הת'אנדר גוברים על הנאגטס, הספרס מראים סימני חיים מול הג'אז והלייקרס מנצחים את ממפיס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הת'אנדר גוברים על הנאגטס, הספרס מראים סימני חיים מול הג'אז והלייקרס מנצחים את ממפיס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

וושינגטון וויזארדס (34-20) 108 – קליבלנד קאבלירס (40-15) 113:

שאיפות הפלייאוף של וושינגטון ספגו מהלומה עם אחד ההפסדים המביכים ביותר שאתה יכול לספוג בליגה – הפסד ביתי לקליבלנד. וושינגטון סבלה מאחוזים נמוכים מכל הטווחים מה שסייע לקליבלנד להתגבר על לילה של 22 כדורים ומשחק שבלשון המעטה לא התעלה לרמה גבוהה. הקאבס הובילה לאורך כל הערב ושרדו קמבאק של וושינגטון שעלתה ליתרון 7 דקות לסיום הרבע הרביעי אבל קליבלנד עם קור רוח מהקו הצליחה להתגבר בסופו של דבר.

ביל קלע 26 באחוזים איומים כולל 1 מ-10 לשלוש. הצ'ימורה הוסיף 17. בצד השני קולין סקסטון הוביל עם 25 נקודות, גרלנד הוסיף 15 ואוסמן סיים עם 16. ו-10 ריבאונדים. דראמונד שיחק 22 דקות וסיים עם 12 ו-12 סולידיים.

אורלנדו מג'יק (32-24) 106 – דאלאס מאבריקס (22-34) 122:

נצחון נאה למאבריקס שנאלצו לראות יתרון של 15 הפרש נמחק ברבע השלישי אבל התאוששו בסוף הרבע ובתחילת הרביעי כאשר שתי שלשות של קלבר סייעו להם לפתוח מחדש את הפער ולשבור את רוחה של אורלנדו.

המג'יק סבלו מ-20% לשלוש בלבד וכך קשה לנצח קבוצות התקפיות טובות כמו דאלאס. פורנייה היה מצוין וקלע 28, ווצ'ביץ' הוסיף 27 אבל גם 1 מ-7 מחוץ לקשת, טראנס רוס הוסיף 19 משלו מהספסל אבל עשה זאת ב-5 מ-16 מהשדה.

בצד השני דונצ'יץ' היה כהרגלו וסיים עם 33, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. פורזינגס סייע לו עם 24 ו-10 ריבאונדים אבל סיפור המשחק היה קלבר שעלה מהספסל וקלע 26 ב-10 מ-13 מהשדה כולל 3 מ-6 והיה פשוט נהדר עבור הקבוצה שלו מתי שהיא הייתה צריכה אותו.

טורונטו רפטורס (15-41) 118 – פיניקס סאנס (34-22) 101:

שלשות של סיאקאם ולאורי פתחו ריצה של טורונטו ברבע הראשון שפתחה להם פער דו ספרתי, פיניקס צימקה עד 7 ברבע הרביעי אבל לא באמת התקרבה, וטורונטו משיגה נצחון קליל כצפוי בביתה כשהיא נעזרת בשליטה מוחלטת מתחת לסלים (34-48 בריבאונד), ומתגברת על ערב מפוזר ולא אופייני של 25 איבודים. פיניקס בדומה לאורלנדו סבלה מערב נורא מחוץ לקשת של 18%.

בוקר הוביל את הסאנס עם 21 אבל היה גם הוא עם ערב קליעה גרוע. איטון הוסיף 17 ו-10 אבל אף אחד בפיניקס לא ממש מצא את ההתקפה שלו הלילה מול שלל הזרועות הארוכות והזריזות של הקנדים. סיאקאם היה בשיאו עם 37 נקודות ו-12 ריבאונדים כשהוא מוביל את כל החמישיה של טורונטו בספרות כפולות. לאורי הוסיף 13 ו-10 אסיסטים, איבקה תרם 16, ואן וליט 14 7 אסיסטים ו-7 ריבאונדים ואנונובי סוגר את החמישיה עם 12.

ניו יורק ניקס (39-17) 98 – אינדיאנה פייסרס (23-33) 106:

המשחק היה צמוד עד שלהי הרבע השני, כאשר לקראת סיום הרבע אולדיפו התעורר וקלע 5 רצופות ואז בתחילת הרבע השלישי ניו יורק פשוט נתקעה, ואינדיאנה עם שליטה בריבאונד פתחה פער מבטיח שעל אף התעוררות של הניקס בסיום הספיק כדי להבטיח לפייסרס את נצחון החוץ במשחק שהיה פחות צמוד ממה שהתוצאה הסופית מרמזת.

שימו לב לחריגה מהכלל האהוב על הבלוג לגבי הקשר בין קליעה מבחוץ לנצחון. הניקס קלעו ב-44% לעומת 29% בלבד של הפייסרס אבל השליטה של הפייסרס בריבאונד כאמור והעובדה שהניקס הם הקבוצה הלוזרית ביותר ביקום סייעו לאורחים להבטיח את הנצחון.

בארט קלע 17 ופורטיס הוביל מהספסל עם 19. טי ג'יי וורן הוביל את הפייסרס עם 27, וסבוניס הוסיף 24 ו-13 ריבאונדים למנצחים בעוד אולדיפו וברוגדון עם עוד ערב שקט של 8 ו-11 בהתאמה.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (22-34) 113 – דנבר נאגטס (18-38) 101:

משחק שהיה צמוד והפכפך מסתיים בנצחון משמעותי לאוקלהומה שמוכיחה לעצמה שהיא מסוגלת להתמודד עם כל קבוצה שאינה ממוקמת בלוס אנג'לס. אוקלהומה נטלה את היתרון בתחילת הרבע השלישי ולא השמיטה אותו, כאשר היא נשענת על משחק התקפי נהדר של כריס פול בעוד בדנבר אף אחד חוץ מיוקיץ' לא הצליח להרים תרומה משמעותית, והיא נתקעה על 22% מחוץ לקשת והוסיף חטא על פשע ב-19 איבודי כדור מול 12 בלבד של אוקלהומה.

יוקיץ' היה מצוין עם 32 ב-34 דקות, יש להניח שבמשחק פלייאוף המספר הזה היה קרוב יותר ל-40 דקות, כנראה מלמעלה, מה שיכל לשנות מאוד את הדינמיקה של המשחק, אבל כמו שאומר אריק אינשטיין הגדול: "זאת עונה סדירה, לא מדברת פלייאוף".

מארי הוסיף 21 ובארטון קלע 16 למפסידים. בצד השני כריס פול עם 29 החזיר את מחוגי הזמן לאחור אם כי הוסיף 7 איבודים. סטיבן אדאמס היה במשחק שיא עם 19 נקודות ו-17 ריבאונדים. אני מת על הניו זילנדי המשוגע הזה. גלינרי הוסיף 15 באחוזים רעים.

מיניסוטה טימברוולבס (38-16) 117 – בוסטון סלטיקס (16-38) 127:

אם דיברנו קודם על משחקים שהיו צמודים פחות משהתוצאה הסופית מגלה הרי שבמשחק הזה התמונה הייתה הפוכה כאשר הרוקי ג'ורדן מקלולין שקלע 3 שלשות ב-3 נסיונות צימק ל-2 באמצע הרבע הרביעי אבל שלשות של הייוורד וטייטום סגרו עניין עבור האורחים שסבלו מערב הגנתי לא אופייני מול קבוצה שהפסידה 16 מתוך 17 המשחקים האחרונים שלה.

ביזלי הוביל את הזאבים עם 27 באחוזים נהדרים ראסל הוסיף 18 ו13 אסיסטים אבל היה בערב קליעה נורא של 1 מ-9 מחוץ לקשת. בצד השני בהעדרו של קמבה סמארט ריכז וסיים עם 10 ו10. הייוורד היה מצוין עם 29ת ת'יס הוסיף 26 ו-16 ריבאונדים וטייטום קלע 28 למנצחים.

יוטה ג'אז (19-36) 104 – סן אנטוניו ספרס (31-24) 113:

הספרס לא מוותרים ומשיגים ניצחון חוץ נדיר על קבוצת פלייאוף, וזה אפילו לא היה צמוד.הספרס פתחו טובת התקררו בסוף הרבע הראשון אבל שמרו עליתרון מינימלי כי יוטה פשוט לא יכלה לקנות סל ואז יצאו לרצף של 0-17 ברבע השני שהכריע למעשה את המשחק.

הספרס עם 50% לשלוש ו-7 איבודים בלבד הפגינו את אחד ממשחקי ההתקפה הטובים שלהם העונה, ומול קבוצת הגנה לא רעה בכלל. 17 איבודים של יוטה היו פקטור משמעותי מאוד בהפסד שלהם מהצד השני.

מודיי הוביל את יוטה עם 18 כמו רודי גובר שהוסיף גם 14 ריבאונדים בעוד מיטשל ובוגדנוביץ' חברו ל-8 מ-27 דיי מחרידים מהשדה. בצד השני מארי עם 23 הוביל קבוצה מאוזנת עם 6 שחקנים שקלעו 13 או יותר.

פורטלנד טרייל בלייזרס (32-25) 115 – ניו אורלינס פלקינס (32-24) 128:

ללא לילארד לפורטלנד לא היה דיי כח אש כדי להתמודד עם ציון והפלקינס שלו, שהובילו לאורך כל המשחק וניצחו באופן שלא השאיר מקום לספק. דווקא ההגנה של פורטלנד בלטה בחולשתה כשאפשרה לפלקינה 53% משלוש ו-54% מחוץ לקשת ופערי האחוזים לעומת ה-37% של פורטלנד מחוץ לקשת הכריעו את המשחק.

בהיעדרו של לילארד מקאלום לקח על עצמו את המשחק וקלע 27 כשהוא מוסיף גם 10 אסיסטים. אנתוני היה לא רע עם 20 ואריזה הוסיף 13 באחוזים טובים אבל כאמור משחק התקפי טוב של החמישיה לא הספיק מול הההתקפה של הפלקינס שפשוט דרסה.

ציון סיים עם 25 ב-29 דקות, אינגרם היה עם משחק שקט הפעם של 16, הולידיי הוסיף 20 ובול סיים עם 15, כולם באחוזים טובים. מלי והארט תרמו 13 כ"א מהספסל.

לוס אנג'לס לייקרס (12-42) 117 – ממפיס גריזליס (28-28) 105:

עוד הופעה נהדרת של לברון ודיוויס שהם ללא ספק הדואו המרשים ביותר בליגה עד כה, ומחצית שניה נהדרת של האחרון, שהתגבר על פציעה במחצית הראשונה, הבטיחה ללייקרס ניצחון נאה על ממפיס.

ג'וש ג'קסון עלה מהספסל וסיים עם 20 ב-23 דקות בלבד, לא להתבלבל עםן ג'ארן ג'קסון ג'וניור שסיים עם 7 בלבד. מוראנט הוסיף 17 במשחק פושר. בצד השני לברון עם 32 ודיוויס עם 28 הובילו את הלייקרס כאשר בראדלי מוסיף 14 למנצחים.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. אם דנבר לא תסיים טופ 2 היא הולכת הביתה סיב 1.
    השיטת משחק הזאת מיצתה את עצמה הקצב משחק הזה חייב להשתנות קצת לא כולו. ההתקפה שלהם מאד צפויה. אני מדבר לפלייאןף לא לעונה הסדירה.

    1. צודק. עבור הפלייאוף, כשההגנות מתחזקות וההתקפות נעצרות, צריך בהחלט לעבור לשחק מהר יותר. דנבר חייבת לוותר על המשחק הקבוצתי שלה, על התקפת המעבר של חצי המגרש שלה, על אחד מהשחקנים הטובים בליגה שבעונה ברמת MVP, ולעבור למשחק אייזו גארדים בסגנון ת'יבודו, כי זה עובד. זה לא צפוי.
      תוך כדי, ממליץ למילווקי לשנות את השיטה שלהם. לאן הגעתם עם יאניס? בקושי גמר מזרח. ככה לא תזכו באליפות. תשלחו את היווני לעמוד בפינה לחכות לשלשות, הגיע הזמן לתת לבלדסו לנהל את הקבוצה.
      ולאן לייקרס מתכננת להגיע עם הפוינט לברון שלה? פחחח, אפילו עוד לא זכו באליפות. מזמן אמרתי שזו הקבוצה של הווארד.
      יוסטון, בכלל. למה ראסל רץ כל הזמן? כאילו, ברור שזו הקבוצה שלו. הארדן מיצה את עצמו. אבל ראס צריך לשחק לאט. והשחקנים האחרים לא צריכים לעמוד בחוץ ולחכות למסירה. הם צריכים לעמוד בפנים ולחכות למסירה. רק אסיסט לדאנק נחשב אז שקובינגטון וטאקר יזיזו את עצמם לפוסט, הנמושות האלו, ויחכו לפריצה ומסירה של ווסטברוק. אבל לאט.
      בקליפרס אני רוצה לראות רק שלשות מהלוגו של בוורלי. זהו. תודה.

      1. חשבתי להגיב בבוקר אבל אז חשבתי שאתה תגיב ובטח תעשה את זה הרבה יותר טוב ממני. שמח שחיכיתי.

          1. זה לא קשור להדחה (לא מופרך שהמאבס או התאנדר ידיחו אותם) אלא לזה שהם מוציאים מעצמם בדרך שהם משחקים הכי הרבה כמו שזה עכשיו

            1. אז אני חושב שאפשר יותר..
              ולמה זה קשור? מה המטרות בדנבר? ללחוץ ידיים בסיבוב 2? בגמר המערב? לקבל מחמאות בתקשורת? בהופס? להתפעם מיוקיץ הרכז? יוקיץ רכז לא יכול להביא אליפות. הוא מאט את המשחק גורם להגנות להתארגן גורם לכל סל להיות קשה יותר ולא נותן לרכזים לבוא לידי ביטוי מספיק. הוא טוב גם כסנטר טוחן. כוונתי להוריד מינון מיוקיץ הרכז ולתת לרכז באמת לרכז באמת ולהריץ.
              ראית מה פי גי טאקר אמר? כל דבר חוץ מאליפות העונה זה כשלון. ופה בהופס אותם אנשים סיפרו לי שלחיצת ידיים בגמר מערב יהיה הישג נהדר ליוסטון והתווכחו איתי ואחרי הויכוח כמה ימים הארדן אמר שכל דבר חוץ מאליפות זה כשלון ואתמול טאקר הצטרף לזה.
              מזל שטאקר והארדן לא חושבים שזה יהיה הישג יפה להגיע לגיים 7 מול הקליפרס….

            2. חחח, מה?
              יש מעט מאוד שחקנים בליגה שעושים את העבודה של חבריהם לקלה מאוד. כאלו שגורמים לכל סל של הקבוצה להיות הרבה יותר קל ממה שהוא צריך להיות. במיוחד כאלו שמסוגלים לעשות את זה בלי הכדור ביד. יוקיץ' הוא מהטובים בתחום.
              המשחק של יוקיץ' ומרי היום הוא מהבלתי עצירים בליגה, בדיוק איך שהוא עובד כרגע. כששניהם מתחלפים בתפקידים ובהובלת הכדור, אבל יוקיץ' תמיד חוקר את המשחק ומוצא כל פרצה.
              אתה מציע לזרוק הכל לפי כי הגארדים לא מספיק משתוללים לטעמך. וופי דו בשבילך.

            3. איפה ראית אותי שאומר לבטל הכל? החברים יכולים להגיע למצבים האלו גם בלי יוקיץ. הקטע שהוא ומורי לא מתחלפים אלא רק הוא מרכז שהוא על המגרש. יוקיץ מעולה בזה. הוא גם מעולה בלטחון בצבע…
              ואם הוא לא יכול לרוץ ומתעייף אז יש לדנבר בעיה קשה לעלות לרמה הבאה בהרכב הנוכחי. אז שיכנס יחד עם אמביד לחדר כושר ויעשו צחוקים יחד.
              מובן שאם מגיע אחד כמו בראדלי ביל אז אפשר להמשיך עם השיטה הזאת..
              מה זה בלתי עציר? נזקקתם 7 משחקים מול הספרס לעבור בקושי והפסדתם לפאקן לילי כריות עם ביתיות. השיטה הזאת עובדת בעונה הסדירה לא מול הקבוצות מאל איי עם מגיני העל שכאשר אתה תתן להגנות שלהם להתארגן אתה תקיז דם על כל סל….
              מורי מקפיץ יותר מידי את הכדור הרבה פעמים בשביל לארגן את "המהלך הנכון". יש גם בזבוז זמן להביא כדור תחת לחץ ליוקיץ על קשת ה3…וניקו צריך לעבוד יותר קשה ולהוציא יותר אנרגיה…
              זה מזכיר לי את אינדיאנה עם מארק גקסון הרכז שהיה רכז צב כמו ניקולה והיה עושה סיבסובים עם התחת.
              הרבה התקפות של דנבר נתקעות ככה…
              אבל בסדר שנה אחת אתה אומר צריך לנסות שנה שנייה נמשיך ונראה ומה תגיד שנה שלישית?

            4. אז תראה משחקים של דנבר. אתה מפספס המון.

            5. א' איזו אלטרנטיבה יש לדנבר לשחק? מה הרכבים בלי יוקיץ'? זה חומר שיעבור סיבוב ראשון? יוקיץ' זה הנשק שלהם וזה נשק שובר שוויון מסוג השחקנים שמאלצים את הגנת היריב להתכונן אליו במיוחד חוץ ממנו אין להם שחקנים בקליבר הזה.
              .
              אז טאקר אמר. אז מה? זה האופי של שחקן תחרותי. אפילו אני הקטן כששיחקתי בטורנירים היה לי ברור שאני הולך לזכות וכל הזמן שיננתי את זה לעצמי, גם אם עפתי אחרי דקה בסיבוב הראשון. אני מבין שמבחינתך יש כל שנה 29 קבוצות שנכשלו.

            6. ראיתי מספיק דנבר ולא אהבתי מה שראיתי בהתחשב בזה שהמטרה היא אליפות ולא לחיצת ידיים בסיב 2.
              אם המטרה היא לחיצת ידיים ומחמאות בהופס אז אתם מעולים הגעתם ליעד לא צריך שום שינוי.

              חגי ל29 קבוצות אין 2 סופרסטארים. קבוצה שמביאה 2 כוכבים והתקרה שלה מלאה המטרה היא רק אליפות וכל דבר פחות מזה יהיה כשלון קולוסאלי. גם הנטס בעונה הבאה אם לא יקחו אליםות יהיה כשלון עצום. כנל לייקרס קליפרס באקס וכל החברים…

            7. אילו 2 סופרסטארים יש לדנבר? אה מארי? קודם שייבחר לאולסטאר, אחר כך נדבר. שלא תבין לא נכון אני חושב שהוא אחלה שחקן ויש לו עוד לאן להתפתח אבל מה שהוא עושה היום זה ממש לא סופרסטאר. מה שכן יש לו זו יכולת ליצור ברמה הכי גבוהה שיש. בדומה לסופרסטרים כאשר הכדור ביד שלו אז זה הרבה יותר תלוי בו מאשר בשומר – זה נכון הבעיה היא שבדומה לשחקנים יוצרים אחרים הוא לא מהעילית של הז'אנר כיום והוא לא עושה את הנקודות שלו ביעילות מספיק גבוהה.
              .
              בנוגע להגדרות של הכישלון – אנחנו לא נגמור עם הוויכוח הזה אבל ההגדרות שלך מייצרות מצבים אבסורדיים.

            8. יש לדנבר הרבה אלטרנטיבות חגי…
              אין לי כוח לפרט עכשיו

            9. מי דיבר על מורי? דיברתי על יוסטון..

            10. אני חושב שהתשובה האמיתית היא איפשהו באמצע.

              1.מצד אחד להגיד שיש 4-5 קבוצות שאם הן לא לוקחות אליפות זה כשלון קולוסאלי זה כשל בהגדרה. ללא ספק הלייקרס/קליפרס/מילווקי נבנו כדי לקחת אליפות כאן ועכשיו, ואם הם לא יקחו מדובר בעונה לא מוצלחת, אבל לסולם הזה יש יותר מ-2 שלבים.
              2. מצד שני, להגיד שדנבר עושה כל מה שהיא יכולה כדי לקחת אליפות זה חוטא לאמת. יש סיכוי לא רע שהם התאהבו במה שיש להם ומפחדים לקחת סיכונים. היה להם קמפיין פלייאוף גרוע בשנה שעברה, וזה לא נראה שהשנה זה הולך להשתנות. מייפל קארי ב-6 משחקים האחרונים שלו מאז החזרה מהפציעה לא יורד מ-20 נקודות עם 43% מהשלוש, אבל בפועל מדובר בגארד עם קליעה שבאה והולכת. אפשר להמשיך איתו ולקוות לטוב (הוא גם על חוזה נח יחסית לכוכב), ואפשר להמר ולנסות להשיג שחקן כמו לילארד או ביל, שיכול לתת להם את האקסטרא מבלי לעשות שינויים דרסטיים בשיטה.

          1. אתה מבין כמה זה מנקר את העיניים לכתוב את זה, כשאצלי אם מפנקים אותי מאוד אז זה לקום ב5 ככה…

            1. יעזור אם אספר שזה כי עבדתי עד אמצע הלילה, ובשעה שכתבתי את זה כבר התכוננתי לחזור לאותה עבודה שתימשך שוב עד אמצע הלילה?

            2. גם אם אני רוצה, אין לי את היכולת המנטלית כרגע לדמיין מציאות אחרת.

            3. אני מסכים עם שמעון, הקצב האיטי של דנבר בהחלט יפגע בהם מול הגנות מסודרות ומצויינות במשחק עומד כמו אלו של הלייקרס והקליפרס (ששניהם קוטנטדריות) אי אפשר להתעלם מזה במשחק מול הלייקרס לפני הפגרה האטת הקצב של יוקיץ זה מה שהפסידה להם את המשחק , זה מיס מאץ ברור, המאזן של דנבר גם נורא מטעה, יש להם את ההתקפה ה7 בליגה והגנה ה12 בליגה, הנט רייטינג שלהם
              הוא 3.6 שאמור להציב אותם במקום ה6 במערב, הזריקות שלהם לא טובות האפקטיביות של הזריקות שלהם לא טובה והקבוצה נמצאת רק במקום ה19 בזה. הם קבוצת סיבוב שני במצב הנוכחי.

            4. דנבר בהחלט צריכה לשחק בקצב מהיר יותר, היא חייבת לבנות הגנה טובה יותר סביב יוקיץ ששחקן מצויין אבל רחוק מעונת MVP

            5. אז ההגנה של יוקיץ' העונה מעולה וההגנה סביבו טובה והוא בהחלט ברמת MVP.
              מעניין אותי משחק נגד הלייקרס של איזו שנה ראיתם בפח התהודה שלכם.

  2. 3 משחקי ענק הלילה חבל שזה לא היה בשישי בלילה היה שווה לקום.

    יאנג לוקה למרות שלוקה בא מבק טו בק אז!זה קצת מאבד מערכו אבל כמה שההוקס גרועים זה מאזן😎

    יוסטון יוטה אבל גם יוטה בבק טו בק אבל מול יוסטון זה תמיד מלחמה

    והמשחק של הלילה פילי באקס… סוף סוף בשעה נורמלית 3.45

  3. מילה על הסאנס: פחחחח…
    זה היה כואב לצפות בהם מנסים למצוא את הטבעת. 6 שלשות היו להם הלילה, ב-17% אומללים. לא צריך להרחיב הרבה יותר.
    .
    הגנת הצבע של הלייקרס, זה פשוט מרשים.
    הם ראשונים בליגה בחסימות למשחק (6.8), והלילה הם פשוט מיררו את החיים של כל מי שניסה להגיע לטבעת – הם סיימו את המשחק עם 14 גגות, בהובלתו של דייויס (7 גגות הלילה). גם באותם מקרים בהם המהלכים לא הסתיימו בגג, מגי ודווייט ללא הרף איימו על כל ניסיון קליעה בצבע (זה הגיע עם מחיר – 5 עבירות למגי, 4 לדווייט). זה המשחק השלישי העונה של הלייקרס עם 14 או יותר גגות. למעט מילווקי (פעם אחת 14 גגות), אין קבוצה נוספת עם משחק של 14 או יותר גגות העונה.
    .
    תודה, דור.

  4. אגב לגבי דיון לפני כמה ימים ניסיתי לחפש סטט על מי השחקנים שמקבלים הכי הרבה דאבל טים בליגה. אז לעונה זאת לא מצאתי ואין סטט כזה.
    אבל זה מה שמצאתי לעונה בעברה. טריי יאנג בעונת רוקי קיבל מס 5 בליגה כולה הכי הרבה דאבל טים אחרי בוקר דמיאן הארדן וקמבה.

    https://www.google.com/amp/s/soaringdownsouth.com/2019/08/22/atlanta-hawks-trae-young-faced-5th-double-teams-nba-last-season/amp/

    השנה אני יכול לומר בודאות שטריי מקבל הכי הרבה דאבל טים בליגה ואפילו בפער מהותי מהמקום השני.

    1. ברור כי אין אף שחקן לידו שיכול ליצור לעשות משהו בלעדיו, יש להם סגל חלש של קולג לידו עם כל הכבוד להוארטר לרדיש… הם לא בשלים לליגה ויקח להם שנתיים

        1. איב כדור ככ אוברייטד. ברור שמי שמחזיק יותר בכדור ומנסה ליצור דברים יאבד יותר כדורים.
          וברור שהדאבל טים גורם לו ליותר איב. אתה לא רואה את זה במשחקים שאתה רואה? מה אתה צריך סטט?
          אני מוכן לחתום שטריי מקבל הכי הרבה דאבל טים בפער גדול מכל היתר והארדן אחריו מס 2 גם בפער ענק.
          כל משחק של ההוקס שראיתי טריי קיבל דאבל וטריפל טים.
          מה שעדיין לא הבנתי כל השנים למה פוחדים להביא דאבל טים על הוד מעלתו המלך הגיימס וגם היום לעת זקנתו. נשגב מבינתי…אבל מה אני מבין…

          1. מביאים על לברון הרבה דאבל טים, אתה לא יכול להביא יותר מדי כי הוא יעניש אותך בניהול משחק גאוני+ דאבל טים על לברון שיש שחקן כמו דיוויס זה גזר דין מוות . הוא אחד המוסרים הטובים שיש לליגה להציע, דאבל טים מתוזמן בנקודות ספציפיות את זה בהחלט עושים, מה שאמור להפריע לך זה שאין לחץ על לברון על כל המגרש נותנים לו לכדרר בנינוחות ולהגיע לחצי מגרש למרות שברור לכולם שיש לו ירידה בפיזיות

  5. תודה דור.
    .
    ניצחון מבלבל לכוחותינו. קשה לדעת האם מדובר בחריגה סטטיסטית, בליפ על המכ"מ, ארטיפקט לא ברור בצילום, או שפופ ניצל את הפגרה לתכנון הסתערות אחרונה על הפלייאוף ויהיה לזה המשך. נראה מה יקרה באוקלהומה בעוד יומיים, אבל אני מהמר שנסיים אחרי ממפיס וניו אורלינס.

  6. מצוין דור, אחלה לילה עם 2 חצאי הפתעות – ספרס ואוקלהומה.
    תיקון לגבי פורטלנד – ההגנה שלהם לא בלטה בחולשתה, היא חלשה כל העונה. שזה מפתיע עם קו אחורי של לילארד ומקולום, כרמלו וחסן 'מנפח המספרים המושלם' וויטסייד.

  7. קמבה לא שיחק הערב עם בעיhת ברכיים מוכרת. מקווה שלא יפריע בפליאוף.
    ומאידך הגיבור הגדול וויליאמס ה III!!!! עדיין בחוץ. הטיימלורד הוא אולי הפלופ הגדול בהיסטוריה של הסלטיקס? נחייה ונראה. הכנתי כובע משוקולד למקרה שאני טועה
    הילד אולי צריך לחשוב על מיקצוע אחר?
    כבר דחו את החזרה שלו מספר פעמים ועכשיו שוב נדחה ל 29 לפברואר. צפו להפתעות מרעישות בגזרה…. במיוחד כשנתקרב ל 29?

    1. איך בחירה 27 יכולה להיות הפלופ הכי גדול. הדרך היחידה זה עם הוא בטעות נתקע בטייטום וגומר לו את האכילס.

      1. האמת גילרי התגעגעתי
        ברוך הבא בצל קורתי ותביא את העידוס גם כן.
        ובשביל שנמשיך יש אוהדים שפתחו ציפיות מוגזמות לטעמי אז גם לי מותר להגזים.
        דעתך?

    1. אחד הדברים שעומדים נגד גלינארי זו העמידות שלו, או נכון יותר העדרה. הבחור סבל מהרבה פציעות ונעדר לתקופות ארוכות.

  8. עד העונה, ב-6 העונות האחרונות הוא שיחק בממוצע 45 משחקים בעונה. פעם אחרונה שהגיע ל-70 משחקים היתה עונת 2012/13. העונה הוא כבר על 48 משחקים מתוך 56, אם ימשיך בקצב הזה אולי סוף סוף חצה את מחסום ה-70. בכל מקרה, הוא נותן אחלה מספרים – 19 נק' ב-40% משלוש ו-90% מהקו. מעניין מאוד מה יהיה איתו בקיץ. הבריאות עד סוף העונה יכולה להיות מאוד משמעותית בשבילו לקראת החוזה הבא, במיוחד עם השוק הרדוד שצפוי בקיץ.

  9. דור הוא מספר אחד בינינו בלקחת משחק ארוך ומסובך ולקצר אותו לעיקר בצורה קריאה ומהנה. תודה דור בלוך, האדם הנחבא אל הכלים מס' 1 בצוות, ובאותו זמן אחד המשובחים שיש לנו!
    ההפסד של הויזרדס עוד WILL HAUNT THEM! ווהת'אנדר והספארס הן קבוצות שלא תוותרנה לאף אחד.
    תודה על אחלה סקירה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט