חמישי נייט בסקטבול – משחקי יום ה' ב-NBA / גיא רוזן

דטרויט פיסטונס (19 – 38) – מילווקי באקס (46 – 8)

(02:00 לפנות בוקר)

איך לתאר את המשחק הזה כך שיעשה צדק עם 2 הקבוצות? אולי אנסה לגרום לאמפתיה בקרב הבאקס, כך שיבינו איך מרגישים דטרויט לפני המשחק הלילה:

או במילים אחרות – לא כוחות. אבל ממש לא (דטרויט שחררו את רג'י ג'קסון, לא שהוא היה עוזר. הם גם שלחו את דראמונד בטרייד. לא שהוא היה עוזר. ויש את לוק קנרד שעדיין לא חזר מפציעה. לא שהוא ה…)

אטלנטה הוקס (15 – 41) – מיאמי היט (35 – 19)

(02:30 לפנות בוקר)

אני לא רציתי לכתוב גם על משחק זה "לא כוחות". באמת שלא. אבל האמת היא שמיאמי מתמודדים על מקום בצמרת המזרח, וההוקס, לא ממש. כאשר הטרייד האחרון שלהם (אטלנטה) הביא לקבוצה שחקן פצוע (קפלה), כך שהם לא ממש התחזקו, וזה להבדיל ממיאמי שהראו לכולם שבכוונתם להתחרות כבר בזמן הקרוב, כאשר הם מביאים לקבוצה את קראודר ואיגודאלה מממפיס. כאשר מוספים את העובדה שבשורות אטלנטה האנטר פצוע, מקבלים, לצערי, עוד "לא כוחות".

שיקגו בולס (19 – 36) – שארלוט הורנטס (18 – 36)

(03:00 לפנות בוקר)

5 משחקים מפרידים בין אורלנדו במקום ה-8 במזרח לבין הבולס. 5.5 זה המרחק של שארלוט. באותה המידה אלו יכלו להיות 20 משחקים פער, בגלל שלא שארלוט, ולא הבולס, מאמינים שיש להם סיכוי כלשהו לעשות השנה פלייאוף. מה זה אומר לנו על המשחק הלילה?

במקום להכניס עוד גיף על שעמום, החלטתי להוסיף פלפל לסיקור!

ועדיין, צריך לבחור במנצחת. אז לאור הביתיות, ולאור העובדה שזה מה שיצא במטבע הפיגורטיבית שזה עתה הטלתי, אני הולך עם שיקגו.

פילדלפיה סיקסרס (34 – 21) – ברוקלין נטס (25 – 28)

(03:00 לפנות בוקר)

נחשו מה? יש לנו עוד "לא כוחות" אחד! למה? בגלל שמצד אחד יש את הסיקסרס, להם יש את המאזן הביתי מס' 1 בליגה (25 – 2), ומהצד השני, את הנטס, להם מאזן חוץ פחות ממרשים (9 – 16). אבל לאור העובדה שקיירי (ככל הנראה) סיים את העונה, אולי צריך לשנות את ההערכה… לנטס בדקות של קיירי נט רייטינג שלילי העונה, בעוד שכאשר זה דינווידי שמשחק, יש להם נט רייטינג חיובי.

בואו נודה באמת. אף אחד לא ממש מופתע…

אז ה-"לא כוחות" בוטל. ועדיין, צריך לבחור בזהות המנצחת. אני נשאר עם הבחירה בסיקסרס – בבית מדובר על קבוצה שממש קשה לנצח. על אחת כמה וכמה כאשר זו ברוקלין שצריכה להפתיע.

סקרמנטו קינגס (21 – 33) – ממפיס גריזליס (28 – 26)

(05:00 בבוקר יום שישי)

משחק קלסי של הטלת מטבע. מצד אחד יש את הקינגס שלאחרונה משחקים קצת פחות כמו "אכזבת העונה" (6 – 4 בעשרת משחקיהם האחרונים). מהצד השני ממפיס, שממשיכים להיות ההפתעה הנעימה של העונה (מי האמין שאחרי האולסטאר לממפיס יהיה מאזן חיובי?) כאשר הם מנצחים 8 מעשרת משחקיהם האחרונים.

ועדיין –

אז במקרה הנ"ל שוב אני הולך עם התוצאות שמראה המטבע, ועם הביתיות. ניצחון לקינגס, כזה שהופך את המשך העונה של פורטלנד (והספרס) לקצת יותר מעניין…

גולדן סטייט ווריורס (12 – 43) – יוסטון רוקטס (34 – 20)

(05:30 בבוקר יום שישי)

בשנה שעברה זה עוד היה מאבק פלייאוף אדיר. השנה? זה משחק קט סל בין מי שמשחקות סמול בול מבחירה (יוסטון) לבין מי שמשחקות סמול בול בגלל שאין להם ברירה. או מספיק שחקנים בריאים… במילים אחרות:

לא כוחות. ניצחון של הרוקטס
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
234 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
סוסמעץ
20/02/2020 15:15:11

תודה רבה גיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

באקס-מה שגיא תיאר 🙂

היט – דווקא יש לי תחושת בטן שההוקס לוקחים אבל אין סיכוי שאני מהמר על זה. מיאמי קל

בולס

פילי-ישחטו וינגבו בן סימוסנ יראה ג'ורדן, הרבה אוויר והטבעות מכל הבא ליד. אמביד יכול לנוח

ממפיס

יוסטון, גולדן כבר ניצחו אותם העונה למרבה הבושה שדריימונד קיבל מתנת כריסמס מסנטה אבל כמו שאומרים בארץ הקודש, לא כל יום פורים ולא כל יום סנטה מחלק מתנות. הארדן עם ניגבו 50+ אם הוא לא ירד לנוח במחצית בגארבג אחרי שקלע 40 🙂

ערב די חרא, רק יאנג VS היט מעניין איכשהו אבל השעה…אוי השעה…נתראה בחצי השני של ג'ה המנגב

עידו גילרי
20/02/2020 15:39:16

סוף סוף שוב כדורסל.
רק אציין שהבולס מגיעים למשחק עם 9 שחקנים תקינים בלבד שלאחד מהם קוראים אדם מוקוקה…

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
20/02/2020 15:51:48

של נעליך גילרי, אדם מוקוקה מחזיק בשיא NBA. מי יודע איזה?

עידו גילרי
20/02/2020 15:53:27

וואי סקרנת.
אל תגלה…

עידו גילרי
20/02/2020 15:56:07

או ה-15 נקודות ב-5 דקות?

עידו גילרי
20/02/2020 15:56:27

בזה סיכמתי את הקריירה של הבחור…

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
20/02/2020 15:57:54

בראוו! הכי הרבה נקודות עם חמש דקות משחק או פחות. אחלה שיא!

עידו גילרי
20/02/2020 15:59:34

טוב זה לא שהיו הרבה אופציות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח גדול

עידו גילרי
20/02/2020 16:05:40

בסקטבול רפרנס טוען אחרת ושולח את מוקוקה חזרה לתהומות הנשייה…
http://bkref.com/tiny/3nLhk

אור
אור
20/02/2020 16:13:35

חם מהתנור – הרוקטס והקליפרס מגלות התעניינות בבילי נייט

עידו גילרי
20/02/2020 15:54:31

משחקים ללא נקודות לפתיחת הקריירה?

ג'ורג' עובדיה הסקרן
ג'ורג' עובדיה הסקרן
20/02/2020 15:55:51

דונט אנדראסטימייט דה מוקוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה הארט אוף מוקוקה.

השם מטעה בהתחלה חשבתי זה איזה אפריקאי מצד שני יכול להיות כמו סטיבן אדמס כזה… הוא לבן או שחור?

עידו גילרי
20/02/2020 16:06:38

שחור או כמו שפיני היה אומר – מוקוקה.

עידו גילרי
20/02/2020 16:23:13

אגב השיא הזה עומד על 11 משחקים ומחזיקים בו בצוותא שלושה.

ד"ר פופרס
20/02/2020 15:46:10

תודה ירשע,
הלך פיפן על הקינגס,ניחוס מקצועי של הרשע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עושים קצת הייפ לדראפט 2021. עונה הבאה יתחילו הטינקוקים מוקדם. כבר כמה כתבות שאני רואה את ההייפ

https://www.sbnation.com/nba/2020/2/12/21130387/nba-draft-2021-2020-players-warriors-timerwolves-cade-cunningham-jalen-green

עידו גילרי
20/02/2020 15:49:34

זה בעיקר זה שהדראפט של העונה נחשב כבר הרבה זמן לחלש.

ברוך רובין
20/02/2020 15:54:32

ברור , למלו בול בו מועמד לבחירת טופ 5? לא קלטו עם אח שלו שמדובר בבלוף לבחירות ראשונות

שגיא נאור
20/02/2020 16:30:22

איך היו התחזיות של הדראפט האחרון? אם אני זוכר נכון, הדיבור היה שאחרי זאיון אין יותר מדי.

עידו גילרי
20/02/2020 16:33:19

נחשב דראפט לא עמוק.

שגיא נאור
20/02/2020 16:42:06

מעניין לבחון דראפטים ביחס להייפ שהיה מהם בפרספקטיבה של 3-4 שנים. עדיין מוקדם לדראפט האחרון אבל דווקא מבחינת עומק זה נראה טוב. מבחינת אולסטארים/סופרסטארים עתידיים יש ספק מעבר לזאיון וג'ה שנראים ודאיים בהינתן בריאות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדראפט האחרון היה דיבור רק על ציון וגה וזהו.
סביב 18 היה הייפ גדול ודי מצדיק

שגיא נאור
20/02/2020 18:04:18

סביב 2017 היה הייפ רציני ובסוף יצאו ממנו פולץ, לונזו וג'וש ג'קסון בטופ 4. נראה לי חסר תקדים. בסוף מיצ'ל ואדבאיו מחוץ לטופ 10 יצאו המוצלחים מהדראפט הזה בנוסף לטייטום.

שגיא נאור
20/02/2020 18:06:19

יש מצב שזה הדראפט עם הטופ 10 החלש בהיסטוריה.

עידו גילרי
20/02/2020 18:09:44

וואו נסחפת…

שגיא נאור
20/02/2020 18:10:22

ואלה שמות:
זאק קולינס, דניס סמית ג'וניור, ניליקינה, מרקאנן, אייזק, פוקס, ג'קסון, טייטום, לונזו, פולץ.

שגיא נאור
20/02/2020 18:27:02

בטוח נסחפתי אבל אני מניח שגבוה ברשימה

zivovivo
zivovivo
20/02/2020 18:08:09

הדראפט הזה הוא לא תיפוסי כי אין בו מובהקות.
ויש שחקנים שיכולים להפתיע.
לדעתי שני שחקני המכללות הכי טובים שהם גם במקרה פאואר פורוורדים יהיו שניים מכוכבי הדראפט.
אוניקה אוקנגה ואובי טופין.
אובי טופין הוא של דייטון הוא שחקן מאד מעניין.
למרות שהוא מבוגר הייתי מאד שמח עם יגיע לקינגס
השיטה ההתקפית של דייטון מעולה השנה אבל דווקא לדעתי הוא יכול להתבלט הרבה יותר בנבא.

zivovivo
zivovivo
20/02/2020 18:08:22
הגב ל  zivovivo

טיפוסי

The Ljos of the Rings
20/02/2020 18:27:47
הגב ל  zivovivo

והוא קרא לו אובי טורפין בתקווה שיום אחד, מישהו ישאל אותו למה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  zivovivo

לא יודע יש תמימות דעים במה שקראתי מוחלטת שקייד (איזה שם של רדנק) קנינאגאהם זה סופר סופר סטאר ובחירה 1 בלי תחרות בכלל.
ואז כל היתר

חגי "התותח" ניסני
20/02/2020 16:06:22

תודה רבה גיא חייב להגיד שעבר עלי שבוע קשה.
.
מה הסיפור עם הפציעה של קפלה? למה הוא מתעכב כל כך הרבה זמן זה כאילו רציני או שהם משביתים אותו לצורכי טינקוק?

עידו גילרי
20/02/2020 16:08:24

פירס כבר הודיע שהוא לא יחזור בקרוב.

חגי "התותח" ניסני
20/02/2020 19:22:17

אז בעצם הוא פצוע בשמעון רובין נוירוז (פצועים נוספים בנוירוזה: סטף וקליי)

עידו גילרי
20/02/2020 19:31:50

אל תדליק אותי.
ותוסיף את טאונס למדורה.

חגי "התותח" ניסני
20/02/2020 20:06:35

אהההמ שכחת את קיירי שהוא מקרה דגל מובהק של הנוירוזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם ככ לא בכיוון

שנה שעברה בנוירוזה: קרי קליי דוראנט ובעצם כל הקבוצה.
השנה בנוירוזה: כל הקבוצה חוץ מקרי וקליי. בעיקר דינגלו ודריי.

שחקנים נוספים בנוירוסה השנה: נוט הלטי מן קיירי שלא נאה לו לשחק לצד אלו שהוא הולך להטריד בקיץ. למד משהו בסדנאות המלך. ככה מנתק מגע.

נוירוזה השנה בפלייאוף: אמביד

חגי "התותח" ניסני
20/02/2020 20:44:06

שמעון היה צריך לעשות עליך פרק במראה שחורה "עיני שמעון" עיניים שמנקות את כל החרטא

ברוך רובין
21/02/2020 0:42:28

ממש פצוע קרי בחופשה עם אישתו איזה פציעה, כבר מעל חודש אין לו קיבוע לעצם אבל בוא נספר לכל העולם שהוא ״פצוע״, כמו שהליגה טענה שקוואי היה ״פצוע״ ריברס אמר שהוא בריא כמו שור והליגה קנסה אותו

ברוך רובין
21/02/2020 0:44:40

גילרי תספר לי בדיוק איך מישהו עם שבר ביד מרים את אשתו על הידיים? לי נראה די מוזר

עידו גילרי
21/02/2020 0:55:31

אתה מתכוון לזה שהולך לחזור למגרשים עוד שבוע? כן ברור שהוא לא מסוגל לעשות כלום.
העיקר אתה נהיית מומחה להכל. לך לך תבקש מג'ימי שיזמין אותך למסיבות שלו.

עידו גילרי
21/02/2020 1:12:24

נו שמעון, אז קיירי מזייף ניתוח כי לא נאה לו לשחק עם החברים שלו? כי הוא הושפל?

ברוך רובין
21/02/2020 2:12:28

קיירי באמת פצוע , קרי ממש אבל ממש לא כבר תקופה ארוכה ,פשוט לגולדן סטייט היה נחמד לשמור אותו במזווה

Berch
20/02/2020 16:38:37

חזל"ש… איזה כיף
תודה גיא, גיפים רוצחים
הזכרת נשכחות עם איש הנצח (או איש המצח, כמו שנהגנו לקרוא לו)
🙂

דינגו
דינגו
20/02/2020 16:46:15

התמונה של ספוק עם הפיינל פרונט איר סחטה ממני געיות צחוק👏👏

מנחם לס
20/02/2020 16:59:55

ישנה כאן סערה בלתי פוסקת. שבועיים של גשם. האגם LANIER הכמעט צמוד לאטלנטה עומד לעלות על גדותיו אם הגשם לא ייפסק. גשם חזק עם רוחות. למה אני כותב זאת? כי תיכננתי ללכת עם חותני ג'ייסון למשחק (כש-CNN סגרה את מדור הספורט ושיחררה אותו – שהיה עורך המדור – היא צ'יפרה אותו בנוסף לשנה משכורת, בשני סיסון-טיקטס לעשר שנים לאולם הכדורסל, לאיצטדיון הפוטבול, והבייסבול; חבל שלא לכדורגל. אטלנטה יונייטד היא אחלה קבוצה). אם הגשם השוטף לא ייפסק זה יהיה טרוף ללכת. הייתי רוצה לרקאות פעם ראשונה את מיאמי ואת טריי יאנג ב'חי'.
תודה גיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

באסה. גם בירושלים היה אתמול מבול בלי הפסקה היום כבר סבבה

עגל
20/02/2020 18:18:36

תודה גיא. משהו בגיף הראשון, עם האייל הנדרס, התבלבל לך, האייל אמור לדרוס ולא להידרס . . .
הגיף עם החתולים בסוף קורע, אני מת על סרטוני חתולים וכלבים. בעיקר כשזה יוסטון שמגלמים את החתול האפור
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

תקרא את ההסבר של גיא…הוא לא התבלבל

עגל
20/02/2020 20:23:20

מצוקת הגיפים . . .
גיא אף פעם לא טועה

רן הנרגן
20/02/2020 18:30:49

קצת על ג"ס:

השיטה של קר לא לנצח משחקים בטעות – שליש משחק הוא משחק עם חמישיה מליגת הפיתוח. בשאר המשחק הוא מנסה לנצח. המטרה היחידה שנשארה לג"ס בשלב זה היא פיתוח שחקנים לקראת השנה החדשה. ראש וראשון, וויגנס. לא ברור לי אם כתוצר של ספין או שהם באמת חושבים כך אבל ג"ס משדרים התלהבות רבה ממה שוויגינס הראה בשלושת המשחקים הראשונים איתם. במקביל הם משדרים לו ולעולם שהיעד שלהם עבורו הוא להיות האריסון בארנס משופר. הבעיה העיקרית עם וויגינס במינסוטה היא חוסר היכולת לשמור על רמת מעורבות גבוהה לכל אורך העונה, או אפילו חודש. שני בסדר הוא מרקיז כריס. לאחר שמצאו אותו בערימת הגרוטאות אליה הושלך מפיניקס, יוסטון וקליבלנד הם פצחו במבצע שיקום. גם הוא הראה התקדמות מפתיעה בשלושת המשחקים מאז וויגינס הגיע לקבוצה או נכון יותר לומר מאז קיבל חוזה לשנה הבאה. השלישי הוא פסקל. אומר רק שאני ספקן לגביו. נראה. הרביעי הוא גורדן פול שמאז חזר מהגלות בליגת הפיתוח חזרה אילו הקליעה ובאחרונה מראה יכולת הובלת כדור וריכוז משחק. אחרון אחרון חביב – סמילי. חביב הקהל. מסדר החולים כולל את קלי – לא ישחק השנה. קרי – ישחק גם ישחק כי הוא רוצה אולימפיאדה. יחזור במהלך עשרת הראשונה של מרץ ולוני – הסיפור הטארגי של העונה. מי שרואה את לוני משחק בהגנה רואה שחקן שקשה מאד לעשות עליו סל ולא משנה מי אתה. לוני לא מתאושש מהפציעה הקשה שקוואי לאונרד גרם לא. כל פעם שנראה שהוא מחלים מהבעיה התורנית אזור אחר בגופו קורס. השנה ג"ס עשו הכל כדאי שלא להחליף אותו. אם לא יבריא הוא יוחלף בשנה הבאה. ככה זה כשהיעד הוא אליפות נוספת.

עידו גילרי
20/02/2020 18:40:00
הגב ל  רן הנרגן

חגי גם מתלהב…

חגי "התותח" ניסני
20/02/2020 19:12:26

חגי הוא בעיקר ווישפול. וויגינס זז יפה בלי כדור בניגוד לדילו אבל המוניטין שלו כל כך רע שהוא יצטרך הרבה מאוד בשביל להשתחרר ממנו. נדבר בסוף העונה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בסוף עונה הבאה התכוונת. זה מזכיר לי המחמאות שקר חילק לכספי…

לי יש תחושה מאד מאד חזקה שנראה טרייד וויגינס לאב….
ואז הקאבס עם חמישיית המוות האנקונדה של מנחם סקסטון גרלאנד וויגינס שחקן כלשהו ואנדרה הענק…הבן האובד שב הביתה אחרי שהמלך הגלה אותו…איזה סיפור זה יהיה… חכו בין חצי שנה לשנה וחצי יהיה סוף טוב

רן הנרגן
20/02/2020 20:38:13

לענין כספי, בדיוק היום שמעתי בפודקאסט על ג"ס התיחסות אליו. הם לא מכמסו לפרטים אבל אמרו שזה התחיל בשירי אהבה של כספי לקר והסתיים בצורה רעילה. גם בעבר שמעתי חצאי משפטים ועד כמה שאני מצליח להבין מהם כספי הפך בשלב מסויים לשנוא על שאר השחקנים של ג"ס כנראה בגלל שלא זרק משלוש ולזה הביאו אותו. אבל בטוח שיש לזה הבטים נוספים שלמרבה ההפתעה לא יוצאים החוצה

חגי "התותח" ניסני
20/02/2020 21:35:28

לא התכוונתי בסוף העונה הזאת. יש לנו בערך 1/3 עונה בשביל לקבל אינדיקציה האם הוא מתכוון להישאר אותו שחקן שהיה במיני או לעשות שינוי ולהפוך להיות חלק מהכדורסל של הווריורס. אם הוא יצליח לעשות את הכמעט בלתי יאמן ולהכנס לתבנית משחק של הלוחמים הוא יכול להפוך לשחקן שחשבו שהוא יהיה ולהיות סופר יעיל (נגיד שחקן של 17-18 נקודות למשחק ב56% אפקטיבי כשאת מרבית הזריקות הוא לוקח באיזור הטבעת או בשלשות של קאץ'&שוט ושלשות פינתיות מה שקרה במדגמון הקטן של שלושת המשחקים עד כה)
.
נו ותרביץ את הגיחוך האמת שוויגנס מצדיק את זה.

חגי "התותח" ניסני
20/02/2020 19:17:42
הגב ל  רן הנרגן

נראה לי שלא הוגן לכתוב על לוני – שקוואי גרם לו לפציעה. הכניסה ההיא בגמר הייתה מהלך כדורסל סופר לגיטימי. זה שלוני עם הרבה הקרבה בחר לספוג לא אומר שום דבר על קוואי. חוץ מזה אני לא בטוח כמה לפני כן הוא היה בריא.
פסקל הוא סוג של ג'וליוס רנדל עם כוח אדיר ויכולת מידריינג' די טובה במיוחד בזריקות פולאפס. קלעי שלשות הוא כנראה לא יהיה. פול זה וואחד סימן שאלה כי על פניו אמורה להיות לו קלייה טובה לא ברור מה זה האחוזים המזעזעים הללו. ראיית משחק דווקא יש לו לכל אורך הדרך.

רועי ויינברג
20/02/2020 18:36:37

ערב מאוד לא גדול, אבל טוב שהליגה חוזרת.

The Ljos of the Rings
20/02/2020 18:47:47

עדיין יש עונה? לא כולנו, כל אוהדי הכדורסל במשותף, עישנו את הסיגריה של אחרי מיד לאחר האולסטאר? לא הגיע הזמן להסתובב ולישון עד לעונה הבאה?
אז מה יש לנו הערב, סקראבס, איש הנצח, חתולים. אחלה ערב.

asaf
20/02/2020 18:52:22

נהדר גיא. הגיפים אדירים משבוע לשבוע…
קינגס- ממפיס יכול להיות משחק נחמד ובשעה מעולה

ברוך רובין
20/02/2020 19:09:47

תודה גיא פריוויו נפלא צחקתי מכל רגע, מעניין אותי מאוד איך יאנג יראה יש לי הרגשה שהוא יתעלל במיאמי אבל לא מהמר על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יום שבת יש לוקה יאנג…דווקא יום שבת ולא יום ו🙄
ובעוד איזה שעה? 2.45 😐
טוב שיש ש.ח בליג פס
בכלל שני ימי א הקרובים האנטישמים החליטו שהם נאבקים באנטישמיות ופינקו. יום א הקרוב 10.30 בוסטוניה לברוניה
יום א הבא סימונס קאווי סיבוב 2 גם ב10.30🤗

The Ljos of the Rings
20/02/2020 20:45:28

2:45? מעולה. בדיוק כשמגיעים הביתה.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/02/2020 21:24:51

כיף לחזור לפריוויו שלך, תודה רבה

עידן
עידן
20/02/2020 21:25:35

Dragan Bender plans to sign a 10-day contract with Golden State, league source tells ESPN.

עידו גילרי
20/02/2020 21:26:37
הגב ל  עידן

מכביזם עד הסוף…

עידן
עידן
20/02/2020 21:36:37

פארגו ובנדר.כספי לשעבר אבדיה לעתיד?

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 2:58:12

וואלה
כמה טחנתם במח.
למי יש כח לקרוא את כל התגובות בפוסט הזה?
יותר מעניין לראות משחק ולזרוק בוץ על שחקנים מאמנים ושופטים
🙂

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:02:21

בינתיים אני עם הקוריוז. תיכף דראגיז ינגב אותו. אחר כך הקורעמזסססס

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:02:51

ווותיכף יבוא שיר הלילה.

ברוך רובין
21/02/2020 3:03:36

החברה ליד יאנג חייבים להתעורר, יש משחקים שפשוט לא צריך לשדר או לשחם אזהרת צפייה כמו מילווקי דטרויט, התעללות השפלה שחיטה ועוד הרבה מראות קשים יש שם ואנחנו רק במחצית

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:20:16

שיחזרו לישון והוא יעבור לקבוצה אחרת….

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:15:17

שיר הלילה של להקת ה CRAMPS
אחת מאותן להקות שאתה יודע איך המופע שלהן יתחיל אבל לא יודע איך הוא יסתיים. אם יסתיים.
הלכו עם האמנות שלהם תמיד עד הסוף.
את הסאונד נתנה ללהקה הגיטריסטית המובילה פוייזן אייוי שהיא גם אשתו בחיים של הסולן לוקס אינטריור. הגיטריסט/ית בסיסט/ית ומתופף התחלפו במהלך השנים, אבל הזוג נשאר קוע עד שלוקס הלך בפיצוץ אבי העורקים. לא היה זמר גדול אבל פרפורמר ענק ורמטכ"ל עולם חשפנות הגברים.
אז בלי הקדמות מיותרות.
קבלו את השיר פרימיטיבי

What I don't know
Can never hurt me
I live a life
That's working for me
What i respect
You just can't see
What you expect
I'll never beeee
Primitiiiive
That's how I live
Primitive
I take what you give
'Cause I looooove and I liiiiive
Primitive
The things I do
You'd never try
What I get free
You have to buy
I'm proud of my life
But don't ask me why
'Cause if i told ya,
I'd probably…
Primitiiiiive
That's how I live
Primitiiiiive
I take what you give
'Cause I love and I live
Primitive
Primitive
That's how I live
Primitive
I take what you give
'Cause I loooooooove and I liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive
Primitive

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:19:30

בסרטון לוקס מדמם, אבל זה פק"ל בכל הופעה שהיתה.
לוקס היה גם צלם נהדר והחזיק בבית מעבדת צילום. היו לו תערוכות צילום בין ההופעות.
הגיטריסט בזהב זה קיד קונגו המתופף ניק נוקס.
https://www.youtube.com/watch?v=vH4_MwYvGjg

ברוך רובין
21/02/2020 3:22:27

ההגנה של מיאמי פשוט חכמה

Goni
Goni
21/02/2020 3:23:59

וההתקפה שלהם לא קיימת

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:28:12
הגב ל  Goni

מוזר

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:27:44

השופט: יו פושד…

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:48:28

השופטים נותנים לפילי להרביץ

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 3:51:25

ניו ג'רזי משחקים טוב עכשיו…
הנטס תמיד יהיו מהצד השני של הנהר מבחינתי

ברוך רובין
21/02/2020 3:54:34

מיאמי משיגה בנתפרצות מחטיפה המון נקודות קלות, זה למה המשחק צמוד למרות שאטלנטה קולעת באחוזים הללו

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:02:51

ראיתי עכשיו את הקוריוז עושה הגנה על אדביו?

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:04:14

והנה תרה הדביק אחת לאדביו.
שחקן חכם הג'ונגליסט הזה.

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:05:28

פוףףףףףףףףףףףףףףף
ג'ה פןט דה בול אין דה סלללל

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:06:36

איפה שימון וטראסט?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר טוב הצטרפתי עכשיו לקוריז נגד גימי לקראת התפרקות ברבע האחרון 😎

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:20:43

פילי מצמצמים נזקים לפני המחצית. השמן שם שם שלשה לגמרי לבד.

אשך טמיר המקורי
21/02/2020 4:33:37

אני רואה ברוקלין קיבלו בוסט רציני מחזרתו של קיירי (לספסל המרפאה)

אשך טמיר המקורי
21/02/2020 4:37:10

אני הגעתי למסקנה שבאטלר הוא שחקן משלים שבנה לעצמו שם ומשכורת של כוכב בזכות חוצפה והעזה.
שחקן לא יעיל בעליל שמנסה לעשות יותר ממה שהוא יכול בפועל.
הוא היה צריך להיות קראודר משודרג, אבל מחשבה יוצרת מציאות, מסתבר.
אגב קראודר, מיאמי בצרות, אני רואה שהם לא למדו מהטעות של יוטה, וממשיכים לתת לו להפציץ משלוש.
הבנאדם נגר.
חלאס.
תפסיקו להשתמש בו כספוט אפ שוטר משלוש.

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:41:41

קראודר משודרג, זה טוב?

אשך טמיר המקורי
21/02/2020 4:40:41

איגי מתחיל לפרוע שטרות

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:44:06

אולי פורע שטויות?

אשך טמיר המקורי
21/02/2020 4:41:45

הקוריוז זה בייבי הארדן, זריז יותר שמאבד שיער במקום לצבור אותו

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:42:56

המסירות של תרה תענוג צרוף

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:45:43

השיער של תרה זה משהו שצריך לעשות עליו מחקר…

אשך טמיר המקורי
21/02/2020 4:46:25

עשב ים

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:47:30

🙂
יפ

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:47:11

תרה ירד ומיאמי מיד ירוצו. כשהוא יחזור יהיה מאוחר מדיי.

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:54:26

לראות את אטקינסון מתווכח עם השופטים מנחמד את היום.
הוא מאמן טוב. איך יסתדר בשנה הבאה עם דורנטולה וקיירי? שאלה טובה.

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:56:27

פיסילי סוגרים את הפער תיכף יגיעו למוד של טיאטוא…

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:56:57

אם יש בקבובים אז למה לא פיסילי?

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:58:02

איזה קוסם התרה הזה

מנחם לס
21/02/2020 4:58:55

אין ברירה אלא להסכים עם שימון שטריי יאנג הוא סופר, סופר, סופרסטאר! 47 נק'. 119-119

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:01:15
הגב ל  מנחם לס

לא רק סופרסטאר. הוא גאוני. הוא עושה דברים שאףחד לא עשה לפניו, וכל ההעברות של כדור ומסירות…
אני לא אתפלא עם יום אחד בגיל 38 הוא ישבור את שיא האסיסטים של האן בי איי.

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 4:59:25

עכשיו התרה גם הרס את המשחק עם הסל עבירה של אדביו

אשך טמיר המקורי
21/02/2020 4:59:58

מצטער עבור אוהדי הקוריוז, הבנאדם בייבי הארדן.
יותר מעניין אותו להיות באגו טריפ ולתת הצגות אישיות מאשר לעשות את המהלכים הנכונים ולהצליח.
שחקנים כאלה לא מביאים להישגים.

מנחם לס
21/02/2020 5:00:58

פילי שמה את הרקורד הביתי הטוב בליגה על הקו במשחק הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה טריי תביא נצחון

מנחם לס
21/02/2020 5:02:02

אין כלל שאלה שפילי טובה יותר ללא קיירי

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:03:44
הגב ל  מנחם לס

התכוונת ניו ג'רזי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האנטר שיוויוןןן

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:03:00

תקוות שווא

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:02:46

והנה פילי משווה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רדישששששש

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:06:55

רדיש והקוריוז עושים את הבלתי ייאמן ובעזרת קללת הרשע נותנים למיאמי בעיטה בתחת לקול צהלולים מטורונטו.

מנחם לס
21/02/2020 5:05:14

וואללה שטריי יאנג (שקצחת התעייף) זה סטפן קרי שני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי עושה רודמן למלון לאדביו

מנחם לס
21/02/2020 5:06:48

טריי!!! 49 נק'. מובילים ב-4 לקראת הסוף

ברוך רובין
21/02/2020 5:07:20

טריי יאנג טופ 5 בליגה סופרסטאר על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם טריי ולוקה היו בפילי וטורנטו במקום לאורי וסימונס היינו רואים בירד מגיק ועוד 2 קונטנדריות שיכלו לתת בראש לסייבורג 2 שחקנים שסתם מתבזבזים ו2 קבוצות שסתם מתבזהזות שיש להם את כל מה שצריך מסביב לכוכב הגדול

ברוך רובין
21/02/2020 5:22:25

גם אם לברון היה משחק עם דוראנט היה להם קבוצה מדהימה , מה לעשות שנבחרים לקבוצות תחתית

Smiley
21/02/2020 5:36:18

טופ 5 בליגה לא נמצא עם קבוצה במקום הלפני אחרון במזרח… אולי טופ שמעון-רבין

ברוך רובין
21/02/2020 5:39:39
הגב ל  Smiley

מי משחק לידו בבקשה ? קבוצת קולג יש לידו את הסגל החלש בליגה, הוא סופרסטאר גם אתה לא אוהב אותו הוא מהשחקנים המיוחדים שיש מעט מאוד מהם בליגה , האחרים קרי לברון דוראנט הארדן יאניס קוואי לוקה ודיוויס. הילד בן 21 ומציג יכולת שמעטים בהיסטוריה הציגו בגילו והוא בעמדת הרכז,רכזים יש להם עקומת למידה רבה לרוב הם מתפוצצים בגיל 24-25 ומשם עלייה מטאורית הוא כוכב על

Smiley
21/02/2020 5:41:33

הוא כוכב – כן.
שחקן מיוחד – בהחלט.
טופ 5 – עדיין לא

ברוך רובין
21/02/2020 5:47:45
הגב ל  Smiley

אין לו סגל לידו שים אותו בפילי במקום סימונס ויש לך אלופה לכמה שנים הבאות ,יש לידו סגל של קולג (שחקנים שרק נבחרו עדיין לא מספיק בשלים) בקבוצה עם סגל נורמלי , הייתה אומר עילוי

Smiley
21/02/2020 5:56:27

טופ 5 מביא ניצחונות. הוא לא שם. יגיע? אולי כן ואולי לא.
כרגע הוא שחקן מהנה לצפייה עם פוטנציאל גדול.
עילוי? עילוי התקפי

ברוך רובין
21/02/2020 5:40:37
הגב ל  Smiley

טופ 10 גם אם לילארד נכנס עוד שנתיים הוא נותן פייט לתואר השחקן הטוב בעולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אצלי יאנג ולוקה טופ 5. קאווי הארדן יאניס לפניהם כרגע. יש כאלו שיכניסו לשם את לברון ודמיאן קרי דוראנט גם. מה שבטוח ששניהם טופ 10.
סמיילי לברון עם הצוות של יאנג היה מטריד את כל הקבוצה 😂😂😂😂

Smiley
21/02/2020 5:57:36

לברון עם צוות כמו של יאנג הגיע לגמר מול הספרס ועשה פלייאוף בזמנו. טופ 5 מביא ניצחונות. יאנג עוד לא שם.

ברוך רובין
21/02/2020 5:59:45
הגב ל  Smiley

לברון ב2007 לברון ב2004 לא עשה פלייאוף גם לא ב2005.

ברוך רובין
21/02/2020 6:00:50
הגב ל  Smiley

ואני לא אומר שיאנג לברון רק שתיתן לילד זמן הוא עדיין נורא צעיר תשווה אותו לרכסים אחרים בהיסטוריה פרט למגיק שקיבל לידו את השחקן הטוב בעולם, איזה רכזים הציגו יכולת כמו שלו בגיל הזה ,אותו דבר לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

הצוות של לברון היה הרבה יותר טוב. הוא לא שיחק עם קולג. ולברון גם לא היה שנה 2…

Smiley
21/02/2020 6:02:48
הגב ל  Smiley

אני נותן לו זמן. בגלל זה אני אומר שהוא עדיין לא טופ 5.
כמו שאני סבלני כלפי שחקנים צעירים אחרים שפוסלים פה על ימין ועל שמאל

Smiley
21/02/2020 6:07:14
הגב ל  Smiley

גם לברון בשנה השנייה שלו לא היה טופ-5…

ברוך רובין
21/02/2020 6:08:00
הגב ל  Smiley

הוא מציג יכולת של טופ 5 יש לידו סגל חלש מדי תן לו שמה שנתיים ז, זה לא טאונס הבלוף שכל מי שרואה את המשחקים ולא רק צופה בסטטיסטיקות מבין שהוא לא סופרסטאר.

Smiley
21/02/2020 6:15:47
הגב ל  Smiley

למה שנתיים? אני נותן לו גם חמש שנים להשתפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה טריי שיא קריירה 51 נק

ברוך רובין
21/02/2020 5:08:21

היה לי הרגשה שהוא יפרק את מיאמי לפני המשחק

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:09:16

מנחם
אתה חייב ללכת למשחקי בית של ההוקס ולראיין את ווינס.
זו שנת פרישה שלו ואתה נמצא קרוב, אז יאלה תרים את הכפפה וגם לך תראה את ההצגה הטובה בעיר שנקראת תרה הקוריוז יאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נכון
ומנחם תגיד לטריי שסימונס טוב ממנו. תן לו עוד דלק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

The APOLOGY NEEDS TO BE AS LOUD AS THE DISRESPECT WAS…

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:16:39

מתנצלים על התקלה
נדרשת השתלת שיער

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

הם צריכים הגנה ככה לא יגיעו לכלום ולהיות בריאים. הם קבוצה מאד פצועה וקולינס גם לא שיחק הרבה משחקים

ברוך רובין
21/02/2020 5:13:48

אשך מיאמי בהגנה שלהם חסמו לו את קווי המסירה , וחטפו לו מעט כדורים אז הוא החליט ללכת בעצמו, טרה יאנג הוא כוכב על ערסי ביותר , תחסום את החברים הוא יקבור אותך בעצמו תביא עליו דאבל טים והוא ימצא את כולם במסירות שרק מעטים יודעים, יש לו טווח פשוט לא אנושי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם חבל שלא הלכת למשחק תאמין לי..

מנחם לס
21/02/2020 5:20:35

לא יכולתי. שטפונות בדרכים. 50 נק'. קרייר-היי

מנחם לס
21/02/2020 5:22:55

לכל אלה שמציעים שאלך למשחקי אטלנטה האוקס – הייתם פעם בני 82, ואתם יודעים היכן נותנים לנו העתונאים לנ[חנות?
אם אלך זה רק עם חותני ג'ייסון שיש לו 2 כרטיסים עונתיים אבל לא כעתונאי ואני יושב ביציע כמו כל אחד אחר. אעשה זאת על בטוח.

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:55:02
הגב ל  מנחם לס

אין בעיה
זו היתה בעצם הצעה.
תשמור על הבריאות. זה הכי חשוב.

מנחם לס
21/02/2020 5:24:30

כל אטלנטה טובה. לא רק יאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

הם לא טובים קבוצה שסופגת 120 130 140 נק כל ערב זה בדיחה

מנחם לס
21/02/2020 5:24:50

איזה משחק בפילי!!!

מנחם לס
21/02/2020 5:25:24

אגב, אני מתחיל להעריך יותר ויותר את המאמן השחור הצעיר של אטלנטה

מנחם לס
21/02/2020 5:28:04

לא בטוח שדריצ'רדסון עשה פאול. אבל 3 זריקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

לא היה כלום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוי פילי פילי ככה אתם בלי סימונס….

מנחם לס
21/02/2020 5:31:46

הלובים של ג'ורדן הורסים את הסיקסרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סתם שריקות איש לא נגע בצנדלר

מנחם לס
21/02/2020 5:35:17

ג'ורדן הפך לקולע פאולים לא רע בכלל (70% או משהו כזה). ראיתם עכשיו את הזריקה הדי חדשה שסיגל לעצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל סל לידה חחח יאללה פילי תביאו את באדי הילד בקיץ

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:37:05

השופטים עם סיכול ממוקד בשחקני ברוקלין….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח אלק רקס איזה איירבול מה3 לבד לגמרי לזריקת מאני

מנחם לס
21/02/2020 5:37:42

יאללה ג'ואל. שני פאולים ושוויון

מנחם לס
21/02/2020 5:38:49

ג'ואל 14 מ-15 מהקו. שוויון

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 5:39:04

יואל מפוצץ את הפנים לת'ייבול (מה זה מתיס אגב? מה הוא למד בחיידר?)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיוויון 101 יאללה 35 שניות. יאללה עצירה עכשיו. למה אמביד נראה כאילו הוא תכף מתעלף?

ברוך רובין
21/02/2020 5:42:06

משחק ענק של אמביד ככה זה שהוא לא יוצא מהצבע , כל כדור זה סל או עבירה אבל זה חמור עם גרביים משחק הבא יחזור להעיף שלושות

מנחם לס
21/02/2020 5:40:23

אחד משחקני פילי השחורים לובש שרשרת זהב ונדמה לי עם "חי"

מנחם לס
21/02/2020 5:41:22

אמביד יכול להשוות עם 16 מ-17 מהקו

מנחם לס
21/02/2020 5:42:28

שוויון. כדור של נטס. 16 טיקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דינווידי ילך לזריקת נצחון. ברט תביא דאבל טים אני כבר אומר לך. מבט מה יקרה בפועל דינווידי אחד על אחד על גוש וחצי מרחק…

מנחם לס
21/02/2020 5:44:44

הארכה.וואללה שאין יותר כוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ברוך רובין
21/02/2020 5:57:53
הגב ל  גיא רוזן

ענק גיא לחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד חוסם את צנדלר בינג חחח מי מוסר לו לעזאזל דינווידי היה צריך לזרוק וזהו

Smiley
21/02/2020 5:46:29

צ'נדלר היה צריך לזרוק ולא להיכנס לתוך אמביד.
כבר היה עדיף שדינווידי היה לוקח פלוטר

מנחם לס
21/02/2020 5:46:49

שימון, נדמה לי ששמתי אותך באחת הכותרות. אם יש לך העייה עם הדיבורים שלי אתך ב'מעורב' – רק תגיד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

שום בעיה מנחם אני חובב טראש טוק

מנחם לס
21/02/2020 5:48:47

פילי מנצחת את זה

מנחם לס
21/02/2020 5:49:43

גואל גדול מדי עבור הריאות שלו

מנחם לס
21/02/2020 5:52:35

ניגמר. מילה שלי

מנחם לס
21/02/2020 5:53:11

השחורים של הנטס לא מוסרים אף כדור להאריס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  מנחם לס

😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צנדלר בינג חחח איזה פח עוד יוצא פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוקי בלבואה בפילי אבל איפה הסייח האמיתי בלינלי

מנחם לס
21/02/2020 5:56:00

אם ג'ואל מכניס את הפאולים הוא 18 מ-19 מהקו

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:58:51

זהו
תמ"א טקס בפילי
הפילפילון לוקח אחרי הארכה….
כשהשמן נותן מנה מהקו המקוווקו
ובלי סימוס שיושב על ארמני בחוץ וצופה כמצופה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש שחקן בגולדן סטייט בשם חואן טוסקנו😂😂

דוקטור רזי הופמן
21/02/2020 5:59:47

טוב
אני חותך
שיהיה לכולנו שבת שלום ומבורך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חשבתי להציץ כמה דק ביוסטון גולדן אבל המראות קשים…מיותר.
יאללה נראה את גה מוביל קאמבק

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
21/02/2020 6:06:56

התחלה חזקה של ראסל ווסטברוק מול גולדן סטייט.
אני מעריך שתהיה חגיגה של ראסל ואולי אפילו הארדן יצליח לתת יום טוב.
סטפן קרי יושב על הספסל עם הפציעה המדומה שלו חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גה זוועה היום עד שאני רואה אותו בלי תקציר…2 המשחקים בגארבג

ברוך רובין
21/02/2020 6:43:57
הגב ל  גיא רוזן

טופ 10, לגבי הנט רייטינג איך אפשר להתייחס לזה ללא סגל השחקנים לידו? יאנג הוא סופרסטאר שיש מעטים בליגה זוהי הכוונה

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 7:22:13
הגב ל  גיא רוזן

אתה באמת משווה בין הסגל שהיה סביב לברון לעומת מה שיש סביב יאנג? אני לא מדבר פוטנציאלית שלהוקס השנה בהחלט יש כישרונות בסגל אלא מבחינת המצב בפועל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה צחוקים היה אם סביב לברון היו שחקני ההוקס. הוא היה גומר אותם פאסיב אגרסיב גומר קריירה ומטריד את כולם על דיוויס 😂😂😂
לברון בכלל לא היה משחק לצידם…

ברוך רובין
21/02/2020 7:48:10
הגב ל  גיא רוזן

סגל שניצח 35 נצחונות עונה לפני ואת הפריחה של אינגרם ללא לברון אנו רואים, איך בכלל אתה משווה אותו לסגל של אטלנטה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

טופ 10?

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 6:45:44
הגב ל  גיא רוזן

עזוב את הטיעון הלא קשור של טופ 5 בליגה (לטעמי ממש ממש לא, למרות שאני חולה על יאנג) איך מצד אחד אתה מביא את לוקה ומצד שני את לילרד שלוקה מצד אחד פחות יעיל התקפית ולילרד מצד שני גם לא משיג נצחונות מי יודע כמה?

ברוך רובין
21/02/2020 6:49:51

ההבדל בין לוקה ליאנג ביעילות ההתקפית הוא אפסי, השיטת יצירת נקודות בהחלט שונה

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 6:50:02

אגב ללוקה ישנם פערים גדולים בין הגנות טובות לבין הגנות לא טובות (הקריטריון שבחרתי היה 15 עליונות מול 15 תחתונות ברייטינג ההגנתי) יאנג לעומת זאת מתעלה מול ההגנות החזקות.

Smiley
21/02/2020 7:27:26
הגב ל  גיא רוזן

הבלייזרס השנה איומים למרות עונה גדולה של ללארד, אבל בשנים הקודמות הוא סחב אותם שוב ושוב לפלייאוף במערב האימתני.
העונה הזו בהחלט נפילה קבוצתית. אבל לילארד לפני יאנג כרגע

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 7:33:16
הגב ל  Smiley

מסכים בהחלט שלילרד לפני יאנג כרגע גם לאור הישגי העבר אבל לא פחות גם בגלל העונה הזו. פשוט לא מובן לי מתי בוחרים קריטריון של הצלחה קבוצתית ומתי של יעילות אישית.

Smiley
21/02/2020 7:45:05

ועדיין גם לפי "הצלחה קבוצתית" הבלייזרס עדיין נלחמים על הפלייאוף באזור יותר קשוח, למרות העונה המזוויעה שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן מנוסה יותר פשוט. לא הייתי קורא לזה טוב יותר אבל לגיטימי בהחלט.
אני אגב לוקח את יאנג לפניו.
יאנג תלוי רק בשיפור של קבוצתו. השיפור שלו כמעט אין מה לשפר נכון הוא יכול ללמוד להוציא יותר פלופים בהגנה ואולי קצת באיזה 3 אחוז עוד לעלות אחוזי שדה וזהו. הוא ולוקה די בשיא. זה לא שעוד 4 שנים הם יקלעו 40 נק ו15 אס למשחק.
קריירה של 10 שנים עם הסטט של היום זה כבר שחקנים טופ 20 היסטורים. אם יהיו אליפויות mvp אז טופ 10 ומעלה.
הם תלויים עכשיו במסביב בקבוצה מה יעשו האחרים ואיך הם יתפתחו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמיילי תפסיק להשוות שחקנים מקצועניים לשחקני קולג.
רדיש האנטר הוארטר גודווין זה קולג. הם גם משחקים ברמת קולג רוב הזמן.
גונס זה הםועל בש.
קולינס לא שיחק חצי עונה כמעט.
קאפלה לא משחק.
אז חלאס לדבר שטויות.

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 7:55:38

ועדיין דיימו משחק עם שחקנים מנוסים יותר שכרגע הם גם טובים יותר ועם גרעין שרץ כמה שנים ביחד. אין לך איך לצאת בוויכוחים כאלו בתור צודק למעט הבחירה הסובייקטיבית שלך או שפעם תצליח להוכיח אילו משקל לתת לכל קריטריון.

Smiley
21/02/2020 9:06:16

חגי, בסופו של דבר זאת בחירה סובייקטיבית כמו כל הדירוגים וכאלה.
לגבי יאנג – אני חושב שהוא סופר כישרוני. אבל הוא בטח עדיין לא בטופ 5, אפילו לא בטופ 10. אני מסתכל גם על המאזן הקבוצתי בשקלול שלי, אני פשוט לא יכול להתעלם מהמאזן, ובטח לא ממה שהשחקן עשה בקריירה.
יאנג רק בשנה השנייה. מדהים בכלל כמה הוא טוב ואיך תוך שנתיים הוא הפך לנשק התקפי אדיר. אבל הוא עדיין לו בטופ 10 לדעתי. בעתיד… נחיה ונראה

Smiley
21/02/2020 9:11:30

שמעון, אתה משווה אותם לשחקני קולג'.
ברגע שהם הגיעו ל-NBA הם כבר מקצוענים. הסגל של ההוקס לא בשל, יש שם פוטנציאל אצל השחקנים, אבל חסר להם ניסיון.
שחקני קולג' הם כבר לא. אצלי הם יהנו מהסבלנות ומחמת הספק הזו – אצלך תוך שני משחקים זה "סופרסטאר" או "פח"… לצערם של שחקני הסגלים ב-NBA – יש מעט מאוד סופרסטארים ולכן כולם מקוטלגים אצלך לאשפה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הריסון באסט מנגב מחזיר לזיו את ההשקעה 😂😂 קראודר זה אבידה בהגנה

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 6:53:44

שמעון מה לא תפרגן למי שאתה טוען שהגג שלו הוא וויטרס, עם חטיפה וסל שנתנו את הניצחון להוקס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם וויטרס קלע סלי ניצחון. וחוץ מזה פרגנתי בבלוג החי..זה מספיק😎

trusttheprocess
trusttheprocess
21/02/2020 7:01:48

יש סיכוי הקליפרס יקחו את טוביאס האריס על לנדרי שאמט?

Nisimiko Kofi WESTGOAT
Nisimiko Kofi WESTGOAT
21/02/2020 7:07:56

איזו חגיגה של ווסטברוק מול ההגנה העלובה של גולדן סטייט עם דריימונד גרין

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 7:27:18

ג'ה מוראט זה ראסל ווסטברוק קצת פחות מהיר, אבל עם הנכס הכי חשוב – מודעות עצמית. הוא לא קלעי גדול אבל 0 כפייה של זריקות. זה יגביל אותו מול הגנות חזקות שיצופפו לו את הצבע אבל הוא פשוט שחקן ענק כבר עכשיו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בניגוד לראס יש לי תחושה שהוא יפתח קליעה…

לירון
לירון
21/02/2020 7:31:53

איזו "חגיגה" של הארדן מול גולדן סטייט – 3 מ-12! משלוש 6 מ-16! מהשדה 14-15 מהקו. פלופ אחרי פלופ שלוש זריקות עונשין אחת אחרי השניה. מתי כבר יפסיקו את לתת לרמאי הזה מתנות

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 7:35:54
הגב ל  לירון

כשישנו את החוקים.

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 7:35:13

איזה שיפוט מזעזע בסקרמנטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חואן טוסקנו עם 10 נק ו7 ריב mvp
שזה קמת יותר מה4 נק של דריי. איפה סנטה..

חגי "התותח" ניסני
21/02/2020 7:57:55

שמעון יש ספר שנקרא גור אריה זה ספר שהוא אמור להיות שאלות של אנשים לר' אריה מבראד אבל הבעיה היא שזה לא באמת אנשים ששאלו אותו אלא דברים שהוא התלבט עליהם וכתב את זה בתור שאלות ותשובות כאילו עם אנשים. מרגיש לי שגם אתה חלק מהסוגה הזו עם המונולוגים הללו על דריי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תן להנות. אין לי הנאה מלברון אז בדריי ננוחם