חמישי נייט בסקטבול – משחקי יום ה' ב-NBA / גיא רוזן

דטרויט פיסטונס (19 – 38) – מילווקי באקס (46 – 8)

(02:00 לפנות בוקר)

איך לתאר את המשחק הזה כך שיעשה צדק עם 2 הקבוצות? אולי אנסה לגרום לאמפתיה בקרב הבאקס, כך שיבינו איך מרגישים דטרויט לפני המשחק הלילה:

או במילים אחרות – לא כוחות. אבל ממש לא (דטרויט שחררו את רג'י ג'קסון, לא שהוא היה עוזר. הם גם שלחו את דראמונד בטרייד. לא שהוא היה עוזר. ויש את לוק קנרד שעדיין לא חזר מפציעה. לא שהוא ה…)

אטלנטה הוקס (15 – 41) – מיאמי היט (35 – 19)

(02:30 לפנות בוקר)

אני לא רציתי לכתוב גם על משחק זה "לא כוחות". באמת שלא. אבל האמת היא שמיאמי מתמודדים על מקום בצמרת המזרח, וההוקס, לא ממש. כאשר הטרייד האחרון שלהם (אטלנטה) הביא לקבוצה שחקן פצוע (קפלה), כך שהם לא ממש התחזקו, וזה להבדיל ממיאמי שהראו לכולם שבכוונתם להתחרות כבר בזמן הקרוב, כאשר הם מביאים לקבוצה את קראודר ואיגודאלה מממפיס. כאשר מוספים את העובדה שבשורות אטלנטה האנטר פצוע, מקבלים, לצערי, עוד "לא כוחות".

שיקגו בולס (19 – 36) – שארלוט הורנטס (18 – 36)

(03:00 לפנות בוקר)

5 משחקים מפרידים בין אורלנדו במקום ה-8 במזרח לבין הבולס. 5.5 זה המרחק של שארלוט. באותה המידה אלו יכלו להיות 20 משחקים פער, בגלל שלא שארלוט, ולא הבולס, מאמינים שיש להם סיכוי כלשהו לעשות השנה פלייאוף. מה זה אומר לנו על המשחק הלילה?

במקום להכניס עוד גיף על שעמום, החלטתי להוסיף פלפל לסיקור!

ועדיין, צריך לבחור במנצחת. אז לאור הביתיות, ולאור העובדה שזה מה שיצא במטבע הפיגורטיבית שזה עתה הטלתי, אני הולך עם שיקגו.

פילדלפיה סיקסרס (34 – 21) – ברוקלין נטס (25 – 28)

(03:00 לפנות בוקר)

נחשו מה? יש לנו עוד "לא כוחות" אחד! למה? בגלל שמצד אחד יש את הסיקסרס, להם יש את המאזן הביתי מס' 1 בליגה (25 – 2), ומהצד השני, את הנטס, להם מאזן חוץ פחות ממרשים (9 – 16). אבל לאור העובדה שקיירי (ככל הנראה) סיים את העונה, אולי צריך לשנות את ההערכה… לנטס בדקות של קיירי נט רייטינג שלילי העונה, בעוד שכאשר זה דינווידי שמשחק, יש להם נט רייטינג חיובי.

בואו נודה באמת. אף אחד לא ממש מופתע…

אז ה-"לא כוחות" בוטל. ועדיין, צריך לבחור בזהות המנצחת. אני נשאר עם הבחירה בסיקסרס – בבית מדובר על קבוצה שממש קשה לנצח. על אחת כמה וכמה כאשר זו ברוקלין שצריכה להפתיע.

סקרמנטו קינגס (21 – 33) – ממפיס גריזליס (28 – 26)

(05:00 בבוקר יום שישי)

משחק קלסי של הטלת מטבע. מצד אחד יש את הקינגס שלאחרונה משחקים קצת פחות כמו "אכזבת העונה" (6 – 4 בעשרת משחקיהם האחרונים). מהצד השני ממפיס, שממשיכים להיות ההפתעה הנעימה של העונה (מי האמין שאחרי האולסטאר לממפיס יהיה מאזן חיובי?) כאשר הם מנצחים 8 מעשרת משחקיהם האחרונים.

ועדיין –

אז במקרה הנ"ל שוב אני הולך עם התוצאות שמראה המטבע, ועם הביתיות. ניצחון לקינגס, כזה שהופך את המשך העונה של פורטלנד (והספרס) לקצת יותר מעניין…

גולדן סטייט ווריורס (12 – 43) – יוסטון רוקטס (34 – 20)

(05:30 בבוקר יום שישי)

בשנה שעברה זה עוד היה מאבק פלייאוף אדיר. השנה? זה משחק קט סל בין מי שמשחקות סמול בול מבחירה (יוסטון) לבין מי שמשחקות סמול בול בגלל שאין להם ברירה. או מספיק שחקנים בריאים… במילים אחרות:

לא כוחות. ניצחון של הרוקטס

לפוסט הזה יש 234 תגובות

  1. באקס-מה שגיא תיאר 🙂

    היט – דווקא יש לי תחושת בטן שההוקס לוקחים אבל אין סיכוי שאני מהמר על זה. מיאמי קל

    בולס

    פילי-ישחטו וינגבו בן סימוסנ יראה ג'ורדן, הרבה אוויר והטבעות מכל הבא ליד. אמביד יכול לנוח

    ממפיס

    יוסטון, גולדן כבר ניצחו אותם העונה למרבה הבושה שדריימונד קיבל מתנת כריסמס מסנטה אבל כמו שאומרים בארץ הקודש, לא כל יום פורים ולא כל יום סנטה מחלק מתנות. הארדן עם ניגבו 50+ אם הוא לא ירד לנוח במחצית בגארבג אחרי שקלע 40 🙂

    ערב די חרא, רק יאנג VS היט מעניין איכשהו אבל השעה…אוי השעה…נתראה בחצי השני של ג'ה המנגב

  2. סוף סוף שוב כדורסל.
    רק אציין שהבולס מגיעים למשחק עם 9 שחקנים תקינים בלבד שלאחד מהם קוראים אדם מוקוקה…

            1. טוב זה לא שהיו הרבה אופציות…

            2. בסקטבול רפרנס טוען אחרת ושולח את מוקוקה חזרה לתהומות הנשייה…
              http://bkref.com/tiny/3nLhk

            3. חם מהתנור – הרוקטס והקליפרס מגלות התעניינות בבילי נייט

            1. שחור או כמו שפיני היה אומר – מוקוקה.

          1. מעניין לבחון דראפטים ביחס להייפ שהיה מהם בפרספקטיבה של 3-4 שנים. עדיין מוקדם לדראפט האחרון אבל דווקא מבחינת עומק זה נראה טוב. מבחינת אולסטארים/סופרסטארים עתידיים יש ספק מעבר לזאיון וג'ה שנראים ודאיים בהינתן בריאות.

          1. סביב 2017 היה הייפ רציני ובסוף יצאו ממנו פולץ, לונזו וג'וש ג'קסון בטופ 4. נראה לי חסר תקדים. בסוף מיצ'ל ואדבאיו מחוץ לטופ 10 יצאו המוצלחים מהדראפט הזה בנוסף לטייטום.

            1. יש מצב שזה הדראפט עם הטופ 10 החלש בהיסטוריה.

            2. וואו נסחפת…

            3. ואלה שמות:
              זאק קולינס, דניס סמית ג'וניור, ניליקינה, מרקאנן, אייזק, פוקס, ג'קסון, טייטום, לונזו, פולץ.

            4. בטוח נסחפתי אבל אני מניח שגבוה ברשימה

          2. הדראפט הזה הוא לא תיפוסי כי אין בו מובהקות.
            ויש שחקנים שיכולים להפתיע.
            לדעתי שני שחקני המכללות הכי טובים שהם גם במקרה פאואר פורוורדים יהיו שניים מכוכבי הדראפט.
            אוניקה אוקנגה ואובי טופין.
            אובי טופין הוא של דייטון הוא שחקן מאד מעניין.
            למרות שהוא מבוגר הייתי מאד שמח עם יגיע לקינגס
            השיטה ההתקפית של דייטון מעולה השנה אבל דווקא לדעתי הוא יכול להתבלט הרבה יותר בנבא.

            1. טיפוסי

            2. והוא קרא לו אובי טורפין בתקווה שיום אחד, מישהו ישאל אותו למה.

            3. לא יודע יש תמימות דעים במה שקראתי מוחלטת שקייד (איזה שם של רדנק) קנינאגאהם זה סופר סופר סטאר ובחירה 1 בלי תחרות בכלל.
              ואז כל היתר

  3. תודה רבה גיא חייב להגיד שעבר עלי שבוע קשה.
    .
    מה הסיפור עם הפציעה של קפלה? למה הוא מתעכב כל כך הרבה זמן זה כאילו רציני או שהם משביתים אותו לצורכי טינקוק?

            1. אתם ככ לא בכיוון

              שנה שעברה בנוירוזה: קרי קליי דוראנט ובעצם כל הקבוצה.
              השנה בנוירוזה: כל הקבוצה חוץ מקרי וקליי. בעיקר דינגלו ודריי.

              שחקנים נוספים בנוירוסה השנה: נוט הלטי מן קיירי שלא נאה לו לשחק לצד אלו שהוא הולך להטריד בקיץ. למד משהו בסדנאות המלך. ככה מנתק מגע.

              נוירוזה השנה בפלייאוף: אמביד

            2. שמעון היה צריך לעשות עליך פרק במראה שחורה "עיני שמעון" עיניים שמנקות את כל החרטא

            3. ממש פצוע קרי בחופשה עם אישתו איזה פציעה, כבר מעל חודש אין לו קיבוע לעצם אבל בוא נספר לכל העולם שהוא ״פצוע״, כמו שהליגה טענה שקוואי היה ״פצוע״ ריברס אמר שהוא בריא כמו שור והליגה קנסה אותו

            4. גילרי תספר לי בדיוק איך מישהו עם שבר ביד מרים את אשתו על הידיים? לי נראה די מוזר

            5. אתה מתכוון לזה שהולך לחזור למגרשים עוד שבוע? כן ברור שהוא לא מסוגל לעשות כלום.
              העיקר אתה נהיית מומחה להכל. לך לך תבקש מג'ימי שיזמין אותך למסיבות שלו.

            6. נו שמעון, אז קיירי מזייף ניתוח כי לא נאה לו לשחק עם החברים שלו? כי הוא הושפל?

            7. קיירי באמת פצוע , קרי ממש אבל ממש לא כבר תקופה ארוכה ,פשוט לגולדן סטייט היה נחמד לשמור אותו במזווה

  4. ישנה כאן סערה בלתי פוסקת. שבועיים של גשם. האגם LANIER הכמעט צמוד לאטלנטה עומד לעלות על גדותיו אם הגשם לא ייפסק. גשם חזק עם רוחות. למה אני כותב זאת? כי תיכננתי ללכת עם חותני ג'ייסון למשחק (כש-CNN סגרה את מדור הספורט ושיחררה אותו – שהיה עורך המדור – היא צ'יפרה אותו בנוסף לשנה משכורת, בשני סיסון-טיקטס לעשר שנים לאולם הכדורסל, לאיצטדיון הפוטבול, והבייסבול; חבל שלא לכדורגל. אטלנטה יונייטד היא אחלה קבוצה). אם הגשם השוטף לא ייפסק זה יהיה טרוף ללכת. הייתי רוצה לרקאות פעם ראשונה את מיאמי ואת טריי יאנג ב'חי'.
    תודה גיא

  5. תודה גיא. משהו בגיף הראשון, עם האייל הנדרס, התבלבל לך, האייל אמור לדרוס ולא להידרס . . .
    הגיף עם החתולים בסוף קורע, אני מת על סרטוני חתולים וכלבים. בעיקר כשזה יוסטון שמגלמים את החתול האפור
    🙂

  6. קצת על ג"ס:

    השיטה של קר לא לנצח משחקים בטעות – שליש משחק הוא משחק עם חמישיה מליגת הפיתוח. בשאר המשחק הוא מנסה לנצח. המטרה היחידה שנשארה לג"ס בשלב זה היא פיתוח שחקנים לקראת השנה החדשה. ראש וראשון, וויגנס. לא ברור לי אם כתוצר של ספין או שהם באמת חושבים כך אבל ג"ס משדרים התלהבות רבה ממה שוויגינס הראה בשלושת המשחקים הראשונים איתם. במקביל הם משדרים לו ולעולם שהיעד שלהם עבורו הוא להיות האריסון בארנס משופר. הבעיה העיקרית עם וויגינס במינסוטה היא חוסר היכולת לשמור על רמת מעורבות גבוהה לכל אורך העונה, או אפילו חודש. שני בסדר הוא מרקיז כריס. לאחר שמצאו אותו בערימת הגרוטאות אליה הושלך מפיניקס, יוסטון וקליבלנד הם פצחו במבצע שיקום. גם הוא הראה התקדמות מפתיעה בשלושת המשחקים מאז וויגינס הגיע לקבוצה או נכון יותר לומר מאז קיבל חוזה לשנה הבאה. השלישי הוא פסקל. אומר רק שאני ספקן לגביו. נראה. הרביעי הוא גורדן פול שמאז חזר מהגלות בליגת הפיתוח חזרה אילו הקליעה ובאחרונה מראה יכולת הובלת כדור וריכוז משחק. אחרון אחרון חביב – סמילי. חביב הקהל. מסדר החולים כולל את קלי – לא ישחק השנה. קרי – ישחק גם ישחק כי הוא רוצה אולימפיאדה. יחזור במהלך עשרת הראשונה של מרץ ולוני – הסיפור הטארגי של העונה. מי שרואה את לוני משחק בהגנה רואה שחקן שקשה מאד לעשות עליו סל ולא משנה מי אתה. לוני לא מתאושש מהפציעה הקשה שקוואי לאונרד גרם לא. כל פעם שנראה שהוא מחלים מהבעיה התורנית אזור אחר בגופו קורס. השנה ג"ס עשו הכל כדאי שלא להחליף אותו. אם לא יבריא הוא יוחלף בשנה הבאה. ככה זה כשהיעד הוא אליפות נוספת.

      1. חגי הוא בעיקר ווישפול. וויגינס זז יפה בלי כדור בניגוד לדילו אבל המוניטין שלו כל כך רע שהוא יצטרך הרבה מאוד בשביל להשתחרר ממנו. נדבר בסוף העונה.

        1. בסוף עונה הבאה התכוונת. זה מזכיר לי המחמאות שקר חילק לכספי…

          לי יש תחושה מאד מאד חזקה שנראה טרייד וויגינס לאב….
          ואז הקאבס עם חמישיית המוות האנקונדה של מנחם סקסטון גרלאנד וויגינס שחקן כלשהו ואנדרה הענק…הבן האובד שב הביתה אחרי שהמלך הגלה אותו…איזה סיפור זה יהיה… חכו בין חצי שנה לשנה וחצי יהיה סוף טוב

          1. לענין כספי, בדיוק היום שמעתי בפודקאסט על ג"ס התיחסות אליו. הם לא מכמסו לפרטים אבל אמרו שזה התחיל בשירי אהבה של כספי לקר והסתיים בצורה רעילה. גם בעבר שמעתי חצאי משפטים ועד כמה שאני מצליח להבין מהם כספי הפך בשלב מסויים לשנוא על שאר השחקנים של ג"ס כנראה בגלל שלא זרק משלוש ולזה הביאו אותו. אבל בטוח שיש לזה הבטים נוספים שלמרבה ההפתעה לא יוצאים החוצה

          2. לא התכוונתי בסוף העונה הזאת. יש לנו בערך 1/3 עונה בשביל לקבל אינדיקציה האם הוא מתכוון להישאר אותו שחקן שהיה במיני או לעשות שינוי ולהפוך להיות חלק מהכדורסל של הווריורס. אם הוא יצליח לעשות את הכמעט בלתי יאמן ולהכנס לתבנית משחק של הלוחמים הוא יכול להפוך לשחקן שחשבו שהוא יהיה ולהיות סופר יעיל (נגיד שחקן של 17-18 נקודות למשחק ב56% אפקטיבי כשאת מרבית הזריקות הוא לוקח באיזור הטבעת או בשלשות של קאץ'&שוט ושלשות פינתיות מה שקרה במדגמון הקטן של שלושת המשחקים עד כה)
            .
            נו ותרביץ את הגיחוך האמת שוויגנס מצדיק את זה.

    1. נראה לי שלא הוגן לכתוב על לוני – שקוואי גרם לו לפציעה. הכניסה ההיא בגמר הייתה מהלך כדורסל סופר לגיטימי. זה שלוני עם הרבה הקרבה בחר לספוג לא אומר שום דבר על קוואי. חוץ מזה אני לא בטוח כמה לפני כן הוא היה בריא.
      פסקל הוא סוג של ג'וליוס רנדל עם כוח אדיר ויכולת מידריינג' די טובה במיוחד בזריקות פולאפס. קלעי שלשות הוא כנראה לא יהיה. פול זה וואחד סימן שאלה כי על פניו אמורה להיות לו קלייה טובה לא ברור מה זה האחוזים המזעזעים הללו. ראיית משחק דווקא יש לו לכל אורך הדרך.

  7. עדיין יש עונה? לא כולנו, כל אוהדי הכדורסל במשותף, עישנו את הסיגריה של אחרי מיד לאחר האולסטאר? לא הגיע הזמן להסתובב ולישון עד לעונה הבאה?
    אז מה יש לנו הערב, סקראבס, איש הנצח, חתולים. אחלה ערב.

  8. תודה גיא פריוויו נפלא צחקתי מכל רגע, מעניין אותי מאוד איך יאנג יראה יש לי הרגשה שהוא יתעלל במיאמי אבל לא מהמר על זה

    1. יום שבת יש לוקה יאנג…דווקא יום שבת ולא יום ו🙄
      ובעוד איזה שעה? 2.45 😐
      טוב שיש ש.ח בליג פס
      בכלל שני ימי א הקרובים האנטישמים החליטו שהם נאבקים באנטישמיות ופינקו. יום א הקרוב 10.30 בוסטוניה לברוניה
      יום א הבא סימונס קאווי סיבוב 2 גם ב10.30🤗

  9. וואלה
    כמה טחנתם במח.
    למי יש כח לקרוא את כל התגובות בפוסט הזה?
    יותר מעניין לראות משחק ולזרוק בוץ על שחקנים מאמנים ושופטים
    🙂

  10. החברה ליד יאנג חייבים להתעורר, יש משחקים שפשוט לא צריך לשדר או לשחם אזהרת צפייה כמו מילווקי דטרויט, התעללות השפלה שחיטה ועוד הרבה מראות קשים יש שם ואנחנו רק במחצית

  11. שיר הלילה של להקת ה CRAMPS
    אחת מאותן להקות שאתה יודע איך המופע שלהן יתחיל אבל לא יודע איך הוא יסתיים. אם יסתיים.
    הלכו עם האמנות שלהם תמיד עד הסוף.
    את הסאונד נתנה ללהקה הגיטריסטית המובילה פוייזן אייוי שהיא גם אשתו בחיים של הסולן לוקס אינטריור. הגיטריסט/ית בסיסט/ית ומתופף התחלפו במהלך השנים, אבל הזוג נשאר קוע עד שלוקס הלך בפיצוץ אבי העורקים. לא היה זמר גדול אבל פרפורמר ענק ורמטכ"ל עולם חשפנות הגברים.
    אז בלי הקדמות מיותרות.
    קבלו את השיר פרימיטיבי

    What I don't know
    Can never hurt me
    I live a life
    That's working for me
    What i respect
    You just can't see
    What you expect
    I'll never beeee
    Primitiiiive
    That's how I live
    Primitive
    I take what you give
    'Cause I looooove and I liiiiive
    Primitive
    The things I do
    You'd never try
    What I get free
    You have to buy
    I'm proud of my life
    But don't ask me why
    'Cause if i told ya,
    I'd probably…
    Primitiiiiive
    That's how I live
    Primitiiiiive
    I take what you give
    'Cause I love and I live
    Primitive
    Primitive
    That's how I live
    Primitive
    I take what you give
    'Cause I loooooooove and I liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive
    Primitive

  12. מיאמי משיגה בנתפרצות מחטיפה המון נקודות קלות, זה למה המשחק צמוד למרות שאטלנטה קולעת באחוזים הללו

  13. אני הגעתי למסקנה שבאטלר הוא שחקן משלים שבנה לעצמו שם ומשכורת של כוכב בזכות חוצפה והעזה.
    שחקן לא יעיל בעליל שמנסה לעשות יותר ממה שהוא יכול בפועל.
    הוא היה צריך להיות קראודר משודרג, אבל מחשבה יוצרת מציאות, מסתבר.
    אגב קראודר, מיאמי בצרות, אני רואה שהם לא למדו מהטעות של יוטה, וממשיכים לתת לו להפציץ משלוש.
    הבנאדם נגר.
    חלאס.
    תפסיקו להשתמש בו כספוט אפ שוטר משלוש.

  14. לראות את אטקינסון מתווכח עם השופטים מנחמד את היום.
    הוא מאמן טוב. איך יסתדר בשנה הבאה עם דורנטולה וקיירי? שאלה טובה.

    1. לא רק סופרסטאר. הוא גאוני. הוא עושה דברים שאףחד לא עשה לפניו, וכל ההעברות של כדור ומסירות…
      אני לא אתפלא עם יום אחד בגיל 38 הוא ישבור את שיא האסיסטים של האן בי איי.

  15. מצטער עבור אוהדי הקוריוז, הבנאדם בייבי הארדן.
    יותר מעניין אותו להיות באגו טריפ ולתת הצגות אישיות מאשר לעשות את המהלכים הנכונים ולהצליח.
    שחקנים כאלה לא מביאים להישגים.

    1. רדיש והקוריוז עושים את הבלתי ייאמן ובעזרת קללת הרשע נותנים למיאמי בעיטה בתחת לקול צהלולים מטורונטו.

    1. אם טריי ולוקה היו בפילי וטורנטו במקום לאורי וסימונס היינו רואים בירד מגיק ועוד 2 קונטנדריות שיכלו לתת בראש לסייבורג 2 שחקנים שסתם מתבזבזים ו2 קבוצות שסתם מתבזהזות שיש להם את כל מה שצריך מסביב לכוכב הגדול

      1. מי משחק לידו בבקשה ? קבוצת קולג יש לידו את הסגל החלש בליגה, הוא סופרסטאר גם אתה לא אוהב אותו הוא מהשחקנים המיוחדים שיש מעט מאוד מהם בליגה , האחרים קרי לברון דוראנט הארדן יאניס קוואי לוקה ודיוויס. הילד בן 21 ומציג יכולת שמעטים בהיסטוריה הציגו בגילו והוא בעמדת הרכז,רכזים יש להם עקומת למידה רבה לרוב הם מתפוצצים בגיל 24-25 ומשם עלייה מטאורית הוא כוכב על

          1. אין לו סגל לידו שים אותו בפילי במקום סימונס ויש לך אלופה לכמה שנים הבאות ,יש לידו סגל של קולג (שחקנים שרק נבחרו עדיין לא מספיק בשלים) בקבוצה עם סגל נורמלי , הייתה אומר עילוי

            1. טופ 5 מביא ניצחונות. הוא לא שם. יגיע? אולי כן ואולי לא.
              כרגע הוא שחקן מהנה לצפייה עם פוטנציאל גדול.
              עילוי? עילוי התקפי

        1. אצלי יאנג ולוקה טופ 5. קאווי הארדן יאניס לפניהם כרגע. יש כאלו שיכניסו לשם את לברון ודמיאן קרי דוראנט גם. מה שבטוח ששניהם טופ 10.
          סמיילי לברון עם הצוות של יאנג היה מטריד את כל הקבוצה 😂😂😂😂

            1. לברון ב2007 לברון ב2004 לא עשה פלייאוף גם לא ב2005.

            2. ואני לא אומר שיאנג לברון רק שתיתן לילד זמן הוא עדיין נורא צעיר תשווה אותו לרכסים אחרים בהיסטוריה פרט למגיק שקיבל לידו את השחקן הטוב בעולם, איזה רכזים הציגו יכולת כמו שלו בגיל הזה ,אותו דבר לוקה

            3. הצוות של לברון היה הרבה יותר טוב. הוא לא שיחק עם קולג. ולברון גם לא היה שנה 2…

            4. אני נותן לו זמן. בגלל זה אני אומר שהוא עדיין לא טופ 5.
              כמו שאני סבלני כלפי שחקנים צעירים אחרים שפוסלים פה על ימין ועל שמאל

            5. גם לברון בשנה השנייה שלו לא היה טופ-5…

            6. הוא מציג יכולת של טופ 5 יש לידו סגל חלש מדי תן לו שמה שנתיים ז, זה לא טאונס הבלוף שכל מי שרואה את המשחקים ולא רק צופה בסטטיסטיקות מבין שהוא לא סופרסטאר.

            7. למה שנתיים? אני נותן לו גם חמש שנים להשתפר

  16. מנחם
    אתה חייב ללכת למשחקי בית של ההוקס ולראיין את ווינס.
    זו שנת פרישה שלו ואתה נמצא קרוב, אז יאלה תרים את הכפפה וגם לך תראה את ההצגה הטובה בעיר שנקראת תרה הקוריוז יאנג

  17. יאנג ענק, והאנטר הולך להיות כל מה שאטלנטה קיוו שהוא יהיה כאשר בחרו בו בדראפט. מצחיק לכתוב משפט כמו "העתיד שלהם נוצץ" על קבוצה עם 16 ניצחונות, אבל זה בדיוק מה שצפוי לאטלנטה.

  18. אשך מיאמי בהגנה שלהם חסמו לו את קווי המסירה , וחטפו לו מעט כדורים אז הוא החליט ללכת בעצמו, טרה יאנג הוא כוכב על ערסי ביותר , תחסום את החברים הוא יקבור אותך בעצמו תביא עליו דאבל טים והוא ימצא את כולם במסירות שרק מעטים יודעים, יש לו טווח פשוט לא אנושי

  19. לכל אלה שמציעים שאלך למשחקי אטלנטה האוקס – הייתם פעם בני 82, ואתם יודעים היכן נותנים לנו העתונאים לנ[חנות?
    אם אלך זה רק עם חותני ג'ייסון שיש לו 2 כרטיסים עונתיים אבל לא כעתונאי ואני יושב ביציע כמו כל אחד אחר. אעשה זאת על בטוח.

    1. משחק ענק של אמביד ככה זה שהוא לא יוצא מהצבע , כל כדור זה סל או עבירה אבל זה חמור עם גרביים משחק הבא יחזור להעיף שלושות

  20. זהו
    תמ"א טקס בפילי
    הפילפילון לוקח אחרי הארכה….
    כשהשמן נותן מנה מהקו המקוווקו
    ובלי סימוס שיושב על ארמני בחוץ וצופה כמצופה

  21. התחלה חזקה של ראסל ווסטברוק מול גולדן סטייט.
    אני מעריך שתהיה חגיגה של ראסל ואולי אפילו הארדן יצליח לתת יום טוב.
    סטפן קרי יושב על הספסל עם הפציעה המדומה שלו חחחח

  22. לא לפי הסדר, רק שמות שככה קופצים לי לראש, של מי שהשנה הם שחקנים טובים בבירור מיאנג –
    יאניס, הארדן, לברון, יוקיץ', קאוויי, דייויס.
    הייתי בוחר לפניו גם את לוקה (ל-2 אין הגנה, אבל לוקה נותן משחק שלם יותר, ומשיג יותר ניצחונות), ולילארד (יעיל יותר התקפית), אבל כאן יש קצת יותר מקום לדיון. מה המשמעות של הרשימה המאולתרת הזו? לא רבה. רק שלטעון "טופ 5", זה מרגיש תלוש משהו. בשביל להיות "טופ 5", צריך להציג כדורסל שלכל הפחות שווה נט רייטינג חיובי בדקות של השחקן על הפרקט. ליאנג אין את זה.
    .
    ועדיין, אני מסכים שהוא אחד השחקנים המלהיבים בליגה.
    אני גם מסכים עם הדעה שלא רחוק היום בו כל דיון רציני על "טופ 5" יכלול את יאנג.

    1. טופ 10, לגבי הנט רייטינג איך אפשר להתייחס לזה ללא סגל השחקנים לידו? יאנג הוא סופרסטאר שיש מעטים בליגה זוהי הכוונה

      1. בשנה שעברה הלייקרס לא הצליחו להעפיל לפלייאוף. הקבוצה סבלה מגל פציעות בכלל, ומסגל חלש ופשוט לא מתאים. אתה יודע מה היה הנט רייטינג של לברון בדקות בהן היה על הפרקט? אני אתן לך רמז: לא שלילי.
        .
        עכשיו, נחזור לנקודה – כאמור, גם אני מחזיק מיאנג. חד משמעית.

        1. אתה באמת משווה בין הסגל שהיה סביב לברון לעומת מה שיש סביב יאנג? אני לא מדבר פוטנציאלית שלהוקס השנה בהחלט יש כישרונות בסגל אלא מבחינת המצב בפועל.

          1. איזה צחוקים היה אם סביב לברון היו שחקני ההוקס. הוא היה גומר אותם פאסיב אגרסיב גומר קריירה ומטריד את כולם על דיוויס 😂😂😂
            לברון בכלל לא היה משחק לצידם…

          2. אתה יודע מה? תבדוק את הנט רייטינג של לברון בעונתו ה-2 בליגה. הקבוצה שסביבו לא הייתה טובה יותר מזו שסביב יאנג (אני אחסוך לך – 2.1+ כאשר לברון היה על הפרקט, 6.7- כאשר ישב על הספסל (רק 15% מהדקות של הקאבס באותה עונה). הקאבס באותה עונה סיימו עם 42 ניצחונות, והחמיצו את הפלייאוף.
            (הנתונים של יאנג הם 6.4- כאשר הוא על הפרקט, 13.5- כאשר הוא על הספסל).

        2. סגל שניצח 35 נצחונות עונה לפני ואת הפריחה של אינגרם ללא לברון אנו רואים, איך בכלל אתה משווה אותו לסגל של אטלנטה?

    2. עזוב את הטיעון הלא קשור של טופ 5 בליגה (לטעמי ממש ממש לא, למרות שאני חולה על יאנג) איך מצד אחד אתה מביא את לוקה ומצד שני את לילרד שלוקה מצד אחד פחות יעיל התקפית ולילרד מצד שני גם לא משיג נצחונות מי יודע כמה?

      1. אגב ללוקה ישנם פערים גדולים בין הגנות טובות לבין הגנות לא טובות (הקריטריון שבחרתי היה 15 עליונות מול 15 תחתונות ברייטינג ההגנתי) יאנג לעומת זאת מתעלה מול ההגנות החזקות.

      2. חגי, בכוונה כתבתי את לילארד ואת לוקה בשורה נפרדת, זו שתויגה כ-"יש מקום לדיון". הסיבה שברשימה שלי, לוקה של העונה מדורג לפני יאנג היא דעתי שבשלב זה, יכולת ניהול המשחק שלי עדיפה במעט מזו של יאנג. כסקוררים, הצמד מציגים נתונים דומים למדי. כמובן שצריך לתת חלק מהקרדיט למאמן דאלאס, ועדיין. קשה לי להתעלם מקבוצה שמנצחת כל כך הרבה. לילארד? היחס של יעילות/רמת קושי, ברשימה הפרטית שלי, מציב אותו לפני יאנג. אבל זו דעה סובייקטיבית, לא יותר. אי אפשר להתעלם מכך שפורטלנד מחזיקים במאזן שלילי.

        1. הבלייזרס השנה איומים למרות עונה גדולה של ללארד, אבל בשנים הקודמות הוא סחב אותם שוב ושוב לפלייאוף במערב האימתני.
          העונה הזו בהחלט נפילה קבוצתית. אבל לילארד לפני יאנג כרגע

          1. מסכים בהחלט שלילרד לפני יאנג כרגע גם לאור הישגי העבר אבל לא פחות גם בגלל העונה הזו. פשוט לא מובן לי מתי בוחרים קריטריון של הצלחה קבוצתית ומתי של יעילות אישית.

            1. ועדיין גם לפי "הצלחה קבוצתית" הבלייזרס עדיין נלחמים על הפלייאוף באזור יותר קשוח, למרות העונה המזוויעה שלהם.

            2. דמיאן מנוסה יותר פשוט. לא הייתי קורא לזה טוב יותר אבל לגיטימי בהחלט.
              אני אגב לוקח את יאנג לפניו.
              יאנג תלוי רק בשיפור של קבוצתו. השיפור שלו כמעט אין מה לשפר נכון הוא יכול ללמוד להוציא יותר פלופים בהגנה ואולי קצת באיזה 3 אחוז עוד לעלות אחוזי שדה וזהו. הוא ולוקה די בשיא. זה לא שעוד 4 שנים הם יקלעו 40 נק ו15 אס למשחק.
              קריירה של 10 שנים עם הסטט של היום זה כבר שחקנים טופ 20 היסטורים. אם יהיו אליפויות mvp אז טופ 10 ומעלה.
              הם תלויים עכשיו במסביב בקבוצה מה יעשו האחרים ואיך הם יתפתחו.

            3. סמיילי תפסיק להשוות שחקנים מקצועניים לשחקני קולג.
              רדיש האנטר הוארטר גודווין זה קולג. הם גם משחקים ברמת קולג רוב הזמן.
              גונס זה הםועל בש.
              קולינס לא שיחק חצי עונה כמעט.
              קאפלה לא משחק.
              אז חלאס לדבר שטויות.

            4. ועדיין דיימו משחק עם שחקנים מנוסים יותר שכרגע הם גם טובים יותר ועם גרעין שרץ כמה שנים ביחד. אין לך איך לצאת בוויכוחים כאלו בתור צודק למעט הבחירה הסובייקטיבית שלך או שפעם תצליח להוכיח אילו משקל לתת לכל קריטריון.

            5. חגי, בסופו של דבר זאת בחירה סובייקטיבית כמו כל הדירוגים וכאלה.
              לגבי יאנג – אני חושב שהוא סופר כישרוני. אבל הוא בטח עדיין לא בטופ 5, אפילו לא בטופ 10. אני מסתכל גם על המאזן הקבוצתי בשקלול שלי, אני פשוט לא יכול להתעלם מהמאזן, ובטח לא ממה שהשחקן עשה בקריירה.
              יאנג רק בשנה השנייה. מדהים בכלל כמה הוא טוב ואיך תוך שנתיים הוא הפך לנשק התקפי אדיר. אבל הוא עדיין לו בטופ 10 לדעתי. בעתיד… נחיה ונראה

            6. שמעון, אתה משווה אותם לשחקני קולג'.
              ברגע שהם הגיעו ל-NBA הם כבר מקצוענים. הסגל של ההוקס לא בשל, יש שם פוטנציאל אצל השחקנים, אבל חסר להם ניסיון.
              שחקני קולג' הם כבר לא. אצלי הם יהנו מהסבלנות ומחמת הספק הזו – אצלך תוך שני משחקים זה "סופרסטאר" או "פח"… לצערם של שחקני הסגלים ב-NBA – יש מעט מאוד סופרסטארים ולכן כולם מקוטלגים אצלך לאשפה…

  23. שמעון מה לא תפרגן למי שאתה טוען שהגג שלו הוא וויטרס, עם חטיפה וסל שנתנו את הניצחון להוקס?

  24. ג'ה מוראט זה ראסל ווסטברוק קצת פחות מהיר, אבל עם הנכס הכי חשוב – מודעות עצמית. הוא לא קלעי גדול אבל 0 כפייה של זריקות. זה יגביל אותו מול הגנות חזקות שיצופפו לו את הצבע אבל הוא פשוט שחקן ענק כבר עכשיו.

  25. איזו "חגיגה" של הארדן מול גולדן סטייט – 3 מ-12! משלוש 6 מ-16! מהשדה 14-15 מהקו. פלופ אחרי פלופ שלוש זריקות עונשין אחת אחרי השניה. מתי כבר יפסיקו את לתת לרמאי הזה מתנות

    1. שמעון יש ספר שנקרא גור אריה זה ספר שהוא אמור להיות שאלות של אנשים לר' אריה מבראד אבל הבעיה היא שזה לא באמת אנשים ששאלו אותו אלא דברים שהוא התלבט עליהם וכתב את זה בתור שאלות ותשובות כאילו עם אנשים. מרגיש לי שגם אתה חלק מהסוגה הזו עם המונולוגים הללו על דריי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט