פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב -צמרת המזרח וזאיון מול הלייקרס/ הלל הורוויץ

פריוויו יום שלישי פעמיים כי טוב -צמרת המזרח וזאיון מול הלייקרס/ הלל הורוויץ

טורונטו רפטורס (15-42) – מילווקי באקס (8-49) 2:30 לפנות בוקר / המשחק המרכזי

מילווקי מגיעה ללילה שני של בק טו בק כשהיא אחרי הארכה בעיר שסיימה לה את הריצה בעונה הקודמת. זה המפגש הראשון בטורונטו מאז עונה שעברה. דווקא בסדרה ההיא הבית לא היה בדיוק המבצר של אף אחד כך שהביתיות של טורונטו לאו דווקא תדבר הערב.

טורונטו מגיעה אחרי הניצחון עם ההפרש הגדול ביותר בתולדותיה ועם הפסד אחד בלבד ב18 המשחקים האחרונים הם יגיעו למשחק הלילה עם רוח גבית. מה שיפה בעייני במשחק הזה הוא ששתי הקבוצות יגיעו להתחרות וירצו מאוד לנצח אבל זה לא משחק סופר חשוב. למה?

טורונטו תשאף לא לפגוש את מילווקי לפני הגמר האזורי ואם תגיע לשם תגיע כאנדרדוג וזה יתאים לה. מילווקי מצידה כבר הבטיחה מקום בפלייאוף (הכי מוקדם בהיסטוריה) ולא צריכה להוכיח הרבה לאף אחד. המשחק הראשון העונה היה של מילווקי וגם הפעם במילווקי ישמחו להוכיח למי שדואג עד כמה הם טובים וינצחו הערב ב20 הפרש.

האם עכשיו אנחנו מאמינים לו…?

אינדיאנה פייסרס (24-33) – שרלוט הורנטס (37-19) 2:00 לפנות בוקר

אין באמת סיבה נראית לעין שהפייסרס יפסידו את המשחק הזה. הם משחקים בבית מול קבוצה חלשה מהם משמעותית והם רוצים להתאושש מהתבוסה לטורונטו. מצד שני האם הקבוצה הטובה יותר? עם שלושה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים הפייסרס מאבדים מומנטום.

הכשרון כן אמור לנצח הערב וזה יהיה ניצחון של הפייסרס בחד ספרתי.

שיקגו בולס (38-20) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-35) 3:00 לפנות בוקר

לא כל יום אתה נכנס לרשימה עם ג'ורדן וגם אם זה לא מרגש או אפילו שולי אין המון אנשים בעולם שיכולים להגיד על עצמם ש "אני ומייקל ג'ורדן" והמשפט יהיה הגיוני. וואלה אפילו אם אתה גר ברחוב שלו או הולך לאותו ספר אתה די מגניב. אז קובי ווייט הוא הרוקי הראשון של שיקגו מאז ג'ורדן עם שני משחקים בק טו בק של שלושים פלוס נקודות. כבוד. אולי זה אפילו ייתן לו מקום בחמישיה

על הפרקט שיקגו תסמוך על ווייט וגם על לאבין שקלע עד כה 177 שלשות העונה והוא השחקן עם הכי הרבה שלשות לעונה אחת בהיסטוריה של שיקגו. הת'אנדר מגיעים אחרי ניצחון נהדר מול הספרס ועם 12 ניצחונות ב15 המשחקים האחרונים. במשחק האחרון שמונה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס ובילי דונבון מספר שחוסר האנוכיות זה מה שמוביל את הקבוצה להצלחה.

מול שיקגו OKC לא צריכה להתקשות ותנצח ב10 נקודות.

דנבר נאגטס (18-39) – דטרויט פיסטונס (40-19) 4:00 לפנות בוקר

על הנייר הפיסטונס שרושמים שישה הפסדים רצופים ורק 2 ניצחונות ב12 המשחקים האחרונים לא אמורים להוות מכשול לדנבר. מצד שני הבוכנות כבר ניצחו העונה במפגש מול דנבר ומינסוטה החבולה משכה את דנבר עד לסוף הרבע הרביעי מוקדם יותר השבוע אז לא כדאי לנאגטס להגיע שאננים.

דנבר מגיעה לישורת האחרונה של העונה עם סגל בריא לראשונה העונה וזה אומר שלמייק מאלון יש הרבה עבודת רוטציה לעשות. הלילה אין סיבה שהוא לא יוכל לשחק עם סגל רחב ועדיין לנצח את הפיסטונס.

נאגטס בחד ספרתי.

פורטלנד טרייל בלייזרס (32-26) – בוסטון סלטיקס (17-39) 5:00 לפנות בוקר

בזמן שלילארד עם פציעה ולא ישחק גם הלילה CJ מקלום עולה להתקפה ונותן תצוגות יפות מעמדת הפליימייקר. הוא היה עם 10 אסיסטים בהפסד לניו אורלינס והמשיך לשיא קריירה של 12 אסיסטים בניצחון על דטרויט שם הוסיף גם 41 נקודות.

בוסטון מגיעים אחרי הפסד ללייקרס אבל לפני כן הם היו עם 12 ניצחונות מ14 משחקים וגם ההפסד ללייקרס הגיע עם תצוגת ענק של טייטום וללא קמבה ווקר. טייטום עם 20+ נקודות ברוב המשחקים לאחרונה ועם ממוצעים יפים מצדיק את הבחירה שלו לאולסטאר ומעלה שאלות של איך נתנו לו להיבחר שלישי (לא נתנו לו..זה סתם רטרופרספקטיבה מעצבנת ובכל זאת….)

בלי לילארד הניצחון בהחלט יהיה של הסלטיקס

לוס אנג'לס לייקרס (12-43) – ניו אורלינס פליקנס (32-25) 5:00 לפנות בוקר

למי ששכח דייויס שיחק עד לא מזמן בפליקנס וחצי מהפליקנס היו לייקרס. זהו. הזכרתי לכם. בשני המשחקים עד כה העונה הלייקרס ניצחו ודייויס קלע בבמוצע מעל 43 נקודות לערב. מצד שני וויליאמסון עוד לא שיחק מול הלייקרס וזה בהחלט יכול להיות שינוי במאצ' אפ הזה.

הלייקרס ינצחו הלילה אבל יהיה נחמד לראות בפעם הראשונה את זאיון ולברון על אותו פרקט.

גולדן סטייט ווריורס (45-12) – סקרמנטו קינגס (33-23) 5:30 לפנות בוקר

הקינגס ברצף טוב עם שני ניצחונות על קבוצות פלייאוף ואין סיבה נראית לעין שגולדן סטייט תעצור את רצף ההפסדים שלה שעומד על שישה כבר הלילה. מצד שני סקרמנטו זו בול הקבוצה שתנצח את הקליפרס ותפסיד לגולדן סטייט. לא ככה?
הקינגס בדו ספרתי

האם זה הכיוון לדעתכם?

לפוסט הזה יש 188 תגובות

  1. תודה!
    מקווה שלמרות הבק2בק באקס – טורונטו יעמוד בציפיות.
    מודה שלא טרחתי לראות את הוידאו עם SAS וקלרמן, אבל נראה לי די ברור שאם הלייקרס היו בוחרים את טייטום אז הוא היה היום בניו אורלינס מנסה לשקם את הקריירה שלו. אגב, אם סלטיקס בוחרים את לונזו אז אולי הגופיה שלו לא הייתה עכשיו בדרך לתקרה של ה-TD גרדן, אבל הוא בטוח היה נהיה חלק חשוב בקבוצה של סטיבנס

  2. כדאי לשים לב בדנבר למילסאפ. דנבר לא יודעת לקלוע משלוש, כאילו בכלל. ובימים שהם קולעים, בעיקר משום מה מול קבוצות טובות, הם שורפים את המגרש. מילסאפ העונה יוצא דופן. מפגיז שיא קריירה מהשלוש, כולל 6-4 במשחק האחרון. כמה זמן זה יכול להימשך?

  3. הראפס ינגבו
    אינדי
    בולס
    דנבר
    בוסטון
    לייקרס
    קינגס

    הלייקרס ודיוויס בעיקר יעבירו שיעור לציון אני צופה נגרות שלו. המלך יצליף בעבדים הצעירים שהוא גירש ויראה שמחמאות הם יקבלו רק בהופס.
    נתראה 5.15

    אגב אותו השיקצה משחרר העבדים מצליף הונילים הולך על הנשיאות מזל שכבר היה נשיא שחור ראשון אחרת רפי ההבנה היו בוחרים בו.
    איזה קטעים יהיה הקמפיין שלו. הסלוגן

    ווי אר אול וויטנס גרייטנס אגן-vote lbj

    איזה ברבורים הוא יביא יאללה כבר בא לי שהוא כבר ירוץ עכשיו מול טראמפ זה יהיה המערכה הכי טובה ומצחיקה אבר. איזה הרמה יעשו לו השחורים הם כמו עדר יבחרו בו כולם. סטיב קר הוניל ירים לו
    אופרה תעשה לו קמפיין יס ווי קן, ביונסה וגי זי ירימו את מותגו. אוי זה הולך להיות ענק. קאזינס כבר בוחר בו😎

    ואז הוא ימנה את מורי לשגריר בסין אולי יקבל קורונה על הדרך. הגבה יהיה סגנו ריץ פול יהיה מנהל הבית הלבן. אוי הולך להיות טוב חבל שנצטרך לחכות עד 2028

    https://m.ynet.co.il/Articles/5684208

    1. ברור חושבי שהפליקטנס יכולים להוות אתגר ללייקרס, סוויפ וקל בסדרה ביניהם לא יודע מה מנסים לפמפם פה באתר, ראית את אמביד הבדיחה שחושב שהוא השחקן הטוב בעולם

      1. קודם שהפליקנס יגיעו לפליאוף אחר כך נדבר. אני לא רואה את הלייקרס הזקנים מנצחים אף סידרה בסוויפ. בנוסף כידוע רגשי נקמה הם בלתי צפויים ולכן אם וכאשר תהיה סדרה בינהם נצפה במלך החדש הראשון לציון מראה לעבדים מי הוא משחרר העבדים האמיתי.

  4. מלחמה רצינית תהיה בין טורונטו למילווקי קדימון לגמר המזרח?
    רק שמילווקי יבואו עם מרץ ולא ישבקו בחצי השני

  5. Tests on 76ers star Ben Simmons revealed he suffered nerve impingement in lower back and he will be re-evaluated in approximately two weeks, league sources tell @TheAthleticNBA @Stadium.

    1. Ben Simmons will be re-evaluated in 2 weeks for nerve impingement in lower back, but there's little expectation that he'd be ready to return to lineup that soon, sources tell ESPN. Doctors are hopeful treatment can drive improvement, but Sixers are preparing to play without him.

  6. Warriors star Stephen Curry will return to the Golden State lineup on Sunday against the Wizards, sources tell @TheAthleticNBA @Stadium. Curry on track for comeback four months after surgery on his broken left hand.

  7. מעניין לראות את שני המאמנים הכי טובים היום באן בי איי. נרס מול בודן, שתי גישות שונות לעבודה על השיפוט. הכי מגניב לראות את נרס עושה פסיכולוגיה על השופטים וממש מנג'ס להם. ראבק זה מאמן שיש לו שנתיים? שלוש? אבל הוא מרגיש כמו אחד עם וותק של 20 שנה לפחות. הטחינה הזו עוזרת. הוא מקבל יחס מיוחד בגלל זה ולא מקבל טכנית של ילד כאפות. למד משהו מפופ….
    בודן זה משהו אחר, הוא קצת יותר שקט ובכל זאת אקטיבי ונשמע מצויין כשהוא צועק הערות לשחקניו. גם את זה צריך ללמד בבית ספר לאימון. מה שמאפיין את שניהם זה הקטיביות כשהשחקנים משחקים. זה חשוב מאד!
    הם חלק מהמשחק ולא חלק שקט.

  8. כמה הערות לגבי המשחק בטורונטו
    * אינטנסיביות ומעורבות קהל ברמה של פלייאוף
    * השיפוט ביתי ולא טוב וזה יתאזן בהמשך
    * מידלטון חייב להכנס לעניינים

            1. כמו המערכון של הגשש עם הסבא התימני, זה היה בצהריים, בע'רב בבבבוקררר…

            1. אחרים מכל העולם….
              אולי חוץ מהבושמנים באפריקה שבט ההווארני באמריקי והאסקימוסים בקוטב הצפוני, אלה שעדיין לא התקלקלו….

  9. ילה
    מחציץ, זמן גיבויים.
    חברה הצעה למי שעובד ושומר בפלשים.
    תעשו הרגל לגיבוי יומי של כל מה שעבדתם במשך היום.
    אני אפילו מגבה פעמיים.

  10. לופז ספיחס מנסה לעשות יאניס אבל הוא בסך הכל טר"ש אז מקבל צעדים שבכלל לא ברזומה של אנטהקמפופו…

  11. הדבר הכי חכם שאיינג עשה השנה היה להחליף את רוזייר בקמבה. כשרואים לאן רוזי הגיע בתור פליימייקר פותח מבינים איזה מזל שלא נשאר בסלטיקס…
    אבל, את הבוכטה הוא עשה
    🙂

  12. לאבין עם שלשה מהלוגו. משחק ההתקפה של הבולס כואב בעין ההגנה בכלל לאנקיים תחליפו כבר מאמן. מה צריך לעשות בליגה בשביל להיות מפוטר? לקרוא להם thugs?

    1. מנחם, את זה אמרו כולם שנה שעברה והוא סיים עם אליפות. כמו שכל שנה אומרים שלברון גמור ועוד כל מיני נבואות…
      גאסול מחפה על החוסר באתלטיות (ולא שמתישהו הוא היה אתלט…) בשכל וניסיון.

  13. כריס "הגופה" פול מכריח במהלך הגנתי את זאק "הכוכב הלא מנוצל" לאבין לזריקה קשה בסוף שעון.
    הפסד נוסף לבולס עם עוד עונה מפוספסת בעוד שפול ממשיך לקחת את OKC לפלייאוף

    1. פול הזקן נוגב כל הלילה. לאבין כסיל הרג את המשחק לבולס ב3 דק האחרונות. קובי וויט הרקיד את פול סטפס כל הלילה ושם לו 35 על המצח עם חריטה ואז לאבין עצר את קובי וויט😂

      1. פול בסופו של דבר יצא עם הניצחון והוא זה בסוף העונה (כנראה) יהיה בפלייאוף.
        לאבין ו-וויט ימשיכו לתת עבורך היילייטס כמו שאתה אוהב… מזכיר לך שגם מונטה אליס היה שחקן היילייטס שרק במאבריקס סוף סוף היה בורג משמעותי בקבוצה מנצחת.

  14. אני משתגע מחוסר היציבות הזה של הייווארד
    כזה שחקן שלם אבל עם בעיות של חוסר ביטחון.
    שחקן שיודע להשליש ובכל זאת מחמיץ שלשה פנויה. זה היה 3 בטוח שהפך לנגרות.

  15. סמי אוג'ילי זה דרק
    בשנה הבאה לא יהיה בסלטיקס.
    כנראה שוויליאמס תוחעס פצוע אז הוא מקבל כמה דקות.
    אין התקפה ואין הגנה וסטיבוביבו מאבד את כל ההפרש שבנו לו הגיבורים.

    1. תחשוב על זה שי.
      כל אחד מהאחים יכול לקפוץ בבוקר לאיזה מועדון שירצה ואף אחד לא ידע מי בא לעבודה? מרכוס או מרקיף?
      ףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף

  16. כל פעם שהסלטיקס מתחילים לשייט בא המקאלום הזה עם חסימה ושלוש בפנים. אולי סטיבנס יעשה משהו למנוע את החנטריש הזה?
    תייס נער כפות של השופטים וסטיבו כמובן שלא מתווכח.

    1. זה החלום סוויפ מלכותי עם מספרים מנופחים למלך והעצמה עצמית חס וחלילה. אני אשמח אם הם יפגשו את לוקה לסיב ה1 אבל לא נראה לי לוקה ידרדר למקום 8. אז זה כנראה סוויפ על לילי כריות מלטפות

  17. שי
    כתבתי לך למעלה על מרקיף ומרכוס.
    הם גרים ביחד ויכולים להחליט מי משחק בלילה בלייקרס ומי בקליפרס.
    אתה מבין מה הולך שם?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחח

    1. זה אותו גרין שתמיד היה. נכנסות השלשות זהו. בהגנה הוא תמיד היה עילית. מנחם את סתם מצפה לנצחון שלא יגיע. ותר על זה חבל על הציפייה. גם אם איכשהו יהיה צמוד לקראת הסוף אנחנו יודעים מה יקרה גרו באחד על אחד מול השיקצה ושנינו יודעים כיצד זה יגמר

  18. מי לעזאזל רוצה סידרה לייקרס פליקנס? יהיה של סוויפ של כל הסוויפים גם רמיסות וניגובים במשחקים עצמם. שאגות של המלך שרירים העצמה נשית לעצמו אות הלשון החומה של דוריס ומארק זה הסיוט שלי סידרה ביניהם. חס וחלילה.
    מצד שני יהיה אותו דבר גם מול לילי כריות אבל הם יש סיכוי יגנבו משחק 1 ויקשו יותר…
    אני מקווה שהסאנס ישתחלו למקום 8….עוד לא עבדה תקוותנו..

        1. שניהם קיבלו בתחילת עונה, הוא בסוף העונה הזאת יכול לחתום על אקסטינשין, לפליקאנס שיש להם זכויות בירד עליו יש שני אפשרויות בסוף העונה אחד לתת לו מקס, שנים להשאיר אותו עוד שנה על לימיטד ולהשוות כל הצעה שיקבל .

  19. אני רואה הראפס אימללו את יאניס עם 5 מ14 מהשדה ו19 נק ב38 דק. אבל הפסידו במלחמה כי חסר להם קלעים.
    קייל לאורי היה במוד פלייאוף 2 מ12 מהשדה זה מעולה

      1. מאמן דביל אבל ציון לא יכול לעשות כלום מול לברון הוא אוויר הגנתי. אולי בפוסט כן אבל ככה לציון אין רגליים. הייתי שם את אינגראהם בגלל האורך ודאבל טים. הגיע הזמן שמישהו יאתגר את אינגראהם לעשות הגנה וללמד אותו לשמור קצת אבל זה לא גנטרי 😂😂

    1. מקווה שטראנפ ינגב אותו השנה, אבל עם החולים הדמוקרטיים מי יודע, אני פוגש אותם פה במקסיקו, פגשתי אותם בהוואי הם כאלה הוזים אין להם קשר למציאות, למצב הביטחוני… מפחיד כמה חסרי ידע יש

      1. הקולות העתידיים של השיקצה.
        אני מאמין שהשיקצה יתמודד לנשיאות ארגון הללל יתעצם למימדים היסטורים בינלאומיים. אשך ויואל הכםר והמפלגה ערוכים לקליטת המונים?

  20. הולידיי 5 מ19 מהשדה 11 נק וחטף 40 נק מלברון….
    הרכז הלגיטימי עם 4 מ11 מהשדה 10 נק על קרוסו ורונדו המיסמאצ הכי גדול של הלייקרס…ובכלל מה ההבדל בין רכז לגיטימי עם 10 ו8 וקרוסו עם 8 ו8….ככה זה עם לגיטימיות נשארים רק לגיטימים חברים.
    ויש פה כמה שחושבים שהעתיד של לונזו וציון שזורים אחד בשני….יקח להם שנה שנתיים שם לנא( הם לא ככ מחודדים במוח) שם בשביל להטריד אותו…
    את גרו היו צריכים להטריד בשיא. יכלו לקבל עליו הרבה יחסית. היום הוא שווה בלדסו אולי וחוזה נגמר…
    הנקודה הטובה הוא ואינגראהם נתנו יחד משחק טוב התקפית. ציון חור בהגנה יצטרך לעבוד בקיץ על זה ועל כושר גופני.
    לונסו הולידיי רדיק זה פאסה טרייד על שלושתם תמורת קובי וויט אחד יעשה יופי. קובי וויט בסגנון של גנטרי יפרח חבלז ועוד עם ציון ואינגראהם….הגנה לא תהיה אבל התקפה אש. צריך לחלץ את וויט מבולין ולאבין שמנסה תמיד לקלוע יותר ממנו בכוח, ואז יצטרכו למצוא שוטינג שעושה הגנה וסנטר שעושה הגנה ואחרי זה לפטר את גנטרי ואז יוסי יוכל לשמוח וגם האשך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט