דיון הופס – השאלה הגדולה (5) / רועי ויינברג

לאחר החלקים הקודמים שנגעו בקבוצות הפלייאוף, שווה לדבר על חלק מהמתמודדות לפלייאוף במערב: פורטלנד, ניו אורלינס, סן אנטוניו וסקרמנטו. מה השאלה הגדולה בשבילן עד סוף העונה (ומעבר לה), מעבר להאם יגיעו או לא לפלייאוף?

סן אנטוניו – מי הגארד המוביל?

יש שלושה גארדים בסן אנטוניו (ואת לוני ווקר שמחכה על הספסל). הראשון, דמאר דרוזן, אחלה שחקן. 23 נקודות עם 5.7 ריבאונדים ו-5.2 אסיסטים על 2.5 איבודים במשחק. הוא הגו-טו-גאי של הספרס ושחקנם הטוב ביותר, אבל בן 30 ויכול לסיים חוזה השנה. הוא קלע 8 שלשות העונה – קליי תומפסון קלע יותר מזה ברבע אחד.

השני, דיונטה מארי, גם שחקן לא רע בכלל. הוא הראה שיפור בכל מדד מהעונה האחרונה בה שיחק, למרות שחזר מפציעה, משמעותי בהגנה והראה דומיננטיות בשלושת המשחקים האחרונים, כשדרוזן נפצע בראשון מביניהם ולא משחק בשניים האחרים. הוא נכנס לצבע במקום דרוזן ומוביל את ההתקפה, כשבתקופה הזאת הוא מסר 21 אסיסטים ואיבד כדור אחד. הוא קלע 28 שלשות העונה – קליי תומפסון קלע יותר בגמר המערב של 2016, ב-7 משחקים.

השלישי, דריק וויט, פיתח כימיה עם דרוזן בשנה שעברה. השנה הוא מוביל את הספסל של הספרס ועושה עבודה טובה בתפקיד כשהוא אולי השחקן השלם ביותר מבין השלוש מבחינת הגנה, ראיית משחק וקליעה, אבל שיחק רק 78 דקות ביחד עם מארי, הגארד הצעיר השני של הספרס. קליי תומפסון, כבר ראיתם את זה מגיע, עובר את הכמות הזאת בשני משחקים אקראיים שלו.

כדי לנסות לפתור את זה הספרס משתמשים בגארד רביעי, ברין פורבס. הוא קולע מרחוק (37.6% מהשלוש ב-6 ניסיונות בערב), אבל שחקן הגנה חלש ולא אחד שעושה משהו מעבר לריווח המגרש. אין לקבוצה כמו הספרס את האפשרות לשחק עם שחקן שכל מה שהוא עושה הוא לקלוע מרחוק, במיוחד כשאף אחד אחר מלבד למרקוס אולדריג' לא זורק גם מחוץ לקשת בתדירות גבוהה. מי הגארד שהם צריכים לבנות סביבו? מה הם יעשו עם שני האחרים?

פורטלנד – יש תקווה להגנה?

ההגעה של טרבור אריזה גרמה לפורטלנד להראות טוב יותר לפרק זמן קצר והתרומה שלו בהתקפה אכן מורגשת עם 10 נקודות למשחק ב-39.5% מהשלוש וריווח ללילארד ומקולום. הוא לא הצליח לשפר יותר מדי את ההגנה שלהם, שאולי השנייה הכי גרועה בליגה מאז שהוא הגיע (והייתה הרביעית מהסוף לפני כן). יוסוף נורקיץ' וזאק קולינס אמורים לחזור, אבל יכול להיות שעד שהם יחזרו לכושר מלא הבלייזרס יצאו מתמונת הפלייאוף.

אז מעבר לשאלת החזרה שלהם, יש את השאלה של מה קרה להגנה. בעונה הקודמת ההגנה שלהם הייתה יחסית ממוצעת והעזיבה של אל פארוק אמינו ומו הרקלס כנראה פגעה בהם יותר ממה שהעריכו לפני שהעונה התחילה. לילארד ומקולום צריכים סביבם שחקני הגנה טובים ואין כאלה, לפחות כך נראה. חסן וויטסייד נותן מספרים יפים אבל לא עוגן בהגנה כמו נורקיץ' וכרמלו אנטוני מעולם לא היה שומר גדול. יכול להיות שהזמן המשותף שלהם במהלך הפגרה והנטייה של קבוצות של סטוטס להתחבר לקראת סיום העונה תספיק בשביל פלייאוף, אבל ההגנה שלהם לאורך כל העונה לא תאפשר להם להיות משמעותיים שם, ואולי מראה את תקרת הזכוכית של השילוב בין דמיאן לילארד לסי ג'יי מקולום. האם הם יצליחו לשמור טוב יותר?

סקרמנטו – נפילה אחורה או שהם פחות טובים משחשבו?

הקינגס בשנה שעברה היו אחת הקבוצות הכיפיות ביותר בליגה. 39 ניצחונות ופספוס של הפלייאוף אחרי ריצה פסיכית של הקליפרס, אבל כדורסל מהיר ומלא הנאה, קצת כמו ממפיס של השנה. מסיבה כלשהי הם החליטו להפטר מהמאמן, דייב יגר, ולמנות את לוק וולטון במקומו. וולטון הביא להאטה משמעותית של הקצב (מ-103.89 בשנה שעברה ל-98.6) העונה בניסיון למשחק מסודר יותר, ובכך חשף את החולשות של הקינגס במשחק העומד. בשנה שעברה די'ארון פוקס ובאדי הילד היו נהדרים ביחד, השנה וולטון נאלץ להפריד ביניהם ולהעלות את הילד מהספסל. הקינגס מנסים להעלות את קצב המשחק והוא אכן עלה בהשוואה לתחילת העונה, אבל עדיין לא הגיע לגבהים של השנה הקודמת, כמו כל הקבוצה.

אפשר להאשים את המצב בתפקוד של וולטון, בהאטת המשחק או בפציעות המשמעותיות של פוקס (18 משחקים בחוץ), בוגדנוביץ' (11) ומארווין באגלי (החמיץ 41 משחקים העונה, 25 מהם בגלל השעייה), או שקבוצות פשוט למדו אותן והחליטו לנסות למנוע מהקינגס התקפות מעבר יחד עם הרצון של וולטון להאט את המשחק – 19.6% מההתקפות שלהם אשתקד היו במעבר לעומת 14.3% השנה. הניסיון להגברת הקצב על חשבון משחק יותר מסודר הפסיק כשהם התחילו להפסיד, ויכול להיות שחזרה אליו תעשה טוב לקינגס, אחת הקבוצות המאכזבות של העונה.

ניו אורלינס – כמה זמן וויליאמסון יכול להשאר על המגרש?

כתבתי בהרחבה על הכושר הטוב של ציון שיכול להכניס את ניו אורלינס לפלייאוף אתמול. הוא אכן שחקן מעולה וב-form אדיר, אבל עדיין לא שיחק יותר מ-33 דקות במשחק אן.בי.איי. במכללות ראינו אותו משחק משחקים שלמים של 40 דקות על הפרקט והוא מצליח להיות משמעותי ברבע האחרון, אבל זמן המשחק המועט יכול להיות בעייתי בהמשך. אנחנו גם לא רואים מגמה חדה של עלייה ממשחק למשחק, כנהוג אצל שחקנים תחת מגבלת דקות.

השוואה מעניינת יכולה להיות העונה הראשונה של ג'ואל אמביד. אמביד שיחק 25.4 דקות למשחק בעונתו הראשונה בליגה, בה שותף ב-31 משחקים, ונתן מספרים נהדרים. עד עכשיו הוא לא מצליח להשאר לאורך זמן על הפרקט (רק בעונה אחת שיחק יותר מ-30.7 דקות למשחק עד עכשיו, מעולם לא עבר את 34 הדקות) ובעונות הקודמות הייתה לו בעיה חמורה, שהשתפרה השנה, של כושר ברבע האחרון. וויליאמסון במצב קצת יותר טוב ברבע הסוגר, בין היתר בזכות חלוקת דקות חכמה של אלווין ג'נטרי, אבל יכול להיות שכמות הדקות הנמוכה עכשיו היא סיפטום למשהו שישפיע עליו לכל אורך הקריירה, או סתם זהירות אחרי פציעה ארוכה של שחקן שנחשב לפציע.

הערה חשובה: פניקס מועמדת לפלייאוף, אבל לא כאן. הם סבלו מלא מעט פציעות כשדיאנדרה אייטון שיחק רק ב-23 משחקים, ביינס ב-33 וגם רוביו ושאריץ' פספסו תקופות משמעותיות. לכן קשה לשפוט אותם.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 51 תגובות

  1. תודה רועי : אני אתייחס לזה בכמה נקודות :
    2. זה היה צפוי לגבי פורטלנד נורקיץ היה מרכז ההגנה שלהם ואבידות של שחקני הכנף היו משמעותיות וכולם ידעו על כך , מישהו צריך לשלם בתפקיד שלו , יש להם גם את אחד המאמנים הגרועים בליגה שאין לו מושג בכדורסל כל מה שהוא יודע זה להביא את הכדור לכוכב ולהתפלל, אני חושב שבנייה מחדש תיטיב להם התקרה שלהם ברורה,, ואפשר להוציא המון נכסים על שחקן כמו דמיאן, וגם לא מעט על מקולם.
    .
    3. לגבי סקרמנטו שוב מדובר באחד האמנים החלשים בליגה הוא קיבל קבוצה צעירה אתלטית ופשוט פגע בה אנושות, עם ההחלטה להאיט את המשחק, שוב קבוצה שלא ממצה חצי מהפוטנציאל שלה.
    .
    4. וויליאמסון חזר מפציעה ארוכה , ניו אורלינס לא תסכן אותו לעונה הזאת בטח שהוא אמור להיות הקורנר סטון שלה לעונות הבאות אין שום סיבה לשחוק אותו העונה בטח שהפליקאנס לא יהיו בפלייאוף , הוא ממש אבל ממש לא פצוע כמו אמביד, הוא בהחלט יהיה שחקן של 32-34 דקות עונה הבאה .
    .
    פיניקס לא תהיה בפלייאוף העונה לא יודע איך היא מועמדת , זה אשמתם שיש להם שחקנים כמו אייטון שלוקחים חומרים אסורים, הם קבוצה טובה, אייטון ובוקר עשו קפיצת מדרגה אדירה השנה (אייטון בתחום ההגנתי), בוקר הפך לאחד השחקנים החכמים בליגה התקפית

  2. סאן אנטוניו: וויט ומארי לא מסתדרים ביחד ולדעתי צריך לשלוח אחד מהם בטרייד, אולי גם את דרוזן, אבל זה תלוי בביקוש שיהיה לו.
    פורטלנד: פציעות של שחקני מפתח פגעו משמעותית בבלייזרס. לעונה הבאה חשוב להביא יותר עומק.
    סקרמנטו: כנראה ששחקנים ששיחקו תחת פיל ג'קסון הם לא כל כך מוצלחים בתפקידים אחרים (ג'ורדן, פישר, וולטון וכו').
    ניו-ארלינס: פלייאוף עכשיו ימנע מהם לעשות מהלכים שהם צריכים לעתיד הקרוב. כרגע חשוב בעיקר לעבוד לאט ובביטחון עם זאיון.

    1. על סמך איזה בסיס אתה טוען שוויט ומארי לא מסתדרים ביחד?
      הם שיחקו רק 78 דקות ביחד, והנט רייטינג שלהם הוא 10+,
      שני הכי טוב מכל הצמדים הרלוונטים לרוטציה של הספרס

  3. לא ברור למה לא התבצע טרייד מאוד פשוט והגיוני, גורדון תמורת אוברה.
    פיניקס צריכים שחקן הגנה טוב ב4 עם יכולת קליעה מחוץ לקשת וגם אחד שפחות ידרוש כדור כמו אוברה.
    אורלנדו צריכה יוצר נקודות בעמדה 3, אייזק ב 4 כבר תקע יתד.
    טרייד פשוט היה תורם ל 2 הצדדים

    1. מי יתן את אוברה על גורדון חחח.
      אוברה חיה רעה ועם פוטנציאל שיפור עתידי. אתה חי בסרט אם אתה חושב שהסאנס ימצאו אי פעם 3 יותר טוב מאוברה.
      4 סביר לא בעיה למצוא בשוק. הנה גרמינגאאנט מסיים חוזה קראודר מסיים חוזה לא חסר שחקנים שיסיממו חוזים גם עונה אחרי. ויש להם את ברידגס שמתפתח יפה שבכלל לא בטוח יצטרכו 4 להביא. על מה אתה מדבר יא ציון?

  4. כנראה שלא ניהיה בפליאוף, זאיון חזר מאוחר וכך גם פייבורס שעד שלא הצטרף הקבוצה ממש לא הייתה מאוזנת.
    המרחק ממפיס נראה בלתי ניתן לצמצום.
    המטרה הכי חשובה כרגע היא לבדוק מי השחקנים שמתאימים לשחק ליד זאיון וגם איפה זאיון צריך לשחק כ 4 או 5.
    הקבוצה התחילה להתחבר לונזו ואינגרם הוכיחו שהם שווים, אינגרם בדרך לחוזה מקס ולהיות הכוכב לצד זאיון, לונזו מתחיל להראות כמו הגארד שציפו שיהיה, כמעט כל ערב טריפל דאבל ושיפור של קליעה מחוץ לקשת.
    השאלה היא מי הכי יתאים לצד זאיון בצבע ולמצוא מחליף לג'רו, צריך d&3 ברמה הגבוה ויש פה קבוצה שרק צריכה לרוץ.

  5. תודה רועי. סקרמנטו למרות הנסיבות של פציעות בהחלט נראים שנתקעו במקום כרגע, לא ראיתי מספיק בשביל לחוות דעה מבוססת מספיק אבל מהקצת שכן ראיתי נראה שוולטון קצת מנסה להנחיל סגנון שפחות מתאים לשחקנים הראשיים שלו … ניו אורלינס צריכים לשמור על זאיון בצמר גפן כרגע ולראות שהוא מסיים בריא את העונה קודם כל ממב שנשאר ממנה. לא הייתי נותן לו יותר מגג 26-28 דק'.

  6. תודה רועי
    .
    סאק זה בעיקר החתמות לא טובות פציעה של באגלי ולדעתי גם וולטון שפשוט מראה חוסר בטביעת אצבע. הם יותר מוכשרים מהמיקום שלהם.
    .
    לצערם של הספרס אף אחד מהנל הוא שחקן שיוביל אותם לאנשהו ככינור ראשון ואולי גם לא שני

  7. כשמסתכלים על טבלת המערב – רואים מי כוכב ומי (עדיין/כבר) לא.
    6 קבוצות עם כוכבים מוכחים נכנסו לפלייאוף – כל השבע הראשונות למעט אוק' סיטי.
    הקרב על הכרטיס השמיני הוא בין קבוצות ללא כוכב על מוכח.
    כאן המקום לשני סייגים:
    1. דמייאן לילארד הוא ללא ספק כוכב גדול ולקח את פורטלנד על הגב שנים; מותר לו ליפול שנה אחת. אין לו מספיק עזרה.
    2. אני חושב שהמקום של אוק' סיטי מוכיח לנו כמה כריס פול הוא כוכב גדול. האופי והגישה שהביא איתו גרמו לכל השחקנים שם להתגייס למשימה. בדיוק כמו שעשה בקליפרס וביוסטון. הסגל סביבו לא עולה בהרבה על הסגלים שמתחתיו. שימו את פול בקבוצות שמתחתיו, במקום הרכז הפותח, והן עושות פלייאוף. כמעט כולן.
    .
    מה אנחנו עוד לומדים? בוקר עדיין לא כוכב (למשל ברמה של לוקה); טאונס עדיין לא מספיק כוכב (מתי יהיה?); דרוזן לא מספיק בשביל המערב; סקרמנטו והפליקנים-פרה-ציון מבוססות על כוכבי-הופס.

    1. מה שאנחנו לומדים זה שהחלטת שכוכב מוכח מביא פלייאוף, ואז כשזה לא הסתדר לך עם לילארד חרטטת משהו. לוקה היה שנה שעברה כוכב לא מוכח ועכשיו הוא מוכח? במה הוא מוכח יותר מדרוזן ואולרידג' שכבר הגיעו לפלייאוף?

      1. החלוקה מאוד ברורה, הכוכבים בפנים, הדרג השני על הגבול או בחוץ. החרגתי את לילארד ואת פול (הקשיש), זה לכאן וזה לכאן. לוקה השנה טוב בהרבה משנה שעברה (כאילו שלא ידעת את זה), דרוזן במערב מספיק למקום 7 ומטה. פול במקום רוביו – פלייאוף. פול במקום ווייט – פלייאוף. פול בסקרמנטו – פלייאוף (טוב שם יש את וולטון אז לא בטוח)
        .
        שמעון – לא היה לי נעים ללכלך על קאט, נראה לי שאתה די צודק. מיני ראו פלייאוף עם ג'ימי – עוד כוכב מוכח.

      2. ליליארד עשה מספיק כבר. ולוקה שנה שעברה לא היה כוכב והשנה הוא כוכב. גם גימי p הוא שחקן פלייאוף הוביל את פאקן מיניסוטה!!! לפלייאוף!!
        לברון היה מחליף שם את כל הסגל אבל גימי לא ברמת פאסיב אגרסיב של השיקוץ. השיקוץ הוא ברמה אחרת בפאסיב אגרסיב.

    1. אחד השחקנים היותר טובים בספרס העונה, אבל לא חושב שיכול להיות רכז פותח לאורך זמן, למרות שהצליח בנבחרת אוסטרליה. כן צריך לפתוח במקום פורבס, לא כרכז פותח.
      .
      ואני סובל מאייג'יזם בכיוון ההפוך, אגב.

  8. תודה רועי.
    .
    בנוגע לספרס – (היה) צריך להטריד את דרוזן, לאנשהו, ואת פורבס לקונטנדרית שצריכה שלשות. זה לא קרה.
    .
    בקיץ הסטאטוס של שניהם משתנה –
    .
    פורבס מסיים חוזה, אפשר להשאיר בשכר מינימלי, אבל נראה לי שהוא יחתום במקום אחר אלא אם יקבל הצעה יפה מהספרס שאני חושש שיתנו לו.
    .
    דרוזן, להערכתי, לא יממש את האופציה, וידרוש חוזה יקר וארוך. לדעתי לא כדאי לספרס להשאיר אותו, אבל לצערי אני חושב שיעשו זאת.
    .
    לדעתי אין שום צורך לבחור, בשלב זה, בין שלושת המוסקטרים הצעירים, אבל, לצערי כבר אמרתי? יתכן שיטרידו אחד מהם. לא יודע איזה, אבל אולי ווקר כי החוזה של מורי נמוך יחסית וכי ניכר שפופ מחזיק מוייט.
    .
    הלוואי ואתבדה.

    1. אי העפלה של ספרס לפלייאוף יסמנו את תחילת הבניה מחדש. אין היגיון להחתים את דרוזן על חוזה ארוך ולכן הוא יקח את האופציה. יתכן שקבוצה כמו ניו יורק תהיה מוכנה לעסקה עליו תמורת שני שחקנים זולים יותר – למרות שאין לזה הגיון לקבוצה שרוצה לעשות טאנקינג.

  9. תודה רועי.
    פורטלנד זו בדיחה ותיקה. אני זוכר לפני שתיים-שלוש עונות משדר שעשו על פורטלנד בתקופת טרום העונה. הנושא היה גיבוש זהות הגנתית. ובאמת הם התחילו את העונה די טוב אבל לאט לאט (גם עקב פציעות) הכל הלך והתמוטט והם חזרו לסורם. עם ליליארד ומשולם אין מה לצפות ליותר, ולכן אני לא מופתע שגם השנה הם חלשים.
    לגבי ציון, אני הייתי מאוד חושש לתת לו לשחק יותר מ 25 דקות. הבחור עוד לא עלה על מגרש וכבר נפצע. הוא כבד מאוד ומשתמש בכוח, הוא תאונה שמחכה להתרחש. הוא צריך קואצ׳ר שילמד אותו להימנע מתנועות שמסוכנות לו (קובי, לדוגמא, אמר פעם שהוא לא משתטח לכדורים וככה הוא נמנע מפציעות טיפשיות. ישנם עוד דברים ששחקנים חכמים וזקנים לא עושים וכדאי שציון ילמד מהם . . .)

  10. אני חושב שבין הארבע ניו אורלינס תסיים ראשונה. כבר כתבתי שהליגה תתמוגג מסידרת פלייאוף בין הלייקרס לניו אורלינס. לברון מול זאיון. אבל לגריזליס יש פור של 5 נצחונות מול ניו אורלינס ולמרות שיש להן 2 משחקים ראש בראש אחד אחרי השני אני מתקשה לראות את ניו אורלינס עוברת את הגריזליס.

    1. א) אני לא אתמוגג מסדרה בין הלייקרס לפליקנס.
      ו-ב שלא קשור בכלל לסעיף הראשון, מה פתאום) אנחנו באמת רוצים פשוט לתת לליגה מה שהיא רוצה? לתת להם להמשיך בילדותיות לקפוץ מהייפ ענק לשחקן בודד להייפ ענק לשחקן בודד אחר, בלי לנסות ללמד אותה שום דבר, בלי להכריח אותה להתפתח, להכיר בשחקנים אחרים?

      1. גם אני לא. לא מבין מה יש להתמוגג מהסוויפ של לברון והוא עוד ינפח סטט מולם חבלז. חס וחלילה. לנא אין מה לחפש בפלייאוף והם לא יגיעו אליו ותכף יתחילו להפסיד שוב אנשים פה קצת חיים בסרט.
        הספרס פורטלנד וממפיס ללא פציעות וגם הסאנס יסיימו לפני הפליקנס חברים יקרים אוהבי ציון.
        סקרמנטו זה מועדון שהטופ שלו בשיאם זה מקום 7 8 ואני אופטימי. דיארון פוקס לא שחקן מספיק טוב לקחת קבוצה גבוה זה לא ראס חברים. באגלי אמרתי לכם שיהיה פלופ ענק לא הקשבתם הוא כשרוני רק כסקורר כזה פה ושם. באדי הילד זה התותח היחיד שם. צפוי להם עתיד בתחת. מצטער זיו. לא רואה אותם עושים פלייאוף גם עונה הבאה האמת.

  11. ליליארד וסי גי כן מספיק טובים להוביל לאליפות. צריך מאמן טוב ושחקנים נורמלים סביבם ולא אל פארוק אמינו והארקלס זה לא שחקנים נורמלים. גם נורק חלש. הצעתי מזמן להטריד אותן שעוד היה בשיאו וצחקו עליי פה.
    האם זה יקרה? לא
    פורטלנד לא עושה מספיק בשביל דמיאן כמו שמורי עושה בשביל הארדן ופרסטי עשה בשביל ראס וזה מאד חורה לי.
    אין מצב שפורטלנד לא מצליחה לשים יד על שום שחקן בכיר לצד דמיאן ואיש עד כדי כך לא רוצה לבוא לשחק שם.
    פורטלנד מרחק שחקן אחד טוב ומאמן נורמלי מאליפות.
    פורטלנד צריכה ללכת בכל הכוח על למרקוס דרוזן ומילס בלי להיפרד מדמיאן וסיגי. גם אם ישיגו רק שניים מהם זה שדרוג עצום. אין להם מה לחפש בספרס והם בדיוק מה שדמיאן צריך. אגב להחתים את גיי קראודר בקיץ.
    המנגר שלהם קופא על השמרים לא מבין ששעון החול של דמיאן הולך ואוזל…

      1. שים שם את אנתוני דיוויס במקום נורקיץ ותראה מה קורה. אגב גם לברון בלי דיוויס לא עשה פלייאוף…
        רק רפה הבנה לא יודע להעריך מה שווים דמיאן וסי גי. אגב הם כבר עשו גמר מערב עם הארקלס ואמינו. כמו שדמיאן אמר בקיץ כל מה שאנחנו צריכים לאליפות זה אנתוני דיוויס. אבל לברון לקח אותו מה לעשות…

          1. המשפט שלי היה שחסר עוד כוכב. וגם בלי סי גי ומשלימים במקומו כמו דני גרין וכו ועם דיוויס זה יכול להיות אליפות.
            גם שחקנים משלימים טובים ליד דמיאן וסי גיי פורטלנד יכולה להיות אלופה. יש שם בעיית מאמן קשה. סטוטס הוא כמו ברט בראון.
            כמאמר הרשע מה אני מדגיש ובא להגיד שדמיאן וסי גי הם לא הבעיה בפורטלנד והם כן שחקני אליפות. הם הבעיה האחרונה שם.
            יש שם שחקנים גרועים מאמן גרוע ויותר מהכל הנהלה שלא עושה מספיק לבנות קונטנדרית סביב דמיאן.
            אפשר להעביר את סי גי בהחלט אבל התמורה עליו תהיה אולסטאר בלבד. מה הכוונה? אני לא מעביר את סיגי למשל על טוביאס מידלטון הולידיי. ומעליהם זה רק אולסטאר.
            ספלאש בראדרס לקחו את.פורטלנד רחוק פשוט מסביבם זה זבל אורגני טהור
            אני כמובן מוכן לעשות טובה ולקלוט את דמיאן בפילי ואפילו אתן תמורה נאה בדמות סימונס והורפורד.

  12. פופ הזה התאהב ככ בתדמית הגאון שהופך נגרים מהיערות לשחקני nba שהוא שכח שהקסם לפעמים נגמר ובסוף מדבר הכשרון עם כל הכבוד לפורבסים וויטים ומורים למיניהם….
    תעשה כבר ריבילד יא זקן עקשן

  13. בקשר לסן אנטוניו-
    הכל מתחיל מניהול משחק כושל של מאמן שאיבד תקווה ורק מחכה לאמן את הנבחרת באולימפיאדה.

    הרוטציות של פופוביץ' לא הגיוניות ולא מתאימות לקבוצה שרוצה להגיע לפלייאוף
    לא יכול להיות שקבוצה עם כוכבים בסדר הגודל של רוזן ואלדריג' בקושי עושה פלייאוף בטח אחרי עונה שהסופר טימס של הרוקטס והגולדן סטייט התפרקו.

  14. לגבי סן אנטוניו :
    זה סוף תקופת פופוביץ לדעתי…הוא יעשה בשכל אם יפרוש.. הקבוצה צריכה בנייה מחדש ..לא הוא האיש שיעשה את זה בגילו . תהיה לו סבלנות לבנות משהוא לחמש שנים קדימה ??
    לה מרכוס הוא סופר שחקן אבל כבר מתחיל להזדקן…דרוזן זה לא מישהו לבנות עליו …כל הצעירים שחקנים משלימים בינוניים במקרה הטוב…אם הם העתיד של הספרס אז הארגון בבעיה גדולה.
    דווקא ברטנס שוחרר ונותן עונת פריצה…..
    אם אני מסתכל על הרוסטר , פשוט אין שם עתיד …

  15. תודה רועי
    כתוב נכון ומאוד רלוונטי.
    .
    אתייחס לקבוצה שלי, הספרס,
    אנחנו חווים עונה לא פשוטה, זה ברור. אבל יש כמה נקודות אור.
    אחת מהם היא המשחקים האחרונים של דז'ונטה ובעיקר גרף השיפור שלו.
    אנשים שוכחים שהוא חוזר משנה פציעה, נסו להיזכר בפול ג'ורג' או גורדון היווארד אחרי הפציעות שלהם. הפציעה של דז'ונטה נמצאת על אותה סקאלה. לכן, את היכולת האמיתית שלו נוכל לראות רק בשנה הבאה, אבל כבר עכשיו, בעיקר בהעדרו של דרוזן, מארי נותן מספרים שהרבה זמן לא נראו במחוזותינו.
    זה מוביל אותי לנקודת אור נוספת, השילוב שבין וויט ומארי. המדגם לא מספיק גדול, אבל השניים מרכיבים צמד גארדים עם הגנת ברזל, יסודות, זריזות, ידיים ארוכות אבל בעיקר איי קיו הגנה שרק לקליפרס ואולי לרפטורס ולבוסטון יש. וויט מצוין בקרבת הסל, דז'ונטה לא רע בחצי מרחק ולשניהם קליעה מעל הממוצע גם משלוש, הם שניהם מובילי כדור מחוננים שיודעים לשחק ליד רכז נוסף (דרוזן עם מארי מילס עם וויט) ובעיקר עושים את מי שלידם טוב יותר.
    אני לא משוכנע שהפליאוף הוא בר השגה העונה, אבל כששניהם משחקים יחד אנחנו נראה הרבה יותר טוב.
    .
    לסיכום, הבעיה העיקרית של הספרס העונה היא בהגנה, אבל החולייה הצעירה שכוללת את וויט, מארי, ווקר ופולטל יכולה לעצור את הגדולות ולראייה גם ניצחנו את כל הגדולות (למעט הלייקרס).
    עכשיו רק צריך כוכב יציב במאניטיים, דרוזן לצערי נופל בזה, ולכן לספרס יש הכי הרבה משחקים צמודים בליגה, שרובם נגמרים בהפסד, אנחנו קופאים במאניטיים.
    קבוצה שקופאת במאניטיים לא תגיע לפליאוף

  16. את מורי הייתי מטריד.
    הוא לא מניע את ההתקפה טוב.
    על ווייט הייתי בונה כרכז ראשון.
    דרוזן בעונת שיא, רק הייתי מוריד את מינון הבידודים ומסתמך עליו פחות, בהתקפה עם יותר תנועה ומסירות (מביא פורוורד קולע ורכז מחליף במקום מורי).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט