רשמים ממשחק האולסטאר 2020 שיקאגו

קמתי בשעה הרגילה שאני קם כל יום, שטפתי פנים, התארגנתי וכו' והחלטתי לבדוק מה הסקור ואני רואה 92-83 במחצית ליוונים. זורק לעצמי איזה שכונה…רואה קאווי עם 25 נק ויאניס עם 20. מציץ לצמד חמד הצעיר במשחק שם, דונציק עם 2 נק והקוריוז על 8 נק ששניהם פחות מ10 דק משחק, מהנהן לי, נו טוב. קורא את הבלוג החי בו שני הדוקטורים דנים בדברים החשובים. סיכום המחצית הראשונה.

הטוסט כבר מוכן עם הקפה מתיישב לחצי השני ומה אני רואה? ניצני הגנה!! עוד לא הגנה אבל ניצנים, יש חטיפה פה, חסימה שם, הרגליים זזות ואיש לא מוסר לוניל הסלובני שנמצא כנראה במחנה טירונות אצל הרב שיקוץ שמבחוץ מעריף עליו אהבה ומחמאות ובתכלס תוקע לו את הדרג, פאסיב אגרסיב לא ככה? אין ספק שהוא התגעגע לזה הוא מתאפק לא לעשות את זה לדיוויס כי הוא יודע מה מונח על הכף. הוניל מסלובניה מרגיש לפתע כמו אייטון הוא רץ מצד לצד ללא מהות, שימי ריגר פתאום זורק לא מוסרים לו בכלל, בכלל לוקה היה צריך לחטוף את הכדור מקבוצתו בשביל לזרוק לסל אז הוא החליט לקחת את הכדור, דפק שלשה ואז שוב עוד שלשה ואז….דאבל טים!! הוניל מקבל דאבל טים (שהיה אסור עד לפני שנה בליגה) במשחק אולסטאר, לצערו הוא נאלץ למסור, חולפות כמה דק והוא מוצא עצמו על הספסל עד לסיום המשחק.

בצד השני יאניס דוהר מצד לצד, לא מוסר לאיש, הכל ראש בקיר, שלשות בג'אמפ, חדירות, ניסיון לרמוס שחקנים אבל היי שם כולם גדולים כמוהו כמעט ואז ירון טלפז עוקץ ומעלה לי חיוך "עכשיו ברור למה יאניס בחר את החבר'ה האלה, שלא יפריעו לו ל-MVP".

המטכ"ל המערבי מצמצם בסיום הרבע ותכף מתחיל רבע אחרון. היוונים מתחילים עם קמבה ולאורי בגארדים שעיקר תפקידם לסייע למטכ"ל המערבי ולשבור סלים. לאורי בכלל כל הרבע מנסה להוציא פלופים, כל התקפה הוא על הפרקט, זה הפעולה ההגנתית היחידה שהוא יודע לעשות והשופטים רפי ההבנה בולעים את זה כמו הטוסט שאני בולע. אבל הקצב, לרגע כאילו עברנו לגיים 7 בפלייאוף. מי שמגיע ל157 נק ראשון מנצח. היוונים קורסים לאט ובטוח תוך שהם שוברים את הסלים שהסל צועק תכניסו בבקשה את ראס, איתו זה פחות כואב! ואני צועק בבלוג החי נרס יא רפה הבנה איפה הקוריוז, אתה לא רואה שבהרכב הנגרים עם אמביד יאניס וסיאקם אתה צריך את הלוגו מן? שישחרר לך את הפקק, ירקוד קצת, ידפוק מהלוגו וירים לאיזה לוב שאגני של יאניס? אבל הוא לא מקשיב, הוא הולך על יקירו הווינר הגדול קייל לאורי. רק מה המזל שלו (חוץ מברט בראון ודוראנט)? שבצד השני קואץ' לברון החליט שחברו לבננה הוא קלוזר אדיר ואין סיכוי שהוניל מסלובניה יגנוב לו את ההצגה במאני טיים עכשיו אז ליתר בטחון שלא יהיה תקלות הוא יחמם את הספסל וחברו לסירת הבננה הוא כבר מאולף היטב ומכיר במעמדות.

אז הקהל בחר בלוקה ויאנג, המאמנים בחרו בלאורי ופול כי בכל זאת, הצעירים לא הרוויחו עדיין את לחמם ומעמדם, הדקות חולפות, הניגורים לא מפסיקים, היוונים שוקעים אט אט ואין זכר לשני הRISING STARS.

המלך ג'יימס לא מוסר לאיש, ירון טלפז זורק לשימי: "עכשיו הארדן מרגיש איך זה להיות שחקן ביוסטון" ושימי נקרע מצחוק, קאווי כבר בכלל לא רואה כדור, לא קלע כבר שעה, הסיכוי היחדי שלו לגעת בכדור זה לחטוף או לתפוס ריב וזה מה שהוא עושה לוקח לאמביד ריב מפתח מהידיים. הקינג שוב מנסה לסגור את המשחק בפעם ה-10 אולי ושוב קלינגים, בסוף הוא מצליח לחדור וקולע על קמבה. באחד הניסיונות לסגירת המשחק הכדור מגיע בטעות להארדן שתוקע סטפבק על לאורי אבל לאורי נופל ובמקום גיים ווינר שורקים לתוקף, השואו חייב להימשך, במזרח אין מי יעשה סל, לאורי עושה עוד תוקף, קמבה מאבד. בסוף כבר דיוויס קיבל כדור על לאורי שתפס לו את היד והפיל את עצמו לריצפה ביניסון לרמות אבל הוידאו הראה אחרת.

הקהל שורק לו בוז, הוא מחטיא את הראשונה, קולע את השנייה וזהו הגיעו ל157 נק. תם הטקס כריס פול קופץ כאילו הוא קלע את סל הנצחון. היה גם לפני איזה צאלנג' שהשופטים לא הצליחו לקבוע אם היה גולטנדינג או חסימה של יאניס על לברון והסתפקו בכדור ביניים.

היה בסך הכל אחלה מאמץ ברבע אחרון שמומלץ לראות. יאנג ודונובן מיצל היו צריכים להיות בקלאץ במקום קמבה ולאורי. ובאטלר אולי גם במקום סיאקם.

טים לברון פיספס אולי 10 הזדמנויות לסגור את המשחק, לוקה היה עושה את זה יותר מהר. אבל באו להעביר לצעירים שיעור, עכשיו רק נותר לראות אם הם יעשו מעשה ג'ורדן לאיזייה שיגיע הזמן.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. אחרי השיפור האדיר בשנה שעברה בפורמט של המשחק שהיה מאוד מהנה, השנה זה אפילו התעלה על עצמו עוד יותר…היו שם דברים שאנחנו לא רואים לא בליגה הרגילה ולא בפלייאוף….
    אמביד משחק 1-1 מול דייוויס?!מתי זה קרה?! תמיד הם מתחמקים משמירה אחד על השני
    אמביד זורק את לברון בפוסט ושם עליו 2 נק'?! אדיר!!!
    לאורי סוחט עבירות תוקף, חסימה של יאניס על לברון ועוד אחת אדירה בדקה האחרונה…
    המשחק הזה הראה את הפוטנציאל האדיר שיש במשחקים האלה…
    השחקנים היו בטירוף…בחלק האחרון של המשחק ההגנה הייתה כ"כ טובה שהקבוצות לא הצליחו לקלוע בכלל..
    וואו!!!

    1. אמביד אף פעם לא מתחבא מדיווס, בדיוק ההפך.
      אמביד תמיד עושה ממנו צחוק.
      אפילו באולסטאר הזה לברון שמר על אמביד בסוף

    1. המשחיל הלאומי.
      אני חושב שכשהוא יצא לפנסיה לא יהיה שחקן באן בי איי שהוא לא ישחיל. והכי מצחיק יהיה מה שיעשה להארדן כי זה יהיה ריטואל קבוע עד שהאחרון יפרוש.

        1. תקשיב לרג'י מילר – הוא לא אוהב את זה, בלי קשר – תגיד – מה עושים עם ראמוס? עולה להתקפה, מפקיר את ההגנה, מכריח קשרים לחפות עליו (וולוורדה), עולה בגולים, עושה נבדלים ובועט את הפנדלים. בריון שכונתי – זידאן ו-פרס מפחדים ממנו.

  2. כתבת נכון שימון. המאמן נרס הפסיד את המשחק כשנתן לשחקניו לסיאקם ולאורי לשחק את כל הרבע הרביעי, והתרעתי על כך מהרגע הראשון של הרבע האחרון

  3. יפה שמעון.
    אני יכול להעיד שבמהלך הרבע הרביעי לא הפסקת לדא7ש מנרס וווגל להכניס את הילדודס. לדעתי אגב טוב שלא נכנסו- יש להם זמן. כן חבל שבאטלר לא נכנס במקום לאורי שפשוט נכנס לטראנס של נסיונות סחיטת אופנסיב. בכלל, הגארדים של המזרח ברבע האחרון היו זוועה- קמבה גם היה ממש גרוע. אולי כן הקוריוז היה צריך להיכנס?
    קמתי והדלקתי את הטיוי לבדוק מה תוצאת הסיום ולהפתעתי הרבע השלישי היה באמצע בערך. משם באמת היו סימנים מוזרים של תחרותיות כלשהי, הכי שעשע סיאקם שפשוט שיחק רגיל לחלוטין.
    הרבע הרביעי כבר היה משהו מיוחד, והיה קשה מאוד לקלוט את זה. כאילו, הגנה, ויכוחים עם שופטים, גגות, צ'אלנג'ים, גופות על הפארקט. איפה זה ואיפה הזבל הטהור של החמש עשרה שנה האחרונות? מה נסגר?

      1. אבל זה לא היה "אולסטאר" אז ווי נואו איט.
        .
        אגב, היה גם משעשע לראות את סימונס באטרף בהגנה מול אמביד. נתן בסהכ משחק לא רע בכלל.

      1. מייקל נגד מגיק, היו ימים, אבל נראה לי שמצאו פורמט טוב. כל הקונספט של ניקוד יעד מכריח אותך לשמור. אין זמן שיגמר אז בתאוריה אתה יכול גם לחזור מ40 הפרש ברבע האחרון

  4. יש לי רק תקווה אחת – שהרבע האחרון הזה, שכל הכוכבים שיחקו פול און בלי צחוקים – יעלה להם את החשק לעתיד.
    רק תחשבו על 48 דק' של אינטנסיביות כזאת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט