דיון הופס – השאלה הגדולה (4) / רועי ויינברג

השאלות הגדולות של המשך העונה עבור מיאמי, פילדלפיה, יוטה ויוסטון – מה סימן השאלה הגדול ביותר לקראת החודש האחרון והפלייאוף עבור כל אחת מהן?

מיאמי – יש חיים מחוץ לפלורידה?

יש פערים מאוד גדולים בין מיאמי בבית למיאמי בחוץ. כמה גדולים? התשובה בטבלה:

ביתחוץ
מאזן3-2216-13
נקודות (ל-100 פוזשנים בסוגריים)116.6 (116)107.5 (108)
נקודות של היריבה (ל-100 פוזשנים בסוגריים)106.0 (106)110.3 (111)
אחוז מהשדה (אפקטיבי בסוגריים*)48.5% (56.7%)45.4% (53.3%)
אחוז של היריבה מהשדה (אפקטיבי בסוגריים*)43.6% (50.4%)45.3% (53.1%)

*-האחוז האפקטיבי לפי Cleaning The Glass, שלא מחשיב גארבג' טיים.

על שחקנים מסוימים ההבדל משפיע במיוחד, בפרט גוראן דראגיץ', קנדריק נאן, טיילר הירו ודאנקן רובינסון. יש להיט מאזן חוץ שלילי, 16-13, והם לא מצליחים לשמור על עקביות בין משחקי הבית למשחקי החוץ. בפלייאוף, בו יש להיט יתרון ביתיות רק בסיבוב אחד (אלא אם יצליחו להגיע למקום השני וזה לא כ"כ סביר), זה אומר שהם יצטרכו לשמור על האש גם כשהלחץ עולה. בפלייאוף אנחנו נראה את מיאמי משחקת אחרת: יותר זריקות מג'ימי באטלר, יותר מאדביו וכנראה פחות התבססות על כל קלעי החוץ שלהם, אבל הם יצטרכו את החוסן בשביל להמשיך לרווח את המגרש ולהיות מסוכנים בפלייאוף. השילוב של שחקנים מנוסים כמו ג'יי קראודר ואנדרה איגודלה שהגיעו בדד-ליין הטריידים אמור לעזור לפתור את הבעיה, וההפרש בין איכות הבית לחוץ במשחקים שנשארו להם העונה יכול להיות נקודה מעניינת לפלייאוף. נשארו למיאמי רק שלושה משחקי חוץ קשים, בבוסטון, אינדיאנה ומילווקי, וההופעה שלהם במשחקים האלה יכולה ללמד אותנו לא מעט על ההתבגרות שהקבוצה הזאת עברה במהלך העונה.

פילדלפיה – איך בוחרים שאלה?

יש לא מעט דברים לא פתורים בפילדלפיה. נעבור עליהם בקצרה:

בית/חוץ – בדומה למיאמי, פילדלפיה עם מאזן בית מדהים (2-25) וחוץ מזעזע (19-9) כשאצלם זה אפילו יותר קיצוני. הם לא מצליחים לשמור על יציבות מחוץ לעיר אחוות האחים וכרגע בלי ביתיות, מה שיכול להוביל להדחה בסיבוב הראשון.

אמביד/סימונס – ההתקפה של פילדלפיה יותר טובה כשאמביד לא משחק וסימונס כן, בהפרש משמעותי מהמצב ההפוך. מהצד השני, ההגנה שלהם טובה יותר עם אמביד בהפרש משמעותי ואין חולק על זה שהוא השחקן הטוב ביותר. מי המוביל של הקבוצה הזאת?

אמביד/הורפורד – במשחקים בהם אמביד לא שיחק ראינו את הורפורד משוחרר הרבה יותר ומשחק כמו השחקן מבוסטון, עם הגנה טובה על הטבעת, תרומה להנעת הכדור וכימיה נאה עם סימונס. כשהוא משחק לצד אמביד אז הוא מוגבל בהרבה וראינו את הורפורד במשחק האחרון עולה מהספסל של הסיקסרס בניסיון למקסם את היכולת שלו ושל אמביד, כשההתקפה נתקעת בקלות כששניהם ביחד על המגרש.

סימונס וקשת השלוש – סימונס קלע שתי שלשות העונה, אבל לא זרק שלשה אחת ב-2020. אין לפילדלפיה הרבה קלעים וחוסר הזריקה שלו מקלה על יריבות, במיוחד כשאמביד בצבע. חוסר הזריקה של סימונס מגבילה את ג'וש ריצ'רדסון שנאלץ לשמש כמרווח משחק, תפקיד שלא מוציא ממנו את מלוא הפוטנציאל. טוביאס האריס סובל מאותה בעיה לצד הריכוז של סימונס, אמביד והשאר בתפקידיהם.

פילדלפיה מנסה למצוא פתרונות. הורפורד עלה מהספסל, ריצ'רדסון עלה מהספסל ואנחנו מצליחים לראות אותם נותנים תצוגות מרשימות שגורמות לכולנו להאמין שהם הקונטנדרית השקטה, כמו הניצחון על הקליפרס השבוע או על מילווקי בכריסמס, אבל הם עדיין לא הצליחו למצוא את הפתרון לחלוקת הדקות בשלב מאוד מתקדם בעונה. אולי הם מתקרבים לשם – הפרדת דקות בין ריצ'רדסון ואמביד לסימונס-האריס-הורפורד היא לא רעיון רע – אבל בפברואר נשארו אותן שאלות שהיו לנו באוקטובר. זה אף פעם לא סימן טוב.

יוטה – מה תקרת הזכוכית של רודי גובר?

שאלה מתבקשת שעולה לדיון לא מעט היא השילוב של מייק קונלי. אפשר להיות אופטימיים, כי במשחקים האחרונים הוא נראה טוב – 20.3 נקודות, 5 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים בשני משחקים נגד פורטלנד, אחד נגד בוסטון ואחד נגד יוסטון לפני שנפצע שוב, כשהג'אז מנצחים שניים מתוכם והם מפרידים בהצלחה בינו ובין מיטשל, אבל מצליחים לשחק גם עם השניים ביחד.

שאלה מעניינת אחרת היא איך רודי גובר יכול להגן מחוץ לצבע, אחרי שבפלייאוף של השנים האחרונות ראינו את הג'אז מפסידים כשמרחיקים אותו מהצבע ומצליחים להוציא את ההגנה של יוטה משיווי משקלה. הוא שומר העונה על יותר שלשות מהשנים הקודמות ומראה דומיננטיות נהדרת שיכולה להוביל לבחירה שלישית ברצף לשחקן ההגנה של העונה. האם זה יוכיח את עצמו בפלייאוף?

לא בטוח, אגב, שיוטה צריכה שזה יוכיח את עצמו. הם יכולים לנסות משהו שדומה יותר להגנה אזורית וככה להשאיר את גובר בצבע (מה שמתחבר לא רע לדיון על יוסטון), אבל זה לא משהו שראינו מהם העונה בשביל להניח שיקרה בפלייאוף, ואולי זה אחד הדברים שמונעים מיוטה לעבור את הקפיצה קדימה להמשך.

יוסטון – אפשר לסמוך על ראסל ווסטברוק?

ב-2020 ווסטברוק עם 33 נקודות למשחק, כשהרוקטס משתמשים ביכולת הנהדרת שלו לתקוף את הסל וליצור נקודות כתוצאה מחדירות בזמן שהיריבות שולחות שמירות כפולות ומצרות את צעדיו של ג'יימס הארדן. הניסיון למקסם את יכולת החדירה של ווסטברוק היה מהגורמים שהובילו לטרייד על קלינט קפלה ויצירת חמישיית הסופר-סמול-בול בה פי ג'יי טאקר ורוברט קובינגטון מאיישים את תפקיד הסנטר והצבע פתוח לרווחה.

פילוסופיית המשחק פשוטה – תשימו שומר אחד על ג'יימס הארדן והוא יסחוט עבירה או ישיג נקודות. שני אנשים עליו מקלים על ווסטברוק את הדרך לטבעת והוא יכול להשיג שם נקודות. אם אתם מצופפים לו את הצבע אתם מהמרים על שלשה פנויה של אריק גורדון, פי ג'יי טאקר או רוברט קובינגטון. השאלה היא האם זה יכול להחזיק.

קבוצות יוכלו, וצריכות כבר עכשיו, לנסות להשאיר גבוה בצבע נגד ווסטברוק. ראינו אותו בפלייאוף בשנים הקודמות זורק את עצמו לדעת מהשלוש (7.8 ניסיונות ו-31.2% בשלושת השנים האחרונות, בכולן הודח בסיבוב הראשון) כשהוא לא מצליח להכנס לצבע. האם זה יקרה שוב בקבוצה שמנסה לרווח לו ולהארדן את המגרש יותר מכל דבר אחר?

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 146 תגובות

  1. עם הארדן שמאיים מכול הכיוונים, וראסל שמתמקד בחדירות ובעל יכולת מסירה מעולה, תמיד יוסטון יצליחו לקבל מבטים פנויים לשלוש. תמיד. פשוט בלתי נמנע. מה שיוצא שגם תמיד הנצחון של יוסטון תלוי באיכות הקליעה באותו יום של טאקר, גורדון וקובינגטון, עד כדי כך פשוט.
    על יוטה אין לי הרבה מה להגיד, מלבד זה שעל הנייר יש להם את כל מה שצריך כדי לעלות מדרגה. יש מספיק עומק ומלא אפשרויות, ויש תוצאות. רק נשארת השאלה של ההתמודדות באמת בזמן אמיתי. אולי זה מה שנראה – מוד לפיי אוף של מייק קונולי, מה שלא היה בקבוצה הזאת בעבר.
    על פילי אין לי מה להגיד. המון כשרון, מאמן שנראה שלא מספיק טוב. מעבר לזה, איני יכול לנבא כלום.
    לגבי מיאמי – אני אכן חושב שאי היכולת לנצח בחוץ אומרת משהו, אבל זה אומר, שאם נראה שאחרי פגרת הפלייאוף זה משתפר, אז אכן הקבוצה מתייצבת ומעלה הילוך בזמן הנכון.

  2. ההתקפה של פילדלפיה יותר טובה כשאמביד לא משחק וסימונס כן, בהפרש משמעותי מהמצב ההפוך. עוד פעם הבדיחה הזאת רועי? חשבתי מיצינו אותה פעם קודמת. זה יפה מאד מול הניקס וההוקס בהחלט. פילי בלי אמביד לא עוברת כנראה את הנטס והמגיק.
    אמביד בפלייאוף יהיה נגוע בקורונה אבל יהיה נוכח מול ההיט וכנראה יצליח להגיע לגיים 7 ושם כנראה יפסידו.
    הייט יפסידו לבאקס בסיבוב 2

    ראס הודח בגלל ההגנה שלו ובגלל פלייאוף P לא בגלל השלשות או שהוא היה צריך להוציא אותם לצלפים אברינאס? פרגסון? גראנט? אדמס?
    ולא אין מה לסמוך עליו, יוסטון בלי הגנה רכה מידי ותעוף סיב 1 כנראה מול יוטה שיעשו רדמפשיין.

    יוטה תלויה במי היא תפגוש. היא לא תעבואר את שני הקבוצות מאל איי. מול האחרות יש לה 50-50 בכיף סדרות פתוחות לגמרי

    1. כן רק חבל שסימונס טחן את האנקונדה שלך ואת הלייקרס ועוד כמה הגנות עילית.
      .
      לולא כבודי משועבד לברוך הייתי מציע לך התערבות על יוסטון יוטה.

            1. אני לא אמרתי שסימונס יותר טוב בלי אמביד רק שהטיעון שלך על סימונס פשוט עקר ואתה חוזר עליו בלי שום קשר למה שקורה בפועל.

            2. תגיד לא הספיק לך הפאדיחה בעונה שעברה שתיארתי לך כבר בתחילת העונה איך סימונס יראה? שוב אתה לא מבין? אז חכה בסבלנות עד הסיבוב השני אם פילי תגיע אליו. אולי תקבל אפילו הופעה בלתי נשכחת שלו בסיב ה1. אני מדבר הפלייאוף. פילי זה לא ההוקס. המטרה שם זה אליפות. כל דבר פחות מזה הוא כשלון. אז תחכה בסבלנות לפלייאוף.

            3. שמעון תעשה טובה ותמצא מתי אמרתי שסימונס יצלוף מהשלוש או שפילי תזכה באליפות. או שהתחלת להמציא דברים ואז להוכיח כמה אתה גאון על סמך דברים שלא נאמרו?
              .
              אגב אם כבר פדיחות תחזור לפריוויו שלך לסדרה מול טורנטו.. אולי זה יעזור לך להיות טיפה יותר זהיר בתחזיות שלך (התשובה שאני מנחש שתגיד זה בראון האידיוט אם רק היו עושים את מה שאני אומר בלה בלה בלה)

            4. חגי עזוב דיבורי סרק, יש בראקט לפני הפלייאוף, שם נראה מה באמת אנחנו חושבים ואיפה אתה תשים את פילי באיזה שלב (ניחווש מושכל שלי לא יותר מסיבוב 2).
              מה יש לי להיות זהיר בתחזיות שלי? אני אומר מה שאני חושב, זה לא שמיליונים על הכף כאן.
              בינתיים לא שמעתי ממך מי תהיה האלופה? גיא אמר לייקרס, אני אמרתי קליפרס. מי תיקח ומה יהיה הגמר?

            5. אכן. אבל כשאתה אומר כל הזמן "תראה בפלייאוף" אז וואלה אני חש צורך לקרקע אותך בקטנה ככה עם לא מעט תחזיות שנאמרו באותה הנימה שכתבת לעיל.
              .
              התחזית שלי כרגע היא כזו (נכון לעכשיו וכמו שאמרת אכן יש בארקט שיכול להשתנות עד אז) מלווקי תהיה האלופה כאשר אין לי מושג מי תהיה נציגת המערב בגמר וזה לגמרי תלוי מאצ'אפ (נגיד הקליפרס תדיח את הלייקרס אבל אני בכלל לא בטוח שהיא תדיח את יוסטון) אם מלווקי תודח זה יהיה על ידי פילי

            6. דווקא צדקתי ברוב התחזיות אז יהיה קשה לקרקע אותי

            7. איך קראת לעצמך בבארקט? אני רוצה לבדוק קצת אחורה..

            8. ומילאת טופס אחד או שמילאת כמה?

            9. שמעון?

            10. אני פה. לא זוכר תנסה shimon
              אבל תעשה השוואה בינינו כן?

            11. סגור

      1. כן גם לונזו בול נראה יותר טוב בלי לברון שמפריע לו עכשיו. ומשחק יותר יפה לעין ומספרית וההתקפה של הפליקנס טובה משל הלייקרס בהובלת לונזו שפורח אחרי שלברון כבר לא מפריע לו.

  3. בקצרה ממש
    אשר למאימי איני מאמין שיהיה בגמר מזרח .
    לגבי פילי מש לי תחושה חזקה שהם ממשיכים את מסורת ההפסדים בכוונה אז זה היה בכדי לקבל את סימונס ואמביד והפעם בשביל לקבל זלזול של היריבות בפליאוף.
    פילי יכולה לדעתי ללכת עד הסוף .
    אשר ליוטה קבוצה חביבה שלא תעבור את חצי גמר המערב לצערי
    אשר ליוסטון אני עדיין חושב שאם יש קבוצה שמסוגלת לעבור את קבוצות ל.א היא הקבוצה אבל הארדן יצטרך להיות מייקל בפליאוף וראסל יצטרך לעזור אני חושב שהוא אמיתי .
    הניסיון המטורף לשחק בלי גבוהים הוא אכן מטורף רוב הסיכויים שזה שיגעון אך יכול לצאת גם גאון ….

      1. לא אפול מהכיסא אם כן
        המזרח מאד שוויוני .
        מילווקי קבוצת ליגה סדירה נהדרת חובת ההוכחה עליה בליגה
        בוסטון פילי ואינדי יכולות לאיים .
        אישית פחות מאמין במיאמי אבל אם אני טועה גם הם בעניין .

    1. טוב זה כבר באמת מתמודד על אחת התיאוריות הכי מצחיקות שהעלו כאן. הסיקסרס מפסידים כדי שיזלזלו בהם? ואז מה הם יצאו מהמחבוא ויצעקו בוווו?

        1. לשיטתך לא לשיטתי כן ואני אסביר את עצמי
          היו מספיק קבוצות שהפסידו באופן מכוון בכדי להגיע לשיא בפליאוף .
          ידוע למשל הדיבורים על אוברדוביץ גדול מאמני אירופה איך הוא היה יוצר משברים מכוונים במהלך עונה .
          נכון היו גם הפסדים מכוונים לקבוצות שידעו שלא יגיעו לשום מקום אך לא בשלב כ"כ ראשוני וכשיטה כמו פילי .
          ולכן התשובה שלי היא כן .

            1. הבעיה בפילי זה הרוטציה, וחוסר הכושר של אמביד. אמביד לא יכול להיות עם הורפורד על המגרש השילוב לא עובד התקפית, לבראון האידיוט לקח תקופה ארוכה מדי לקלוט את זה.
              יש קבוצות שלא לוקחות את העונה הסדירה ברצינות (הקליפרס דוגמה טובה) אבל אף אחת לא תפסיד משחקים בכוונה.

            2. זה קצת מזכיר את התיאוריה שבוסטון בוחרים בכוונה לא להביס יריבות שךהם בשביל לתת כבוד או שלא יחשבו שהם יותר מדי חזקים (שכחתי כבר את הסיבה המדויקת)

            3. גיא מקום 6 טוב מחמש

            4. אני מסכים. איך זה קשור לדיון? אתה חושב שהסיקסרס "בונים" על מקום 6?
              הסיקסרס הפסידו לאחרונה בגלל שהם שיחקו לא טוב. יש שורה של בעיות בקבוצה אותן ניתן לראות בבירור לאחרונה. אם בוחרים להתייחס לעדויות בשטח (השיתוף המוקדם של אמביד למרות הפציעה, לדוגמה), ניתן לראות שפילדלפיה ממש, אבל ממש לא "רוצים" להפסיד.
              נגיד והיית כותב את זה בהקשר לקליפרס, אז במקרה שלהם, אין הרבה ספק –
              הם מתעדפים את הפלייאוף על חשבון מאזן בעונה הרגילה. לכן הזהירות העודפת במינון המשחקים של קאוויי ושל ג'ורג'.
              באמת שלא מסובך לראות את הפער העצום בהתנהלות בין 2 הקבוצות (ולהרגיש את ההבדלים במד הלחץ)

          1. אהרון אף אחד לא הפסיד בכוונה גם לא השועל הסרבי. מכרו לך את זה כמו מייקל עם 40 מעלות חום שניצח וסיפורי העצמה וגבורה.
            לא לקחו קשה את ההפסדים זה יותר נכון. תגיד גם בפלייאופים האחרונים פילי הפסידו בכוונה? הם אלופים כאילו ופיספסתי את זה? מי שחושב שפילי לפתע יראו גולדן סטייט וינצחו 4 סדרות בלי ביץיות חי קצת בסרט. בכל זאת קאווי לא חתום אצלנו למיטב ידיעתי.

            1. שכתבתי שהם ממשיכים את מסורת ההפסדים בכוונה.
              לא התכוונתי שהם ממש באים להפסיד אין מציאות כזו גם בקבוצות שבאמת האינטרס שלהם להפסיד בסוף שנה גם אז לא מפסידים בכוונה רק לא משתפים שחקנים למשל .
              גם אוברדוביץ לא הפסיד בכוונה ממש .

              אלא שצריך להסביר הכוונה בלהפסיד בכוונה היא שהם כרגע לא מתרגשים מהפסדים אלא טוב להם לבוא קטנים .
              טוב להם לא לשתף תמיד את הכוכבים ( או במקרה שלהם לשתף את אמביד בכדי להחמיר את פציעתו 😏).
              בקיצור הארכתי הכוונה בפשטות שהם מבינים שאין יותר מדי משמעות לניצחון או הפסד עכשיו אלא מאפריל .

            2. לא ברור לי, אהרון. במזרח, יש חשיבות כמעט קריטית לסיים במקום 2 או 3. המשמעות היא ביתיות בסיבוב ראשון קל יחסית, והימנעות ממילווקי בסיבוב השני.
              כרגע, הם במקום ה-5. סיבוב ראשון בלי ביתיות מול מיאמי (מאזן בית של 22 – 3). סיבוב שני (ככל הנראה) מול מילווקי.
              הקבוצות שבמקומות 2 ו-3 במזרח? הן תשחקנה מול ברוקלין והפייסרס. אז נכון, הפייסרס קבוצה לא רעה בכלל, אבל הם עדיפים על מפגש ללא ביתיות מול מיאמי (על הנטס לא צריך להרחיב…)

            3. זה כן אבל אמביד כן משחק 😎 כדי שבפלייאוף הוא שוב יהיה "פצוע"

            4. אל תדאג לאמביד, הוא מחדש עכשיו את ספר התירוצים שלו לפלייאוף עם נגיף הקורונה.

            5. אהרון כנראה שלא ראית עד כמה בפילי מאד מתרגשים מההפסדים.

            6. פילי מאד מתרגשים מהפסדים, אבל בקבוצה שלהם אין התאמה בין השחקנים וכנראה גם הכימיה מחוץ למגרש לא משהו ולכן ההפסדים נערמים, והם ממש לא "בכוונה", הם היו שמחים מאד לסיים 1 או 2 במזרח ולקבל סדרה קלה בסיבוב הראשון.
              סימונס יתקשה בפלייאוף כי ההגנות לא יתנו לו את האפשרויות שיש לו כרגע. אמביד צריך עוד להוכיח חוסן מנטאלי.
              הם נראים כמו קבוצת סיבוב 2 כאשר יש יותר סיכוי שיודחו בסיבוב 1 מאשר שיגיעו לגמר אזורי…….וכל זה עם הסגל הכי טוב במזרח בפער

  4. תודה רועי אני מת על הפינה הזו
    .
    כתבתי את זה לא מעט גובר במאצ'אפ בעייתי מול הארדן וסטף לא חושב שיהיה לו בעיה מיוחדת מול הגנה אחרת. כמובן שהלייקרס והקליפרס פייבוריטיות בסדרה אבל זה לא קשור לגובר.
    .
    לא יודע כמה הניסיון של איגי וקראודר יוסיף למיאמי מבחינת הפער של בית וחוץ.

  5. וואלה, לא יודע כמה צריך להתרגש מפערי הבית/חוץ של מיאמי ושל פילי. נכון שבפלייאוף הקהל יותר משולהב, מה שכביכול מקשה יותר על קבוצת החוץ. אבל בסוף, כל מה שקבוצת החוץ צריכה זה בדיוק משחק אחד בו תנצח במגרש היריבה. גם למיאמי וגם לפילי יש את היכולת לעשות זאת (עובדה, זה לא שהם לא ניצחו בכלל בחוץ עד עכשיו.. 😏 )
    .
    לגבי יוסטון – הבעיה היא פחות ההתקפה, ויותר בהגנה. זה שהם משחקים בשיטה התקפית נטולת סנטרים – מילא. אבל כשאתה מסתמך על טאקר (1.96), האוס (1.98) וקובינגטון (קצת מעל 2 מטר) כגבוהים העיקריים שלך בעמדות הפורוורד, ההגנה נמצאת בבעיה רצינית.
    קראודר ואיגי שמיאמי הביאו, לדוגמה – למה מורי לא ניסה לפחות להביא אחד מהם? יש לא מעט גארדים בסגל, חבל שלא ניסו לבנות חבילה כלשהי שהייתה מביאה פורוורד נוסף עם קליעה, כדיי להרחיב קצת את רוטציית ה״גבוהים״ של יוסטון.

  6. לגבי יוטה:
    אני לא ממש מסכים שבפלייאוף תקרת הזכוכית של יוטה היא גובר או שהוא הסיבה המרכזית שהפסידו ליוסטון.
    יוסטון אכן הצליחה להוציא את גובר מהצבע ולהנמיך את האפקטיביות שלו ביחס לעונה הסדירה בשני המשחקים הראשונים (יוסטון קלעו בהם 122 ו118 בהתאמה) אבל סניידר וגובר עשו את ההתאמות וההגנה של יוטה חזרה להיות מפחידה (יוסטון קלעו בהם 104, 91 ו100 בהתאמה),
    מה שניצח ליוסטון את הסדרה הייתה ההתקפה של יוטה או יותר נכון החוסר בכזאת:
    אין שחקן אחד ביוטה שקלע בפלייאוף שנה שעברה ביותר מ35% ל3.
    הגדילו לעשות מיטשל (25.6%), רוביו (20%), אינגלס (27.6%) וקראודר (30%).
    קליעה כזאת עלובה משאירה את הצבע סתום ולא מאפשרת למיטשל לחדור או לשחק על גובר בצבע – בעיקר עם המוגבלות ההתקפית שהייתה לקבוצה שנה שעברה.
    השינויים שצריך נעשו – בוגי הוא כח אש אמין שפשוט לא היה ליוטה שנים, קלארקסון הוא בינגו מהספסל, ורויס אוניל וג'ורג' ניאנג מספקים קליעה יציבה משלוש מהספסל.
    לכן לדעתי יש שתי שאלות שיקבעו את העתיד של יוטה בפלייאוף:
    1. איזה מייק קונלי נראה? הוא לא צריך להיות שחקן של 20 נק' בשביל שיוטה תצליח אבל הוא בהחלט צריך להתייצב לשחק יעיל, בלי איבודים ולהוביל את הקבוצה כשמיטשל יושב.
    2. וזאת ה – שאלה לטעמי בפלייאוף: האם מיטשל יכול לעשות את הקפיצה הזאת קדימה? האם הוא יכול להיות ה'דווין וויד 2006' של יוטה השנה? האם הוא יכול להוביל קבוצה לאליפות כבר בשנתו ה3 בליגה? לא הרבה הצליחו, אבל אני אופטימי.
    כי בסופו של יום בליגה הזאת, קליעה, עומק והגנה טובה הם חשובים אבל בסוף מי שמנצח לך משחק 7 אלה בד"כ הסופרסטארים.

    1. אחלה תגובה. ליוטה אכן היה מזל רע (או צ'וקינג) בשנה שעברה עם המון זריקות טובות שלא נכנסו, משהו שיכול להשתנות השנה. אני לא חושב שמיטשל יעשה קפיצה גדולה קדימה השנה, אבל יש את קונלי לידו וקבוצה קצת יותר מנוסה. לא מספיק בשביל לעבור את דנבר או הלוס אנג'לסיות

      1. לדעתי זה פשוט היה רוסטר גרוע מסביב לגובר ומיטשל + העובדה שמיטשל בעצמו עדיין צעיר מאוד.
        זה לא שקראודר ורוביו ידועים כקלעי שלשות אמינים במיוחד וההגנה של יוסטון פשוט ניצלה את זה ושיתקה את מיטשל על חשבון זריקות פנויות.
        .
        לגבי הפלייאוף – לדעתי בסדרה של יוטה נגד דנבר המנצחת תהיה זו עם הביתיות.
        לגבי הלוס אנג'ליות: אם דנבר ויוטה יצליחו במשימה שלהן לדחוק את הקליפרס למקום ה4 למפגש מוקדם עם הלייקרס אז באמת שהכל פתוח במערב.
        תאר לעצמך למשל את התרחיש הבא:
        1. לייקרס – ממפיס 8.
        2. דנבר – אוק 7.
        3. יוטה – דאלאס 6.
        4. קליפרס – יוסטון 5.
        במצב כזה אני יכול לראות כל אחת מה5 הראשונות עולות לגמר, באמת שהכל פתוח.

            1. כל בראקט ליוטה יהיה קשה כי גם אם אתם מקום 3 זה עדיין מאבס קליפרס לייקרס. וןאל תזלזל בלוקה הוא יכול לעשות לכם נזק לא פחות מהארדן בסיב ה1. ומקום 2 לא נראה לי שאתם תסיימו…

              לייקרס ממפיס זה מפגש רב דרג נגד זרג זוטר קולג', לא מקנא בילדי ממפיס ויהיה סוויפ אבל הם לפחות יריצו את המלך קצת נראה לי ובכלל בא לי לראות את ג'ה קצת מרעיד רגליים לרונדו וקרוסו ונותן טראש טוק 🙂
              זה עדיף על לילי כריות.
              ובא לי סידרה לייקרס יוסטון זה חובת צפייה 🙂

            2. סדרה של לייקרס מול יוסטון תהיה בהחלט משעשעת, אבל אני מעדיף יוסטון – קליפרס בגלל הדם הרע בין הקבוצות, יהיה סדרה לפנתיאון.
              לגבי דאלאס ולוקה – מסכים איתך לגמרי, לדעתי סדרה כזאת תיגמר ב4-2 אבל אני לא רואה את לוקה מצליח לנצח את יוטה עם הסגל שיש סביבו היום ועוד בפלייאוף הראשון שלו.
              ממפיס – לייקרס תהיה סדרה מעניינת האמת, לדעתי ממפיס תצליח לגנוב לפחות משחק אחד.

            3. יוסטון קליפרס יהיה אולי אחרי יוסטון לייקרס זה גם טוב לא?

            4. אם יוטה ייפלו בדרך אלו בהחלט המשחקים שאני אשמח לראות.
              דנבר – דאלאס גם יהיה אחלה,
              אני רואה שם משחק 7 בפוטנציה.

    2. אתה יכול לנסות להתעלם מזה אבל זה בלט גם בשני המשחקים בשבועיים האחרונים. גובר אבוד על המגרש מול הרכב כזה והוא לא מהווה יתרון בצד השני.

      1. אתה כמובן צודק, ואני לא מתעלם מיזה אבל הוא לא היה הגורם העיקרי להפסד בשנה שעברה ובהחלט רואים ממנו שיפור בתחום השנה ביחס לשנים קודמות.
        האמת? אישית אני מקווה שיוטה לא תצטרך לפגוש את יוסטון בפלייאוף – הם הקבוצה שהכי מפחידה אותי, אפילו יותר מהאלה מאל איי.

          1. אני מסכים שהוא היה חלק גדול, פשוט לדעתי אנשים מייחסים לו את רוב המשקל של ההפסד, כשבפועל (לדעתי) הבעיה הייתה בעיקר בחלק ההתקפי (אני מדבר פה בעיקר על שלושת המשחקים האחרונים).
            אני כמובן גם מסכים שליכולת של גובר להתמודד עם סמול בול בפלייאוף תהיה השפעה ישירה על כמה רחוק יוטה תגיע.

  7. יופי של סדרת מאמרים
    בפילי הייתי מחליף דבר ראשון את המאמן לפני כל שינוי אחר בסגל.
    הכישרון שם…. היד המכוונת אולי לא מתאימה.
    זה יהיה גם הכי זול
    🙂

  8. לגבי יוסטון – כבר אמרתי את זה כבר אבל אני אחזור שוב. החדירות של ווסטברוק לא קשורות להארדן או לתשומת הלב שהוא מקבל. זה מדהים לראות משחקים של הרוקטס ויש לך התקפות שלמות שהארדן לא בפריים. כל עוד הרוקטס מקבלים את ראס החודר ולא ראס המנגר אז יש לזה סיכוי.

    1. אני מסכים עם עידו כמובן, אין קשר בין העלייה של ראס לדאבל טים על הארדן, ראסל מקבל בדיוק אותה שמירה, בטח שעל הארדן אין צורך בשמירה כפולה שהוא בלי הכדור והם עושים תורות בהתקפה. ההבדל זה בחירת הזריקות כשהוא חודר מאשר להשליך פולאפ גאמרפים הוא הרבה יותר מסוכן, הוא צריך לרדת לסביבות 15-16 זריקות.

  9. תודה רועי,
    יוסטון יעברו את יוטה בפלייאוף, אפילו די בקלות, עם או בלי ביתיות.
    יוטה מוגבלת, קבוצה בלי סופרסטאר, בפלייאוף ממילא משחקים נמוך, הארדן זה לא פול ג'ורג', הוא לא יחנק. במשחק האחרון גורדון לא שיחק ונגמר בפוקס לטובת יוטה. הסמול בול יוכיח את עצמו, עד עכשיו שחקו ככה בקושי 7 משחקים. הם עוד לומדים.
    בהגנה אין מה לדאוג – שגובר יקלע 40, זה לא מה שיוטה צריכים.
    .
    לגבי פילי – אני עם שמעון (כמה מפתיע). אני לא מסכים איתו לגבי סימונס – אני חושב שהוא כוכב על עם תרומה אדירה לקבוצה שלו והשפעה ענקית על המשחק. אני כן מסכים איתו שבלי אמביד הם לא עוברים אף אחד. האריס הוא ההגדרה המילונית של 'כוכב הופס'.

    1. חחח צודק לגבי האריס פעם תפסתי ממנו יותר אבל הוא מנגר כבר שנה וחצי.
      סימוסנ כוכב על? הזנת את המושג כוכב על. איך ליוטה אין סופרסטאר וסימונס כוכב על? המ…המ..דונובן…
      אתה מתלהב מיוסטון, עזוב, הם קבוצה פגיעה ויאכזבו ברגע האמת.
      הלוואי שיהיה גמר פילי יוסטון, זה מה שאני רוצה אבל לצערי יש הרבה יותר סיכוי ששניהן הולכות הביתה סיב 1 מאשר גמר.

      1. כשהאריס חתם אצלכם דיברו כאן על "שושלת". על זה אמרו כבר חז"ל: חחח…
        .
        עדיין לא הצלחת לראות את הגדולה של סימונס – אני לוקח אותו היום לפני כל רכז אחר בליגה – למעט סטף בריא. הוא מביא לך מכלול: הגנה, גובה, קשיחות, ראיית משחק, בגרות, חדירה וחכמה. הכל. הוא לא צריך קליעה. עם מאמן טוב פילי היו בלתי עבירים במזרח.

          1. הטמיר ויצרן הטיטולים לא יכולים להתעסק איתי, הם פוחדים, אני מוקף שיקוצים (מקורי, מזוקן, קטן, אוסטרלי, נפו… רק המשחיל עדיין לא התקבל אצלי, אולי אם יחדול מהמנהג המגונה אחשוב על זה)

            1. 😂😂
              נכין לך מכונת המרה מיוחדת עם מחשוב משוכלל של אנשי המחשב גם.

      2. גמרים אפשריים (ללא פציעות):
        1. לייקרס/קליפרס – מילווקי/פילי (65%)
        2. יוסטון – מילווקי/פילי (20%)
        3. דנבר – מילווקי/פילי (5%)
        .
        טמיר – שים לב לריבוי השיקוצים במסלולים השונים. אין לך וליצרן הטיטולים דרך לברוח מזה.
        Shnat Hashikuzim Hgdola

        1. לקחת את סימונס מעל כל רכז אחר בריא בליגה פרט לקרי אוקי ידיד איבדת תקווה, הוא בכלל לא מתקרב לרכזי הטופ לילארד קרי הארדן יאנג דונציץ, לברון… הוא שחקן טוב + היה לו 20 משחקים טובים לא אומר יותר מדי

            1. 🤣🤣😂😂
              ברוך – הוא – בניגוד להם – עושה הגנה 😱

          1. סימונס ללא קליעה, לא מתאים לשחק רכז עם שחקנים שנמצאים בצבע או רוצים להיכנס לצבע, אלא רק עם קלעי שלוש, כשהוא משחק פוינט פאוור פורוורד, נגיד בסגנון של דריימונד, וגם אז זה לא בין הטובים בליגה. בסיטואציה המושלמת הוא נגיד 10 בליגה בתפקידו. כרגע זו לא סיטואציה מתאימה אז הוא רחוק מזה, אם מקונל היה מריץ את פילי הם היו מגיעים לאותו מקום אם לא יותר, פשוט כי השיטה היתה עובדת (עם אמביד בצבע, חדירות של האריס וכו')

  10. מיאמי: בפלייאוף זה יהיה פחות קיצוני, ויש זמן לתרגל את זה, אבל כנראה לא מעבר לסיבוב שני.
    פילדלפיה: אני לא רואה משם אליפות. סימונס הוא לא יותר מדריימונד גרין, ואמביד גמר את הכוחות שלו בעונה שעברה. המפתח הוא שסימונס ילמד לשחק בשביל אמביד ולא ההפך.
    יוטה: התקרה תלויה יותר בגארדים. ההגנה של יוטה היא לא רעה, וגם אם היא לא הכי טובה בפלייאוף, אלא רק ממוצעות, ההתקפה היא הבעיה, ושם זה תלוי בשחקנים האחרים בעיקר. גם שם יש העונה שיפור משמעותי.
    יוסטון: זה לא יחזיק נגד קבוצה שתדע לנצל את היתרונות שלה. רוב קבוצות הפלייאוף במערב עדיפות על יוסטון.

  11. כמה מילים על פילדלפיה:
    .
    סליחה, אבל המחשבה שהם מפסידים בכוונה, היא פשוט מופרכת.
    .
    האריס הוא בדיוק (כמעט מילימטרי) אותו האריס שהוא תמיד היה. סקורר יציב (וסביר). 19 נק' ב-52.2% אפקטיבי, 36.3% מהשלוש. מי שציפה ליותר, הרוויח את האכזבה ביושר. מי שציפה לשחקן מס' 3 בקבוצה, כזה שיודעים מה הוא נותן על בסיס קבוע –
    קיבל את מה שהוא ביקש. צריך לזכור שבמערכת הלא נעימה שהיא הסיקסרס, זה לא כל כך פשוט לשחזר מספרי קריירה. זה שהאריס עושה זאת בהצלחה, זה נטו לזכותו.
    .
    הורפורד. הבעיה אתו פשוטה וברורה – הוא לא פוגע מבחוץ. היה ברור שבסיקסרס הוא יזרוק יותר מטווח ה-3, הבעיה היא שלוקח זמן להתאקלם לסכימה התקפית בקבוצה חדשה, ועד כה, להורפורד זה הולך קשה. הוא זורק 4.4 פעמים במשחק מטווח ה-3 (שיא קריירה), וקולע רק 32.7% מאותן ניסיונות. היה ויצליח לטפס למחוזות "האריס" (36%+), אז פתאום התמונה תשתנה מ-"אכזבה", ל-"לא נורא". היה ועת יגיע הפלייאוף, הוא יצליח לשחזר את יכולתו בפלייאוף בקריירה (40%+), אז פתאום נגלה שבסיקסרס הכל דבש. סטטיסטיקות, טבען להתיישר. לצפות ל-36% בטווח הארוך, זה לחלוטין סביר (ומשדרג את פילי פלאים).
    .
    פילדלפיה לא טובים יותר ללא אמביד. חד משמעית. הפער בהתקפה ללא אמביד זניח בהשוואה לפער בהגנה בלעדיו. מה שכן, זה יעזור אם הבחור הצעיר יחזור להתעסק קצת יותר בכדורסל ולא בכל מה שמסביב, בגלל שיש רגעים בהם הוא מציג כדורסל זוועתי.
    .
    השורה התחתונה: ביכולתם הנוכחית, פילי לא מאיימים על משהו או מישהו. צריך רק לקחת בחשבון שמבין כל ה-"לא קונטנדריות", פילי הם הקבוצה עם התקרה הגבוהה ביותר. למעשה, היה והם נמנעים מהמקום ה-4 או 5 במזרח, אני אדבוק בניחושי שגמר המזרח יפגיש את פילדלפיה ומילווקי.

    1. מה זה היה והם נמנעים 😂😂
      אתה אומר אם יפגשו את הנטס ינגבו אותם ואז עם ביתיות מול בוסטון או טורנטו?
      בשביל שהם ימנעו ממקום 4 5 הם צריכים קריסה משובחת של טורנטו ובוסטון.
      וגיא מה קורה אם הם לא נמנעים מכלום ומסיימים 5? לאיפה הם מגיעים לדעתך?

      1. אני חושב שמה שכתבתי ברור למדי –
        יעברו במזרח כל קבוצה שהיא לא מילווקי.
        לאן יגיעו? כאמור, זה תלוי בדרוג בסיומה של העונה. מקום 3 או 6, לדעתי, שווה גמר מזרח.

      1. אכן כן. המילים המדויקות הן –
        "לדעתי, התרחיש הראלי הוא מקום 1 – 2 (צמוד, צמוד, לצד מילווקי), כאשר זו זריקת מטבע, הניחוש מי מ-2 הקבוצות תנצח בגמר המזרח.
        ועדיין, אם הייתי מוכרח להמר, אני נותן את היתרון לפילדלפיה."
        .
        רגע לפני ה-"בדיעבד", אני עדיין חושב שהם שווים גמר מזרח. עדיין חושב שהם עוברים כל קבוצה שהיא לא מילווקי.
        במפגש אפשרי מול מילווקי?
        ביכולת של היום, הבחירה היא מילווקי. עד לרגע האמת?
        לשוטי הנבואה הפתרונים . . .

        1. גיא הבהרתי מה הכוונה מפסידים בכוונה אין הכוונה שאתה הולך להפסיד אלא מספיק שאתה לוקח עוד זמן של התאקלמות וכו ומבין שהמיקום לא כזה חשוב.
          לתחושתי המזרח צמוד הרבה יותר ממה שזה נראה
          מילווקי פייבוריטית אך לחלוטין תלויה ביאניס שאשתקד שבק בגמר המזרחי מול טורונטו הוא אמנם צעיר וצבר ניסיון פליאוף ממשי ראשון רק אשתקד אבל עדיין חובת ההוכחה עליו .
          אם יוכיח זה של מילווקי וכנראה לא רק המזרח .
          אם לא יוכיח
          גם פילי גם טורונטו גם בוסטון ולדעתי גם אינדיאנה במשחק עד הסוף ויש שיגידו גם מיאמי אבל אני דווקא ממיאמי לא מחזיק למרות שבאטלר היה ענק נגד טורונטו אשתקד.

          1. מילווקי הפסידו לאלופה שבדרך בגמר המזרח 2 – 4, כאשר במצטבר, הסדרה הסתיימה בתוצאה 646 – 640 לטובת טורונטו. להזכיר –
            השנה אין בטורונטו אחד קאוויי.
            .
            הפואנטה שלי היא שפילדלפיה, לגעתי הם בהחלט מבינים את חשיבות המיקום, הם לחלוטין לקחו ללב את ההפסדים. זה בלט לעין לכל מי שעקב אחרי התגובות שיצאו מהקבוצה, אחרי ההתנהלות של השחקנים, ואחרי הלחץ שהוקרן מהקבוצה כלפי חוץ.
            .
            (דרך אגב, היו קבוצות עבר שלא "ספרו" הפסדי עונה רגילה בעודם מתכננים את דרכם בפלייאוף. הסלטיקס של ריברס. ההיט של ווייד ולברון. המשותף לקבוצות אלו? הם עשו זאת אחרי שכבר זכו באליפות, אחרי שהבינו מה נדרש. הסיקסרס לא שם)

            1. גם הקליפרס לא שם, זה העניין, הם מתנהגים כאילו הם גולדן לאחר שושלת של אליפויות

            2. שחר,
              את אותו הדבר לא יכולת לכתוב על טורונטו של העונה שעברה?

            3. כתבת שהסיקסרס לא שם כשושלת של אליפויות שמרשה לעצמה להפסיד בעונה הרגילה, אני מוסיף שגם הקליפרס לא שם.
              טורונטו למיטב זכרוני לא הרשתה לעצמה להוריד הילוך בעונה הרגילה או להפסיד משחקים ביתר.
              **
              הקליפרס על הנייר הם עם הסגל החזק ביותר בליגה, אבל הגישה שלהם יכולה להיות בעוכריהם כי הם קבוצה בהרצה ולא שושלת מוכחת והם צריכים להתגבש ולרוץ יחד כמה שיותר

            4. אין ויכוח שהקליפרס לא שושלת. אבל הם גם לא במצב של הסיקסרס (לחץ בעקבות הפסדים).
              ההשוואה לטורונטו של העונה שעברה מתבקשת, וזה לאור קאוויי, כמובן. 2 הקבוצות (טורונטו של העונה שעברה, והקליפרס של השנה) מוכנות לספוג הפסדים בשביל להגיע בריאים לפלייאוף (בדגש על קאוויי). בשנה שעברה, בדיוק כמו השנה, קאוויי לא שיחק במשחקי באק-טו-באק.
              האמת?
              ההחלטה של טורונטו הוכיחה עצמה כמוצלחת במיוחד (קשה להתווכח עם טבעת אליפות).

            5. בטורונטו היתה היררכיה ברורה שכולם מסתכלים על קוואי כמנהיג וזה יצר כימיה קבוצתית ברורה וקבוצה שרצה ביחד לאורך 60-70 משחקים. בקליפרס יש כבר טרוניות כלפי קוואי וג'ורג', לא כולם מקבלים את הדינמיקה שנוצרת ויש מעט יחסית משחקים שההרכב מתגבש בהם ביחד. הם נראים לא מספיק מתואמים ומאוחדים לשלב הזה של העונה.
              אגב, טורונטו גם נעזרה בהרבה מזל: הסל מול פילי, ההשמטה של הבאקס במשחק השלישי, הפציעה של דוראנט. נראה מה יהיה

      1. אין כמו התגובות הלא קשורות למציאות שלך. מזיכרון, רק מהחודש האחרון –
        האריס היה טוב עד טוב מאוד, מול הקליפרס (ניצחון), הלייקרס (ניצחון), ומול הבאקס במשחק ההפסד, הוא היה אולי קרן האור היחידה של הסיקסרס.

        1. גיא ככה לשקר?

          מול הבאקס הוא קלע 17 נק ב8 מ19 זה משחק טוב???
          מול ההיט 6 נק ב3 מ12 מהשדה
          מול בוסטון 10 נק 4 מ12 מהשדה
          מול טורנטו 22 נק ב7מ18 מהשדה
          מול בוסטון 16 נק 7 מ17 מהשדה
          מול מיאמי 12 נק ב4 מ15 מהשדה
          מול טורנטו 18 נק ב7 מ17 מהשדה

          היה לו משחק טוב פעמיים מול הבאקס ומול הלייקרס. אגב הוא לא עבר 30 נק מול שום קבוצה טובה. זה אכזבה עצומה לשחקן שמקבל 40 מיליון
          וזה בלי לדבר שהוא לא שוס גדול בהגנה. אם אין אליפות שילמנו עליו מחיר מופקע

          1. איסוף נתונים כל כך עצוב ומוטה. תקרא מה כתבתי –
            "מזיכרון, רק מהחודש האחרון".
            אז עכשיו, לא מהזיכרון. הלכה למעשה. מול הבאקס (שישי בפברואר) הוא קלע 25 נק' ב-54.3% אפקטיבי.
            מול הלייקרס (25 לינואר) הוא קלע 29 נק' ב-57.5% אפקטיבי. מול הקליפרס (11 בפברואר) הוא קלע 17 נק' ב-44% אפקטיבי (אכן אחוז רע), לצד 12 רב' ו-5 אס'.
            .
            עכשיו מי משקר?
            .
            האם היו לו משחקים רעים בתקופה המדוברת? בהחלט כן. 6 נק' מול מיאמי זה עלוב למדי.
            אבל כאשר מתבוננים על התמונה הגדולה, אז לצד המשחקים שבחרת דרך מסננת דקה כך שיתאימו לנרטיב שלך היו לו גם משחקים טובים מול קבוצות צמרת –
            26 נק' מול יוטה, 26 נק' מול טורונטו, 23 נק', 8 רב', 7 אס', 52.5% אפקטיבי מול בוסטון בניצחון החוץ על בוסטון. 22 נק' ב-65% אפקטיבי בניצחון הבית על מילווקי (5 מ-7 מטווח השלוש).
            .
            השורה התחתונה –
            המצאת איזה נרטיב, ואתה מוכן לעוות את המציאות בשביל שתתאים לסיפור שלך.
            ואחר כך אתה, מלך הפייק ניוז, כותב "ככה לשקר…"

            1. גיא טורונטו השנה אמנם בלי קוואי אבל סיאקם ואיבקה הרבה הרבה יותר טובים וככה שהיא לא רחוקה מרמתה בייחוד שהיא כבר אלופה וזה נותן עוצמות ורוגע למערכת עם המון ניסיון

            2. לפני שניה כתבת שמקום שש עדיף על חמש. יש עוד כמה מקלות שאתה רוצה לאחוז בשני הקצוות?

            3. אהרון, כולי הערכה למה שנרס עושה בטורונטו. ממש. אבל סליחה, אני לא רואה איך פילדלפיה מתעדפים פגישה עם מילווקי על פני טורונטו.
              (מעבר לעובדה שיש 6.5 משחקים פער בין מילווקי וטורנטו בטבלת המזרח, מעבר לעובדה שלמילווקי יחס סלים עדף על זה של טורונטו ביחס של כמעט פי 2, יש את העובדה שלמילווקי יש מאזן של 12 – 7 מול קבוצות 50%+, ולטורונטו מאזן 9 – 12)

    2. ניתוח יפה ומדויק, מסכים למעט עם התחזית האופטימית שהם יכולים להגיע לגמר אזורי. הסיכוי לזה לדעתי הוא אחוזים בודדים

    3. ניתוח מעניין, אבל לדעתי הכל עניין של מצ׳אפים. תקרת הזכוכית של פילי גבוהה מאוד ומשחק אחד לקחת מההיט במיאמי זה בהחלט אפשרי. לא רואה את פילי מפסידה להיט בסדרה. הבאקס הסלטיקס והראפטורס זה כבר סיפור אחר

  12. לדעתי טריידים נהדרים של מיאמי בטרייד דד-ליין.
    מסוג הטריידים שלפעמים מגלים שבסופו של דבר עשו את ההבדל בין חצי גמר מזרח לגמר הליגה(הלוואי).
    ג'ימי היה צריך את הטריידים האלה במיוחד לפלייאוף, וגם באם, נאן, רובינסון, והירו, שלהם זו תהיה הופעה משמעותית ראשונה שם כשחקנים משמעותיים.
    קראודר ואיגי הגיעו בעיקר בשביל הגנה (למרות שקראודר מוכיח אחרת), ומיאמי למעשה מציגה כרגע רביעיית הגנה שכוללת את ג'ימי, באם, איגואדלה, וקראודר. רביעיית הגנה מפלצתית לכל הדעות, וגם גבוהה.

    מיאמי תסיים עם הביתיות לדעתיף ובהחלט צריכה לעבור סיבוב ראשון, אין ספק בכלל.
    מחצי גמר המזרח זה מאד תלוי במאצ'אפ, כי דווקא נגד הבאקס יש למיאמי מצ'אפ לא רע בכלל והיא כבר ניצחה במילווקי למי ששכח.

    לדעתי גמר מזרח זה משהו מאד מאד הגיוני בסגל הנוכחי.

    1. איזה גמר , לא יודע מה מחזיקים יותר מדי מהגופה איגודלה ומקראודר, למיאמי תקרה ברורה בגלל העדר כישרון.

      1. חחח הפכו את איגי פה לדוראנט. קראודר האסלר מעולה אבל זה לא דוראנט. האמת ברוך המזרח פתוח גם אם מיאמי תיקח אותו לא ניפול מהכסא. הקבוצות די שוות ברמת ולביתיות יהיה תפקיד מכריע.
        גם במערב אגב חןץ משני האל איי הקבוצות 3 6 די שוות וכל תוצאה אפשרית ביניהן

    2. יהיה למיאמי קשה להגיע לגמר מזרח כי הם מתבססים על רוקיז חסרי ניסיון פלייאוף (פלוס אדאביו) ובסיבוב 2 גם לא תהיה להם ביתיות שמאד משמעותית אצלם

  13. שמעון אני עדיין מחכה לתשובות שלך לעיל? איזה כינויים היו לך בבארקט? והאם מילאת טופס אחד או יותר? אני רוצה לעשות סטט של החיזויים שלך..

    1. כתבתי לך כבר שאני לא זוכר תנסה shimon. אגב תעשה השוואה מולך אם כבר. השתתפתי ב2 בראקטים 18 ו19. אגב יש לך נראה לי את זה פה בהופס בתחזיות.
      קיבלתי 185 בבראקט האחרון בכל אופן.

        1. טוב נוגבת
          ב19 היה לי 190 נקודות
          וב18 היה לי 365 נקודות (שהיו שווים את מקום4/5 באותה השנה. פספסתי סדרה אחת של פילי בוסטון)
          בנוגע לפילי אני די בטוח שהם יעברו את כל מי שהוא לא הבאקס אבל נחיה ונראה עד לפלייאוף אם אני עדיין חושב את זה.

            1. אז הצעה לך בשביל לעשות אותי לכזה. תפסיק לעשות מהקליפרס קבוצה היסטורית, ותיקח את יוסטון קצת יותר ברצינות.

            2. הקליפרס ינגבו כל הדרך לאליפות. יוסטון 50 50 בכל הסדרות שלהם למעט מול הסייבורג ששם הם יכולים לקחת 2 משחקים גג.
              יוסטון יכולה באותה מידה להפסיד לokc לא אפול מהכיסא. ילמדו את הסמול שלהם וקבוצות יתחילו לטחון אותם אבל החוואי ואטעה ויוסטון יקחו אליפות.
              קליפרס יהיו קבוצה היסטורית חכה 3 שנים תדבר לגמרי אחרת.

            3. עוד לא התאוששת מהניגוב ואתה כבר יוצא בהצהרות. אז בעצם מבחינתך הם מנצחים בכל סנריו נכון?
              אני מוכן להציע לך התערבות על החלפת שם/ גוואטר לתקופה מסוימת בה אתה זוכה אם הקליפרס זוכים ואני לוקח אם כל קבוצה אחרת זוכה.
              זה תקף לתקופה שבמידה ואפסיד לברוך בהתערבות זה יתחיל משם לאחר התקופה הזו.
              הולך?

            4. תגיד הקוריוז היום ישחיל למלכה בין רגליים?

            5. חגי הולך אבל אם אין פציעות של הביג 4 כמובן.

            6. אהה טוב זה מסבך את העניין.. כי אז אני צריך להתחיל ברשימת האין פציעות הבלתי נגמרת שלי..

            7. אם אין פציעות של… הביג 4. גדול. אפילו אימא של הראל לא חושבת שהוא חלק מ-"ביג 4…"
              יש לי רעיון!
              תוסיף גם:
              *אם אין שיפוט ביתי.
              *אם לדוד של קאוויי יש שפעת (אז קאוויי מחמיץ מעצבים)
              *אם יוסטון עוברים סיבוב פלייאוף (אז ג'ורג' מחמיץ מעצבים)
              *אם הקליפרס מפסידים…

            8. אבל אם אתה רוצה אני יכול לתת רשימה של חוסר פציעות של ביג 4 בכל שאר הקבוצות ואז הולך.. אז לתת לך?
              אגב מיהם הביג 4 עכשיו כאשר גם מוריס הגיע?

  14. אחלה רועי.
    נכתב כבר- יש סיכוי לא רע לסיבוב ראשון בין פילי למיאמי שזה אומר ה-סדרה לסיבוב הראשון, מזרח ומערב.
    לא יודע, אני לא מצליח להשתכנע שמילווקי הם פיינלס מטריאל. גמר מזרח זה הכי הרבה שיגיעו, העונה הבאה זה כבר סיפור אחר..

  15. תודה על הפוסט
    פילי זה פאטה מורגנה, לא יעברו שום סדרה רצינית מול קבוצה איכותית ללא פציעות (או גג יעברו סידרה אחת כזו איכשהוא)
    למעשה הם לא עברו סדרה משמעותית מאז הפרוסס, והשנה גם הכימיה שם כבר פחות טובה.
    **
    מיאמי תלויה ברוקיז בפלייאוף ומאד ביתית, יהיה לה קשה החל מסיבוב 2
    **
    הצמרת במזרח זה לדעתי באקס טורונטו בוסטון, גם בפלייאוף

  16. במערב, לא חושב שיוטה ויוסטון יסיימו 4-5, אבל סדרה בינהן קשה לחזות.
    יוסטון הם סוס שחור, יכולים להדיח קונטנדרית בסדרה, למשל בקליפרס, מי ישמור על הארדן וראס?
    בברלי הוא הגארד השומר הבכיר שלהם ולא נראה לי שהוא יכול להאט לא את הארדן ולא את ראס

  17. חגי תתן רשימה של מי שבא לך אני זורם תבחר ביג 4 בכל קבוצה מה אכפת לי. הרי הסצנריו היחיד בו אני רואה את הקליפרס עם סיכוי לא לזכות זה פציעה של אחד מהביג 4. מוריס לא שם אל תדאג.
    אז אני אחדד לכם. אנקונדה בריאה ובמלוא אונה אלופה. עכשיו רוצה התערבות בכיף. מפחד? בונה על פציעות? לא אצלי.

    1. סבבה
      מלווקי – יאניס מידלטון ברוק לופז ומתיוס
      פילי – אמביד סימונס טובייס וריצ'רדסון
      בוסטון – קמבה בראון סמארט וטייטום
      אינדי – ברוגדון דיפו סבוניס וטרנר
      מיאמי – לא משנה
      טורנטו – סיאקום איבקה ואן פליט וגאסול
      לייקרס – לברון דיוויס גרין והאוורד
      יוסטון – הארדן ראס טאקר וקוביקטון
      יוטה – גובר מיצ'ל קונלי ובוגדנוביץ'
      דנבר – יוקיץ' מארי מילסאפ וג'רמי גראנט.
      .
      סחתיין על הזרימה לא האמנתי שתסכים. ואני מבין כמה עוצמה אתה מייחס לקליפרס. לדעתי אתה תתבדה. יהיה מעניין ותודה על הזרימה שלך.

      1. וסליחה מחליף את גאסול בלאורי (לא שזה משנה כי אם זה יהיה הגמר גם אני מאמין שהקליפרס ינצחו)

        1. מה בכלל הכנסת את אינדיאנה הרגת אותי. הסיכוי שלהם להגיע לגמר זה כמו הסיכוי שלי שלך הרשע דה שוט והאשך בהופס טים. אגב אל תדאג תוכל לעדכן את הרשימה בכל עת עד תחילת הפלייאוף.

            1. אני תומך.

  18. תודה רועי, מעניין מאוד.
    ״האם יוסטון תוכל לסמוך על ווסטברוק״?
    – לא.
    אי אפשר לדעת איזה ווסטברוק נקבל. אני עדיין אופטימי למרות שזה סתם, מההרגל.
    אין הגנה וזו הבעיה הגדולה כרגע.

    1. זה האופטימיות שהייתה לי כל השנים בokc😂😂
      היום אני רק יכול להיות מופתע לחיוב. אקספקטינג פור דה וורסט הופינג פור דה בסט 🙂
      מוכן להחליף כינוי בשביל אליפות של ראס והארדן. ניסני מחזיק אצבעות ליוסטון שינגבו את הסייבורג אבל אחרי שהם מנגבים ומבערים את השיקוץ לפני

  19. אמנם האשך חושב שמיצ'ל הוא אלוהים אבל בשתי הסדרות המופסדות שלו מול יוסטון הוא נקרא להציל את המולדת וקלע באחוזים רעים, ואנחנו מדברים על יוסטון כן? אם הוא יקבל יותר עזרה ויקלע קצת יותר טוב אולי יש על מה לדבר. נעשה לו הנחת שנתיים ראשונות וקבוצה שלא התעלתה סביבו אבל עכשיו כבר אין תירוצים אם הוא כזה סופרסטאר

  20. יוסטון זו הקבוצה הכי מעניינת בפער, עוד לפני הטריידים האחרונים. בניגוד לדיכאון של לצפות בפילי משחקת, כל משחק שלהם בפלייאוף זה חגיגה

    1. זה הדבר שהכי מתסכל. ניסוי כל כך מעניין, כל כך בא לי לראות. אבל הוא חייב להתרחש בתועלתנות הדיסטופית של יוסטון? כאילו, דווקא?
      מבטיח שאם אורלנדו יעשו את זה, אתחיל לצפות בהם. שארלוט אפילו. אחשוף את עצמי לזוועה שהיא רוזייר המרכז ואצפה בקבוצת כדורסל מצפון קרולינה שאני לא יודע מי השחקן השלישי בהרכב שלהם אחרי דוונטה, מנסה לשחק כדורסל חדשני בלי אף שחקן שמותאם לכך, ורק לא לצפות בראסל ווסטברוק, ג'יימס המערבב הארדן ושלושה שחקנים שמשחקים פוס-סל וזורקים כשהאיש מאחור מסובב את הידית.

  21. אם הורפורד ימשיך לעלות מהספסל אז פילי יפתיעו הרבה בפלייאוף .
    אני גם בספק אם מישהו פה יתייחס באותה צורה לפילי בסיום העונה , יש להם את לוח המשחקים השני הכי קל בליגה ואני לא אהיה מופתע אם יסיימו את העונה 22-5 ויקפצו למקום שלישי או רביעי , לבוסטון יש הרבה משחקים קשים מול המערב .
    בלי קשר בן סימונס הולך לתת פלייאוף מהסרטים ולסתום לכולם את הפיות

  22. מישהו יכול להסביר איך זידאן נותן לראמוס לשחק בחוד של ההתקפה ולהרוס את ריאל? הוא מפחד ממנו? דיכאון

  23. יוסטון – ניסוי מעניין. לא מאמין שיעבוד, לא יודע למה אבל אני לא מחזיק מהחברה שאספו שם. אולי אם היה להם מאמן מעולה מה שלא המצב.
    מיאמי – למזלם הם במזרח והכל אפשרי, תלוי בעיקר במצ'אפ מול היריבה.
    יוטה – מודה שלא ראיתי אותם אבל להבנתי – הם אמורים להשתפר משנה שעברה. קונלי בריא אמור לעשות את ההבדל.
    פילדלפיה – מסכים עם שמעון, לא יקחו אליפות בקרוב.
    מועדון שמוכן להפסיד ולא עשה מספיק בשביל לשנות את זה : היו צריכים לדעתי להחתים את ג'ימי / וטרן כמו איגי (בערך ניסו עם הורפורד רק לא בתפקיד הנכון) /מאמן שלקח אליפות והשחקנים יכבדו (ע"ע סימונס והזריקות מבחוץ) – הם נשארו עם בראון שלא שיפר אף שחקן שם, לא הטמיע שיטה ושחקניו אינם מקשיבים לו, מאמן לא מוצלח / לא מתאים.
    יש שם שני סטארים שעדיין לא קרעו זוג נעליים ורבים מי יותר גדול … תשחקו כדורסל, לא משחקי אגו.
    טורונטו – לא כדאי לזלזל בהם, אם הם בריאים הם יעשו צרות לכולם (כולל למילווקי שהיא המועמדת שנראה לי תצא מהמזרח)

כתיבת תגובה

סגירת תפריט