במערב בין המקום ה-2 בו נמצאת דנבר למקום ה-7 בו נמצאת דאלאס יש 4.5 משחקים פער, כך שמאבקי הדירוג עד סוף העונה צפויים להיות סוערים.

מי שלא נמצאת בשום מאבק סוער היא המילווקי באקס. הבאקס אומנם נעצרו מול הפייסרס אבל מאז הם עם 4 נצחונות רצופים כולל על יריבות פלייאוף פוטנציאליות כמו פילדלפיה וטורונטו.

לחבורת הקלעים של הקבוצה מילווקי צירפה את מרווין וויליאמס הוותיק שהפליא שלוש שלשות מול הרפטורס והוא עוד כלי בארסנל הבלתי נגמר של מילווקי שמטרתו לפתוח את המשחק עבור יאניס.

אפשר לקוות למשחק דומה למשחק הראשון בין שתי הקבוצות שהתעלה לרמה גבוהה והסתיים בדרמה כאשר לאחר סיום צמוד הייתה זו מילווקי ששמרה על קור רוחה בסיום, והשיגה את נצחון החוץ, אוקלהומה תישאף לגמול לה הלילה.

רוברסון צפוי להיות חסר עבור הת'אנדר קורבר בבאקס.

הימור: מילווקי ב-5

3:00 ניו אורלינס פלקינס (33-25) – קליבלנד קאבלירס (41-17):

הפלקינס מנסים לפתח ריצת פלייאוף של ממש אבל מתקשים בשלב הזה לייצר רצף נצחונות. 6 נצחונות בעשרה משחקים הוא מאזן טוב אבל לא כשאתה צריך לסגור פערים של פתיחת עונה חלשה וההפסדים לאוקלהומה והלייקרס מנעו מהפלקינס לפתח את המוממנטום שהם צריכים.

הלילה הם צפויים לפגוש קבוצה שנמצאת במומנטום מוזר משל עצמה. הקאבס סופרים כבר 4 נצחונות בחמישה משחקים והקבוצה החלשה בליגה היא לפתע כוח שצריך להתחשב בו, כפי שגילו על בשרן קבוצות פלייאוף חזקות כמו מיאמי ופילדלפיה.

אם הפלקינס רוצים לגבור הלילה על הקאבס הם יצטרכו את מה שמתחיל להסתמן כצמד המוביל שלה – ציון שקלע 29 מול הלייקרס, משחק תשיעי רצוף של 20 או יותר, וברנדון אינגרם שקלע 34.

הקאבס לעומת זאת ימשיכו להתבסס על תרומה מגוונת אך לא אחידה כאשר מול פילי היה זה קולין סקסטון שקלע 28 והוביל את את הקאבס לנצחון.

הימור: הפלקינס ב-18

4:00 פיניקס סאנס (35-24) – דטרויט פיסטונס (41-19):

הפיסטונס אחרי הפרידה מדראמונד נמצאים בצניחה חופשית (לא שלפני כן הם המריאו) ולפיסטונס יש כבר 7 הפסדים רצופים עם תצוגות נפל התקפיות כמו משחק של 76 נקודות מול ההורנטס.

מולם מתייצבת קבוצה עם סימן שאלה, האם הפיניקס סאנס עדיין נמצאים במירוץ אחר מקום בפלייאוף? לכאורה התשובה חיובית, והם נמצאים במרחק שאפשר לסגור ממפיס כאשר אף אחת מהקבוצות שמעליה לא בדיוק מצליחה לייצר תצוגות מרשימות.

אבל הסאנס, בדומה למה שאמרנו על הפלקינס מתקשים לייצר רצף שיגרום לנו לראות אותה כסוס שחור של ממש. הם השיגו נצחונות על גולדן סטייט, שיקאגו ויוטה אבל גם הם הפסידו לטורונטו ולקליפרס וכך הם עומדים על 4 נצחונות בעשרת המשחקים האחרונים.

הלילה ללא קלי אוברה הם אמורים לגבור על אחת הקבוצות החלשות בליגה.

הימור: פיניקס ב-15

4:00 יוטה ג'אז (22-36) – וושינגטון וויזארדס (36-21):

וואו מה קורה עם יוטה.

דווקא אחרי שחיברו כמה משחקים טובים, בא רצף של 4 הפסדים רצופים בו ההגנה של הג'אז, החלק שאמור להיות החזק שלה, היה חלש במיוחד, והג'אז חטפו 131 מפיניקס ו-120 מיוסטון.

אבל הבעיה האמיתית של יוטה בזמן האחרון היא בהתקפה, ובאופן ספציפי יותר בקליעה. בוגדנוביץ' וג'ו אינגלס מיודענו נמצאים בכושר קליעה מזעזע ויוטה תצטרך את הנקודות שלהם כשתפגוש את וושינגטון שבאופן בלתי ניתן להסביר נמצאת במקום ה-9 במזרח ועדיין לא וויתרה לחלוטין על שאיפות הפלייאוף שלה.

בראדלי ביל הוא האיש שלה והוא אחד משלושה שחקנים בליגה שקולעים 30 לערב, אבל בנצחון על ברוקלין הוא הראה את הצד הקבוצתי שלו כשפרגן לרובינסון שלשה שניצחה לוויזארדס את המשחק. הלילה הוא יצטרך להראות לנו משהו מיוחד כדי לגבור על קבוצה טובה יותר שצריכה מאוד את הנצחון.

הימור: יוטה ב-12

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (19-39) – דנבר נאגטס (18-40):

ואל המשחק הגדול השלישי של הלילה שיפגיש את הקליפרס והנאגטס.

העניין במשחק נובע גם מכך ששתי הקבוצות צפויות להגיע אליו עם סגלים מלאים ובכושר, שתיהן קטעו רצף הפסדים עם 2 נצחונות רצופים שמחזיר אותן למסלול, ושתיהן רוצות מאוד את המקום השני במערב שמשמעותו מפגש עם הלייקרס רק בגמר המערב.

בין השתיים מפריד כרגע משחק בודד וכאשר נשארו 3 מפגשים ביניהן עד לסיום העונה בהחלט אפשרי שהמפגשים הישירים ביניהן יהיו מכריעים למיקום הסופי ואולי לגורל העונה כולה.

במפגש הראשון בין השתיים זה היה קרב בין יוקיץ לקוואי לנארד כאשר הקליפרס חסרו את פול ג'ורג' וידו של הסרבי שקלע 30 נקודות הייתה על העליונה, הלילה כאשר שני הכוכבים של הקליפרס יהיו זמינים לדוק ריברס, דנבר תצטרך תצוגה משמעותית אף יותר מהמנהיג שלה, אבל היא גם תצטרך לגבור על הקליפרס בקרב השחקנים המשלימים, קרב שיפגיש את לו וויליאמס, הארל, שאמט ומוריס עם מארי, בארטון, מילסאפ וגרנט, אני אישית לא יכול לחכות

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. למה הת'אנדר לא צריכים להיחשב כמועמדים ללכת עד הסוף?
    .
    בגלל שמול הקבוצות החזקות (אלו עם מאזן ה-50%+), יש להם מאזן שלילי (8 ניצחונות, 15 הפסדים).
    בגלל שההגנה שלהם היא לא אחת הטובות בליגה (מקום 11 בדיפנסיב רייטינג, מרחק 6.6 נק' ל-100 פוזשנים מההגנה שהיא באמת הכי טובה בליגה, זו של מילווקי).
    בגלל שהם פשוט נופלים, התקפית, והגנתית, מהקבוצות שהן כן הקונטנדריות העונה.
    בגלל שלהבדיל מלא מעט קבוצות צמרת בליגה, קשה לראות היכן הם יכולים לקפוץ ברמתם עד לפלייאוף –
    חמישה השחקנים הבולטים בקבוצה העונה (פול, גילגוס אלכסנדר, שרודר, גלינארי, אדאמס) החמיצו העונה יחדיו 22 משחקים (שזה רק 7.5% מסך המשחקים של אותם 5 שחקנים).
    .
    אין באמור חלילה לזלזל במה שהת'אנדר עושים העונה –
    הם במקום טוב בהרבה מזה שמישהו האמין שהם יהיו בו לפני תחילת העונה. ללא ספק מגיע שאפו ענק ל-GM שעשה מהלכים אמיצים בקדם העונה, ולמאמן שמצליח למצות את יכולת הקבוצה.
    .
    תודה, דור.

    1. גיא איזה מקום הייתה ההגנה של האלופה קליבלנד? לאורך ומה אין להם כישרון מספיק בשביל ללכת עד הסוף, זה היה צפוי שהם יהיו בפלייאוף ללא פירוק הסגל

  2. הסיכוי היחיד של הנטס לנצח 15 הפרש את ההוקס זה אם טריי לא משחק. יהיה משחק צמוד בכל אופן.
    לדעתי ההוקס ינגבו.
    מגיק ירמסו
    היט ינצחו במשחק צמוד עם פוטנציאל להארכה. לוקה יחגוג אבל זה לא יספיק. פורזי הולך לשבור קרשים. גימי נותן מעל 30 היום.

    ראפס
    ממפיס
    באקס ישחטו את אוק
    פליקנס ציון עם שיא קריירה על הרכיכות
    סאנס ירמסו מעל 20
    יוטה
    קליפרס ינגבו את הגוקר.
    נתראה ב6

  3. תודה דור
    מילה או שתיים על אוק' סיטי.
    1. הם באים לשמור, כולם נותנים את עצמם, הכל בהשראת כריס פול אבל יש לו שם חבורה שהצטרפה לזה בכיף: אדאמס, נואל, גלינרי והצעירים.
    2. ברבע השלישי שרודר לוחץ על הכדור, גם האחרים מפריעים למוסרים. זה מביא איבודים וריצות. לידיעת 29 המאמנים שאמורים לשמור על פויינט-ג'יימס.
    3. הקינגס טובים ועם הרבה כישרון, חסר שם סופרסטאר שירים אותם. שימו אצלם את כריס פול והם במיקום של אוק' סיטי. ממש כך.
    4. אחרי הרבה שנים שמחות – לא יאמן – קרחות ענק ביציעים בצ'ספיק ארנה. לאורך כל המשחק, ביציע המרכזי וגם מסביב. עכשיו מה תגידו? האינטרנט? אנשי עסקים? ציון היה פצוע? הליגה מאבדת גובה, זה היה אחד האולמות הביתיים בליגה, כולו מכור מראש שנים קדימה.
    5. אוק' סיטי של ראסל ווסטברוק הייתה רכבת הרים, אף אחד לא נשאר בבית כשהיה משחק בית. בימי דוראנט היא הייתה ההצגה הטובה בעיר, שנייה רק לגולדנים של שנת 73:9 ההצגה עברה לטויוטה סנטר הידוע לשמצה עם "אנשי העסקים" שלא באים למשחקים. כיף להם.
    6. הלילה בגב-אל-גב מפתיעים בוויסקונסין.

    1. הקהל לא בא כי לראות את כריס פול זה לא לראות את ראס. ראס מביא קהל אנשים משלמים עליו דולרים. פול זה שחקן של טהרני הכדורסל aka אנשי המחשב עם כדורסל "נכון" . היום יאניס יעשה מהם סופלקי

      1. צודק עקרונית, אבל אני לא נגד פול, אני מת עליו, פשוט אנשים לא מבינים מה זה ראסל ווסטברוק – יש שחקנים שאתה לא יכול להתעלם מהם כשהם משחקים, אתה חייב לראות אותם, גם אם לא אוהבים אותם, הם הייחוד, הצבע והקסם של הליגה ושל הכדורסל (או כדורגל או כל ספורט אחר). ראסל ווסטברוק מדורג גבוה גבוה ברשימה הזאת (כמו קובי למשל, למרות שלא כולם אהבו אותו). הוא תמיד מספק את הסחורה בתחום הבידור, לא אכפת לו מה חושבים עליו, העיקר למצות את הכישורים הייחודיים שלו בכל ערב נתון – ריצה, קפיצה, תזזית, תקיפה, שאפתנות ותחרותיות. אם הוא מנצח הוא בטירוף ומכנסי את כל הקהל לטירוף; אם הוא מפסיד – הוא יהרוס הכל כי הוא לא יודע להפסיד. ההצגה מובטחת.

          1. חחח הטמיר אוהד שרוף
            הג'אמפים בסיבוב זה אסון, אבל שמתי לב שכאשר הצבע ריק מגבוהים, הוא לוקח את המגן לטבעת באחוזים גבוהים, גם מהפוסט (עכשיו יקפצו עלי הסטאט-בראדרס ויראו לי שאני טועה)

  4. משחקים מאוד קשים לחיזוי הלילה, חוץ ממשחק אחד ויסלחו לי אוהדי פיניקס…
    אלך על הפתעה עם נצחון של הקאבס בניו אורלינס, דראמונד וטריסטן עושים חומוס מציון, שילמד הילד משהו על קשיחות.

  5. חח איזה כוכב הפך גונתן אייזיק 😂😂 כוכב הופס. הבן אדם שיחק כולה 32 משחקים העונה שחקן שנה 3 וקולע 12 נק למשחק כמו רדיש שנה ראשונה. יש פה כאלו שנתנו לו סעיף נו טרייד במועד הטרייד ליינים😂😂😂😂
    אז אני אחדש לחובבי יונתן יצחק הוא שחקן שיכול לתרום בקבוצת כוכבים כמו קרי קליי ודוראנט. הוא לא סופר סטאר ולא יהיה כזה גם. באורלנדו הוא בכלל אפילו לא יתקרב לזה.

          1. לקבל חותמת כוכב ממוסד שב"ר זה קשה מאד והוא ניתן בהתקיימות 1 מ2תנאים:

            1. "מעשה גבורה שנעשה במילוי תפקיד קרבי תוך חירוף נפש".

            2. גבורה עילאית, שנעשה בעת לחימה מול פני האויב תוך חירוף נפש".

            אייזיק לא שם…

          2. ממש לא מתקרב לכוכב שמעון ברוך , בשביל להיכנס צריך יותר מ12 נקודות בערב בטח בקבוצה פח כמו אורלנדו

  6. ריצת 13-0 ברבע הזה לזכות ההיט והאשמה על כתפי ריק קרלייל שבמשך שלוש דקות איומות מיאן להתעשת והשאיר את בריאה הנוראי על הפרקט ואת לוקה על הספסל

  7. אני לא יודע איך לשפוט את מילווקי, אין ספק שמדובר בקבוצה היסטורית לעונה הסדירה , יש להם את ההגנה הכי טובה בליגה בפער ניכר, יש להם את אחת ההתקפות הטובות בליגה, יש להם נא רייטינג אפילו יותר טוב מזה של הווריורס בשלל גרסתיה עם דוראנט או זאת שפירקה את הליגה עם 73 נצחונות, ועדיין אני לא בטוח שהם פייבוריטים כמו הקליפרס והליקרס, זה מרגיש לי דז’ה וו מעונה שעברה, יאניס זורק יותר שלושות אבל זה לא באמת מאיים יותר התקפית , הגנתית זה נותן להם איזון מושלם, אין אפשרות למתפרצת שיאניס שומר עליך (ורוב השלושות שלו זה ABOVE THE BREAK), יש את אריק בלדסו שכמה שצוחקים על לאורי בפלייאוף (עד המיני רדמפשיין שעשה שנה שעברה) ה הוא נופל ביכולת לא פחות ממנו , ויש את בונדלהצר שהוא מאמן מצויין לעונה הסדירה אבל פעם אחר פעם לא מגיב בפלייאוף, אין ספק שהם פייבוריטים עיקריים במזרח אבל עדיין אני לא מאמין שמדובר באלופה.

  8. לגבי זאיון וויליאמסון אם הוא לא נפצע תוך שנתיים הוא מתמודד על תואר השחקן הטוב בעולם, אין דרך להתמודד עם הפיזיות והמפלצתיות שלו הוא חזק מדי זריז מדי כישרוני מדי , מפלצת שבאה פעם בכמה עשורים

    1. זה ליגה של מפלצות. ציון זה רק עוד אחד ברשימה. גה מוראנט קצת יתחזק יוסיף קליעה והוא שחקן של 30 ו10 גם. יש את לוקה וטריי. יש את יאניס.
      היום יש מפלצות בדמות קאווי הארדן
      שחקני על לא חסרים בליגה הזאת ולא יחסרו.

  9. לגבי זאיון ברוך היקר,
    זה לא מדוייק לכתוב מפלצת שבאה בכמה עשורים
    כי ראשית יש מפלצת כזו כבר בליגה (אפילו 2 יאניס לברון)
    שנית אני מאמין שהיו תמיד שחקנים כאלו רק היום הדרישות משחקנים והידע הרפואי הוא עצום.
    לדעתי דוראנט הוא חתיכת מפלצת.
    ההבדל בינו לבין לברון עמידות לפציעות.
    והנה נגמרה העונה של הלייקרס…

  10. בוקר טוב לכולם
    אז כריס פול בלי גלינארי חוטף 40 הפרש? אאוץ סופלקי נפוליאון מנה חדשה של יאניס.

    מי מארגן חילוץ לבראדלי ביל? הבחור לא רק סקורר רצחני הוא גם עם אמביציה להוכיח ונגד הליגה עכשיו חחח אין כמו שילוב כזה להביא אותו…דנבר המ המ המ אבל נחכה שפורטר יהפוך לדוראנט…

    קאווי מנגב

  11. הלטבי חוגג בתקופה האחרונה אבל לא כי הוא בצבע כי השלשות נכנסות…לכו תבנו על זה בפלייאוף…. שיצמדו לו לגופיה ולא יביאו לו להדליך שלשות אימון

  12. ניסהי האיש!שלך רדיש עם שיא קריירה…מזל שיש את הנטס…ואיזה אפקטיבי המחשבים של אנשי המחשב רוטטים..
    אפילו הוארטר והאנטר פגעו כל מטאטא טיטא בהוקס😎
    גארט אלן זה אחד המגינים הכי פחים בליגה שחוסם קצת ועובד על אנשים שהוא שומר

        1. אני רואה את הניגוב של קאווי לא חמישיית העונה מול פורטר דוראנט והגוקר חביב ההופס שהוא ומורי מאד יעילים ואפקטיבים אבל הפער עומד על 16 נק…קשה להסביר הרי

            1. חסר להם רכז…סגנון איטי של יוקיץ הרכז לא עובד על הגנות כאלו שבא להם לשחק. יקח כמה זמן להבין את זה…כמו בפילי….שלקח פה לאנשים כמה שנים

            2. נכון אני חושב שדנבר חייבים לעשות טרייד ולהביא את קוואי לוקה ובוקר. הנה קח טרייד: אני GM דנבר ואני מוכן לתת את פורטר ג'וניור גאריס מילסאפ חוזה נגמר ועוד בחירת דרפט סיבוב ראשון וסיבוב שני על שלושתם. קל.

          1. שמעון צודק לגבי יוקיץ הרבה אוהבים אותו באתר אבל האטת המשחק משחקת לידיים של קבוצות כמו הקליפרס הלייקרס , דנבר היא אחת הקבוצות המטעות בליגה המאזן שלה מאוד שקרי הנט רייטינג שלה נמוך מאוד ההגנה שלהם חלשה גם היא בטח לאחת שמחשביה את עצמה לקוטנטדרית בלי טרייד משמעותי לא יגיעו לכלום. גם טורנטו הייתה קבוצה שאוהבת לרוץ עד שנתקלה במילווקי , ללא הורדת הקצב לא הייתה להם היום טבעת אליפות, צריך להתאים את עצמך ליריבה ודנבר נכשלת בזה

        1. שמעון, זהירות! אתה ממש הולך על הקצה (תרתי משמע…)! אם חבריך לאגודת העולם השטוח ייראו את דברי הכפירה (לרשום Per ts eff), הם עוד עלולים לבטל לך את המנוי לקבוצה (ולירחון "האמת היא בידינו!" וזה חבל, בגלל ש- "החודש: חדש ומזעזע! אלביס פרסלי חי, והוא נשלח על ידי התאגיד לנסות ולהתנקש בטראמפ!")

  13. למה אייטון זרק רק 12 נגד הצבע האימתני של דטרויט ועוד קחע 10 מתוכם? וואלה הסאמס הצליחו להפסיד לדטרויט…בבית….

    לונזו בול עוד ערב קסום של 1 מ6. היעד מס 1 של הנא אמור להיות קובי וויט שצריך להיות הרכז מס 4 ברכזי העשור של העשור הקרוב אחרי מוראנט לוקה וטריי. עזבו אותו אצל הכסיל בוילן. וויט סקורר קטלני והיה רכז מעולה בצפון קרוליינה וניגב שם חבלז. בסגנון של גנטרי הוא יקבל כדור ביד ויארגן הכל יפנק את ציון ואינגראהם במסירות חבלז ואיום מחוץ לקשת ובאחד על אחד. לקח לו שנה להסתגל לליגה הוא יתחיל לנגב במערכת שהיא לא בוילן בו הוא משמש כקורבר.
    הבולס כסילים תנו להם את לונזו הם יסכימו לטרייד תמכרו להם שוויט מפריע ללאבין. הם גם ככה רצו את לונזו עונה שעברה..
    בהגנה יהיה בעיה אז שימצאו שוטינג הגנתי

  14. ברוך בקשר למה שאמרת קודם על מלווקי – אני בהחלט מסכים שים סימן שאלה שמרחף שיש להם קוף על הגב אחרי שנה שעברה וכו'. אבל אני חושב שההגנה שלהם הייתה מאוד מותאמת יאניס/אמביד – כאשר היו להם הרבה מאוד שחקנים גבוהים מלבד קוואי שיכלו לעזור על יאניס בכל רגע נתון – גאסול, איבקה, וכמובן סיאקום. הלייקרס דווקא יותר יכולים לאתגר אותם מאשר הקליפרס שיש להם הגנה מעולה אבל שיותר מותאמת לעצור קבוצה כמו הווריורס בגדולתה מאשר קבוצה כל כך פיזית כמו הבאקס.

      1. מדויק. זה מקרה בוחן נהדר לאיך GM יכול לשנות גורל של קבוצה דרך שוק הטריידים. ואני לא מדבר על הברור מעליו (קאוויי), אלא על הטרייד שהביא את גאסול.

    1. מילוןקי הפסידו שנה שעברה ברגע שטורנטו האטו את המשחק יאניס הפך לאנושי מול חומת השחקנים שטורנטו השאירה לו בצבע , הוא קלע 22.7 נקודות בלבד מול הראפטורס. האחוזים שלו צנחו ל-44.8% והאיבודים שלו עלו מ-2.8 ל-4.2.
      לקליפרס יש כלים מצויינים לעצור את מילווקי באותה שיטה , קוואי גורג הראל מוריס יש להם גל כך הרבה גופות לזרוק עליו ולחסום את הצבע, הלייקרס לא מסתדרים יחסית עם משחק ריצה , אם יצליחו להאט את המשחק מול מילווקי מילווקי גמורה

  15. שמעון צודק לגבי יוקיץ הרבה אוהבים אותו באתר אבל האטת המשחק משחקת לידיים של קבוצות כמו הקליפרס הלייקרס , דנבר היא אחת הקבוצות המטעות בליגה המאזן שלה מאוד שקרי הנט רייטינג שלה נמוך מאוד ההגנה שלהם חלשה גם היא בטח לאחת שמחשביה את עצמה לקוטנטדרית בלי טרייד משמעותי לא יגיעו לכלום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט