תראו איך הלייקרס משקרים את אוהדיהם(כולל רבים מכם!)/מנחם לס

כל שקרי הלייקרס

 

כמעט כל קבוצה בליגה מרגישה הרגשת גרטיפיקציה. אם אתם לא מכירים את המילה תשאלו את מומי. לי אין זמן ואין עצבים להסביר: רק לפני כמה שעות איזה מטורף ניכנס לבניין הצי בוושינגטון והרג איזה תריסר חפים מפשע. מתי ייגמר הטרוף הזה, מתי? טוב, נחזור לעניינינו. כל הקבוצות מרגישות גם מין סטיספקציה. אוי, שוב מילה ארוכה. טוב, "שביעות רצון". הקבוצות מאושרות כמעט כולן במה שעשו המנכ"לים שלהם אם בפרי אג'נסי, אם בטריידים, ואם בהחלפת מאמנים. כולם מצפים בעניין מחודש לקראת העונה הקרבה ובאה.

ומה קורה עם הלייקרס? גם הם מבטיחים "עונה מפתיעה" לאוהדיהם. עונה שתביא נחת, שמחה, והרגשת לידה מחדש. ההבדל הוא שכמעט כל הקבוצות מבטיחות לאוהדיהן הבטחות ריאליסטיות בעוד שהנהלת הלייקרס מבלפת את אוהדיה ומוליכה אותם שולל בתקוות-שווא. אפילו כאן שמעתי כבר ציוצים מאוהדי לייקרס שמעדיפים להיות עוורים וחרשים מאשר להסתכל לאמת בפרצוף, ולהקשיב לקולות היגון, הדאבה, הכאב, והקינה המשמיעים יודעי דבר כמוני.

משקרים לאוהדים מימין ומשמאל, והם אוכלים את השקרים. בואו נדבר קצת על כסף. היתה בכייה שהלייקרס לא יכולים להיות כמו מיכאיל פרוקורוב ולזרוק כסף ללא חשבון. "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו מה שהנטס עושים; אין לנו את הכסף הזה!", אמרו לאוהדים. ואז באה החדשה המשמחת: "אחד מ-50 עשירי ארה"ב הגדולים ביותר, פיליפ אנשולץ, קנה את הלייקרס! מהיום נוכל להתמודד עם כולם בכסף!". צהלה ושמחה בהוליווד. רוקדים 'פולקה' ב-'סטייפל סנטר'. 'קרקוביאק' בברלי הילס. אז בואו נסתכל קצת על כספי הבעלים:

הבה נזרוק מבט על הנטס. מה הם לא עשו כדי להיות גורם לאליפות כבר העונה! שפכו כסף כמים ולא עשו חשבון. ללייקרס אין כסף? שימכרו את הקבוצה לאיזה סאקר עשיר של ממש. היודעים אתם שבאס היה בעל הקבוצה העני בליגה? מרק קיובן יכול לקנות 20 'באסים',  ומייק אריסון יכול לקנות איזה 2 מרק קיובנים, ומיכאל פרוקורוב  או פול אלן יכולים לקנות 3-4 מייק אריסונים. עכשיו הקשיבו לטמטום הבלתי אפשרי של הלייקרס: ניכנס להם לעסק עשיר של ממש ולא מקבץ נדבות כמו משפחת באס. שמו פיליפ אנשולץ', והוא 'שווה' פעמיים מקיובן עם ה-5.8 ביליון. אז צהלה ושמחה בלייקרס נשיון: יש להם את כל הביליונים שהם צריכים! כן?

אז הרשו לי לסכם את השקרים – 'אם במכוון' ו-'אם לא במכובן' כמו שכתוב בסידור בתפילות יום כפור , ואם אתם לא מאמינים לי לכו לשאול את מומי –  כי חובתי באתר היא לשמור על האוהדים שלא יולכו שולל ע"י מנכ"לים המנסים לגנוב קצת זמן, כמו 10-12 שנה, עד שהלייקרס תתרומם מהשברים:

 

הבלוף הגדול הראשון:

 

 

 

"סוף-סוף יש לנו בעל קבוצה עשיר שיכול להתמודד עם כל בעל הון אחר בליגה" (הצהרת משפחת באס כשפיליפ אבשולץ רכש 30% מהקבוצה)

 

 

אנשולץ מוכן לזרוק 100 מיליון? אוקיי. אבל הצרה היא שהוא קנה רק 30% ממניות הלייקרס, ועל כל לירה שהוא מוציא, הבנים והבת של באס צריכים להוציא שלוש. זה חוק הקורפוריישיונס האמריקאי. אתה משקיע כחלקך בקופה, ואתה מרוויח לפי חלקך בקופה. אנשולץ רוצה לעזור בהשקעה של 100 מיליון? הילדים של באס צריכים להביא מהבית 230 מיליון, שאין להם. אז אנשולץ הוא בעייה יותר מאשר פתרון. אילו קנה את כל הקבוצה הסיפור היה אחר. אבל כבעל מינורי, כל השקעה שלו צריכה להיענות ע"י הבעלים המג'וריים. ואת האמת העצובה הזאת לא סיפרו לאוהדים.

 

הבלוף הגדול השני:

 

צעירים??? בהפועל חולון אין לו מקום בקבוצה!

 

 "העונה תהיה לנו קבוצה שהצערנו. צעירים טובים מהטופ שבטופ  שיהוו את הגרעין של הלייקרס לעתיד! " (מיץ' קופצ'אק, 12/7/2013).

כן? איפה הם? אני מסתכל סביבי ואני רואה את כל הצעירים הטובים בקליבלנד, בניו-אורלינס, ביוסטון, כמעט בכל קבוצה מלבד הלייקרס ומיאמי. אבל מיאמי לא צריכה צעירים – היא לוקחת אליפות שלישיחת רצופה עם אנשי גיל העמידה וקשישים מצויינים , וזה מתאים להם. אבל ללייקרסאין קשיקים טובים, אין בינוניים טובים, והצעירים? היכן הם?

 

הבלוף הגדול השלישי:

 

לוס אנג'לס אתם רוצים, כשיש ניו יורק???

 

 

 

מי רוצה ל.א כשיש סאות' ביץ'???

 

"אנחנו עדיין הקבוצה המועדפת על כל שחקן חופשי או שחקן בטרייד כשישנה לו אפשרות לשחק עבור הלייקרס".

 

כן? מאין הגיעה הפנטזיה הזאת? רגע, לאן ברח דווייט האוארד? רק תגידו לי בבקשה. הי, הימים ששחקנים כמו קרים עבדול ג'אבר, ווילט צ'מברליין, שקיל או'ניל, או קרל מלון התחננו ללבוש את הגופייה הסגולה-זהובה חלפו-נעלמו, ואינם עוד. ההנהלה ממשיכה להלעיט את האוהדים בספורים רטובים, והאוהדים בולעים את השטויות מבלי ללעוס אפילו. אז תבינו בבקשה: ייקח לקבוצה משהו כעשור שנות בנייה כדי שאולי, אולי בעתיד ירצו לבוא לעיר המפוקקת הזאת. בניו יורק אתה יוצא מהבית ואתה בתוך העיר, במרכז העולם. במיאמי אתה יוצא מהבית והיאכטה חונה לפני הבית, וכל הלטיניות בחופי סאות'-ביץ' וחופי פורט לודרדייל. בסן אנטוניו אתה מסתכל מהוילה שלך למטה, ואתה רואה את את ריבר-ווק המהמם. בניו אורלינס השחקנים גרים מעל הפרנץ' קוורטרס וכל הג'אז שאי פעם חיפשו בחייהם. ולכל הקבוצות הללו ישנם מאמנים!

טוב, נעזוב את הגיאוגרפיה בצד. מי חפץ לשחק עבור מאמן כמייק ד'אנטוני שיכריח אותך לרוץ עד שתוציא את נשמתך? ומי יהיה המנהיג שלך בקבוצה עצמה? לא אחר מקובי בריאנט. מי צריך את זה? ואם אתה שחקן רציני, ממי תקבל כדורים? מסטיב נאש בן ה-40?

 

הבלוף הרביעי הגדול:

 

האחוזה של לברון (50 מיליון) על חוף מיאמי

 

"לברון יחתום בלייקרס בתום החוזה שלו במיאמי, ואחת הסיבות היא הקירבה להוליווד כי בתכניתו להמשיך בקריירה קולנועית בתום קריירת הכדורסל". (לוס אנג'לס דיילי ניוז, וביל פלצ'קה, LA TIMES, בתכנית 'ארואנד דה הורן' ב-ESPN)

באופן רשמי ובלתי רשמי לכל אוהדי הלייקרס ישנו חלום רטוב. למעשה חלום רטוב וחצי: החלום הרטוב הוא שלברון ג'יימס יעבור ללייקרס בתום חוזהו עם מיאמי בעוד שנה, והחלום שהוא חצי רטוב הוא שכרמלו אנטוני יעבור ללייקרס. על כרמלו אני לא חפץ לדבר. מצידי – שיעבור. אני אוהב אותו כשחקן אבל אני לא חושש ממנו, ואני גם יודע ב-99% בטחון שהוא נשאר בניקס. אבל אני רוצה לחזור ללברון: הוא אף פעם לא לחש אפילו שהלייקרס והוליווד הן משאת נפשו. הוא רק אמר שהוא לא חושב אפילו עתה מה יהיה אחרי תום חוזהו במיאמי. אבל סוף-סוף הוא הצהיר אתמול או שלשום בחתונתו (שנימשכה 3 ימים כראוי לכוכב מיאמי היט!) ש-"אין לי כל תכניות לעבור לקבוצה אחרת בתום החוזה עם מיאמי, כי אלף עדיין לא השלמתי את המלאכה בהיט, ובית, אני אוהב את חברי בהיט, אני אוהב את מקום מגורי, וילדי אוהבים את הגן והגננות שלהם" (בליצ'ר-רפורט וב-'סנטניאל').

 

הבלוף החמישי הגדול:

 

תגידו לדווייט, תספרו להאוארד, שלשחק בלייקרס זה WAY OF LIFE!

 

 

"הסיבה שחתמנו על חוזה גדול עם הלייקרס היא אותה הסיבה שלשחק בלייקרס הוא דבר מיוחד במינו ושונה מלשחק עבור כל קבוצה אחרת , כי לשחק עבור הלייקרס – כמו שאמר בריאן מקנטייר –  IS A WAY OF LIFE!" (בריאן מקנטייר, דירקטור PR, ואז ג'ף הינגניאניס מנכ"ל חברת הכבלים  טיים-וורנר )

 

דווייט האוארד: "העונה שלי בלייקרס היתה אחת העונות הגרועות שהיתה לי גם מבחינת כדורסל וגם מבחינה חברתית" (בליצ'ר רפורט, ועוד)

 

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. חחחחח היו לך כבר הרבה פוסטים גרועים, אבל בהחלט יכול להיות שזה הגרוע מכולם.

    יש כאן טעויות כל כך גרוטסקיות (תבדוק במילון), שאני ממש מאמין שמדובר בשקרים שלך, או באי תרגומים מדוייקים במכוון.

    אבל לכל זה אני אתייחס מחר ואקטול את הטמטום הזה שורה אחרי שורה.

    בינתיים רק שיעור חשבון קצר –

    אם למישהו יש 30 % בעלות ולמישהו אחר יש 70 % (ודרך אגב, אתה טועה – למשפחת באס יש רק 66 %.

    אז על כל דולר שהראשון שם, השני שם 2 ולא 3…

    לפחות אני ארדם עכשיו אם חיוך, ואתה תקבל מחר שיעור…

    לילה טוב.

    1. תגיד לי, אתה נשאר ער עד 4 לפנות בוקר בציפייה לפוסטים שלי?
      כל הכבוד!
      (אני ממש לא יכול לחכות יותר לשעור שאקבל עוד מעט. אני נשאר עם קו פתוח מרוב ציפייה ועניין!…)

  2. דדי, אם להיות פייר, מיד אח"כ הוא כתב שעל כל 100 הם ישלמו 230, ליתר דיוק זה אמור להיות 220 אבל לא משנה.
    דוק, קשה להגיד ש'כל האוהדים מצפים בעניין מחודש לקראת העונה הקרבה ובאה' כשהרבה קבוצות מתכננות טנקינג. אין לי מושג איך משכנעים אוהד להגיע לראות קבוצה שמשחקת על עונה של כמה שיותר הפסדים. אצל הלייקרס זה ודאי לא התכנית, אוהד שיבא יראה קבוצה שהשתחררה מהווארד התינוק (אמנם הם התחננו שישאר, אבל ברור שלכימיה של הקבוצה העזיבה שלו רק תתרום) ורק רוצה לנצח.
    אני מסכים אתך שהלייקרס קצת חיים בסרט, אין צעירים, אין כסף מיותר, ולברון לא בדרך. אבל אתה לא יכול להביא ראיה לדבריך מהמילים של הווארד, כי הוא תינוק מגודל שבחר שנה לפני כן את הלייקרס ולא התאים למועדון. זה לא מוצלח במיוחד לשים ליצן בסביבה של קובי. ואני חושב שהרבה שחקנים תחרותיים שהיו מתים לשחק ליד שחקן פייטר כמו קובי, יש שם את פאו שיכול לתפוס עונה לעת זקנה, קובי יכול לחזור לעצמו, ונאש עדיין מוסר מעולה. חוץ מזה , הרבה אנשים חולים על לוס אנגלס וגם תל אביב היא עיר מפוקקת…

  3. אוי מנחם,מנחם,אין ספק שאתה מנסה להכניס עניין לאתר(מה קרה ירדו כמות המגיבים?) אז אתה מתחיל ללכלך על הלייקרס,אף אחד מאוהדי הלייקרס המפוכחים לא חושב שהולכת להיות עונה טובה(בטח בסטנדרטים של הלייקרס)אבל סביר להניח שעונה כמו העונה שעברה לא תחזור,מעבר לזה אין מה לעשות יהיו עכשיו כמה שנים קשות אבל בסופם הלייקרס יחזרו להיות הלייקרס,תרד כמה שאתה רוצה על המועדון אבל אין אף מועדון שנשאר רלוונטי כל כך הרבה שנים,השנים הכי שחונות שלו(אני מדבר על תקופתי שזה משנות ה-80) הכי הרבה שנים שהוא היה לא רלוונטי זה בערך עשור,כך את קבוצתך השלשית(או השניה,או אולי כבר הרביעית)בוסטון שהם מועדון גדול בכל קנה מידה,כמה זמן הם חיכו בכדי להעמיד קבוצה רלוונטית? או הניקס שעד היום מחכים.תהיה בטוח שעד סוף העשור הלייקרס יעמידו שוב קבוצה לאליפות וכן שחקנים עדיין יעמדו בתור בכדי לשחק בלייקרס.חשבתי בהתחלה קצת לרחם עלייך כי בתור אוהד מיאמי כמה זמן אתה חושב שאחרי שלברון יקח את הכישרון שלו למקום אחר הם יעמידו שוב קבוצה תחרותית??(תהיה בטוח שהרבה יותר זמן מהלייקרס)אלב אז נזכרתי שגם אתה תיקח את אהדתך למקום אחר אז לא תהיה בעיה 🙂

    1. מספר המגיבים ירד? לך למומי ותראה. הם פשןט מתעלמים מהפוסטים שלי על הלייקרס כי הם מעדיפים להתעלם מהאמת.

  4. דבר נוסף לגבי לברון אז הם כבר הודיעו שהם לא מאמינים שהוא יחתום אצלהם,לדעתי לברון פשוט מחכה לראות מה יקרה בקליבלנד ובמידה וכולם ישארו בריאים הם יעמידו קבוצה סופר מוכשרת ואז הוא יחזור לשם בכדי להיות המושיע ולתקן את התדמית שלו,לברון ישחק איפה שהוא יראה שיש לו סיכוי לעוד אליפיות,בטוח שאין לו שום סנטימנטים למיאמי

    1. לברון בקליבלנד הופך את קליבלנד לקבוצה הטובה בהיסטוריה (בהנחה שיתחברו ושביינום יהיה בריא). אני מקווה מאוד שזה לא יקרה אבל אני לא אופתע.

    2. והיכן הוא יגור בקליבלנד? ביוקליד אבניו, הרחוב היקרתי שם שהוא מין רחוב אלנבי מנופח שבחורף הוא מכוכה חצי מטר שלג, ויוותר על הארמון והיאכטה על שפת הים במקום שתמיד קיץ?

  5. אני לא אוהד לייקרס, למעשה אני די מתעב אותם.

    טענות א', ג' – מסכים לגמרי, שקר גס.
    טענות ב', ה' – מה אתה מצפה שיגידו? שהם קבוצת פח והם מקווים להשיג בחירת דראפט טובה? זה הלייקרס, לא ניו אורלינס, יש להם עדיין טיפת כבוד עצמי.
    טענה ד' – הם כבר אמרו שהם לא בונים עליו, אבל בסופו של דבר לברון ילך למקום שבו יהיו לו סיכוי לאליפות, כרגע זה מיאמי, אבל כשוויד יגמר (תוך שנתיים להערכתי), אם לא יהיו לו שם כלים מתאימים לאליפות הוא ילך בלי למצמץ. זה המשחק.

    ומשהו אחרון, לא נראה לי ששום אוהד לייקרס (שמבין כדורסל, יש כמה בודדים כאלו…) חושב שהעונה תהיה טובה.

  6. בא נתחיל ׳בפיגוע׳ שהיה בוושינגטון. זה באמת כואב בלב על כל אזרח חף מפשע שמת בעולם. אבל מנחם נשמה, זה מדהים וכואב לנו, אזרחי ישראל, שאנחנו עוברים דברים כאלה כמעט על בסיס קבוע וזה נהפך להרגל! כשהיה את הפיגוע בבוסטון, קם אובאמה ואמר ׳אנחנו נמצא את האחראים ונטפל בהם׳, סבבה זה לגטימי. אבל כשדבר כזה קורה במדינה פתאום העולם מתחסד ולא נותן לנו את האופציה להגיב.. תראה לי עוד מדינה כזאת מפגרת, שנותנת לחיילים שלה לחטוף מטח אבנים (סלעים) כשהם עם נשק בידיים, ואסור להם בכלל להגיב!
    דברים כאלה מכעיסים!!!!

    אבל בא נדבר כדורסל, הלייקרס לא מעניינים אפחד!!! 😉

  7. מה הדיבור דוקטור ?
    יעני הלליקרס בית שימוש ?
    יש פה יותר בלופים מבלופים של טקסס הולדם

  8. דוק לס תודה רבה על עוד טור , אני לא אכנס לנקודות בתוך מה שכתבת ,רק שקבוצה שיש בה כל כך הרבה שחקנים "דפוקים" כמו יאנג ו-ווסלי ג'ונסון לא בונה על חצי גמר אזורי ,אבל אני אשאל את הדוק שראה כבר הכל , מה יעשו האוהדים? יפסיקו לעודד?
    נהפוך לאוהדי קליפרס רחמנא ליצלן?
    כמו שמכבי שלי חטפה בראש ב 13.6 מקבוצה של one trick pony ואני עדיין מחדש מנוי , אוהד זה אוהד…

  9. טוב, אז איפה מתחילים ?

    בוא נתחיל מכל השטויות שב"מאמר" עוד לפני פירוט ה"בלופים של הלייקרס"…

    אז מה זה הטמטום על זה שללייקרס אין כסף ?

    מה זה בכלל רלוונטי כמה הבעלים עשיר לעומת הקבוצות האחרות ?

    בוא ותראה כמה זה רלוונטי –

    1. הלייקרס תמיד היו בין הקבוצות שמוציאות הכי הרבה על משכורות, ובשנים האחרונות – אפילו מקום ראשון.
    תמיד בטופ 5.
    אז מה זה משנה אם לבעלים של קבוצה שמוציאה פחות – יש יותר בבנק ?
    השאלה הרלוונטית היחידה היא כמה הקבוצה חשובה לו וכמה הוא מוכן להשקיע.

    2. תבדוק באותה טבלה של הבזבזניות הגדולות – איזה קשר יש לזה לתארים…
    את התוצאות תשלח לניו יורק, לדאלאס, לפורטלנד, לנטס, והשד יודע למי עוד.

    לא רלוונטי כבר אמרנו ???

    כל ההבדל בין משפחת באס לשאר הליגה הוא שהם גם מוכנים לפתוח את הארנק כשצריך כדי להעמיד סגל לאליפות, אבל גם יודעים לתת ברקס כשזה נגרר לבזבוזים מיותרים על שחקנים שלא יביאו את הקבוצה לתואר אלא רק לעוד כמה נצחונות בעונה הרגילה. אולי…

    והדבר הכי מגוחך ?

    שכל זה – כולל ההמצאות הקבועה של הלייקרס בצמרת משלמי המשכורות – היה נכון לשנים לפני ההסכם שהלייקרס חתמו עם טיים וורנר ב 2012..

    עד אז הם הרוויחו כ 30 מיליון דולר לשנה מפוקס על שידורי המשחקים שלהם.

    כמה שווה הדיל שלהם עם טיים וורנר ?

    3 מיליארד (!!!) דולר (ויש שאומרים אפילו יותר) ל 20 שנה.

    אתה צריך שאני אגיד לך כמה זה יוצא לשנה ?

    אז כן, אם אתה פורטלנד, ניו יורק, או דאלאס – אתה כנראה היית זורק את הכסף הזה על מי שבא ליד.

    אבל כאמור זה ההבדל בין הלייקרס לשאר.
    הם ישחררו את וורלד פיס כדי לחסוך 30 מיליון במיסים, כי זה פשוט לא משתלם בעונה שלא רצים בה לאליפות ועם תקנות המיסים החדשות. אבל כשיגיע הזמן לתת את המכה ולהביא את השחקנים שיובילו לאליפות – הכיסים יפתחו כמו שהם תמיד נפתחו, והחלון הזה יתחיל להיפתח בקיץ הבא ויפרץ לגמרי בקיץ אחריו.

    בקיצור, אין שום קשר בין המציאות של הלייקרס בעבר, הווה, או עתיד – לבין מה שכתבת, וזה רק בהקדמה ל"בלופים" הדמיוניים שאני מבטיח להפריך גם אותם בהמשך הלילה.

  10. דדי מיי מן, ברוך שובך. סופסופ מישהו ששם קצת היגיון בדאחקות המשוגעות של הפרופסור
    תגיד, עם יד הלב: הלייקרס נכון להיום שווים פלייאוף? עוברים במפתיע סיבוב ראשון (בהנחה שכולם בריאים?)

  11. לדעתי – הם צריכים עונה מושלמת שלהם (מבחינת בריאות) ועונה רעה מאותה בחינה ל 2-3 קבוצות אחרות כדי לעשות את הפלייאוף.

    אני לא רואה את זה קורה, אבל זה לא בלתי אפשרי.

    לדעתי הטווח שלהם הוא 7-13, ואני חושב ש 12 זה פחות או יותר ריאלי.

    מה שכן, יהיה כיף לראות אותם העונה, ומבחינתי אני לוקח ב 2 ידיים בחירת דראפט טובה לפני קיץ שבו אמורה להיות תחילת ההתחמשות המחודשת, על פני עוד כמה נצחונות או זחילה לפלייאוף העונה.
    אז בשבילי העונה הזו היא win win.

      1. הפרק האחרון קטלני, אפילו הייתי רוצה להגיד יותר מדי כבד.

        התחלתי לראות את כל הסדרה לפני שבוע וחצי וכבר הדבקתי את הקצב של כולם 🙂

        סדרה ענקית.

  12. דדי אתה מסוגל על הפרופסור?
    דוקטור לס צודק הלייקרס הפכו לצערנו לפח אשפה,
    אפילו ג'יימיסון המזדקן נמלט משם בבהלה
    ועוד לקליפרס,
    יש דיווחים שקובי לא ישחק העונה בכלל אבל בשביל למכור מנויים שומרים על דממה

  13. אוקיי – הבלוף הראשון (של מנחם) –

    "סוף-סוף יש לנו בעל קבוצה עשיר שיכול להתמודד עם כל בעל הון אחר בליגה" (הצהרת משפחת באס כשפיליפ אבשולץ רכש 30% מהקבוצה)

    מה זו ההמצאה הזו ?
    גם בתור שקר זה חלש.

    מי בדיוק אמר את זה בלייקרס ? ויותר חשוב – מתי ?
    איפה הלינק ?

    אתה יודע מתי בכלל אנשולץ קנה את החלק שלו בלייקרס ?
    לפני 15 שנה (!)

    אז על מה אתה בכלל מדבר ?
    מאיפה שלפת את השטות הזאת ?
    לא מפי הלייקרס הקיץ – זה בטוח…

    ואגב, ללייקרס יש עוד בעלים שמחזיק בחלק שהיה שייך למג'יק – כ 5 %, והוא אפילו יותר עשיר מאנשולץ.

    אז כמו שעבר כתבתי, אם יש משהו שכן יעזור לייקרס כלכלית – זה הדיל עם טיים וורנר שיכניס להם 150 מיליון דולר כל שנה ל 20 שנים הקרובות, אבל כבר סיכמנו שבלי קשר לזה הם תמיד נמצאים בצמרת משלמי המשכורות כך שכל הקייס שלך מתכתחילה לא מחזיק מים, והנקודה לגבי אנשולץ שכאמור כבר מחזיק בחלק שלו 15 שנה היא לא פחות מהזויה כשאתה מנסה למכור אותה כאיזה שהוא בלוף של הלייקרס לאוהדים כשבמקרה הטוב מדובר בטעות עצומה שלך, ובמקרה הרע – בבלוף שלך לקוראי הופס…

    על ה"בלופים" האחרים – המשך היום.

    וג'וני, הטענה שלך לגבי קובי מראה על חוסר הבנה מוחלט באופי של הבן אדם – וזה בלי שום קשר שלא קיימים שום דיווחים כמו שטענת. מקסימום תיאוריות קונספירציה של אוהדים.

    חג שמח.

  14. דדי נכון שאין דיווחים מדוייקים על קובי אך בבלוג של עכברי כדורסל חולי לייקרס מזילים דמעה שהוא גמר את הסוס ונמצא לצערנו במורד הגבעה.
    לגבי הלייקרס אחרי שנה שעברה לבי איתם בנס נכנסו לפלייאוף אך עפו על נקלה ומנעו רייטינג גבוה בגמר.
    עד היום לא הבתי איך הווארד שהציג מס' לא פחות טובים מביינום לא התאקלם בלייקרס האם שוב קובי אשם?
    אמנם כדברייך מסכים שקובי הוא לוחם ללא פשרות אך ידידי פציעה כזו ובגיל כזה סיכויים קלושים לחזרה למשחק ובקרוב כנראה יתלה את חולצתו בתקרת האולם.

  15. אני לא מבין בכלל על מה אתה מדבר –

    מה הופך את המחשבות של האנשים האלה למשהו שצריך לייחס לו בכלל איזו שהיא חשיבות ?

    זה שהם עכברי כדורסל ?
    או זה שהם חולי לייקרס ?

    לא זה ולא זה.

    הדיווחים היחידים מכל מקור אפשרי – ולא רק מקורות בלייקרס – מדברים על זה שקובי חוזר בקרוב, אולי אפילו לפתיחת העונה.

    ולגבי פרישה – הציטוטים מקובי עצמו מדברים על זה שהוא מתכוון לשחק עוד 3 שנים (וזה אחד הדברים שהבריחו את הווארד שלא היה מסוגל להתמודד עם הנחישות, האופי, הרצינות, הלחץ, והכוכבות של קובי לידו).

  16. אוקיי מנחם – בלוף מספר 2…

    (וכשאני אומר בלוף, אני מתכוון לא של הלייקרס אלא שלך…) –

    "העונה תהיה לנו קבוצה שהצערנו. צעירים טובים מהטופ שבטופ שיהוו את הגרעין של הלייקרס לעתיד! "

    בולשיט מוחלט.
    אני עוקב על כל ציוץ שיוצא מהלייקרס, וקאפצ'ק מעולם לא אמר את הדברים האלה = וכשאני אומר את הדברים האלה, אני מדבר על החלק של "מהטופ שבטופ" שזה שקר מוחלט שלך, ואני יודע את זה רק מהכירות עם הסגנון של מיטש, ובלי בכלל לדעת על איזה ציטוט מדוייק אתה מדבר.

    תן את הלינק של הציטוט אם אתה רוצה לנתווכח איתי על זה.

    אני אפילו לא משוכנע בקטע של "שיהוו את הגרעין של הלייקרס לעתיד" אבל כמו שאמרתי – תן את הלינק, ונראה בדיוק מה נאמר שם.

    אני מתחייב שזה לא מה שכתבת – בלי לראות את זה מראש.
    מוכן לאתגר ?

  17. בלוף מספר 3 של מנחם –

    "אנחנו עדיין הקבוצה המועדפת על כל שחקן חופשי או שחקן בטרייד כשישנה לו אפשרות לשחק עבור הלייקרס".

    גם לגבי זה הסגנון לחלוטין לא מתאים לקאפצ'ק, ואני מוכן להתערב שיש פגם מאד רציני בתרגום שלך.

    אבל אם כבר שאלת ונתת את הווארד כדוגמה –

    כריס קיימן בעונה שעברה – 8 מיליון $ בדאלאס.
    העונה בלייקרס – 3.2 מיליון
    *והוא אפילו לא אמור לעלות בחמישייה !!!
    ציטוט שלו :

    It was a blessing being able to talk to several teams, but made my decision based on choosing a great franchise and a great fit, over money

    ג'ורדן פארמר שהיה חתום לעוד שנתיים על 5 מיליון דולר לעונה , יצא מהחוזה והגיע ללייקרס עבור 1.1 מיליון לעונה אחת. (משכורת מינימום).
    ציטוט:

    Farmar left at least $10 million on the table to depart his Turkish club Anadolu Efes, according to a person familiar with the situation.

    "I've been watching the Lakers since the moment I left," Farmar said. "I stayed up every night while I was overseas, till 2, 3, 4 in the morning watching games, just feeling that's where I belong. That's where I was the most comfortable. That was home for me."

    ניק יאנג בעונה שעברה – 5.6 מיליון בפילדלפיה (11 נק' ב 24 דק'), חתם בלייקרס עבור 1.1 מיליון העונה, ואופציה ל 1.2 מיליון בעונה הבאה (שתיהן משכורות מינימום).
    ציטוט:

    Nick Young left more money on the table to join the Lakers. "It's been a dream to play for the Lakers."

    ווסלי ג'ונסון בעונה שעברה – 4.3 מיליון בפניקס.
    העונה בלייקרס – 900 אלף דולר (משכורת מינימום).
    ציטוט:

    "This is a dream come true," Johnson said. "Since I was probably like eight or nine years old, I wanted to be a Laker. I can't even in words say how excited I am to be here."

    How did a kid from Corsicana, Texas grow up a Lakers fan?

    "My mom, she loved Magic [Johnson]," he said. "My mom was always watching the Lakers, it just jumped on me."

    Now, Wesley Johnson will play alongside Kobe Bryant, who joined the Lakers when Johnson was "eight or nine years old," Johnson recalled.

    Johnson, 26, shares an agent with Bryant, as well as new Laker Chris Kaman; they're represented by Rob Pelinka. Bryant has been supportive of Johnson since the 6-foot-7 swingman came into the NBA out of Syracuse.

    "A guy like Kobe, his mentorship, reaching out and saying different stuff to me throughout the years I've been in the league, has meant a lot," Johnson said.

    The opportunity to play for the Lakers was an easy call when he hit free agency.

    "Other teams [called] but it was a no-brainer for me to come," he said, even though some teams had more money to offer. "Just being part of the organization, it meant more to me to be here to play for something like this than playing for the money."

    ולא לשכוח – מדובר בעונה נדירה שבה הלייקרס לא אמורים להתחרות בצמרת !
    יש בכלל תקדים שכל כך הרבה שחקנים לוקחים פחות כסף כדי להצטרף לקבוצה שלא רצה לאליפות ???

כתיבת תגובה

סגירת תפריט