מעורב הופס ליום ששי: קלי אוברה קרע את סחוס המיניסקוס / מנחם לס

1.קלי אוברה מפיניקס קרע את סחוס המיניסקוס

קלי אוברה, שהפך לשחקן מרכזי וחשוב ביותר בפיניקס סאנס, קרע את סחוס המיניסקוס במשחק אמש נגד הקליפרס. המיניסקוס הוא הסחוס המשמש כ-SHOCK ABSORB-ER (מין 'סופג' נחיתות, 'קפיצות' – כמו במרצדס של שימון). ישנו מיניסקוס צדדי ופנימי. ה-MRI הראה בינתיים "קרע" אבל לא ניתנו פרטים נוספים על מקום הקרע (צדדי? פנימי?) , או דרוג הקרע (חלקי? מחלט?). רק ידוע שזו ברכו הימנית.

לסאנס, עם רקורד של 35-24 וסיכוי מסויים לעשות את הפלייאוף (הבלייזרס, הספארס, הקינגס, הת'אנדר, וניו אורילנס, כולן במאבק לעבור את הגריזליס במקום 8 שהיא 2-3 משחקים לפניהםץ הסאנס היא 2 משחקים אחרי הת'אנדר, במקום 9, ו-4 משחקים מהגריזליס. כל השאר שהזכרתי ביניהן).


הטיפול בפציעת מיניסקוס תלוי בחומרתה. במקרים יותר קלים הטיפול הוא מנוחה, קרח, ואחרי 2-3 שבועות להתחיל בתנועות קלות. בקרע רציני הפציעה דורשת ניתוח ואז הוא לא ישחק יותר העונה. ישנם ספורטאים מהטובים בעולם (במיוחד כמה כדורגלנים, מקצוע ספורט בכו המיניסקוס נקרע בתדירות גבוהה בגלל הבעיטות הרבות) המשחקים ללא מיניסקוס, כשהוחלט שהטיפול היעיל ביותר הוא להוציאו מהברך לחלוטין. במקרים כאלה הוא שמשתילים סחוס מתורם, או שע"י תרגול גורמים ל-REGENERATION של הפציעה והגוף מסתגר למצב החדש ולתנועות ברך ברמה של לפני הפציעה.

רובי יאנג מהפועל חיפה, נבחרת ישראל, ואז סיום הקריירה באוניברסיטת אדלפי שיחק 11 שנים ברמה גבוהה ללא סחוס מיניסקוס שנוקה לחלוטין. הברך הסתגלה.

2. מינסוטה וולבס נענשה על שהושיבה באזרחי ד'אנג'לו ראסל בריא!

ה-NBA הודיעה שהיא תעניש קבוצות על 'LOAD MANAGEMENT' והיום היא הראתה שהיא מתכוונת להוציא לפועל את אזהרתה.

מינסוטה טימברוולבס חטפה 25 גדולים על שהושיבה את ד'אנג'לו באזרחי נגד דנבר לפני ארבעי ימים. אגב, הוולבס הם 1 מ-19, עד הנצחון המפתיע על מיאמי היט שלשום.

שימון, אני שואל אותך בגדול: אתה רואה חשבון. אז אם הוולבס רוצה לחסוך 25K, למה שלא תלביש את ראסל עם גופייה וסתם תושיב אותו בסוף הספסל בלי שהמאמן יקרא את שמו? או שיקרא את שמו ואחרי 20 שניות יוציא אותי.

תגיד לי, שימון, האם המנהלים שם בוולבס מפגרים?

3. כמה רצינית היא פציעת הכתף של אמביד? נקע, ועניין של שבוע (אני מבטיח שבועיים!)

אני לא יודע כמה רצינית היא פציעתו. כל מה שאני יודע הוא שזוהי התקופה המסוכנת ביותר לשחקנים מבחינת פציעות.

אם איזה מפקפק יבקש ממני עובדות להצהרתי, אענה לו שאני מבקש ממנו עובדות להפריך את ההצהרה, כמו שאומרים החברים שלי מג'למי.

זוהי הרגשה יותר מסטטיסטיקה, והפציעות האחרונות לאיזה 20 שחקני מפתח ושחקני חמישייה עומדות מאחורי הצהרתי כצעד ראשון לאמיתותה. הצעד השני להגנת אמיתות ההצהרה הוא ההגיון הבריא שזאת התקופה בה כולם עייפים ומועדים לצרות. הצעד השלישי לאמיתות הצהרתי שעתה נפצעים יותר מאשר בעוד חודש או חודש וחצי היא שאז שחקנים של איזה 20 קבוצות עם סכוי לפלייאוף משחקים עם 'SECOND WIND' – מין 'תחייה מחדש', או מוטיבציה רוחנית שאין כל הוכחה לקיומה מלבד העובדה שכמעט כולנו הרגשנו אותה כשבשיא העיייפות פתאום ראינו את קירבת המטרה הסופית וכאילו גופני קיבל JOLT של אנרגיה חדשה.

מה שקרה הוא שבמשחק האחרון אמביד נע לכיוון חסימה נמוכה מאוחר ברבע הראשון, ניתקל באנטה זיזיק, ומיד התכופף כשהוא מחזיק את כתפו השמאלית.

הוא חזר לספסל אחרי בדיקה בחדר ההלבשה אבל לא חזר לשחק.

4. ג'ה מוראנט: ראסל ווסטברוק הוא 'השחקן הלא מוערך ביותר מכולם' (DISRESPECTED)

זה מה שמוראנט אמר לפני משחק ההפסד נגד יוסטון שלשום 112-140, משחק בו קלע ראסל 33, עם 9 אשכוליות, 8

I still feel like he’s highly disrespected,” Morant told ESPN’s Tim MacMahon. “People take his play for granted. I mean, he averaged a triple-double for the last three or four years and I’m pretty sure they see what he’s doing this year, but it’s still the same thing. I just love that he still just goes out and plays and handles his business and doesn’t worry about it.”

5. הייתכן ששליחת קפלה לאטלנטה הולידה מחדש את ווסטברוק?

תראו מה שראסל ווסטברוק עושה כשאין CLOGGING של סנטרים תחת הסל:

מאז שיוסטון רוקטס החלה לשחק סמול-בול אמיתי, כשהשחקן הגבוה בקבוצה הוא 1.96 מ', ראסל ווסטברוק נראה כאילו משחקו העלה מהלך והוא משחק על מהלך ששי. למעשה הוא הפך לאיש של יוסטון רוקטס כשג'יימס הארדן מדשדש אחריו.

הסיבה? המשחק הפך מהיר יותר – הכריך האהוב על ווסטברוק – ומשחק ללא סנטר של יוסטון, בד"כ מוציא את הסנטר היריב עבור שחקן נמוך יותר ומהיר יותר. הכל תלוי כמובן מי המכריח ומי המוכרח. עד עתה הרוקטס מראה שהיא מכריחה את משחקה על היריב, וראסל ווסטברוק הוא הנהנה הראשי כי זהו בדיוק המשחק המועדף שלו: משחק מהיר וחופשי וקיביני מאט הפרטים הקטנים.

6. אחותו של קובי שריה, עם הטאטו החדש על זרועה

\

7. תנו מבט בשאק וצ'אק עולים אחד על השני בשידור TNT הערב:

8. אני טוען פעם שלישית: טוביאס האריס וג'ואל אמביק ל-א י-כ-ו-ל-י-ם ל-ש-ח-ק י-ח-ד!

ה-34 נק' שלו הערב (ו-30+ כל פעם שאמביד ב'אזרחי') מוכיחים אחת ולתמיד – וציינתי זאת פעמיים לפני – שטוביאס האריס וג'ו אמביד לא יכולים לשחק יחד. כלומר, עם מאמן ראוי הוא כבר היה מוצא דרך ששניהם ישחקו ויצליחו יחד. אם רוברט פאריש ולארי בירד הצליחו – ועוד עשרות דוגמאות של סנטר + פורוורד מצויין – מה הסיבה שאמביד והאריס לא יצליחו יחד?

9. הת'אנדר מנצחים עם 24, 15, 17, 20, ;13, 10

זה שיווי משקל (המבצעים גלינרי, אדאמס, כריס פול, גילגוס-אלכסנדר, שרודר, ונרלנס נואל).

היזהרו מהקבוצה הזאת!!!

תנו מבט מה כריס פול עדיין יכול לעשות ברבע רביעי:

10. ציון ויליאמסון הרוקי מס' 1 אי-פעם בנקודות לדקת משחק!

ציון ויליאמסון, שהיה שכני משך כל ארבע שנותיו בתיכון ולא היה לי מושג כמה הוא טוב (כי הוא לא היה כ-ז-ה ט-ו-ב בתיכון) כבש את הליגה בסערה.

הוא טוב כמו שחשבנו? מהרבה בחינות הוא יותר טוב.

הממוצע שלו הוא 23.3 נק' לדקה עם 7.1 קרשים, כשהוא מדייק ב-57.3% מזריקותיו. הרוקי היחיד שקלע 23 נק' עם 7 ריב' כשהוא קולע 55% היה שאק.

הוא קולע 29.5 נק' ל-36 דקות משחק. לוקה דונציץ קלע רק 23.7 ל-36 דק' משחק בעונת הרוקי שלו.

בקיצור, ציון הוא מה שחשבנו שיהיה, והרבה חששות שב-NBA הוא לא יצליח בגלל גובהו החסר מסתברות עכשיו כחששות שווא, כמו שאומרים בקרית מלאכי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 38 תגובות

  1. תודה מנחם
    מאד מחבב את אוברה ומצטער על הפציעה הזו. הבחור הביא אנרגיה חיובית לפיקניקס והתחיל אולי פריצה.
    מקווה שלא יצטרך ניתוח.
    דילו צריך לנצל את הזמן בחוץ לעבוד על הוספת סיליקון לשפתיים ולגבות. הוא יכול להתחרות בדייוויס בתחרות הגבבות של העונה אחרי שהדיחו את המלך שמומחה בגבות לשופטים…
    גם אצלנו באתר ראס לא מוערך מספיק לצערי. אנשים יורדים עליו בקטע הסטטיסטי ולא יודעים להאריך ולהעריך את מופע האקרובטיקה והאתלטיות שלו. אני חושב שהוא מצא את הנישה ביוסטון הוא משחק נכון עם הארדן.

    1. רק בהופס חושבים ש3 עונות טריפל דאבל זה ניפוח סטט😂😂
      איך מנחם אמר פעם נגד ילדות בכיתה ה הם לא מצליחים לעשות עונת טריפל דאבל…
      מה שכן ראס בינתיים הוכיח שהוא צוקר פלייאוף וחובת ההוכחה עליו. כל דבר חוץ מאליפות כשלון. זה המבחן היחיד שלו ושל יוסטון אליפות.

  2. אהההה, אגב, אני יודע שבכדורגל אתה אוהד של היונייטד. הלילה הם דרסו את ברוגז'. הגול השני של פרד, החמישי במשחק הוא אולי גול החודש באירופה. אתה חייב לראות אם לא ראית עדיין. עבר שם בקשת בין שני שחקנים בלגים. איזו שירה, דליקטס אמיתי….

  3. תודה דוק.

    לגבי אוברה, מבאס מאוד עבורו. עונת שיא מכל הבחינות.

    אמביד? מה אגיד… לפחות עכשיו לברט בראון יהיה תירוץ טוב ליכולת הלא טובה. נראה לי שברור שם לכולם שהוא לא ממשיך בעונה הבאה, כשהם ממתינים עם המינוי מחדש מתוך הנחה שהעונה כלום כבר לא יעזור.

    לגבי ווסטברוק – כן, אין ספק שהוא השתחרר לגמרי ביוסטון, כי הצבע פנוי לו יותר, והוא לא צריך (אסור לו) לזרוק שלשות.
    נכון שיהיו לו ימים של מעל 40% מבחוץ, אבל הוא הקלעי הגרוע בליגה וצריך לתקוף כל הזמן.

  4. שאק וצ׳אק עולים הערב אחד על השני בשידור חי!?!?!?
    צ׳אק זה קיצור של צ׳ונייקווה??
    מומי ציפה לסרטון זימה נוטף אינסטלציה כמו בימים הטובים במחסן של שאול הפרסי
    שימי השפיץ גילם פעם עוזר אינסטלטור בסרט – גברת תפתחי זה אני. העלילה של הסרט הייתה בחייו של אינסטלטור צעיר שמגיע לעיר הגדולה ומתמחה בעיקר בפתיחת סתימות אצל סטודנטיות שלא שמרו על פתחי הניקוז.
    פעם היה מקרה בשכונה של מומי כשהאחים ואן עארק שהיו חובבי של מכות דפקו מכות לעבדאלה הקצב השכונתי והציאו לו את הברך כולל הסחוס כולל המינסקוס בלי הרדמה מלאה, הוא עבר ממחלקת הבשר והדגים למחלקה פנימית ג׳ בבית החולים השרון.

  5. הגולדן סטייט היא הקבוצה הגרועה בליגה גם אם סטפן קורי חוזר מחר לחמישיה.

    אוברה שחקן נורא מוכשר שמפספס קריירה יותר גדולה.
    בהמשך לדיון על חומרים וסמים אסורים. אין חומרים כאלה שיכולים למנוע פציעות.
    כל האתלטים הגדולים בהסיטוריה בשורה עם בולט,עלי ולברון היו גם עליונים מבחינה גנטית ומנטאלית.

  6. Berch
    באיזה אופן בידויק ראסל דומה לאייברסון ?
    אופן משחק ?
    הצלחה בפלייאוף ? ראסל הגיע לגמר ככינור שני לאחד משחקני ההתקפה הכי טובים אי פעם. אחרי שKD עבר לגולדן היו סביבו קבוצות שאני מאמין טובות והוא לא הצליח להרים אותם לשום רמה סבירה. sabonis ואולדיפו היו שם שנה וברגע שעזבו הפכו לשחקנים הרבה יותר טובים.
    אייברסון סחב קבוצת נגרים עד לגמר ככינור ראשון. שחקן התקפה מדהים יכול לקלוע לחדור וזריז באופן מדהים. ראסל הוא שחקן מאוד טוב אבל הקבוצה צריכה להיות תפורה לו במיוחד בשביל להצליח שחקן מאוד חד מיימדי באופן מסויים.

    1. באופן ששתיהם המשיכו להפסיד לאורך כל הקריירה.
      ולא מצאו את הקבוצה שמתאימה להם.

      אייברסון היה כישרון יותר גדול אבל גם עם אופי הרבה יותר בעייתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט