אירועי דיומא – 15.02.20

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא calendar-appointment-agenda-schedule-planner_53876-31530-550x366-1-550x366-550x366.jpg

כדורגל / ניר מועלם

ליגת העל – מחזור 24 :

15:00 מכבי נתניה – הפועל חיפה, ספורט 3 : משחק על הפליאוף העליון כאשר נתניה שבמקום ה-9 עם 30 נקודות ואילו הפועל חיפה במקום ה-6 שמבטיח את הפליאוף העליון, אך רק עם 32 נקודות, כאשר במקרה של ניצחון ביתי של היהלומים הם יחלפו על פני החיפאים. נתניה מגיעה אחרי ניצחון 2-1 על רעננה ואחרי 4 משחקי ליגה ללא הפסד ואילו הפועל חיפה מגיעה אחרי 1-1 מול מכבי תל אביב, וגם היא אחרי 4 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. הימור – משחק שכל תוצאה אפשרית בו, אבל אני אהמר על ניצחון חוץ של הפועל חיפה.

17:30 בני יהודה – הפועל באר שבע, ספורט 3 : בני יהודה שבמקום ה-8 תארח את באר שבע שבמקום ה-4, כאשר יוסי אבוקסיס פוגש את קבוצתו לשעבר. בני יהודה נמצאת במאבק על הכרטיס לפליאוף העליון והיא יודעת שניצחון כאן משאיר אותה במאבק, אבל הפסד ככל הנראה יגמור את הסיכויים שלה, ומנגד באר שבע ככל הנראה תהיה בפליאוף העליון, אך כרגע היא עדיין לא הבטיחה את מקומה. בני יהודה מגיעה אחרי ניצחון 1-0 על אשדוד ואילו ב"ש מגיעה אחרי 3-0 על נס ציונה. הימור – מפגש מסקרן בין אלישע לוי לבין יוסי אבוקסיס שחוזר לבלומפילד אך כמאמן הקבוצה היריבה, ואני מאמין שהמשחק הזה יסתיים בתוצאת תיקו.

18:30 הפועל כפר סבא – אשדוד, 5 לייב : מפגש תחתית בין כ"ס שבמקום ה-11 לבין אשדוד שבמקום ה-10 כאשר 2 נקודות מפרידות ביניהן, והן במצב יחסית טוב מבחינת מרחק מהקו האדום, כאשר כ"ס רחוקה 7 נקודות ואשדוד 9 נקודות. כ"ס מגיעה אחרי הפסד 2-0 לחדרה, ואילו אשדוד מגיעה גם היא אחרי הפסד 1-0 לבני יהודה. הימור – אני חושב שכ"ס בבית תנצח את המשחק הזה.

19:50 מכבי חיפה – חדרה, ספורט 3 : חיפה שבמקום ה-2 מגיעה אחרי ההפסד 2-0 לביתר שהגדיל את הפער בינה לבין מכבי תל אביב ל-6 נקודות ואילו חדרה במקום ה-5 נמצאת בעמדה טובה לכיוון הפליאוף העליון והיא רחוקה 2 נקודות מהמקום ה-7 בו נמצאת הפועל תל אביב, והיא מגיעה אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים, כאשר האחרון היה 2-0 על כפר סבא. הימור – מכבי חיפה מראה סימנים מיוחדים שאולי לא כולם שמו לב אליהם, כי כאשר נפתחת לה ההזדמנות לצמק את ההפרש ממכבי ויש טיפה לחץ הם נופלים וקורסים, ואילו כאשר הפער קצת גדל הם מרגישים משוחררים יותר ומצליחים לשחק כמו שצריך, ולכן גם הפעם הפער קצת נפתח וגם היתרון של סמי עופר, גורמים לי להאמין שמכבי חיפה תנצח את המשחק הזה.

פרמייר ליג – מחזור 26 :

19:30 נוריץ – ליברפול, ספורט 1 : מפגש קצוות בין נוריץ האחרונה בטבלה לבין הראשונה ליברפול. נוריץ כבר נמצאת במרחק של 7 נקודות מהישארות ליגה וזה נראה שהיא בדרך לצמפיונשיט ואילו ליברפול בפער של 22 נקודות ממנצסטר סיטי, והיא בקרוב כבר תוכרז כאלופה הרישמית של הפרמייר ליג. נוריץ מגיעה אחרי 0-0 מול ניוקאסל בליגה ואילו ליברפול 4-0 על סאותהמפטון בליגה וגם עם 1-0 על שרסברי בגביע. הימור – ליברפול תנצח.

בונדסליגה – מחזור 22 :

16:30 לייפציג – ורדר ברמן, ספורט 4 : לייפציג שבמקום ה-2 תארח את ורדר ברמן שבמקום ה-17 והלפני אחרון. לייפציג מגיעה אחרי 0-0 מול באיירן בחוץ ואילו ורדר ברמן אחרי הפסד ביתי 2-0 לאוניון ברלין. הימור – לייפציג חוזרת לנצח, לראשונה אחרי הפגרה.

סרייה א' – מחזור 24 :

21:45 אטאלנטה – רומא, 2 ONE : מפגש בין אטאלנטה הרביעית לרומא החמישית כאשר הקרב הוא כל כולו על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. אטאלנטה כרגע מוליכה על פני רומא ב-3 נקודות, וניצחון ביתי היום יכול לגמור את הסיפור מבחינת רומא שגם כך נמצאת בתקופה לא טובה. אטאלנטה ניצחה בשבוע שעבר את פיורנטינה 2-1 בחוץ ואילו רומא הפסידה בבית 3-2 לבולוניה, מה שהיה להפסדה השני ברציפות בליגה וגם משחקי הליגה השלישי ברציפות ללא ניצחון. הימור – אטאלנטה לדעתי תנצח את המשחק ותגדיל את הפער מרומא. בנוסף ממליץ על צפייה במשחק, כי לרוב במשחקים של אטאלנטה אנו רואים קצב משחק מהיר והרבה מצבים וגולים.

לה ליגה – מחזור 24 :

17:00 ברצלונה – חטאפה, ONE : משחק צמרת לכל דבר, ומי שלא עוקב אחרי הלה ליגה אולי יהיה מופתע לראות את חטאפה במקום ה-3 ואת ברצלונה במקום ה-2 אך זה המצב, ורק 7 נקודות מפרידות ביניהן בסה"כ. ברצלונה מגיעה אחרי ניצחון 3-2 על בטיס בחוץ ואילו חטאפה מגיעה אחרי 3-0 חלק על ולנסיה, שהיה ניצחונה הרביעי ברציפות בליגה. הימור – אולי אני אפתיע חלק מכם, אך אני חושב שחטאפה לא תפסיד את המשחק ואני אפילו אהמר על ניצחון שלה.

סנוקר / דוד "פאקו" סעדה

אליפות וויילס – חצי הגמר

15:00: רוני אוסליבן-קיירן ווילסון (יורוספורט 2)
21:00: יאן בינגטאו-שון מרפי (יורוספורט 2)

.שלב רבע הגמר הביא לנו כמה משחקים מפתיעים, אם לא בתוצאות אזי לפחות במהלכי המשחקים. זה התחיל בהתנפלות רבתי של רוקט רוני אוסליבן על מארק סלבי, כולל ברייק אימתי במיוחד של 142 נקודות, כשהוא מאפשר לג'סטר מלסטר פריים אחד בודד כל המשחק (וגם הוא מ-Fluke). זה המשיך בתוצאה האולי מפתיעה של היום, שהתקבלה במשחק בין קיירן ווילסון לניל רוברטסון. הלוחם ווילסון הצליח בקור הרוח האופייני שלו להתגבר על כל אחד מהנסיונות של האוסטרלי לזכות בפריימים, והתוצאה הייתה ניצחון מפתיע מאד של חמישה פריימים חלקים על השחקן הלוהט בתקופה האחרונה, ונקמה של ווילסון ביריבו על ההפסד בחצי גמר הגראנד פרי העולמי. משחקי הערב המשיכו את המגמה. במפגש בין יאן בינגטאו לג'ון היגינס, ניכר היה שהסיני הצעיר לא רוצה לחזור לארצו, והוא הלם בסגן אלוף העולם כבר מתחילת המשחק, כשהוא לא מאפשר למכשף הוותיק להשלים את מה שהיה נראה כמו קאמבק. המשחק האחרון היה אולי האיכותי מכולם בין שני שחקנים מצויינים – אלוף העולם, ג'אד טראמפ, ושון מרפי. למרות שני סנצ'ורי ברייקס של אלוף העולם, הקוסם שממול היה חד יותר אתמול, בעיקר במכות ההגנה, והוא הצליח לצאת מהמשחק כשידו על העליונה בתוצאה 5:3

שלב חצי הגמר מביא לנו שני משחקים מצויינים. במשחק הראשון נוכל לראות שני שחקנים שונים למדי. רוקט רוני אוסליבן מביא למשחק את הסגנון המהיר והאופייני שלו, והוא תמיד פייבוריט מול כמעט כל יריב. אלא שהלוחם הוא אולי היריב קר הרוח ביותר שיש היום, שלא נכנע בשום סיטואציה שהיא, כך שהרוקט יצטרך לחסל מהר את המשחק אם אין ברצונו להסתבך. המשחק השני יביא לנו מפגש מזרח-מערב איכותי. שון מרפי הפגין סנוקר מרשים בכל השלבים עד כאן, והוא ודאי מנוסה יותר מיריבו הצעיר. אלא שיאן מראה בטורניר זה, כפי שהוא מראה מדי פעם, את הכישרון המתפרץ שלו, זה שהביא לו העונה את הזכייה הראשונה בטורניר הפותח של העונה (המאסטרס של ריגה). בהחלט לא יריב קל לאלוף העולם לשעבר.

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

טור קולומביה 2.1 – קטע 5

קטע 4, בעל הסיום המשופע, היה בעל סיום דרמטי ומהנה. כ-2 ק"מ לסיום, שיגר ריצ'רד קאראפאז התקפה, שנראתה כזו שתכריע את גורל הקטע. האקוודורי זוכה הג'ירו התקרב אל הקו, אלא שחבורת המטפסים שמאחוריו, בראשותו של ז'וליאן אלאפיליפ, הלכה והתקרבה בקצב מסחרר ממש לקראת הסיום. אלאפיליפ ושות' עקפו לבסוף את האקוודורי, כששם היה זה האלוף הקולומביאני, סרחיו היגיטה, שחצה ראשון את הקו, ואחריו בן ארצו, איגן ברנאל, כשאלאפיליפ נאלץ להסתפק במקום השלישי. היגיטה כעת מוביל במירוץ, כשהוא מקדים את שני בני קבוצתו, קאיסדו ומרטינז ב-10 שניות, ואחריהם ברנאל (50+), קאראפאז (56+), מונטניה (1:10+), רייס (1:28+), מניון (1:30+), הנאו וארו (131+)..

קטע 5 הוא הקטע האחרון במירוץ בעל סיום שטוח. הזדמנות אחרונה בהחלט להודג, אווילה ואולי גם איינהורן למנוע ממולאנו את הזכייה בקטע השלישי במירוץ. שידור ב-19:00 בלינק הזה.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה רבה ניר אני אמשיך לדבר על הגביעים בכדורסל האירופאי
    באיטליה אתמול ברבע הגמר
    ניצחה ברינידיסי את סאסרי 86-91 והיא תפגוש היום בערב את פיטורודו בולוניה שגברה על ברשיה 73-76
    עכשיו משוחק החצי גמר הראשון כשמילאנו מובילה 2 הפרש על ולנסיה במחצית.

    בספרד :
    אתמול ברבע הפתיעה אנדורה את טנריפה 85-87 האחרונה זכתה בשבוע שעבר בגביע הביניבשתי אגב.
    מאלגה המארחת של הטורניר הפתיעה את סארגוסה החזקה 86-90

    עכשיו אנו במהלך הרבע הראשון בחצי הגמר הראשון בין ריאל לולנסיה.

    ב 22.00 בחצי הגמר השני יתמודדו מאלגה המארחת עם אנדורה המפתיעה.

    בטורקיה אתמול בחצי הגמר
    דרושאפקה שהדיחה את אנדולו ברבע מנצחת את גלא 71-85
    והיא תפגוש בגמר מחר את פנרבח'צה ששרדה קרב קשה מאד בניצחון 81-83 על טלקום.

    אז מחר ראשון גמר גביע טורקיה כאמור .
    עוד מחר בראשון הגדול
    הגמרים כמובן של איטליה ,ספרד וצרפת (משתתפות הגמר ייקבעו בסוף הערב)
    וכן הגמר של גרמניה בין ברלין לאולדנברג
    הגמר של יוון בין אאק אתונה ל פרומיתאס
    ייתכן שגם הגמר של ליטא ישוחק מחר (או הערב)
    אשתדל לעשות סדר ולעדכן בדיומא מחר

  2. ואם כבר גביעים נדבר על מפגשי חצי גמר גביע הכדורגל בהולנד וצרפת.

    הולנד :
    חצי גמר הראשון ייערך ביום 4/3 בין אוטרכט לאיאיקס.
    אוטרכט עם 6 גמרים 3 זכיות אחרונה ב 2004 אז ניצחה 0-1 את טוונטה גמר אחרון 2016 אז הפסידה לפינורד 2-1 .

    איאקס עם 25 גמרים 19 זכיות זכייה וגמר אחרון אשתקד עם 0-4 על ווילם
    נפגשו בגמר 2002 איאקס ניצחה 2-3 בהארכה.

    איאקס מדורגת ראשונה בליגה ואוטרכט שביעית
    העונה בליגה
    איאקס הביסה בביתה 0-4 ביום 10/11

    למחרת חצי הגמר השני בין פיינורד לנאק ברדה.
    פיינורד שלישית בליגה הראשונה ברדה משחקת בליגת המשנה ומדורגת שמינית

    פיינורד עם 17 גמרים ו 13 זכיות האחרונה ב 2018 לאחר 0-3 על אלקמאר
    ברדה עם 4 גמרים וזכייה בודדת ב 1973 אז ניצחה את ניימכן 0-2
    ב 1974 עשתה גמר אחרון והובסה בו 6-0 בידי איינדהובן .

    אגב למעט גמר מפתיע בין ברדה לאוטרכט כל גמר אחר שוחק בעבר

    בצרפת.
    בחצי הגמר הראשון ישחקו ביום 3-3 סנט אטיין מול ראן.
    סנט אטיין מדורגת 15 בליגה וראן שלישית
    נפגשו השנה בראן ביום 01/12/ וראן ניצחה 1-2
    לסנט אטיין 9 גמרים ו 6 גביעים
    ראן עם 8 גמרים ו 3 גביעים.
    השתיים לא נפגשו במסגרת גמר גביע צרפת בעבר .

    למחרת ביום 04/03/2020 ייפגשו פ.ס.ז וליון
    פ.ס.ז מדורגת ראשונה בליגה לעומת ליון שמדורגת תשיעית
    אגב באפריל חודש לאחר חצי גמר הגביע (4/4) תיפגשנה הקבוצות בגמר גביע הליגה הצרפתי.
    בשבוע שעבר בליגה פ.ס.ז ניצחה 2-4
    בספטמבר ניצחה פ.ס.ז בליון 1-0 במסגרת הסיבוב הראשון בליגה.
    הקבוצות גם נמצאות בשמינית גמר האלופות ואולי אף ייפגשו במפעל הגביע הזה .
    (החל מרבע הגמר ).
    לפ.ס.ז 17 גמרים ו 12 זכיות בגביע
    לליון 8 גמרים ו 5 זכיות

    המשחק הוא שיחזור גמר 2008 אז פ.ס.ז ניצחה 0-1
    במידה וליון תתמודדנה מול סנט אטיין יהיה זה גמר חדש כל יתר הגמרים שוחקו

  3. טוב כמובטח
    בגביעים השונים
    בספרד ריאל רמסה את ולנסיה 68-91 ותפגוש בגמר מחר את מאלגה שניצחה 59-82 את אנדורה

    באיטליה ונציה שהדיחה את וירטוס ברבע מדיחה את מילאנו בחצי עם 63-67 ותפגוש בברינזידי בגמר האחרונה ניצחה את פורטיטידו בולוניה 53-78 היום בחצי הגמר
    בליטא
    קובנה מנצחת בגמר את לייטיביקיס 72-82

  4. סיכום היום בספורט המקומי בכדורסל אשדוד מנצחת את חיפה וחוזרת לחיים בתחתית
    חולון מנצחת את הפועל תל אביב בדרבי מאמנים יוונים על הקווים.

    בכדורגל נתניה והפועל חיפה ב 0-0 במאבק על הפליאוף העליון
    נראה שבני יהודה יצאה מהמאבק לאחר הפסד לב"ש 1-0 האורחת מבטיחה תיאורטית את מקומה בעליון
    אשדוד מנצחת 3-1 בכפ"ס בקרב תחתית
    ומכבי חיפה מנצחת 0-1 את חדרה ניצחון קשה שמצמק ולא זמנית את הפער ל 3 נקודות ממכבי תל אביב

  5. כדורגל תוצאות נבחרות מסוף השבוע
    אנגליה :
    היום במשחק קצוות ניצחה ליברפול בנוריץ נועלת הטבלה 1-0 והעלתה את הפער ל 25 נקודות מהסיטי
    אך אותה הסיטי היא הסיפור המרכזי של סופה"ש לאחר שהושעתה לשנתיים מאירופה אך יהיה ערעור מה שאולי ידחה את העונש ואף אולי יקצרו לשנה (ריאלית )
    אתמול וולבס ולסטר סיימו ב 0-0

    איטליה :
    היום אטאלנטה הרביעית מנצחת 1-2 את רומא החמישית ופותחת פער של 6 למקום שמוביל לליגת האלופות.

    ספרד :
    היום במשחק המרכזי ברצלונה משתווה לריאל עם 1-2 על חטאפה אך מסי ממשיך בבצורת משחק רביעי ברציפות (אך בישל שוב הפעם שער נהדר לגרייזמן )

    גרמניה :
    הצמרת רותחת לייפציג עולה לפחות זמנית לפיסגה לאחר 0-3 על פרנקפורט
    יום אחרי שדורטמנד מביסה את פרנקפורט 0-4
    מנשנגלבך מצידה מנצחת את פורטונה בחוץ 4-1
    גם לברקוזן נצמדת לצמרת לאחר 3-2 דרמטי על אוניון ברלין בחוץ לברקוזן עלתה ליתרון 2-1 דקה 83 חטפה שער שוויון דקה 87 אך ניצחה 4 דק' בזמן פציעות
    ערב משחקה של מינכן מחר בקלן כך נראית הטבלה
    1. לייפציג 45
    2. מינכן 43 (משחק חסר)
    3. דורטומנד 42
    4 מנשגלבך 42 (חסר)
    5 לברקוזן 40

    בצרפת פ.ס.ז שיחקה בהרכב מחליפים בגלל משחקה מול דורטומנד בשמינית גמר האלופות
    היא פיגרה 3-0 מול אמיין בחוץ עד סמוך למחצית ואז כבשה ,במחצית השנייה הפכה ל 4-3 אך ספגה שוויון דרמטי 2 דק' בתוספת הזמן ונפרדה ב 4-4 דרמטי אך הפער בפסגה דו ספרתי וזה לא מדאיג

    יתר הליגות
    באוסטריה לינץ ניצחה בזלצוברג 3-2 ועלתה לפסגה
    במשחק אחר שון וויסמן כבש צמד בניצחון וולפסברגר 0-3 והוא מוליך בבטחה את טבלת הכובשים עם 19 שערים.
    בפורטוגל בנפיקה סופגת הפסד שני ברציפות בבית לברגה אם פורטו תנצח היא תוריד בתוך שבוע את ההפרש לנקודה בודדת לאחר שהייתה במינוס 7.
    בהולנד אלקמר נוצחה מה שמחזק את איאקס כמובן

  6. בראשון בספורט המקומי
    סל מחזור 19
    19.00 נהריה -אילת
    המארחת שביעית עם 10-8 מול אילת העשירית עם 11-7
    כמובן שנהריה מאוכזבת גמר הגביע תקווה להמשיך ביכולת הנהדרת מול אילת במשחק קריטי לפליאוף העליון
    גם אילת בתקופה טובה ולהזכיר היא הנחילה למכבי ת"א הפסד בכורה בליגה.
    בסיבוב הקודם נהריה ניצחה באילת 63-61

    19.10 ב"ש -גליל
    המארחת עם 12-6 מדורגת 11 האורחת תשיעית עם 11-7 הקבוצות צריכות להיות מודאגות משני הניצחונות הרצופים של אשדוד והמפסידה כאן תרגיש את האש בתחתית בוודאי אם זו תהיה ב"ש
    שכבר צוברת 3 הפסדים ברצף והובסה בגלבוע 100-73 בסיבוב הקודם.
    גם הגליל עם 2 הפסדים ברצף לא רוצה כדור שלג.

    19.20 ירושלים -נס ציונה
    ירושלים חגגה הרבה השבוע כשזכתה בגביע היא מדורגת שנייה בליגה עם 4-13
    אך צריכה לזכור שהיא נוצחה ב 3/4 משחקיה האחרונים בליגה כולל שני הפסדים רצופים ברוממה ובבית מול הפועל תל אביב
    נס ציונה לעומתה מאוכזבת מאד עם ההפסד בחצי הגמר בגביע לנהריה הקבוצה בתקופה רעה מאד שישית בליגה עם 10-8
    אך הודחה גם מאירופה וסופרת 3 הפסדי ליגה רצופים ו3 הפסדים בכל המסגרות
    בסיבוב הראשון ירושלים ניצחה במושבה 93-81

    21.05 מכבי תל אביב נגד ראשון
    מכבי מוליכת הטבלה עם 1-17 נחה באירופה לאחר צמד ניצחונות גדול .
    אך זוכרת שהפסידה באילת לפני שבועיים .
    ראשון מצידה הודחה בחצי גמר הגביע לירושלים והיא שלישית עם 6-12
    בסיבוב הקודם מכבי ניצחה בראשון 81-66

  7. בכדורגל
    19.00 קרב תחתית בין נס ציונה לרעננה
    המארחת מדורגת אחרונה עם 15 נקודות מינתה הערב את זאדה למאמנה במקום תורג'מן רעננה לפני אחרונה נקודה בלבד מעליה
    בסיבוב הראשון סיימו ב 0-0 (זו אגב הייתה התוצאה ביניהם במשחק גביע הטוטו )

    20.15 מכבי תל אביב מארחת את ק"ש
    מכבי ראתה את חיפה מנצחת היום ומורידה את הפער ל 3 בלבד והיא תעשה הכל להחזיר לשש
    ק"ש תראה לפחות יריבת תחתית אחת צוברת נקודות ומלחיצה אותה בסיבוב הקודם 1-0 למכבי תל אביב

  8. בכדורגל העולמי
    ספרד המשך מחזור 24
    5 משחקים במשחק המרכזי ב 22.00 תארח ריאל את סלטה
    ריאל רוצה ניצחון בכדי לחזור ל 3 הפרש על ברצלונה
    בעוד סלטה כרגע מתחת לקו האדום במקום ה 18 מרחק נקודה מחוף מבטחים .

    לפני כן ב 13.00 סביליה תארח את אספניול
    רגע לפני ששתי הקבוצות באירופה בחמישי באירופאית
    הם במאבקי הליגה
    המארחת יכולה לחזור למקום הרביעי עם תנצח אך לצנוח לשמיני אם תפסיד
    אספניול אחרונה אך רק 3 נקודות מתחת לקו האדום

    איטליה :
    במשחק המרכזי של הכדורגל האירופאי כולו תארח לאציו את אינטר (21.45 ואן 2 )
    לאציו שלישית עם 53 נקודות מרחק נקודה בודדת מאינטר המוליכה ויובה.
    קודם לכן תארח יובה את ברשיה הלפני האחרונה ואין מצב שהיא לא תצא עם 3 נקודות אחרת סארי יפוטר מיידית כנראה גם ככה מעמדו מעורער .
    בקרב תחתית מעניין תארח ב 16.00 סמפדוריה ( 17 עם 23 נקודות נקודה מעל גנואה ) את פיורנטינה המדורגת 14 ( 25 נק')

    באנגליה מחזור 26
    16.00 וילה -טוטנהאם
    המארחת 17 נקודה מהקו האדום האורחת שישית 4 נקודות מאירופה ב 18.30 ארסנל המאכזבת תארח את ניוקאסל המדורגת 12.

    16.30 קלן מינכן האורחת צריכה ניצחון בכדי לחזור להוביל בפער נקודות בפסגה הגרמנית

כתיבת תגובה

סגירת תפריט