מעורב הופס ליום שלישי: AD טוען שהחמיץ פאול ראשון בכוונה. בולשיט! / מנחם לס

1.היה זה אחד מה'אול סטאר וויקאנד הטובים בזכרון

ללא סדר, וסתם כפי שדברים קופצים לי לראש, ממה נהניתי עד מאד?

א)נהניתי ביותר מהראפר COMMON שנתן כבוד והוקרה, ומחווה מלא הערכה לאול-סטאר, לקובי, לעיר שיקגו, ל-NBA. הוא היה, במילה אחת, נפלא מבלי להגזים או לגנוב את ההצגה:

ב) ג'ניפר ג'דסון – זוכה ב-AMERICAN IDLE לפני כמה שנים טובות, נתנה הופעה מצויינת, ומלאת עצמה למאורע וקובי.

היא שרה את השיר הידוע "FOR ALL WE KNOW", השלאגר מלא הרגש וחן, בצורה המונומנטלית ביותר. היא היתה מדהימה ממש. מילות השיר – –

“tomorrow was made for some/tomorrow may never come/for all we know.”

כאילו ניכתבו במיוחד למאורע הזה.

ג) מג'יק חיים של מומי החזיר הרבה מהכבוד שאבד לו עם כל הפיאסקו האחרון עם הלייקרס עת שימש אחראי על פעולות הכדורסל שם בעונה שעברה, עם הופעה בלתי נשכחת שנתן לכבוד דייויד סטרן, בנאום מלא הוקרה לקומיסיונר שהזמינו לאול סטאר של 1992 אחרי שנגיף ה-HIV התגלה בדמו.

ד) תחרות השלשות היתה אחת הטובות אם לא הטובה מכולן. אני לא זוכר אליפות שלשות כזו בו היו כה הרבה 27, 26, ו-25. כמובן שהכדור הירוק לא הזיק למרות שאחוז הקליעות איתו היה ירוד.

ה) אותו דבר נכון לגבי אליפות הדאנק, עליה כתבתי פוסט שלם.

2. ומה בקשר למשחק האול-סטאר עצמו? 'החטאתי בכוונה'. את הסיפורים האלה הוא יכול לספר לשימון

"החמצתי בכוונה כדי להוסיף עוד מתח למשחק".

הגבה לא מספיק חכם לחשוב על דברים כאלה ברגע המותח ביותר במשחק. וגם אין לו את האשכים לעשות זאת כי אילו החמיץ את השנייה "לא בכוונה" וקבוצת לברון היתה מפסידה, היו תולים אותו בכניסה לסטייפלס סנטר, אבל לא לפני שהיו מגלחים לו את גבותיו.

הנה הוא בראיון אחרי המשחק:

מה שמעצבן אותי ביותר הוא שהשחקנים האלה חושבים שאנחנו מטומטמים. אם הוא באמת רצה שהמשחק יסתיים בטרוף, הוא היה מחמיץ בכוונה גם את הזריקה השנייה, במיוחד כשהפאול ניתן לו בציפצוף זוועתי של השופט. הוא עשה פאול ברור על קייל לאורי לפני שלאורי עשה את הפאול עליו.

לא רק זה, אלא שהזריקה הראשונה כמעט ניכנסה. אם הוא היה גיבור כזה הוא היה זורק את הכדור שאפילו לא יפגע בטבעת. "החטאתי בכוונה…". איזה חתיכת שמוק. מעוף עם נחיתה של 5 ס"מ פחות ויש סל.

אז הוא יכול היה באמת לגרום למשחק הזה להסתיים בקול תרועה עם סל מחצי מגרש או משהו כזה. במקום זה הוא קלע את הזריקה השנייה אפילו שידיו רעדו מםחד לפספס את השנייה, וגרם לסיום שהזכיר בית קברות, והרס את כל היופי של הרבע הרביעי.

2. "הפורמט החדש היה 'הצלחה אדירה'" (אדם סילבר)! עוד בולשיט. הוא הצליח רק בגלל המאמן נרס!

Adam Silver

רק מעטים מכם היו שם איתנו ברבע הרביעי האחרון. את הפורמט החדש הסברתי בעת הבלוג החי ואתם מוזמנים להיכנס ולקרוא – למי שהפורמט החדש לא ברור.

קבוצת יאניס הובילה 133-124. היא יכולה היתה להוביל ב-19 ולא ב-9 אילו ניק נרס – מאמן טורונטו – שיחק בהגיון עם השחקנים הטובים ביותר שלו ולא עם פסקל סיאקם וקייל לאורי משך כל הרבע הרביעי. אני לא אומר זאת בדיעבד. כבר מהרבע השלישי לא הבנתי מה הוא משתמד בקייל לאורי כל כך הרבה דקות. "איפה מיצ'ל?", "איפה באטלר?", איפה ברנדון אינגראם?" זעקתי כל הרבע השלישי והרביעי, ואתם מוזמנים לניכנס לבלוג החי אם אינכם מאמינים לי!

אתם יודעים כמה דקות שיחק לאורי? 28. ג'ימי באטלר? 13. דונובן מיצ'ל? 14. ברנדון אינגראם? 9. סיאקם שיחק פי שניים ממנו – 18 דקות. לאורי היה 4 מ-12 ל-13 נקודות. טריי יאנג ישב על הספסל. הוא לא היה במיטבו, אבל עדיין היה 4 מ-10 עם 2 מ-6 מה-3 ב-13 דקות, פחות מחצי מדקותיו של לאורי.

סיאקם שיחק כל הרבע הרביעי!

אילו במקום לאורי סיאקם שיחקו כריס מידלטון וברנדון אינגרם (שהיה 10+ ברבע השני בו קיבל 9 דקות עלובות), או ג'ימי באטלר, הם היו קולעים 24 נק' ב-5-6 דקות, ו"הפורמט החדש" היה נופל על פניו.

"ניק נרס. מאמן טירון וטיפש שעלה לקבוצת יאניס בהפסד הזה", כתבתי בבלוג החי, NOT WITHSTANDING האליפות שלקח עם טורונטו.

3. אחד ממנצחי הוויקאנד הגדולים הוא סרטו של ד"ר די בעריכתם של שני בני 23 – גיבסון הזארד וג'קסון בנון על קובי:

Gibson Hazard and Jackson Bannon, with the song by Dr. Dre.

4. לא היה חסר הרבה שצ'קה קאן תבריח את הצופים מהאול סטאר

לא היה חסר הרבה ש-Chaka Khan תהרוס את השעה הראשונה של משחק האול סטאר עם הצרחות שלה שהיו אמורות להיות ההמנון. זוועה! זוועה! זוועה!

5. המנצח (בעל המזל?) הגדול? ה-MVP קוואי לינארד שלפתע השלשות ניכנסו לו (7 מ-10) כאילו היה סטף קרי

הדבר האחרון שקואאי לינארד הוא זה קלעי שלשות. אבל היד היתה חמה, השלשות צללו, וכבר ברבע השלישי הכרזתי עליו בבלוג החי כ-MVP אם קבוצת לברון מנצחת (ואת יאניס אם קבוצתו מנצחת)

6. וואללה שריחמתי על לוקה

הוונילים האירופאים לא בנויים למשחקי אול סטאר כאלה. השחורים האמריקאים רגילים להצגות האלה מגיל 10 במגרשי המשחקים. לוקה ניסה לחקות אותם, וזה הצליח רק פעם אחת עם בן סימונס. שאר הפעמים ריחמתי עליו.

דבר נוסף: הוא לא קיבל כדורים. כאילו לא היה קיים. כאילו אחד משחקני ה-NBA הטובים ביותר אינו במשחק. הוא חייך פה ושם, אבל כמעט בכיתי עבורו.

7. עוד שחקן שמוטב שהיה נשאר בבית? ג'יימס הארדן!

המשחק באול סטאר הוא שואו של האלי הופים, מסירות מיד ליד ללא עצירה. מהירות אור. הארדן הוא שחקן של בידודים. אסור לו להופיע למשחקים כאלה. ממש היה עצוב לראות אותו לא מבין מה קורה ולא יודע כיצד לשחק. הוא גם רציני מדי מתחת למסיכת הזקן שלו. THIS SHOW IS NOT FOR HIM!

8. האם דוויין ווייד נתן לארון גורדון "9" כדי להגן על דריק ג'ונס ממיאמי היט?

תעשו לי טובה. דוויין ווייד לא 'היטה' את תוצאות התחרות.

גם אני לא חשבתי שהדאנק על הענק (ששמו ברח לי כרגע) היה מושלם. יש לי חדשות עבור שימון: אין דבר כזה 'דאנק מושלם'. תמיד ניתן לנתר גבוה יותר. תמיד ניתן לעשות טוב יותר.

הצרה שהריינג' של הציונים לא מרשה להפריד בין מצויין למצויין פלוס. שניהם "10". כשדוויין ראה משהו לא כל כך בסדר (כמוני!) הוא שולף "9".

כיצד לתקן את העיוות הזה? להפוך את אליפות הדאנק לריינג' של עד 100. אז דאנק 'כמעט מושלם' יכול להיות 96, או 97, אבל אף-פעם לא '100'.

9. יוסטון רוקטס יודעת שהיא בבעייה (1)

(אז היא מחתימה את ג'ף גרין)

10.יוסטון רוקטס יודעת שהיא בבעייה רצינית (2)

(אז היא עושה גם BUYOUT על דמאר קרול מהספארס)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 86 תגובות

  1. גם באימון לוקה לא היה קשור, כשיומיים לפני זה באימון הרוקים הוא היה המנהיג הבלתי מעורער. מעניין אם הוא מחליק את זה או שזה יהפוך לדלק מוטיבציה עבורו

    1. עוד דבר לגבי לוקה – האול-סטאר הוא מסורת אמריקאית, אפילו סוג של מעמד למי שנבחר למשחק. אל האירופאים המשחק הזה פחות מדבר (אולי בגלל נחיתות אתלטית)

  2. היו כמה נק' מעניינות לקראת סיום המשחק אתמול, שמעוררות מחשבה לקראת הפלייאוף, לפחות אצלי:
    1. לברון ג'יימס ואנת'וני דיוויס לקחו על עצמם את המשחק בסיום. מה זה אומר לגבי הלייקרס בפלייאוף?
    2. יאניס נעלם לחלוטין בדקות האחרונות התקפית.
    3. לאורי לקח על עצמו הרבה, כמו גם סיאקם, ולמרות שזה לא צלח להם במשחק הספציפי הזה הם הראו שטורונטו טרם אמרו את המיחה האחרונה השנה ותהווה יריבה לכל קבוצה במזרח, עד וכולל הגמר האיזורי.
    3. ג'ואל אמביד קורץ מחומר מיוחד במינו. הוא לא ברח מהמעמד ומהרגע ועשה עבודה בשביל שלושה שחקנים בדקות האחרונות. אחלה גבר.
    לצערו הצוות המסייע בסיקסרס לא מספיק טוב, אבל זה לא יימנע מהם להגיע לפחות לחצי גמר איזורי, והוא ינפק מספרים נפלאים בדרך לשם (30 ו-15 כממוצע)
    4. עושה רושם שיוסטון לא תעבור סיבוב בפלייאוף.

    1. יפה רשמת
      1. זה השניים שאמורים לסחוב אותם בפלייאוף. הלייקרס ילכו רחוק כמה שהם יובילו אותם.
      2. שיפור קליעה מרחוק. הוא זורק ומנסה. אבל עדיין, קליעה יציבה תרים אותו לרמה פסיכית.
      3. הראפטורס פשוט מאומנים. במשחק ליגה רגיל שכל אחד מכיר ויודע את מקומו וישנה שיטה (להבדיל מאול-סטאר שבנוי על שחקני האילתורים והאחד-על-אחד). לכן הראפטורס כל כך טובים.
      4. מקווה בשביל פילי שאמביד ימשיך עם המוטיבציה הזו גם בפלייאוף. הוא השחקן שאין תשובה אליו, הבעיה היא רק אצלו, מנטלית ופיזית (מתעייף מהר ונפצע).
      5. הרוקטס עם ביתיות יעברו סיבוב (או שניים). כשהם קולעים אין להרבה קבוצות תשובה מולם.

    2. לברון ודיוויס לקחו….זה כי לברון המאמן והחליט שהוא יקח על עצמו.

      לאורי וסיאקם לקחו….זה כי נרס המאמן שלהם ונתן להם את הכבוד שעלה לו במשחק….

        1. מי היה שומר אליי כשיש לך את יאניס ואמביד יש חיפוי מושלם ליאנג התקפית הוא היה מרסק את טים לברון אני רוצה לראות מישהו עוצר אותו כשאמביד בצבע ואת הפיק אנדרטת שלו עם יאניס. אל מי תשמור ?

  3. החתמות שאין מה להפסיד. קארול זה קראודר לייט יביא הגנה בעיקר וגף גרין נראה לי כבר גמור אבל אין מה להפסיד יוסטון ממשיכה עם הניסוי המרתק.
    הייתי מעדיף שם את מוריס וקראודר אבל זה המצב…

            1. האמת שהוא גאנר אידיאלי בשבילם.
              דריל קיובורן מקים הגופות ומחייה המתים בטוח יכול להקים אותו לתחייה.
              עשה כבר יותר עם פחות.

    1. ג'ף גרין כמו עוד שחקנים סטייל קנת פאריד הם מקרים שלא מובן לי איך קבוצות לא מוכנות לשמור אפילו על שכר מינימום. שחקן לא רע בסופו של דבר בטח כגופה ל15-20 דקות.

    1. גם הטובים טועים. אם לאורי, שכל תרומתו הייתה נפילות לפרקט בניסיונות מרמה והפרת אמונים, לא היה שחקן טורנטו הוא לא היה רואה פרקט ברבע אחרון.
      אגב יאניס אמר שהטקטיקה הייתה לשחק על הארדן אז מי יותר טוב בלנגב את הארדן באחד על אחד מאשר מיצל.
      נרס הוכיח שהוא מאמן עונה סדירה נהדר. גם קייסי היה כזה ואפילו לקח מקום 1.
      בפלייאוף קראו נסיבות לטובתו, ברט בראון דוראנט וקאווי ולפעמים צריך גם מזל או כמו שאמר פעם רבנו פנחס גרשון עדיף סמ מזל מקילומטר שכל..

      1. שמעון מה זה קשור ההתאמות שהוא עשה לסדרה מולי מילווקי, היכולת שהוא מוציא מהשחקנים חייבים לתת לו קרדיט

      2. נו אתה יודע שתפקיד המאמן כאן הוא סידור עבודה ולדאוג שכולם יהיו מרוצים.
        מנבחינה הזו סניוריטי מנצחת.

        1. אני פה עם שמעון,גם לי זה מאוד הפריע.בר לא מעט שנים שלא ראיתי את משחק האולסטאר,ומשחקי האולסטאר שאני זוכר אז תמיד שהמשחק היה צמוד יחסית ברבע האחרון העלו מחדש את החמישייות שנבחרו.
          לדעתי זה לא היה עניין של סיניורטי והיה כאן עניין שלהראות לnew kids on the block שזה עדיין לא זמנן ולתחושתי בכוונה הושיבו את לוקה ויאנג על הספסל כל הרבע האחרון.נראה לי שאם במקום לוקה היה נבחר סטף ובמקום יאנג היה נבחר אפילו קיירי אין מצב שהם היו עולים ברבע האחרון עם פול ולאורי

          1. בזה שלא מעלים חזרה את החמישייה הפותחת פוגעים באינטיליגנציה של אלה שבחרו אותם. במילים אחרות נרס כאילו אומר, "אני יודע מי צריך להחיות בחמישייה. לאורי!"

  4. גדול מנחם, הצחקת.
    כמובן שדיוויס אמר זאת בצחוק וזה היה די מוצלח ("גרמתי לזה להיראות אמין כשפגעתי בחלק האחורי של הטבעת") אבל אתה בטח יודע זאת ואני נפלתי בפח שטמנת..

  5. יוסטון בסגל עם הארדן, ווסטברוק, ספולושה ועכשיו גם ג'ף גרין.
    מי קבוצה יותר טובה, הטימברבולס או הת'אנדרוקטס?

  6. ואם כבר בריאליטי עסקינן, אפשר להגיד שאני ממש רוצה שתהיה תחרות American Idle. סוף סוף ריאליטי שאני יכול לנצח בו.

    1. כל משא ומתן צריך את הדרישות המטורפות שיהיה אפשר להוריד אחר כך כדי להראות ויתור. השחקנים השיגו את שלהם ל-CBA הבא.

  7. נורא מעניינת השאלה של מתן דקות לשחקנים המקוריים שלך (כמו נרס והשניים מטורונטו) באול-סטאר. קו דק בין שחיקה שלהם לחוסר אמון על זה שייבשת אותם על הספסל במשחק כזה חשוב

  8. ההבדל בין הקבוצות בסוף היה ההבדל בין לברון ג'יימס ליאניס. מצד אחד השחקן טוב בליגה שב-2 מהלכים בלבד מנצח את המשחק עם דאנק ואסיסט לסל קל ומצד שני שחקן שבורח מהאחריות לפוסטאפ של אמביד.

    היה אולסטאר נחמד והשינוי פורמט הוכיח את עצמו אולי גם בצורה מקרית.
    אני לא חושב שנרס הפסיד את זה למזרח שגם ככה היה נחות בכל עמדה מול הקבוצה של לברון.

    1. לברון מלך האולסטאר. חתכת הישג יש להגיד (כמעט כמו מלו בנבחרת ארה"ב) אני רק תוהה אם הוא יכניס את זה בקו"ח.

      1. גם לפול היה יום נפלא עם 11-7 מהשלוש (13-8 מהשדה) ולשניהם יחד 25-15, גם ללוקה היה יום נהדר גם אם לא מרשים באותה מידה עם 5-2 (6-3), הארדן ויוקיץ' קלעו שליש מזריקותיהם מהשלוש עם 9-3 להארדן ושליש מזה ליוקיץ'. שאר קבוצת לברון קלעו 28-3 מהשלוש כולל 10-2 ללברון, 6-1 לדייוויס כשווסטברוק ובוקר וטייטום מתחלקים ב-12 החטאות ללא קליעה.

        בקבוצת יאניס רק ווקר ויאנג ומיצ'ל קלעו באחוזים ראויים משלוש כשווקר עם 11-5 טובים מאוד כשיאנג ומיצ'ל קולעים שליש מזריקותיהם מהשלוש עם 6-2 ליאנג וחצי מזה למיצ'ל וכל השאר קלעו 20-3 מהשלוש (לעומת 20-8 של השלושה הנ"ל), כולל 5-1 של מידלטון, 4-1 של לאורי ויאניס, 3-0 לאינגראם כשאמביד וסיאקם מתחלקים בשווה בארבע החטאות.

  9. ההחתמות של גרין וקארול היו הכרחיות. אם כבר ויתור על סנטר, אז לא להסתמך רק על קובינגטון וטאקר כפורוורדים שעושים הגנה, ורק גארדים מסביב.
    מקווה שדאנטוני ישכיל להשתמש בהם.

    1. הם לא צריכים לשחרר אף אחד – יש להם שני מקומות פנויים ברוסטר.
      בכל מקרה גרין חתם על חוזה לעשרה ימים בינתיים וקארול עוד לא עבר וייברס.

      1. תודה עידו….ליוסטון יש רצף משחקים מאתגר בקרוב…נקמה בגולדן נקמה ביוטה ומול הניקס איפה שהארדן אוהב לשחק…. נקווה לטוב

  10. אם זה עדיין לא ברור לך שוויד עבד על כולם אז תצפה בסרטון הנחמד הזה- https://twitter.com/WorldWideWob/status/1229059568686288897
    .
    מנחם אל תתרגש מכמות הדק' שחולקו במשחק..הפורמט הזה רק יצא לדרך וכבר קיבלנו תוצאות..אז נרס וווגל שיחקו עם השחקנים שלהם…בקטנה…
    המסקנה היחידה שאפשר להסיק על השחקנים עצמם זה רק על אמביד שהראה מה הוא יכול לעשות ברמות הגבוהות מול הטובים ביותר…
    ובפוסט הקודם התכוונתי להגיד שדיוויס מפחד לשמור על אמביד בעונה הסדירה ולא להפך…ובכלל הרבה סופרסטארים מרשים לעצמם לדלג על המשימות הקשות בהגנה…
    אם האולסטאר ימשיך ככה, אנחנו נזכה לראות מאצ'אפים היסטוריים כשמשחקים בצורה רצינית! אולי לא כמו גמר NBA אבל ברמה של פלייאוף לפחות…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט