משחק האול סטאר מא' עד ת' בנצחון קבוצת לברון 155-157 / גיא א. ומנחם לס

5. נתחיל ממספר 5, סקירת המשחק

תשאלו אותי? הפאול שניצח לקבוצת לברון את המשחק שהזיברות קבעו נגד קייל לאורי נגד אנטוני דייויס היה פאול תוקף ברור של AD על לאורי.

זאת דעתי.

אבל זה פחות חשוב. אחד מערבי האול סטארס המרגשים, סוחפים, עצובים, ומלהיבים ביותר אי-פעם הסתיים זה עתה, ואנחנו היינו שם דרך כתבנו גיא א.

הערב היה כמובן ערב מרגש במיוחד בגלל האסון לקובי בריאנט, וה-NBA ידעה כיצד לכבד, להעריך, להכיר, ולפאר את שמו וזכרו להראות את אהבתה, וכבודה לשחקן הנפלא הזה שהלך לעולמו בצורה מחרידה.

מג'יק היה אחד מאוהדיו/ידידיו הקרובים של קובי, והוא ידע כיצד להוקירו בצורה המכובדת ביותר, ובאותו זמן להביע את תודתו לדייויד סטרן שהלך לעולמו לא מזמן, כשבאול סטאר של 1992 באורלנדו, כמה חודשים אחרי שהוא – מג'יק – הודיע לעולם את ההודעה שהיכתה את כולנו בשוק שנגיף ה-HIV נמצא בדמו, דייויד סטרן אישר את הכללתו של מג'יק במשחק שבו הוא היה ה-MVP, משחק אול סטאר שהייתי בו, ושהיה מרגש כמו משחק הערב.

הדבר היחיד שקילקל את הערב היתה שירת ההמנון האמריקאי – הופעה איומה וצורמת ביותר, אחרי שזמרת ראשונה שרה את ההמנון הקנדי בצורה המכובדת והסימפתית ביותר.

בקטעים הבאים אני מסביר את הפורמט החדש בו התנהל המשחק. כל אחד משלושת הרבעים עמד בפני עצמו, והתוצאות היו רבע ראשון, 41-53 לקבוצת לברון, רבע שני 51-30, ורבע שלישי 41-41. סה" 124- 133. קבוצת יאניס מובילה ב-9, והראשונה שמגיעה ל-157 נק' ברבע האחרון – מנצחת. זה היה הפורמט לפני הרבע האחרון מתחיל בהוספת 24 נקודות לכבודו של קובי לסך הנקודות של הקבוצה המובילה, והרבע האחרון משוחק עד שקבוצה אחת מגיעה ל-157.

אנטוני דייויס החמיץ זריקת פאול ראשונה כשהיה 155-156 לזכות קבוצת לברון, אבל קלע את השנייה לנצחון.

אני לא מסוגל לתאר מה הלך ברבע האחרון. היכנסו לתגובות בבלוג החי ולא תאמינו למקרא המילים. טרוף. אולי לא היה רבע מטורף כזה בכל ימי הכדורסל. שחקנים שיחקו לחיים ולמוות. הגנות במיטבן. חסימות מעולם אחר. רבע שחובה לראות. אין ביכולתי לתארו.

קוואי לינארד זכה ב-MVP הראשון על שמו של קובי, עובדה שידעתי וכתבתי אותה בתגובות כבר מתחילת הרבע הרביעי. הוא סיים עם 30 נק' ב-8 מ-14.

אני מרגיש סחוט רגשית. מציע לכם בכל לב שתיכנסו להיילייט של הרבע הרביעי ותהיו נידהמים כמוני וכל מי שהשתתף בבלוג החי. היינו ממש בטרוף, כי לכל אחד היו את השחקנים שלו והקבוצה שלו.

משחק אול סטאר שידובר בו שנים רבות, שבנוסף לנצחון העניק לקבוצת לברון פרס של $400,000 שיוענקו לקרן מיוחדת לניזקקים שניבחרה ע"י שחקני הקבוצה. קבוצת יאניס תקבל $100,000 שיועברו לקרן לניזקקים שניבחרה ע"י שחקני קבוצת יאניס.

היו כל כך הרבה דברים מוזרים במשחק שדיברנו עליהם בבלוג החי. על לוקה דונצ'יץ ודמיאן שנישכחו לחלוטין ע"י המאמן פוגל, ועל ניק נרס שהתעקש לשחק עם קייל לאורי וסיאקם פסקל, שחקני קבוצתו, כששחקנים טובים יותר מהם ישבו על הספסל, וכו, וכו', וכו'. היכנסו לתגובות והכל יתברר לכם.

אגיד זאת במילים ישרות: ניק נרס הפסיד את המשחק ליאניס בטפשותו, ובהתעקשותו לשחק עם שחקניו ברפטורס סיאקם פסקל לקייל לאורי כמעט את כל הרבע הרביעי (למעשה אולי את כולו!).

מאמן אהבל. טירון. כמובן שישנה לו טבעת אליפות אבל הערב הוא היה שווה שממש יוקיעו אותו. מעמד שהיה גדול עליו מדי.

ערב שלא יישכח, לטוב ולרע. והNBA? התמזל מזלה שההפרש אחרי שלושה רבעים היה קטן כי אחרת הרבע הרביעי היה הופך לפארסה, כמו הרבה מרגעי שלושת הרבעים הראשונים שלא היו יותר ממשחק ראווה!

האול סטאר הבא חייב להיות ארה"ב נגד העולם. מזל כפי שהיה הערב ל-NBA לא יחזור על עצמו כל כך מהר.

1.אוקיי, משחקים אול סטאר 'קבוצת יאניס' נגד 'קבוצת לברון'

שני הקפטנים בחרו את קבוצותיהם למשחק שעומד להתחיל. ההרגשה היא שעד עתה היה זה אחד מאירועי האול סטאר הטובים ביותר: משחק ה-RISING STARS של ארה"ב נגד 'העולם' היה הקדמה נאותה לתחרות הדאנק, ואתמול אליפות השלשות והדאנק היו מהטובות ביותר בזכרון.

אני לא כותב מתוך ידע ברור, אבל ההרגשה היא שלא היה, ואני לא זוכר תחרות שלשות עם כל כך הרבה תוצאות של 25, 26, ו-27. כמובן שבעבר לא היה כדור ירוק זורח של 3 נקודות.

גם אליפות הדאנק היתה קרב אדיר בין ארון גורדון ודריק ג'ונס. אין מצב שבנאדם עושה חמש "50" ולא מנצח, מצד שני אין מצב שדריק ג'ונס מפסיד עם אחד הדאנקים הקשים אי פעם לאלה שמבינים, ולא רק מסתכלים על "הגובה" את טלית הסופרמן.

אולי לברון צדק כשאמר – –

למי שלא עוקב – הוא הציע שני גביעים, שני מנצחים, ושני צ'קים לשני הדאנקיסטים הנפלאים.

בקשר למשחק: יאניס בחר בעיקר מזרחיים. לברון בחר בעיקר מערביים. אבל במשחק כזה אתה אף פעם לא יודע מה יקרה. אתמול שאלו את שאקיל אם הוא היה חושב על MVP למפרע: "לא. לדעתי אף אחד לא חושב על כל למפרע. אבל לפתע לאיזה שהוא שחקן ישנה יד חמה. הוא 'מרגיש' את הדאנקים והשלשות. אז הוא רוצה עוד. ואז שחקני קבוצתו רואים שאחד משלהם הולך על ה-MVP ושחקן מהיריבה אף הוא הולך על ה-MVP אז הם מתחילים לעזור לבן קבוצתם.

אותו דבר עם המשחק עצמו: לא "מנחליטים" מי מנצח למפרע. פעם, כשזה היה מזרח נגד מערב, הכלל היה ששלושה רבעים נותנים הצגה לקהל, וברבע הרביעי שמים רגל יותר כבדה על הגאז. אם שחקני קבוצה "א" רואים ששחקני קבוצה "ב" מתחילים להגן, אז הם מתחילים להגן קצת יותר. ואז "א" מחזקים את ההגנה. וכך המשחק הולך ומתחמם עד שלפתע עם 2-3 דקות לסיום והתוצאה קרובה, כולם רוצים לפתע לנצח.

אבל אם קבוצה אחת פותחת פער של 25, המשחק הוא קרקס עד הסוף. לא מחליטיחם דבר למפרע. פשוט SHIT HAPPENS.

***

2. היש סכוי שהמשחק יהפוך לרציני?

ייתכן שהמשחק הזה – כמו כל הוויקאנד הזה – מושפע כל כך מקובי, שאולי ישחקו ביתר רצינות. ישנן כמה נקודות חשובות שתשפענה על המשחק הזה:

1)אני מאמין שללברון ישנה מוטיבציה גדולה מאד לזכות ב-MVP. זאת, ללא ספק ההזדמנות האחרונה שלו, ומאחר והכל בשיקגו הוא 'קובי', גם זכייה ב-MVP הזה היא כאילו זכייה ב-MVP על שם קובי.

2) אנטוני דייויס נולד וגדל פחות מ-7 ק"מ מהאולם. הוא בן שיקגו. הוא שיחק תיכון בשיקגו. הקהל ידחוף אותו. זהו משחק 'ביתי' עבורו ואולי הוא חושב ברגעים אלה בסתר, "אני הולך לסכות ב-MVP".

3) הקבוצה של יאניס היא ללא ספק הנחותה מהשתיים. לברון היה ראשון והיה לט יתרון בבחירת ה-1 או ה-2. אבל היתרון נימשך גם ב-3 נגד 4, ב-5 נגד 6, וכן הלאה. ז"א יתרון בכל בחירה מהצמד הבא. זה אומר 12 "יתרונות" קטנים שיחד הופכים ליתרון גדול. מהקבוצה יודעת זאת. השחקנים יודעים זאת. ייתכן והם יבואו עם MIND-SET של אנדרדוגים, ולכן יילחמו יותר ויישחקו ביתר רצינות.

4) לדעתי יאניס היווני לא מבין בדיוק את האול סטאר הזה כמו האמריקאים והוא ירצה לתת הצגה ולהצדיק את ה-MVP שלו מהעונה שעברה.

5) זאת הזדמנות פז לג'ייסון טאטום להראות שהוא לא סתם כוכב אלא סופר-כוכב ששייך לכיתה של לברון, יאניס, קוואי, וכאלה. לדעתי הוא רוצה לשים הלילה 30 נקודות ולהצהיר בקול רם: "ה-ג-ע-ת-י"!!!

6) שחקן שני שאני מאמין שהגיע הנה עם 'ISSUE' הוא דונובן מיצ'ל. הוא 'מערבי' שלא ניבחר ע"י לברון. זהו האול סטאר הראשון שלו. לדעתי הוא רוצה לתת הצגה ולגרום ללברון לבלוע את לשונו. הכל תלוי בכמה דקות הוא יקבל הלילה.

***

3. עדכון חי:

10:32 – אם שאלתם את עצמכם לאן נעלמתי ואני בטוח שלא שאלתם, אז דעו שכמו כל המדיה שמתי את המצלמה בצד ונשאבתי במתח לדקות האחרונות של סוף המשחק. כפי שתוכלו לקרוא בסקירה של מנחם טים לברון ניצחו. היה ערב מהנה מאד וסיכום של סופ״ש האולסטאר יופיע כבר מחר בלילה שעון ישראל!

10:13 – בוקר טוב ישראל. התוצאה 152 לכל. מכות? כמעט. חסימות? יש! לברון עצבני? יש! קוואי רוצח? רוצח!

10:03 – ע״פ טוויטר האוהדים בשיקגו מתמקדים בדברים החשובים באמת

10:02 – אמנם מאוחר ומחר יום עבודה אבל אני רשמית נהנה.

9:55 – אם יש לכם טלוויזיה וגישה למשחק. עזבו את האתר וגשו לראות. אם לא, נדפקתם איתי ואני אומר לכם שיש משחק. יאניס מרביץ גגות גם ללברון וגם לאנתוני דייויס. הזרים מסרבים לכבד את המעמד והאמריקאים נדלקו. 144 לטים יאניס מול טים לברון עם 141

9:49 – רבע רביעי. צריך להגיע למאה חמישים ושבע לנצח.סימונס וווסטברוק מחליטים להדלק וטים יאניס מובילים רק בחמש נקודות עם עם 137

9:41 – יש משחק. שוויון 41. רודי גוברט מתגלה כסוס השחור של המשחק והעסק נהיה תחרותי. ראס גם מתעורר פתאום

9:35 – טריי יאנג די חסר בושה בשביל משחק ראשון. משחק בלי פחד. המשחק נהיה מעניין! סוג של..

9:23 – גרי פייטון, לני ווילקינס, ואלאן איברסון, וד״ר ג׳יי מקבלים כבוד בפסק הזמן. הקהל המקומי מאבד את זה למראה אייברסון.

9:16 – מחצית שניה. הדינמיקה המוזרה בין לברון ללוקה עדיין נמשכת. טים יאניס מוביל 11 לעומת 3 של טים לברון. רגע מוזר נרשם כשיאניס הולך לאיזה קו מוזר ליד הסל וזורק שתי זריקות בלי הפרעה. זריקות עונשין קראו לזה פעם. בינתיים קוואי ויאניס ממשיכים לנהל קרב פרטי כאן על האם וי פי.

9:03 – אורח לא קרוא בקומה השלישית. דוויין וויד בא להתערבב עם העם. העם רוצה חתימות בצורה די נלהבת. דווין עושה אחורה פנה. מוכנים למחצית שניה

9:01 – עדיין מחצית כאן. קונזצוס בקרב השורה שלי במושבי המדיה – סוף כל סוף כדורסל מקצועני בשיקגו! אבל לצערנו לא כדורסל טוב. מקווים מאד למחצית שניה (קצת) תחרותית

8:28 – קוואי לאונרד צריך להיות האם וי פי. זה די ברור כבר עכשיו. ובהצלחה למי שיצטרך להתמודד איתו בפלייאוף

8:25 – טים יאניס משמעו יאניס ועוד כמה שרצים סביבו. יאניס קולע ה-כ-ל לקבוצה שלו. 18 נקודות והובלה בעשר על טים לברון במשחקון השני

8:11 – אתמול באתי עם ציפיות ברצפה ויצאתי מהאולם בריחוף אחרי תחרות דאנקים מהסרטים. היום באתי עם ציפיות גבוהות ואני מקווה שנראה שיפור בקרוב

8:07 – רבע ראשון נגמר. טים לברון נצחה את הרבע ותרמה 100 אלף דולר לצדקה. מבחינת כדורסל מדובר בבליל של אל אופים ואין הגנה. הקהל נהנה. קים קרדשיאן נצפתה בקהל עם קניה ווסט (יליד שיקגו) גם מזה הקהל נהנה

8:01 – ג׳ון סטיוארט מציג שחקני עבר שתרמו לקהילה. סקוטי פיפן וטרייסי מקגריידי ברשימה

7:50 – כצפוי הגנות אין. לברון נותן ללוקה אימון אישי ומעיר לו אחרי כל התקפה. לוקה עדיין נראה קצת מבויש. קוואי לאונרד בוער עם 12 נקודות וטריי יאנג משחק עם הרבה בטחון. 30 לטים לברון 22 לטים יאניס

והנה הסרטון המלא על שיקגו – תושבי העיר עדיין מחכים להתנצלות של מנחם על הפוסט מיום שישי

7:35 – איבדתי את עור התוף. בחורה נחמדה בשם צ׳אקה קאן מבצעת את ההמנון האמריקאי בצורה הכי לא מלודית ששמעתי בחיי. לברון מאבד סבלנות ומתחיל לחלק כיפים באמצע ההמנון

מתכוננים
מורביד פאשן איז אין דה האוז
דקת דומיה לקובי

עדכון חי:

מתחת לפסל המפורסם

7:23 – מתחילים להציג את השחקנים, ספייק לי מתגנב למושב שלו לבוש במעיל פרווה מטורף. קומון מציג את ג׳ימי באטלר והקהל מגיב בחום רציני

7:13- הודיאו מקרין סרטים שונים עם טיפוסים בולטים משיקגו. הקהל מאבד את זה כשהם רואים את ג׳ורדן ואובאמה

7:18 – הראפר קומון עולה ונותן שיר מור״ק על תולדות שיקגו והכדורסל העולמי. הקהל מת על זה. אני מת שכבר נגיע לעיקר

4. לפני סקירת המשחק, הסבר קצר על הפורמט החדש

ה-NBA, בנסיון להוסיף קצת מתח למשחק, שינתה את הפורמט לאול סטאר הזה ע"י שנצחון בכל רבע משחק ייחשב כיחידה בפני עצמה. כל רבע מתחיל ב-0-0, והקבוצה המנצחת זוכה בסכום כסף רציני שהולך לקרן עזרה לניזקקים, לפי בחירת שחקני הקבוצה המנצחת את הרבע.

הרבע הרביעי יתחיל עם סכום הנקודות של כל קבוצה בגל שלושת הרבעים הקודמים, כשמנצחחת המשחק תהיה זאת שתשיג ראשונה תוצאה שהיא סך כל נקודות הקבוצה המובילה אחרי 3 רבעים, פלוס 24 נקודות, לכבודו של מספר הגופייה של קובי.

אז אם לדוגמא קבוצת לברון מובילה אחרי 3 רבעים 112-119, יוסיפו 24 ל-119, ומנצחת האול סטאר תהיה הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-143 נק', אפילו אם ייק'ח לה שעה לעשות זאת.

שעה? מה בקשר ל-8-9 דקות מקסימום?

5. סקירת המשחק? עוברת לראש הפוסט!!!

לפוסט הזה יש 190 תגובות

  1. שלום לכולם, הגעתי. נסיעה של 20 דקות לקחה לי שעה וארבעים. במונחים ישראלים הארגון כאן הוא כמובן מתקתק אבל במונחים אמריקאים ובהשוואה למה שרגילים יש חריקות . לדעתי גם ההפרדה המוחלטת בין המדיה לכל מה שקורה מאחרי הקלעים פוגמת בסיפור שאפשר לספר. אבל חלאס, אנחנו כאן, אז בוא נהנה. אני גם אפרסם תמונות מאתמול עם קצת סיפורים

  2. שתי הקבוצות על המגרש. מאחורי הקלעים טרוף מוחלט וכל העיתונאים מתמרקים במרץ (טלוויזיה). כמה חמודות רציניות אבל אני נשוי אז מי מסתכל. לדעתי התור למעלית למושבי המדיה זה חצי שעה לפחות. למזלי אני מכיר את כל המסדרונות כאו אז עליתי למושב שלי דרך המדרגות חירום.

  3. מוזר מאד: בכל האול סטארס שהייתי בהם לעתונאים נתנו מושבים מצויינים די קרוב למגרש באיזה שלוש או ארבע שורות מסביב כל האולם. גיא, אתה יכול להיכנס למשבצת הזאת ולהכניס מה שתרצה.

    1. כשאתה כתבת אני חושב שדיוויד סטרן היה מאד מעוניין בחשיפה (ובטח ובטח שחשיפה בינלאומית). אני חושב שהאסטרטגיה שלהם התשתנתה. השחקנים כולם מחזיקים חשבון אינסטגרם, והם מספרים הרבה מהסיפור בתנאים שלהם ובלי תיווך מהמדיה.

        1. חחחחח
          יתחילו לדחוף לי את זה לסמארטפון בקרוב?
          יש מישהי שכל הזמן דוחפת לי אפליקציות לסמארטפון ואני לא יודע להגיד חלאס.
          🙂

  4. בלי להיכנס לקטע הגזעני, מה שרואים עכשיו גובל בפולחן אישיות לקובי.
    אם הוא היה חי, היה מאד נהנה לראות איזה פסטיבל עורכים לכבודו.

      1. חחחחחחח, בדיוק. הצביעות חוגגת. שנאו אותו? לא רק. בעיקר קנאו בו.
        אבל הוא הוכחה טובה שהעבודה הקשה משתלמת.

  5. האמת אני נהנה מכל המשחקי מילים לכל שחקן שעולה, מרשים שאשכרה הם עשו את זה לכל שחקן ,קומון נותן עבודה

  6. האן בי איי הפך להיות משחק של כהי עור (מטעמי פוליטיקלי קורקט לא משתמש במילה כושי). הם אתלטים טובים יותר שאבותיהם עברו סלקציה בתנאים יותר מאתגרים מהבחינה של הכושר הגופני. העבדים שנחטפו מאפריקה היו היותר חזקים ויותר בריאים כדי שיצליחו לעבור את דרך התחתים למושבות ולעבוד בכותנה ושאר מלאכות קשות שהוונילים העדיפו לא לעשות. חלק מצאצאיהם אתלטי על שמשחקים כדורסל ופוטבול וכדורגל כגלדיאטורים מודרניים שמרוויחים סכומי עתק לקול תשואות הקהל. ילד יווני שראה גלדיאטורים מנצחים בזירה לא חלם להיות חזק וגיבור כמוהם? ככה ילד אמריקאי אפריקאי שרואה את מייק או קובי חולם להיות קופי שלהם…

  7. זה הפך להיות שואו
    אין בכלל הגנות. כמו המשחק של הרוקס ראיתי כמה דקות ועזבתי. זו פשוט לא תחרות יותר. רק שואו. ואתם רואים את זה פה בבלוג שיש מעט משוגעים לבסקטבול אבל לא מסה שהייתה צריכה להיות במשחק של סופרסטארים. כולם חברים אין יריבויות.
    אין תחרות אמיתית.

    1. אין תמריץ. ניסו לעשות את עם הצדקה אבל לדעתי זה מתואם שבכל רבע קבוצה אחרת תנצח. אני זוכר את המשחקים משנות ה80 וה90. גם אז לא הרגו אחד את השני בהגנה אבל שיחקו לנצח

  8. דווין וייד עורך ביקור פתע בקומה השלישית במושבים הרגילים. שחקנים לא מגיעים בד״כ לקומות העליונות. הקהל בטרוף. וויד מבין את גודל הטעות ועושה אחורה פנה אחרי שתיים שלוש חתימות

  9. בוקר טוב רפי הבנה אני רואה 92 נק בחצי תמיד יש לאיפה לשאוף 😂😂 הסייבורג ויאניס נלחמים על הmvp.
    טלפז הביא אותה בבדיחה עכשיו יאניס בחר את השחקנים האלו כדי שלא יפריעו לו לקחת mvp 😂😂

    1. משהו קורה עם לוקה. הוא נראה לא קשור רב הזמן. גם אתמול באימון הוא היה לא קשור אליהם. זה טוב, הוא מסוג הטיפוסים שיכניסו את הסכין עם חיוך שתהיה לו הזדמנות

  10. רודי ויאניס קופצים כאן כאילו הם לפני תחרות אגרוף ומדברים טקטיקה עם נרס. לדעתי האמריקאים באו להנות והזרים באו לתת בראש ויש מצב שיהיה אחלה רבע

  11. מגיע לניק נרס. איזה אליפות ברט בראון ודוראנט הביאו לו במתנה יאללה. טריי היה סוגר מזמן את המשחק מהלוגו.
    לפחות קיבלנו רבע אחרון במוד פלייאוף. מסכן הארדן בכלל לא מסרו לו אחרת הוא מזמן היה סוגר את זה השיקוץ ניסה לצאת המלך שעה היה מביך לראות את זה.
    בכלל הקהל בחר בלוקה ויאנג וקיבל את הלוזרים הכי גדולים בליגה פול ולאורי במופע קלאץ 😂😂😂

    1. בהתקפה האחרונה אחרי פסק הזמן, הארדן היה כל כך חופשי שהוא לא ידע מה לעשות (או ממי לנסות למשוך עבירה…)
      .
      לברון באמת זרק הרבה יותר מדי. אבל נקודת העונשין של דייויס? לדעת למצוא שחקן תחת שמירה מתחת לסל, זו ההגדרה של "מנהל משחק", גם אם לא נרשם ללברון אסיסט במהלך.

      1. היה אס לכל דבר. אני רציתי לראות קוריוז דונציק בקלאץ ממטירים אבל המבוגרים לא מוכנים לתת לילדים מסתבר ואמרו להם זה לא הזמן שלכם.
        לאורי הוא הgoat בפלופי הגנה עבר את מאנו בגדול. הארדן ה goat בפלופי התקפה.

  12. במפתיע, משעשע למדי. זו הכמות הגדולה ביותר של הגנה שיצא לי לראות אי פעם באולסטאר. שיחקו אותה, ה-NBA, עם השינויים.
    .
    אז –
    א. זו הייתה עבירת מגן ללא כל ספק (לאורי תפס את היד של דייויס)
    ב. ברכות לקאוויי.

  13. סגרו ליאניס קצת את הצבע רבע אחרון והופ…עשה הודיני
    הארדן אומר לעצמו מזל שאני לא בקבוצה עם לברון חחחח איך הוא ניסה שעה לגנוב בכוח את סל הנצחון היה מצחיק

  14. ניק נרס משחק עם לאורי וסיאקם שלא צריכים לראות מגרש ברביעי.
    קורא מהלכים לסיאקם שאין לו מושג
    כל פעם שהלך.לאמביד זה סל או עבירה.

    היה צריך לשחק עם ג'ימי ויאנג ברבע הרביעי במקום לאורי וסיאקם
    אף אחד חוץ מאמביד לא היה מסוגל לעשות נקודות בדקות האחרונות
    יאניס לא בכיוון בכלל

  15. ורק לחשוב שקבוצת הנגרים של יאניס היתה מנצחת..
    איך הטמבל הזה לא בחר את קוואי
    אמביד היה נשאר לו שם גם כבחירה רביעית

  16. מל יש לך טעות בהקדמה:
    לברון אמנם קיבל זכת לבחור ראשון את שחקני החמישייה, אבל בספסל ליאניס היתה זכות בחירה לפני לברון. בעצם לברון בחר 4 שחקנים לפני יאניס (ההשלמה לחמישייה), והיווני בחר 7 שחקנים לפני לברון (הספסל).
    בהתחשב בזה שהחמישייה לכאורה איכותית יותר, זה סוג של מתקזז עם הכמות.

  17. אגב, אין מתאים מהתאריך הזה לחגיגת הכדורסל הגדולה בתבל: יום ההולדת של מייקל ג'ורדן, וגם זה של מיקי ברקוביץ'.
    מזל טוב לחוגגים.

  18. תודה על סיקור האירוע גיא שבלי ספק התעלה ברמה על האירוע הדי לעוס הזה. התעוררתי במודע רק לרבע הרביעי, ייאמר לזכות השינוי בפורמט כנראה שהוא היה הכי תחרותי מזה תקופה ארוכה שראיתי באולסטאר והכי קרוב למשחק אמיתי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט