סיקור משחקי חמישי נייט בסקטבול ב-NBA / גיא רוזן

פילדלפיה סיקסרס (37 – 23) 115 – ניו יורק ניקס (17 – 42) 106

גם בהיעדרם של סימונס ואמביד, הסיקסרס הצליחו לנצח הלילה ולשמור על מאזן הביתיות הנהדר שלהם. לאשזו הייתה משימה קשה מדי – מהדקות הראשונות של הרבע הראשון, ועד לבאזר, ההולכה הייתה בידי הקבוצה הביתית בלבד. לא שזה באמת מפתיע – אלו הניקס מולם הסיקסרס שיחקו. מי שבלט הלילה, וניצל את היעדרותם של צמד הכוכבים הוא אל הורפורד שנטל את מושכות ניהול המשחק, ועשה את מה שהוא עשה כל כך טוב בעונות הקודמות בבוסטון – להניע כדור, ולקלוע כאשר הוא במצב מתאים. הוא סיים את הלילה עם 15 נק', 7 רב', ו-9 אס', כאשר הוא קולע את כל 4 הניסיונות שלו מטווח השלוש. הקלע המוביל של הסיקסרס, ומי שבלט לצדו היה האריס שסיים לילה מוצלח עם 34 נק' באחוזים מצוינים (74% אפקטיבי), לצד 7 רב', ו-7 אס'. רנדל ניצל את היעדרותו של אמביד, וסיים את הלילה כקלע המוביל של הניקס עם 30 נק', 10 רב', ו-5 אס'.

אינדיאנה פייסרס (35 – 24) 106 – פורטלנד טריילבלייזרס (26 – 34) 100

קל, זה לא היה. אבל הלילה הפייסרס הראו את החוזק המשמעותי ביותר שלהם כקבוצה – האיזון. כל שחקני החמישייה של הקבוצה קלעו בין 14 ל-20 נק', כאשר שחקני הספסל מוסיפים 25 נק' (בהשוואה ל-12 של ספסל פורטלנד). אחרי 3 רבעים ראשונים צמודים בהם היתרון מחליף ידיים, אלו היו הפייסרס ששלטו ברבע האחרון כאשר ההפרש מתקרב לדו ספרתי במהלך מרבית דקות הרבע. סבוניס (20 נק', 11 רב'), וברוגדון (17 נק', 6 רב', 8 אס') היו קלעי הפייסרס הבולטים במשחק. מקולם (28 נק', 8 אס') היה השחקן הבולט בשורות הטריילבלייזרס.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (37 – 22) 112 – סקרמנטו קינגס (24 – 34) 108

הרבה אופי, הראו הת'אנדר, כאשר הם מצליחים לחזור מפיגור בן 19 נק' ברבע השלישי, כל הדרך לניצחון ביתי מרשים. הקמבאק התחיל בריצה כבר במהלך הרבע השלישי – הת'אנדר שהיו בפיגור 59 – 78 , 7 דקות לסיום הרבע צמצמו את ההפרש ל-2 (78 – 80) 44 שניות לסיומו של הרבע. הרבע האחרון היה צמוד לכל אורכו, עד שמלכי הקלאצ' גאלינרי ופול השתלטו על המשחק – 5 דקות לסיום היה היתרון האחרון של הקינגס אז אסיסט של פול לשלשה של גאלינרי הפכו פיגור 95 – 97, ליתרון 98 – 97, יתרון אותו הת'אנדר לא שמטו עד לסיום. גאלינרי (24 נק', 6 רב'), וגילגוס אלכסנדר (20 נק'), היו קלעי הת'אנדר הבולטים הלילה. בארנס (21 נק') היה הקלע הבולט בשורות הקינגס.

גולדן סטייט ווריורס (12 – 47) 86 – לוס אנג'לס לייקרס (45 – 12) 116

רבע ראשון צמוד לגמרי המשיך ברבע שני צמוד לא פחות, בסופו ירדו הלייקרס להפסקה ביתרון מינימלי, 54 – 52. ברבע השלישי, הלייקרס בהובלתו של דייויס לחצו על דוושת הגז, ועלו ליתרון דו ספרתי 6 דקות לסיומו של הרבע. במה שנותר מהרבע, כל מה שיכלו גולדן סטייט לעשות זה לקרוס, כאשר הרבע מסתיים בתוצאה 94 – 69, ומה שנותר זה רבע בודד של זמן זבל (מי שחסך מעצמו את זמן הזבל הוא דריימונד גרין שהורחק עם 2 עבירות טעניות כבר במהלך הרבע השני). דייויס (23 נק', 6 רב', 2 חטיפות, 2 גגות) היה הקלע הבולט בשורות הלייקרס. פסקל (23 נק') היה הקלע הבולט בשורות הווריורס.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

    1. הקינגס טובים פוקס לא שיחק הלילה.
      לקינגס יש 24 משחקים קלים יחדים ובכושר הזה , לדעתי הקינגס והפליקנס הם המועמדיפ לפייאוף.
      בסדרה עם פוקס ועם הולמס הפצועים(באגלי כנראה סיים את העונה) לדעתי הקינגס בכושר הזה מנצחים את התאנדר.

  1. כל כבוד רשע שיש לך על האומץ לצפות במשחקים כאלה.
    לא בושה להיות גלינארי. הסייח האיטלקי מחפש משאית ברינקס.
    היום לפחות יש ב5.45 קליפרס דנבר…
    מחר יש בוסטון יוסטון…
    יום א פילי הרסו מפגש מוקדם מול הקליפרס במה שהיה אמור להיות משחק מעניין..

  2. תודה גיא על הסיקור . אוקלהומה עם 14 נצחונות מ-17 האחרונים. אז נכון שרוב הנצחונות מול קבוצות בדרג שלה ומטה ויש כאן ענייני לו"ז אך עדיין מקבוצה שהרבה חשבו שתבוא להעביר את הזמן העונה אני לפחות לא ציפתי את זה.
    השילוב בין שלושת הגארדים עובד נהדר וכמו שכתבת שמעון יש מצב טוב שהמשאית עם הברינקס עוד רגע בחנייה של גאלינרי. לא יעברו סיבוב פלייאוף אבל בהחלט לטעמי יעיקו על מי שיפגוש אותם סיבוב ראשון.

        1. האמת, לא כולם קטלו אותם כמו שזכרתי אבל הינה כמה פנינים, סתם בשביל להאכיל כובעים (הכל עם הרבה אהבה, כן?):

          שמעון: "קבוצה פח שתשקע בלוטרי."
          ברצ': "אוי כמה רציתי שאוקלהומה יצליחו….לא קרה ליבי ליבי על אדאמס שנשאר בודד."
          סכין בגב: "בחיים לא יעשו פלייאןף. מוכן לשים 10 על 1 שזה לא יקרה. "
          רועי: "אני חושב שמבחינת כישרון, כלומר אם כולם נשארים בריאים ומשחקים עם חשק, הם יכולים לעשות מקום 9-11 במערב ואולי אפילו לאיים על השמיני."
          סמיילי: "לא טובים מספיק כדי לעשות את הפלייאוף במערב, אבל לא גרועים מספיק כדי להגיע עם אחוז גבוה לבחירה גבוהה… פרסטי מתחיל לבנות מחדש."
          אסף: "איך אמר פעם אחד מפילי: trust the process…
          עונת מעבר , מקומות 10-13 במערב."
          עמיתלהב: "עצוב לראות מה נשאר מהארדן, דוראנט וראס. התפרקו לחתיכות."

          1. והחביב עלי מכל:

            אברי: "אפשר להסתכל על אוקלהומה ולהכריז שהם במוד טנקינג אבל מבט על הסגל שלהם מראה שזה לא המצב. כריס פול עדיין שחקן ענק. גלינרי שנה שעברה היה שחקן סף אול-סטאר. שרודר אולי הרכז המחליף הכי טוב בליגה ואדאמס שחקן של 14 10 60%, וכל זה ליד ווסט וג'ורג' – השנה ליד פול זה יעלה ל16 ו12. ויש גם פוטנציאל שכבר מראה קבלות בדמות שג"א, ושחקנים משלימים כמו מוסקלה רוברסון פרגוסון דיאלו ונואל. זאת קבוצה של פלייאוף. פרסטי גאון – עושה ריבילד עם קבוצה תחרותית לחלוטין."

            ראויים לציון נוספים: גיא ומנחם.

            1. שחקת אותה

            2. על כל הצלחה יש לי חמש נפילות. תן לחגוג.

            3. שאפו אברי. אפשר לבחור את הכובע לאכילה לפי סוג??? מודה שלא חשבתי שהם יהיו תחרותיים כמו שהם הם.
              מה שנקרא לפי מנחם: רפה הבנה…

            1. 1. לזכותי יאמר שאף אחד לא נכנס מולי (גם לא אברי) אז כנראה שלא הייתי כזה רחוק מהקונצנזוס. עם זאת, כנראה שכדאי לי להמשיך להיות בצד שמהמר על יחסים ולא בצד שקובע את היחסים….
              2. אחרי הפלייאוף של ס"א ופורטלנד לא דמיינתי שהם ימשיכו לעונה כזו + היה ברור שהלייקרס יכנסו לפלייאוף, וכמובן שהיה גם את דאלאס ונ"א לנשוף בעורף…

            2. כן, צוחק. גם חשבתי שהם יהיו ברמה של מינסוטה כזה

            3. סכין, הכל בידידות, לא לקחת ברצינות יתרה. תאמין לי שאם תחפור על התגובות שלי תמצא נבואות מופרכות להחריד – זה חלק מהכיף.

            4. הכל בסדר 🙂 מקבל את הביקורת…

  3. מילה או שתיים על אוק' סיטי.
    1. הם באים לשמור, כולם נותנים את עצמם, הכל בהשראת כריס פול אבל יש לו שם חבורה שהצטרפה לזה בכיף: אדאמס, נואל, גלינרי והצעירים.
    2. ברבע השלישי שרודר לוחץ על הכדור, גם האחרים מפריעים למוסרים. זה מביא איבודים וריצות. לידיעת 29 המאמנים שאמורים לשמור על פויינט-ג'יימס.
    3. הקינגס טובים ועם הרבה כישרון, חסר שם סופרסטאר שירים אותם. שימו אצלם את כריס פול והם במיקום של אוק' סיטי. ממש כך.
    4. אחרי הרבה שנים שמחות – לא יאמן – קרחות ענק ביציעים בצ'ספיק ארנה. לאורך כל המשחק, ביציע המרכזי וגם מסביב. עכשיו מה תגידו? האינטרנט? אנשי עסקים? ציון היה פצוע? הליגה מאבדת גובה, זה היה אחד האולמות הביתיים בליגה, כולו מכור מראש שנים קדימה.
    5. אוק' סיטי של ראסל ווסטברוק הייתה רכבת הרים, אף אחד לא נשאר בבית כשהיה משחק בית. בימי דוראנט היא הייתה ההצגה הטובה בעיר, שנייה רק לגולדנים של שנת 73:9 ההצגה עברה לטויוטה סנטר הידוע לשמצה עם "אנשי העסקים" שלא באים למשחקים. כיף להם.
    6. הלילה בגב-אל-גב מפתיעים בוויסקונסין.

      1. תוך שנה שנתיים שג"א קופץ מדרגה והופך לאלפא של אוקלהומה וההיררכיה תשתנה. הפוטנציאל שלו כל כך גבוה שזה מפחיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט